ioanna06

Νεοφερμένος

Η ioanna06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Παω 1η λυκειου και θελω να περασω χημικο οποτε θα παω θετικη κατευθυνση του χρονου, ομως με προβληματιζει το αν θα ακολουθησω επειτα το 2ο ή το 3ο επιστημονικο πεδιο. Ειμαι αρκετα αναποφασιστη, τη μια λεω πως θα παω υγειας καθως πιστευω πως η βιολογια ειναι πιο ευκολη και απο την αλλη πως θα παω θετικη. Εδω υπαρχει ομως το προβλημα. Εχω εναν φοβο με τα μαθηματικα, αν και τα καταλαβαινω νιωθω πολλες φορες αδυναμια. Επισης δεν παω φροντιστηριο φετος και πιστευω πως αυτο με κραταει πισω σε σχεση με τους αλλους. Περα απ αυτα εχω κατι μικροκενακια τα οποια εχω τη θεληση και την υπομονη να τα καλυψω και ηδη προσπαθω μονη μου λυνοντας ασκησεις απο βοηθηματα κλπ.

Ας επιστρεψουμε στο θεμα μας..ξερω πως τα μαθηματικα χρειαζονται στο χημικο και φυσικα εφοσον η χημεια ειναι θετικη επιστημη δε νοειται χωρις μαθηματικα. Πιστευω πως αν δεν παω θετικη θα υπαρχει προβλημα στο πανεπιστημιο, ενω απο την αλλη τα κενα στη βιολογια καλυπτονται ευκολα. Νομιζω πως ειναι πιο σωστο να ακολουθησω το 2ο ε.π. και επισης το χημικο ειναι ονειρο ζωης για μενα.

Τι μου προτεινεται να κανω ωστε να ξεπερασω τον φοβο με τα μαθηματικα; Να ακολουθησω το 2ο ή 3ο επιστημονικο πεδιο;
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
το 3ο θα μπεις πιο ευκολα χημικο
στο πανεπιστημιο το χημικο δεν εχει πολλα μαθηματικα κι επειδη τα περισσοτερα παιδια στο χημικο ειναι απο υγειας οι καθηγητες ειναι επιοικεις
τα κενα θα τα καλυψεις ευκολα
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,551 μηνύματα.
Παω 1η λυκειου και θελω να περασω χημικο οποτε θα παω θετικη κατευθυνση του χρονου, ομως με προβληματιζει το αν θα ακολουθησω επειτα το 2ο ή το 3ο επιστημονικο πεδιο. Ειμαι αρκετα αναποφασιστη, τη μια λεω πως θα παω υγειας καθως πιστευω πως η βιολογια ειναι πιο ευκολη και απο την αλλη πως θα παω θετικη. Εδω υπαρχει ομως το προβλημα. Εχω εναν φοβο με τα μαθηματικα, αν και τα καταλαβαινω νιωθω πολλες φορες αδυναμια. Επισης δεν παω φροντιστηριο φετος και πιστευω πως αυτο με κραταει πισω σε σχεση με τους αλλους. Περα απ αυτα εχω κατι μικροκενακια τα οποια εχω τη θεληση και την υπομονη να τα καλυψω και ηδη προσπαθω μονη μου λυνοντας ασκησεις απο βοηθηματα κλπ.

Ας επιστρεψουμε στο θεμα μας..ξερω πως τα μαθηματικα χρειαζονται στο χημικο και φυσικα εφοσον η χημεια ειναι θετικη επιστημη δε νοειται χωρις μαθηματικα. Πιστευω πως αν δεν παω θετικη θα υπαρχει προβλημα στο πανεπιστημιο, ενω απο την αλλη τα κενα στη βιολογια καλυπτονται ευκολα. Νομιζω πως ειναι πιο σωστο να ακολουθησω το 2ο ε.π. και επισης το χημικο ειναι ονειρο ζωης για μενα.

Τι μου προτεινεται να κανω ωστε να ξεπερασω τον φοβο με τα μαθηματικα; Να ακολουθησω το 2ο ή 3ο επιστημονικο πεδιο;
Ιωαννα βαζεις πολυ δυσκολη εξισωση.
Οπως λεει και η γεωργια παραπανω το χημικο δεν εχει μαθηματικα , ενα ποτ-πουρι μαθηματικων εχουν για ενα εξαμηνο και οι πιο πολλοί τα χρωστανε μεχρι πτυχιου.
Το θεμα ειναι αλλου .. Αν επιλεξεις 3ο πεδιο θα πρεπει να γραψεις 17αρια σε ολα τα μαθηματα για να μπεις. αν δεν τα γραψεις τοτε δεν εχεις επιλογες , παρακατω ειναι οι νοσηλευτες και οι γεωπονοι. Σου κανουν?
Ξερεις υπαρχουν αριστοι μαθητες στο σχολειο οι οποιοι γραφουν 10αρια και 7αρια στις πανελληνιες για διαφορους λογους οπως πχ ελειπης φροντιστηριακη προετοιμασια, οπως καλη ωρα εσυ.
Το 3ο πεδιο εχει μεν την μοριοσυλεκτρια βιολογια εναντι των παλουκοτροπων μαθηματικων αλλα ειναι κοψη ξυραφιου.
Το 2ο πεδιο ειναι πλουσιο σε σχολες... δεν επιασες πολλα μορια ...οκ .. υπαρχει αλλη σχολη να μπεις με το ιδιο αντικειμενο σε χαμηλοτερα μορια... δεν χανεσαι.
Ειναι βεβαια πιο δυσκολακια οι σχολες του, πιο πολυ απο τα αλλα πεδια ,αλλα ειναι και του τεμπελοδιαβασματος.
Μετρησε τις δυναμεις σου στα τεστ του φροντιστηριου και αποφασισε αν θα ρισκαρεις ή οχι.
Δυστηχως το χημικο ειναι αναδελφο τμημα , δεν υπαρχει αλλο που να διδασκει χημεια οπως αυτο, ειναι μοναδικο. Οι φαρμακοποιοι εχουν και αυτοι αρκετη χημεια αλλα και αυτοι εκει στα ψηλά μορια ειναι.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Παω 1η λυκειου και θελω να περασω χημικο οποτε θα παω θετικη κατευθυνση του χρονου, ομως με προβληματιζει το αν θα ακολουθησω επειτα το 2ο ή το 3ο επιστημονικο πεδιο. Ειμαι αρκετα αναποφασιστη, τη μια λεω πως θα παω υγειας καθως πιστευω πως η βιολογια ειναι πιο ευκολη και απο την αλλη πως θα παω θετικη. Εδω υπαρχει ομως το προβλημα. Εχω εναν φοβο με τα μαθηματικα, αν και τα καταλαβαινω νιωθω πολλες φορες αδυναμια. Επισης δεν παω φροντιστηριο φετος και πιστευω πως αυτο με κραταει πισω σε σχεση με τους αλλους. Περα απ αυτα εχω κατι μικροκενακια τα οποια εχω τη θεληση και την υπομονη να τα καλυψω και ηδη προσπαθω μονη μου λυνοντας ασκησεις απο βοηθηματα κλπ.

Ας επιστρεψουμε στο θεμα μας..ξερω πως τα μαθηματικα χρειαζονται στο χημικο και φυσικα εφοσον η χημεια ειναι θετικη επιστημη δε νοειται χωρις μαθηματικα. Πιστευω πως αν δεν παω θετικη θα υπαρχει προβλημα στο πανεπιστημιο, ενω απο την αλλη τα κενα στη βιολογια καλυπτονται ευκολα. Νομιζω πως ειναι πιο σωστο να ακολουθησω το 2ο ε.π. και επισης το χημικο ειναι ονειρο ζωης για μενα.

Τι μου προτεινεται να κανω ωστε να ξεπερασω τον φοβο με τα μαθηματικα; Να ακολουθησω το 2ο ή 3ο επιστημονικο πεδιο;
Έχεις σκεφτεί με τις θες να ασχοληθείς πάνω κάτω αργότερα στο χημικό ;

Εάν μου πεις τίποτα σε στυλ κλινικής χημείας, βιολογιες κτλπ. τότε ναι, πιθανότατα το 3ο πεδίο να είναι καλύτερη επιλογή.

Εάν σου άρεσαν πράγματα πιο κοντά σε αναλυτική,φυσικοχημεία ή κβαντική χημεία, τότε το 2ο είναι must για την επιτυχία σου αργότερα στην σχολή.

Πάντως το post σου είναι απόδειξη ότι εκεί στο υπουργείο είναι ότι να'ναι. Να θέλει ένα παιδί να λάβει την κατάλληλη εκπαίδευση αλλά να φοβάται γιατί ταυτόχρονα ένα σωρό συμμαθητές του θα επιλέξουν την πιο σίγουρη βιολογία.@nPb μην απορούμε μετά πως πάει καταδιολου η κατάσταση...

Για εμένα πρέπει να σταματήσει αυτό το χάλι και να αφαιρεθεί δια πάντως η χημεία από το 3ο πεδίο όπως και η βιολογία από το 2ο.
 

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Από ότι κατάλαβα, και δεν κάνεις και λάθος, προσπαθείς να αποφύγεις ενδεχόμενες δυσκολίες που θα συναντήσεις στα μαθηματικά. Ωστόσο, πρέπει να κατανοήσεις ότι οποιοδήποτε πεδίο και αν επιλέξεις, η δυσκολία των πανελληνίων θα είναι η ίδια και τον ίδιο κόπο θα καταβάλλεις.
Η βιολογία δεν είναι παπαγαλία γνώσεων και ούτε καλύπτονται εύκολα τα κενά. Εμπεριέχει κατανόηση του μικρο και μακρόκοσμου σε λεπτομέρεις πέρα από του βιβλίου. Αν και δεν είναι δύσκολο να γράψεις ένα 13-15 με σχεδόν καθόλου διάβασμα, πολύ δύσκολα αν ρίξεις δίαβασμα φεύγεις απτό 18-19, καθώς οι ασκήσεις μπορεί να βαθμολογηθούν υποκειμενικά.
Τα μαθηματικά είναι το "peak" της λογικής και της μεθόδου και δεν υπάρχουν κρυφές παγίδες. Έχουν το πλεονέκτημα, όπως η φυσική και η χημεί,α της αντικειμενικής βαθμολόγησης. Τα περισσότερα διαβασμένα παιδιά γράφουν απόλυτο 20 (ή κοντά).
Ακόμα, στο 3ο πεδίο της βιολογίας υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός καθώς τα περισσότερα παιδιά στοχεύουν στις σχολές μεγαλύτερης ζήτησης όλων των πεδίων, όπως Ιατρική. Ακόμα και αν αποφασίσεις να ξαναδώσεις, ο ανταγωνισμός θα είναι πάλι τεράστιος.
Αυτά από μένα και την προσωπική μου εμπειρία!
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,551 μηνύματα.
Από ότι κατάλαβα, και δεν κάνεις και λάθος, προσπαθείς να αποφύγεις ενδεχόμενες δυσκολίες που θα συναντήσεις στα μαθηματικά. Ωστόσο, πρέπει να κατανοήσεις ότι οποιοδήποτε πεδίο και αν επιλέξεις, η δυσκολία των πανελληνίων θα είναι η ίδια και τον ίδιο κόπο θα καταβάλλεις.
Η βιολογία δεν είναι παπαγαλία γνώσεων και ούτε καλύπτονται εύκολα τα κενά. Εμπεριέχει κατανόηση του μικρο και μακρόκοσμου σε λεπτομέρεις πέρα από του βιβλίου. Αν και δεν είναι δύσκολο να γράψεις ένα 13-15 με σχεδόν καθόλου διάβασμα, πολύ δύσκολα αν ρίξεις δίαβασμα φεύγεις απτό 18-19, καθώς οι ασκήσεις μπορεί να βαθμολογηθούν υποκειμενικά.
Τα μαθηματικά είναι το "peak" της λογικής και της μεθόδου και δεν υπάρχουν κρυφές παγίδες. Έχουν το πλεονέκτημα, όπως η φυσική και η χημεί,α της αντικειμενικής βαθμολόγησης. Τα περισσότερα διαβασμένα παιδιά γράφουν απόλυτο 20 (ή κοντά).
Ακόμα, στο 3ο πεδίο της βιολογίας υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός καθώς τα περισσότερα παιδιά στοχεύουν στις σχολές μεγαλύτερης ζήτησης όλων των πεδίων, όπως Ιατρική. Ακόμα και αν αποφασίσεις να ξαναδώσεις, ο ανταγωνισμός θα είναι πάλι τεράστιος.
Αυτά από μένα και την προσωπική μου εμπειρία!
Οπως και να το δεις η βιολογια μαζευει σιγουρα ευκολοτερα μορια απ οτι τα μαθηματικα.

1644751219232.png
 

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Οπως και να το δεις η βιολογια μαζευει σιγουρα ευκολοτερα μορια απ οτι τα μαθηματικα.

View attachment 96630
Σωστό, ιδιαίτερα 15+. Ωστόσο, όπως ανέφερα το απόλυτο 20 είναι δυσκολότερο ακόμα και αν η συγκεκριμένη στατιστική λέει διαφορετικά. Βέβαια αυτό είναι για όσους έχουν υψηλούς στόχους και σχολές με υψηλά μόρια στο μυαλό, τότε το 95 με 100 μετράει πολύ.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Σωστό, ιδιαίτερα 15+. Ωστόσο, όπως ανέφερα το απόλυτο 20 είναι δυσκολότερο ακόμα και αν η συγκεκριμένη στατιστική λέει διαφορετικά. Βέβαια αυτό είναι για όσους έχουν υψηλούς στόχους και σχολές με υψηλά μόρια στο μυαλό, τότε το 95 με 100 μετράει πολύ.
Δεν είναι δύσκολο. Τα δεδομένα του Γιάννη ίσα ίσα λένε οτι είναι πανεύκολο να πάρεις 20, αφού με σχεδόν τα 3/4 των υποψηφίων σε σχέση με το 2ο πεδίο, πάνω απο το διπλάσιο ποσοστό γράφει στο 3ο πεδίο 17 με 20. Για την ακρίβεια είναι ακόμα πιο απίστευτα τα δεδομένα καθώς δείχνουν οτι η πλειοψηφία γράφει 19 με 20. Απορώ πως γίνεται να αμφιβάλλει κανείς με χειροπιαστά δεδομένα... Δεν είναι δηλαδή μια υπόθεση που μπορεί κάποιος να κάνει με ένα περιθώριο αμφιβολίας. Πρόκειται για ξεκάθαρη ένδειξη. Είναι μια μη φυσιολογική κατάσταση κατά την γνώμη μου πάντα που δεν συμφέρει όσους προσπαθούν.

Αυτό σημαίνει οτι είτε όλοι αυτοί οι μαθητές είναι πολύ εκλεκτοί(αμφιβάλλω οτι γίνεται να είναι τόσα άτομα εκλεκτά), είτε οτι η βιολογία είναι πολύ πιο εύκολη απο τα μαθηματικά. Που προσωπικά το πιστεύω αυτό.

Η δυσκολία του 3ου πεδίου λοιπόν σε σχέση με το 2ο, δεν είναι οτι είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις βαθμούς στην κλίμακα του 19 με 20. Αλλά οτι είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσεις απο τους υπόλοιπους γιατί διαβάζουν όλοι αρκετά και τα θέματα απο ότι φαίνεται δεν είναι αρκετά απαιτητικά, οπότε δεν μπορεί να γίνει με αξιοπιστία ο διαχωρισμός μεταξύ μέτριου και άριστου.

Οι μαθητές του 3ου πεδίου θα έπρεπε να ήταν απογοητευμένοι που δεν είναι εφικτός ο διαχωρισμός. Σημαίνει οτι απο καθαρή τύχη μπορεί να τους φάει την θέση.
 

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Δεν είναι δύσκολο. Τα δεδομένα του Γιάννη ίσα ίσα λένε οτι είναι πανεύκολο να πάρεις 20, αφού με σχεδόν τα 3/4 των υποψηφίων σε σχέση με το 2ο πεδίο, πάνω απο το διπλάσιο ποσοστό γράφει στο 3ο πεδίο 17 με 20. Για την ακρίβεια είναι ακόμα πιο απίστευτα τα δεδομένα καθώς δείχνουν οτι η πλειοψηφία γράφει 19 με 20. Απορώ πως γίνεται να αμφιβάλλει κανείς με χειροπιαστά δεδομένα... Δεν είναι δηλαδή μια υπόθεση που μπορεί κάποιος να κάνει με ένα περιθώριο αμφιβολίας. Πρόκειται για ξεκάθαρη ένδειξη. Είναι μια μη φυσιολογική κατάσταση κατά την γνώμη μου πάντα που δεν συμφέρει όσους προσπαθούν.

Αυτό σημαίνει οτι είτε όλοι αυτοί οι μαθητές είναι πολύ εκλεκτοί(αμφιβάλλω οτι γίνεται να είναι τόσα άτομα εκλεκτά), είτε οτι η βιολογία είναι πολύ πιο εύκολη απο τα μαθηματικά. Που προσωπικά το πιστεύω αυτό.

Η δυσκολία του 3ου πεδίου λοιπόν σε σχέση με το 2ο, δεν είναι οτι είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις βαθμούς στην κλίμακα του 19 με 20. Αλλά οτι είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσεις απο τους υπόλοιπους γιατί διαβάζουν όλοι αρκετά και τα θέματα απο ότι φαίνεται δεν είναι αρκετά απαιτητικά, οπότε δεν μπορεί να γίνει με αξιοπιστία ο διαχωρισμός μεταξύ μέτριου και άριστου.

Οι μαθητές του 3ου πεδίου θα έπρεπε να ήταν απογοητευμένοι που δεν είναι εφικτός ο διαχωρισμός. Σημαίνει οτι απο καθαρή τύχη μπορεί να τους φάει την θέση.
Τα δεδομένα του Γιάννη είναι μόνο για το έτος 2019, αν δεις τα αντίστοιχα του 20, 21 ή και άλλων ετών μεταβάλλονται αρκετά. Ας πούμε πέρυσι ήταν 1.000 περίπου τα γραπτά βιολογίας μεταξύ 19-20 και 1.300 περίπου των μαθηματικών. Η ένσταση μου είναι ότι το πλήθος των βαθμών 17,18+ δεν μεταβάλλεται τόσο ραγδαία (1.000 και βάλε γραπτά συν ή πλυν) στα μαθηματικά όσο στη βιολογία.
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Ξερεις υπαρχουν αριστοι μαθητες στο σχολειο οι οποιοι γραφουν 10αρια και 7αρια στις πανελληνιες για διαφορους λογους οπως πχ ελειπης φροντιστηριακη προετοιμασια
ενδιαφέρον αυτό. Δηλαδή όσο καλός και να είναι κάποιος από το φροντηστήριο εξαρτάται επί το πλείστον; Γιαυτό ''20ρια'' γράφουν εν τέλη ''5αρια'';
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Τα δεδομένα του Γιάννη είναι μόνο για το έτος 2019, αν δεις τα αντίστοιχα του 20, 21 ή και άλλων ετών μεταβάλλονται αρκετά. Ας πούμε πέρυσι ήταν 1.000 περίπου τα γραπτά βιολογίας μεταξύ 19-20 και 1.300 περίπου των μαθηματικών. Η ένσταση μου είναι ότι το πλήθος των βαθμών 17,18+ δεν μεταβάλλεται τόσο ραγδαία (1.000 και βάλε γραπτά συν ή πλυν) στα μαθηματικά όσο στη βιολογία.
Οκ δεκτό,μια μέτρηση ίσον καμία προφανώς. Πόσο μάλλον όταν αλλάζουν το σύστημα κάθε τρεις και λίγο και δεν το αφήνουν να ισορροπήσει.

Αυτό που λες ωστόσο είναι περίεργο.
Ουσιαστικά μας λες οτι τα θέματα προς το 20 δυσκολεύουν απίστευτα ;
Λογικό δεν είναι αυτό ; Εκτός εαν πιστεύει κανείς οτι με την ίδια ευκολία λύνει κανείς στα μαθηματικά το 3ο θέμα και με την ίδια το Δ. Θα μου πεις ναι οκ, ίσως δεν χρειάζεται να λύσεις και το Δ για να μπεις εκεί που θες. Δεκτό και αυτό, αλλά είναι αλλού παπά ευαγγέλιο το εαν χρειάζεται να το λύσεις ή όχι.
 

Nikoleta_Giann

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Nikoleta_Giann αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Τρίπολη (Αρκαδία). Έχει γράψει 202 μηνύματα.
Παιδιά η βιολογια σαφώς είναι ευκολότερη από τα μαθηματικά απλά θέλει διάβασμα και πολύ εξάσκηση στις αιτιολογήσεις...Το χημικό είναι 2ο και στο φουλ ανταγωνιστικό 3ο πεδίο και για αυτό είναι μια υψηλόβαθμη σχολή...Κατά τη γνώμη από το 3ο πεδίο θα περάσεις πιο εύκολα και τα μαθηματικά θα τα μάθεις ( φοιτήτρια βιολογικού εδώ από τρίτο πεδίο με μαθηματικά στην σχολή )
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
ενδιαφέρον αυτό. Δηλαδή όσο καλός και να είναι κάποιος από το φροντηστήριο εξαρτάται επί το πλείστον; Γιαυτό ''20ρια'' γράφουν εν τέλη ''5αρια'';
Το πώς μπαίνουν οι βαθμοί στο σχολείο το ξέρουμε όλοι. Οι απαιτήσεις είναι λίγες. Με λίγο γλύψιμο και λίγο πασάλειμμά στο διαγώνισμα ένας μέτριος πάει ψηλά. ΟΙ καθηγητές φουσκώνουν τους βαθμούς όσο δεν παίρνει για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο ότι δεν θα έχουν παράπονα. Έτσι έχουμε από το σχολείο τεράστια ποσοστά αριστούχων μαϊμούδων που στις πανελλήνιες γράφουν κάτω από τη βάση, άντε αγκομαχώντας να φτάσουν τα 12.000 μόρια.

Στα φροντιστήρια εξαρτάται από την πολιτική του κάθε φροντιστηρίου. Άλλα βάζουν κανονικά θέματα, βαθμολογούν σωστά και οι βαθμοί τους είναι κοντά σε αυτά που γράφει ο υποψήφιος. Υπάρχουν όμως και αρκετά φροντιστήρια που βάζουν πολύ απλά θέματα και βαθμολογούν με μεγάλη επιείκεια μα το σκεφτικό μην απογοητευτούν τα παιδάκια. Έτσι υπάρχουν υποψήφιοι που νομίζουν ότι είναι αριστούχοι και στο σχολείο και στο φροντιστήριο, πατώνουν στις πανελλήνιες και μετά φταίει το σύστημα και η κακιά ώρα.


1644777650450.png
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
. ΟΙ καθηγητές φουσκώνουν τους βαθμούς όσο δεν παίρνει
εβγαλα 17,5. φιλη μου που δεν θα δωσει εβγαλε 19. make it make sense
μην απογοητευτούν τα παιδάκια
λαθος, μην απογοητευτουν οι γονεις και αλλαξουν φροντηστηριο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ένας μέτριος πάει ψηλά
η το χαμηλωνουν οι αγαπητοι δασκαλοι της δημοσιας εκπαιδευσης για να προτεινουν καποια εξτρα ιδιαιτερα😁
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Παιδιά η βιολογια σαφώς είναι ευκολότερη από τα μαθηματικά απλά θέλει διάβασμα και πολύ εξάσκηση στις αιτιολογήσεις...Το χημικό είναι 2ο και στο φουλ ανταγωνιστικό 3ο πεδίο και για αυτό είναι μια υψηλόβαθμη σχολή...Κατά τη γνώμη από το 3ο πεδίο θα περάσεις πιο εύκολα και τα μαθηματικά θα τα μάθεις ( φοιτήτρια βιολογικού εδώ από τρίτο πεδίο με μαθηματικά στην σχολή )
Προσωπικά δεν συμφωνώ 100% με αυτό.
Οι βιολόγοι δεν κάνουν και ιδιαίτερα βαρβάτα μαθηματικά, ιδίως σε προπτυχιακό επίπεδο. Οπότε δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολο να μάθουν κάποια πράγματα.Τα βασικότατα βλέπουν απο λογισμό κυρίως. Και ο καθηγητής ξέρει οτι οι φοιτητές δεν έχουν καμία προηγούμενη εμπειρία.

Αντίθετα οι χημικοί που απασχολούνται στους τομείς της φυσικοχημείας(ένα τεράστιου κλάδου της χημείας) χρειάζονται εξαιρετικά πολλά μαθηματικά. Μπαίνοντας κανείς στην σχολή δεν περιμένει ο καθηγητής οτι ο φοιτητής δεν ξέρει βασικό λογισμό. Υποθέτει οτι ξέρει και συνεχίζει με πιο προχωρημένες έννοιες το μάθημα στο πανεπιστήμιο.

Κάποιος ο οποίος δεν έχει επαφή απο το λύκειο είναι εξαιρετικά πιθανό να μπουχτίσει και να τα παρατήσει λοιπόν. Το μάθημα του λογισμού συναρτήσεων μιας μεταβλητής δεν είναι όπως στο λύκειο. Είναι δυσκολότερο, αρκετά. Ειδικά εαν διδάσκεται και σε επίπεδο πιο κοντά στην ανάλυση.

Είναι περιττό να πω τι αλαλουμ θα πάθει κάποιος μην ξέροντας που πάνε τα 4 στον βασικό λογισμό όταν κληθεί να αντιμετωπίσει θέματα σε διανυσματικό λογισμό,γραμμική άλγεβρα και Δ.Ε. ...χάος,που δεν συμαζεύεται.
 

Nikoleta_Giann

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Nikoleta_Giann αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Τρίπολη (Αρκαδία). Έχει γράψει 202 μηνύματα.
Προσωπικά δεν συμφωνώ 100% με αυτό.
Οι βιολόγοι δεν κάνουν και ιδιαίτερα βαρβάτα μαθηματικά, ιδίως σε προπτυχιακό επίπεδο. Οπότε δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολο να μάθουν κάποια πράγματα.Τα βασικότατα βλέπουν απο λογισμό κυρίως.

Αντίθετα οι χημικοί που απασχολούνται στους τομείς της φυσικοχημείας(ένα τεράστιου κλάδου της χημείας) χρειάζονται εξαιρετικά πολλά μαθηματικά. Μπαίνοντας κανείς στην σχολή δεν περιμένει ο καθηγητής οτι ο φοιτητής δεν ξέρει βασικό λογισμό. Υποθέτει οτι ξέρει και συνεχίζει με πιο προχωρημένες έννοιες το μάθημα στο πανεπιστήμιο.

Κάποιος ο οποίος δεν έχει επαφή απο το λύκειο είναι εξαιρετικά πιθανό να μπουχτίσει και να τα παρατήσει λοιπόν. Το μάθημα του λογισμού συναρτήσεων μιας μεταβλητής δεν είναι όπως στο λύκειο. Είναι δυσκολότερο, αρκετά. Ειδικά εαν διδάσκεται και σε επίπεδο πιο κοντά στην ανάλυση.
Συμφωνώ ότι είναι πιο δύσκολα και πιο πολλά άλλα επιμονή και υπομονή χρειάζεται
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Συμφωνώ ότι είναι πιο δύσκολα και πιο πολλά άλλα επιμονή και υπομονή χρειάζεται
Όταν ο κόσμος δεν θέτει σωστές βάσεις δεν καταλαβαίνει Χριστό, αγανακτεί(που είναι πλήρως φυσιολογικό) και μετά σταματάει να προσπαθεί.

Μακάρι να έχει την επιμονή και υπομονή που λες,διαφορετικά ας επιλέξει να ασχοληθεί με οργνανική χημεία απο τώρα και ας μπει στην σειρά με τους υπόλοιπους που επέλεξαν περιοχή ειδίκευσης βάσει των κενών τους και όχι τι τους ενδιέφερε(Δεν το λεω με επιθετικό τόνο,δυστυχώς αυτό συμβαίνει).
 

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Οκ δεκτό,μια μέτρηση ίσον καμία προφανώς. Πόσο μάλλον όταν αλλάζουν το σύστημα κάθε τρεις και λίγο και δεν το αφήνουν να ισορροπήσει.

Αυτό που λες ωστόσο είναι περίεργο.
Ουσιαστικά μας λες οτι τα θέματα προς το 20 δυσκολεύουν απίστευτα ;
Λογικό δεν είναι αυτό ; Εκτός εαν πιστεύει κανείς οτι με την ίδια ευκολία λύνει κανείς στα μαθηματικά το 3ο θέμα και με την ίδια το Δ. Θα μου πεις ναι οκ, ίσως δεν χρειάζεται να λύσεις και το Δ για να μπεις εκεί που θες. Δεκτό και αυτό, αλλά είναι αλλού παπά ευαγγέλιο το εαν χρειάζεται να το λύσεις ή όχι.
Καλά προφανώς και δεν έχουμε αντικειμενικά δεδομένα από ένα σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενο.
Εννοώ ότι στη βιολογία υπάρχει περισσότερο περιθώριο να βάλουν ένα θέμα, ή έστω ένα υποερώτημα, το οποίο να μη μπορεί να λύσει σχεδόν κανένας, ώστε να "ξεχωρίσουν" οι καλοί από τους καλύτερους. Στη βιολογία βαθμολογείται εκτός από το αποτέλεσμα, η αιτιολόγηση και η διατύπωση της αιτιολόγησης, ενώ στη βιολογία λύνεις, βγάζεις αποτελέσμα, τέλος.
Και τα δύο μαθήματα έχουν μειονεκτήματα στη βαθμολόγηση, απλώς η βιολογία είναι συνονθύλευμα παραγόντων που δεν υπάρχουν στα μαθηματικά.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Καλά προφανώς και δεν έχουμε αντικειμενικά δεδομένα από ένα σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενο.
Εννοώ ότι στη βιολογία υπάρχει περισσότερο περιθώριο να βάλουν ένα θέμα, ή έστω ένα υποερώτημα, το οποίο να μη μπορεί να λύσει σχεδόν κανένας, ώστε να "ξεχωρίσουν" οι καλοί από τους καλύτερους. Στη βιολογία βαθμολογείται εκτός από το αποτέλεσμα, η αιτιολόγηση και η διατύπωση της αιτιολόγησης, ενώ στη βιολογία λύνεις, βγάζεις αποτελέσμα, τέλος.
Και τα δύο μαθήματα έχουν μειονεκτήματα στη βαθμολόγηση, απλώς η βιολογία είναι συνονθύλευμα παραγόντων που δεν υπάρχουν στα μαθηματικά.

Στα μαθηματικά βγάζεις αποτέλεσμα και τέλος ;
Έλα Χριστέ και παναγία, ποιος σου το έχει πει αυτό το πράγμα;
Ειλικρινά το πιστεύεις αυτό ;
 

ioanna06

Νεοφερμένος

Η ioanna06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Ιωαννα βαζεις πολυ δυσκολη εξισωση.
Οπως λεει και η γεωργια παραπανω το χημικο δεν εχει μαθηματικα , ενα ποτ-πουρι μαθηματικων εχουν για ενα εξαμηνο και οι πιο πολλοί τα χρωστανε μεχρι πτυχιου.
Το θεμα ειναι αλλου .. Αν επιλεξεις 3ο πεδιο θα πρεπει να γραψεις 17αρια σε ολα τα μαθηματα για να μπεις. αν δεν τα γραψεις τοτε δεν εχεις επιλογες , παρακατω ειναι οι νοσηλευτες και οι γεωπονοι. Σου κανουν?
Ξερεις υπαρχουν αριστοι μαθητες στο σχολειο οι οποιοι γραφουν 10αρια και 7αρια στις πανελληνιες για διαφορους λογους οπως πχ ελειπης φροντιστηριακη προετοιμασια, οπως καλη ωρα εσυ.
Το 3ο πεδιο εχει μεν την μοριοσυλεκτρια βιολογια εναντι των παλουκοτροπων μαθηματικων αλλα ειναι κοψη ξυραφιου.
Το 2ο πεδιο ειναι πλουσιο σε σχολες... δεν επιασες πολλα μορια ...οκ .. υπαρχει αλλη σχολη να μπεις με το ιδιο αντικειμενο σε χαμηλοτερα μορια... δεν χανεσαι.
Ειναι βεβαια πιο δυσκολακια οι σχολες του, πιο πολυ απο τα αλλα πεδια ,αλλα ειναι και του τεμπελοδιαβασματος.
Μετρησε τις δυναμεις σου στα τεστ του φροντιστηριου και αποφασισε αν θα ρισκαρεις ή οχι.
Δυστηχως το χημικο ειναι αναδελφο τμημα , δεν υπαρχει αλλο που να διδασκει χημεια οπως αυτο, ειναι μοναδικο. Οι φαρμακοποιοι εχουν και αυτοι αρκετη χημεια αλλα και αυτοι εκει στα ψηλά μορια ειναι.
Η αληθεια ειναι πως πολλοι με εχουν τρομοκρατησει λεγοντας πως δε θα τα καταφερω στο χημικο χωρις μαθηματικα στη τριτη λυκειου και γι αυτο εχω μπερδευτει. Θα συμφωνησω σχετικα με το 2ο πεδιο. Ο στοχος μου ειναι να φτασω τα 16.800 μορια για το χημικο στο απθ. Μου αρεσουν εξισου τα μαθηματικα και η βιολογια κι ο φοβος των μαθηματικων με κανουν να μη ξερω ποιο πεδιο να διαλεξω. Ειναι ενας στοχος που θελω να πετυχω οσο τιποτα αλλο και μπορει καποιοι να το θεωρουν υπερβολικο καθως ειμαι ακομη πρωτη λυκειου. Οι μισοι καθηγητες στο σχολειο μου λενε να παω με μαθηματικα και οι αλλοι μισοι με βιολογια, εχω τρελαθει
 
Top