

Spore is a multi-genre "massively single-player online game" under development by Maxis and designed by Will Wright. It allows a player to control the evolution of a species from its beginnings as a unicellular organism, through development as an intelligent and social land-walking creature, to levels of interstellar exploration as a spacefaring culture. It has drawn wide attention for its massive scope, and its use of open-ended gameplay and procedural generation.
[...]
Overall, the game allows the player to develop a species from its beginnings as a microscopic organism to its evolution into a complex animal, its emergence as a social, intelligent being, to its mastery of the planet and then finally to its ascension into space, whereupon it interacts with alien species across the galaxy. Throughout the scope of gameplay, the player's perspective and indeed the player's species change dramatically.
It was necessary for the developers to break the game up into distinct yet consistent, dependent "phases". The outcome of one phase affects the initial conditions of the player's species in the next. Each phase, while housing the same creature and player, exhibits its own style of play, and has been described by the developers as ten times more complicated than its preceding phase. While players are able to spend as much time as they prefer in each, it is possible to accelerate or skip phases altogether.
The games and films with which Wright associated the various phases are:
Pac-Man for the cell phase
Diablo for the creature phase
Populous for the tribal phase
Simple versions of SimCity, Risk, and Civilization for the civilization phase
SimEarth, Destroy All Humans!, Close Encounters of the Third Kind, Star Trek and 2001: A Space Odyssey for the space phase, with elements of sandbox gameplay. DICE 2007 referred to it as similar to Master of Orion.
https://en.wikipedia.org/wiki/Spore_(video_game)
Οριστε και το βιντεο:
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=IQvswZ39vq0&feature=related[/ame]
και το official site
Δειτε το βιντεο ειναι φανταστικο!
Θα βγει το σεπτεμβριο (5) αν δεν γινει τπτ και καθυστερησει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηλίας
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!Βάλια!
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηλίας
Πολύ δραστήριο μέλος


Krou τελικά είχα δίκοπο 17 θα διατεθείτο δωρεάν. Γι αυτό περιμένετε να πάει τρίτη 17 Ιουνίου να κατεβάσετε το demo.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


FOR WINDOWS XP
* 2.0 GHz P4 processor or equivalent
* 512 MB RAM
* A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
* The latest version of DirectX 9.0c
* At least 190MB of hard drive space for installation, plus additional space for created creatures.
FOR WINDOWS VISTA
* 2.0 GHz P4 processor or equivalent
* 768 MB RAM
* A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
* At least 190MB of hard drive space for installation, plus additional space for created creatures.
FOR MAC OS X
* Mac OS X 10.5.3 Leopard or higher
* Intel Core Duo Processor
* 1024 MB RAM
* ATI X1600 or NVidia 7300 GT with 128 MB of Video RAM, or Intel Integrated GMA X3100
* At least 260MB of hard drive space for installation, plus additional space for created creatures.
This game will not run on PowerPC (G3/G4/G5) based Mac systems (PowerMac).
For computers using built-in graphics chipsets, the game
requires at least:
* Intel Integrated Chipset, GMA 950 for Windows, GMA X3100 for Mac OS X
* Dual 2.0GHz CPUs, or 1.7GHz Core 2 Duo, or equivalent
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


[ame]https://www.youtube.com/watch?v=6h50Til09L8&feature=related[/ame]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sophaki983
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Απο οσα εχω καταλαβει μεχρι στιγμης:
Ξεκινας φτιαχνοντας πλασματα, στο creature creator (δες την αρχη του πρωτου βιντεο)
Μετα, στο πρωτο σταδιο αυτα ειναι ως μονοκυτταροι οργανισμοι, και πρεπει να τους βρεις τροφη και να τα προστατεψεις απο κινδυνους ωστε να αναπτυχθουν σε πολυκυτταρους. (cell phase)
Επειτα, οταν αναπτυχθουν πληρως (creature phase) φτιαχνουν αποικιες, πρεπει να τους βρισκεις τροφη και να τα προστατευεις απο εχθρους, αλλα και να τους βρεις ταιρι ωστε να αναπαραχθουν περαιτερω.
Στο tribal phase, αναπτυσσεις τη φυλη των πλασματων σου αρκετα ωστε να υπερισχυσουν εναντι των υπολοιπων
Στο civilization phase, ουσιαστικα εχεις ολοκληρη πολη, οπως το Sim City, με κτηρια κτλ
Και τελος στο Space phase, εξερευνεις το υπολοιπο συμπαν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
John Kort
Νεοφερμένο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



[ame="https://www.youtube.com/watch?v=v00nxRoS3iw"]https://www.youtube.com/watch?v=v00nxRoS3iw[/ame]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Melkon
Εκκολαπτόμενο μέλος


το παιχνιδι θα βγει νομιζω τον οκτωβριο(20?).Η full εκδοση του creature editor πωλητε online.
Υποψην με την creature creator οσα πλασματα φιαξετε μετα που θα αγορασετε την full εκδοση του παιχνιδιου που θα βγει θα μπορειτε να τα περασετε και να παιξετε με αυτα.
Θελω να πω πως η creature creator βγηκε στις 17 ιουνιου(

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!Βάλια!
Πολύ δραστήριο μέλος



Αρχική Δημοσίευση από Krou:FOR WINDOWS VISTA
* 2.0 GHz P4 processor or equivalent
* 768 MB RAM
* A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
* At least 190MB of hard drive space for installation, plus additional space for created creatures.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Φαίνεται να είναι από τα παιχνίδια που μου αρέσουν πολύ..Ειδικά αφού έχει να κάνει με βιολογίες, γενετικά, οργανισμούς κτλ...
Demo πότε κυκλοφορεί τελικά;
Κι εμένα μου αρέσει! Τώρα κατεβάζω το demo από την επίσημη ιστοσελίδα. Μήπως μπορώ να το βρω στο Γερμανό για ds?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.