[25/5/2012] Φυσική Κατεύθυνσης

Πώς θεωρείτε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 198)
  • [Άριστα] 18-20

    Ψήφοι: 49 24.7%
  • [Πολύ καλά] 15-18

    Ψήφοι: 36 18.2%
  • [Καλά] 12-15

    Ψήφοι: 26 13.1%
  • [Μέτρια] 10-12

    Ψήφοι: 29 14.6%
  • [Όχι καλά] 5-10

    Ψήφοι: 46 23.2%
  • [Καθόλου καλά] 0-5

    Ψήφοι: 12 6.1%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

fretoe

Δραστήριο μέλος

Ο fretoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 692 μηνύματα.
Μπορει καποιος να εκτιμησει ποσα μορια θα παρω απο Δ1 Δ2 που στο Δ1 σχεδιασα λαθος τη μια Φελατηριου προς τα κατω,και συνεπως βρηκα αλλη D (ομως απεδειξα οτι κανει ταλαντωση και του γραψα δυο λογακια..)και συνεπως στο Δ2 βρηκα αλλο πλατος και αλλη ω (αρχικη φαση ιδια προφανως) αλλα αιτιολογωντας τα παντα?
Εξαρταται τον βαθμολογητη, μπορει να σου κοψει 2 το πολυ για δευτερο...επειδη σχεδιασες και στο 2ο λαθος την δυναμη του ελατηριου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνισή σας κύριε Δήμο.
Λογικά έχω γράψει 99, αλλά έχω ακόμα μια ερώτηση! Στο Γ.3 πάλι, αν έβγαλα οτι Κ=0 και ξέχασα να πω οτι και ω=0 πόσο θα χάσω;
Δεν έχω ιδέα αν το έγραψα, αλλά θέλω να έχω καλυμμένο κάθε ενδεχόμενο...

Αν το έχεις κάνει αυτό, με την προηγούμενη κατανομή μονάδων, το πιθανότερο ήταν να μην σου έκοβαν, αλλά τώρα με την νέα κατανομή των μονάδων χάνεις σίγουρα μία.

καλησπέρα.

μηπως μπορειτε να εκτιμησετε ποσο θα χασω απο το τελευταιο ερωτημα που απο ζαλαδα στο ΣFy=0 δεν ανελυσα το βαρος
και βρηκα λαθος Ν και κατ'επεκταση μ(ελαχ)=1

από 1 εως 2 μονάδες, ανάλογα τον βαθμολογητή....

Μπορει καποιος να εκτιμησει ποσα μορια θα παρω απο Δ1 Δ2 που στο Δ1 σχεδιασα λαθος τη μια Φελατηριου προς τα κατω,και συνεπως βρηκα αλλη D (ομως απεδειξα οτι κανει ταλαντωση και του γραψα δυο λογακια..)και συνεπως στο Δ2 βρηκα αλλο πλατος και αλλη ω (αρχικη φαση ιδια προφανως) αλλα αιτιολογωντας τα παντα?

Αν και που αυτό είναι ένα θέμα που υπήρξε μεγάλη συζήτηση, 3 μονάδες είναι αυτό που είναι το πιθανότερο, ανάλογα τον βαθμολογητή, πάντα!,,,

Για ότι άλλο θέλεις, στη διάθεσή σου!...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Ορφέας46134

Νεοφερμένος

Ο Ορφέας46134 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Αν το έχεις κάνει αυτό, με την προηγούμενη κατανομή μονάδων, το πιθανότερο ήταν να μην σου έκοβαν, αλλά τώρα με την νέα κατανομή των μονάδων χάνεις σίγουρα μία.



από 1 εως 2 μονάδες, ανάλογα τον βαθμολογητή....
εγω το μισο Δ4 εκανα λαθος.....ως συνθηκη βρηκα Τ=150*χ+30
Ως πλατος βρηκα μεν 0,2...αλλα ημουν ζαλισμενος και προσθεσα 0,05
οποτε εβγαλα ως Τmax=67,5 και Τmin=30....με το Τmax το αποτελεσμα εβγαινε πολυυυυ περιεργο
και ετσι χρησιμοποιησα την Τmin(ως αποτελεσμα εβγαλα ριζα τρια τριτα).......λετε να εχω χασει πολλα μορια?:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hellraiser13

Νεοφερμένος

Ο Hellraiser13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
εγω παιδια το τελευταιο του 3ου δεν το εκανα αλλα μεχρι εκει ολα τα προηγουμενα μια χαρα
στο θεμα 4ο πρωτο ερωτημα οκ στο 2ο αριθμητικο λαθος στο πλατος και στο 3ο υποερωτημα ξεχασα να αλλαξω το ω για το D2
στο τελευταιο υποερωτημα εγραψα συνθηκη Τολ ,ΣFy=0 αλλα και ΣFx=0 στη Θ.Ι
Μπορει καποιος να μου πει ποσα μορια θα φυγουν στο συνολο;
Ευχαριστω εκ των πρωτερον :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fretoe

Δραστήριο μέλος

Ο fretoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 692 μηνύματα.
Αν και που αυτό είναι ένα θέμα που υπήρξε μεγάλη συζήτηση, 3 μονάδες είναι αυτό που είναι το πιθανότερο, ανάλογα τον βαθμολογητή, πάντα!,,,

Για ότι άλλο θέλεις, στη διάθεσή σου!...
Μετρανε καθολου τα σχηματα(που καναμε ή που δεν καναμε) στην βαθμολογηση????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Παραλογικός

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Το υπουργείο δίνει συγκεκριμένες μονάδες που πρέπει να κόβονται ή να δίνονται για κάθε μέρος ενός ερωτήματος???Ή ο κάθε διορθωτής κρίνει μόνος του???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aprosarmosto

Νεοφερμένος

Ο Aprosarmosto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
δεν μπορω να καταλαβω γιατι ασχολιθηκατε με το γ4,ηταν ξεκαθαρα λαθος και δειχνει δυστηχως οτι μεγαλο μερος των μαθητων λυνει τισ ασκησεις μηχανικα χωρισ να καταλαβαινει τι γινεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Και μια λύση με μαθηματικά Γ΄λυκείου:

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OLSon-X

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο OLSon-X αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αριστομένης (Μεσσηνία). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνισή σας κύριε Δήμο.
Λογικά έχω γράψει 99, αλλά έχω ακόμα μια ερώτηση! Στο Γ.3 πάλι, αν έβγαλα οτι Κ=0 και ξέχασα να πω οτι και ω=0 πόσο θα χάσω;
Δεν έχω ιδέα αν το έγραψα, αλλά θέλω να έχω καλυμμένο κάθε ενδεχόμενο...
ναι σιγα μην εγραψες και 101
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
εγω το μισο Δ4 εκανα λαθος.....ως συνθηκη βρηκα Τ=150*χ+30
Ως πλατος βρηκα μεν 0,2...αλλα ημουν ζαλισμενος και προσθεσα 0,05
οποτε εβγαλα ως Τmax=67,5 και Τmin=30....με το Τmax το αποτελεσμα εβγαινε πολυυυυ περιεργο
και ετσι χρησιμοποιησα την Τmin(ως αποτελεσμα εβγαλα ριζα τρια τριτα).......λετε να εχω χασει πολλα μορια?:(

τα συνηθισμένα 2 μόρια!....


Μετρανε καθολου τα σχηματα(που καναμε ή που δεν καναμε) στην βαθμολογηση????

Σε μερικές περιπτώσεις είναι άκρως απαραίτητα, οπότε..... Στο συγκεκριμένο γραπτό, στο Δ θέμα ε ΟΚ αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο είναι να δούμε αν ο μαθητής έχει κατανοήσει τα βασικά. Αν για παράδειγμα ξεχάσει να να βάλει τη Ν σε ένα καρέ έ δεν χάλασε κι ο κόσμος... Αρκετός χαμός γίνεται με την πολυπλοκότητα του θέματος....

Το υπουργείο δίνει συγκεκριμένες μονάδες που πρέπει να κόβονται ή να δίνονται για κάθε μέρος ενός ερωτήματος???Ή ο κάθε διορθωτής κρίνει μόνος του???

Οι καθηγητές κάθε βαθμολογικού συγκεντρώνονται και συζητάνε τον επιμερισμό των μονάδων πριν αρχίσουν την διόρθωση! Η ΚΕΕ δίνει μόνο τους βαθμούς ανά ερώτημα....

Και μια λύση με μαθηματικά Γ΄λυκείου:



Θα το πιστέψεις ότι είχα μαθητή που το έλυσε έτσι; (μόνο που την παράγωγο της Κ την ονόμαζε dK/dt)!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

fretoe

Δραστήριο μέλος

Ο fretoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 692 μηνύματα.
[τα συνηθισμένα 2 μόρια!....




Σε μερικές περιπτώσεις είναι άκρως απαραίτητα, οπότε..... Στο συγκεκριμένο γραπτό, στο Δ θέμα ε ΟΚ αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο είναι να δούμε αν ο μαθητής έχει κατανοήσει τα βασικά. Αν για παράδειγμα ξεχάσει να να βάλει τη Ν σε ένα καρέ έ δεν χάλασε κι ο κόσμος... Αρκετός χαμός γίνεται με την πολυπλοκότητα του θέματος....

Δηλαδη, μπορει να μας κοψουν αν δεν εχουμε κανει σχημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

minos_94

Νεοφερμένος

Ο Μηνάς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ωρωπός (Αττική). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
δεν μπορω να καταλαβω γιατι ασχολιθηκατε με το γ4,ηταν ξεκαθαρα λαθος και δειχνει δυστηχως οτι μεγαλο μερος των μαθητων λυνει τισ ασκησεις μηχανικα χωρισ να καταλαβαινει τι γινεται

μπά;;; πιστεύεις ότι όσοι βρήκαν την γωνία 60 μοίρες δουλεύουν μηχανικά;και δηλαδή πιστεύεις ότι αν ήταν ΞΕΚΑΘΑΡΑ λάθος
θα είχε χάσει όλος ο κόσμος τον χρόνο στο Γ4;
Δν νομίζω Τάκη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gate1319661

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gate1319661 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 310 μηνύματα.
δεν μπορω να καταλαβω γιατι ασχολιθηκατε με το γ4,ηταν ξεκαθαρα λαθος και δειχνει δυστηχως οτι μεγαλο μερος των μαθητων λυνει τισ ασκησεις μηχανικα χωρισ να καταλαβαινει τι γινεται

εσυ δεν το ελυσες δηλαδα για αυτο ε????ας ειμαστε σοβαροι λιγο μην λεμε οτι να ναι....σε πανελληνιες ειπες αστο μωρε ειναι λαθος...:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

minos_94

Νεοφερμένος

Ο Μηνάς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ωρωπός (Αττική). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
ναι σιγα μην εγραψες και 101

Γιατί να μήν έχει γράψει το παιδί 99; δν το καταλαβαίνω ...
επειδή εσύ(ίσως) δεν τα πήγες καλά δν σημαίνει ότι δεν τα πήγαν και οι άλλοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Ναι εγω εκεινη την ωρα καθομουν και κοιταζα τα επιστημονικα λαθη τους, οχι να προσπαθησω να μαζεψω οσους πιο πολλους βαθμους μπορω με τετοια θεματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Δηλαδη, μπορει να μας κοψουν αν δεν εχουμε κανει σχημα?

Στην οπτική ναι. Στις ταλαντώσεις ναι. Στη ράβδο δεν νομίζω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos1987

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Giorgos1987 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.

Όντως το έμαθα από το ράδιο λίγο μετά αφότου έγραψα το post. Ίσως από τις μεγαλύτερες γκάφες που έχει κάνει το υπουργείο παιδείας εξευτελίζοντας έναν θεσμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Καλό θα ήταν όσοι δεν έλυσαν το Δ4 να αναρωτηθούν γτ δεν τα κατάφεραν. Και αναφέρομαι κυρίως σε όσους είναι καλοί μαθητές. Είναι γνωστό οτι το αποτέλεσμα της αξιολόγησης ενός γραπτού, αφορά και τον εκπαιδευτικό, για να μην πω πρώτα αυτόν. Μπορείτε να ρωτήσετε τους φροντιστές τουλάχιστον, να συζητήσετε μαζί γτ δεν το λύσατε. Είχατε κάνει παρόμοια ερωτήματα? Αν οχι γτ? Οχι οτι είναι απαραίτητο να το χεις ξαναδεί, αλλά φαίνεται οτι κάποια ερωτήματα αν δε τα χεις ξαναδεί είναι δύσκολο να βγουν. Ακόμα και αν δεν είχατε δει παρόμοιο, γτ δεν είχατε την απαιτούμενη καλλιέργεια να ανταπεξέλθετε εκείνη τη στιγμη? Τι έκαναν γι αυτό οι καθηγητές σας? Φταίει το μυαλό σας? Μήπως δεν επέμειναν στην έννοια της τριβής ολίσθησης που υπάρχει απ την ά λυκείου? Μήπως πρέπει να ψαχτούν κι άλλο βιβλιογραφικά? Καλό είναι όποτε παίρνετε ένα γραπτό να βλέπετε τα λάθη για να φωτιστούν οι πτυχές εκείνες που δεν είχατε εμβαθύνει και να προσπαθήσετε να ερμηνεύσετε το γεγονός. Τα ίδια ισχύουν για όσουν δεν είδαν την ανακύκλωση. Τι έλειπε απ την προετοιμασία? Εδώ βέβαια κάποιοι μπορεί να το είδαν αλλά δεν υπήρχε η επιλογή αντίστοιχα. Γενικά πρέπει να ρωτάτε τους καθηγητές γτ αυτοί προσελήφθησαν για να σας βοηθήσουν να εκπληρώσετε τους στόχους σας. Πρέπει δηλ να σας εξηγήσουν γτ δε το λύσατε. Αν έρθετε σε μένα να σας φτιάξω το σπίτι θα πρέπει να σας το παραδώσω άψογο κ να μην πέσει (χωρίς να ναι απόλυτη η αναλογία). Σε ένα παλιό βιβλίο δέσμης είδα ένα παρόμοιο ερώτημα αλλά έχει οριζόντιο επίπεδο. Εγώ έχω τελειώσει εμπ και εκεί κάναμε χωριστά τριβολογία, ταλαντώσεις, μηχανική στερεού. Είχαμε συναντήσει θυμάμαι την περίπτωση με τη ράβδο και πρέπει να μας το χαν βάλει στις εξετάσεις με τη διευκρίνηση για πρώτη φορά. Για το 4ο θέμα αν το βρω σε κάτι βοηθήματα θα το σκανάρω να το δείτε γτ κάτι μου θυμίζει. Βέβαια τα βιβλία εκείνα περιέχουν εκατοντάδες ασκήσεις οπότε είναι φυσικό να περιέχουν και το θέμα μεταξύ άλλων. Γενικά νομίζω πρέπει οι καθηγητές να ανανεωθούν και να σκεφτείτε αν κάνατε λάθος, άν δε μπορούσατε καθόλου, γιατί, κλπ. Καλή συνέχεια στα επόμενα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

edadate

Νεοφερμένος

Η edadate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top