[24/06/2020] Ιστορία Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών - παλαιό και νέο σύστημα

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 7,436 μηνύματα.
Το καθιερωμένο θέμα του iSchool που γίνεται κάθε χρόνο για κάθε εξεταζόμενο μάθημα. :give_rose:

Καλή συνέχεια λοιπόν με Ιστορία, όσοι δίνετε από Ανθρωπιστικών Σπουδών! :) Υπομονή παιδιά, σχεδόν τελειώνετε!!

Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2020. Για ό,τι αφορά την Ιστορία (πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο.

Το thread θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί όπου και θα προστεθούν τα θέματα προς συζήτηση.
Θα χαρούμε όσοι εξετάζεστε, μόλις τελειώσετε να μπείτε να μας πείτε πως πήγατε! :)

Τα λέμε αύριο, καλή ξεκούραση και να ξυπνήσετε ακμαίοι!! :paladin: :clapup:
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,579 μηνύματα.
Το θέμα έχει ανοίξει. Καλή επιτυχία σε όλους. :)
 

Viedo

Well-known member

Ο Viedo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,404 μηνύματα.
Καλημέρα και καλή τύχη σε όλους!
Τα θέματα στην Ιστορία με το ΝΕΟ και το ΠΑΛΑΙΟ Σύστημα.

Φθάσατε στο τέλος, οι περισσότεροι. Καλά αποτελέσματα! 🙂
 

valantis21

Active member

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 513 μηνύματα.
μολις γυρισα εξαιρετικα θεματα για το νεο συστημα πιστευω εγραψα αριστα 19 με 20..μπραβο στην επιτροπη θεματων για την κλιμακουμνη δυσκολια και ειδικα για το θεμα δ οπου ηθελε συνθετικη σκεψη αλλα και απαντηση απο διαφορετικα κεφαλαια
 

Alizoula2

Well-known member

Η Alizoula2 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 660 μηνύματα.
Να πω τα συγχαρητήρια μου σε οποιον καταφέρνει σε αυτο το χρόνο να κανει σύγκριση και οχι παράθεση τις πηγες !
θελει πραγματική ψυχραιμία και ικανότητα στον γραπτό λόγο.
Καλή μας αποτελέσματα!
Προσωπικά το θεωρω πλεον το πιο απαιτητικό μάθημα μαζί με την έκθεση-λογοτεχνία.
Ευχαριστημένη είμαι αλλα σε καμία περίπτωση δεν ειναι το τέλειο γραπτό.
Ειναι το γραπτό του "τρέχω και δεν φτάνω" με ο.τι αυτο συνεπάγεται.
Οπως κι να εχει καλα μας αποτελέσματα :)
Ελευθερία, ακομα να το συνειδητοποιήσω !
 

efi25

Active member

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Να πω τα συγχαρητήρια μου σε οποιον καταφέρνει σε αυτο το χρόνο να κανει σύγκριση και οχι παράθεση τις πηγες !
θελει πραγματική ψυχραιμία και ικανότητα στον γραπτό λόγο.
Καλή μας αποτελέσματα!
Προσωπικά το θεωρω πλεον το πιο απαιτητικό μάθημα μαζί με την έκθεση-λογοτεχνία.
Ευχαριστημένη είμαι αλλα σε καμία περίπτωση δεν ειναι το τέλειο γραπτό.
Ειναι το γραπτό του "τρέχω και δεν φτάνω" με ο.τι αυτο συνεπάγεται.
Οπως κι να εχει καλα μας αποτελέσματα :)
Ελευθερία, ακομα να το συνειδητοποιήσω !
Μπραβο Αλιζουλα, καλα αποτελεσματα! Ειναι λογικο να ειναι απαιτητικο μαθημα, γιατι στην πραγματικοτητα δεν ειναι απλως στειρα απομνημονευση, θελουν να βαλουν κ το κομματι της σκεψης λιγο μεσα για να εξισορροπησουν την παπαγαλια και να διακρινουν ενα αριστο απο ενα πολυ καλο γραπτο. Να χαρεις την ελευθερια σου απο δω κ περα και ειμαι σιγουρη οτι θα πετυχεις το στοχο σου :) :)
 

valantis21

Active member

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 513 μηνύματα.
Στο δ ηθελε και το κομματι για την ναυτιλια εκει που λεει συνθηκη του κιουτσουκ καιναρτζη? γιατι εγω το εβαλα
 

Viedo

Well-known member

Ο Viedo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,404 μηνύματα.
Τα θέματα ήταν κατανοητά, ειδικά τα σημεία που έπρεπε να συμπεριληφθούν. Δεν θα αντιμετώπιζε κάποιος δυσκολίες, και θα μπορούσε σε σύντομο χρονικό διάστημα να απαντήσει στα ερωτήματα μέχρι το Β2. Οι πηγές ήταν κατανοητές, χωρίς ουσιαστική δυσκολία. Απαιτούσαν συνθετική σκέψη.

Οι σχολιασμοί των θεμάτων, από πλευράς φροντιστηρίων, είναι πως πρόκειται για διαβαθμιζόμενης δυσκολίας, που εξετάζει την κριτική ικανότητα των συμμετεχόντων στα θέματα Γ και Δ. Δ

Με το παλαιό σύστημα τα θέματα ήταν δυσκολότερα πάντως.
 

efi25

Active member

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Τα θέματα ήταν κατανοητά, ειδικά τα σημεία που έπρεπε να συμπεριληφθούν. Δεν θα αντιμετώπιζε κάποιος δυσκολίες, και θα μπορούσε σε σύντομο χρονικό διάστημα να απαντήσει στα ερωτήματα μέχρι το Β2. Οι πηγές ήταν κατανοητές, χωρίς ουσιαστική δυσκολία. Απαιτούσαν συνθετική σκέψη.

Οι σχολιασμοί των θεμάτων, από πλευράς φροντιστηρίων, είναι πως πρόκειται για διαβαθμιζόμενης δυσκολίας, που εξετάζει την κριτική ικανότητα των συμμετεχόντων στα θέματα Γ και Δ. Δ

Με το παλαιό σύστημα τα θέματα ήταν δυσκολότερα πάντως.
Το θεμα Δ1 στο νεο συστημα ειναι καπως απαιτητικο, αλλα κατα τα αλλα βατα θεματα.
 

ΘανάσοςG4

Member

Ο ΘανάσοςG4 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Στο δ ηθελε και το κομματι για την ναυτιλια εκει που λεει συνθηκη του κιουτσουκ καιναρτζη? γιατι εγω το εβαλα
Δεν θεωρείται αναγκαίο καθώς δεν απαντάει σε κάποιο ερώτημα του Δ1 , παρ'όλα αυτά σίγουρα δεν είναι κακό να το βάλεις , μάλιστα ίσως δώσει στον βαθμολογητή θετική εντύπωση που το συνδύασες.
 

valantis21

Active member

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 513 μηνύματα.
Δεν θεωρείται αναγκαίο καθώς δεν απαντάει σε κάποιο ερώτημα του Δ1 , παρ'όλα αυτά σίγουρα δεν είναι κακό να το βάλεις , μάλιστα ίσως δώσει στον βαθμολογητή θετική εντύπωση που το συνδύασες.
μακαρι γιατι ταιριαζε απιστευτα με το κειμενο Γ...απλα ολα τα φροντηστηρια δινουν διαφορετικες απαντησεις και γινεται αγχοτικο
 

ΘανάσοςG4

Member

Ο ΘανάσοςG4 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Πολύ καλά τα θέματα πιστεύω έγραψα άριστα.Έχω να παραθέσω παρ'όλα αυτά μία τραυματική εμπειρία που ευτυχώς είχε αίσιο τέλος :hehe: :hehe:

Είναι λοιπόν 11:30 , έχω τελειώσει όλα τα θέματα , η εξέταση τελειώνει 11:55. Εκεί που ελέγχω τα θέματα βλέπω ότι η απάντηση στο υποερώτημα β του Δ1 δεν κολλάει τόσο... γυρνάω σελίδα και βλέπω ότι έχει άλλα 2 κείμενα :hehe: :hehe: :hehe: είχα κάνει μόνο το Α και το Β... τρέχω λοιπόν να προλάβω και κάνω και τα άλλα δύο που σαφώς απαντούσαν ξεκάθαρα στο υποερώτημα β... σβήνω τις βλακείες που είχα γράψει για το κείμενο Β προκειμένου να συνδέεται μέσω Λαμίας με το β...

Να σημειώσω πως τις πηγές τις έκανα με τη μέθοδο τις σύνθεσης που κάνει ακόμα πιο... ενδιαφέρουσα τη κατάσταση.Τελικά όλα καλά , τα έλυσα και μου έμειναν 5 λεπτά για να τα ελέγξω όλα...

Ευτυχώς αυτή δεν θα είναι η τελευταία μου εμπειρία από πανελλήνιες καθώς την τετάρτη δίνω και Αγγλικά.Εύχομαι καλή ξεκούραση και καλό καλοκαίρι σε όσους τελείωσαν και καλή επιτυχία στους θετικούς φίλους μας που δίνουν ακόμα !
 

Viedo

Well-known member

Ο Viedo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,404 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι πως δεν ταιριάζει το συγκεκριμένο κομμάτι στο ερώτημα Δ από την άποψη πως τα 2 ερωτήματα (α και β) ήταν εντελώς ξεκάθαρα τι ζητούσαν. Βάσει των ερωτημάτων δίνεται η απάντηση, το παράθεμα απλώς λειτουργεί επικουρικά στην απάντηση.

Ωστόσο, δεν νομίζω να αφαιρέσουν μονάδες. Ειδικά, μάλιστα, αν το έχεις εντάξει σωστά μέσα στο κείμενο :).
 

valantis21

Active member

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 513 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι πως δεν ταιριάζει το συγκεκριμένο κομμάτι στο ερώτημα Δ από την άποψη πως τα 2 ερωτήματα (α και β) ήταν εντελώς ξεκάθαρα τι ζητούσαν. Βάσει των ερωτημάτων δίνεται η απάντηση, το παράθεμα απλώς λειτουργεί επικουρικά στην απάντηση.

Ωστόσο, δεν νομίζω να αφαιρέσουν μονάδες. Ειδικά, μάλιστα, αν το έχεις εντάξει σωστά μέσα στο κείμενο :).
Ε ναι γιατί τα υπόλοιπα ΟΛΑ τα έκανα σύνθεση μωρε..και πολύ καλά θεωρώ..Αυτά τα έβαλα επιπρόσθετα
 

Alizoula2

Well-known member

Η Alizoula2 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 660 μηνύματα.
Unpopular opinion αλλα για μενα το μονο μάθημα που ηθελε ουσιαστικά κριτική σκέψη ηταν τα αρχαία(κάποτε, σίγουρα οχι φέτος)
Η ιστορια θελει πολυ καλη μνήμη ,κατανόηση και ψυχραιμία ώστε να μη τα παρατήσεις λιγες μερες πριν και φυσικά διαχείριση χρόνου.
Πρέπει το πρώτο θεμα να το κατέχεις τέλεια ώστε να μη σπαταλήσεις καθόλου χρόνο, να σου βγαίνει αβίαστα.
Δεν βρίσκω καμια κριτική σκέψη στο να ανακάλας στο μυαλό σου ολα τα κομμάτια του βιβλίου που αναφέρονται στην πηγή. Παπαγαλια λέγεται αυτό και θελει και καθαρό μυαλό την ωρα που γράφεις.
Το ουσιαστικά δύσκολο , περα απο την ακραια αποστήθιση , ειναι η σύνθεση των πηγών .
Το να ανακαλεσεις τις πληροφορίες σιγα το δύσκολο το θεμα ειναι να τις συνθέσεις.
Γι αυτο το λόγο πιστεύω οτι το γραπτό μου δεν ειναι για 19 ούτε για 20.
Δεν μαρεσει ο τρόπος που απάντησα , είναι πρόχειρος.
Τωρα βεβαια εξαρτάται πως θα ειναι σε σύγκριση με τα αλλα γραπτά καθως στην ιστορία γενικά έχουμε χαμηλές αποδόσεις.
Προς θεου αυτα δεν τα λεω με διάθεση κριτικής προς τα νεα παιδιά .
Φυσικα και ειναι επίτευγμα να γράψεις ψηλά στην ιστορία και το να μάθεις τοσα πραγματα απ έξω απλα δίνοντας ξανα ,έχοντας και πτυχίο συνειδητοποιώ οτι η θεωρητική ολο και περισσότερο στρέφεται στην στείρα απομνημόνευση και λιγότερο στην κριτικη σκέψη.
Ακομα και τα λατινικά που απαιτούν αρκετή αποστήθιση θεωρώ οτι καμια σχέση δεν έχουν με την κοινωνιολογία.Εβαζες λιγο και το μυαλό σου να δουλεψει , να σκεφτεί ,δεν ανακαλουσες απλα πληροφοριες.
Κι Ξαναλέω δεν ειναι κάτι εύκολο να γράψεις ψηλούς βαθμούς και απαιτούνται σίγουρα πολλα παραπάνω απο παπαγάλια αλλα καλο θα ήταν να εξετάζονται και αλλα πράγματα περα απο μερικες εκατονταδες σελιδες κατα λέξη.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

μακαρι γιατι ταιριαζε απιστευτα με το κειμενο Γ...απλα ολα τα φροντηστηρια δινουν διαφορετικες απαντησεις και γινεται αγχοτικο

καλε μην αγχώνεσαι , δεν κόβουν μονάδες γι αυτά ,σχετικό είναι απλα δεν το ζητούσε απαραίτητα :)
Τις (λιγες) παραπάνω πληροφορίες μονο με καλο μάτι τις βλέπουν, παντως μονάδες δεν κόβουν σίγουρα!
 

Αριάνα123

New member

Η Αριάνα123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Να ρωτήσω κατι; Στο Παλαιό σύστημα ρωτούσε ποια ήταν η διάσταση απόψεων Βενιζέλου και πρίγκιπα με αφορμή τον α παγκόσμιο πόλεμο; Τα φροντιστήρια βάζουν ως απάντηση εκτός από την παράγραφο με αφορμή τον α παγκόσμιος πόλεμο ως παραίτηση της κυβέρνησης ,και την προηγούμενη παράγραφο που λέει για τις σχέσεις τους μέχρι το 1915.Ειναι απαραίτητη αυτή η παράγραφος; Θα μου κόψει αν δεν την έχω γράψει;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και Κωνσταντίνου εννοούσα :)
 

Alizoula2

Well-known member

Η Alizoula2 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 660 μηνύματα.
Να ρωτήσω κατι; Στο Παλαιό σύστημα ρωτούσε ποια ήταν η διάσταση απόψεων Βενιζέλου και πρίγκιπα με αφορμή τον α παγκόσμιο πόλεμο; Τα φροντιστήρια βάζουν ως απάντηση εκτός από την παράγραφο με αφορμή τον α παγκόσμιος πόλεμο ως παραίτηση της κυβέρνησης ,και την προηγούμενη παράγραφο που λέει για τις σχέσεις τους μέχρι το 1915.Ειναι απαραίτητη αυτή η παράγραφος; Θα μου κόψει αν δεν την έχω γράψει;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και Κωνσταντίνου εννοούσα :)

Δεν νομίζω , ούτε εγω θα το εβαζα μεσα.
Τα φροντιστήρια γενικά σε πολλές απαντήσεις βάζουν παραπάνω αλλα ρεαλιστικά κιόλας δεν νομίζω να ήθελε τοσο μεγαλη έκταση η απάντηση .
 

Viedo

Well-known member

Ο Viedo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,404 μηνύματα.
Δεν απαιτείτο το συγκεκριμένο κομμάτι στην απάντηση. Η απάντηση που έδωσες είναι αρκετή και καλυπτεί πλήρως το ερώτημα.
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 608 μηνύματα.
Ελαφρώς απαιτητικά θέματα, ευκολότερα από τα αντίστοιχα των τελευταίων 4 χρόνων αλλά σίγουρα δυσκολότερα από τα προ του 2016 που έμπαιναν πανεύκολα θέματα αποστήθισης.

Είναι φυσικά σωστή κατεύθυνση να μπαίνουν συνδυαστικές ερωτήσεις και περισσότερα παραθέματα, αλλά φαίνεται πως τα τελευταία χρόνια η επιτροπή δε συνεκτιμά το ζήτημα του χρόνου. Αποτέλεσμα η εξέταση να καταλήγει αγώνα ταχύτητας που δε θα έπρεπε φυσικά να είναι κριτήριο επίδοσης.

Αυτή η συνθετότητα και η διόγκωση των θεμάτων της ιστορίας συναρτάται με την απλοποίηση των αρχαίων και τη σταδιακή ποιοτική υποβάθμιση του αγνώστου, στο οποίο κάθε χρονιά ζητούνται και πιο απλά πράγματα.
Είναι μάλλον στο πλαίσιο της νοοτροπίας ότι τα αρχαία είναι μια νεκρή γλώσσα χωρίς πρακτική αξία, ενώ η ιστορία μια ζωντανή επιστήμη στην οποία θα πρέπει να δοθεί περισσότερη έμφαση.

Δυστυχώς συνέπεια είναι να μη διακρίνονται οι πραγματικά ικανοί και οξυδερκείς σε ένα δύσκολο άγνωστο που θα απαιτεί δημιουργική μετάφραση, εξειδικευμένο συντακτικό που η επίλυσή του θα προσιδιάζει σε μαθηματικό πρόβλημα και θα απαιτεί αντίστοιχη σκέψη(όπως είχε πει ο Σωσσύρ, το συντακτικό είναι τα μαθηματικά της γλώσσας) και ζόρικη γραμματική. Αντ' αυτού, καθοριστικός παράγοντας γίνεται η ιστορία και ποιος είναι ο γρηγορότερος παπαγάλος. Η κριτική ικανότητα που απαιτείται είναι μικρή, και απλώς αξιοσημείωτη επειδή αντιδιαστέλλεται προς την παντελή μη αναγκαιότητά της της για την αρίστευση σε παλιότερα θέματα.
 

Steffie88

Active member

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 215 μηνύματα.
Σε γενικές γραμμές τα πήγα καλά πιστεύω. Βατά σχετικά θέματα κατά τη γνώμη μου. Αλλά έπαθα κάτι αντίστοιχο με τον @ΘανάσοςG4. Εκεί που τέλειωσα και έκανα έναν τελευταίο έλεγχο, λέω είμαι οκ, κλείνω τετράδιο, πάω να κλείσω τα θέματα και βλέπω τα 2 επιπλέον κείμενα. Τα διαβάζω λίγο γρήγορα και μετά δεν άλλαξα κάτι από αυτά που είχα γράψει αλλά προσπάθησα να συνδέσω τα 2 αυτά κείμενα με όσα είχα γράψει ήδη. Κάτι έκανα..
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top