JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Επειδή ο σκοπός αυτού του θέματος είναι ο παραπάνω, καλό θα ήταν το θέμα Πανελλήνιες 2016, να μην επιβαρύνεται με τέτοιου είδους σχόλια...

Παρόμοια ξεχωριστά θέματα θα δημιουργηθούν και για τα υπόλοιπα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.
Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί όπου και θα προστεθούν τα θέματα και ενδεικτικές απαντήσεις σ'αυτά.

Θέματα
Απαντήσεις
Προηγούμενα μαθήματα:
[16/5/2016] Νεοελληνική Γλώσσα
[18/5/2016] Μαθηματικά Κατεύθυνσης
[18/5/2015] Αρχαία Ελληνικά Κατεύθυνσης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
presvis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος



παιδιά να κάνω μια ερώτηση;
τα μόρια θα ειναι ίδια για όλους ή θα μπουν σε διαφορετικές λίστες αυτοί που διάλεξαν το παλιό και αυτοί που διάλεξαν το νέο σύστημα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Σας υπενθυμίζω ότι αυτό το μάθημα με το νέο σύστημα απευθύνεται αποκλειστικά σε υποψηφίους θεωρητικής κατεύθυνσης που θέλουν να πατήσουν στο 4ο πεδίο (παιδαγωγικά και ΤΕΦΑΑ). Δεν υπάρχει λόγος να πέσει κάτι απαιτητικό σε ένα μάθημα που δεν υπολογίζεται για το 1ο πεδίο και που υπολογίζεται μόνο για το 4ο που δεν έχει ανταγωνισμό.
Αδικούνται όσοι κάτσανε και διαβάσανε το μάθημα....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος


Σας υπενθυμίζω ότι αυτό το μάθημα με το νέο σύστημα απευθύνεται αποκλειστικά σε υποψηφίους θεωρητικής κατεύθυνσης που θέλουν να πατήσουν στο 4ο πεδίο (παιδαγωγικά και ΤΕΦΑΑ). Δεν υπάρχει λόγος να πέσει κάτι απαιτητικό σε ένα μάθημα που δεν υπολογίζεται για το 1ο πεδίο και που υπολογίζεται μόνο για το 4ο που δεν έχει ανταγωνισμό.
Μα, ανταγωνίζονται όσους για 4ο πεδίο έδιναν μαθηματικά κατεύθυνσης. Και σε κάθε περίπτωση, δεν μπορείς να γελοιοποιείς μία εξέταση και να μοιράζεις απλόχερα τα 20άρια. Χάνει το νόημά της έτσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής


Μιλάμε για ένα πεδίο, όπου οι υποψήφιοι είναι σχεδόν όσες και οι προσφερόμενες θέσεις (5.000 υποψήφιοι περίπου και 3.400 θέσεις παιδαγωγικών+ και άλλες θέσεις για μουσικών σπουδών, ΤΕΦΑΑ κτλ είχαν γράψει κάπου στο forum, δεν ξέρω αν ισχύουν απόλυτα οι αριθμοί). Οι περισσότεροι από αυτούς πήραν το μάθημα για καβάντζα. Πόσοι να είναι οι θεωρητικοί που διάβασαν σοβαρά το μάθημα, για σχολές που με το παλιό σύστημα έμπαινες και με 12.000 μόρια; Εδώ υπάρχει κίνδυνος να μείνουν κενές θέσεις... Και άντε να δεχτώ ότι αδικήθηκαν κάποιοι ελάχιστοι που μπορεί να σκίστηκαν (καθαρά βαθμολογικά, γιατί στις σχολές αυτές θα μπουν), αλλά πραγματικά, με αυτά τα δεδομένα, εσύ ως επιτροπή, δεν θα έβαζες ό,τι πιο εύκολο μπορείς;Αδικούνται όσοι κάτσανε και διαβάσανε το μάθημα....
Και σκέψου πόσο απάνθρωπο είναι να βάζεις και δύσκολο θέμα στην κοπελίτσα που θέλει να γίνει μουσικός ή γυμνάστρια.

Μην το βλέπεις από τη δική σου οπτική, που είσαι σε θετική σχολή, τα είχες διαβάσει καλά και τα βλέπεις γελοία. Μπορείς να βάλεις θέματα με απαιτήσεις σε αυτά τα παιδιά;
Έχουν απώλεια μορίων όσοι από θεωρητική πατάνε στο τότε 4ο πεδίο. Βέβαια, έχεις δίκιο ως προς αυτό, όσοι ξαναέδιναν ευνοήθηκαν. Είναι ελάχιστοι όμως, αλλά τα θέματα έπρεπε να απευθύνονται κατά βάση στους υποψηφίους του νέου συστήματος, που αποτελούν τη συντριπτική πλειονότητα.Μα, ανταγωνίζονται όσους για 4ο πεδίο έδιναν μαθηματικά κατεύθυνσης. Και σε κάθε περίπτωση, δεν μπορείς να γελοιοποιείς μία εξέταση και να μοιράζεις απλόχερα τα 20άρια. Χάνει το νόημά της έτσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athinaios
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pinkman
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Soleado Febrero ~
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής


Και στην ιστορία εύκολα έπεσαν για τους ίδιους ακριβώς λόγους... "βιομηχανική επανάσταση", "συνέπειες Α' παγκοσμίου". Τον πιο ανιστόρητο άνθρωπο να ρωτήσετε, ξέρει ότι αυτά είναι sos.Κανείς δεν σκέφτηκε πως είναι αδικία απέναντι σε αυτούς που ανοίγουν το 4ο πεδίο από θετική ή από οικονομικά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathimatikofa
Νεοφερμένο μέλος


Όχι φυσικά.αλλά πραγματικά, με αυτά τα δεδομένα, εσύ ως επιτροπή, δεν θα έβαζες ό,τι πιο εύκολο μπορείς;
Πιο απάνθρωπο είναι να έχει σκιστεί στο διάβασμα ένας Αθηναίος θετικός που είχε ατυχία στα δύσκολα μαθηματικά κατεύθυνσης και η πλειοψηφία δεν πέρασε την βάση φέτος και να τον περάσει η "κοπελίτσα" που είχε ψιλοεύκολα αρχαία και που πήγε αεράτη και έδωσε μαθηματικά γενικής. Ο ένας θα βρεθεί Ρόδο (που πιθανότατα δεν θα πάει καν να φοιτήσει δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας) και αυτή Αθήνα.Και σκέψου πόσο απάνθρωπο είναι να βάζεις και δύσκολο θέμα στην κοπελίτσα που θέλει να γίνει μουσικός ή γυμνάστρια.
Μην το βλέπεις από τη δική σου οπτική, που είσαι σε θετική σχολή, τα είχες διαβάσει καλά και τα βλέπεις γελοία. Μπορείς να βάλεις θέματα με απαιτήσεις σε αυτά τα παιδιά;
Επίσης η "κοπελίτσα" κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβει ότι χωρίς γνώσεις μαθηματικών το παιδαγωγικό δεν πρέπει να το βλέπει ούτε με το κυάλι καθώς είναι μια σχολή που της δίνει δυνατότητα να διδάξει μαθηματικά σε παιδιά τα οποία πρέπει να ξέρει. Δυστυχώς οι περισσότερες δασκάλες δεν έχουν ιδέα και δεν θέλουν να μάθουν από αυτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Soleado Febrero ~
Πολύ δραστήριο μέλος


Πιο απάνθρωπο είναι να έχει σκιστεί στο διάβασμα ένας Αθηναίος θετικός που είχε ατυχία στα δύσκολα μαθηματικά κατεύθυνσης και η πλειοψηφία δεν πέρασε την βάση φέτος και να τον περάσει η "κοπελίτσα" που είχε ψιλοεύκολα αρχαία και που πήγε αεράτη και έδωσε μαθηματικά γενικής. Ο ένας θα βρεθεί Ρόδο (που πιθανότατα δεν θα πάει καν να φοιτήσει δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας) και αυτή Αθήνα.
Επίσης η "κοπελίτσα" κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβει ότι χωρίς γνώσεις μαθηματικών το παιδαγωγικό δεν πρέπει να το βλέπει ούτε με το κυάλι καθώς είναι μια σχολή που της δίνει δυνατότητα να διδάξει μαθηματικά σε παιδιά τα οποία πρέπει να ξέρει. Δυστυχώς οι περισσότερες δασκάλες δεν έχουν ιδέα και δεν θέλουν να μάθουν από αυτά.
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος


Σε αυτα τα θεματα κατι τετοιο δεν υφίσταται ουτε στο ελαχιστο. Τα θεματα ηταν επιπεδο σχολικου βιβλιου. Επιπεδου ενδοσχολικων εξετασεων. Ισως κατι παραπανω αλλα με στοιχειωδης προσωπικο διαβασμα απο ενα βοηθημα μπορεις να παρεις 20. Οσοι εδωσαν χρηματα για φροντιστηριακα/ιδιαιτερα μαθηματα απλα πιαστηκαν τοσο κοροιδο οσο δεν παει.
Αν οπως λες το μαθημα αυτο αφορα μονο τους υποψηφιους της θεωρητικης σχολης τοτε δεν υπαρχει λογος να εξεταζονται αφου ολοι θα καταληξουν να εχουν τον ιδιο βαθμο με αυτα τα θεματα.
Αν ομως αυξηθει η δυσκολια, θα γινει καποια διακριση, αυτος ειναι και ο σκοπος αλλωστε. Εξαλλου αν κρινω απο τα σχολια ως προς τα θεματα των αρχαιων ουτε κι εκει υπηρξε καποια δυσκολια κι ας ηταν μαθημα βαρυτητας.
Πολυ καλομαθημενοι οι της θεωρητικης -ειδικα- φετος.
Και οπως και να εχει δεν εχει σημασια το οτι οι υποψηφιοι προερχονται απο θεωρητικη κατευθυνση. Οπως διαβαζουν τα μαθηματα της θεωρητικης, μπορουν να κανουν το ιδιο και με τα μαθηματικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos1234567
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mister No0ne
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής


Πιο απάνθρωπο είναι να έχει σκιστεί στο διάβασμα ένας Αθηναίος θετικός που είχε ατυχία στα δύσκολα μαθηματικά κατεύθυνσης και η πλειοψηφία δεν πέρασε την βάση φέτος και να τον περάσει η "κοπελίτσα" που είχε ψιλοεύκολα αρχαία και που πήγε αεράτη και έδωσε μαθηματικά γενικής. Ο ένας θα βρεθεί Ρόδο (που πιθανότατα δεν θα πάει καν να φοιτήσει δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας) και αυτή Αθήνα.
Να μην προτρέχουμε όμως, ε; Να περιμένουμε πρώτα και τα στατιστικά των αρχαίων και των "θεικής προέλευσης δυσκολίας" μαθηματικών κατεύθυνσης, ναι; Γιατί πέρυσι τουλάχιστον, οι αριστούχοι στα αρχαία ήταν οι λιγότεροι από κάθε άλλο μάθημα.Εξαλλου αν κρινω απο τα σχολια ως προς τα θεματα των αρχαιων ουτε κι εκει υπηρξε καποια δυσκολια κι ας ηταν μαθημα βαρυτητας.
Πολυ καλομαθημενοι οι της θεωρητικης -ειδικα- φετος.

Επίσης η "κοπελίτσα" κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβει ότι χωρίς γνώσεις μαθηματικών το παιδαγωγικό δεν πρέπει να το βλέπει ούτε με το κυάλι καθώς είναι μια σχολή που της δίνει δυνατότητα να διδάξει μαθηματικά σε παιδιά τα οποία πρέπει να ξέρει. Δυστυχώς οι περισσότερες δασκάλες δεν έχουν ιδέα και δεν θέλουν να μάθουν από αυτά.
Σωστά, προτείνω μάλιστα όποια θέλει να γίνει δασκάλα, να την αναγκάζουμε να σπουδάσει και μαθηματικό, και αν δεν το βγάλει, να απαγορεύεται να διοριστεί. Πού πας κυρά μου με μαθηματικά γενικής και παιδαγωγικού;Και οπως και να εχει δεν εχει σημασια το οτι οι υποψηφιοι προερχονται απο θεωρητικη κατευθυνση. Οπως διαβαζουν τα μαθηματα της θεωρητικης, μπορουν να κανουν το ιδιο και με τα μαθηματικα.
Τώρα την ανισότητα με τους υποψηφίους της θετικης που θέλουν παιδαγωγικά δεν ξέρω πού τη βρίσκετε. Η ιστορία γενικής είχε επίσης πολύ εύκολα θέματα και ομολογουμένως είναι και ευκολότερο μάθημα από τα μαθηματικά. Νομίζω ότι σε αυτό το θέμα ο καθένας απλά βγάζει το άχτι για τη χρονιά που έδωσε παλιότερα ή προσπαθεί να καλύψει τη ματαιοδοξία του. Είναι κρίμα να βγάζετε τόση κακία προς τους υποψηφίους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.