Guest 278211
Επισκέπτης


Επειδή ο σκοπός αυτού του θέματος είναι ο παραπάνω, καλό θα ήταν το θέμα Πανελλήνιες 2013, να μην επιβαρύνεται με τέτοιου είδους σχόλια...

Παρόμοια ξεχωριστά θέματα θα δημιουργηθούν και για τα υπόλοιπα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Το θέμα ξεκλειδώθηκε !
Στο αρχικό πόστ του θέματος θα ανέβουν τα θέματα που έπεσαν σήμερα και μερικές προτεινόμενες λύσεις που θα κυκλοφορήσουν στο διαδίκτυο.
Καλή προσπάθεια ευχόμαστε σε όλους τους υποψηφίους!
Θέματα
Προηγούμενα μαθήματα:
[17/5/2013] Νεοελληνική Γλώσσα
[20/5/2013] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας
[20/5/2013] Βιολογία Γενικής Παιδείας
[20/5/2013] Φυσική Γενικής Παιδείας
[20/5/2013] Ιστορία Γενικής Παιδείας
[22/5/2013] Νεοελληνική Λογοτεχνία
[22/5/2013] Φυσική Κατεύθυνσης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris001
Τιμώμενο Μέλος


εχει καθιερωθει πλεον το Σ-Λ με αιτιολογηση
κλασσική άσκηση η Α5)α) με την αλυσιδα
Α5)β)-γ) μια χαρά-εύκολα...πολύ ωραία ερωτήμα που φαίνεται αμα ο υποψηφιος γνωριζει πραγματικά χημεια...μπορει μερικοι να μπερδευτηκαν στις ονομασιες...πραγμα αδικαιολόγητο!
Β θεμα....κλασσικότατο....διάφορα διαλύματα...αναμείξεις/προσθήκη/αφαίρεση διαλυματων/ουσιων αρα να βρεις το τελικο PH, κάλυπτε όλη το ευρος των ασκησεων παρομοιου τυπου
Θέμα Γ...φύγαμε λίγο απο τα συνηθισμένα θεματα...συνηθως ηταν συμπλήρωση κενού,Σ-Λ,πολλαπλή επιλογή και αντιστοίχηση...σήμερα τους έβαλαν και σχεδιάγραμμα το οποίο όμως ήταν ευκολάκι....
Θέμα Δ
ουσιαστικά ήταν συννένοση 3 διαφορετικών ασκήσεων σε ένα μόνο θέμα....συνήθως εβαζαν ενα σχεδιαγραμμα και τα υπόλοιπα ερωτημα ηταν σχετικά με αυτό...
και επίσης πέρα απο την ερωτηση Δ3)γ δεν υπήρχε άλλη ερώτηση θεωρίας
Γενικώς εύκολα ως συνήθως αλλά φαίνεται οτι αρχίζουν να αλλάζουν την δομή των μέχρι τωρα αντίστοιχων διαγωνισμάτων!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ViPeRMiMiS
Εκκολαπτόμενο μέλος


Δύσκολα θέματα καμία σχέση με πέρσι και είναι μεγάλη αδικία να εξετάζονται οι μισοί στην χαζομάρα το ΑΟΔΕ που είναι για παπαγάλους ενώ οι αλλοι στην βιοχημεία.
Αφου μονοι τους επελεξαν βιοχημεια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


αν ένας μαθητής θέλει να πάει χημικών μηχανικών η χημικό ορθρά διάλεξε το μάθημα αυτό γιατί να του φάνε οι αλλοι την θέση που δεν έχουν ιδέα από χημεία.Αφου μονοι τους επελεξαν βιοχημεια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris001
Τιμώμενο Μέλος


εαν κάποιος μαθητής θέλει να πάει χημικό/χημικών μηχανικών τότε πρέπει να τα παίζει στα δάχτυλα όλα αυτά τα ερωτήματα και τις ασκήσεις....είναι ΚΛΑΣΣΙΚΟΤΑΤΕΣ ασκήσεις για γ λυκείου..αν ένας μαθητής θέλει να πάει χημικών μηχανικών η χημικό ορθρά διάλεξε το μάθημα αυτό γιατί να του φάνε οι αλλοι την θέση που δεν έχουν ιδέα από χημεία.

Τα θέματα δεν ήταν δύσκολα...και απορώ πως παίρνεις θέση για Χημεια-Βιοχημεια όταν έδωσες απο θετική κατεύθυνση και δν ξερεις καν τι γραφει μεσα το σχολικό..φιλικά πάντα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος


ξεχνάς μια βασική παράμετρο..είναι ο Φόκος!εαν κάποιος μαθητής θέλει να πάει χημικό/χημικών μηχανικών τότε πρέπει να τα παίζει στα δάχτυλα όλα αυτά τα ερωτήματα και τις ασκήσεις....είναι ΚΛΑΣΣΙΚΟΤΑΤΕΣ ασκήσεις για γ λυκείου..
Τα θέματα δεν ήταν δύσκολα...και απορώ πως παίρνεις θέση για Χημεια-Βιοχημεια όταν έδωσες απο θετική κατεύθυνση και δν ξερεις καν τι γραφει μεσα το σχολικό..φιλικά πάντα!![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


την γνώμη μου είπα ας περιμένουμε τα παιδιά που γράψανε να μας πουνε ξέρουν καλύτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris001
Τιμώμενο Μέλος


οπότε έρχεσαι στα λόγια μου...απο τη στιγμή που δεν ξέρεις τι γράφει το βιβλίο δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις τα θέματα απαιτητικά/εύκολα/δύσκολα....Δε γνωρίζω τι γράφει μέσα το σχολικό βιβλίο αλλά πιστεύω ότι ηταν απαιτητικά τα θέματα τώρα αν είναι copy paste από το βιβλίο είναι άλλο θέμα αλλά δεν απαιτούσαν παπαγαλία αυτό φαίνεται ζητούσαν κατανόηση.
την γνώμη μου είπα ας περιμένουμε τα παιδιά που γράψανε να μας πουνε ξέρουν καλύτερα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gtaivpc
Εκκολαπτόμενο μέλος


Γι'αυτό λέω 98. Πάντως ας είμαστε ειλικρινείς. Τα θέματα ήταν τσιμπημένα σε σχέση με πέρισυ αλλά και όλες τις άλλες χρονιές. Ακόμα και 2 μόρια ήθελαν αιτιολόγηση μισή σελίδα (για να είσαι 100% σωστός δίχος αμφιβολία βεβαίως βεβαίως).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nektariosmakris
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Lös~
Πολύ δραστήριο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mister No0ne
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης



καλά θεματάκια τα βλεπω...

να πω την αλήθεια, θα έπρεπε αυτό το μάθημα να υπάρχει στη θετική αντί για τη χημεία, κατά τη γνώμη μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lefteris_92
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος


βασικά θα μπορούσε να υπάρχει σαν τμήμα της χημείας κατεύθυνσης, δεν είναι όσο απλό ακούγεται αλλά η ύπαρξη της σε αυτήν την κατεύθυνση δεν νομίζω οτι έχει ιδιαίτερο νόημαμάλλον θα συμβουλευτώ το σχολικό βιβλίο της βιοχημείας για την εξεταστική
καλά θεματάκια τα βλεπω...
να πω την αλήθεια, θα έπρεπε αυτό το μάθημα να υπάρχει στη θετική αντί για τη χημεία, κατά τη γνώμη μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Imagica
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος


αυτοί που έχουν επιλέξει την τεχνολογική κατεύθυνση με Βιοχημεία και Ηλεκτρολογία αντί για ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠποιοι το δινουν αυτο το μαθημα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mister No0ne
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος


ε οχι και να καταργηθεί η χημεία κατεύθυνσης, για κανένα λόγο!ενταξει κι εγω πιστευω οτι δεν θα επρεπε να καταργηθει η χημεια κατευθυνσης.. μπορουσαν απλα να την εχουν ενσωματωμενη στη βιολογια κατευθυνσης ( πχ τα κεφαλαια 7 και 9 δεν προσφερουν κατι, ειναι καθαρα για βιολογους οπως και το 4 αν και μου αρεσε πολυ.. μπορουσαν να εχουν βιοχημεια εκει).. οπως και να εχει η χημεια πρεπει να υπαρχει στην κατευθυνση... δεν θελουν ολοι να γινουν γιατροι, βιολογοι, οδοντιατροι κλπ.. υπαρχουν και αυτοι που πανε για χημικο, φυσικο, επιστημη υλικων και χρειαζεται η χημεια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.