Online Διδασκαλία στα Μαθηματικά ME από Γερμανούς Καθηγητές

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.

Θα είχε ενδιαφέρον να σημειώσετε τις διδακτικές μεθόδους που χρησιμοποιούνται σε σχέση με τις μεθόδους των Ελλήνων καθηγητών. Το θέμα συζήτησης είναι η Ταξινόμηση των Τετραπλεύρων (Klassifizierung von Vierecken).
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.

Θα είχε ενδιαφέρον να σημειώσετε τις διδακτικές μεθόδους που χρησιμοποιούνται σε σχέση με τις μεθόδους των Ελλήνων καθηγητών. Το θέμα συζήτησης είναι η Ταξινόμηση των Τετραπλεύρων (Klassifizierung von Vierecken).
καταρχας στην ελλαδα ποιος καθηγητης εχει γραφιδα οπως η κυρια στο βιντεο??ελαχιστοι.επισης οι συνδεσεις ιντερνετ ειναι επιεικως για γελια.εμενα μου πεφτει συνεχεια καθε 1 ωρα 2 φορες.φανταστειτε 200 φοιτητες να τους επεφτε συνεχεια η συνδεση τι μαθημα θα κανανε.υποδομες της πλακας και το αστειο ειναι οτι ειμαστε αφημενοι στην τυχη μας.βολεψακηδες ελα μωρε αφου ειναι ετσι και δεν αλλαζει.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Κάνω update ένα μάθημα επανάληψης Mαθηματικών για τις Γερμανικές απολυτήριες εξετάσεις (Abitur). Είναι η διδασκαλία της ενότητας Ανάλυσης: Συναρτήσεις, Μελέτη, κλπ. Έχει ενδιαφέρον να δουν οι Έλληνες μαθητές μια άλλη προσέγγιση της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας των Μαθηματικών Kατεύθυνσης Γ' Λυκείου, αν καταλαβαίνουν λίγα Γερμανικά.

Μπορείτε να διακρίνετε διαφορές στον τρόπο της ζωντανής διδασκαλίας από τον τρόπο διδασκαλίας Ελλήνων Μαθηματικών ακόμη και στη βιομηχανία των φροντιστηρίων;


Παρακάτω είναι μια σελίδα από θέματα εξετάσεων:

1591777065617.png
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Κάνω update ένα μάθημα επανάληψης Mαθηματικών για τις Γερμανικές απολυτήριες εξετάσεις (Abitur). Είναι η διδασκαλία της ενότητας Ανάλυσης: Συναρτήσεις, Μελέτη, κλπ. Έχει ενδιαφέρον να δουν οι Έλληνες μαθητές μια άλλη προσέγγιση της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας των Μαθηματικών Kατεύθυνσης Γ' Λυκείου, αν καταλαβαίνουν λίγα Γερμανικά.

Μπορείτε να διακρίνετε διαφορές στον τρόπο της ζωντανής διδασκαλίας από τον τρόπο διδασκαλίας Ελλήνων Μαθηματικών ακόμη και στη βιομηχανία των φροντιστηρίων;


Παρακάτω είναι μια σελίδα από θέματα εξετάσεων:

View attachment 69887
μετεφρασε το στα ελληνικα μπας και βγαλουμε μια ακρη.αυτο που λιγο καταλαβαινω ειναι οτι τα κανουνε πιο εφαρμοσμενα και δεν δινουν τοσο βαρος σε αποδειξεις με ξ και λ οπως στις πανελληνιες.Επισης βλεπω εχουν και ογκους με ολοκληρωματα απο το V?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ωραια το εξηγει ο γερμαναρας το σημειο καμπης!:laugh:
 
Top