Tips για proficiency

Mariahj

Νεοφερμένος

Η Mariahj αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 50 μηνύματα.
Καλησπέρα γράφω για proficiency το Μάιο και δεν ξέρω από να αρχίσω βασικά, φροντιστήριο ξεκιναω τέλη Οκτωβρίου αλλά θα ήθελα να ρωτήσω παιδιά που έχουν περάσει από αυτήν την διαδικασία, αν έχουν κάποιες συμβουλές, ας πούμε υπάρχει επιπλέον ύλη στην γραμματικη ή ότι έχουμε μάθει μέχρι το B2;
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Ποιο proficiency δίνεις;
 

pacheiko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pacheiko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 163 μηνύματα.
Γενικά θα δεις ότι στο proficiency αυτό που μετράει περισσότερο είναι το λεξιλόγιο, η κατανοήση κειμένου, η σύνταξη της έκθεσης. Γραμματική καινούρια δεν θα έχεις, ωστόσο θα πρέπει να την γνωρίζεις αρκετά καλά γιατί θα πέσει πολύ επανάληψη. Εγώ έδωσα michigan, γιατί η καθηγητριά μού έλεγε ότι το λεξιλόγιο είναι ήδη δύσκολο (βλακείες, GVCR 1000/1000 είχα).

Στο proficiency δεν μιλάμε πια τόσο για ''καινούργια'' ύλη, αλλά για εμπέδωση και σωστή χρήση της γλώσσας.
Αυτό που θα μάθεις ουσιαστικά είναι το format της κάθε εξέτασης και πως μπορείς να δείχνεις την ευχέρεια των αγγλικών σου μέσα από αυτό.


Listening άμα έχεις αυτια το περνάς, βέβαια αυτή είναι η γνώμη μου για όλα τα listening...
Speaking είναι αρκετά αυστηροί, όμως εάν ακολουθήσεις τις οδηγίες έναν βασικό βαθμό θα τον πάρεις.
Η έκθεση είναι αρκετά πιο πιεστική απ' όσο στα φροντιστήρια, για αυτό σου προτείνω τους τελευταίους 2-3 μήνες, αφού έχεις συνηθίσει το format και την ανάπτυξη ιδέων, να γράφεις με χρονόμετρο...Πρώτα 3 λεπτά γράφεις ιδέες και μετά ξεκινάς γράψιμο. Γράφε key words για να μην ξεχάσεις τις ιδέες σου γιατί θα έχεις τόσα πολλά στο μυαλό σου εκείνη την ώρα...

Τέλος, οι αμερικάνοι ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ τα phrasal verbs. Εμείς είχαμε ένα μικρό λεξικό και κάθε μάθημα μας εβάζε να μαθαίνουμε 30-40 phrasals και να τα λέμε προφορικά. Λογικά θα σας τα κάνουν στο φροντιστήριο, εάν όχι, ζήτα το από τον καθηγητή σου ή ψάξε μια λίστα στο διαδικτύο.

Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο!
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Μάλλον michigan
Ουσιαστικά το 80% της γραμματικής το έχεις βγάλει μέχρι και το επίπεδο του Β2. Ένα 20% περίπου σου μένει για το C2. Απαιτείται μια πολύ καλή επανάληψη της γραμματικής του β2 και κάποιες επιπλέον λεπτομέρειες για να την τελειοποιήσεις. Λίγα καινούργια πράγματα θα χρειαστείς να μάθεις στη θεωρία και το βάρος θα πρέπει να πέσει σε derivatives, phrasal verbs, prepositions κ.λ.π. Μεγάλη έμφαση θα πρέπει να δώσεις κυρίως στο vocabulary γιατί αυτό είναι το παλουκάκι.
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Τώρα πρόσφατα άλλαξαν κάποια πράγματα στο ecpe και έγινε πιο εύκολο. Στην έκθεση αν δεν κάνω λάθος δίνουν 15 λεπτά παραπάνω στο listening ακούς διπλή φορά κ όχι μια και λεξιλόγιο γραμματική μείωσαν τις ερωτήσεις. Όταν έδινα εγώ ήταν 35 ή 40 στο καθένα. Γενικά θεωρώ πως πλέον μπορείς να το πάρεις αρκετά εύκολα. Λεξιλόγιο έχει πολύ διάβασμα η γραμματική θέλει εξάσκηση και έκθεση οκ θεωρώ πως βγαίνει ο χρόνος όπως το έκαναν τώρα. Εμάς δίνανε 30 λεπτά για 300 λέξεις έκθεση και οι μισοί δεν προλάβαιναν καν να ολοκληρώσουν. Ωστόσο στην έκθεση μην περιμένεις βαθμαρα γιατί δύσκολα βάζουν πολύ υψηλούς βαθμούς αν και δεν έχει σημασία (στο πιστοποιητικό δεν αναγράφει αναλυτική βαθμολογία)
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Τώρα πρόσφατα άλλαξαν κάποια πράγματα στο ecpe και έγινε πιο εύκολο. Στην έκθεση αν δεν κάνω λάθος δίνουν 15 λεπτά

ναι και να μειώσουν τις εκθέσεις στα Αγγλικά, δεν πάνε πολλά χρόνια που έδωσα και γράφαμε εκθέσεις ασταμάτητα μέχρι να πάρει φωτιά το στυλό ή να τελειώσει το μελάνι.

οκ 4 ήταν.. :happy:
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
ναι και να μειώσουν τις εκθέσεις στα Αγγλικά, δεν πάνε πολλά χρόνια που έδωσα και γράφαμε εκθέσεις ασταμάτητα μέχρι να πάρει φωτιά το στυλό ή να τελειώσει το μελάνι.

οκ 4 ήταν.. :happy:
Τι εννοείς να μειώσουν;; Θεματικούς κύκλους δίνουν κι από κει και πέρα μπορούν να βάλουν ο,τι θέλουν στην έκθεση
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Τι εννοείς να μειώσουν;; Θεματικούς κύκλους δίνουν κι από κει και πέρα μπορούν να βάλουν ο,τι θέλουν στην έκθεση

εννοώ οτι είτε τα χαρτιά μας θα έχουν απήχηση παντού είτε να μειώσουν ολοι οι φορείς το φόρτο με
το γραψίδι, για να μην πω και για το κόστος.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Τώρα πρόσφατα άλλαξαν κάποια πράγματα στο ecpe και έγινε πιο εύκολο. Στην έκθεση αν δεν κάνω λάθος δίνουν 15 λεπτά παραπάνω στο listening ακούς διπλή φορά κ όχι μια και λεξιλόγιο γραμματική μείωσαν τις ερωτήσεις. Όταν έδινα εγώ ήταν 35 ή 40 στο καθένα. Γενικά θεωρώ πως πλέον μπορείς να το πάρεις αρκετά εύκολα. Λεξιλόγιο έχει πολύ διάβασμα η γραμματική θέλει εξάσκηση και έκθεση οκ θεωρώ πως βγαίνει ο χρόνος όπως το έκαναν τώρα. Εμάς δίνανε 30 λεπτά για 300 λέξεις έκθεση και οι μισοί δεν προλάβαιναν καν να ολοκληρώσουν. Ωστόσο στην έκθεση μην περιμένεις βαθμαρα γιατί δύσκολα βάζουν πολύ υψηλούς βαθμούς αν και δεν έχει σημασία (στο πιστοποιητικό δεν αναγράφει αναλυτική βαθμολογία)
Φαινομενικά είναι πιο εύκολο. Στην πραγματικότητα όμως γίνεται πιο δύσκολο για τους εξής λόγους:
Στο listening, παρά το γεγονός ότι το part 3 ακούγεται δύο φορές, στο part 1 και στο part 2 έχεις 4 options ενώ με το παλιό format είχες 3 (εκτός κι αν δεν θυμάμαι καλά).
Στο GCVR το βάρος γέρνει στο reading, που ανέκαθεν ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι του GCVR, και όχι σε grammar & vocabulary, εφόσον αυτά περιορίστηκαν σε 16 items από 40 που ήταν. Δηλαδή έχει μεγαλύτερη βαρύτητα το reading. Με το παλιό, ακόμη κι αν δεν πήγαινες καλά στο reading, αν ήσουν καλά προετοιμασμένος σε grammar και vocabulary, δεν αντιμετώπιζες ιδιαίτερο θέμα. Τώρα μια κακή επίδοση στο reading θα επηρεάζει πολύ περισσότερο το συνολικό σκορ. Βέβαια καταλαβαίνω ότι δεν μπορεί να έχεις 80 items σε grammar και vocabulary και μόνο 20 items στο reading και ήταν αναγκαία μία αλλαγή, αλλά θεωρώ ότι τώρα το πήγαν στο άλλο άκρο.
To writing θα συμφωνήσω ότι πλέον είναι πιο φιλικό. Εκτός από τον χρόνο σου δίνει και ιδέες, εκ των οποίων η μία πρέπει να αξιοποιηθεί υποχρεωτικά.
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Φαινομενικά είναι πιο εύκολο. Στην πραγματικότητα όμως γίνεται πιο δύσκολο για τους εξής λόγους:
Στο listening, παρά το γεγονός ότι το part 3 ακούγεται δύο φορές, στο part 1 και στο part 2 έχεις 4 options ενώ με το παλιό format είχες 3 (εκτός κι αν δεν θυμάμαι καλά).
Στο GCVR το βάρος γέρνει στο reading, που ανέκαθεν ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι του GCVR, και όχι σε grammar & vocabulary, εφόσον αυτά περιορίστηκαν σε 16 items από 40 που ήταν. Δηλαδή έχει μεγαλύτερη βαρύτητα το reading. Με το παλιό, ακόμη κι αν δεν πήγαινες καλά στο reading, αν ήσουν καλά προετοιμασμένος σε grammar και vocabulary, δεν αντιμετώπιζες ιδιαίτερο θέμα. Τώρα μια κακή επίδοση στο reading θα επηρεάζει πολύ περισσότερο το συνολικό σκορ. Βέβαια καταλαβαίνω ότι δεν μπορεί να έχεις 80 items σε grammar και vocabulary και μόνο 20 items στο reading και ήταν αναγκαία μία αλλαγή, αλλά θεωρώ ότι τώρα το πήγαν στο άλλο άκρο.
To writing θα συμφωνήσω ότι πλέον είναι πιο φιλικό. Εκτός από τον χρόνο σου δίνει και ιδέες, εκ των οποίων η μία πρέπει να αξιοποιηθεί υποχρεωτικά.
Τα κείμενα βέβαια από 4 που ήταν γίνανε 3 και απλά έβαλαν 1 ερώτηση παραπάνω στο καθένα οποτε κερδίζεις χρόνο κι από αυτό. Άλλο να έχεις 1 παραπάνω ερώτηση σε ένα κείμενο που ήδη ξέρεις κι άλλο να πρέπει να δεις ένα ακόμα άγνωστο κείμενο
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Τα κείμενα βέβαια από 4 που ήταν γίνανε 3 και απλά έβαλαν 1 ερώτηση παραπάνω στο καθένα οποτε κερδίζεις χρόνο κι από αυτό. Άλλο να έχεις 1 παραπάνω ερώτηση σε ένα κείμενο που ήδη ξέρεις κι άλλο να πρέπει να δεις ένα ακόμα άγνωστο κείμενο
Παρά το γεγονός ότι τα ερωτήματα συνολικά μειώθηκαν και τα κείμενα περιορίστηκαν υπήρξε και ανάλογη μείωση του χρόνου. Άρα το όφελος αντικειμενικά είναι μικρό.
 

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Παρά το γεγονός ότι τα ερωτήματα συνολικά μειώθηκαν και τα κείμενα περιορίστηκαν υπήρξε και ανάλογη μείωση του χρόνου. Άρα το όφελος αντικειμενικά είναι μικρό.

Έτσι ακριβώς είναι. Δεν υπάρχει κάποιο ουσιαστικό όφελος από τη μείωση των ερωτήσεων. Τώρα η εξέταση είναι πιο εύκολη για αυτούς που έχουν μεγαλύτερη εξοικείωση με τη γλώσσα και (ενδεχομένως) για τους μεγαλύτερους σε ηλικία υποψήφιους, ενώ πριν ευνοούσε περισσότερο αυτούς που ήταν πιο επιμελείς στο διάβασμα γραμματικής και λεξιλογίου.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Έτσι ακριβώς είναι. Δεν υπάρχει κάποιο ουσιαστικό όφελος από τη μείωση των ερωτήσεων. Τώρα η εξέταση είναι πιο εύκολη για αυτούς που έχουν μεγαλύτερη εξοικείωση με τη γλώσσα και (ενδεχομένως) για τους μεγαλύτερους σε ηλικία υποψήφιους, ενώ πριν ευνοούσε περισσότερο αυτούς που ήταν πιο επιμελείς στο διάβασμα γραμματικής και λεξιλογίου.
Συμφωνώ. Κατά τη γνώμη μου, είναι ανούσιο να έχεις 80 items gram&voc και reading μόνο 20, γιατί με αυτό τον τρόπο δεν εξετάζεις πραγματικά (real) αγγλικά. Όμως και το νέο format δεν θα έλεγα ότι είναι ιδανικό. Γι' αυτό θεωρώ ότι θα έπρεπε όλα να συμμετέχουν ισομερώς (π.χ. 20 grammar, 20 vocabulary, 20 cloze & 20 reading).
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,792 μηνύματα.
Μπορει κάποιος να δώσει tips διαχείρισης χρόνου στο γραπτό part του ECPE;
Εννοω GVCR και writing. :) πχ πόσο max χρόνο να αφιερώνω ώστε να μην καταλήξω να παραδώσω κόλλα με άλυτα reading που είναι στο τέλος; :P
 

Guest 302501

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μπορει κάποιος να δώσει tips διαχείρισης χρόνου στο γραπτό part του ECPE;
Εννοω GVCR και writing. :) πχ πόσο max χρόνο να αφιερώνω ώστε να μην καταλήξω να παραδώσω κόλλα με άλυτα reading που είναι στο τέλος; :P

Η μέθοδος που ακολούθησα εγώ ήταν, όταν κολλούσα σε κάποια άσκηση, να την αφήνω για το τέλος και να επιστρέφω μετά το writing. Δηλαδή δεν έμενα πολλή ώρα να σκέφτομαι την άσκηση αν δεν μπορούσα να βρω κάτι. Ο χρόνος είναι πολύτιμος. Το θέμα με αυτήν την μέθοδο είναι πως πρέπει να μην ξεχάσεις ότι έχεις αφήσει κάποια άσκηση.
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,129 μηνύματα.
Μπορει κάποιος να δώσει tips διαχείρισης χρόνου στο γραπτό part του ECPE;
Εννοω GVCR και writing. :) πχ πόσο max χρόνο να αφιερώνω ώστε να μην καταλήξω να παραδώσω κόλλα με άλυτα reading που είναι στο τέλος; :P
Δε θυμάμαι πόσο χρόνο απαιτεί το κάθε κομμάτι , μπορείς να ρωτήσεις τ@ καθηγητ@ σου αλλά η μόνη λύση είναι το χρονόμετρο και ιδανικά να περισσεύουν 1-2 λεπτά .
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,792 μηνύματα.
Ναι πάντα έχω ρολόι μαζί μου (αναλογικό), γι αυτό ρωτάω πχ μια σωστή κατανομή του χρόνου για: GVCR, πχ εμένα μπορεί να μου παίρνει πολύ χρόνο κι ένα κείμενο (αν και τελευταία λύνω παράλληλα με το διάβασμα τις ερωτήσεις), άρα θα ήθελα να ξέρω πόσα λεπτά max να αφιερώνω. Τα cloze τα ξεπετάω χωρίς πρόβλημα, όμως τα GV μπορούν επίσης να μου πάρουν χρόνο αν κοιτάω και ξανά κοιτάω ένα ερώτημα.
Η μέθοδος που ακολούθησα εγώ ήταν, όταν κολλούσα σε κάποια άσκηση, να την αφήνω για το τέλος και να επιστρέφω μετά το writing. Δηλαδή δεν έμενα πολλή ώρα να σκέφτομαι την άσκηση αν δεν μπορούσα να βρω κάτι. Ο χρόνος είναι πολύτιμος. Το θέμα με αυτήν την μέθοδο είναι πως πρέπει να μην ξεχάσεις ότι έχεις αφήσει κάποια άσκηση.
Το writing δεν είναι σε ξέχωρο part στο τέλος με δικό του χρόνο; Κάτι τέτοιο θυμάμαι στο ECCE.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,530 μηνύματα.
Η μέθοδος που ακολούθησα εγώ ήταν, όταν κολλούσα σε κάποια άσκηση, να την αφήνω για το τέλος και να επιστρέφω μετά το writing. Δηλαδή δεν έμενα πολλή ώρα να σκέφτομαι την άσκηση αν δεν μπορούσα να βρω κάτι. Ο χρόνος είναι πολύτιμος. Το θέμα με αυτήν την μέθοδο είναι πως πρέπει να μην ξεχάσεις ότι έχεις αφήσει κάποια άσκηση.
Αυτό που είπε η φίλη. Αν δεν έχεις ιδέες για το Writing, ξεκίνα να γράφεις εισαγωγή και σιγά σιγά θα δεις πως θα έρχονται μόνες τους :) Δεν υπάρχει περίπτωση να σου βάλουν κάτι ΤΟΣΟ συγκεκριμένο που να μην σου έρχεται τίποτα απολύτως. Σε ότι κολλάς ΠΡΟΧΩΡΑΣ. Δεν αντιμετώπισα αυτό το θέμα βέβαια, τα πήγα όλα με την σειρά αλλά αυτό θα έκανα αν κόλλαγα.

Επίσης Υ.Γ. επειδή είδα να μιλάς για ρολόι πιο πάνω. Το θεωρώ καλή ιδέα να εξασκείσαι στο σπίτι με ρολόι αλλά μερικούς ανθρώπους τους αγχώνει πολύ αυτό με αποτέλεσμα να παίρνουν τον διπλάσιο χρόνο. Ενώ αν απλώς συγκεντρωθούν, και δουν πόση ώρα τους παίρνει κάθε τύπος άσκησης αφού την τελειώσουν, είναι πιο γρήγοροι. Τώρα αν έχεις μεγάλο θέμα με την πίεση του χρόνου τότε ναι να το κάνεις για να εξοικειωθείς αλλά εγώ δεν το εφάρμοσα ποτέ. Όσο καλύτερα έχεις εξασκηθεί τόσο λιγότερο θα σου παίρνει να τις ξεπετάς. Ότι βολεύει εσένα βέβαια, απλά λέω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Ναι πάντα έχω ρολόι μαζί μου (αναλογικό), γι αυτό ρωτάω πχ μια σωστή κατανομή του χρόνου για: GVCR, πχ εμένα μπορεί να μου παίρνει πολύ χρόνο κι ένα κείμενο (αν και τελευταία λύνω παράλληλα με το διάβασμα τις ερωτήσεις), άρα θα ήθελα να ξέρω πόσα λεπτά max να αφιερώνω. Τα cloze τα ξεπετάω χωρίς πρόβλημα, όμως τα GV μπορούν επίσης να μου πάρουν χρόνο αν κοιτάω και ξανά κοιτάω ένα ερώτημα.
Αυτό έχει να κάνει με προσωπικούς παράγοντες. Γενικά ο κανόνας είναι ότι δεν σπαταλάς πολύ χρόνο σε τίποτα. Ό,τι σε παιδεύει το μαντεύεις και πας παρακάτω. Αν έχεις χρόνο στο τέλος, επιστρέφεις και το ξανακοιτάς. Δεν θα σε βοηθήσει να έχεις κάποια στρατηγική, γιατί δεν ξέρεις στις εξετάσεις ποιο μέρος της εξέτασης θα είναι παλούκι. Μπορεί τα cloze να τα ξεπετάς όταν κάνεις practice tests, αλλά τη μέρα που θα γράψεις εξετάσεις, το cloze να είναι το πιο δύσκολο κομμάτι και να φας πολύ χρόνο σε αυτό. Από εκεί και πέρα, αναλόγως τις δυνάμεις σου. Είχα κάποτε μια μαθήτρια η οποία ήξερε πως αν αφιέρωνε χρόνο στα τρία πρώτα parts (GCV) θα έγραφε πάρα πολύ καλά, κι έτσι θυσίαζε τα Reading. Στις εξετάσεις δεν πρόλαβε καν να διαβάσει τα τελευταία δύο κείμενα, τα απάντησε στην τύχη. Με αυτή τη στρατηγική έγραψε 830. Δεν θα πρότεινα όμως να κάνει το ίδιο κάποιος που δεν έχει κάνει άριστη προετοιμασία, γιατί το πιθανότερο είναι να σκοντάψει στο λεξιλόγιο και να χάσει χρόνο χωρίς λόγο. Επίσης αυτά ήταν με το παλιό σύστημα, που η γραμματική και το λεξιλόγιο είχαν μεγαλύτερη βαρύτητα από τα κείμενα, ενώ τώρα τα κείμενα μετράνε για παραπάνω. Συμπερασματικά, αν τα κείμενα σε δυσκολεύουν, εξασκήσου περισσότερο σε αυτά για να βελτιώσεις τους χρόνους σου.

Και μην χρησιμοποιείς χρονόμετρο (όπως σου πρότειναν κάποιοι) αλλά αναλογικό ρολόι, γιατί μόνο αναλογικό ρολόι θα έχεις στις εξετάσεις.

Το Writing έχει το δικό του χρόνο, 45 λεπτά στην αρχή της εξέτασης (αν θυμάμαι καλά). Μετά είναι το Listening και τέλος το GCVR.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top