30 μαθητές στα τμήματα;

~LoVeR BoY~

Διάσημο μέλος

Ο ~LoVeR BoY~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,344 μηνύματα.
30 μαθητές;;;:confused:
Χώρια που εμείς δε θα καταλαβαίνουμε τίποτα,τους καημένους τους καθηγητές δεν τους λυπούνται...:worry:;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cherie

Δραστήριο μέλος

Η Cherie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 768 μηνύματα.
Λέγεται ότι αν σε ένα σχολείο είναι λίγα τα παιδιά σε μια κατεύθυνση και υπάρχει κοντινό με περισσότερα θα τα στέλνουν εκεί.
Μην τρελαθούμε τώρα!!!!! Καλά ποιος τα σκέφτεται αυτά τα πράγματα? Δηλαδή,σ' ένα τμήμα κατεύθυνσης πόσα παιδιά πρέπει να υπάρχουν για να δημιουργηθεί:confused:?
30 μαθητές;;;:confused:
Χώρια που εμείς δε θα καταλαβαίνουμε τίποτα,τους καημένους τους καθηγητές δεν τους λυπούνται...:worry:;
Κανείς δεν λυπάται κανέναν... Να τα βολέψουν τσίμα - τσίμα ενδιαφέρονται. Από το δημοτικό που θυμάμαι τον ευατό μου, στα τμήματα που ήμουν τα παιδιά ήτα 27-29 και γινόταν της Πόπης! Αν ο καθηγητής δεν μπορεί να επιβληθεί (δεν είναι κ υποχρεωμένος να φωνάζει), η τάξη είναι σκέτο τσίρκο. Δεν νομίζω να μου κάνει αίσθηση φέτος το ένα παιδί παραπάνω,μιας και ήμασταν 29 πέρυσι αλλά και 30αρια τμήματα στην κατεύθυνση?? Και εκεί θα ισχύσει αυτό το μέτρο?:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

karotenia

Δραστήριο μέλος

Η karotenia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 408 μηνύματα.
ειναι τελειως χαζο ολο αυτο. ειναι τραγικος αριθμος μαθητων τα 30 ατομα .προσωπικα στην σχολικη μου ζωη εχω συναντησει καθηγητες οι οποιοι δε μπορουν να επιβληθουν σε 10 παιδια ποσο μαλλον στα 30.το μονο που θα καταφερουν αν τελικα το εφαρμοσουν ειναι να υποβιβασουν την ηδη χαλια παιδεια της χωρας μας. το μονο που ξερω ειναι οτι δεν πανε καλα οι ανθρωποι.περυσι ο προισταμενοσ της δευτεροβαθμιας ηθελε να κανει κατι αναλογο στο σχολειο της αδερφης μου για να μην αναγκαστουν να διορισουν και αλλουσ καθηγητες και τα παιδια εκαναν καταληψη για 3 εβδομαδες. αυτα ειναι παραδεκτα πραγματα δεν γινεται να γυρνας στο σπιτι με πονοκεφαλο(οποιος ειναι στο λυκειο ξερει τι γινετια στα μαθηματα γενικης παιδειας)και μετα να εχει και φροντιστηρια ολο το απογευμα για προετοιμασια στις πανελλαδικες.ειναι απανθρωπο:(:mad::mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
:/:Α καλα.Σε εμάς που μεχρι τωρα υπηρχε και β5 θα βαλουν τουσ μαθητες του φετινου γ5 στο γ4.Μερικοι απο Γ4 θα πανε Γ3 κ.λ.π.Ελεος δηλαδη.Σε καθε ταξη θα υπαρχουν 32 άτομα,πώς θα γίνει μάθημα? ε?:mad::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nevermind

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nevermind αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
ειναι τελειως χαζο ολο αυτο. ειναι τραγικος αριθμος μαθητων τα 30 ατομα .προσωπικα στην σχολικη μου ζωη εχω συναντησει καθηγητες οι οποιοι δε μπορουν να επιβληθουν σε 10 παιδια ποσο μαλλον στα 30.το μονο που θα καταφερουν αν τελικα το εφαρμοσουν ειναι να υποβιβασουν την ηδη χαλια παιδεια της χωρας μας. το μονο που ξερω ειναι οτι δεν πανε καλα οι ανθρωποι.περυσι ο προισταμενοσ της δευτεροβαθμιας ηθελε να κανει κατι αναλογο στο σχολειο της αδερφης μου για να μην αναγκαστουν να διορισουν και αλλουσ καθηγητες και τα παιδια εκαναν καταληψη για 3 εβδομαδες. αυτα ειναι παραδεκτα πραγματα δεν γινεται να γυρνας στο σπιτι με πονοκεφαλο(οποιος ειναι στο λυκειο ξερει τι γινετια στα μαθηματα γενικης παιδειας)και μετα να εχει και φροντιστηρια ολο το απογευμα για προετοιμασια στις πανελλαδικες.ειναι απανθρωπο:(:mad::mad:
πω πω ετσι ακριβως! περσι καθε φορα που γυρνουσα απο το σχολειο ειχα απιστευτο πονοκεφαλο και να φανταστειτε ημασταν μονο 21 παιδια στα μαθηματα γενικης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Prokopis22

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Prokopis22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Στο γυμνασιο που πηγαινω παντα ειχαμε 28-30 μαθητες.Δεν ειναι δυνατον να κανεις ουσιαστικο μαθημα.Αμα για να ηρεμησεις τους φασαριοζους χρειαζεσε 1 σχολικη ωρα ποτε θα γινει μαθημα? :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_Silence_

Διάσημο μέλος

Η _Silence_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,382 μηνύματα.
Δεν γνωριζω αν θα υσχησει πραγματικα αυτο <30 μαθητες> αλλα ειλικρινα θα ειναι οτι χειροτερο ..Εμεις στην τα3η μας ειμαστε 25 παιδια και γινεται χαμοος χαοος πανικοος τι να πω ...ελεος που να γινουν και 30 θα αρχισουμε να κανουμε ιδιαιτερα σε ολα τα μαθηματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

banis

Νεοφερμένος

Ο manos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
και γω το ακουσα αυτο....αλλο ενα μετρο που σε στελνει στα φροντηστηρια....πως να την παλεψει ο κακομοιρης ο καθηγητης με τοσα ατομα..?
γτ τοτε δεν σκεφτονται να του περασουν βαρεα και ανθυγιεινα?ελεος πια μ αυτη την κυβερνηση,τι αλλο θα κανει για μειωσει τις θεσεις εργασιας,θα επινοησει το θεσμο του σχολειου εξ αποστασεος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Admiral

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Admiral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Σε ολο το γυμνασιο ημουν σε ταξη με 27-28 ατομα και στην 3η Λυκειου 25 στην κατευθυνση. Δεν επαθα και τιποτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

roseberry

Διάσημο μέλος

Η roseberry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,130 μηνύματα.
εγω δεν μπορω μετα 20 παιδια θα φερουν και αλλα :hmm:
επισης οι καθηγητες πως θα τα βγαλουν περα?:whistle:
ωραια χρονια θα ειναι και η φετινη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Σε ολο το γυμνασιο ημουν σε ταξη με 27-28 ατομα και στην 3η Λυκειου 25 στην κατευθυνση. Δεν επαθα και τιποτα...
Σε ιδιωτικό πήγαινες? Και ο παππούς μου είχε 60 παιδιά στο τμήμα και επέζησε. Αυτό είναι το θέμα? Δεν πιστεύεις ότι με λιγότερα παιδιά στο τμήμα είναι καλύτερα? Ο κόσμος προχωράει μπροστά και όχι πίσω. Στο εξωτερικό δεν νομίζω να είναι πάνω από 20 στα τμήματα. Ακόμα και από τις ταινίες φαίνεται αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
O admiral όπως και εγώ, λέμε ότι δεν είναι και κάτι το ΤΡΑΓΙΚΟ. Καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι καλό και ότι θα ήταν προτιμότερο λιγότερα άτομα. Αλλά εμείς και ΑΡΙΣΤΟ μάθημα κάνουμε χωρίς παρατηρήσεις όλη την ώρα και όλα τα παιδιά (σχεδόν) καταλαβαίνουν τα βασικά. Είπαμε, δεν ζούμε και στην Κένυα όπου είναι ένας πινακας για 100 παιδιά. Συμφωνώ ότι είναι πιο δύσκολο για όλους αλλά μην τρελενόμαστε. Δηλαδή εγώ είμαι κορόιδο που κάνω από τα 5 μου μάθημα σε τάξεις 30 παιδιά; Γιατί πάντα καταλάβαινα καλά και επικρατούσε ησυχία (σχεδόν πάντα); Ξαναλέω ότι δεν μου αρέσει ως ιδέα το να υπάρχουν πολλοί μαθητές αλλά ας μην σκοτωθούμε κιόλας... Εξαρτάται πλήρως από τους καθηγητές και πώς θα διαχειριστούν την κατάσταση! Φιλικα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgakisss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
O admiral όπως και εγώ, λέμε ότι δεν είναι και κάτι το ΤΡΑΓΙΚΟ. Καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι καλό και ότι θα ήταν προτιμότερο λιγότερα άτομα. Αλλά εμείς και ΑΡΙΣΤΟ μάθημα κάνουμε χωρίς παρατηρήσεις όλη την ώρα και όλα τα παιδιά (σχεδόν) καταλαβαίνουν τα βασικά. Είπαμε, δεν ζούμε και στην Κένυα όπου είναι ένας πινακας για 100 παιδιά. Συμφωνώ ότι είναι πιο δύσκολο για όλους αλλά μην τρελενόμαστε. Δηλαδή εγώ είμαι κορόιδο που κάνω από τα 5 μου μάθημα σε τάξεις 30 παιδιά; Γιατί πάντα καταλάβαινα καλά και επικρατούσε ησυχία (σχεδόν πάντα); Ξαναλέω ότι δεν μου αρέσει ως ιδέα το να υπάρχουν πολλοί μαθητές αλλά ας μην σκοτωθούμε κιόλας... Εξαρτάται πλήρως από τους καθηγητές και πώς θα διαχειριστούν την κατάσταση! Φιλικα:)


Από δευτέρα λυκείου και μετά και ειδικά στα μαθήματα γενικής παιδείας είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Η τάξη γίνεται πραγματικό μπ... ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
O admiral όπως και εγώ, λέμε ότι δεν είναι και κάτι το ΤΡΑΓΙΚΟ. Καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι καλό και ότι θα ήταν προτιμότερο λιγότερα άτομα. Αλλά εμείς και ΑΡΙΣΤΟ μάθημα κάνουμε χωρίς παρατηρήσεις όλη την ώρα και όλα τα παιδιά (σχεδόν) καταλαβαίνουν τα βασικά. Είπαμε, δεν ζούμε και στην Κένυα όπου είναι ένας πινακας για 100 παιδιά. Συμφωνώ ότι είναι πιο δύσκολο για όλους αλλά μην τρελενόμαστε. Δηλαδή εγώ είμαι κορόιδο που κάνω από τα 5 μου μάθημα σε τάξεις 30 παιδιά; Γιατί πάντα καταλάβαινα καλά και επικρατούσε ησυχία (σχεδόν πάντα); Ξαναλέω ότι δεν μου αρέσει ως ιδέα το να υπάρχουν πολλοί μαθητές αλλά ας μην σκοτωθούμε κιόλας... Εξαρτάται πλήρως από τους καθηγητές και πώς θα διαχειριστούν την κατάσταση! Φιλικα:)

Συμφωνώ απόλυτα. Δηλαδή 5-6 παιδιά παραπάνω αποτελούν το πρόβλημα; Κι εγώ έκανα όλο το σχολείο σε τάξεις των 26-35 παιδιών. Δεν έπαθα και τίποτα. Μια χαρά ήταν η κατάσταση.
Αντί να γκρινιάζουμε για τον αριθμό των ατόμων δεν θα ήταν πιο λογικό να διεκδικούμε βελτίωση της κατάστασης του δημόσιου σχολείου; Όταν καθηγητές δεν μπορούν ή δεν θέλουν να επιβληθούν σε τάξεις των 20, το πρόβλημα είναι αν θα αυξηθούν τα άτομα, ή αν πρέπει να αλλάξει ο καθηγητής; Δηλαδή αν παρέμεναν 20 στην τάξη και το μπάχαλο συνεχιζόταν θα ήμασταν όλοι ευχαριστημένοι;

Μην τραγικοποιούμε τα πράγματα. Μια τάξη των 30 δουλεύει ρολόι αν το θέλουν οι συμμετέχοντες. Δεν είναι υποχρεωτικό τα 5-6 άτομα που θα προστεθούν στο τμήμα να είναι αυτά που θα δημιουργούν πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Θέλω (φιλικά) να απαντήσω στα παιδιά που παραπάνω ισχυρίζονται ότι κακώς γίνεται θέμα, ότι δεν είναι τραγικό τα 30 παιδιά στο τμήμα κλπ.
Από όσο ξέρω έχουν γίνει αγώνες για να πετύχουν στα δημόσια σχολεία το μέγιστο των 25 μαθητών. Κάποτε ήταν πολύ περισσότεροι (ο παππούς μου έχει πει για 60!!!). Πιστεύω πως όλοι συμφωνούμε ότι όσο λιγότερα παιδιά στο τμήμα, τόσο η ποιότητα της εκπαίδευσης είναι καλύτερη. Στην Ευρώπη και την Αμερική από όσο ξέρω (ακόμα και από τις ταινίες φαίνεται) δεν είναι πάνω από 20 μαθητές σε μια τάξη.
Κάποιος έγραψε: "Αντί να γκρινιάζουμε για τον αριθμό των ατόμων δεν θα ήταν πιο λογικό να διεκδικούμε βελτίωση της κατάστασης του δημόσιου σχολείου;". Δηλαδή φίλε μου να μην αντιδρούμε στη χειροτέρευση της κατάστασης? Γράψατε κάποιοι ότι ήσασταν 28 και 30 ή και 35 παιδιά στην τάξη και δεν είχατε πρόβλημα. Συγνώμη, αυτό δεν είναι επιχείρημα. Πάντα κοιτάμε να πετύχουμε το καλύτερο και να πηγαίνουμε μπροστά. (Και στο στρατό κάποτε πήγαιναν 28 μήνες, τώρα που είναι 9 θα πρέπει να μη μας πειράξει αν αυξηθεί?).
Μάλλον εσείς που λέτε ότι "δεν είχατε πρόβλημα που ήσασταν πολλοί" πηγαίνατε σε ιδιωτικό, γιατί στο δημόσιο το πάνω από 25 είναι (μέχρι σήμερα) παράνομο. Στα ιδιωτικά δεν ισχύει ο νόμος του 25 και ο ιδιοκτήτης βάζει όσα παιδιά θέλει για να έχει περισσότερα κέρδη. Κι εγώ πήγαινα ιδιωτικό και ήμασταν 35 στο τμήμα και όταν πήγα σε δημόσιο και ήμασταν 20 η διαφορά ήταν τεράστια. Κάποιος έγραψε "είμαι κορόιδο που κάνω από τα 5 μου μάθημα σε τάξεις 30 παιδιά;". Φίλε μου, ακριβώς κι εγώ κορόιδο αισθάνθηκα όταν ανακάλυψα ότι οι γονείς μου πλήρωναν για το χειρότερο ενώ το δωρεάν ήταν καλύτερο.
Δεν θα δεχθώ το μύθο ότι δήθεν στα ιδιωτικά τάχα γίνεται καλύτερο μάθημα. Καλοί, μέτριοι ή κακοί καθηγητές υπάρχουν και εδώ και εκεί. Η απάντηση είναι απλή: Αν στο ιδιωτικό γινόταν πιο καλή δουλειά από το δημόσιο, τότε τα παιδιά του ιδιωτικού δεν θα χρειάζονταν φροντιστήριο. Κι όμως όλοι μας (και εσείς του ιδιωτικού και εμείς του δημόσιου) τις ίδιες ώρες φροντιστήριο πάμε (δεν έχει σημασία αν το φροντιστήριο είναι μέσα ή έξω από το σχολείο), τις ίδιες αγωνίες έχουμε και τα ίδια όνειρα.
Και μια που φτάσαμε και στα φροντιστήρια: Εκεί γιατί είναι λίγα παιδιά στην τάξη? Εσείς που λέτε ότι "δεν είναι πρόβλημα τα 30", θα δεχόσασταν να πάτε σε ένα φροντιστήριο με (έστω) 20 παιδιά στο τμήμα?
Δεν θέλω να θίξω ή να προσβάλω κανέναν. Δέχομαι ότι καθένας μιλάει από τη θέση που βρίσκεται και αν έχει ζήσει και θεωρεί δεδομένη μια κατάσταση, ίσως δεν μπορεί να σκεφτεί το καλύτερο. Φιλικά τα λέω όλα αυτά, το ότι διαφωνούμε σε κάτι δεν σημαίνει ότι πρέπει να χαλάσουμε τις καρδιές μας. :)

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
δια στα ιδιωτικα τα παιδια εχουν μεγαλυτερη επιτυχια απο οτι στα δημοσια ,σε πολυ μεγαλο ποσοστο και ειδικα στις πολυ υψηλες σχολες ,αρα κατι κανουν παραπανω...
ειμαι κατα των ιδιωτικων αλλα και με 30 παιδια η κατασταση θα ναι αφορητη ,εγω με 22 ατομα εκανα και καποιες φορες ηταν αδυνατο να παρακολουθησεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
δια στα ιδιωτικα τα παιδια εχουν μεγαλυτερη επιτυχια απο οτι στα δημοσια ,σε πολυ μεγαλο ποσοστο και ειδικα στις πολυ υψηλες σχολες ,αρα κατι κανουν παραπανω....
Άλλος μύθος και αυτός. Αυτό που λες για τα ποσοστά, ναι ισχύει για τα "καλά" και "φημισμένα" ιδιωτικά. Σκέψου όμως το εξής: Στα σχολεία αυτά δεν υπάρχουν οι εντελώς αδιάφοροι μαθητές (που έρχονται στο δημόσιο μόνο για το 9,5 του απολυτηρίου). Στα "χλιδάτα" δέχονται μόνον μαθητές από ένα επίπεδο και πάνω. Οπότε, να πώς βγαίνουν τα ποσοστά...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
δια δεν νομιζω τους ενδιαφερουν τα χρηματα οποτε εαν καποιος εχει να τα δωσε ,δεν υπαρχει προβλημα ,ξερω αρκετα παιδια απο αρσακειο και αλλα ιδιωτικα που εβγαλαν 8-9-10 στις πανελληνιες και εξισου χαμηλο στο απολυτηριο ,απλα εκει χωριζουν τους μαθητες σε επιπεδα και ετσι αμα σαι καλος με τον ανταγωνισμο γινεσαι καλυτερος ,αυτο διαφερει.
στην σχολη μου πχ ειναι 60-40 οι μαθητες των ιδιωτικων υπερτερουν και οι περισσοτεροι απο τα δημοσια ειναι απο πειραματικα.
αρα το επιπεδο δεν ειναι καλο και αυτο νομιζω δεν θελει πολυ σκεψη για τα περισσοτερα δημοσια...(ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Αυτο με τις επιτυχιες των ιδιωτικων παιζει να ισχυει μονο στην Αθηνα. Στην επαρχια πρωτον δεν στελνουν τα παιδια τους στα ιδιωτικα και δευτερον ειναι για γελια οι επιτυχιες τους. Ολα θεμα περιβαλλοντος ειναι και ορεξης και απο τις 2 πλευρες. Και δυστυχως σε μια αιθουσα σε 30 παιδια τα οποια βαριουνται, μιλανε, γελανε και στεκονται σε ενα περιστατικο για να σταματησει το μαθημα, τα πραγματα ειναι δυσκολα. Οπως και να το κανουμε στη δευτεροβαθμια χρειαζεται μια πιο προσωπικη σχεση, την οποια ενας καθηγητης που μπαινει σε 3-4 τμηματα αποκλειεται να αποκτησει με τους μαθητες του. Δεν ειναι μονο δασκαλος ειναι και ηθοπλαστης, ποτε θα προλαβει να ασχοληθει με τον καθεναν, ακομα και την καλυτερη θεληση να εχει αν εχει ενα τετοιο μπουγιο απο κατω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
δια δεν νομιζω τους ενδιαφερουν τα χρηματα οποτε εαν καποιος εχει να τα δωσε ,δεν υπαρχει προβλημα ...απλα εκει χωριζουν τους μαθητες σε επιπεδα και ετσι αμα σαι καλος με τον ανταγωνισμο γινεσαι καλυτερος ,αυτο διαφερει....
Σίγουρα Μιχάλη τα χρήματα τους ενδιαφέρουν. Όμως σκέψου και το εξής: Τα μαγαζιά που έχουν τον περισσότερο κόσμο, είναι αυτά που έχουν πορτιέρη. (Αυτό δεν είναι δικό μου, κάπου το διάβασα).
Επειδή πήγα δημοτικό σε κάποιο από τα πιο γνωστά και χλιδάτα της Αθήνας, θα σου πω κάποιες εμπειρίες μου. Είναι πράγματα που τότε δεν τα είχα φυσικά συνειδητοποιήσει και τα κατάλαβα αργότερα. Πρώτα-πρώτα για να με δεχθούν στην Α δημοτικού μου έκαναν κάποια τεστ και ξέρω ότι οι αιτήσεις ήταν πολύ περισσότερες από αυτούς που πήρανε. Σχεδόν όλα τα παιδιά στην Α δημοτικού ξέραμε από πριν να διαβάζουμε εφημερίδα και τις πράξεις της αριθμητικής. Κάθε χρόνο βλέπαμε τα παιδιά που ήταν σε κατώτερο επίπεδο από τους άλλους να εξαφανίζονται. (Όχι όλα, αυτά που ήταν παιδιά "κάποιων" έμεναν και είχαν ειδική μεταχείρηση). Στη θέση τους έρχονταν άλλα με εξετάσεις. Στη Γ ή Δ δημοτικού μας χώρισαν σε τμήματα ανάλογα με το επίπεδο. Στην ΣΤ μας τρομοκρατούσαν ότι αν δεν είμαστε καλοί δεν θα μας δεχθούν στο γυμνάσιο. (Εγώ έφυγα μόνος μου).
Από όσο έμαθα από τους φίλους που κράτησα και στο γυμνάσιο και στο λύκειο η ίδια κατάσταση συνεχίζονταν. Δηλαδή αμφιβάλω από τα παιδιά που πήγαμε τότε Α δημοτικού, αν έχει μείνει το 1/3 για τη Γ λυκείου. Εκτός από το χωρισμό σε επίπεδα, στη Β λυκείου ο χωρισμός των τμημάτων έγινε με κατευθύνσεις και για τη γενική παιδεία και όχι αλφαβητικά όπως λέει ο νόμος.
Να πω και κάτι για τις δασκάλες που είχα. Καμιά δεν ήταν κάτι σπουδαίο που να τη θυμάμαι με αγάπη (όπως λένε πολλά παιδιά). Ήταν βασικά νέες κοπέλες που ζούσαν σε καθεστώς τρομοκρατίας. Στις τάξεις υπήρχαν μικρόφωνα (τα ανακαλύψαμε εμείς τα παιδιά) για να τις παρακολουθούν. Αρκετές φορές η διευθύντρια έκανε στις δασκάλες πολύ άσκημες παρατηρήσεις μπροστά στα παιδιά. Το τμήμα είχε 35 παιδιά και τους βγάζαμε την ψυχή καθημερινά. Και αν σκεφτώ ότι κάθε μέρα η δασκάλα έπαιρνε 4χ35=140 (!!!) τετράδια για να μας τα διορθώσει στο σπίτι της, τρελαίνομαι.
Τέλος όταν θυμάμαι ότι ξύπναγα στις 06:30 για το σχολικό, την ατέλειωτη διαδρομή και το μεσημεριανό μου ύπνο στο λεωφορείο, φωνάζω 'Ελεος!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top