[2021] Δεν θα γίνουν και φέτος οι ενδοσχολικές εξετάσεις

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
@eukleidhs1821 Υπάρχουν αλλά δεν προσδιορίζονται από διαγωνίσματα. Τα προβλήματά τους προσδιορίζονται από ειδικούς επιστήμονες και γιατρούς ανά περίπτωση. Αυτά που λέει ο @akikos είναι και άσχετα με την εκπαιδευτική διαδικασία και αντίθετα στην σύγχρονη παιδαγωγική πρακτική. Σαφώς δείχνουν μηδενική σοβαρή ενασχόληση του γράφοντος με το θέμα. Ένα διαγώνισμα έχει μηδενικό αξιακό βάρος για την τεκμηρίωση μιας τέτοιας απόφασης.
Το κλειδί στην εκπαίδευση είναι ο διδάσκων και ο εξεταστής να μην είναι το ίδιο άτομο.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
κάθε χρόνο τα πράγματα τα βλέπω όλο και χειρότερα ! Φέτος μέχρι και χιαστί κλήθηκα να εξηγήσω αλλά και κάθετη διαίρεση ! Ειλικρινά δεν ξέρω τι συμβαίνει και φτάνουν στη Γ χωρίς βασικές γνώσεις σε κανένα μάθημα. Υπάρχει και ιδιαίτερο πρόβλημα λεξιλογίου πλέον! Ελάχιστες εξαιρέσεις!
Αυτοί που θα δώσουν πανελλήνιες το 2022 δεν θα έχουν ως τότε καμιά εμπειρία εξετάσεων, οπότε η κατάσταση θα είναι ακόμα χειρότερη.

panellinies-panelladikes-exetaseis-nea-2021-660x330.jpg
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Αυτοί που θα δώσουν πανελλήνιες το 2022 δεν θα έχουν ως τότε καμιά εμπειρία εξετάσεων, οπότε η κατάσταση θα είναι ακόμα χειρότερη.

Πάντως, ανήκοντας στην ηλικιακή ομάδα που προσδιόρισες, με τα προσομοιωτικά διαγωνίσματα του φροντιστηρίου σχεδόν εβδομαδιαίως, καθ'όλη την διάρκεια του σχολικού έτους, έχω προγευτεί την εμπειρία εξέτασεων και δεν θεωρώ ότι βρίσκομαι σε υποδεέστερη θέση εν συγκρίσει παλαιότερες γενεές
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Δε συνιστά πρόβλημα η ματαίωση των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων (απευθύνομαι κυρίως στον akikos και στον eukleidhs1821 αλλά και εν γένει στους θιασώτες των εξετάσεων). Δε λέω ότι είμαι αντίθετος στην διεξαγωγή κάποιων τελικών ανακεφαλαιωτικών εξετάσεων (έστω στα 7-8 βασικά μαθήματα) μετά την ολοκλήρωση του σχολικού έτους αλλά ούτε και φανατικά υπέρ. Το ζητούμενο είναι οι καθηγητές να εξετάζουν τους μαθητές στο μάθημα της ημέρας. Τα σημερινά παιδιά έχουν ξεχάσει την έννοια του συστηματικού και εντατικού διαβάσματος ακριβώς γιατί πλέον οι καθηγητές δεν αφιερώνουν 10-15 λεπτά σε κάθε μάθημα ώστε να εξετάσουν-γραπτώς ή προφορικώς- το μάθημα που παραδόθηκε την προγενέστερη διδακτική ώρα. Αν ο κάθε καθηγητής ετοίμαζε ένα μικρό test σε κάθε μάθημα η κατάσταση θα διέφερε σημαντικά. Το πρόβλημα εκεί έγκειται. Αν τα παιδιά διάβαζαν κάθε φορά το μάθημα της ημέρας δεν θα αντιμετώπιζαν πρόβλημα ούτε στο ανακεφαλαιωτικό διαγώνισμα του τετραμήνου ούτε στις τελικές εξετάσεις του Ιουνίου. Πλέον σήμερα οι μαθητές θυμούνται να διαβάσουν 1 εβδομάδα πριν το διαγώνισμα του τετραμήνου και την περίοδο των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων ως συνέπεια αυτής της κατάστασης. Και επειδή δεν διαβάζουν σωστά όλη την χρονιά οι καθηγητές σε πολλές περιπτώσεις αναγκάζονται να δώσουν μικρότερη εξεταστέα ύλη από αυτή που παραδόθηκε, να βάλουν εύκολα θέματα και να βαθμολογήσουν με επιείκεια. Τώρα το αν θα γίνονται ή όχι εξετάσεις και αν θα γίνονται με τράπεζα θεμάτων ή όχι μικρό ρόλο παίζει. Το μείζον ζήτημα είναι να αλλάξει η νοοτροπία αυτή εκ μέρους του διδακτικού προσωπικού.
 
Top