Covid-19: Πότε θα ανοίξουν τα Πανεπιστήμια;

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,282 μηνύματα.

Konstantinos_m

Νεοφερμένος

Ο Konstantinos_m αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Λατρεύω να βλέπω άτομα να λένε όχι δια ζώσης μάθημα όχι επειδή φοβούνται τον ιό πολλοί από αυτούς αλλά επειδή τους βολεύει να κάθονται σπιτάκι τους.

Μωρέ δίκιο έχεις, είμαι και εγώ ενα από αυτά τα άτομα... Σκέψου όμως να έχεις μάθημα 9 και να πρέπει να φύγεις με το πρώτο λεωφορείο στις 5:30 είναι φουλ ταλαιπωρία...
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,282 μηνύματα.
Μωρέ δίκιο έχεις, είμαι και εγώ ενα από αυτά τα άτομα... Σκέψου όμως να έχεις μάθημα 9 και να πρέπει να φύγεις με το πρώτο λεωφορείο στις 5:30 είναι φουλ ταλαιπωρία...
Η ζωή φίλε είναι έτσι και σε λίγα χρόνια θα πρέπει να πάρεις το λεωφορείο να πας στην δουλειά σου στις 6.30-7.00 το πρωί.
 

Konstantinos_m

Νεοφερμένος

Ο Konstantinos_m αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Τουλάχιστον τότε θα εχω και κάποιο κέρδος 😂. Ειλικρινά δεν παλεύεται μάθημα από τις 9 :00μέχρι τις 16:00 που μας είχαν βάλει και να φεύγεις από τις 5:30 το πρωί και να γυρνάς 19:30 είναι ο,τι χειρότερο... Δεν κάνεις τίποτα άλλο μέσα στην μέρα σου,ενώ με τα διαδικτυακά ήταν όλα κομπλέ, ειλικρινά ας μου απαντήσει κάποιος,τι παραπάνω του προσφέρει το Δία ζώσης μάθημα; Ίσα ίσα που εμένα προσωπικά μου αποσπούν την προσοχή τα τόσα πολλά άτομα! Τέλος πάντων, γούστα είναι αυτά!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Διαβάζοντας πολλές απόψεις εδώ μέσα, εσείς σαν φοιτητές πόσο σοβαρά έχετε πάρει την κατάσταση με τον κορονοϊό; Γιατί νομίζω πολλοί φοιτητές θεωρούν την όλη κατάσταση ψέμα; Βλέπω πολύ άσχημα τρόλλ στο διαδίκτυο και από άτομα νεαρής ηλικίας.. :hmm: Δηλαδή, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης θα έπρεπε να δείχνουν διασωληνωμένους ασθενείς να ψυχοραγούν για να πειστούν αρκετοί ανεύθυνοι Έλληνες;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,282 μηνύματα.
Τουλάχιστον τότε θα εχω και κάποιο κέρδος 😂. Ειλικρινά δεν παλεύεται μάθημα από τις 9 :00μέχρι τις 16:00 που μας είχαν βάλει και να φεύγεις από τις 5:30 το πρωί και να γυρνάς 19:30 είναι ο,τι χειρότερο... Δεν κάνεις τίποτα άλλο μέσα στην μέρα σου,ενώ με τα διαδικτυακά ήταν όλα κομπλέ, ειλικρινά ας μου απαντήσει κάποιος,τι παραπάνω του προσφέρει το Δία ζώσης μάθημα; Ίσα ίσα που εμένα προσωπικά μου αποσπούν την προσοχή τα τόσα πολλά άτομα! Τέλος πάντων, γούστα είναι αυτά!
Φίλε αν δεν σου αρέσει το δια ζώσης μάθημα γιατί μπήκες πανεπιστήμιο και δεν καθόσουν σπίτι σου;;Επίσης στο πανεπιστήμιο δεν έχει απουσίες άρα δεν σε υποχρεώνει κανείς να πας σε όλα τα μαθήματα αν θέλεις παίρνεις σημειώσεις από ένα φίλο σου.
 

Konstantinos_m

Νεοφερμένος

Ο Konstantinos_m αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Καλά, χαλάρωσε,δεν είπα κάτι, είπα ότι απλώς προσωπικά με βολεύει πολύ καλύτερα εξ αποστάσεως! Το ιδανικό θα ήταν να υπήρχαν και οι δύο δυνατότητες! Ούτως οι άλλος,στο ΕΚΠΑ κάποιες αίθουσες έχουν εγκατεστημένες κάμερες,θα μπορούσαν απλώς να τις χρησιμοποιήσουν!
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,282 μηνύματα.
Καλά, χαλάρωσε,δεν είπα κάτι, είπα ότι απλώς προσωπικά με βολεύει πολύ καλύτερα εξ αποστάσεως! Το ιδανικό θα ήταν να υπήρχαν και οι δύο δυνατότητες! Ούτως οι άλλος,στο ΕΚΠΑ κάποιες αίθουσες έχουν εγκατεστημένες κάμερες,θα μπορούσαν απλώς να τις χρησιμοποιήσουν!
Ναι κάτι τέτοιο φυσικά και δεν μπορεί να γίνει σε καιρό που δεν υπάρχει υπάρχει πανδημία όλοι πρέπει να πηγαίνουμε εκεί με την λογική αυτή θα πεις στον εργοδότη σου στο μέλλον να δουλεύεις από το σπίτι γιατί βαριέσαι να πας εκεί.Δεν το λέω μόνο για εσένα ειναι γενικό αυτό που λέω απλά απαντώ σε εσένα πάνω σε αυτό που είπες.Ειναι καλό να μην κάνουμε ότι βολεύει εμάς καθώς αυτές οι τακτικές με το βαριέμαι να πάω στην δουλειά το πρωί κτλ μας έφεραν εδώ που είμαστε σήμερα οικονομίκα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Διαβάζοντας πολλές απόψεις εδώ μέσα, εσείς σαν φοιτητές πόσο σοβαρά έχετε πάρει την κατάσταση με τον κορονοϊό; Γιατί νομίζω πολλοί φοιτητές θεωρούν την όλη κατάσταση ψέμα; Βλέπω πολύ άσχημα τρόλλ στο διαδίκτυο και από άτομα νεαρής ηλικίας.. :hmm: Δηλαδή, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης θα έπρεπε να δείχνουν διασωληνωμένους ασθενείς να ψυχοραγούν για να πειστούν αρκετοί ανεύθυνοι Έλληνες;
Θα μείνω στο τελευταίο κομμάτι.Δεν είναι μόνο οι Έλληνες ανεύθυνοι το κακό είναι γενικό στην Γερμανία έκαναν μέχρι και διαδήλωση κατά του Κορωνοιου.Αρα σε αυτό το κομμάτι όσο ανεύθυνος είναι ο Έλληνας άλλο τόσο είναι και οι υπόλοιποι λαοί της Ευρώπης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 803 μηνύματα.
Δηλαδή, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης θα έπρεπε να δείχνουν διασωληνωμένους ασθενείς να ψυχοραγούν για να πειστούν αρκετοί ανεύθυνοι Έλληνες;

Το θέμα είναι ότι έχουν δείξει αρκετά τέτοια περιστατικά Νίκο. Αν δεν συμμορφώνονται ούτε με αυτά , θα συμμορφωθούν στη ΜΕΘ με το καλό. (Αν επιβιώσουν)
 

Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
Ρε παιδιά βλέπω πολλούς να λένε ότι όσοι θέλουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση απλά θέλουν το αραλίκι. Δεν είναι έτσι! Κάποιοι που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες ή ζουν με άτομα που ανήκουν σε αυτές σαφώς και δεν θα το ρισκάρουν να πάνε στο πανεπιστήμιο όσο κι αν θέλουν να παρακολουθήσουν. Κάποιοι από αυτούς προσπαθούν να είναι μόνοι τους σε καραντίνα για να προστατεύσουν τον εαυτό τους και τους δικούς τους. Δεν θα λάβω υπόψιν μου τους λίγους που μπορεί και καλά να λένε ότι φοβούνται μην κολλήσουν στο πανεπιστήμιο και πάνε σε καφετέριες, παραλίες ή οπουδήποτε αλλού με πολύ κόσμο. Μιλάω για τους ανθρώπους που πραγματικά αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Με το να ανοίξεις τα πανεπιστήμια τους βγάζεις αυτομάτως εκτός της εκπαιδευτικής διαδικασίας που είναι ο λόγος που θες να ανοίξεις τα πανεπιστήμια. Ας παρθούν κάποιες αποφάσεις όπου κανένας να μην μείνει εκτός. Και όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμα ας είναι μικτός τρόπος. Όσοι θέλουν να πάνε δια ζώσης οκ αλλά όσοι δεν πάνε είτε να υπάρχουν οι διαλέξεις online είτε να υπάρχει ενημερωμένο e-class που να βοηθάει τα άτομα που δεν παρακολουθούν να μπορούν να κάνουν μια σοβαρή προσπάθεια στη σχολή τους. Τώρα το τι προτιμάει και τι δεν προτιμάει ο καθένας είναι άλλο θέμα.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πριν λίγο με πήρε η μητέρα μου τηλ από την εργασία της, εργάζεται σε μεγάλη εταιρεία λιανεμπορίου και μου είπε τρομαγμένη ότι βρέθηκε κρούσμα στο προσωπικό,δηλαδή σε συναδελφό της. Και θα πάνε 100 άτομα προσωπικό για τεστ κορωναιο. Και ερωτώ τώρα εγώ. Με ποια λογική ανοίγουν τα σχολεία?
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Γιατί πρέπει να συνεχιστεί η ζωή.
Γιατί τα παιδιά ΠΡΕΠΕΙ να πάνε σχολείο για την εκπαιδευτική διαδικασία και τη σωστή κοινωνικοποίηση.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Πριν λίγο με πήρε η μητέρα μου τηλ από την εργασία της, εργάζεται σε μεγάλη εταιρεία λιανεμπορίου και μου είπε τρομαγμένη ότι βρέθηκε κρούσμα στο προσωπικό,δηλαδή σε συναδελφό της. Και θα πάνε 100 άτομα προσωπικό για τεστ κορωναιο. Και ερωτώ τώρα εγώ. Με ποια λογική ανοίγουν τα σχολεία?

Επίσης, γιατί ο κορωνοϊός είναι επικίνδυνος, αλλά δεν είναι πανούκλα.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γιατί πρέπει να συνεχιστεί η ζωή.
Γιατί τα παιδιά ΠΡΕΠΕΙ να πάνε σχολείο για την εκπαιδευτική διαδικασία και τη σωστή κοινωνικοποίηση.

Συμφωνώ και εκρίνω και επαυξάνω σε αυτό. Και αν Ρεβέκα, έχουμε απρόοπτα καθημερινά με κρούσματα τόσο στα σχολεία αλλά στα πανεπιστήμια εκεί τι γίνεται?
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν είμαι ειδικός, αλλά είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν γενικοί και ειδικότεροι σχεδιασμοί και πρωτόκολλα για να αντιμετωπιστούν αυτά. Άκουσα κάπου (δεν θυμάμαι από ποιον) ότι στόχος είναι ακόμα και αν υπάρχει κρούσμα να μην κλείνει το σχολείο/πανεπιστήμιο με αυξημένη και γρήγορη ιχνηλάτηση.
 

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Μια ακομη φορα να γινει lockdown στα πανεπιστημια μετα θα μπαινουν σε σχολες οι μαθητες με βαση το ταχυδρομικο τους κωδικο οπως εγινε στην Αγγλια


Της Αιμιλίας Τσαγκαράτου

Ένα δυστοπικό σκηνικό, που κάποια χρόνια πριν θα θύμιζε ταινία επιστημονικής φαντασίας, εξελίχθηκε τις προηγούμενες μέρες στο Ηνωμένο Βασίλειο με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Α levels για τους μαθητές της χώρας. Τα γεγονότα δείχνουν ότι το σύστημα δεν στερείται φαντασίας όταν πρόκειται να τσακίσει τα εκπαιδευτικά και εργασιακά δικαιώματα αυτών που προέρχονται από τα φτωχότερα στρώματα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Τα A levels είναι οι εξετάσεις που δίνουν οι 18χρονοι στο Ηνωμένο Βασίλειο, συνήθως σε τρία μαθήματα, για την εισαγωγή τους στα Πανεπιστήμια. Τα Πανεπιστήμια «προσφέρουν θέσεις» με βάση την πρόβλεψη των βαθμών που θα λάβουν οι μαθητές σε αυτές τις εξετάσεις και ο υποψήφιος θα πρέπει να έχει μια συγκεκριμένη βαθμολογία για να εξασφαλίσει και μια αντίστοιχη θέση στο Πανεπιστήμιο που επιθυμεί. Επίσης τα αποτελέσματα των A levels χρησιμοποιούνται και για την ανεύρεση θέσης εργασίας.

Η διακοπή των μαθημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο λόγω του Covid-19 οδήγησε στη ματαίωση των εξετάσεων αυτών και πολλοί τότε τη θεώρησαν ως απόδειξη ότι το εκπαιδευτικό σύστημα μπορεί να επιζήσει και χωρίς εξετάσεις. Όμως η «λύση» που δόθηκε από το σύστημα απέδειξε για μια ακόμα φορά τη σκληρότητά του. Το διαβόητο «αγγλοσαξονικό» μοντέλο έκανε και πάλι το θαύμα του. Έτσι αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί ένας συγκεκριμένος αλγόριθμος που μέσω υπολογιστικού προγράμματος θα βαθμολογούσε τους μαθητές.

Αρχικά είχε αποφασιστεί οι βαθμοί να αποδοθούν με βάση τις εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών που δίδασκαν τους μαθητές και τα mock tests (τεστ προσομοίωσης) που ήδη είχαν δώσει. Ωστόσο η Ofqual, η υπεύθυνη υπηρεσία για τη διοργάνωση και την επίβλεψη των εξετάσεων, αποφάσισε ότι πρέπει να συνυπολογιστούν και άλλοι παράμετροι για να υπάρχει μια πιο «δίκαιη» κατανομή των βαθμών και να «εξισορροπηθούν» με αυτόν τον τρόπο είτε η επιείκεια είτε η αυστηρότητα των εκπαιδευτικών. Όπως είχε δηλώσει ο υπουργός Παιδείας της Σκοτίας, «οι εκπαιδευτικοί είναι συνήθως αισιόδοξοι και φιλόδοξοι για τους μαθητές τους, ενώ ένα εξεταστικό σύστημα κάνει κάτι διαφορετικό». Αυτό το «διαφορετικό» το βίωσαν με επώδυνο τρόπο δεκάδες χιλιάδες μαθητές του Ηνωμένου Βασιλείου…

Η αλήθεια είναι ότι το σύνολο των παραμέτρων του αλγόριθμου είναι για δυνατούς λύτες. Όμως αυτά που φαίνεται ότι έπαιξαν τελικά καθοριστικό ρόλο ήταν οι προηγούμενες επιδόσεις του σχολείου και της εξεταστικής περιφέρειας στις αντίστοιχες εξετάσεις, η κατάταξη του σχολείου στους αξιολογικούς πίνακες, οι βαθμοί των μαθητών σε προηγούμενες εξεταστικές δοκιμασίες και το σύνολο των επιδόσεων των μαθητών μιας συγκεκριμένης ομάδας.

Παρά το γεγονός ότι συνολικά ο αριθμός των μαθητών που έλαβε Α έως C –βαθμοί που εξασφαλίζουν την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο- αυξήθηκε κατά 2,4% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, το 40% των βαθμών που αποδόθηκαν από τους εκπαιδευτικούς μειώθηκαν με τη χρήση του αλγόριθμου: το 35,6% «προσαρμόστηκε» κατά ένα βαθμό πιο κάτω, το 3,3% κατά δύο βαθμούς και 0,3% κατά τρεις. Υπήρχαν περιπτώσεις μαθητών που ενώ οι εκπαιδευτικοί τους είχαν βαθμολογήσει με Α βρέθηκαν να βαθμολογούνται τελικά με C, ακόμα και με Ε! Για τους περισσότερους μαθητές αυτό σήμαινε ότι σε καμία περίπτωση δεν θα γίνονταν δεκτοί είτε στο Πανεπιστήμιο που είχαν επιλέξει είτε γενικά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Το μεγαλύτερο σκάνδαλο βρίσκεται όμως αλλού. Είναι το γεγονός ότι στα ιδιωτικά σχολεία (independent schools, στα οποία φοιτά το 7% των μαθητών) οι μαθητές που βαθμολογήθηκαν με Α και πάνω είναι 4,7% περισσότεροι από πέρσι, όταν στα δημόσια σχολεία (comprehensive schools, στα οποία φοιτά το 90% των μαθητών) το αντίστοιχο ποσοστό είναι 2%. Η «προσαρμογή» των βαθμών προς τα κάτω με βάση των αλγόριθμο έπληξε κυρίως τους φτωχούς μαθητές. Ειδικά στη Σκοτία, οι βαθμοί των μαθητών από υποβαθμισμένα περιβάλλοντα μειώθηκαν κατά 15,2%, ενώ για τους πιο πλούσιους μαθητές κατά 6,9%. Ο βασικός λόγος για αυτή τη διαφορά είναι το γεγονός ότι αλγόριθμος έδωσε μεγαλύτερο βάρος στις ιστορικές επιδόσεις των εξεταστικών κέντρων, δηλαδή της κάθε περιοχής, με αποτέλεσμα, σε περιοχές στις οποίες φοιτούν μαθητές από εργατικά και φτωχά στρώματα και που κατά τεκμήριο έχουν πιο χαμηλές επιδόσεις λόγω κοινωνικοοικονομικών συνθηκών, να βλέπουν τους βαθμούς τους να κατακρημνίζονται. Και μάλιστα σε μια περίοδο που η νεολαία που προέρχεται από τα στρώματα αυτά πλήττεται ακόμα περισσότερο από την οικονομική και κοινωνική κρίση λόγω της πανδημίας.

Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων χιλιάδες μαθητές συγκεντρώθηκαν έξω από το Υπουργείο Παιδείας της χώρας, ζητώντας αυτά να ανακληθούν. Τα συνθήματα «F*ck the algorithm» και «Να με κρίνετε με βάση τη δουλειά μου και όχι τον ταχυδρομικό μου κώδικα» με ταυτόχρονο αίτημα την παραίτηση του Υπουργού Παιδείας κυριάρχησαν έξω από το κτίριο. Μετά τη γενική κατακραυγή, αποφασίστηκε ότι θα παρθούν υπόψη μόνο οι βαθμοί των εκπαιδευτικών, αποτελώντας μια σημαντική νίκη για τους μαθητές. Οι υπουργοί Παιδείας ζήτησαν «συγγνώμη για την αναστάτωση». Ωστόσο ο Μπόρις Τζόνσον, ακόμα και μετά τη γενική κατακραυγή, δήλωνε ότι οι βαθμοί ήταν «απόλυτα αξιόπιστοι».

Η επιλογή του αλγόριθμου για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια έδειξε πια με γυμνό οφθαλμό και με εμφατικό τρόπο το βαθιά ταξικό εκπαιδευτικό σύστημα του Ηνωμένου Βασιλείου. Ταυτόχρονα δείχνει ότι η χρήση των δεδομένων (data) που θεωρούν τόσο αξιόπιστα όλοι οι ινστρούχτορες των νεοσυντηρητικών και νεοφιλελεύθερων αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση –μη εξαιρουμένων αυτών της δικής μας χώρας– έχει αυστηρά ταξικό πρόσημο. Το «τι λένε τα κομπιούτερς και οι αριθμοί» καθορίζεται αυστηρά από την πολιτική που θέλει το ακόμα μεγαλύτερο βάθεμα του χάσματος μεταξύ του πλούτου και της φτώχειας, της επιλογής με βάση το εισόδημα, το χρώμα, τη φυλή. Αυτό ας το πάρουμε σοβαρά υπόψη μας και στον δικό μας αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση και στην μέτρηση των πάντων με τη μεζούρα των αντιλαϊκών και αντιεκπαιδευτικών πολιτικών τους.

(Στο 10ο τεύχος του Σελιδοδείκτη που θα κυκλοφορήσει τις επόμενες μέρες, το άρθρο της Diane Reay, καθηγήτριας στο Πανεπιστήμιο του Cambridge, με τίτλο «Νεοφιλελευθερισμός και Υποεκπαίδευση της Εργατικής Τάξης στη Βρετανία» δείχνει με εμπεριστατωμένο τρόπο τις επιπτώσεις της εκπαιδευτικής πολιτικής στους μαθητές της εργατικής τάξης της χώρας.)
(το κειμενο απο λινκ)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top