the_truth
Εκκολαπτόμενο μέλος


Κοιτα η αληθεια ειναι οτι απο κλισαδουρες και καραμελες περι ξυσιματος και τα λοιπα εχουμε χορτασει,κανα σοβαρο επιχειρημ υπαρχει?.Εντατικοποιηση σπουδων λεγεται αυτο πως να το κανουμε.Και γω στο χω ξαναπει αν ο αλλος γουσταρει να παρει πτυχιο στα 80 του ας το παρει ουτε η μανα του εισαι ουτε κανας εκπαιδευτικος επιστατης που θα καθοριζει ποτε πρεπει να παρει πτυχιο ο ενας και ο αλλος.Ποια εναντικοποιηση μωρε; Ολες οι παραταξεις την ιδια καραμελιτσα...Η παταξη της τεμπελιας και του ξυσιματος ειναι εντατικοποιηση; Καταλαβετε πια οτι αν θελετε να κανετε διακοπες ΔΕΝ πρεπει να περιμενετε να τις κανετε στο πανεπιστημιο. Και εμενα μου ελεγαν "περνα στο πανεπιστημιο και μετα θα κααααθεσαι" αλλα μολις μπηκα εβαλα το μυαλο μου να δουλεψει και ξυπνησα. Τι να πω, μονο αηδια μπορει να σου προκαλεσει η νοοτροπια του μεσου Ελληνα φοιτητη.
ΤρολαρειςΑπό την άλλη, η υπερσυσσώρευση φοιτητών έχει εμφανή αποτελέσματα: ελλιπές διδακτικό προσωπικό, έλλειψη διαθέσιμου διδακτικού χώρου(!), ελλιπή αναλώσιμα, κτλ.

Καταλαβετε ορισμενοι οτι το πανεπιστημιο δεν ειναι το μαγαζακι σας να απαιτειται παραγωγικοτητα αποδοτικοτητα κλπ κλπ.Μηπως να παιρνουμε και κανα πριμ παραγωγικοτητας?Οταν με το καλο ανοιξετε ενα λοιπον απαιτειστε απο τους εργαζομενους αυτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος


Ρε, οι αίθουσες και τα μέλη ΔΕΠ είναι τελείως ανελαστικά. Δε πα να παρακολουθούν 20, δε πα να παρακολουθούν και 200 το μάθημα--οι αριθμοί ΔΕΠ/αιθουσών δεν αλλάζουν. Το πρόβλημα έγκειται στο ότι, όταν έχεις το περιθώριο να κωλοβαρέσεις, στατιστικά, θα κωλοβαρέσεις περισσότεροΤρολαρεις?Πως σχετιζεται η ποσοτητα του διδακτικου προσωπικου με τους αιωνιους φοιτητες και ολα αυτα που ανεφερες?Αλλωστε οπως ειπα στον φοιτητη δεν κανει καμια χαρη το υπουργειο.Δεν δινει λεφτα κανενας πονοψυχος ανθρωπος για τα πανεπιστημια που να απαιτει ολοι οι φοιτητες να τελειωσουν στα ν χρονια.Απο φορους ειναι.
Καταλαβετε ορισμενοι οτι το πανεπιστημιο δεν ειναι το μαγαζακι σας να απαιτειται παραγωγικοτητα αποδοτικοτητα κλπ κλπ.Μηπως να παιρνουμε και κανα πριμ παραγωγικοτητας?Οταν με το καλο ανοιξετε ενα λοιπον απαιτειστε απο τους εργαζομενους αυτα.

Τεσπά, δε βλέπω γιατί δε μπορούμε να απαιτούμε από τα Πανεπιστήμια να αξιοποιούν πιο αποδοτικά τα λεφτά που τους δίνονται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος


Το πρόβλημα έγκειται στο ότι, όταν έχεις το περιθώριο να κωλοβαρέσεις, στατιστικά, θα κωλοβαρέσεις περισσότερο![]()
Ε,ας κωλοβαρέσεις!

Εγώ π.χ. όταν μπήκα στη σχολή προτίμησα να δουλέψω,να κάνω ελεύθερο επάγγελμα την αμέσως επόμενη χρονιά να βγάλω κάνα φράγκο και να παρακολουθώ όποτε μπορώ,ξέροντας ότι ακόμη και με το "2ν" (που και με το πέρας αυτού πάλι δε διαγράφεσαι,αλλά λέμε τώρα) έχω πάρα πολλά περιθώρια να εξαντλήσω!
Έπρεπε ντε και καλά να κάνω τον full-time φοιτητή και να έχω "0" βιογραφικό όταν τελειώσω;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος


Όσον αφορά το γνωστό "αυτό θα έπρεπε να παρέχεται από το κράτος γιατί το πληρώνουμε μέσω των φόρων" νομίζω ότι δεν στέκει. Οι φόροι συλλέγουν κάποια συγκεκριμένα χρήματα για συγκεκριμένες ανάγκες, δεν είναι κάτι αόριστο που μπορούμε να επικαλεστούμε παντού. Να πούμε λοιπόν ότι το κράτος θα πρεπε να παρέχει όλες τις παροχές σε όλους τους φοιτητές. Να τους παρέχει και δωρεάν μετακίνηση στα ΜΜΜ; γιατί όχι. Δωρεάν βενζίνη; Δωρεάν τετράδια/στυλό; Δωρεάν υπολογιστές; Δωρεάν είσοδο στα club της πόλης; Από την άλλη γιατί να μείνουμε στους φοιτητές, οι άλλοι φόρους δεν πληρώνουν; Να κυρήξουμε τότε κομμουνισμό κατευθείαν να τελειώνουμε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Εδώ έρχεσαι στα λόγια μου. Αν λοιπόν κάποιος ΔΕΝ τα καταφέρνει στο Παν/μιο, να μην πάει καν. Σόρρυ, αλλά πώς να το κάνουμε, ΔΕΝ γίνεται όλοι να σπουδάσουν. Άμα δεν τα καταφέρνεις στο Παν/μιο, προφανώς δεν είναι για σένα. Η ζωή είναι άδικη, τι να κάνουμε. Αλλά υπάρχουν τόσα άλλα επαγγέλματα που είναι επίσης μια χαρά να ασχοληθεί κάποιος, αν δεν "το 'χει" με το Παν/μιο.ή στο ότι δεν τα καταφέρνουν
Χώρια που άμα κάποιος "δεν τα καταφέρνει" με το Παν/μιο, περισσότερο κακό στον εαυτό του κάνει με το να παραμένει εκεί.
Πηγές αλλιώς η φράση αυτή είναι null and void και περισσότερο κίνηση εντυπωσιασμού.ΥΓ: Και μη μου λες εμένα για το ΕΜΠ, γιατί εκεί το 30% των φοιτητών παίρνουν πάνω από 9, οι βαθμοί μπαίνουν αβέρτα... Πιο πολύ θα ενθουσιαστώ για έναν μαθηματικό που τελείωσε με 7.5 παρά για έναν ημμυτη με >9...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Πόσοι παίρνουν κάτω από 6.5; Ένα <10%;
Πόσοι παίρνουν από 7 έως 8.5; Μιλάμε για σχεδόν το σύνολο των φοιτητών.
Διάψευσέ με.
Τι ποσοστό δεν τελειώνει τη σχολή του στα ν+2; ένα 20% -και πολύ λέω;
Στο Φυσικό, ένα 8% τελειώνει στα ν+2.
Και οι βαθμοί... από 5-6.5: ~50%
6.5-8.5: ~50%
8.5-10: ~1%
Ε δε γίνεται να πιστεύει κανείς ότι το σύνολο των φοιτητών είναι ζώα που δεν αξίζουν για το πανεπιστήμιο, γιατί αν το πιστεύει, καταντάει ο ίδιος πιο ζώο και από τα κανονικά ζώα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος


@Jack
Προφανως και προτιμω τα διδακτρα μετα το ν+2 αλλα κατι τετοιο δεν μπορει να εφαρμοστει λογω συνταγματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Δεν κατάλαβες, νομίζω. ΕΣΥ έχεις την υποχρέωση να παραθέσεις πηγή. You're just presenting a bunch of numbers.Διάψευσέ με.
Μπορώ να ισχυριστώ ότι είναι κατασκευασμένα από εσένα για να δώσεις βάση σε ασταθή επιχειρήματα.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Εσύ δεν κατάλαβες. Αυτό θα το έκανα αν με ενδιέφερε να σας πείσω, αλλά αυτή τη στιγμή το θέμα της συζήτησης δεν είναι το τι γίνεται στο ΕΜΠ, αλλά τι γίνεται με το χρονικό όριο φοίτησης και τα πέριξ αυτών. Σίγουρα το ΕΜΠ δεν έχει σχολές που να έχουν τεράστια ποσοστά φοιτητών που δεν τελειώνουν στην ώρα τους ή έστω στα 6 ή 7 έτη. Το θέμα δεν είναι ότι υπάρχουν σχολές που δεν έχουν πρόβλημα, όμως, αλλά ότι υπάρχουν πολλές που έχουν και δεν είναι δυνατόν όλοι οι φοιτητές που μπήκαν σε αυτές, να είναι ζώα.Δεν κατάλαβες, νομίζω. ΕΣΥ έχεις την υποχρέωση να παραθέσεις πηγή. You're just presenting a bunch of numbers.
Μπορώ να ισχυριστώ ότι είναι κατασκευασμένα από εσένα για να δώσεις βάση σε ασταθή επιχειρήματα.![]()
ΥΓ: Τα στοιχεία που είπα για το ΕΜΠ τα βρήκα από forum φοιτητών/αποφοίτων, από παλαιούς οδηγούς σπουδών (γιατί πλέον δεν είδα να γράφουν κάτι) και από τις εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης. Όποιος νοιάζεται τόσο πολύ για το τι γίνεται στο ΕΜΠ ειδικά, ας ψάξει να τα βρει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Έχω μια απορία σχετικά με αυτόν τον νόμο... Για ποιους φοιτητές ισχύει; Εγώ για παράδειγμα πέρασα το 2010 και το ν στη σχολή μου είναι 4 χρόνια (Τει) άρα ισχύει για εμένα 4+2 χρόνια;
(Είδα κάπου στο internet να λένε ότι ισχύει για όσους πέρασαν από το 2011 και μετά αλλά μετά άκουσα να μου λένε ότι δεν ισχύει αυτό και τα 'χασα...)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Poseidon
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NimertiS
Εκκολαπτόμενο μέλος


Kανείς δε ξέρει με σιγουριά τι θα γίνει μετά το πέρας των ν+2,αν κάποιος έχει τον νόμο ας τον παραθέσει![]()
Α) Όσοι φοιτητές μέχρι το τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012 (31-8-2012) συμπληρώσουν διάρκεια φοίτησης ίση ή μεγαλύτερη από 2ν + 2, θα πρέπει να ολοκληρώσουν τη φοίτησή τους μέχρι το τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2013-2014 (31-8-2014), για να μην χάσουν αυτοδικαίως τη φοιτητική τους ιδιότητα (Ν. 4009/2011, άρθρο 80, παρ. 9α).
Β) Όσοι φοιτητές μέχρι το τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012 (31-8-2012) συμπληρώσουν διάρκεια φοίτησης ίση ή μεγαλύτερη από ν + 4, θα πρέπει να ολοκληρώσουν τη φοίτησή τους μέχρι το τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2014-2015 (31-8-2015), για να μην χάσουν αυτοδικαίως τη φοιτητική τους ιδιότητα (Ν. 4009/2011, άρθρο 80, παρ. 9β).
Γ) Όσοι φοιτητές μέχρι το τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012 (31-8- 2012) συμπληρώσουν διάρκεια φοίτησης μικρότερη από ν + 4, χάνουν αυτο-δικαίως τη φοιτητική τους ιδιότητα, μόλις συμπληρώσουν διάρκεια φοίτησης ίση με 2ν (Ν. 4009/2011, άρθρο 80, παρ. 9γ).
Δ) Για τους φοιτητές, οι οποίοι εισήχθησαν το τρέχον ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 και για όσους θα εισαχθούν στο εξής, ισχύουν οι διατάξεις του Ν. 4009/2011 (άρθρο 33, παρ. 11α), δηλαδή χάνουν αυτοδικαίως τη φοιτητική τους ιδιότητα, μόλις συμπληρώσουν διάρκεια φοίτησης ίση με ν + 4.Για την περίπτωση φοιτητών μερικής φοίτησης ο ανώτατος χρόνος σπουδών για τη λήψη πτυχίου είναι ίσος με 2ν

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
silverdog
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NimertiS
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΚρύβεΛόγια
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.