Pro choice ή Pro life; Υπέρ ή κατά του δικαιώματος στην άμβλωση;

Ποια η στάση σας προς τις εκτρώσεις;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 326)
  • Υπέρ

    Ψήφοι: 59 18.1%
  • Κατά

    Ψήφοι: 111 34.0%
  • Υπέρ, υπό ορισμένες προϋποθέσεις

    Ψήφοι: 139 42.6%
  • Δεν έχω σχηματίσει άποψη

    Ψήφοι: 15 4.6%
  • Αδιαφορώ

    Ψήφοι: 2 0.6%

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Χριστέ μου, βάζε την σε κανένα spoiler και warning από πάνω, σαν το avatar σου κόντεψα να γίνω βραδιάτικα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kluader

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 113 μηνύματα.
Έλεος, απογοήτευση.

Νόμιζα ότι η φωτοσοπιά ήταν ξεκάθαρη και δεν χρειαζόταν να επισημανθεί το αυτονόητο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δράμα, δράμα, δράμα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Θα ήθελα να αναφέρω το πρόσφατο γεγονός με τις αφίσες στο μετρό που διάκεινται εναντίον της άμβλωσης. Λοιπόν είναι ένα θέμα που είχε ανακύψει με πολύ έντονες αντιδράσεις στις ΗΠΑ με κινητοποιήσεις κατά αλλά και υπέρ της άμβλωσης. Το ανησυχητικό ωστόσο είναι ότι η Ελλάδα από όλες τις χώρες της ΕΕ στατιστικά έχει τα μεγαλύτερα ποσοστά άμβλωσης ετησίως. Μήπως πρέπει να μας προβληματίσει σε πολλά επίπεδα αυτό. Τι γίνεται με ζητήματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, η μη χρήση προφυλάξεων και ενημέρωσης των νέων ανθρώπων για τους κινδύνους αυτής της πρακτικής για την υγεία τους καθώς και ποιος ο ρόλος των ΜΜΕ αφού προσωπικά δεν φαίνεται να λαμβάνουν θέση παρά κατακλύζουν το διαδίκτυο με αντιφατικά μηνύματα, ίσως στην εξυπηρέτηση δεν ξέρω και εγώ ποιων συμφερόντων. Ας μην ξεχνάμε τους ιατρούς που και αυτοί έχουν κέρδος με το ισχύον πλαίσιο ενώ πολύ σημαντικό είναι πως αντιμετωπίζεται αυτό το θέμα στην κοινωνία και δη σε διαφορετικά περιβάλλοντα (αστικός, ημιαστικός χώρος, στην ύπαιθρο) μεταξύ διαφορετικών ηλικιών και μεταξύ των δύο φύλων. Επίσης μην ξεχνάμε και τα ζητήματα ηθικής. Ένα σημαντικό ερώτημα που προκύπτει είναι ότι όλοι ασχολούμαστε με τα δικαιώματα της μητέρας αλλά με το έμβρυο ποιος θα ασχοληθεί; Αυτό έχει λόγο σε αυτή την συζήτηση και αν ναι πως αρθρώνεται αυτός ο λόγος; Μήπως κάποια στιγμή πρέπει να συζητήσουμε με όρους ηθικής και λιγότερο με όρους πολιτικής για άσκηση της κάθε λογής ατζέντας;;; Θεωρώ το συγκεκριμένο ζήτημα άκρως ενδιαφέρον διότι είναι τόσο λεπτό αλλά και κεφαλαιώδες καθώς ασχολείται με κάτι τόσο θεμελιώδες: το δικαίωμα ή μη στη ζωή και υπό ποιες προϋποθέσεις και απαιτήσεις.
 

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 832 μηνύματα.
Θα ήθελα να αναφέρω το πρόσφατο γεγονός με τις αφίσες στο μετρό που διάκεινται εναντίον της άμβλωσης. Λοιπόν είναι ένα θέμα που είχε ανακύψει με πολύ έντονες αντιδράσεις στις ΗΠΑ με κινητοποιήσεις κατά αλλά και υπέρ της άμβλωσης. Το ανησυχητικό ωστόσο είναι ότι η Ελλάδα από όλες τις χώρες της ΕΕ στατιστικά έχει τα μεγαλύτερα ποσοστά άμβλωσης ετησίως. Μήπως πρέπει να μας προβληματίσει σε πολλά επίπεδα αυτό. Τι γίνεται με ζητήματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, η μη χρήση προφυλάξεων και ενημέρωσης των νέων ανθρώπων για τους κινδύνους αυτής της πρακτικής για την υγεία τους καθώς και ποιος ο ρόλος των ΜΜΕ αφού προσωπικά δεν φαίνεται να λαμβάνουν θέση παρά κατακλύζουν το διαδίκτυο με αντιφατικά μηνύματα, ίσως στην εξυπηρέτηση δεν ξέρω και εγώ ποιων συμφερόντων. Ας μην ξεχνάμε τους ιατρούς που και αυτοί έχουν κέρδος με το ισχύον πλαίσιο ενώ πολύ σημαντικό είναι πως αντιμετωπίζεται αυτό το θέμα στην κοινωνία και δη σε διαφορετικά περιβάλλοντα (αστικός, ημιαστικός χώρος, στην ύπαιθρο) μεταξύ διαφορετικών ηλικιών και μεταξύ των δύο φύλων. Επίσης μην ξεχνάμε και τα ζητήματα ηθικής. Ένα σημαντικό ερώτημα που προκύπτει είναι ότι όλοι ασχολούμαστε με τα δικαιώματα της μητέρας αλλά με το έμβρυο ποιος θα ασχοληθεί; Αυτό έχει λόγο σε αυτή την συζήτηση και αν ναι πως αρθρώνεται αυτός ο λόγος; Μήπως κάποια στιγμή πρέπει να συζητήσουμε με όρους ηθικής και λιγότερο με όρους πολιτικής για άσκηση της κάθε λογής ατζέντας;;; Θεωρώ το συγκεκριμένο ζήτημα άκρως ενδιαφέρον διότι είναι τόσο λεπτό αλλά και κεφαλαιώδες καθώς ασχολείται με κάτι τόσο θεμελιώδες: το δικαίωμα ή μη στη ζωή και υπό ποιες προϋποθέσεις και απαιτήσεις.

Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ανύπαρκτη ή έστω σε ελάχιστο βαθμό υπαρκτή στα σχολεία (που αφού υπάρχουν που υπάρχουν θα έπρεπε να κάνουν τέτοια μαθήματα με σωστό τρόπο). Τα ΜΜΕ δεν έχουν καμιά υποχρέωση να ενημερώνουν τον κόσμο για το οποιοδήποτε θέμα, εκτός ίσως από τα κρατικά. Αλλά γενικά με τα δημόσια σχολεία και μέσα δεν ασχολούμαι πολύ, θεωρώ πρέπει απλά να εξαφανιστούν.

Οι γιατροί (οι ιδιωτικοί, σε πολύ μικρότερο βαθμό οι δημόσιοι, που από ένα σημείο και μετά έχουν και ζημιά λόγω αυξημένης πελατείας με ίδιο μισθό και διαφορετική δυνατότητα ανέλιξης σε σχέση με τον ιδιώτη, αν και δεν ξέρω με απόλυτη ακρίβεια πως δουλεύουν οι προαγωγές κτλ. στα δημόσια νοσοκομεία και ιατρεία) έχουν κέρδος, αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα αν δεν το επιτρέψει η πλειοψηφία του λαού με την ψήφο του, που ορίζει τι θα γίνεται με τα ζητήματα αυτά. Αλλά δεν νομίζω πως οι γιατροί ασχολούνται με κάτι τέτοιο ώστε να δημιουργούν προβλήματα. Το πως αντιμετωπίζεται το θέμα στην κοινωνία δεν έχει σημασία, το θέμα είναι η νομοθεσία.

Το έμβρυο δεν είναι άνθρωπος, οπότε δεν έχει δικαιώματα. Και να είναι, η έκτρωση επιτρέπεται σε όλες τις περιπτώσεις, καθώς αποτελούν περιπτώσεις που ένα άτομο από τα δύο ή και τα δύο που χρειάστηκαν για να μείνει έγκυος η κοπέλα ή δεν ενέργησε με την θέλησή του σε ολόκληρη ή σε μέρος της διαδικασίας (π.χ. βιασμός) και με τον τρόπο που συμφωνήθηκε για όλη ή για μέρος της διαδικασίας (π.χ. stealthing, αν το γράφω σωστά) ή πήρε προφυλάξεις, αλλά αυτές απέτυχαν. Η μόνη περίπτωση που σκέφτομαι ότι θα μπορούσαμε να πούμε ότι απαγορεύεται η άμβλωση, αν θεωρήσουμε το έμβρυο άνθρωπο, είναι η περίπτωση που το ζευγάρι κάνει έρωτα χωρίς προφυλάξεις, με την σύμφωνη γνώμη και των δύο μερών. Εκεί οφείλεται στο ζευγάρι η κατάσταση που δημιουργήθηκε οπότε αν μπορούν να μεγαλώσουν το παιδί που θα γεννηθεί, θα πρέπει να το κάνουν. Αλλά αυτό είναι κάτι που το σκέφτομαι ακόμα, γιατί θέλω να βεβαιωθώ ότι δεν ενέχει σφάλματος.

Πολιτική χωρίς ηθική δεν γίνεται ούτως ή άλλως.

Για να απαντήσω και στο ερώτημα του τίτλου, είμαι pro choice, και πιο συγκεκριμένα θεωρώ ότι αν η γυναίκα θέλει να κάνει άμβλωση, έχει δικαίωμα να το κάνει, ό,τι και να θέλει ο άνδρας, αν η γυναίκα θέλει να το κρατήσει και ο άνδρας όχι, τότε ο άνδρας μπορεί να υποχωρήσει, αλλά πρέπει να υποχωρήσει νομικά από κάθε δικαίωμα και υποχρέωση για όλη την ζωή του μετέπειτα παιδιού, σαν να έκανε έκτρωση δηλαδή, και αυτό πριν γεννηθεί το παιδί και πριν έχει υπάρξει κάποια συμφωνία με την γυναίκα που θα λέει ότι δέχεται να γίνει πατέρας. Το θέμα με τις συμφωνίες πρέπει να το αναλύσω και στις άλλες περιπτώσεις, αλλά ψιλοβαριέμαι τώρα.

edit: Ξέχασα να αναφέρω ότι το τελευταίο το αναφέρω για περιπτώσεις συναινετικού έρωτα, όχι βιασμούς κτλ. που είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα.
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Επίσης μην ξεχνάμε και τα ζητήματα ηθικής. Ένα σημαντικό ερώτημα που προκύπτει είναι ότι όλοι ασχολούμαστε με τα δικαιώματα της μητέρας αλλά με το έμβρυο ποιος θα ασχοληθεί; Αυτό έχει λόγο σε αυτή την συζήτηση και αν ναι πως αρθρώνεται αυτός ο λόγος;
Ασχολούμαστε πρώτα με τη μητέρα γιατί το έμβρυο αναπτύσσεται στο σώμα της και οι επιπτώσεις που υπάρχουν είναι παραπάνω από το φούσκωμα της κοιλιάς. Είναι θέμα που αφορά αποκλειστικά τους δύο ανθρώπους που εμπλέκονται και κανέναν άλλο με ένα τσακ παραπάνω τη γυναίκα γιατί την επέμβαση θα την υποστεί η ίδια (ή αντίθετα την εγκυμοσύνη).
Κατά τα άλλα τους υπόλοιπους άκυρους που κατακρίνουν αυτές τις αποφάσεις τους νοιάζει να γεννηθεί ένα παιδί με το στανιό αλλά αυτό δεν θα πέσει μετά στα χέρια τους να το μεγαλώσουν ή αργότερα να τους λύσουν τα ψυχολογικά που θα έχουν γιατί οι γονείς θα το έχουν παρατήσει και δεν θα το θέλουν. Όσοι πιστεύουν ότι αυτοί που κρατάνε παιδί με το ζόρι αλλάζουν γνώμη ξαφνικά επειδή τους έρχεται το αίσθημα του γονιού είναι τουλάχιστον αφελείς. Μη μιλήσω για τα τέρατα που ακούγονται κατά καιρούς για τις άθλιες συνθήκες σε ιδρύματα (κάποιοι θεωρούν πολύ ωραία ιδέα το ορφανοτροφείο).

Το καλύτερο θα ήταν να πρόσεχαν όλοι για να μη την πάθουν καθώς εκτός από ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες κυκλοφορούν ένα σωρό ΣΜΝ τα οποία πολλές φορές στη συνείδηση του κόσμου περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Είναι ζευγάρια ακόμη και παντρεμένα που αποφασίζουν ότι δεν είναι ικανά να μεγαλώσουν παιδί τη δεδομένη στιγμή, καμιά φορά δεν δουλεύουν οι προφυλάξεις (κανένας τρόπος δεν έχει 100% επιτυχία) ή περιπτώσεις βιασμού. Πάντα πρέπει να υπάρχει η επιλογή αυτών που τους αφορά και μόνο. Το να λέει ο χ,ψ από την απ' έξω με μια άνεση ότι δεν το βρίσκει σωστό είναι πολύ εύκολο.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,774 μηνύματα.

https://www.skai.gr/news/greece/katevainei-me-ypourgiki-entoli-i-afisa-tou-metro-gia-tis-amvloseis
Στο μετρό αφαιρέθηκε αυτή η αφίσα. Παράλληλα τα κρούσματα εφόδων φυτοφάγων που προπαγανδίζουν με εφόδους και αφίσες την απαγόρευση της κρεατοφαγίας έχουν αυξηθεί.

Είμαι κατά της αφαίρεσης καθώς αυτά που λέει η αφίσα είναι αληθινά. Η έκτρωση είναι μια επιτρεπτή δολοφονία, που για κοινωνικούς λόγους επιτρέπεται. Δεν είμαι στην κατάργησης της αυτής της ιατρικής πράξης, αλλά είμαι υπέρ της προπαγάνδισης με σκοπό την μείωση των αμβλώσεων.
 

Griff

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 269 μηνύματα.
Σχετικά με την αφίσα.

Όσο αφορά τις αμβλώσεις, πραγματικά δεν θα έπρεπε να υφίσταται καν διάλογος γύρω από ένα ζήτημα τόσο αυτονόητο. Οι εκτρώσεις είναι μια αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα, και η ποινικοποίησή τους οδηγεί μόνο στην εξώθηση σε παράνομες και συχνά εξαιρετικά επικίνδυνες λύσεις (π.χ. άμβλωση DIY με κρεμάστρα). Εφόσον λοιπόν οι εκτρώσεις είναι μια αναπόφευκτη πραγματικότητα στις παρούσες συνθήκες, η νομιμοποίηση και διεξαγωγή τους σε νοσοκομεία είναι μονόδρομος, εκτός και αν κάποιος θεωρεί λογικό και ηθικό να προτιμά δύο νεκρούς έναντι ενός.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
https://www.news247.gr/koinonia/met...amanli-i-afisa-gia-tis-amvloseis.7563209.html

"Μετά τις μεγάλες αντιδράσεις που προκλήθηκαν από την αφίσα - καμπάνια εναντίον των αμβλώσεων που προβλήθηκε στο Μετρό, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής έδωσε εντολή να κατέβουν οι σχετικές διαφημίσεις, καθώς στρέφονται "εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών".

Πάλι καλά!
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
Το θέμα είναι ότι με το σάλο που σηκώθηκε οι μεσαιωνιστές έκαναν τη διαφήμιση που ήθελαν πολύ καλύτερα από όσο περίμεναν. (Να φανταστώ ότι ο επόμενος στόχος τους θα είναι τα εμβόλια; ).

 

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
στρέφονται "εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών".

Εντάξει βλακείες τώρα. Δεν στρέφεσαι εναντίον κάποιου δικαιώματος αν υποστηρίζεις τη θέση σου. Με την ίδια λογική, μια διαφήμιση που σου λέει «επίλεξε τη χορτοφαγία, άσε τα ζώα να ζήσουν» στρέφεται εναντίον του κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματός μου να τρώω κρέας, η διαφήμιση «στήριξε ΚΚΕ» στρέφεται εναντίον του κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματός μου να στηρίζω Ανταρσύα και η διαφήμιση ενός κινητού στρέφεται εναντίον του κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματός μου να επικοινωνώ με σήματα καπνού.
Το θέμα με τη συγκεκριμένη διαφήμιση είναι το κατά πόσο αληθεύουν αυτά που ισχυρίζεται, πράγμα το οποίο δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω. Αν δεν ισχύουν, πρόκειται για προπαγάνδιση μίας θέσης με ψευδή στοιχεία, οπότε θα έπρεπε να αποσυρθεί και, εφόσον θελήσει να βγει ξανά, να έχει τα σωστά στοιχεία. Αν αυτά είναι αληθή, δεν υπάρχει κάποιο θέμα.

Προσωπικά, αν και θεωρητικά θεωρώ την έκτρωση μη ηθική, συμφωνώ με το να υπάρχει το νόμιμο δικαίωμα σε αυτή, γιατί, όπως αναφέρθηκε και πριν, η απαγόρευσή της δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει. Μια γυναίκα δεν θα αλλάξει άποψη για το παιδί αν της απαγορεύσουν την έκτρωση, είτε θα την κάνει παράνομα/κρύφα (ή και με επικίνδυνες μεθόδους) είτε θα παρατήσει το παιδί σε κανένα κάδο όπως κι έχει γίνει. Στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση βρίσκεται η λύση.
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
το να σκοτώνεις ένα μωρό πριν γεννηθεί και ένα μωρό αφού γεννηθεί πρακτικά είναι το ίδιο πράγμα δολοφονία. Το ότι μερικές φορές πρέπει να γίνονται τέτοιες δολοφονίες είναι θεμιτό από τους γονείς που σκοτώνουν τα παιδιά τους. Βιολογικά είναι το ίδιο , νομικά δολοφονία θεωρείται αν σκοτώσεις το 2ο παιδί.

Δε το καταδικάζω καλό είναι να γίνονται τέτοιες δολοφονίες μερικές φορές αλλά πρέπει ως άνθρωποι να καταλαβαίνουμε τι κάνουμε και μερικές φορές ....
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,689 μηνύματα.
Στο δημοτικό, η μάνα του κολλητού μου είχε 7 παιδιά και είχα κάνει και κάμποσες αμβλώσεις. Αυτό με τις εκτρώσεις μου το είχε πει ο κολλητός μου κι εμένα μου ξέφυγε σε ένα παρά δίπλα φίλο και καλά εμπιστευτικά, κι αυτός μετά άρχισε να διαδίδει σε όλο το σχολείο ότι η μαμά του τάδε έχει ΣΚΟΤΩΣΕΙ τόσα και τόσα παιδιά :lol:
 

GoddamnRight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GoddamnRight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Είμαι pro choice, ξεκάθαρα. Το θεωρώ φόνο, αλλά είμαι υπέρ. Όποιος λέει ότι δεν είναι φόνος, αλλά είναι υπέρ, απλά κοροιδεύει τον εαυτό του. Ας είμαστε τουλάχιστον ειλικρινείς.

Επίσης κυρίως θέμα της γυναίκας είναι, γιατί αυτή θα κουβαλήσει το φορτίο της εγκυμοσύνης, το δικό της σώμα θα επιβαρυνθεί κ.λ.π. ΑΛΛΑ κάτι πρέπει να γίνει και υπέρ των αντρών. Πάρα πολλές γυναίκες θέλουν να κάνουν παιδί για να τα παίρνουν από τον άντρα και τρυπάνε προφυλακτικά ή τι άλλο. Επίσης αν το κρατήσει και η γυναίκα και η ζωή του άντρα αλλάζει, επειδή θα πρέπει να παρέχει, αλλιώς θα τρέχει στα δικαστήρια. Οπότε, σαν μια αδικία διακρίνω εδώ.

Όπως είπε και ο comedian Dave Chappelle "if you (women) can kill your child, then it is only natural for the man to abandon it if he wants"

καλά δεν το εννοούσε (και δεν το εννοώ και εγώ) αυτολεξεί προφανώς, αλλά πρέπει τα μέτρα να είναι πολυ πιο ελαστικά και για τον άντρα. Να γίνεται έλεγχος και της δικιάς του ζωής. Αν δεν έχει στον ήλιο μοίρα και παλεύει να ζήσει με 600 ευρώ το μήνα και γίνει ατύχημα ή "ατύχημα" και η γυναίκα θέλει να το κρατήσει, ο άντρας τι θα κάνει (ενώ δεν είναι σε σοβαρή σχέση ας πούμε)? Anyway, να προσέχουμε όσο μπορούμε χε
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είμαι pro choice, ξεκάθαρα. Το θεωρώ φόνο, αλλά είμαι υπέρ. Όποιος λέει ότι δεν είναι φόνος, αλλά είναι υπέρ, απλά κοροιδεύει τον εαυτό του. Ας είμαστε τουλάχιστον ειλικρινείς.

Επίσης κυρίως θέμα της γυναίκας είναι, γιατί αυτή θα κουβαλήσει το φορτίο της εγκυμοσύνης, το δικό της σώμα θα επιβαρυνθεί κ.λ.π. ΑΛΛΑ κάτι πρέπει να γίνει και υπέρ των αντρών. Πάρα πολλές γυναίκες θέλουν να κάνουν παιδί για να τα παίρνουν από τον άντρα και τρυπάνε προφυλακτικά ή τι άλλο. Επίσης αν το κρατήσει και η γυναίκα και η ζωή του άντρα αλλάζει, επειδή θα πρέπει να παρέχει, αλλιώς θα τρέχει στα δικαστήρια. Οπότε, σαν μια αδικία διακρίνω εδώ.

Όπως είπε και ο comedian Dave Chappelle "if you (women) can kill your child, then it is only natural for the man to abandon it if he wants"

καλά δεν το εννοούσε (και δεν το εννοώ και εγώ) αυτολεξεί προφανώς, αλλά πρέπει τα μέτρα να είναι πολυ πιο ελαστικά και για τον άντρα. Να γίνεται έλεγχος και της δικιάς του ζωής. Αν δεν έχει στον ήλιο μοίρα και παλεύει να ζήσει με 600 ευρώ το μήνα και γίνει ατύχημα ή "ατύχημα" και η γυναίκα θέλει να το κρατήσει, ο άντρας τι θα κάνει (ενώ δεν είναι σε σοβαρή σχέση ας πούμε)? Anyway, να προσέχουμε όσο μπορούμε χε
Ζωντανό θεωρείται όταν γεννηθεί και έχει εγκεφαλική λειτουργία. Μα αλήθεια πιστεύεις σε δικαιολογημένη ανθρωποκτονία;

Προφανώς και η γυναίκα έχει δικαίωμα στην άμβλωση δικό της είναι το σώμα, αυτή αποφασίζει. Το κυοφορούμενο αντιμετωπίζεται ως έμβρυο, διότι δεν έχει γεννηθεί, η επιβίωσή του εξαρτάται από τον οργανισμό της εγκυμονούσας. Διαφωνώ ότι πρόκειται για ανθρωποκτονία η <<εμβρυοκτονία>>, καμμία λογική δεν μπορώ να βρω σε αυτό το statement.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Ζωντανό θεωρείται όταν γεννηθεί και έχει εγκεφαλική λειτουργία. Μα αλήθεια πιστεύεις σε δικαιολογημένη ανθρωποκτονία;

Προφανώς και η γυναίκα έχει δικαίωμα στην άμβλωση δικό της είναι το σώμα, αυτή αποφασίζει. Το κυοφορούμενο αντιμετωπίζεται ως έμβρυο, διότι δεν έχει γεννηθεί, η επιβίωσή του εξαρτάται από τον οργανισμό της εγκυμονούσας. Διαφωνώ ότι πρόκειται για ανθρωποκτονία η <<εμβρυοκτονία>>, καμμία λογική δεν μπορώ να βρω σε αυτό το statement.

Μαν και το μωρό να το αφήσεις μόνο του στο δάσος θα πεθάνει εξαρτάται πλήρως από τους γονείς .
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μαν και το μωρό να το αφήσεις μόνο του στο δάσος θα πεθάνει εξαρτάται πλήρως από τους γονείς .
Τζίζας αυτό είπα; Οργανικά το έμβρυο εξαρτάται από τον φορέα του, την μητέρα; Το μωρό έχει οργανικές ανάγκες που καλύπτονται όχι από ένα συγκεκριμένο φορέα. It can't survive without its host. Γιατί στα λέω εγώ αυτά ενώ έχεις σπουδάσει ιατρική;
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Είναι πολλά 6μηνιτικα μέχρι και 8μηνιτικα που επιβιώνουν έξω από τον φορέα τους.
 

GoddamnRight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GoddamnRight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Ζωντανό θεωρείται όταν γεννηθεί και έχει εγκεφαλική λειτουργία. Μα αλήθεια πιστεύεις σε δικαιολογημένη ανθρωποκτονία;

Προφανώς και η γυναίκα έχει δικαίωμα στην άμβλωση δικό της είναι το σώμα, αυτή αποφασίζει. Το κυοφορούμενο αντιμετωπίζεται ως έμβρυο, διότι δεν έχει γεννηθεί, η επιβίωσή του εξαρτάται από τον οργανισμό της εγκυμονούσας. Διαφωνώ ότι πρόκειται για ανθρωποκτονία η <<εμβρυοκτονία>>, καμμία λογική δεν μπορώ να βρω σε αυτό το statement.


Κοντά στο μυαλό είναι, θα έλεγα. Αν κάτι ξέρεις ότι θα γίνει άνθρωπος or whatever και το σκοτώνεις από πριν, άρα το εμποδίζεις, τι είναι? Όταν ξες ότι κάτι θα αναπτυχθεί και θα γίνει κάτι υπαρκτό, αλλά εσύ συνειδητά δεν το αφήνεις, τότε τι είναι? Φόνος είναι... Ό,τι άλλο λέτε, απλά εθελοτυφλείτε. Είναι εξαιρετικά απλό. Σκοτώνεις αυτό που μπορεί να γίνει και που ξέρεις ότι κατά 99.99% θα γίνει, εκτός αν υπάρχει ιστορία με αποβολές ή καμιά βαριά αρρώστια. Εξαιρετικά απλά τα πράγματα.

Και ναι, ενώ το θεωρώ φόνο με αυτό το σκεπτικό, που είναι φόνος, είμαι υπέρ, για τον λόγο που είπες, ότι ακόμα δεν έχει αναπτυχθεί, ώστε να αντιληφθεί ή να βιώσει την έκτρωση. Οπότε σε αυτό το στάδιο, αν η ύπαρξη του, για τον α ή β λόγο, θα προκαλέσει μεγάλη λύπη στους γονείς (και επομένως και στο ίδιο όταν γεννηθεί), καλύτερα να εμποδίσεις τον ερχομό του.

Όποιος δεν μπορεί να βρει λογική εδώ, μάλλον δεν θέλει να τη βρει, γιατί είναι ξεκάθαρη. Δεν χρειάζεται να έχει γεννηθεί ή να έχει αποκτήσει συνείδηση ή να αισθάνεται πόνο για να θεωρηθεί φόνος. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Κάτι που θα έχει ζωή και θα είναι σαν και εμένα και εσένα και το ξέρεις (με ελάχιστο ποσοστό αμφιβολίας), όταν το εμποδίσεις, τότε είναι σαν να το σκοτώνεις. Βασικά επαναλαμβάνομαι. Όποιος έχει το μυαλό, αντιλαμβάνεται.
 

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Στην αντεπίθεση περνά το κίνημα «αφήστε με να ζήσω!» μετά από το σάλο που δημιουργήθηκε με την αφίσα κατά της άμβλωσης σε σταθμούς του Μετρό.

Συγκεκριμένα με ανακοίνωσή του το κίνημα εξαπολύει επίθεση στον υπουργό Μεταφορών Κώστα Καραμανλή για την «απαράδεκτη δημοκρατικά και αντισυνταγματική παρέμβασή του στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ» για να κατέβει η αφίσα.

Στην ανακοίνωσή τους κάνουν λόγο για καταπάτηση συνταγματικών δικαιωμάτων και παραθέτουν στοιχεία για την υπογεννητικότητα στη χώρα μας.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του κινήματος:

Το Κίνημα «Αφήστε με να ζήσω!» δημιουργήθηκε πριν 2 χρόνια περίπου από 19 Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία και με την υποστήριξη της Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ἑλλάδος, με σκοπό να ενημερώνει με κάθε νόμιμο και δημοκρατικό τρόπο τους συμπολίτες μας για το θαύμα της Ζωής του αγέννητου παιδιού, σύμφωνα με τα επιστημονικά δεδομένα και την Ορθόδοξη παράδοσή μας, αλλά και να βοηθά όσες γυναίκες πιέζονται για έκτρωση και επιθυμούν να κρατήσουν το παιδί τους.

Στα πλαίσια αυτής της ενημέρωσης προβήκαμε σε διαφημιστική καμπάνια σε κάποιους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ, με αποκλειστικό σκοπό την ενημέρωση για τη μοναδική και ανεπανάληπτη ανθρώπινη ζωή, που φιλοξενείται στην κοιλιά της μητέρας, προβάλλοντας αποκλειστικά επιστημονικές πληροφορίες για την ενδομήτρια ζωή του εμβρύου.

Με μεγάλη μας έκπληξη, όμως, βρεθήκαμε μπροστά σε μια πρωτοφανή αντίδραση, που σαν κύριο επιχείρημά της είχε το «δικαίωμα της γυναίκας στην έκτρωση». Είναι άξιο απορίας πώς, από αυτά που αναφέρονται στην αφίσα, καταστρατηγούνται τα «δικαιώματα» των γυναικών ή, όπως ανέφερε το δελτίο τύπου του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών κ. Κώστα Καραμανλή, η αφίσα «στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών». Σε αυτό μόνο αυτοί που τα συνδύασαν μπορούν να απαντήσουν. Στην ουσία, όμως, πρόκειται για μια προσπάθεια ενημέρωσης ότι το αγέννητο παιδί είναι εν ζωή άνθρωπος και ως εκ τούτου έχει κι αυτό δικαιώματα και αξιώσεις προστασίας του.

Έπρεπε όμως ο αξιότιμος κ. Υπουργός, προτού προβεί στην απαράδεκτη δημοκρατικά και αντισυνταγματική παρέμβασή του στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, που είχε σαν αποτέλεσμα το κατέβασμα της αφίσας την ίδια ημέρα της ανάρτησής της, αλλά και η ίδια η διοίκηση να αποδείξουν με επιχειρήματα, πού η αφίσα αναφέρεται στην έκτρωση και πώς «στρέφεται» εναντίον οποιουδήποτε «δικαιώματος» των γυναικών! Άραγε ο κ. Υπουργός είδε πραγματικά την αφίσα; Την διάβασε;

Αναρωτιόμαστε, λοιπόν: Δεν έχουμε σαν πολίτες αυτής της Χώρας, αλλά και σαν συλλογικές οντότητες το δικαίωμα να εκφράζουμε ελεύθερα την άποψή μας; Από πότε υπάρχει λογοκρισία στην Ελλάδα και δεν το γνωρίζουμε;

Ο κ. Υπουργός και όλοι όσοι πολιτικοί και επώνυμοι διατείνονται ότι σέβονται το δημοκρατικό μας Πολίτευμα, δεν έχουν υπόψη τους το «Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα» (άρθ. 19), που έχει νομοθετικά κυρωθεί από την Ελληνική Βουλή, ή την «Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την Προάσπιση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών» (άρθ. 10); Και το σπουδαιότερο. Γνωρίζουν, άραγε, τι ορίζει το Σύνταγμα της Χώρας (άρθ. 14) που υπηρετούν, για τη λογοκρισία; Τους το υπενθυμίζουμε:

«Kαθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και δια του τύπου τους στοχασμούς του τηρώντας τους νόμους του Kράτους».

Η δε θέση του κ. Υπουργού ότι: «Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους», αναφορικά με τη δική μας καμπάνια είναι παντελώς άστοχη, αλλά και εκτός από το νομικό μας πλαίσιο. Κι αυτό, γιατί το θέμα της δεν ήταν η έκτρωση, ούτε η καταδίκη και προσβολή κανενός ανθρώπου, αλλά, όπως προείπαμε, η ενημέρωση για το θαύμα της ζωής και η προβολή επιστημονικών πληροφοριών για τις λειτουργίες του εμβρύου. Άλλωστε, κι άλλες καμπάνιες, κατά το παρελθόν, είχαν διχάσει την κοινή γνώμη, δεν είδαμε όμως καμία να κατεβαίνει και μάλιστα με πολιτική παρέμβαση!

Και επειδή κάποιες ιστοσελίδες αναφέρουν ότι δήθεν είναι παραπλανητικές οι πληροφορίες της αφίσας και δεν έχουν επιστημονική ακρίβεια, παραπέμπουμε στην ιστοσελίδα μας www.afistemenaziso.gr, όπου υπάρχουν όλες οι επιστημονικές πληροφορίες γι’ αυτά τα θέματα, πάντα με βιβλιογραφικές αναφορές.

Κάποια στιγμή στη Χώρα μας, που η υπογεννητικότητα έχει φτάσει, ίσως, σε μη αναστρέψιμα επίπεδα, που οι εκτρώσεις υπερβαίνουν τις 150.000 (κάποιοι τις ανεβάζουν στις 300.000) και οι 40.000 και πλέον από αυτές γίνονται από ανήλικα κορίτσια, πρέπει να είμαστε σε θέση να συζητήσουμε με ωριμότητα και επιχειρήματα γι’ αυτό το σοβαρό θέμα. Ένα θέμα, στο οποίο προεκλογικά είχε αναφερθεί και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός με αφορμή το πόρισμα της Διακομματικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για το Δημογραφικό: «Θα πω μόνο το εξής: εκτιμώνται (οι εκτρώσεις) σε 150.000 ετησίως… Έστω και το 10% να αποφεύγαμε θα είχαμε 10% νέες γεννήσεις. Άρα και αυτό το ζήτημα πρέπει να μας απασχολήσει ουσιαστικά».

Όμως, πώς θα αποφευχθούν, όταν «απαγορεύεται» να μιλήσουμε και να ενημερώσουμε δημόσια για το αγέννητο παιδί, το θαύμα της ζωής και την επιλογή της; Υπάρχει κανείς που είναι ενάντια στη ζωή και δεν θαυμάζει αυτό το μεγάλο μυστήριο; Ας το αναρωτηθούμε όλοι.

Επειδή, όμως, έχει κι ο Θεός τα δικά του σχέδια πραγματικά ευχαριστούμε το Υπουργείο διότι κατόρθωσε με την λογοκρισία που επέβαλε να φτάσει το μήνυμα της αφίσας όχι μόνο στους επιβάτες του ΜΕΤΡΟ, αλλά απ’ άκρη σ’ άκρη όλης της Ελλάδας. Το γεγονός ότι από χθες συζητά όλη η κοινωνία για το θέμα της προστασίας του αγέννητου παιδιού, το οφείλουμε στην απαγόρευση έκφρασης δημοσίου λόγου για ένα ζήτημα το οποίο σε άλλα κράτη αποτελεί αντικείμενο επιστημονικών συνεδρίων και θεσμικού διαλόγου.

Ευχαριστούμε εγκαρδίως για τις χιλιάδες των μηνυμάτων υποστηρικτικών του Κινήματος που γράφτηκαν στο διαδίκτυο και κάλυψαν το σκοτάδι των καθεστωτικών ΜΜΕ και πολιτικών προσώπων. Η συντριπτική πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας αδιαμφισβήτητα είναι υπέρ της ΖΩΗΣ και κλείνει τα αυτιά της στις φωνές των «δικαιωματιστών» και του ιερατείου της πολιτικής ορθότητας.
Πηγή: Πρώτο Θέμα
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 13 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top