Bοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,594 μηνύματα.
Καλησπέρα! Σας έλειψα, το ξέρω. Λοιπόν, μπαίνω to the point. Έχω αυτή την άσκηση. Το α ερώτημα το έχω απαντήσει. Στο β όμως δυσκολεύομαι. Ανέκαθεν δυσκολευόμουν στις πλάγιες βέβαια. Ούτε πέρυσι τα πήγαινα καλά σε αυτές. Έχω πάρει βοήθεια από βοηθήματα. Έχω λύσει ασκήσεις. Ωστόσο με μπερδεύουν ακραία. Δεν έχω αναλύσει και τις δυο ταχύτητες u1’ και u2’ σε χ και y άξονα. Το u1’ το ανέλυσα σε u1’x και u1’y. Στον ίδιο άξονα που βρίσκεται το u1’x είναι και η u2’. Δεν ξέρω πως να το χειριστώ από εκεί και πέρα. Την έχω ήδη προσπαθήσει αρκετές φορές.

IMG_4945.jpeg
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
1) Καλώς ήρθες.
2) Μην βάζεις στραβά τις εκφωνήσεις.
3) Δεν χρειάζονται αυτά που γράφεις.
4) Μην προσπαθείς τη Φυσική χωρίς σχήματα.
5) Καλό κουράγιο.
1697033638637.png

1697033691393.png


1697033865466.png
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,047 μηνύματα.
σωμα κανει ομαλη κυκλικη κινιση ακτινας R=4m. αν τη χρονικη στιγμη τ=0 διερχεται απο ενα σημειο και μετα απο 20sec διερχεται απο το αντιδιαμετρικο του για 3η φορα να βρειτε
α) μετρο γωνιακης ταχυτητας
β) μετρο γραμμικης ταχυτητας
γ) μετρο κεντρομολου

εγώ βρήκα ω=45rad/s
υτ=14π/10
ακ=196/40 m/s^2
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,580 μηνύματα.
1697041487128.png


1697041580891.png


Τωρα αφου κανουμε την ασκηση και βρουμε οτι βρουμε ..βλεπουμε και τα αποτελεσματα ..εχουν λογικη ?( αν μπορουμε βεβαια)
Βρηκες οτι το ω ειναι 45 ..οκ παει καλα
Ω 45 σημαινει οτι η σβουρα θα τρεξει σε ενα δευτερολεπτο γωνιες περιπου 7 κυκλων ( 7 χ 6,28=44)..οκ
Ναι αλλα αυτο δεν ταιριαζει με την εκφωνηση που λεει οτι σε 20 δευτερολεπτα θα τρεξει 3,5 κυκλους..ε? αντε παλι απο την αρχη.

Η φυσική και γενικά η μηχανική ειναι επιστημη της αλήθειας... υπακουει στην αρχη try and error
Δηλαδη δοκιμαζε μεχρι να σου βγει..
 

Συνημμένα

  • 1697041459418.png
    1697041459418.png
    23.4 KB · Εμφανίσεις: 99
Τελευταία επεξεργασία:

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,047 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,580 μηνύματα.
Εγώ τα κράτησα ως κλασματα. Απ' ότι φαίνεται τα εχω κανει σωστά. Ευχαριστώ πάρα πολύ γιάνναρε!
τα κλασματα ειναι μια χαρα ..πολυ συχνα το κανουμε στην φυσικη και ειναι πιο κατανοητα και βολικα..

Βεβαια αν δωσεις σε αποτελεσμα ενα κλασμα του τυπου 14/10 θα φας καπαμα
Ενα κλασμα του τυπου 196/40 ...ε μπορει και να περασει

Προσεξε το αποτελεσμα ειναι ισως η χαριστικη βολη στο δασκαλο ...εκει παιρνει την αποφαση αν θα σου δωσει την ασκηση ή θα φας χ... οποτε μην του δειξεις οτι εισαι τεμπελαρος

Το καλυτερο casio calculator εχει 30€ ,,κοψε τα φρεντα και παρτο
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,263 μηνύματα.
Εγώ τα κράτησα ως κλασματα. Απ' ότι φαίνεται τα εχω κανει σωστά. Ευχαριστώ πάρα πολύ γιάνναρε!
Όχι οτι έχει ιδιαίτερη σημασία στην φάση που είσαι, αλλά το να αφήνεις τις ποσότητες ως κλάσματα είναι προτιμότερο γιατί δεν θα κόψεις σημαντικά ψηφία.
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,047 μηνύματα.
Το καλυτερο casio calculator εχει 30€ ,,κοψε τα φρεντα και παρτο
σκεφτόμουν ενα scientific calculator να σου πω την αλήθεια...

Προσεξε το αποτελεσμα ειναι ισως η χαριστικη βολη στο δασκαλο ...εκει παιρνει την αποφαση αν θα σου δωσει την ασκηση ή θα φας χ... οποτε μην του δειξεις οτι εισαι τεμπελαρος
σωστό, εχεις δικιο. ευχαριστω για τις συμβουλες
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,047 μηνύματα.
Βρηκες οτι το ω ειναι 45 ..οκ παει καλα
Ω 45 σημαινει οτι η σβουρα θα τρεξει σε ενα δευτερολεπτο γωνιες περιπου 7 κυκλων ( 7 χ 6,28=44)..οκ
Ναι αλλα αυτο δεν ταιριαζει με την εκφωνηση που λεει οτι σε 20 δευτερολεπτα θα τρεξει 3,5 κυκλους..ε? αντε παλι απο την αρχη.
στο ω εκανα σιγουρα λαθος, αφου μπερδεψα τους κυκλους και εβαλα οτι εκανε 2.5 αντι για 3.5. Ομως, έγραψα
"ω=Δφ/Δτ, εφόσον διαγράφει 3.5 φορες τον κύκλο, έχουμε Δφ=360+360+180 (εδώ πέρα έκανα το λάθος)
δηλαδή ω=Δφ/Δτ=900/20=90/2 = 45rad/s και εννοείται οτι βγήκε λαθος το αποτέλεσμα. αλλα γιατί δε θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τον τυπο ω=Δφ/Δτ => ω=2πf;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,580 μηνύματα.
στο ω εκανα σιγουρα λαθος, αφου μπερδεψα τους κυκλους και εβαλα οτι εκανε 2.5 αντι για 3.5. Ομως, έγραψα
"ω=Δφ/Δτ, εφόσον διαγράφει 3.5 φορες τον κύκλο, έχουμε Δφ=360+360+180 (εδώ πέρα έκανα το λάθος)
δηλαδή ω=Δφ/Δτ=900/20=90/2 = 45rad/s και εννοείται οτι βγήκε λαθος το αποτέλεσμα. αλλα γιατί δε θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τον τυπο ω=Δφ/Δτ => ω=2πf;

Ο τυπος ω=Δφ/Δτ ειναι η αρχη των παντων..αυτη ειναι η βαση..τα αλλα έπονται..
ναι οκ αλλα οχι σε μοιρες σε ακτινια πρεπει να λογαριαζεις...

ειδοποιος διαφορα ... το ω εξεταζει γωνιες ανα δευτερολεπτο
η συχοτητα f λογαριαζει στροφες ανα δευτεροπελτο .. καθαρες ποσοτητες αριθμητικες ανα δευτερολεπτο..

Αυτο που κανεις παρακατω ειναι σωστο αλλα καντο σε ακτινια και θα βρεις παλι σωστο αποτελεσμα

ω=Δφ/Δτ, εφόσον διαγράφει 3.5 φορες τον κύκλο, έχουμε Δφ=360+360+180 (εδώ πέρα έκανα το λάθος)

θα βρεις ω= 1,099 rad/sec= 0,35π rad/sec που ειναι το ιδιο
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,047 μηνύματα.
σωστό... Ξέχασα να μετατρέψω μοίρες σε rads. Ακόμα το συνηθίζω
ω=Δφ/Δτ => 360*3+180/20=1260/20=63 μοιρες / sec

α/π = 63/180 => 7π/20
Σωστά. Απλώς ξέχασα να τα μετατρέψω σε rads.

Επίσης, οταν μετατρέπω μοιρες σε ακτίνια, πως ξέρω αν χρησιμοποιώ α/π=μ/360 ή α/π=μ/180; τα εχω δει και τα δυο να χρησιμοποιόνται
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,580 μηνύματα.
χμ καλη ερωτηση και δυσκολη απαντηση

Επίσης, οταν μετατρέπω μοιρες σε ακτίνια, πως ξέρω αν χρησιμοποιώ α/π=μ/360 ή α/π=μ/180; τα εχω δει και τα δυο να χρησιμοποιόνται

οταν το αποτελεσμα των γωνιων προκειτε να μπει σε συνεργασια με αλλους αριθμους //πχ μια εξισωση ...μια συναστηση τοτε μονο ακτινια

αν τωρα εκει στην εξισωση εχεις ενα λογο γωνιων ..ενα κλασμα δηλαδη.
πχ 180 μοιρες/ 60 μοιρες = 3..ε αστο και σε μοιρες...

Γενικα μαθηματικα φυσικη δουλευε σε ακτινια ..το π εχει μεγαλη δυναμη εκει
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,047 μηνύματα.
Μισό όμως, αφού λεει διερχεται απο το αντιδιαμετρικό του για 3η φορα δε σημαινει οτι κανει 2,5 στροφές;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης, οταν μετατρέπω μοιρες σε ακτίνια, πως ξέρω αν χρησιμοποιώ α/π=μ/360 ή α/π=μ/180; τα εχω δει και τα δυο να χρησιμοποιόνται
εννοώ πως ξέρω ποιον τύπο να χρησιμοποίησω, αυτον των 360 μοιρων η των 180 μοιρων
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,580 μηνύματα.
Μισό όμως, αφού λεει διερχεται απο το αντιδιαμετρικό του για 3η φορα δε σημαινει οτι κανει 2,5 στροφές;
σωστο και αυτο ... μπορει και 3,5 μπορει και 2,5 ...αλλα πως πας στο αντιδιαμετικο σημειο? κατα την φορα κινησης ή την αναποδη///
εγω θα παω με χριστιανικο ορθοδοξο τροπο κατα την φορα κινησης ..
εσυ πηγαινε με τον προτεσταντικο τον διαμαρτυρομενο ..πηγαινε αναποδα

ειναι πονηρατζα ο φυσικος σας?

μπορει να παιζει και το 2,5 κανε και τα 2
αυτο ειναι ερωτηση του εκατομυριουχου οχι φυσικης
 
Τελευταία επεξεργασία:

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,047 μηνύματα.
σωστο και αυτο ... μπορει και 3,5 μπορει και 2,5 ...αλλα πως πας στο αντιδιαμετικο σημειο? κατα την φορα κινησης ή την αναποδη///
εγω θα παω με χριστιανικο ορθοδοξο τροπο κατα την φορα κινησης ..
εσυ πηγαινε με τον προτεσταντικο τον διαμαρτυρομενο ..πηγαινε αναποδα

ειναι πονηρατζα ο φυσικος σας?
κατά τη φορά της κινησης παω αλλα μου βγαίνει 2,5 εν τελη γιατί
αφου κανει τον εναν κυκλο θα εχει περασει απο τον αντιδιαμετρικο μια φορα
αφου κανει τον δευτερο κυκλο θα εχει περασει δυο φορες
στον μισο του δευτερου κυκλου θα εχει περασει απο το αντιδιαμετρικο τρεις φορες, ετσι δεν ειναι;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,580 μηνύματα.
κατά τη φορά της κινησης παω αλλα μου βγαίνει 2,5 εν τελη γιατί
αφου κανει τον εναν κυκλο θα εχει περασει απο τον αντιδιαμετρικο μια φορα
αφου κανει τον δευτερο κυκλο θα εχει περασει δυο φορες
στον μισο του δευτερου κυκλου θα εχει περασει απο το αντιδιαμετρικο τρεις φορες, ετσι δεν ειναι;
ναι ετσι
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,047 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,580 μηνύματα.
Μισό όμως, αφού λεει διερχεται απο το αντιδιαμετρικό του για 3η φορα δε σημαινει οτι κανει 2,5 στροφές;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


εννοώ πως ξέρω ποιον τύπο να χρησιμοποίησω, αυτον των 360 μοιρων η των 180 μοιρων
ενας τυπος υπαρχει ..ο κυκλος εχει 360 μοιρες ή 2π

το σκετο π το εχουμε συνηθισει διοτι εργαζομεθα συνηθως μεταξυ 0 και 90 μοιρων οποτε κανουμε απλοποιησεις

1697049842577.png

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

δηλαδη οι ανανεωμενες απαντησεις ειναι
π/4 rad/s
π m/s
2.5 m/s2
ναι εστι
εχεις μια μανια να πειραζεις το π ..αστο π ήσυχο δεν του αρεσει να το ενοχλουν..ειναι διεθνης μουρη...παϊ το λενε εξω
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Για τα κλάσματα στα αποτελέσματα
Στο Πανεπιστήμιο μας έλεγαν: ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟ ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΕΙΙΝΑΙ ΔΕΚΑΔΙΚΟΣ. Στο Γυμνάσιο και το Λύκειο γίνονται δεκτά σε κλάσματα με ρίζες ή το π αλλά όχι πάντα. Όμως αν δίνεται π=3,14 πρέπει να το αντικαταστήσουμε. Κλάσμα π.χ. 2/7 θα το δεχθούν, όμως αν κάποιος αφήσει κλάσμα 5/2 και δεν το κάνει 2,5 μάλλον έχασε.

Μοίρες και rad
Tα rad στην Ελλάδα τα λέμε "ακτίνια" (όχι ακτινίδια). Το 1rad είναι μονάδα μαϊμού καθώς δεν είναι μονάδα. Είναι 1 rad/sec = 1/sec. Για τη μετατροπή μοιρών σε rad, υπάρχει τύπος α/2π=μ/360 αλλά συνήθως οι μαθητές των μπερδεύουν. Καλύτερη η απλή μέθοδος των τριών: Οι 180° είναι π=3,14rad . . . .


1697053255271.png
 

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.
Για τα κλάσματα στα αποτελέσματα
Στο Πανεπιστήμιο μας έλεγαν: ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟ ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΕΙΙΝΑΙ ΔΕΚΑΔΙΚΟΣ. Στο Γυμνάσιο και το Λύκειο γίνονται δεκτά σε κλάσματα με ρίζες ή το π αλλά όχι πάντα. Όμως αν δίνεται π=3,14 πρέπει να το αντικαταστήσουμε. Κλάσμα π.χ. 2/7 θα το δεχθούν, όμως αν κάποιος αφήσει κλάσμα 5/2 και δεν το κάνει 2,5 μάλλον έχασε.

Μοίρες και rad
Tα rad στην Ελλάδα τα λέμε "ακτίνια" (όχι ακτινίδια). Το 1rad είναι μονάδα μαϊμού καθώς δεν είναι μονάδα. Είναι 1 rad/sec = 1/sec. Για τη μετατροπή μοιρών σε rad, υπάρχει τύπος α/2π=μ/360 αλλά συνήθως οι μαθητές των μπερδεύουν. Καλύτερη η απλή μέθοδος των τριών: Οι 180° είναι π=3,14rad . . . .


Συμπληρώνω, όπως λέει και μια καθηγητάρα στο πανεπιστήμιο τα δεκαδικά είναι όπως τα λεφτά αν κερδίσεις στο προπο 3715,43 θα πεις κέρδισα 3700 αλλιώς δείχνει ότι δεν καταλαβαίνεις και τη σημασία του μεγέθους που χειρίζεσαι. Ένας εμπειρικός κανόνας για τους μαθητές για να μην μπλέξουν με αριθμητική ανάλυση, προσεγγίσεις, θεωρία σημαντικών ψηφίων κτλ.

Υ.Γ. με την ιδιότητα του μηχανικού μαθηματικού που αυτοπροσδιορίζομαι δεν κόβεις από άρρητο αλλιώς μαύρο φίδι που σε έφαγε.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top