DELIVERY-Η δουλειά του μέλλοντος

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Είχα διαβάσει αυτό το άρθρο πριν μέρες και αν ισχύει είναι τραγικό και ντροπή. Π.χ. εγώ παραγγέλνω από το efοοd και πληρώνω με κάρτα. Πρέπει όταν μου ανοίξει ο ντελιβεράς να έχω και ψιλά να του δώσω φιλοδώρημα; :hmm: Τότε γιατί να πληρώσω με κάρτα εξαρχής;
Επίσης, πότε -και καλά- μπαίνει το Γ δίπλα από το θυροτηλέφωνο; Αν δεν δώσω την 1η φορά στον ντελιβερά, στιγματίζομαι για όλους τους επόμενους σαν τσιγκούνα;
Και τέλος, γιατί να του δώσω; Φιλοδώρημα δίνω γιατί μου άρεσε η εξυπηρέτηση συνολικά. Π.χ. θα πάω σε μια ταβέρνα, ή σε ένα καφέ, και θα έχει άψογο service και καλό φαγητό, ή θα έχω καθίσει άπειρες ώρες έχοντας πάρει απλά έναν καφέ, οπότε θα αφήσω. Στον ντελιβερά που είναι ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας στην παραγγελία, γιατί να αφήσω; Άλλος μου πήρε την παραγγελία και ήταν εξυπηρετικός, άλλος ετοίμασε καλή κρέπα, και άλλον θα πληρώσω παραπάνω επειδή απλά την έβαλε στο μηχανάκι και μου την έφερε;

Θέλω να πιστεύω ότι είναι μεγάλη τρολλιά, γιατί αυτό το "έτσι αυξάνουμε το εισόδημά μας", είναι πολύ υποτιμητικό για όλους...
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 25,916 μηνύματα.
Υποθέτω εννοείς το άρθρο αυτό με το Γ στα κουδούνια ε;


Ούτε κι εμένα μού αρέσει το οτι οι εργοδότες των ντελιβεράδων έχουν ρίξει τους μισθούς και έχουν μετακυλήσει στους πελάτες την υποχρέωση να δίνουμε φιλοδώρημα στον ντελιβερά. Μια φορά ένας μού είχε κάνει ολόκληρη διάλεξη που δεν είχα να τού δώσω πουρμπουάρ "α, για τον ντελιβερά τίποτα ε;", "τη βενζίνη από την τσέπη μας τη βάζουμε" κλπ. Σώπα ρε φίλε. Τότε της πωλήτριας ρούχων τη βενζίνη να την πληρώνει η πελάτισσα που έρχεται να πάρει ρούχα, της καθαρίστριας τη βενζίνη να σταματάμε στο δρόμο να της δίνουμε πουρμπουάρ την ώρα που καθαρίζει, κλπ. Ε δεν πάει έτσι. Πουθενά δε λέει οτι είμαι υποχρεωμένη να δώσω στον ντελιβερά, ειδικά αν πληρώνω με κάρτα. Δεν θεωρώ οτι είναι δική μου η ευθύνη αυτή.
 

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αχ αυτό ήθελα να πω κι εγώ. Δεν καταλαβαίνω πώς μερικοί το θεωρούν υποχρέωσή μας να δώσουμε φιλοδώρημα (κι ας δίνω προσωπικά πάντα),γιατί ακούγεται συχνά από ντελιβεράδες. Είναι όντως κουραστικό επάγγελμα χωρίς πολλά λεφτά αλλά δεν είναι το μόνο. Είναι όμως το μόνο για το οποίο έχει καθιερωθεί η συμβολή του κοινού για να αυξηθεί το εισόδημα, πρακτική που είναι εντελώς κόντρα στην έννοια του φιλοδωρήματος ως "ευχαριστώ" για την καλή εξυπηρέτηση. Στη ταμία ας πούμε γιατί δε δίνουμε τιπς; Στην υπάλληλο σε μαγαζί με ρούχα; Γιατί και σε αυτές μια χαρά η πίστη βγαίνει και πληρώνονται τον κατώτατο.
 

charmander

Δραστήριο μέλος

Ο charmander αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 589 μηνύματα.
Όσοι ντελιβαραδες προσπαθούν να κάνουν τους πελάτες να νιώσουν άσχημα επειδή δεν τους έδωσαν φιλοδώρημα είναι απαράδεκτοι. Απαράδεκτοι είναι όμως και αυτοί που παραγγέλνουν ενώ έξω υπάρχουν ακραίες καιρικές συνθήκες αδιαφορώντας για την σωματική ακεραιότητα των ντελιβεραδων.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 25,916 μηνύματα.
Απαράδεκτοι είναι όμως και αυτοί που παραγγέλνουν ενώ έξω υπάρχουν ακραίες καιρικές συνθήκες αδιαφορώντας για την σωματική ακεραιότητα των ντελιβεραδων.
Ενώ δε διαφωνώ (και εγώ δεν το κάνω αν έχει πολύ άσχημο καιρό), με αυτή τη λογική όμως πάρα πολλοί άνθρωποι πάνε στις δουλειές τους με τα μέσα ή με μηχανάκια ακόμα και με άσχημα καιρικά φαινόμενα. Αυτούς γιατί δεν τους λυπάται κανείς; Δεν είπε κανείς "α δε θα πάω να ψωνίσω σήμερα παπούτσια γιατί η πωλήτρια έγινε μουσκίδι για να φτάσει στη δουλειά" ξέρω γω. Οκ δεν είναι το ίδιο, αλλά δεν έχουν μόνο οι ντελιβεράδες δικαιώματα. Υπάρχουν ακόμα τόσοι που είναι όλη μέρα στους δρόμους, κουριεράδες, μεταφορείς κλπ.
 

charmander

Δραστήριο μέλος

Ο charmander αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 589 μηνύματα.
Ενώ δε διαφωνώ (και εγώ δεν το κάνω αν έχει πολύ άσχημο καιρό), με αυτή τη λογική όμως πάρα πολλοί άνθρωποι πάνε στις δουλειές τους με τα μέσα ή με μηχανάκια ακόμα και με άσχημα καιρικά φαινόμενα. Αυτούς γιατί δεν τους λυπάται κανείς; Δεν είπε κανείς "α δε θα πάω να ψωνίσω σήμερα παπούτσια γιατί η πωλήτρια έγινε μουσκίδι για να φτάσει στη δουλειά" ξέρω γω. Οκ δεν είναι το ίδιο, αλλά δεν έχουν μόνο οι ντελιβεράδες δικαιώματα. Υπάρχουν ακόμα τόσοι που είναι όλη μέρα στους δρόμους, κουριεράδες, μεταφορείς κλπ.


Συμφωνώ σε όλα. Απλά μίλησα για τους ντελιβεραδες επειδή το θέμα ασχολείται με τη συγκεκριμένη επαγγελματική ομάδα. Σεβασμός σε όλους τους εργαζομενους.
 

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 12,865 μηνύματα.
Ενώ δε διαφωνώ (και εγώ δεν το κάνω αν έχει πολύ άσχημο καιρό), με αυτή τη λογική όμως πάρα πολλοί άνθρωποι πάνε στις δουλειές τους με τα μέσα ή με μηχανάκια ακόμα και με άσχημα καιρικά φαινόμενα. Αυτούς γιατί δεν τους λυπάται κανείς; Δεν είπε κανείς "α δε θα πάω να ψωνίσω σήμερα παπούτσια γιατί η πωλήτρια έγινε μουσκίδι για να φτάσει στη δουλειά" ξέρω γω. Οκ δεν είναι το ίδιο, αλλά δεν έχουν μόνο οι ντελιβεράδες δικαιώματα. Υπάρχουν ακόμα τόσοι που είναι όλη μέρα στους δρόμους, κουριεράδες, μεταφορείς κλπ.
Γιατί είναι διαφορετικό όλο το 8ωρο να είσαι στη βροχή ή στο χιόνι με -5 βαθμούς, ενώ το οδόστρωμα γλιστράει και κινδυνεύει η σωματική σου ακεραιότητα και διαφορετικό να εργάζεσαι 8 ώρες σε στεγασμένο χώρο. Νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Το θεωρώ μεγάλη γαϊδουριά, ειδικά σε τέτοιες καιρικές συνθήκες, αφενός οι καταναλωτές να παραγγέλνουν απ' έξω και αφετέρου οι εργοδότες να δέχονται τις παραγγελίες.

Προσωπικά σέβομαι πολύ περισσότερο τον εργοδότη που έχει προτεραιότητά του την υγεία των εργαζομένων του, παρά αυτόν που θα μου στείλει delivery μέχρι και στην Πέρα Ραχούλα. Στην περιοχή που σπουδάζω, όταν είχε χιόνια και πολικές θερμοκρασίες, ένα συγκεκριμένο ψητοπωλείο δεν δεχόταν παραγγελίες για delivery για να προστατέψει τους εργαζόμενους. Εννοείται ότι αυτό τιμά τον ίδιο τον εργοδότη, αλλά και το όνομα του μαγαζιού.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,992 μηνύματα.
Όσοι ντελιβαραδες προσπαθούν να κάνουν τους πελάτες να νιώσουν άσχημα επειδή δεν τους έδωσαν φιλοδώρημα είναι απαράδεκτοι. Απαράδεκτοι είναι όμως και αυτοί που παραγγέλνουν ενώ έξω υπάρχουν ακραίες καιρικές συνθήκες αδιαφορώντας για την σωματική ακεραιότητα των ντελιβεραδων.


Απαράδεκτοι είναι οι επαγγελματίες που βάζουν τους ντελιβεράδες να δουλέψουν σε τέτοιες ακραίες καιρικές συνθήκες και δεν τους δίνουν ρεπό...
 

charmander

Δραστήριο μέλος

Ο charmander αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 589 μηνύματα.
Απαράδεκτοι είναι οι επαγγελματίες που βάζουν τους ντελιβεράδες να δουλέψουν σε τέτοιες ακραίες καιρικές συνθήκες και δεν τους δίνουν ρεπό...


Ακριβώς. Αλλά και αυτοί που παραγγέλνουν έχουν ευθύνη.
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,528 μηνύματα.
Απαράδεκτοι είναι οι επαγγελματίες που βάζουν τους ντελιβεράδες να δουλέψουν σε τέτοιες ακραίες καιρικές συνθήκες και δεν τους δίνουν ρεπό...
Το κακό για τον ντελιβερά είναι ότι χάνει το μεροκάματο αν δεν δουλέψει. :/: Το οποίο είναι άσχημο αλλά ακόμη χειρότερο θα ήταν με τη γλίστρα που έχουν οι δρόμοι (πχ θεσσαλονίκη τις 2 μέρες που χιόνισε ζορίζονταν ακόμη και τα αμάξια στους δρόμους) να σπάσει τίποτα καβαλώντας το μηχανάκι. Συν ότι πολλοί δουλεύουν ανασφάλιστοι που το κάνει πολύ χειρότερο.
Ίσως αν υπήρχε η προοπτική να πηγαίνουν με αμάξι να διευκόλυνε την κατάσταση όταν ο καιρός είναι έτσι αλλά σιγά και μη.
 

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,415 μηνύματα.
Επαναφέρω τη συζήτηση στο άρθρο που δημοσίευσε ο Scandal και απλά λέω ότι μου φαίνεται μεγάλη τρολλιά. Ποιος ο λόγος να το σημειώσει ο ντελιβεράς και τι θα κάνει ο επόμενος άμα το δει; Θα δει το Γ και θα πει "Αααα αυτός δεν δίνει φιλοδώρημα, ας κάνω ένα γύρο ακόμη χαλώντας βενζίνη και καθυστερώντας να γυρίσω στο μαγαζί για να του αργήσω την παραγγελία και να του σπάσω τα νεύρα;" :P Καμία διαφορά δεν κάνει στο αποτέλεσμα.

Σε αυτά που αναφέρθηκαν σχετικά με τις καιρικές συνθήκες και τον κίνδυνο, συμφωνώ απόλυτα. Ωστόσο, θεωρώ ότι και ο εργαζόμενος έχει κρίση και ευθύνη για τον ίδιο του τον εαυτό.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 13,442 μηνύματα.
Εγώ βασικά θεωρώ μύθο αυτό που λέει το άρθρο για το "Γ". Κάτι παρόμοια λέγανε ότι κάνουν και οι ληστές χαράζοντας πάνω σε πόρτες ή κουδούνια κτλ ως και καλά δικό τους κώδικα επικοινωνίας. :P
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top