SpyrusTheVirus
Νεοφερμένο μέλος


Το έχουν πει και άλλοι εδώ στο forum.Είναι κάτι που υποστηρίζουν και οι καθηγητές αλλά το υπουργείο δεν ακούει τους καθηγητές εμάς θα ακούσει που είμαστε μαθητές-φοιτητές κτλπ.
Μην το ψάχνεις οι στατικές δομές διδάσκονται λάθος...
αν υπάρξει μια γενική απαίτηση και απο τα ΑΕΙ γιατί όχι? εδώ γίναμε δια βίου μάθησης, ενα βιβλίο δεν μπορούμε να γράψουμε?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Selestian
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
takis1992
Νεοφερμένο μέλος


δε σε καταλαβαίνω. που ακριβώς απαίτησαν επίπεδο εξειδικευμένων πτυχειούχων?
Απλο ζητουν κατι που δεν το ξερουν ούτε καθηγητες....βλ υπερσυνδεση....Επομένως τι απαιτουν απο τους μαθητές?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NIKODIM
Νεοφερμένο μέλος


Η γενική γραμμή που θα τηρηθεί από τα περισσότερα βαθμολογικά είναι να κοπούν 1-2 μονάδες σύνολο για όσους έλυσαν το θέμα με πίνακα. Λάβετε όμως υπόψιν σας ότι κάποιοι βαθμολογητές θα εμμείνουν στην θέση τους ότι η χρήση πίνακα δεν είναι σωστή και πιθανόν να κόψουν περισσότερες μονάδες.
Δείτε το συγκεκριμμένο post, έχει εμπλουτιστεί το αρχείο ΑΕΠΠ 2010 ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ή ΟΧΙ ΘΕΜΑ Γ.doc με περισσότερα επιχειρήματα για το σωστό της χρήσης των πινάκων έτσι για να μην νομίζουν ότι δεν ξέρουμε ή δεν ξέρετε τι μας γίνεται. Καταθέστε την γνώμη σας, έστω και αυτή την στιγμή μπορεί να μετρήσει και αν θέλετε πάρτε μέρος και στην ψηφοφορία.
https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=2927.1560
ΑΕΠΠ 2010 ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ή ΟΧΙ ΘΕΜΑ Γ.doc
NIKODIM
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aesmade
Νεοφερμένο μέλος


Μα η γλώσσα "ΓΛΩΣΣΑ" (λολ) έχει κανόνες, υπάρχει και compiler γι'αυτήν, στον αλγόριθμο έχει γίνει η μαλακία. Και γω ασχολούμαι με C, assembly, ό,τι να'ναι, είχα πάει και στον διαγωνισμό της ΕΠΥ πριν 2 χρόνια και είχα βγει 9ος στην Ελλάδα. Εκεί γίνεται σωστή εξέταση, σου δίνουν έναν υπολογιστή με editor, compiler και αν θες debugger και σου λένε γράψε αυτό το πρόγραμμα. Εδώ μας λένε, "Για την αρχική σύνταξη των προγραμμάτων χρειάζεται συντάκτης (editor) (σελ. 140), τώρα πάρε ένα χαρτί και γράψε πρόγραμμα χωρίς να το τεστάρεις και αν κάνεις ένα λάθος που στην πραγματικότητα θα το έβρισκε ο compiler και θα το διόρθωνες σε 5 δευτερόλεπτα σου κόβουμε μόρια". Άλλη ηλιθιότητα αυτή.Οντως , θα επρεπε ... αλλα ειναι τοσο μακακες που ουτε μια σωστη αλλαγη δεν μπορουν να κανουνε. Εδω εγω ασχολουμαι με C++ και C# και μου φενεται πολυ πιο ευκολο απο την γλωσσα που μαθαινουμε στη Γ'Λυκειου... Γιατι ; Γιατι αυτο που μαθαινουμε ειναι μια μαλακια και μιση η οποια δεν εχει stantard κανονες οπως οι κανονικες γλωσσες προγραμματισμου. Αλλα ειναι προφανες γιατι δεν θελουν να κανουν την μεταρυθμιση... πως αλλιως θα δημιοργουνε τις δικες τους παρερμηνειες για να βαζουν παραξενα θεματα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος


Ναι όλοι θα πάρετε όλες τις μονάδες!!!(εφόσον το λύσατε σωστά)
Ύστερα από ερωτήματα ορισμένων βαθμολογικών κέντρων ...κλπ κλπ, σας γνωστοποιούμε τα ακόλουθα:
Η ΚΕΕ με βάση τα δεδομένα του θέματος Γ' και τα αναγραφόμενα στη σελίδα 184 του βιβλίου, ότι ένας από τους στόχους του μαθήματος είναι "ο μαθητής να αποφασίζει αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα", παραπέμπει στην οδηγία της 28-5-2010
Σε κάθε περίπτωση ισχύει η πάγια οδηγία στο τέλος των θεμάτων, ότι κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.
Ουσιαστικά η διευκρίνηση τους αναφέρετε στα προγράμματα(σελίδα 184)..Είναι εντελώς μ%$^$κές και άσχετοι όλοι τους.Αλλά στο τέλος της διευκρίνησης νίπτουν τας χείρας τους και λένε κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή.Οπότε δεν παραδέχονται ότι δεν ξέρουν το μάθημα απλά λένε μην κόβεται μονάδες αν και.....
πηγή;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manouno
Εκκολαπτόμενο μέλος


@petropoulos
εντάξυ η μείωση είναι σχεδόν συμβολική. σε μικρές διαφορές μπορεί να αποκ΄τησει νόημα, αλλα και πάλι, για το γαμώτο ( μη το πάρεις στραβά) νομίζω πρεπει να κοπεί κάτι. το 97 δε δηλώνει κακό γραπτό ισα ίσα. αλλα όχι και απολυτα άριστο.
Γιατί όμως να μην γράψεις ένα άριστο γραπτό όταν μπορείς να το κάνεις ?????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manouno
Εκκολαπτόμενο μέλος


Η χρήση πίνακα είναι απόλυτα σωστή στον Αλγόριθμο του Γ' Θέματος γιατί δεν χρειάζεται να δηλώσουμε εκεί το μέγεθος του πίνακα, λύνεται σε χαρτί και όχι στον Η/Υ.
Επίσης, σε περίπτωση που έλεγε να λύσουμε το Γ' Θέμα σε προγραμμα ''ΓΛΩΣΣΑ'' πάλι θα ήταν σωστή η χρήση πίνακα γιατί ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει ένα πίνακα με 6 δις θέσεις έτσι ώστε να καλύπτει όλο τον πληθυσμό της Γης! Τυπικά αυτή η λύση είναι σωστή, εφόσον στο μάθημα του προγραμματισμού δεν εξετάζετε η ποιότητα του αλγορίθμου (π.χ. τη σπατάλη πόρων).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gianniszante
Νεοφερμένο μέλος


Πριν ομως απο αυτους αλλοι 2 μαθητες ειχαν εξεταστει και τα εκαναν με πινακα και ειχαν αγνοια περι αυτου...
Και οχι μονο αυτοι αλλα και εμεις οι ''''ΒΛΑΚΕΣ'''' που βρισκομασταν με το στιλο στο χερι και λυναμε ωραια και καλα το θεμα με πινακες...
ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΟΛΗ Η ΚΕΕ
ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΑΥΤΟΙ 300 ΕΥΡΩ ΓΙΑ 9,5 ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ Γ@ΜΩΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ.
Γιατι οι προφορικοι να ξερουν την διευκρινηση και εμεις να ξερουμε τα @%^&$δια μας?
Αυτο ειναι το περιβοητο αδιαβλητο των πανελληνιων?
ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marouli.kel
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένο μέλος


Ψυχραιμια... Οι δικοι μου μου ειπαν οτι ακουσαν στις ειδησεις πως τελικα η ΚΚΕ ανακοινωσε πως ολες οι λυσεις ειναι αποδεκτες (αρα και αυτη με τον πινακα) και αρα δεν θα κοβεται ουτε ενα μοριακι...
Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει.
Γνωρίζω θετικά ότι υπάρχουν εξεταστικά που κόβουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marouli.kel
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος


Γι' αυτό δεν μίλαγα από τότε που ειπώθηκε αυτό, γιατί κάτι δεν μου έκανε καλά. Το να πείς ότι κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση είναι σωστή δεν σημαίνει ότι παραδέχεσαι ότι η απάντηση με πίνακα είναι μια επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marouli.kel
Νεοφερμένο μέλος


Μα το να πεις ότι κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση θα θεωρηθεί σωστή δεν επισημαίνεις ότι δεν θα κόβονται μόρια για τον πίνακα...
Γι' αυτό δεν μίλαγα από τότε που ειπώθηκε αυτό, γιατί κάτι δεν μου έκανε καλά. Το να πείς ότι κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση είναι σωστή δεν σημαίνει ότι παραδέχεσαι ότι η απάντηση με πίνακα είναι μια επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση.
Κριμα και χαρηκα...
Αυτο ειπαν μονο δηλαδη? (δεν το ακουσα εγω αλλα οι γονεις μου)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος


Ναι όλοι θα πάρετε όλες τις μονάδες!!!(εφόσον το λύσατε σωστά)
Ύστερα από ερωτήματα ορισμένων βαθμολογικών κέντρων ...κλπ κλπ, σας γνωστοποιούμε τα ακόλουθα:
Η ΚΕΕ με βάση τα δεδομένα του θέματος Γ' και τα αναγραφόμενα στη σελίδα 184 του βιβλίου, ότι ένας από τους στόχους του μαθήματος είναι "ο μαθητής να αποφασίζει αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα", παραπέμπει στην οδηγία της 28-5-2010
Σε κάθε περίπτωση ισχύει η πάγια οδηγία στο τέλος των θεμάτων, ότι κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.
Ουσιαστικά η διευκρίνηση τους αναφέρετε στα προγράμματα(σελίδα 184)..Είναι εντελώς μ%$^$κές και άσχετοι όλοι τους.Αλλά στο τέλος της διευκρίνησης νίπτουν τας χείρας τους και λένε κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή.Οπότε δεν παραδέχονται ότι δεν ξέρουν το μάθημα απλά λένε μην κόβεται μονάδες αν και.....
αυτό είχα δεί και έλεγε ότι θα πάρουμε τις μονάδες άλλα όπως το διάβαζα εγώ πουθενά δεν είδα ότι θεωρούν το Γ θέμα ως επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση. Μακάρι να το θεωρούν.. Μακάρι να κάνω λάθος.
ίσα ίσα λέει ότι σκοπός ήταν να ξέρουμε πώς να χρησιμοποιούμε πίνακα.. Ίσως ενδεχομένως να θεωρείται σωστή η λύση εάν έχεις γράψει και πέντε λογάκια και έχεις μιλήσει για το γιατί χρησιμοποιείς πίνακα και να κάνεις αναφορά σε δυναμικές δομές δεδομένων ή στο ότι πρόκειται για αλγόριθμο κλπ για να σου δώσουν όλα τα μόρια με πίνακα. Απλά υποθέσεις κάνω..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nulispa
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
coheNakatos
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχάλης9867
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Parapan
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.