Bοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

guess

Δραστήριο μέλος

Η guess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 478 μηνύματα.
Δε γίνεται να είναι και .

βασικα ειναι 10cm το Α και χ=5ριζα3 cm σορρυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
βασικα ειναι 10cm το Α και χ=5ριζα3 cm σορρυ

Καταρχήν έχεις αρχική φάση . Θέσε στην εξίσωση της απομάκρυνσης όπου το .
Αν διαιρέσεις το με το έχεις , του οποίου το ημίτονο είναι γνωστό .

Για θα βρεις 2 χρονικές στιγμές (μία όταν έχει θετική ταχύτητα και μία όταν έχει αρνητική). Είναι και οι δύο δεκτές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

guess

Δραστήριο μέλος

Η guess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 478 μηνύματα.
Καταρχήν έχεις αρχική φάση . Θέσε στην εξίσωση της απομάκρυνσης όπου το .
Αν διαιρέσεις το με το έχεις , του οποίου το ημίτονο είναι γνωστό .

Για θα βρεις 2 χρονικές στιγμές (μία όταν έχει θετική ταχύτητα και μία όταν έχει αρνητική). Είναι και οι δύο δεκτές.


για κ=0 βγαινουν αρνητικοι χρονοι αρα παω για κ=1 ετσι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
για κ=0 βγαινουν αρνητικοι χρονοι αρα παω για κ=1 ετσι?

Σωστά.



Καταλήγω στις εξής περιπτώσεις:

και

Απ' όπου για παίρνεις τις χρονικές στιγμές , .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

guess

Δραστήριο μέλος

Η guess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 478 μηνύματα.
Σωστά.



Καταλήγω στις εξής περιπτώσεις:

και

Απ' όπου για παίρνεις τις χρονικές στιγμές , .

και για κ=1 μου βγαινει μονο η χρονικη στιγμη για t=5sec η αλλη παλι αρνητικη βγαινει:angry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
δούλεψε καλύτερα με τριγωνομετρικό κύκλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

guess

Δραστήριο μέλος

Η guess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 478 μηνύματα.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
δεν μας το εχουν δειξει:redface:
Δεν χρειάζεται να στο έχουν δείξει. Η τριγωνομετρία θεωρείται γνωστή.
ημφ = 3/2 και 0φ<2π ξέρουμε ότι φ = π/3 ή φ = 2π/3
αφού υ < 0 είναι συνφ < 0 άρα (και αυτό το ξέρουμε) φ = 2π/3
(Δεν καταλαβαίνω γιατί όταν θέλουμε αρχική φάση να μπερδευόμαστε με τα κάπα-κάπα ενώ είναι τόσο απλό) :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Δεν χρειάζεται να στο έχουν δείξει. Η τριγωνομετρία θεωρείται γνωστή.
ημφ = 3/2 και 0φ<2π ξέρουμε ότι φ = π/3 ή φ = 2π/3
αφού υ < 0 είναι συνφ < 0 άρα (και αυτό το ξέρουμε) φ = 2π/3
(Δεν καταλαβαίνω γιατί όταν θέλουμε αρχική φάση να μπερδευόμαστε με τα κάπα-κάπα ενώ είναι τόσο απλό) :)

Δια, δεν καταλαβαίνω τι συμβολίζεις με το φ.


(Το k δεν χρειάζεται για την εύρεση της αρχικής φάσης αλλά των χρονικών στιγμών.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Δια, δεν καταλαβαίνω τι συμβολίζεις με το φ.
(Το k δεν χρειάζεται για την εύρεση της αρχικής φάσης αλλά των χρονικών στιγμών.)
φ = η αρχική φάση.
Κατά τα άλλα απάντησα άσχετα μη έχοντας διαβάσει την εκφώνηση σωστά. (Διάβαζα χημεία - δικαιολογούμαι). :):whistle:
Πάντως αυτό που λέω για την αρχική φάση ισχύει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
φ = η αρχική φάση.
Κατά τα άλλα απάντησα άσχετα μη έχοντας διαβάσει την εκφώνηση σωστά. (Διάβαζα χημεία - δικαιολογούμαι). :):whistle:
Πάντως αυτό που λέω για την αρχική φάση ισχύει.

Ναι, η αρχική φάση δεν έχει να κάνει με αυτή του προβλήματος. Συγχωρεμένος. :P


Τo k πάντως, δεν το συναντάς όταν θες να βρεις αρχική φάση. Ίσως να εννοείς κάτι άλλο, οπότε ok.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Τo k πάντως, δεν το συναντάς όταν θες να βρεις αρχική φάση.
Το συναντάς, το συναντάς. Βλέπω σε πολλούς συμμαθητές μου να τους έχουν μάθει στο φροντιστήριο να βρίσκουν την αρχική φάση με το κάπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Το συναντάς, το συναντάς. Βλέπω σε πολλούς συμμαθητές μου να τους έχουν μάθει στο φροντιστήριο να βρίσκουν την αρχική φάση με το κάπα.

Στην περίπτωση της αρχικής φάσης, το k είναι πάντα 0. Οπότε δεν έχει νόημα να συζητάμε για τις τιμές του k, εκτός αν ζητούνται χρονικές στιγμές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
συναντάς το k, δεν είναι πάντα 0 και καλό θα είναι στις πανελλαδικές να βρίσκετε έτσι την αρχική φάση για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
συναντάς το k, δεν είναι πάντα 0 και καλό θα είναι στις πανελλαδικές να βρίσκετε έτσι την αρχική φάση για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο

Θέλω ένα παράδειγμα όπου το k να είναι διάφορο του μηδενός. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
βαζουμε το κ στην λυση...γιατι αν βγει αρνητικη η φ βαζεις το κ=1 ή 2......για να βγει θετικη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.

Βασικά αν το σκεφτείς, παίζουμε με τον τριγωνομετρικό κύκλο. Δηλαδή, εξαρτάται τι θεωρεί ο καθένας αρχή μέτρησης της κίνησης του σώματος. Προσωπικά, δεν έχω κανένα πρόβλημα με το να βγει η αρχική φάση αρνητική. Αλλά, το μαθηματικά ορθό είναι να πάρεις κανονικά στις λύσεις και να δεχτείς μόνο τις θετικές τιμές της .

Αν κάποιος διαβάζει από το σχολικό βιβλίο και μόνο, θα μπερδευτεί πάντως, αφού δεν γίνεται πουθενά σαφές αν θα πρέπει να περιοριστούμε στο . Αλλά επειδή κανείς δε συμβουλεύεται το σχολικό πλέον, ας αρκεστούμε στις θετικές τιμές.


Και να ήταν η μοναδική ασάφεια στο βιβλίο... :whistle:




:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Αν κάποιος διαβάζει από το σχολικό βιβλίο και μόνο, θα μπερδευτεί πάντως, αφού δεν γίνεται πουθενά σαφές αν θα πρέπει να περιοριστούμε στο . Αλλά επειδή κανείς δε συμβουλεύεται το σχολικό πλέον, ας αρκεστούμε στις θετικές τιμές.
Το σχολικό βιβλίο οι πιο πολλοί το συμβουλεύονται και καλά κάνουν. (Είναι αυτοκτονία να μην το συμβουλεύονται). Όμως ελάχιστοι συμβουλεύονται το λυσάρι του σχολικού βιβλίου. Και εννοώ και μαθητές και καθηγητές σχολείων και (κυρίως) φροντιστηρίων που δεν το έχουν ποτέ ούτε ανοίξει να δούν πως προτείνει να λυθεί μια άσκηση και λένε στους μαθητές ένα κάρο παπαρίες. Για την αρχική φάση που συζητάμε: Άσκηση βιβλίου 1.37 λυσάρι σελίδα 12. Δεν χρησιμοποιεί κάπα-κάπα και κορδελάκια. Θεωρεί σαφώς ότι 0φ<2π και βρίσκει αμέσως τις 2 τιμές της φ για το δεδομένο ημίτονο και δέχεται αυτή που συμφωνεί με το πρόσημο της ταχύτητας. Υπάρχει κάτι πιο επίσημο από αυτό? Είναι δυνατόν να μην γίνει δεκτή λύση με τον τρόπο του επίσημου λυσαριού? Κι όμως!!! Σε πάρα πολλούς συμμαθητές μου στα φροντιστήρια είπανε (όπως και κάποιοι εδώ το λένε) "να το κάνετε με κάπα για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο". (Αν όμως είχαν δει το λυσάρι δεν θα έδιναν τέτοιες συμβουλές).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
εγώ πάντως ποτέ δεν εμπιστεύτηκα το λυσάρι για αιτιολογήσεις ασκήσεων κ.λ.π. Πιστεύεις πως αυτοί που διορθώνουν τα γραπτά έχουν ανοίξει ποτέ το λυσάρι του 1990; Εκτός του ότι σε μερικές περιπτώσεις έχει καταφανέστατα λάθη (θυμάμαι 2 λάθη σερί που είχε στη χημεία), τις περισσότερες φορές αιτιολογεί ελάχιστα τα γραφόμενά του γι' αυτό και οι περισσότεροι μαθητές που το συμβουλεύονται δε βγάζουν άκρη...Καλό είναι για εσένα να γράφεις όσο πιο πλήρως μία άσκηση εφόσον τη γνωρίζεις (με αιτιολογήσεις κ.λ.π) ώστε να μην αφήσεις στο διορθωτή το περιθώριο να κόψει ούτε εκατοστό και να του δείξεις πως δε τα γράφεις τυχαία, αλλά ξέρεις τι κάνεις...Από την άλλη, το γραπτό είναι δικό σου και το κάνεις ό,τι θες :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top