[6/6/2014] Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

Πως πιστεύετε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 56)
  • Άριστα 18 -20

    Ψήφοι: 29 51.8%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 11 19.6%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 8 14.3%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 5 8.9%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 1.8%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 2 3.6%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Στο θέμα πανελλήνιες 2014 ρώτησα ποιο γράμμα είναι μεγαλύτερο. Το ω είναι το μεγαλύτερο όπως απάντησαν τα παιδιά συνεπώς το ψ είναι μεγαλύτερο του χ αφού το χ προηγείται του ψ στην αλφάβητο...
Πω πω σας ευχαριστώ γι'αυτό παιδιά,γιατί μπορεί να το είχα κάνει λάθος σήμερα! Με σώσατε.
Παιδια εγω στο γ4 θεωρησα οτι μονο για εναν κωδικο θα υπαρξει μεγιστη τιμη και προχωρησα με ευρεση μεγιστου και θεσης του. Δεν μπορεσα να σκεφτω οτι θα μπορουσε να υπαρξουν κι αλλοι κωδικοι με μεγιστη τιμη ανα τεμαχιο... Λογικα θα το χασω ολο το Γ4 ε; :( Κριμα γιατι ολα τα αλλα πρεπει να ναι αλανθαστα...
Εγώ στην αρχή πήγα να ελέγξω αν ξαναεμφανίζεται η μέγιστη τιμή αλλά μετά για κάποιο λόγο μου φάνηκε ότι δεν χρειαζόταν να το κάνω και δεν το έκανα. Ε,τα μισά θα τα πάρουμε,σίγουρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

novemberrain

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Παιδια ο δικος μου καθηγητης ειναι στο τρεξιμο και δεν μου εχει απαντησει ακομα.
Ας μου πει λιγο καποιος που ξερει.
Στο τριτο θεμα χρησιμοποιησα δυο πινακες αμα θυμαμαι καλα.
Και με χρηση πινακων πιστευω τα εκανα ολα σωστα. (Θεωρωντας οτι το πιο ακριβο προιον ειναι εναι και μοναδικο.)
Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να μη παρω το εικοσιπενταρι? Αφου δεν ελεγε πουθενα οτι απαγορευεται η χρηση πινακων.
Και στη τελικη γιατι ολη τη χρονια λυναμε ασκησεις με πινακες για να μη μπορουμε να τα χρησιμοποιουμε? πφφφ :(
Kι όμως, δυστυχώς είναι λάθος.. Το έκαναν τόσοι πολλοί με αυτόν τον τρόπο! Δεν ξέρω παρ'όλα αυτά πόσο θα μας κόψουν..:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dora_B

Νεοφερμένος

Η Dora_B αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
:eek:
ευχαριστω για την ενημερωση φιλη μου. τουλαχιστον ελπιζω να μην μας κοψουν πανω απο 5...

και αφου χαλασε το απογευμα μου τοσο υπεροχα, τωρα πρεπει να πω ααα δεν πειραζει μωρεε υγεια... :( :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DruidAlex

Νεοφερμένος

Ο DruidAlex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 108 μηνύματα.
οι πινακες στο τριτο θεμα δεν επιτρεποταν νομιζω 3-4% κοβουν απο αυτο...εγω δεν εβαλα γιατι λεω 3ο θεμα ειναι σιγα μην θελει συνδιαστικα skils ειδικα φετος που ειναι ευκολα τα θεματα
περα απο αυτο κανενα μερος της εκφωνησης δεν απαιτουσε πινακες...ειναι οφθαλμοφανεις οι περιπτωσεις που χρησιμοποιουμε πινακα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Teobak

Νεοφερμένος

Ο Teobak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Ας μου εξηγησει καποιος για ποιο λογο στο διαγραμμα δεν μπορουμε να βαλουμε μεχρις_ότου. Προσωπικα μεχρις_οτου εβαλα και στο φροντιστηριο μου ειπαν οτι ειναι σωστο.
Προκειται για ΞΕΚΑΘΑΡΟ διαγραμμα μεχρις_ότου. Διότι η επαναλαηψη γινεται ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ η συνθηκη γινει αληθης
Το λάθος που υποστηρίζουν ειναι ότι στο διάγραμμα ροής η μέχροις ότου σαν συνθήκη μπαίνει στο τέλος και το βελάκι παει στην αρχή από που αρχίζουν οι εντολές ενώ στην όσο το βελάκι γυρνάει πάνω από την συνθήκη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DruidAlex

Νεοφερμένος

Ο DruidAlex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Παιδια ο δικος μου καθηγητης ειναι στο τρεξιμο και δεν μου εχει απαντησει ακομα.
Ας μου πει λιγο καποιος που ξερει.
Στο τριτο θεμα χρησιμοποιησα δυο πινακες αμα θυμαμαι καλα.
Και με χρηση πινακων πιστευω τα εκανα ολα σωστα. (Θεωρωντας οτι το πιο ακριβο προιον ειναι εναι και μοναδικο.)
Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να μη παρω το εικοσιπενταρι? Αφου δεν ελεγε πουθενα οτι απαγορευεται η χρηση πινακων.
Και στη τελικη γιατι ολη τη χρονια λυναμε ασκησεις με πινακες για να μη μπορουμε να τα χρησιμοποιουμε? πφφφ :(

εικοσιπενταρι;οι ασκησεις στον προγραμματισμο πιανουν 20 η καθεμια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dora_B

Νεοφερμένος

Η Dora_B αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
κοιτα να δεις αρχικα οπως ολοι ετσι και γω διαβασα ολο το θεμα και λεω μπα δεν θελει πινακα, ωραια.
μετα ομως πηγα στο τελευταιο ερωτημα και λεω, να. λογω του τελευταιου ερωτηματος χρησιμοποιησα.

τελοσπαντως εικοσαρι εννοουσα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΝικοςΠα

Νεοφερμένος

Ο ΝικοςΠα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Ρε με πινακες δεν νομιζουν να κοψουν μονο 3-4% καθως στην συνεχεια ολα τα ερωτηματα γινονται πιο ευκολα(Μεγιστο,συνολο κλπ κλπ).
Μην πεσετε σαν τα κορακια πανω μου ;p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DruidAlex

Νεοφερμένος

Ο DruidAlex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Το λάθος που υποστηρίζουν ειναι ότι στο διάγραμμα ροής η μέχροις ότου σαν συνθήκη μπαίνει στο τέλος και το βελάκι παει στην αρχή από που αρχίζουν οι εντολές ενώ στην όσο το βελάκι γυρνάει πάνω από την συνθήκη

θα σας πω εγω
λοιπον,στην μεχρις οτου,οι εντολες μπαινουν ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΟΜΒΟ της συνθηκης
εεγω παντως απαιτω να κοψουν απο αυτο...αν το δεχτουν σημαινει οτι δεχονται ο,τι να'ναι δηλαδη σχεδον τα παντα ειναι σωστα
αυτο δεν ειναι δικαιο για εμας που το σκεφτηκαμε αυτο
ηταν θεμα κρισης,να αλλαξεις την συνθηκη απο < σε >=
αυτο ηταν το κλειδι
τωρα εσεις που βαλατε μεχρις οτου λογικα το κανατε στα τυφλα επειδη ετσι μαθατε απο την μεθοδολογια
ομως χρειαζεται να το καταλαβεις το μαθημα δεν ειναι ΑΟΔΕ που θελει αποστηθηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Teobak

Νεοφερμένος

Ο Teobak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
θα σας πω εγω
λοιπον,στην μεχρις οτου,οι εντολες μπαινουν ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΟΜΒΟ της συνθηκης
εεγω παντως απαιτω να κοψουν απο αυτο...αν το δεχτουν σημαινει οτι δεχονται ο,τι να'ναι δηλαδη σχεδον τα παντα ειναι σωστα
αυτο δεν ειναι δικαιο για εμας που το σκεφτηκαμε αυτο
ηταν θεμα κρισης,να αλλαξεις την συνθηκη απο < σε >=
αυτο ηταν το κλειδι
τωρα εσεις που βαλατε μεχρις οτου λογικα το κανατε στα τυφλα επειδη ετσι μαθατε απο την μεθοδολογια
ομως χρειαζεται να το καταλαβεις το μαθημα δεν ειναι ΑΟΔΕ που θελει αποστηθηση
Είπα κάτι διαφορετικό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DruidAlex

Νεοφερμένος

Ο DruidAlex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Είπα κάτι διαφορετικό;

οχι ηθελα να επιβεβαιωσω αυτο που ειπες...εσυ πως το εκανες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pavlos1908

Νεοφερμένος

Ο Παυλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Μακαρι να κοψουν μονο 3-4% οπως μου ειπαν και στο φροντιστηριο. Παντως αυτο το πραγμα με το θεμα Γ εγινε χαμος, το 90% των ατομων στο φροντιστηριο μου το εκανε με πινακα και προσθετε ενα ενα τα κελια οπως και εγω ( σαν δυναμικη δομη δηλαδη και οχι στατικη ), ακομα και ο καλυτερος του φροντιστηριου το εκανε που το παλικαρι διαθετει τρελο μυαλο. Το θεμα ειναι ποσο θα μας κοψουν τωρα απο αυτο και τι οδηγια θα εχει δοθει εφοσον πιστευω οτι πανω απο το 60-70% του συνολου το εχει κανει με πινακα.

Οσον αφορα το διαγραμμα εγω το εκανα με ΓΙΑ και οπως μου ειπε ο καθηγητης τυπικα σωστο ειναι ειτε το ΓΙΑ ειτε το ΟΣΟ, το θεμα παλι ειναι τι οδηγια θα παρουν οι διορθωτες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ElTopo

Νεοφερμένος

Ο ElTopo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλησπέρα,
Κατ'αρχήν καλά αποτελέσματα για τα μέχρι τώρα μαθήματα και καλή επιτυχία για τη Φυσική για όλους αυτούς που δίνουυν πανελλήνιες φέτος.
Είδα την συζήτηση και έχω κάποιες απορίες,αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να απαντήσει ας το κάνει.Στό 4 θεμα απάντησα με τριδιαστατο πίνακα όπως φαίνεται στο κώδικα που παραθέτω.(δέν θυμάμαι αν ήταν ακριβώς έτσι ο αλγόριθμος μου στο γραπτό,αλλα πάνω-κατω...)Είναι σωστό?
Code:
Αλγόριθμος ΔΘ
Σ<- 0
p<- 1
Για i απο 1 μέχρι 10                               
    Διάβασε ΟΝ[i]                                    
    Για j απο 1 μέχρι 4
        Για κ απο 1 μέχρι 7
            Δίαβασε Μ[i,j,κ]                       !Χρησιμοποιώ τριδιάστατο πίνακα αφού διευκολύνει ιδιαίτερα 
        Τέλος_επανάληψης                           !το τελευταίο ερώτημα,και γενικότερα έχουμε καλύτερο έλεγχο των εβδομάδων/μερών
    Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης                                   !Τέλος Δ1
Για i απο 1 μέχρι 10
    Σ<- 0
    Για j απο 1 μέχρι 4
        Για κ απο 1 μέχρι 7
            Σ<- Σ+Μ[i,j,k]                           !Κάνω το σύνολο κάθε βδομάδας
        Τέλος_επανάληψης
    Τέλος_επανάληψης
    Εμφάνισε "Όνομα:", ΟΝ[i],"Επισκέψεις σε διάστημα 4 εβδομάδων:",Σ
Τέλος_επανάληψης                                   !Τέλος Δ2
f1<- false
Για i απο 1 μέχρι 10    
    i<- 1
    f2<- true
    Όσο j<=4 και f=true επανάλαβε
        Όσο κ<=7 και f2=true επανάλαβε
            Αν M[i,j,κ]=<500 τοτε f2=false           !Αν έστω και μία μέρα δέν έχει πάν απο 500,σταματάει 
            κ<- κ+1                                   !η σύγκριση αυτού το ιστοτόπου μέσω της μεταβλητής f2
        Τέλος_επανάληψης
        j<- j+1
    Τέλος_επανάληψης
    Άν f=true τοτε
        Εμφάνισε "Ο ιστότοπος",ΟΝ[i],"είχε 500 και άνω επισκέψεις καθημερινά αυτές τις 4 εβδομάδες"
        f1<- true
    Tέλος_αν
Τέλος_επανάληψης                                   
Aν f1=false τοτε Εμφάνισε "Δέν υπήρξαν σελίδες που να πληρούν τα κριτήρια"
Αρχή_επανάληψης                                       !Tέλος Δ3
    Εμφάνισε "Εισάγετε όνομα"
    Δίαβασε χ
    f1<- false
    Όσο i<=10 και f1=false επανάλαβε               !Ξαναχρησιμοποιώ την f1 μη χαλαμε τζάμπα bytes αφου κάθεται...
        Αν x=ΟΝ[i] τότε 
            f1<- true
            p<- i                                   !Βρίσκω ποιός ιστοτοπος είναι με την μεταβλητη p
        Tέλος_αν
    Tέλος_επανάληψης
μέχρις_οτου f1=true
Για j απο 1 μέχρι 4                                   !Mεταφέρω τα εβδομαδιαία σύνολα σε άλλο πίνακα
    Για k απο 1 μέχρι 7
        Ε[j]<- E[j]+M[p,j,κ]
    Tέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
max<- E[1]
m<- 1
Για j απο 2 μεχρι 4                                   !Βρίσκω το μέγιστο τους
    Άν max<E[j] τότε
        max<- E[j]
        m<- j
    Tέλος_αν
Tέλος_επανάληψης
Eμφάνισε "Εβδομαδα μέγιστης επισκεψιμότητας:", m   !Ξαναψάχνω μήπως υπάρχει άλλη βδομάδα με το ίδιο σύνολο,αφού η εκφώνηση λέει "εβδομάδες"
Για j απο 2 μέχρι 4
    Άν max=E[j] τότε
        Εμφάνισε "Εβδομάδα επίσης μέγιστης επισκεψιμότητας:",j
    Tέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Τέλος ΘΔ
Συγγνώμη για το μέγεθος του μυνήματος,αλλά δέν θα φαινόταν καλά αλλιώς :sorry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Teobak

Νεοφερμένος

Ο Teobak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
οχι ηθελα να επιβεβαιωσω αυτο που ειπες...εσυ πως το εκανες;
Με την goto μετα την όσο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dora_B

Νεοφερμένος

Η Dora_B αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
και στο σχολειο που εδινα πολλοι το κανανε με τρισδιαστατο....γιατι ομως???
δεκα επι εικοσιοχτω ο πινακας κ εβγαινε ........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DruidAlex

Νεοφερμένος

Ο DruidAlex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Με την goto μετα την όσο

κατσε δηλαδη το εγραψες καπως ετσι
1:μπλα μπλα
2:δψασιδξ
3:Δξισαξδα
γινεται αυτο;
εγω κανονικα το εγραψα πχ
Αλγοριθμος Βητα
I<-1
S<-0
Οσο ι<=200 επαναλαβε
κτλ κτλ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ElTopo

Νεοφερμένος

Ο ElTopo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
και στο σχολειο που εδινα πολλοι το κανανε με τρισδιαστατο....γιατι ομως???
δεκα επι εικοσιοχτω ο πινακας κ εβγαινε ........

Δωρα το ξέρω,αλλά μετά ήθελε λίγο πιο πολύ ιστορία για τις βδομάδες στο δ4 με διδιαστατο και γενικά με τις βδομάδες και τις μερες ξεχωριστά έχεις κανείς καλύτερο έλεγχο του πίνακα.Η τουλάχιστον έτσι σκέφτηκα,γι'αυτό ρωτάω χεχε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Πω πω σας ευχαριστώ γι'αυτό παιδιά,γιατί μπορεί να το είχα κάνει λάθος σήμερα! Με σώσατε.

Εγώ στην αρχή πήγα να ελέγξω αν ξαναεμφανίζεται η μέγιστη τιμή αλλά μετά για κάποιο λόγο μου φάνηκε ότι δεν χρειαζόταν να το κάνω και δεν το έκανα. Ε,τα μισά θα τα πάρουμε,σίγουρα...

:clapup: :clapup: χαίρομαι πολύ γιατί κι από τους καθηγητές μου αυτό ακούω.. Πάλι καλά..
(Επομένως μπορώ να ελπίζω για 97/100 :D )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
θα σας πω εγω
λοιπον,στην μεχρις οτου,οι εντολες μπαινουν ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΟΜΒΟ της συνθηκης
εεγω παντως απαιτω να κοψουν απο αυτο...αν το δεχτουν σημαινει οτι δεχονται ο,τι να'ναι δηλαδη σχεδον τα παντα ειναι σωστα
αυτο δεν ειναι δικαιο για εμας που το σκεφτηκαμε αυτο
ηταν θεμα κρισης,να αλλαξεις την συνθηκη απο < σε >=
αυτο ηταν το κλειδι
τωρα εσεις που βαλατε μεχρις οτου λογικα το κανατε στα τυφλα επειδη ετσι μαθατε απο την μεθοδολογια
ομως χρειαζεται να το καταλαβεις το μαθημα δεν ειναι ΑΟΔΕ που θελει αποστηθηση

Και τώρα ρε φίλε τι μας το παίζεις μάγκας που το έλυσες δηλαδή; Ξεκαβάλα λίγο το καλάμι πριν σπάσει και πέσεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΘοδωρήςΤεχν

Νεοφερμένος

Ο ΘοδωρήςΤεχν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Εγω εχω απογοητευτει παντως... θεωρητικα, επειδη θελω πληροφορικη να περασω επρεπε να τα ειχα παει καλα στο αεππ, τουλαχιστον 17-18... και δεν το βλεπω... :( :(

Στέφανε επειδή θέλω κι εγω Πληροφορική , Για ποια πόλη λες και πώς τα έχεις πάει ως τώρα; (Σου εύχομαι να πετύχεις)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top