nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.582 μηνύματα.

01-05-20

15:18
Θα είχε ενδιαφέρον να σημειώσετε τις διδακτικές μεθόδους που χρησιμοποιούνται σε σχέση με τις μεθόδους των Ελλήνων καθηγητών. Το θέμα συζήτησης είναι η Ταξινόμηση των Τετραπλεύρων (Klassifizierung von Vierecken).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3.928 μηνύματα.

05-05-20

02:21
καταρχας στην ελλαδα ποιος καθηγητης εχει γραφιδα οπως η κυρια στο βιντεο??ελαχιστοι.επισης οι συνδεσεις ιντερνετ ειναι επιεικως για γελια.εμενα μου πεφτει συνεχεια καθε 1 ωρα 2 φορες.φανταστειτε 200 φοιτητες να τους επεφτε συνεχεια η συνδεση τι μαθημα θα κανανε.υποδομες της πλακας και το αστειο ειναι οτι ειμαστε αφημενοι στην τυχη μας.βολεψακηδες ελα μωρε αφου ειναι ετσι και δεν αλλαζει.
Θα είχε ενδιαφέρον να σημειώσετε τις διδακτικές μεθόδους που χρησιμοποιούνται σε σχέση με τις μεθόδους των Ελλήνων καθηγητών. Το θέμα συζήτησης είναι η Ταξινόμηση των Τετραπλεύρων (Klassifizierung von Vierecken).
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.582 μηνύματα.

10-06-20

11:17
Κάνω update ένα μάθημα επανάληψης Mαθηματικών για τις Γερμανικές απολυτήριες εξετάσεις (Abitur). Είναι η διδασκαλία της ενότητας Ανάλυσης: Συναρτήσεις, Μελέτη, κλπ. Έχει ενδιαφέρον να δουν οι Έλληνες μαθητές μια άλλη προσέγγιση της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας των Μαθηματικών Kατεύθυνσης Γ' Λυκείου, αν καταλαβαίνουν λίγα Γερμανικά.
Μπορείτε να διακρίνετε διαφορές στον τρόπο της ζωντανής διδασκαλίας από τον τρόπο διδασκαλίας Ελλήνων Μαθηματικών ακόμη και στη βιομηχανία των φροντιστηρίων;
Παρακάτω είναι μια σελίδα από θέματα εξετάσεων:
Μπορείτε να διακρίνετε διαφορές στον τρόπο της ζωντανής διδασκαλίας από τον τρόπο διδασκαλίας Ελλήνων Μαθηματικών ακόμη και στη βιομηχανία των φροντιστηρίων;
Παρακάτω είναι μια σελίδα από θέματα εξετάσεων:
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3.928 μηνύματα.

10-06-20

13:26
μετεφρασε το στα ελληνικα μπας και βγαλουμε μια ακρη.αυτο που λιγο καταλαβαινω ειναι οτι τα κανουνε πιο εφαρμοσμενα και δεν δινουν τοσο βαρος σε αποδειξεις με ξ και λ οπως στις πανελληνιες.Επισης βλεπω εχουν και ογκους με ολοκληρωματα απο το V?Κάνω update ένα μάθημα επανάληψης Mαθηματικών για τις Γερμανικές απολυτήριες εξετάσεις (Abitur). Είναι η διδασκαλία της ενότητας Ανάλυσης: Συναρτήσεις, Μελέτη, κλπ. Έχει ενδιαφέρον να δουν οι Έλληνες μαθητές μια άλλη προσέγγιση της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας των Μαθηματικών Kατεύθυνσης Γ' Λυκείου, αν καταλαβαίνουν λίγα Γερμανικά.
Μπορείτε να διακρίνετε διαφορές στον τρόπο της ζωντανής διδασκαλίας από τον τρόπο διδασκαλίας Ελλήνων Μαθηματικών ακόμη και στη βιομηχανία των φροντιστηρίων;
Παρακάτω είναι μια σελίδα από θέματα εξετάσεων:
View attachment 69887
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
ωραια το εξηγει ο γερμαναρας το σημειο καμπης!

Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Startx0
- phleidhs
- Kiki mat
- Citylights
- Gionikos
- spinalgr1990
- vetas
- globglogabgalab
- elewnora
- ale
- the purge
- Σξδννσξσνσν
- Frank_Math
- efi25
- το κοριτσι του μαη
- lnesb
- cel123
- EiriniS20
- eukleidhs1821
- tsiobieman
- art1
- suaimhneas
- Viedo
- Μάρκος Βασίλης
- Athens2002
- The Limit Does Not Exist
- MarinChrysanthi
- Johnman97
- fockos
- Κλημεντίνη
- Kostis-Palamas
- tymvorixos
- Γατόπαρδος.
- Libertus
- Άρτεμις Α.
-
Φορτώνει...