Bοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

Psycho(Βασίλης)

Δραστήριο μέλος

Ο Psycho(Βασίλης) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 419 μηνύματα.
Ιορδάνη να σ ευχαριστήσω για την απάντηση σου.
Ο τύπος που παίρνεις είναι ο (5.6) - (5.7);
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.

Psycho(Βασίλης)

Δραστήριο μέλος

Ο Psycho(Βασίλης) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 419 μηνύματα.
Σωστά ναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aris90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Aris90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Ιωάννινα). Έχει γράψει 135 μηνύματα.
Ενας τροχος μπορει να στρεφεται γυρω αποβ αξονα που περνα απο το κεντρο του και ειναι καθετος στο επιδεδο του,μια σταθερη ροπη τ1=30Nm ασκειται στον τροχο για χρονο Δτ1=10sec οποτε το μετρο της γωνιακης ταχυτητας αυξανεται απο ω0=0 εως ω1=200 r/s στη συνεχεια παει να δρα η ροπη τ1 και ο τροχος περιστρεφεται με επιβραδυνση υπο την επιδραση της ροπης της τριβης του με τον αξονα περιστροφης και σταματα απο χρονο Δτ2=20 sec να βτειτε
α) τη ροπη αδρανειας του τροχου ως προς τον αξονα περιστοφης του
β)τη ροπη της τριβης αν θεωρησουμε σταθεση σε ολη τη διαρκεια κινησης
γ)το συνολικο αριθμο περιστροφων του τροχου

καμια ιδεα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
καμια ιδεα?
Μια ιδέα είναι να σκεφτούμε τις αντιστοιχίες μεταφορικής και στροφικής κίνησης. Σου μετατρέπω την άσκηση στη μεταφορική κίνηση, οπότε γίνεται ένα εύκολο θέμα για μαθητή Α λυκείου. Λύσε το έτσι και μετά θα καταλάβεις αμέσως πώς θα λύσεις την άσκηση της στροφικής κίνησης.

Ένα ορθογώνιο σώμα μπορει να ολισθαίνει σε όχι λείο οριζόντιο δρόμο. Μια σταθερη δύναμη F1 = 30N ασκειται στο σώμα για χρονο Δt1 = 10 sec οποτε το μετρο της ταχυτητας αυξανεται απο υο = 0 εως υ1 = 200 m/s στη συνεχεια παύει να δρα η δύναμη F1 και το σώμα ολισθαίνει με επιβραδυνση υπο την επιδραση της τριβης ολίσθησης και σταματα απο χρονο Δt2 = 20 sec. Nα βρειτε:
α) Τη μάζα του σώματος.
β) Την τιμή της τριβης ολίσθησης αν την θεωρησουμε σταθεση σε ολη τη διαρκεια κινησης.
γ) Αν οι διαστάσεις του σώματος θεωρηθούν πολύ μικρές και ο δρόμος που διανύει αποτελείται από τετράγωνες πλάκες πλευράς 6,28 m , από πόσες πλάκες πέρασε το σώμα συνολικά?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lost in the Fog

Νεοφερμένος

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
ελπιζω τωρα να φαινεται ο συνδεσμος..δικο μου το λαθος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
ελπιζω τωρα να φαινεται ο συνδεσμος..
Γιατί νομίζω ότι ενώ δεν έχεις διαβάσει τη θεωρία του βιβλίου σου, προσπαθείς να λύσεις ασκήσεις?
Πάντως η απάντηση βρίσκεται στη σελίδα 110 του βιβλίου:

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lost in the Fog

Νεοφερμένος

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
ναι η αληθεια ειναι οτι διαβαζω απο το βοηθημα γιατι ενω ζηταω απο τους καθηγητες να μου πουν τι να υπογραμισσω στο βιβλιο για να μαθω απ'εξω,μου λενε οτι δεν εχεις κατι να μαθεις απεξω οποτε και γω διαβαζω απο το βοηθημα. ευχαριστω παντως!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Superhuman

Δραστήριο μέλος

Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 797 μηνύματα.
Καλά σου λένε οι καθηγητές σου.Δεν υπάρχει κάτι να μάθεις απ'έξω.Ούτε βιολογία είναι ούτε αοδε.Jesus-fuckin'-Christ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Καλά σου λένε οι καθηγητές σου.Δεν υπάρχει κάτι να μάθεις απ'έξω.Ούτε βιολογία είναι ούτε αοδε.Jesus-fuckin'-Christ.

Ναι αλλά την θεωρία την διαβάζουμε απο το σχολικό, γιατί 1ο Θέμα βάζουν απο το σχολικό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Superhuman

Δραστήριο μέλος

Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 797 μηνύματα.
Άλλο το διαβάζω-μελετώ-μαθαίνω άλλο το μαθαίνω απ'έξω.Η φυσική είναι μάθημα κατανόησης,όχι αποστήθισης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Άλλο το διαβάζω-μελετώ-μαθαίνω άλλο το μαθαίνω απ'έξω.Η φυσική είναι μάθημα κατανόησης,όχι αποστήθισης.

Και εγώ αυτό εννοώ! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
ναι η αληθεια ειναι οτι διαβαζω απο το βοηθημα γιατι ενω ζηταω απο τους καθηγητες να μου πουν τι να υπογραμμισω στο βιβλιο για να μαθω απ'εξω,μου λενε οτι δεν εχεις κατι να μαθεις απεξω οποτε και γω διαβαζω απο το βοηθημα. ευχαριστω παντως!
Πρώτον: Όπως έγραψαν και άλλοι, Η ΘΕΩΡΙΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ. Η ύλη είναι όλη κι όλη 60 σελίδες (!!!!!), οπότε μπορεί να σου ζητηθεί οτιδήποτε υπάρχει μέσα στο βιβλίο. Έχουν βάλει παρατήρηση εισαγωγικής παραγράφου και λεζάντα φωτογραφίας. Δεν είναι σίγουρο ότι όλα όσα γράφει το βιβλίο υπάρχουν και στα βοηθήματα, ειδικά κάποιες λεπτομέρειες.
Δεύτερον: Μη βασίζεσαι στο "δεν βάζουν θεωρία". Το πρώτο και το δεύτερο θέμα για να απαντηθούν σωστά απαιτούν άριστη γνώση της θεωρίας. Αλλά και το ότι έχουν χρόνια να βάλουν "καθαρή" θεωρία ανάπτυξης, δεν σημαίνει κάτι, καθώς δεν τους απαγορεύει κανένας κάποια στιγμή να το κάνουν. Και στη χημεία δεν έβαζαν θεωρία θεωριένια, αλλά το 2012 το έκαναν.
Τρίτον: Τι σημαίνει διαβάζω θεωρία? Σίγουρα όχι ...υπογραμμίζω μερικά πράγματα και τα μαθαίνω απέξω. Σημαίνει ότι στρώνομαι με μολύβι και χαρτί και μαθαίνω κατανοώντας όλα όσα γράφει το σχολικό βιβλίο. Μελετώντας ζωγραφίζω ξανά τα σχήματα, γράφω τύπους και κύρια σημεία, σκέφτομαι σε βάθος αυτά που διαβάζω. Αφού ολοκληρωθεί η μελέτη από το σχολικό βιβλίο, μπορώ να δω τη θεωρία και από βοηθήματα.
Τέταρτον: Ποτέ δεν ξεκινάμε να προσπαθούμε να λύνουμε ασκήσεις χωρίς να έχουμε μελετήσει σε βάθος τη θεωρία. Είναι λάθος ότι οι ασκήσεις τις φυσικής είναι του στυλ "παίρνουμε τον τύπο". (Να τον πάρετε και να φύγετε, έλεγε ένας καθηγητής μου).
Πέμπτον: Καλή μελέτη στις 74 μέρες που απομένουν μέχρι τις εξετάσεις και καλή επιτυχία.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lost in the Fog

Νεοφερμένος

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
κατανοητα τα οσα λες και γω θεωρια απ'το βιβλιο διαβαζω. αλιμονο μου αν διαβαζα μονο το βοηθημα! απλα, οπως ειπε και ο superhuman πιο πανω, η φυσικη ειναι μαθημα κατανοησης και οχι αποστηθισης. εγω προσωπικα εχω μαθει (ισως και πολυ αλλοι) να αποστηθιζω τα μαθηματα, χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν καταλαβαινω τι γινεται. για αυτο μου φαινονται (και οχι μονο σε μενα) πιο ευκολα τα μαθηματικα απο τη φυσικη, αφου μπορω σχεδον τυφλοσουρτι να λυνω ακομα και τισ πιο δυσκολες ασκησεις μαθαινοντας απεξω τη θεωρια. συμφωνω με τη δεύτερή σου παραγραφο απλως πιστευω πως απαιτει πολυ χρονο τον οποιο εγω προσωπικα δεν εχω. βεβαιως λυνω ξανα και τις λυμενες στο βοηθημα και τις αυτες που εχω ηδη λυσει, αλλα η θεωρια ειναι το προβλημα μου. το σχολικο βιβλιο εχει και παραδειγματα ενδιαμεσα και εκει περιπλεκονται τα πραγματα. για παραδειγμα την ασκηση που σου εδωσα και μου ειπες οτι ειναι θεωρια απτο βιβλιο εγω δεν την σημειωσα γιατι την πηρα ως παραδειγμα (αλλωστε δε με πολυβοηθησε, βρηκα αλλιως τη λυση). οπως και να χει καποια πραγματα που τα χρειαζοματε για να λυσουμε ασκησεις το σχολικο δεν τα χει. ευχαριστω ομως για τις συμβουλες και τις ευχες σου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
.... η θεωρια ειναι το προβλημα μου. το σχολικο βιβλιο εχει και παραδειγματα ενδιαμεσα και εκει περιπλεκονται τα πραγματα.....!
Γιατί? Δηλαδή τα παραδείγματα που έχουν τα βιβλία δεν είναι για να διαβάζονται και αυτά? Τα βάζουν έτσι για να γεμίζουν τις σελίδες?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lost in the Fog

Νεοφερμένος

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
εγω οταν ρωτησα τους καθηγητες μου ειπαν οτι παραδειγματα δεν βαζουν οποτε...(αυτο το εκανα και περσι και προπερσι)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Solmyr

Δραστήριο μέλος

Ο Solmyr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 595 μηνύματα.
εγω οταν ρωτησα τους καθηγητες μου ειπαν οτι παραδειγματα δεν βαζουν οποτε...(αυτο το εκανα και περσι και προπερσι)

Με τα παραδείγματα κατανοείς καλύτερα τη θεωρία οπότε τζάμπα το συζητάς...Άσε που κάποια παραδείγματα είναι πολύ σημαντικά (αναπόσπαστο κομμάτι της θεωρίας) καθώς με βάση αυτά λύνεις πολλές ασκήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
εγω οταν ρωτησα τους καθηγητες μου ειπαν οτι παραδειγματα δεν βαζουν οποτε...(αυτο το εκανα και περσι και προπερσι)
Με συγχωρείς, αλλά θα συνεχίσω να σου παριστάνω το δάσκαλο, καθώς πιστεύω ότι έχεις λαθεμένες αντιλήψεις για το τι και πώς πρέπει να διαβάζεις. Πρώτα-πρώτα τι εννοείς "παραδείγματα"? Αυτά που ξεχωρίζουν καθαρά από το κείμενο είναι λυμένες ασκήσεις και (μάλλον) ξέρουμε τι να τις κάνουμε. Μάλλον λες "παραδείγματα" αυτά που είναι μέσα στο κείμενο και εξηγούν κάποια πράγματα. Αυτά ΚΑΙ είναι απαραίτητα για την κατανόηση αυτών που διαβάζεις, αλλά ΚΑΙ μπαίνουν πολλές φορές στις εξετάσεις. Δεν μπορεί καθηγητές να σου είπαν αυτά που γράφεις. Όταν η ύλη της Φυσικής είναι ελάχιστη (60 σελίδες καθαρά) δεν υπάρχουν περιθώρια επιλογής σημαντικών και μη. Δεν ισχύει η "λογική" του γυμνασίου που λέει ότι διαβάζουμε μόνο τύπους και μαύρα γράμματα. Λυπάμαι αν σε στεναχωρώ, αλλά προσπαθώ να σε βοηθήσω, καθώς από τις απορίες που έχεις ως τώρα ρωτήσει, δείχνεις ότι είσαι σε λάθος δρόμο μελέτης.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lost in the Fog

Νεοφερμένος

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
τη θεωρια ουτως η αλλως την καταλαβαινω οταν την παραδιδουν οι καθηγητες, τα παραδειγματα του βιβλιου με μπερδευουν. καποια πραγματα που εχει το σχολικο δεν ειναι ξεκαθαρα γι αυτο και κατανοω καλυτερα τη θεωρια στο βοηθημα παρα στο σχολικο. εσυ ισως μιλας για τα παραδειγματα που ειναι σε στυλ ασκησεις. εγω αναφερομαι σε παραδειγματα που εμπλεκονται στα κειμενα του βιβλιου. οντως καποια αποαυτα χρειαζονται και καποια δεν χρειαζονται. αλλα αυτο δεν μπορω να καταλαβω, ποια χρειαζονται και ποια οχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
εσυ ισως μιλας για τα παραδειγματα που ειναι σε στυλ ασκησεις. εγω αναφερομαι σε παραδειγματα που εμπλεκονται στα κειμενα του βιβλιου. οντως καποια αποαυτα χρειαζονται και καποια δεν χρειαζονται. αλλα αυτο δεν μπορω να καταλαβω, ποια χρειαζονται και ποια οχι.
Μιλάω για τα παραδείγματα που είναι μέσα στο κείμενο και αυτά ΟΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top