[9/6/2017] Mαθηματικά Κατεύθυνσης

[9/6/2017] Mαθηματικά κατεύθυνσης

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 31)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 15 48.4%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 3 9.7%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 1 3.2%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 4 12.9%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 6 19.4%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 2 6.5%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Just1n

Νεοφερμένος

Ο Just1n αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Παιδεία έχετε γεμίσει ποτέ το τετράδιο με τα16 φύλλα ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Παιδεία έχετε γεμίσει ποτέ το τετράδιο με τα16 φύλλα ?
Για 2 σελιδες δεν το γεμισα σημερα επειδη δεν μου εφτασε ο χρονος :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 588 μηνύματα.
Τα φετινά θέματα Ήταν πολύ απαιτητικά και Χωρίς υπερβολή από καθηγητές τα πιο δύσκολα όλων των εποχών, Χωρίς αυτό να σημαινει ότι δεν γραφοντουσαν. Πέρα απ την δυσκολία, η οποία είναι κοινή για όλους και κατανοητή Σαν διαγώνισμα Ήταν πλήρως αποτυχημένο και εξηγώ.

Δε νομιζω πως ηταν τα πιο δυσκολα ολων των εποχων.δε νομιζω καν οτι μπορουμε να το πουμε για τα θεμαα οποιασδηποτε χρονιας.ηταν δυσκολα θα συμφωνησω.

Υπερβολικά πολλά για 3 ώρες.
ναι πιστευω εκει εγκειται η δυσκολια των φετινων θεματων και οχι τοσο στα θεματα αυτα καθεαυτα.ηταν ΠΟΛΛΑ.

Δεν κάλυπταν όλο το.μέρος της ύλης αλλά υπήρχε υπερβολική εμμονή σε ορισμένα κομμάτια.
αυτο δεν ειναι απαραιτητο...ισα ισα πολλες χρονιες δε γινεται.

Αισχρή βαθμολόγηση, δεν είναι δυνατόν Γ4 Δ4 να δίνουν 7 και 8 αντίστοιχα Ενώ άλλες χρονιές έδιναν 4 το πολύ 5.
εχει ξαναγινει....ειναι λογικο απο μια αποψη.
Ο ισχυρισμός καθόλα αποτυχημένος ο μόνος λόγος που μπήκε είναι για να τσακωθουν οι μαθηματικοί μεταξύ τους καθώς από βαθμολογικό σε βαθμολογικό θα δούμε όργια.
αν αναφερεσαι στο Α2 ελεος....το ακουσα απο πολλους αλλα η αληθεια ειναι οτι ηταν απο τα πολυ απλα ερωτηματα...δεν εχει δικαιωα να διαμαρτυρεται κανεις σε αυτο....αν αναφερεσαι σε αυτο....
Συνολικά πέρα από την δυσκολία η οποία δεν είναι κατακριτέα αυτή κάθε αυτή, απέτυχαν για άλλη μια φορά να ξεχωρίσουν τον μέτριο τον Καλό Κ τον άριστο.
Προχωράμε στο.Επόμενο
μην κοιτατε τι εχει γινει...πηγαιντε στο επομενο δυνατα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τυφών

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 229 μηνύματα.
Δε νομιζω πως ηταν τα πιο δυσκολα ολων των εποχων.δε νομιζω καν οτι μπορουμε να το πουμε για τα θεμαα οποιασδηποτε χρονιας.ηταν δυσκολα θα συμφωνησω.

Αλλιώς τα βλέπεις από μέσα Αλλιώς απ εξω..Και καθηγητές είπαν χρειάστηκαν αρκετά περισσότερο χρόνο. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως γίνεται ένας να υποστηρίζει οτι όταν έδινε αυτός Ήταν πιο δύσκολα άσχετα αν διαφωνούν όλοι.

ναι πιστευω εκει εγκειται η δυσκολια των φετινων θεματων και οχι τοσο στα θεματα αυτα καθεαυτα.ηταν ΠΟΛΛΑ.


αυτο δεν ειναι απαραιτητο...ισα ισα πολλες χρονιες δε γινεται.


εχει ξαναγινει....ειναι λογικο απο μια αποψη.

Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω

αν αναφερεσαι στο Α2 ελεος....το ακουσα απο πολλους αλλα η αληθεια ειναι οτι ηταν απο τα πολυ απλα ερωτηματα...δεν εχει δικαιωα να διαμαρτυρεται κανεις σε αυτο....αν αναφερεσαι σε αυτο....

Μου είπε καθηγητής ο οποίος εξέταζε τους φυσικώς αδύνατους όπου είναι 3 καθηγητές ότι υπήρχαν 3 διαφορετικές απόψεις τι άλλο να πούμε..

μην κοιτατε τι εχει γινει...πηγαιντε στο επομενο δυνατα

Θα δείξει τέλος Ιούνη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Αντε και του χρονου 4ο θεμα διανυσματα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Περιγράφω την δοκιμασία του υποψήφιου
Θέμα Α: Τι είναι τούτο;; Να δικαιολογήσω; Αφού αν είναι συνεχής στο x0 δεν είναι παραγωγίσιμη; Τι να θέλει; Μάλλον θα θέλει τα αντιπαραδείγματα που διάβασα στο βοήθημα της lisari team... το άγχος έχει έρθει, αφού επικρατεί κάτι διαφορετικό από το κατεστημένο, οπότε αρχίζεις να υποψιάζεσαι τι σε περιμένει...

Η αλήθεια είναι ότι μπήκα στη διαδικασία και διάβασα ολόκληρο το κείμενο. Και ναι, εμένα που ασχολήθηκα στο προηγούμενο εξάμηνο με μερικές εξισώσεις Navier-Stokes, μου φάνηκαν ψιλοεύκολα. Αλλά τα θέματα δεν απευθύνονταν σε εμένα. Ούτε σε εσάς που δεν ήσασταν σήμερα μέσα σε κάποιο εξεταστικό κέντρο.
Και η δυσκολία μιας άσκησης δεν έγκειται απλώς στο αν είναι εύκολη αυτή καθ' αυτή. Γιατί, και στη δική μου χρονιά είχαμε ένα Δ4 που ήταν Ρυθμός Μεταβολής που έβγαινε σε 5 σειρές. Αλλά από πάνω είχες να λύσεις μια ανίσωση που ήθελε Rolle και ΘΜΤ σε κατάλληλα πεδία. Όταν έχεις τρέξει μαραθώνιο 5 km, το να κολυμπήσεις 100 m είναι άθλος...

Εν πάση περιπτώσει, πέρα από τη δυσκολία των θεμάτων, που ο καθένας έχει να πει το μακρύ και το κοντό του. Πέρα από το γεγονός ότι, όπως κάθε χρόνο, βγαίνει ο κάθε τυχαίος και εκφράζει μια άποψη της πλάκας για το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων. Εγώ θέλω να σταθώ στο πόσο απαράδεκτο είναι το παραπάνω απόσπασμα. Και στο ότι δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο πιθανότητα να το έγραψε μαθηματικός.

Οι έννοιες της συνέχειας και της παραγωγισιμότητας είναι αυτές με τις οποίες οι μαθηματικοί αναλώνονται κάθε χρόνο και σπάνε τις μπάλες τους κάθε φορά, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.
Μια συνάρτηση που είναι παραγωγίσιμη στο x0, είναι συνεχής στο x0.
Μια συνάρτηση που είναι συνεχής στο x0, δεν είναι απαραίτητα παραγωγίσιμη στο x0.

Όταν ένα σώμα είναι ακίνητο, ΣF=0. Όταν ΣF=0, το σώμα είναι είτε ακίνητο είτε κινείται με σταθερή ταχύτητα.
Α => Β όχι Α <=> Β.

Μπορώ να δεχτώ ότι με την έμφαση που δίνουν ορισμένοι καθηγητές στο παραπάνω ίσως να υπήρξαν μαθητές που να κόμπλαραν στο κομμάτι της αιτιολόγησης. Αλλά επειδή ακριβώς είναι τόσο λογικό να δυσκολεύεσαι να εξηγήσεις κάτι που από την αρχή σου έχουν διδάξει ότι "απλά ισχύει", δεν μπορώ να δεχτώ ότι μαθητής κατέβηκε με αξιώσεις στο συγκεκριμένο μάθημα και δεν μπορούσε να απαντήσει αν η πρόταση ήταν Αληθής ή Ψευδής.

Οπότε, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Τα θέματα μπορεί να ήταν δύσκολα και επί τούτου δεν μπορώ πραγματικά να σχολιάσω. Αλλά, όσο δύσκολα και αν ήταν ορισμένα ερωτήματα, υπήρχαν άλλα που δεν είχαν ούτε δυσκολίες ούτε παγίδες. Δεν βαφτίζουμε το σύνολο των ερωτήματων με βάση την πλειοψηφία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Akratitos

Νεοφερμένος

Ο Akratitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 100 μηνύματα.
Κατά την γνώμη μου το Δ το δυσκολότερο θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jean

Νεοφερμένος

Ο Jean αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Εκανα ισως το πιο γελοίο λαθος (βρήκα οτι το οριο δεν υπαρχει :) ) (να ρωτήσω παρχει καποια ενδεικτικη βαθμολογηση για αυτο?)

Κατά τα αλλα πολύ καλα, τα θεματα ηταν αρκετά μεγαλης εκτασης και αρκετά διαφορετικά απο αυτα που καναμε ολη τη χρονια στο φροντ

Από ότι ξερω τα περισσότερα παιδιά που είναι καλοί μαθητες γράψαν γύρω στο 16-18 ελπίζω το 96 (+?) να μου δωσει ενα καλο πλεονεκτημα.
θρικο
Προς ολα τα παιδια ας ξεχασουν τα μαθηματικα και ας επικεντρωθουν στη φυσικη/αεππ.

καλή επιτυχία σε ολους και αν μπορει καποιος να μου απαντησει το παραπανω.
απο ο,τι μπορω να καταλαβω τα πηγες πολυ καλα,τωρα για το οριο στο Γ3 , το αριστερο πλευρικο βγαινει +απειρο ,το δεξιο -απειρο ,αρα οντως δεν υπαρχει το οριο για f(x) = -ημx ,xER.Απλα δινεται η f αυστηρα ορισμενη στο διαστημα [0,π],για να σας βοηθησουν το εκαναν αυτο για να μεινετε σε αυτο το διαστημα σε ολο το θεμα οποτε το οριο που σου ζηταει αφου για το θεμα η f οριζεται μονο σε αυτο το διαστημα ισουται με το αριστερο πλευρικο οριο.Οπως και να εχει υπαρχει ενα θεμα διατυπωσης,αν και το καλυπτει το βιβλιο.Εσυ δεν εχεις γραψει κατι λαθος,στο τετραδιο σου εχεις γραψει ολη τη λυση που ηθελαν,απλα προχωρησες τη διερευνηση και για δεξια του π.Οι βαθμολογητες μπορουν ευκολα να καταλαβουν οτι εισαι καλος στα μαθηματικα και οτι το ειχες το θεμα,αρα θα σου βαλουν 3/4 μπορει αν πεσεις και σε κανα ξυπνιο βαθμολογητη να μη σου κοψει και τιποτα(αν ειναι για 100 το γραπτο σου τοτε ειναι σιγουρο οτι δε θα σου βαλουν 100 γιατι εχεις λαθος αποτελεσμα,τοτε περιμενε 98,99)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Κατά την γνώμη μου το Δ το δυσκολότερο θέμα.

Εμενα το Γ μου φανηκε πιο δυσκολο απτο Δ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 588 μηνύματα.
Αλλιώς τα βλέπεις από μέσα Αλλιώς απ εξω..Και καθηγητές είπαν χρειάστηκαν αρκετά περισσότερο χρόνο. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως γίνεται ένας να υποστηρίζει οτι όταν έδινε αυτός Ήταν πιο δύσκολα άσχετα αν διαφωνούν όλοι.

σου ειπα οτι ο χρονος οντως ηταν θεμα.. ανα αναφερεσαι σε εμενα δεν υποστηριξα τιποτα τετοιο... ισα ισα ειπα οτι ΔΕ γινεται να πεις αντικειμενικα οτι τα θεματα της ταδε χρονιας ειναι ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ. και το 2015 ελεγαν οτι ειναι τα δυσκολοτερα και το 2013 ....μεχρι και καποιοι ελεγαν οτι του 2016 ηταν τα πιο δυσκολα που στην πραγματικοτητα συναγωνιζονταν του 2014....
εν κατακλειδι πιστευω οτι οντως υπηρχε δυσκολια στα θεματα οπως πολλες χρονιες, αλλα δε νομιζω οτι καποιος μπορει να οτι ηταν ξεκαθαρα τα δυσκολοτερα ever. επισης ποιοι ειναι οι ΟΛΟΙ που διαφωνουν??? ειμαι σιγουρος πως αμα τους ρωτησεις ολους δε θα διαφωνουν και τοσοι

Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω

διαφωνεις πως εχει ξαναγινει να παιρνουν το γ4 και δ4 7 και 8 μορια αντιστοιχα??

2016:
γ4 6 μορια
δ4 9 μορια

2015:
γ4 7 μορια
δ4 7 μορια

2014:
γ4 7 μορια
δ4 7 μορια

2013:
γ3 8 μορια (δεν υπηρχε γ4)
δ4 10 μορια!!

και παει λεγοντας.....υπαρχουν και αλλες χρονιες μην τις γραψω λες....βασικα σχεδον ολες ετσι ηταν μετα το 2010...μπορει και πριν το 2010 δεν τσεκαρα

αυτη η βαθμολογηση εχει λογικη.τα τελευτα ερωτηματα θελουν μεγαλες απαντησεις και δινοντας τοσα μορια μπορεις να κανεις καλυτερη διαβαθμιση μεταξυ αυτων που δεν εχουν γραψει ολο το ερωτημα , αλλα εχουν γραψει καποια πραγματα .

Μου είπε καθηγητής ο οποίος εξέταζε τους φυσικώς αδύνατους όπου είναι 3 καθηγητές ότι υπήρχαν 3 διαφορετικές απόψεις τι άλλο να πούμε..

το τι σου ειπε ενας καθηγητης (ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ) ειναι αυτο που ειδε ΕΝΑΣ καθηγητης... αλλα πες οτι ισχει .... ΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ?? καταρχας δε γινεται να μην μπορει καποιος να απαντησει αυτο ερωτημα αν ειναι σωστο η λαθος...ειναι απλο και το κανουν ολοι...και η αιτιολλογηση ακομα ενα αντιπαραδειγμα ηταν και ξεμπερδεψες..

Θα δείξει τέλος Ιούνη.

οντως...καλη επιτυχια σε ολους στα επομενα μαθηματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Τυφών

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 229 μηνύματα.
σου ειπα οτι ο χρονος οντως ηταν θεμα.. ανα αναφερεσαι σε εμενα δεν υποστηριξα τιποτα τετοιο... ισα ισα ειπα οτι ΔΕ γινεται να πεις αντικειμενικα οτι τα θεματα της ταδε χρονιας ειναι ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ. και το 2015 ελεγαν οτι ειναι τα δυσκολοτερα και το 2013 ....μεχρι και καποιοι ελεγαν οτι του 2016 ηταν τα πιο δυσκολα που στην πραγματικοτητα συναγωνιζονταν του 2014....
εν κατακλειδι πιστευω οτι οντως υπηρχε δυσκολια στα θεματα οπως πολλες χρονιες, αλλα δε νομιζω οτι καποιος μπορει να οτι ηταν ξεκαθαρα τα δυσκολοτερα ever. επισης ποιοι ειναι οι ΟΛΟΙ που διαφωνουν??? ειμαι σιγουρος πως αμα τους ρωτησεις ολους δε θα διαφωνουν και τοσοι



διαφωνεις πως εχει ξαναγινει να παιρνουν το γ4 και δ4 7 και 8 μορια αντιστοιχα??

2016:
γ4 6 μορια
δ4 9 μορια

2015:
γ4 7 μορια
δ4 7 μορια

2013:
γ3 8 μορια (δεν υπηρχε γ4)
δ4 10 μορια!!

και παει λεγοντας.....υπαρχουν και αλλες χρονιες μην τις γραψω λες....βασικα σχεδον ολες ετσι ηταν μετα το 2010...μπορει και πριν το 2010 δεν τσεκαρα

αυτη η βαθμολογηση εχει λογικη.τα τελευτα ερωτηματα θελουν μεγαλες απαντησεις και δινοντας τοσα μορια μπορεις να κανεις καλυτερη διαβαθμιση μεταξυ αυτων που δεν εχουν γραψει ολο το ερωτημα , αλλα εχουν γραψει καποια πραγματα .



το τι σου ειπε ενας καθηγητης (ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ) ειναι αυτο που ειδε ΕΝΑΣ καθηγητης... αλλα πες οτι ισχει .... ΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ?? καταρχας δε γινεται να μην μπορει καποιος να απαντησει αυτο ερωτημα αν ειναι σωστο η λαθος...ειναι απλο και το κανουν ολοι...και η αιτιολλογηση ακομα ενα αντιπαραδειγμα ηταν και ξεμπερδεψες..



οντως...καλη επιτυχια σε ολους στα επομενα μαθηματα

Από ότι ρώτησα Κ παιδιά..Ο ένας έλεγε ότι αρκεί ότι λέει η θεωρία, ο άλλος με αντιπαραδειγμα, ο άλλος με αντιπαραδειγμα (π.χ. |Χ|) στο οποίο θα αποδείξεις όμως ότι είναι συνεχής αλλά όχι παραγωγισιμη στο 0, ο άλλος έγραψε την απόδειξη αν είναι συνεχής είναι Κ παραγωγισιμη.
Τέλος πάντων ειδικά σε μια χρόνια τέτοιας δυσκολίας δεν πρέπει να υπάρχουν διφορουμενα θέματα γιατί θα βαθμολογηθουν διαφορετικά ανά Κέντρο.

Επίσης, μην τα βλέπεις τόσο απλοϊκά ότι για όλους Ήταν δύσκολα. Ναι κοινά είναι τα θέματα αλλά τι θα γίνει με τις κοινές σχολές του πεδίου της υγείας; Γιατί από τη στιγμή που Φυσική χημεία είναι κοινά, το μάθημα βαρύτητας σε εμάς είναι τα φετινά μαθηματικά Ενώ σε αυτούς η βιολογία που κακά τα ψέμματα εύκολη δεν είναι αλλά ο διαβασμένος πάει για 19+
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

dimitriss123

Νεοφερμένος

Ο dimitriss123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Εγω αρχικα να πω οτι τα θεματα ηταν οντως δυσκολα,παντα δουλευα πολυ τα μαθηματικα και παρολο που ημουν απ τους αριστους και γρηγορους λυτες ο χρονος εφτασε οριακα.δυσκολα θα πεσω κατω απο 18(χανω 2 μορια απο Α2β,1 με 2 απο Δ1 και λιγο Δ4).Μια ερωτηση για καποιους που γνωριζουν καλα σχετικα με το οριο στο γ3, μιας και το ελυσα με ιδιαιτερο τροπο που οσες φορες και να το δω μου φαινεται σωστο.Αντικαθιστω κανονικα το -ημχ στο οριο και σπαω το κλασμα.Το ημχ προς τον παρονομαστη ειναι 0 προς 0 και κανω DHL ,βγαινει πραγματικος αριθμος.Το χ προς -ημχ -χ+π το λεω e εις την ln αυτου που ειναι e εις την(lnx-ln(-ημχ-χ+π)).Το οριο του εκθετη ευκολα το βγαζουμε + απειρο αρα και e εις αυτο +απειρο και αρα το αθροισμα του +απειρο με τον πραγματικο ειναι +απειρο.Δεν βλεπω καποιο λαθος.Τι λετε?ελπιζω να το εξηγησα κατανοητα.Κατα τα αλλα αν ειχα λλη μιση ωρα ανετα ημουν στο 19:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,618 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι μπήκα στη διαδικασία και διάβασα ολόκληρο το κείμενο. Και ναι, εμένα που ασχολήθηκα στο προηγούμενο εξάμηνο με μερικές εξισώσεις Navier-Stokes, μου φάνηκαν ψιλοεύκολα. Αλλά τα θέματα δεν απευθύνονταν σε εμένα. Ούτε σε εσάς που δεν ήσασταν σήμερα μέσα σε κάποιο εξεταστικό κέντρο.
Και η δυσκολία μιας άσκησης δεν έγκειται απλώς στο αν είναι εύκολη αυτή καθ' αυτή. Γιατί, και στη δική μου χρονιά είχαμε ένα Δ4 που ήταν Ρυθμός Μεταβολής που έβγαινε σε 5 σειρές. Αλλά από πάνω είχες να λύσεις μια ανίσωση που ήθελε Rolle και ΘΜΤ σε κατάλληλα πεδία. Όταν έχεις τρέξει μαραθώνιο 5 km, το να κολυμπήσεις 100 m είναι άθλος...

Εν πάση περιπτώσει, πέρα από τη δυσκολία των θεμάτων, που ο καθένας έχει να πει το μακρύ και το κοντό του. Πέρα από το γεγονός ότι, όπως κάθε χρόνο, βγαίνει ο κάθε τυχαίος και εκφράζει μια άποψη της πλάκας για το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων. Εγώ θέλω να σταθώ στο πόσο απαράδεκτο είναι το παραπάνω απόσπασμα. Και στο ότι δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο πιθανότητα να το έγραψε μαθηματικός.

Οι έννοιες της συνέχειας και της παραγωγισιμότητας είναι αυτές με τις οποίες οι μαθηματικοί αναλώνονται κάθε χρόνο και σπάνε τις μπάλες τους κάθε φορά, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.
Μια συνάρτηση που είναι παραγωγίσιμη στο x0, είναι συνεχής στο x0.
Μια συνάρτηση που είναι συνεχής στο x0, δεν είναι απαραίτητα παραγωγίσιμη στο x0.

Όταν ένα σώμα είναι ακίνητο, ΣF=0. Όταν ΣF=0, το σώμα είναι είτε ακίνητο είτε κινείται με σταθερή ταχύτητα.
Α => Β όχι Α <=> Β.

Μπορώ να δεχτώ ότι με την έμφαση που δίνουν ορισμένοι καθηγητές στο παραπάνω ίσως να υπήρξαν μαθητές που να κόμπλαραν στο κομμάτι της αιτιολόγησης. Αλλά επειδή ακριβώς είναι τόσο λογικό να δυσκολεύεσαι να εξηγήσεις κάτι που από την αρχή σου έχουν διδάξει ότι "απλά ισχύει", δεν μπορώ να δεχτώ ότι μαθητής κατέβηκε με αξιώσεις στο συγκεκριμένο μάθημα και δεν μπορούσε να απαντήσει αν η πρόταση ήταν Αληθής ή Ψευδής.

Οπότε, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Τα θέματα μπορεί να ήταν δύσκολα και επί τούτου δεν μπορώ πραγματικά να σχολιάσω. Αλλά, όσο δύσκολα και αν ήταν ορισμένα ερωτήματα, υπήρχαν άλλα που δεν είχαν ούτε δυσκολίες ούτε παγίδες. Δεν βαφτίζουμε το σύνολο των ερωτήματων με βάση την πλειοψηφία.
Η δυσκολια των θεματων αναφερεται στη νεα υλη. Τα θεματα ηταν πιο δυσκολα και δεν υπαρχει αμφιβολια σε αυτο. Ηθελα 3,30-4 ωρες και η απορια μου ειναι : στο Υπουργειο ο λυτης δεν ειδε την ωρα ; διοτι ο χρονος λυσης του μαθητη ειναι 1.5με 3 φορες παραπανω απο το χρονο λυσης του καθηγητη. Σε αυτο λοιπον τα φετινα θεματα απετυχαν παταγωδως. Ηταν θεματα για μαθηματικους και οχι για μαθητες. Επισης ενα μεγαλο ζητημα ειναι το ευρος της υλης που καλυψαν. Που ειναι οι Bolzano,Fermat,Rolle,ΘΜΤ ; Αγνοουνται απο περσι σχεδον.Πραξεις,πραξεις και πραξεις.Εγω αυτο που εχω μαθει απο τα μαθηματικα ειναι να σκεφτεσαι διαφορετικα. Σε τι αποσκοπει η παπαγαλια ενος αντιπαραδειγματος για την σωστη απαντηση του Α2 ; Καπου αναφερεσαι οτι υπηρχαν ευκολα ερωτηματα. Ναι υπηρχαν αλλα δεν προλαβενες να τα φτασεις. Για παραδειγμα το Δ4 που μου φανηκε ευκολο οταν πηγα να λυσω τα θεματα με την ησυχια μου μπροστα απο τον υπολογιστη εκαν 3,30 ομως να τα λυσω και με τη σωστη αιτιολογηση. Για παραδειγμα το Α2 δεν το αιτιολογησα... Οποιοσδποτε προσπαθησει ειτε μαθητης ειτε φοιτητης ειτε καθηγητης να λυσει ΣΩΣΤΑ τα θεματα με τη χρηση εργαλειων γ λυκειου θα χρειαστει απο 2,15 εως 4 ωρες.Απετυχαν για ακομη μια φορα οι ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ(ακομα δεν γνωριζουμε πως επιλεγονται να βγαλουν θεματα αλλα γνωριζουμε για τοιχους μολυβδου....) , η ΕΜΕ απουσα και ολα πανε καλα. Δυστυχως για αλλη μια χρονια κατεστρεψαν το θεσμο.... ενας θεσμος που ΗΡΘΕ η ωρα να καταργηθει και ναι παρουν το μαχαιρι πλεον τα ΑΕΙ .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 588 μηνύματα.
Επισης ενα μεγαλο ζητημα ειναι το ευρος της υλης που καλυψαν. Που ειναι οι Bolzano,Fermat,Rolle,ΘΜΤ ; Αγνοουνται απο περσι σχεδον.Πραξεις,πραξεις και πραξεις.


ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ. ΟΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΘΕΛΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ...εχεις δικιο ομως οσον αφορα τις πραξεις ...πολλες και δε χρειαζοταν τοσο

Εγω αυτο που εχω μαθει απο τα μαθηματικα ειναι να σκεφτεσαι διαφορετικα. Σε τι αποσκοπει η παπαγαλια ενος αντιπαραδειγματος για την σωστη απαντηση του Α2 ;

αποσκοπει στο να δουν αν παπαγαλιζεις η αν εχεις καταλαβει τη θεωρια. ΟΛΟΙ ξερουν οτι αν μια συναρτηση ειναι συνεχης δεν ειναι απαραιτητα και παραγωγισιμη( η τουλαχιστον θα επρεπε)..αυτο που ηθελαν να δουν ειναι αν εχεις ενα χειροπιαστο παραδειγμα αυτου...αν το εχεις κατανοησει

η ΕΜΕ απουσα και ολα πανε καλα. Δυστυχως για αλλη μια χρονια κατεστρεψαν το θεσμο.... ενας θεσμος που ΗΡΘΕ η ωρα να καταργηθει και ναι παρουν το μαχαιρι πλεον τα ΑΕΙ .

εχεις δικιο για το χρονο(ισως εισαι λιγο υπερβολικος βεβαια δεν ηταν απαραιτητες τεσσερις ωρες αραξε).
η ΕΜΕ ειπε τη θεση της για τα θεματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manos1234567

Νεοφερμένος

Ο manos1234567 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Τους μιγαδικους τους εχουν βγαλει????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Και μετα δίνουν μια θεση στα επαλ για τα πανεπιστήμια.να σου φάει θεση μαθητής του επαλ που το μονο που εκανε ηταν να παραγωγισει κανα δυο συναρτήσεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,618 μηνύματα.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ. ΟΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΘΕΛΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ...εχεις δικιο ομως οσον αφορα τις πραξεις ...πολλες και δε χρειαζοταν τοσο



αποσκοπει στο να δουν αν παπαγαλιζεις η αν εχεις καταλαβει τη θεωρια. ΟΛΟΙ ξερουν οτι αν μια συναρτηση ειναι συνεχης δεν ειναι απαραιτητα και παραγωγισιμη( η τουλαχιστον θα επρεπε)..αυτο που ηθελαν να δουν ειναι αν εχεις ενα χειροπιαστο παραδειγμα αυτου...αν το εχεις κατανοησει



εχεις δικιο για το χρονο(ισως εισαι λιγο υπερβολικος βεβαια δεν ηταν απαραιτητες τεσσερις ωρες αραξε).
η ΕΜΕ ειπε τη θεση της για τα θεματα.
Η εμε μονο την γνωμη της λεει τα τελευταια χρονια . ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗ εχει καταντησει .
Γνωριζει κανεις πως επιλεγονται οι θεματοδοτες ;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jean

Νεοφερμένος

Ο Jean αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
απλα να πω κτ γενικα για τη δυσκολια των θεματων γιατι λετε οτι ναι ειναι δυσκολα αλλα για ολους και ειναι ευκολα αλλα για ολους και εχετε βγαλει το συμπερασμα οτι η δυσκολια των θεματων δε παιζει κανενα ρολο τελικα στο ποιοι θα περασουν ,απλα οτι με τα δυσκολα θεματα θα γραψουν ολοι κατω 5 μοναδες απο ο,τι θα εγραφαν και με τα ευκολα καπως το αντιθετο.Δεν ισχυει καθολου αυτο μα καθολου και δυστυχως κυκλοφορει πολυ.Ας ξεκινησω με αυτο που εγινε περυσι για τους θετικους των μαθηματικων,εδιναν 4 μαθηματα (μαθηματικα,φυσικη,χημεια,νεοελληνικη γλωσσα) και οι θεματοδοτες αποφασισαν να βαλουν πανευκολα σε Φυσικη και Χημεια και δυσκολα στα Μαθηματικα,ετσι ολοι εκτος απο τους ασχετους εγραψαν βαθμαρες σε Φυσικη,Χημεια και βασικα για το διαχωρισμο στις σχολες μετρησαν μονο τα Μαθηματικα και η εκθεση ,αυτη η επιλογη τους φυσικα ευνοησε τους μαθητες που ασχολουνταν κυριως με τα μαθηματικα ολη τη χρονια και απλα διαβαζαν και Φυσικη,Χημεια,γιατι πολυ απλα ενας που διαβαζε απλα Φυσικη εγραφε περιπου το ιδιο με εναν που ασχολουνταν συνεχεια ,ενω το αντιστοιχο αποτυπωθηκε στα μαθηματικα ξεκαθαρα.Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν ειναι οτι και αν βαλουν ,ειναι το ιδιο.Αν τη Δευτερα στη Φυσικη αποφασισουν να βαλουν θεματα επιπεδου διαγωνισμου Φυσικης,θα γινει το εξης:το 20% που ο,τι και να εβαζαν δε θα εγραφε,δε θα γραψει(οι ασχετοι),το 5% που ο,τι και να εβαζαν θα εγραφαν καλα θα γραψουν καλα( οι μαθητες που εχουν ιδιαιτερες ικανοτητες στο μαθημα,θα μπορουσαν να διακριθουν και σε διαγωνισμο) και οπως παντα η δυσκολια θα επηρεασει το υπολοιπο 75%,που με τοσο δυσκολα θεματα θα ισοπεδωθουν ολοι σε βαθμους κατω απο τη βαση,που μεταξυ τους δε θα μπορεσουν να ξεχωρισουν σχεδον καθολου.Αυτο το 75% με πανευκολα θεματα εγραφαν σχεδον ολοι αριστα,και μονο με θεματα κλιμακουμενης δυσκολιας(λογικα θεματα) θα κατανεμονταν κανονικα στη κλιμακα 0-20,δεν ειναι και τοσο αθωοι αυτοι που βαζουν θεματα η τοσο χαζοι,χθες ας πουμε το χτυπησαν αρκετα το μαθημα εντιμα(με τα πρωτοτυπα θεματα) και ατιμα(με το χρονο που δεν εφτανε),για μενα δεν εκαναν καλα ,γιατι ενω γνωριζαν τι κανατε ολη τη χρονια ( υπαρξιακα θεωρηματα,αντιπαραγωγιση) πολυ καλα,δεν εβαλαν τιποτα απο αυτα και διαφωνω στο τιποτα,θα μπορουσαν στο ΘΕΜΑ Δ
να πρωτοτυπησουν,ξεκινησαν απο πολυ νωρις και απετυχαν για μια ακομη χρονια,ωραια θεματα εβαλαν λενε ,δεν εβαλαν θεματα για Πανελληνιες,αν ηθελαν να σας βαλουν δυσκολα σε λογικα πλαισια εφτανε ενα ωραιο θεμα για τους μαθηματικους,το τελευταιο,καλη συνεχεια στα επομενα και σας το εχω ξαναπει οι Πανελληνιες δεν ειναι τοσο σημαντικες οσο θελουν να νομιζετε και φαινεται....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Η δυσκολια των θεματων αναφερεται στη νεα υλη. Τα θεματα ηταν πιο δυσκολα και δεν υπαρχει αμφιβολια σε αυτο. Ηθελα 3,30-4 ωρες και η απορια μου ειναι : στο Υπουργειο ο λυτης δεν ειδε την ωρα ; διοτι ο χρονος λυσης του μαθητη ειναι 1.5με 3 φορες παραπανω απο το χρονο λυσης του καθηγητη. Σε αυτο λοιπον τα φετινα θεματα απετυχαν παταγωδως. Ηταν θεματα για μαθηματικους και οχι για μαθητες. Επισης ενα μεγαλο ζητημα ειναι το ευρος της υλης που καλυψαν. Που ειναι οι Bolzano,Fermat,Rolle,ΘΜΤ ; Αγνοουνται απο περσι σχεδον.Πραξεις,πραξεις και πραξεις.Εγω αυτο που εχω μαθει απο τα μαθηματικα ειναι να σκεφτεσαι διαφορετικα. Σε τι αποσκοπει η παπαγαλια ενος αντιπαραδειγματος για την σωστη απαντηση του Α2 ; Καπου αναφερεσαι οτι υπηρχαν ευκολα ερωτηματα. Ναι υπηρχαν αλλα δεν προλαβενες να τα φτασεις. Για παραδειγμα το Δ4 που μου φανηκε ευκολο οταν πηγα να λυσω τα θεματα με την ησυχια μου μπροστα απο τον υπολογιστη εκαν 3,30 ομως να τα λυσω και με τη σωστη αιτιολογηση. Για παραδειγμα το Α2 δεν το αιτιολογησα... Οποιοσδποτε προσπαθησει ειτε μαθητης ειτε φοιτητης ειτε καθηγητης να λυσει ΣΩΣΤΑ τα θεματα με τη χρηση εργαλειων γ λυκειου θα χρειαστει απο 2,15 εως 4 ωρες.Απετυχαν για ακομη μια φορα οι ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ(ακομα δεν γνωριζουμε πως επιλεγονται να βγαλουν θεματα αλλα γνωριζουμε για τοιχους μολυβδου....) , η ΕΜΕ απουσα και ολα πανε καλα. Δυστυχως για αλλη μια χρονια κατεστρεψαν το θεσμο.... ενας θεσμος που ΗΡΘΕ η ωρα να καταργηθει και ναι παρουν το μαχαιρι πλεον τα ΑΕΙ .

Φιλε σορρυ κιολας, αν παραπονιεσαι για ερωτημα τυπου Α2 μαλλον πρεπει να ξαναδιαβασεις απ την αρχη μαθηματικα γιατι φαινεται οτι δεν τα καταλαβαινεις. Επισης κανεις δεν σας ρωταει τι θα βαλει, ουτε ειναι απαραιτητο να εξεταζεται ολο το μερος της υλης. Οι ασκησεις ναι ηθελαν πολυ χρονο και εκει ξεφυγε λιγο το πραγμα. Τελος αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι καθε χρονο ολοι θα παραπονιουνται και θα λενε οτι εγραψαν τα δυσκολοτερα θεματα ολων των εποχων, οπως καναμε και εμεις παλιοτερα και θα ζητουν να καταργηθουν οι πανελληνιες. Κακα τα ψεμματα παιδες, ο θεσμος των πανελληνιων πρεπει να τροποποιηθει αλλα σε καμια περιπτωση να καταργηθει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 12 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top