[23/5/2012] Βιολογία Γενικής Παιδείας

Πως θεωρείτε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 91)
  • [B]Άριστα[/B] 18-20

    Ψήφοι: 30 33.0%
  • [B]Πολύ καλά[/B] 15-18

    Ψήφοι: 17 18.7%
  • [B]Καλά[/B] 12-15

    Ψήφοι: 20 22.0%
  • [B]Μέτρια[/B] 10-12

    Ψήφοι: 16 17.6%
  • [B]Όχι καλά[/B] 5-10

    Ψήφοι: 6 6.6%
  • [B]Καθόλου καλά[/B] 0-5

    Ψήφοι: 2 2.2%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

keep walking

Δραστήριο μέλος

Ο keep walking αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Παιδια στο γ2 το πρωτο συμπερασμα χρειαζεται?εγω το θεωρησα τελειως ασχετο και δεν το εραψα!και τα αλλα δυο συμπερασματα δεν τκ εγραψα αυτολεξει επειδη ελεγε εξηγηστε και θεωρησα οτι επρεπε να τα προσαρμοσω!ολα τα αλλα σωστα τα εχω!πιστευω γυρω στο 95 με 97!καλα ειμαστε δεδομενου του ογκου των θεματων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimijim

Διάσημο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,762 μηνύματα.
Οσο για τα οξειδια του αζωτου, οί της θεωρητικης δεν υποχρεουμαστε να ξερουμε οτι πρωτα η χημικη αντιδραση και μετα η ουσια που προκυπτει ως αποτελεσμα της, δηλαδη οζον τις απογευματινες ωρες.
Μα το λέει το βιβλίο!!!
μπλα μπλα μπλα οι ουσίες αυτές ονομάζονται πρωτογενείς ρύποι και το αποτέλεσμα της αντίδρασής τους είναι οι δευτερογενείς ρύποι μπλα μπλα μπλα
Στο κομμάτι με το φωτοχημικό
Μην ψάχνεται εκεί δικαιολογίες
Το αναφέρει ξεκάθαρα το σχολικό βιβλίο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill_13

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη) και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Όντως αυτό είναι προφανές. Και εγώ που είμαι τεχνολογική, δεν έχω μεγαλύτερη επαφή με τη χημεία, αλλά αυτό αναφέρεται ξεκάθαρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

asteriss

Νεοφερμένος

Ο asteriss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Δεν το ειπα αυτο Δημητρη, ακριβως ομως, το γραφει το βιβλιο. Προφανως και ειναι αποτελεσμα της αντιδρασης τους, αλλιως δε θα εγραφα και τιποτα στην ασκηση και δε θα καταλαβαινα Χριστο.
Το θεμα ειναι οτι δεν υποχρεουμαστε να ξερουμε οτι η αντιδραση γινεται μετα την εμφανιση του ηλιου στις απογευματινες ωρες και οχι τις μεσημεριανες κατα την εντονη δραστηριοτητα του. Εγω αυτο σκεφτηκα δηλαδη, εχουμε την αντιδραση που γινεται υπο την επιδραση του ηλιου, αρα το οζον (αποτελεσμα της αντιδρασης) υπαρχει οταν εχουμε πολυ ηλιο. Για καποιον που δε ξερει χημεια αλλα διαβασε το βιβλιο ειναι λογικη σκεψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

keep walking

Δραστήριο μέλος

Ο keep walking αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Και κατι ακομα εγω στο δ1 δεν διεκρινα περιπτωσεις αναλογα με την αποσταση!εβαλα την α αποικοδομητες αλλωστε στο βιβλιο δεν κανει καποια αναφορα στην αποσταση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Natassa.SP

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Natassa.SP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Παιδιά τέλος μην ακούτε τα "ράδιο αρβύλα" κανενός δεν ξέρετε ποτέ αν ο εξεταστής ξυπνήσει στραβά, αν έφαγε καλό πρωινό ή όχι κτλ κτλ
Οτιι γράψαμε γράψαμε τέλος όμως... ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΟΣ ΦΙΝΙΤΟ ΛΑ ΜΙΟΥΖΙΚΑ!

Εγώ για παράδειγμα στην άσκηση με το διάγραμμα (αποικοδομητές-οξυγόνο) κατάλαβα οτι προκαλείται το φαινόμενο του ευτροφισμού νταξ και που ξέρω εγώ ρε φίλε αν εκεί δείχνει στα 2 μέτρα ή στα χλμ;; υπάρχουν 2 σωστές λύσεις. Επίσης στο θέμα με τη πέστροφα εγώ δεν έγραψα συμπεράσματα αλλά απο το πίνακα με την λεοπάρδαλη (του Δαρβίνου) το ίδιο είναι απλά έπρεπε φυσικά να το αιτιολογήσεις αλλά και πάλι είναι σωστό. Παιδιά μην κοιτάτε πίσω κοιτάξτε τη ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στα κείμενα ή στη φυσική (αν δεν κάνω λαθος για την Θετ-Τεχ):inlove: και ας μην προτρέχουμε και εγώ ήθελα να βάλω τα κλάματα στην αρχή αλλά οκ τα είδα καλύτερα με καθησύχασε και ο καθηγητής και όλα οκ!


Υ.Γ. Δεν κατάλαβα για πιο λόγο είπαν πως το Δ2 ήταν δύσκολο... :hmm: αφού ήταν ξεκάθαρο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill_13

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη) και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Ας μου εξηγήσει κάποιος από εσάς τους δύο (χάρη,Νατάσσα) το σκεπτικό, με βάση το οποίο στα 2 μέτρα μετά το σημείο απόρριψης, η ποσότητα αποικοδομητών θα είναι μεγαλύτερη από ότι στο ίδιο το σημείο απόρριψης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Natassa.SP

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Natassa.SP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Έπρεπε να γράψουμε τι προσβάλλει ο ιός στο B3?

Επίσης στο Γ2, έχουν ακριβώς τα 3 συμπεράσματα. Δεν είναι απάντηση αυτή, copy/paste είναι.

Όχι νταξ, εγώ το έγραψα γιατί μου φαινόταν λίγο δεν έχει σχέση με τη δομή αλλά στο βιβλίο είναι μαζί καλά και να το γράψεις δεν τρέχει και τίποτα άντε να κόψουν τόόόόσο λίγο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mad Biologist

Νεοφερμένος

Η Mad Biologist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Αρχική Δημοσίευση από MangaLover
Παιδιά στο Β3 συνέχισα οπως έλεγε και το βιβλίο μας και στο γεγονός οτι προσβαλλουν τα τ-βοηθητικα λεμφοκυτταρα. Λετε να μου κοψουν απο εκει;
Επισης, στο Γ2 κατεληξα οτι δν δημιουργειται νεο ειδος απλα υπηρχε ποικιλομορφια ως προς τα χαρακτηριστικα και εκεινα που διεθεταν τα ευνοικοτερα με τη δραση της φυσικης επιλογης επιβιωσαν και αφησαν περισσοτερους απογονους , γεγονος που οδηγησε στην εμφανιση ομαδων με διαφορετικα χαρακτηριστικα. Εχω πεσει πολυ εξω ; Εννοω οτι το χω τεκμηριωσει μεν σωστα αλλα δεν ξερω αν θα το δεχτουν.. ΤΙ λετε;
Συγγνωμη που κανω double post απλα θαφτηκε και θα θελα πραγματικα αν ξερει κανεις να απαντησει να μου φυγει εστω ενα βαρος :p

παιδιά καλή επιτυχία καταρχήν! όντως τα θέματα ήταν απαιτητικά αλλά και πάλι μην αγχώνεστε γιατί ποτέ στη βιολογία δεν έχουμε δει πολύ χαμηλές βαθμολογίες. Αξίζει να δείτε τις απαντήσεις που προτείνει η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (ΠΕΒ) και να δείτε ότι όντως το θέμα Δ1 με τη βιοσσυσώρευση ήταν αμφιλεγόμενο (οι καμπύλες) και προτείνουν να αξιολογηθεί η κριτική σκέψη του μαθητή. Παραθέτω το link :https://www.pev.gr/eggrafa/pdf/Απαντήσεις 2012.pdf .
Σχετικά με το θέμα με τις πέστροφες...από συζητήσεις που είχα και με άλλους φίλους βιολόγους...το 1ο πράγμα που μας ήρθε στο μυαλό είναι ότι πρέπει να μιλήσετε για ειδογένεση. Είναι η πλέον χαρακτηριστική περίπτωση...και θα δείτε ότι και η ΠΕΒ στο θέμα αυτό είναι ξεκάθαρη. Σίγουρα αν έχετε γράψει τα σωστά κομμάτια-αντίστοιχη θεωρία από το βιβλίο θα πάρετε κάποιες μονάδες αλλά να είστε επίσης σίγουροι ότι όσοι δεν τεκμηριώσατε τα της ειδογένεσης θα χάσετε κατί τις...Όταν ένας πληθυσμός απομονώνεται γεωγραφικά για μεγάλο διάστημα...με την πάροδο του χρόνου και επειδή έρχονται αντιμέτωποι με διαφορετικές περιβαλλοντικές συνθήκες θα ευνοηθούν από τη φυσική επιλογή άλλα χαρακτηριστικά και τελικά αν αυτό συνεχιστεί για πολύ καιρό οι 2 πληθυσμοί θα έχουν αποκλείνει τόσο πολύ που θα είναι αδύνατον να δώσουν γόνιμους απογόνους (ειδογένεση). ΠΡΟΣΟΧΗ ! αυτό δεν σημαίνει ότι σίγουρα θα δημιουργηθούν 2 νέα είδη αλλά επειδή η ερώτηση ρώταγε αν θα μπορούσε να γίνει η σωστή απάντηση είναι: ΝΑΙ πιθανόν θα γίνει γι αυτούς και γι αυτούς τους λόγους. Το λάθος ειναι να πείτε ότι αποκλείεται να γίνει...Τέλος να ξέρετε ότι γένικα στη βιολογία όταν γράφετε παραπάνω ,αλλά έχετε συμπεριλάβει και όλα τα σωστά,, η οδηγία είναι να μην κόψουν. Αν ήμουν πάντως εξετάστρια θα το έκρινα ανάλογα π.χ. αν η σωστή απάντηση είναι 1 παράγραφος και γράψεις άλλη 1 σελίδα...δείχνεις ότι είσαι αβέβαιος για την απάντηση όποτε κάτι λίγο πρέπει να κοπεί σε σχέση με αυτόν που ήταν 100% ακριβής..Και πάλι όμως αυτό έχει να κάνει με τον εξεταστή και με το πόσο πιάνει το κάθε θέμα π.χ. σε 1 θέμα που πιάνει 5/100 πόσο να κόψεις;;;;ενώ αν πιάνει π.χ. 20/100 υπάρχει περιθώριο...Καλή συνέχεια! Και μην αγχώνεστε! Η Βιολογία είναι το τελευταίο μάθημα που πρέπει να σας ανησυχεί!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Nikos Sitys

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Nikos Sitys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 1,699 μηνύματα.
Ενα πραγμα μου αφησε σημερα αυτη η μερα.Πικρια,στεναχωρια,δακρυα,αηδια και θυμο για την χωρα στην οποια ζω που περιτρυγιριζεται απο αχρηστους κομπλεξικους μαλακες που περιμενουν να μυρισουμε τα νυχια μας σε ενα διαγραμμα που υποτιθεται εγω που δεν εζω ζησει ΠΟΤΕ μου στην Αθηνα ποιες ωρες εχει πολυ αζωτο και καινε πολλες μηχανες εσωτερικης ΚΑΥΣΗΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.

Χαλαρωσε! Λογικο ειναι να στεναχοριθεις και να θυμωσεις, αλλα δεν κερδιζεις τιποτα!
Εκτος αυτου και στην Αθηνα να εμενες δεν νομιζω να ηξερες πιες ωρες εχεις αζωτο και πιες οζον. Ητανε καθαρα θεμα διαβασματος και κατανοησισης κατα την γνωμη μου, αν εχεις καταλαβει το σημειο με τους προτογενης και τους δευτερογεννης ρυπους θα το λυσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Natassa.SP

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Natassa.SP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Ας μου εξηγήσει κάποιος από εσάς τους δύο (χάρη,Νατάσσα) το σκεπτικό, με βάση το οποίο στα 2 μέτρα μετά το σημείο απόρριψης, η ποσότητα αποικοδομητών θα είναι μεγαλύτερη από ότι στο ίδιο το σημείο απόρριψης.

Κοίτα εγώ το λέω γιατί αν το διάγραμμα αναφέρεται στο 1 μέτρο για παράδειγμα τότε έχουμε το φαινόμενο του ευτροφισμού(σχ. βιβλίο σελ:108). Αν όμως το διάγραμμα αναφέρεται στα 2 χλμ τότε είναι το ανάποδο δηλαδή αυξάνεται το οξυγόνο και μειώνεται ο πληθυσμός των αποικοδομητών για το λόγο οτι τόσο βαθιά δεν φτάνουν οι ακτίνες του ήλιου πράγμα που σημαίνει δεν υπάρχουν φωτοσυνθετική οργανισμοί (φυτοπλακτόν) και κατ' επέκταση ούτε και νεκρή οργανική ύλη άρααααα τι να κάνουν εκεί οι αποικοδομητές! :hmm:

Όπως και να το έγραψες είναι ΣΩΣΤΟ και απ οτι ψάρεψε το μάτι μου το υπουργείο θα πάρει σωστό και τον ευτροφισμό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
@Nikos Sitys, δε νομίζω να υπάρχει ούτε ένας με ολόσωστο το διάγραμμα στη Δ.2., οπότε μη στενοχωριέσαι ρε, σιγά. Το πώς/πόσο γράψαμε έχει νόημα μόνο αν το δούμε συγκριτικά με τα γραπτά των άλλων. Σβήσ'την την βιολογία, και πάμε στο επόμενο. Κι εμένα με πείραξε αυτή η άσκηση με το κωλοδιάγραμμα, αλλά τώρα δεν αλλάζει κάτι. Πάμε με ευχάριστη διάθεση για λογοτεχνίτσα και φυσική! :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rea_94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Rea αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 194 μηνύματα.
... ΕΛΕΟΣ πια... μας λέγανε μετά την έκθεση ''τώρα αρχίζουν τα μετρήσιμα''... Και δεν έχουμε ιδέα τι θα πάρουνε σωστό και τι λάθος... τη βιολογία μου μέσα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

WoodyWoodperker

Νεοφερμένος

Ο WoodyWoodperker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σάμος (Σάμος). Έχει γράψει 100 μηνύματα.
Καποιος ειδικος στο θεμα ή γενικα οποιος γνωριζει ,μπορει να μου πει ποσο θα χασω που εγραψα και αιτιολογησα οτι δεν θα υπαρξει καινουριο ειδος?Στην ουσια εγραψα την θεωρια του Λαμαρκ την οποια και ανεφερα οτι ειναι ατοπη.Στην συνεχεια ανεφερα οτι την φυσικη επιλογη ,γραφοντας πως θα επιβιωσουν και θα αναπαραχθουν περισσοτερο ορισμενα ανθεκτικα στελεχη τα οποια απεκτησαν προσαρμοστικο πλεονεκτημα,τονιζοντας οτι αυτα προυπηρχαν ειδη(Στηριζομενος στην τελευταια παραγραφο του βιομηχανικου μελανισμου).Ειναι πολυ παπαρια θεμα.Καποιος να μου πει τι θα χασω αν χασω παρακαλω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MolecularMary

Νεοφερμένος

Η MolecularMary αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Παιδια ο,τι εγινε, εγινε! Ας φορτσαρουμε για την κατευθυνση ...παμε δυνατα! Προσωπικα στη βιολογια γενικης με βλεπω γυρω στο 18 αν παρουν σωστες και τις δυο απαντησεις στο Δ1. Παντως στην βιολογια δεν πηγαινα καθολου φροντιστηριο και την ειχα βγαλει μονη τις τελευταιες εβδομαδες! Τα θεματα ωστοσο ηταν απαιτητικα και πιστευω οτι πολλα παιδια της θεωρητικης, παιδια που ειναι μεσοι μαθητες, τα ειδαν μπαστουνια!

Anyway, νομιζω πως εχουμε αλλα 4 μαθηματα σωστα? Και σημαντικοτερα σωστα? Αντε λοιπον, γιατι οντως η βιολογια ειναι το τελευταιο που πρεπει να μας ανησυχει! Δεν χαθηκε ο κοσμος να μας κοψουν και μερικα μοριακια :P Θα τα παρουμε απο την κατευθυνση :clapup: ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Καποιος ειδικος στο θεμα ή γενικα οποιος γνωριζει ,μπορει να μου πει ποσο θα χασω που εγραψα και αιτιολογησα οτι δεν θα υπαρξει καινουριο ειδος?Στην ουσια εγραψα την θεωρια του Λαμαρκ την οποια και ανεφερα οτι ειναι ατοπη.Στην συνεχεια ανεφερα οτι την φυσικη επιλογη ,γραφοντας πως θα επιβιωσουν και θα αναπαραχθουν περισσοτερο ορισμενα ανθεκτικα στελεχη τα οποια απεκτησαν προσαρμοστικο πλεονεκτημα,τονιζοντας οτι αυτα προυπηρχαν ειδη(Στηριζομενος στην τελευταια παραγραφο του βιομηχανικου μελανισμου).Ειναι πολυ παπαρια θεμα.Καποιος να μου πει τι θα χασω αν χασω παρακαλω

Οχι οτι ειμαι ειδικος, αλλα τα εχεις κανει σουπα. Και μονο που λες οτι δεν θα υπαρξει καινουργιο ειδος εχεις χασει πολλα. Ισως παρεις μερικες μοναδες για την φυσικη επιλογη, αλλα επειδη τα εμπλεξες πολυ δεν ξερω πως μπορει να το παρει καποιος βαθμολογιτης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bl@ck sw@n

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Χρύσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 292 μηνύματα.
Λοιπόν επειδή πονοκεφάλιασα όλη μέρα με τις παραφιλολογίες θέλω να σας διαφωτίσω.Μίλησε η κολλητή μου με βαθμολογήτρια.

Της είπε ξεκάθαρα ότι η εντολή που ήρθε στους βαθμολογητές είναι να πάρουν σαν σωστό ότι η καμπύλη Α ήταν οι αποικοδομητές και η καμπύλη Β το οξυγόνο.
Η δικαιολόγηση είναι το κομμάτι του ευτροφισμού.Οι μαθητές έπρεπε να απαντήσουν με βάση τη θεωρία του σχολικού βιβλίου.

Στο θέμα Γ,το Γ1 ήθελε τη φυσική επιλογή και το "τοπικά και χρονικά προσδιορισμένη" και το Γ2 τα συμπεράσματα 2 και 3 του Δαρβίνου.

End of talking.Physics speaking. ;)

* Α και στο Δ2 δικαιολόγηση από πρωτογενείς και δευτερογενείς ρύπους στο φωτοχημικό.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panosdajko

Νεοφερμένος

Ο panosdajko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
παιδια εγω θελω να ρωτησω το εξης:Αν εχεις γραψει παραπανω απο αυτο που ρωταγε τοτε κοβουν?Πχ στο τελευταιο ερωτημα που ελεγε για τις επιδρασεις των οξειδιων του αζωτου στον ανθρωπο,το ανεφερα αλλα για σιγουρια εγραψα και για τους υπολοιπους ρυπους,με την λογικη οτι στην βιολογια πρεπει να γραφεις και το κατι τις.Επιπλεον στο Γ1 εγραψα ολες τις παρατηρησεις και τα συμπερασματα της φυσικης επιλογης για σιγουρια.Στον ευτροφισμο εγραψα και για τα λιπασματα που καταληγουν στον ποταμο.Ολα αυτα πιανονται για "πολυ" επιπλεον υλικο?Κοβουν για κατι τετοιο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

io-sam

Νεοφερμένος

Η io-sam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 37 μηνύματα.
νομίζω έγραψα αρκετά καλά . όσον αφορά το β έγραψα όλο το εμβόλιο και ότι απλά θα εκδηλώσει δευτερογενή -δεν την ανέλυσα ,στην παρέμβαση του ανθρώπου έγραψα αρχικά με δικα μου λόγια για βιομηχαν. επανάσταση κτλ κ τα υπόλοιπα του βιβλίου . στο γ 1 και 2 έγραψα τα κομμάτια που ήταν απαραίτητα αλλά δεν ήμουν σίγουρη και έγραψα και άλλα σχετικά αλλά με δικα μου λόγια -βασισμένη στη θεωρία και στην εκφώνηση πάντα .
στο δ στη δικαιολόγηση έγραψα όλο το κομμάτι αλλά στη δικαιολόγηση έγραψα και ότι εκείνες τις ώρες θα χει ηλιοφάνεια :(
θα μου κόψουν από τα παραπάνω ; παρακαλώ ας απαντήσει κάποιος :( τι θέματα ήταν αυτα ! τέλος πάντων καλή συνέχεια σε όλους μας :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top