[18/05/09] Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής

Πως σας φάνηκαν τα θέματα;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 0)
  • Εύκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Μέτριας δυσκολίας

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δύσκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δεν έδινα σήμερα / Δε δίνω πανελλαδικές

    Ψήφοι: 0 0.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

george_k214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
Κάτι που θέλω να προσθέσω είναι οτι στο σχολείο μου κάτι παιδιά δεν είδαν το τελευταίο ερώτημα από το τέταρτο θέμα που ήταν στην τελευταία σελίδα...τέτοια λάθη δεν πρέπει να γίνονται παιδιά(το αναφέρω προς γνώση και...συμμόρφωση!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angelina001

Νεοφερμένος

Η angelina001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
παραλιγο να την πατησω και εγω ετσι..το καταλαβα οταν κατα τυχη ειδα ποσο πιαναν τα 3 ερωτηματα και δεν εβγαινε 25 και μετα καταλαβα οτι εχει και αλλο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MzChiniz

Νεοφερμένος

Η Πωλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Μυτιλήνη (Λέσβος). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
παντως και η τεχνολογικη εκανε πολλα λαθη...εδω δεν μπορόυσαν να βρουν το όριο ή αλλοι το κάναν με d l'hospital! ή στην παραγοντοποιήση ξεχάσαν το 3
ε, αυτο ειναι απαραδεκτο για θετικη και τεχνολογικη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyridoul@

Νεοφερμένος

Η Σπυριδούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Κωνσταντίνος (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Παρόμοια και εγώ μόνο που εγραψα το πηλίκο της απόλυτης συχνότητας vi προς το μέγεθος ν του δείγματος. Εγώ νομίζω πως είναι σωστό, ε τι στο καλό μαθηματικά είναι οχι ιστορία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LI@

Νεοφερμένος

Η LI@ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 94 μηνύματα.
Εγώ στον ορισμό στο 1β έγραψα μόνο fi=vi/v. Και μέτα έγραψα τις ιδιοτητες οπως ακριβώς είναι στο βιβλιο. Ολα τα αλλα τα εχω γραψει στην εντελεια κ αναλυτικα.... Απο το 1β θα μου κόψουν πολύ? Γτ δεν εγραψα αυτά που γραφει το σχολικο πανω απο τον τυπο της fi...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kontreraspan

Νεοφερμένος

Ο panagiotis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Αυτο εγινε σε πολλα σχολεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyridoul@

Νεοφερμένος

Η Σπυριδούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Κωνσταντίνος (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 58 μηνύματα.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
Παιδιά, τα θέματα ήταν ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ. Πιο εύκολα δεν μπορούσανε να βάλουνε; Εγώ έδωσα πανελλήνιες το 2002 (μακράν πιο δύσκολα τα θέματα) και τα έλυσα όλα σε 25 λεπτά (ακόμη και το 1ο θέμα έγραψα με τις αποδείξεις). Μπορώ να πω ότι είναι από τα πιο εύκολα θέματα μαθηματικών γενικής παιδείας στο διάστημα 2000-2009. Όσοι ενδιαφέρεστε κυρίως για 5ο πεδίο, ετοιμαστείτε για υψηλές βάσεις.

Παίζει το επίπεδο να έπεσε επειδή τα θέματα είναι κοινά με ΕΠΑΛ Β. Ποιος ξέρει; Θα δούμε στην κατεύθυνση πόσα απίδια βάζει ο σάκος.

Καινουρια κόλπα είν αυτά? Πως τους ήρθε?

Βασικά είναι εντελώς λογικό. Στο συγκεκριμένο μάθημα αν δεν κόψουν απ'τις βλακείες δεν θα κόψουν από πουθενά. Εδώ πέρσι στα δύο CV που έβρισκες, αν δεν παρουσίαζες όλη την πορεία της σύγκρισης απευθείας σου έκοβαν 5 μόρια.

Τι εννοεις; Βασικά πέρσι 19,7 έγραψα στατιστική, απλώς έβαλα τα δυο CV και εγραψα ποιο είναι το περισσοτερο ομοιογενές. Τι άλλο θα πρεπε να γράψει κάποιος;

Αμα κανεις το πρωτο ερωτημα λαθος και το κουβαλας σε ολο το θεμα το κοβουν ολο το θεμα???

Εξαρτάται. Αν επηρεάζει μόνο τα αριθμιτικά αποτελέσματα τοτε χρεωνεται μια φορά μόνο σαν αριθμητικο και μετα τιποτα. Αν επηρεάζει τη μορφη της άσκησης τοτε σου κόβουν όλα τα διαφορετικά ερωτηματα σε σχεση με την αρχική. Τι λάθος έκανες εσυ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Καινουρια κόλπα είν αυτά? Πως τους ήρθε?



Αυτο έκανα πέρσι και έγαρψα 19,7 στατιστικη. 99 ο πρωτος 98 ο δεύτερος. 5 μόρια πάρα πολύ είναι ρε συ, 5 έπιανε όλο το ερώτημα



Εξαρτάται. Αν επηρεάζει μόνο τα αριθμιτικά αποτελέσματα τοτε χρεωνεται μια φορά μόνο σαν αριθμητικο και μετα τιποτα. Αν επηρεάζει τη μορφη της άσκησης τοτε σου κόβουν όλα τα διαφορετικά ερωτηματα σε σχεση με την αρχική. Τι λάθος έκανες εσυ;

Στο βαθμολογικό της Δυτικής Αθήνας (το μεγαλύτερο στην Ελλάδα) τόσο έκοβαν σύμφωνα με οδηγία του διευθυντή. Αλλά εντάξει, σίγουρα πέφτει στην κρίση του κάθε διορθωτή αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!!!..evaki..!!!

Νεοφερμένος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
γιατί μερικοί λένε ότι έπρεπε να γράψουμε και ότι έίναι το ποσοστό των παρατηρήσεων xi...........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kontreraspan

Νεοφερμένος

Ο panagiotis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
ρε αμα προσεξατε στο πανω μερος της 1ης σελιδας εγραφε ΕΠΑΛ Β
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MzChiniz

Νεοφερμένος

Η Πωλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Μυτιλήνη (Λέσβος). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
κι εγω το προσεξα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hearts_alive

Νεοφερμένος

Ο hearts_alive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
γιατί μερικοί λένε ότι έπρεπε να γράψουμε και ότι έίναι το ποσοστό των παρατηρήσεων xi...........

Ποιος ήρθε; :lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Επειδή τα θέματα ήταν εύκολα οι διορθωτές θα κόψουν από λεπτομέρειες. Έχω την εντύπωση ότι αν κάποιος κάνει ένα λάθος στην αρχή ή τη μέση μιας άσκησης και επηρεάζει τους υπολογισμούς στο υπόλοιπο της άσκησης θα χάσει αρκετά μόρια και από τα ερωτήματα που έπονται του λάθους ακόμα κι αν ο τρόπος είναι σωστός (πάντως όχι όλα αλλά οπωσδήποτε τα μισά για να μην πω και παραπάνω).

Όσο πιο εύκολα είναι τα θέματα τόσο περισσότερο αναλυτικοί να είστε. Να γράφετε με δεδομένο ότι απευθύνεστε σε βλάκες. Θεωρείστε ότι οι διορθωτές δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά, φυσική, χημεία και γενικά όποιο μάθημα δίνετε. Δεν ξέρουν ρε παιδί μου ότι 1+1=2 (για τόσο κατάντια μιλάμε). Οπότε να εξηγείτε και να αιτιολογείτε ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ειδικά σε μαθήματα όπως το σημερινό που ο χρόνος ΕΦΤΑΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕ δεν έπρεπε να αφήσετε τίποτα στην τύχη. Ούτε το διάγραμμα Venn για να έχετε τον κ*** σας καλυμμένο.

Όσοι δεν έγραψαν στο 4ο θέμα Α={2,3,4} θα χάσουν κάποια λίγα μόρια. Κάτι θα χάσουν και όποιοι δεν έκαναν διάγραμμα Venn. Επίσης λίγα μόρια θα χάσουν και όσοι έγραφαν περισσότερα από όσα ζητούνται (πλεονασμός). Κάποιος στο forum είπε ότι έγραψε τις ιδιότητες της fi ενώ δεν τις ζητούσε. Εκεί μάλλον θα χαθούν λίγα μόρια (1 ή 2 το πολύ 3 στα 100:ελάχιστη ποσότητα). Όσοι χρησιμοποίησαν τύπους που δεν υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο ή δεν είναι στη εξεταστέα ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας και δεν τους αποδείκνυαν θα χάσουν επίσης κάποια μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MzChiniz

Νεοφερμένος

Η Πωλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Μυτιλήνη (Λέσβος). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
γιατί μερικοί λένε ότι έπρεπε να γράψουμε και ότι έίναι το ποσοστό των παρατηρήσεων xi...........
τι πραγμα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyridoul@

Νεοφερμένος

Η Σπυριδούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Κωνσταντίνος (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Τον ορισμό ζητούσε και στον ορισμό δεν λέει κτ τέτοιο το λέει μετα...μν ανησυχείς εντάξει είσαι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whiteshadow

Νεοφερμένος

Ο whiteshadow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
να κανω και εγω μερικες ερωτήσεις μιας και ξαναεδινα φετος.Εγω εκει στο λιμ που ηθελε βρικα 3, πρεπει να εφαγα ενα μειων...Ποσο χανω περιπου??Επισης στην εφαπτομένη δν μπορεσα να παω πολυ μακρια μεχρι εκει ποθ βρησκεις οτι το φ του χ ειναι ισο με 3 αν θυμαμαι καλα.Μετα επρεπε να βρεις τα χ και τα ψ..(δν μπορω την ιστορια και την γεωμετρια.Ποτε δν τα μπορουσα..)Επισης και εγω στο 4 στο τελευταιο βρικα τις ριζες αλλα δν πηρα το 2 3 4 σαν τιμες μονο το 1 και το 5 οποτε σαν αποτελεσμα εβγαινε 1/50 δηλαδη 0.05..Αυτα ποσο λετε περιπου να επιασα??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

george_k214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
Επειδή τα θέματα ήταν εύκολα οι διορθωτές θα κόψουν από λεπτομέρειες. Έχω την εντύπωση ότι αν κάποιος κάνει ένα λάθος στην αρχή ή τη μέση μιας άσκησης και επηρεάζει τους υπολογισμούς στο υπόλοιπο της άσκησης θα χάσει αρκετά μόρια και από τα ερωτήματα που έπονται του λάθους ακόμα κι αν ο τρόπος είναι σωστός (πάντως όχι όλα αλλά οπωσδήποτε τα μισά για να μην πω και παραπάνω).

Όσο πιο εύκολα είναι τα θέματα τόσο περισσότερο αναλυτικοί να είστε. Να γράφετε με δεδομένο ότι απευθύνεστε σε βλάκες. Θεωρείστε ότι οι διορθωτές δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά, φυσική, χημεία και γενικά όποιο μάθημα δίνετε. Δεν ξέρουν ρε παιδί μου ότι 1+1=2 (για τόσο κατάντια μιλάμε). Οπότε να εξηγείτε και να αιτιολογείτε ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ειδικά σε μαθήματα όπως το σημερινό που ο χρόνος ΕΦΤΑΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕ δεν έπρεπε να αφήσετε τίποτα στην τύχη. Ούτε το διάγραμμα Venn για να έχετε τον κ*** σας καλυμμένο.

Όσοι δεν έγραψαν στο 4ο θέμα Α={2,3,4} θα χάσουν κάποια λίγα μόρια. Κάτι θα χάσουν και όποιοι δεν έκαναν διάγραμμα Venn. Επίσης λίγα μόρια θα χάσουν και όσοι έγραφαν περισσότερα από όσα ζητούνται (πλεονασμός). Κάποιος στο forum είπε ότι έγραψε τις ιδιότητες της fi ενώ δεν τις ζητούσε. Εκεί μάλλον θα χαθούν λίγα μόρια (1 ή 2 το πολύ 3 στα 100:ελάχιστη ποσότητα). Όσοι χρησιμοποίησαν τύπους που δεν υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο ή δεν είναι στη εξεταστέα ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας και δεν τους αποδείκνυαν θα χάσουν επίσης κάποια μόρια.

Κάτσε ρε φίλε...Εγώ έγραψα τον ορισμό και μετά γράφω σε παρένθεση κιόλας (και ξεκαθαρίζω οτι δεν ανήκει στον ορισμό) οτι "ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε...".γιατί να μου κόψουν παραπάνω από το μισό ορισμό όπως υποστηρίζεις?(5 μόρια έπιανε και εσυ λές οτι μπορεί να κόψει και 3!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hearts_alive

Νεοφερμένος

Ο hearts_alive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Επειδή τα θέματα ήταν εύκολα οι διορθωτές θα κόψουν από λεπτομέρειες. Έχω την εντύπωση ότι αν κάποιος κάνει ένα λάθος στην αρχή ή τη μέση μιας άσκησης και επηρεάζει τους υπολογισμούς στο υπόλοιπο της άσκησης θα χάσει αρκετά μόρια και από τα ερωτήματα που έπονται του λάθους ακόμα κι αν ο τρόπος είναι σωστός (πάντως όχι όλα αλλά οπωσδήποτε τα μισά για να μην πω και παραπάνω).

Όσο πιο εύκολα είναι τα θέματα τόσο περισσότερο αναλυτικοί να είστε. Να γράφετε με δεδομένο ότι απευθύνεστε σε βλάκες. Θεωρείστε ότι οι διορθωτές δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά, φυσική, χημεία και γενικά όποιο μάθημα δίνετε. Δεν ξέρουν ρε παιδί μου ότι 1+1=2 (για τόσο κατάντια μιλάμε). Οπότε να εξηγείτε και να αιτιολογείτε ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ειδικά σε μαθήματα όπως το σημερινό που ο χρόνος ΕΦΤΑΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕ δεν έπρεπε να αφήσετε τίποτα στην τύχη. Ούτε το διάγραμμα Venn για να έχετε τον κ*** σας καλυμμένο.

Όσοι δεν έγραψαν στο 4ο θέμα Α={2,3,4} θα χάσουν κάποια λίγα μόρια. Κάτι θα χάσουν και όποιοι δεν έκαναν διάγραμμα Venn. Επίσης λίγα μόρια θα χάσουν και όσοι έγραφαν περισσότερα από όσα ζητούνται (πλεονασμός). Κάποιος στο forum είπε ότι έγραψε τις ιδιότητες της fi ενώ δεν τις ζητούσε. Εκεί μάλλον θα χαθούν λίγα μόρια (1 ή 2 το πολύ 3 στα 100:ελάχιστη ποσότητα). Όσοι χρησιμοποίησαν τύπους που δεν υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο ή δεν είναι στη εξεταστέα ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας και δεν τους αποδείκνυαν θα χάσουν επίσης κάποια μόρια.

Για το 1ο, εγώ έγραψα ότι λ = 2, 3, 4 (παίρνει δηλαδή αυτές τις τιμές). Τι, επειδή δεν έγραψα το Α αλλά το ίδιο ακριβώς με άλλα λόγια, πρέπει να χάσω μόρια.

Για το 2ο θεωρώ ότι είσαι υπερβολικός. Να'ταν τελείως άσχετο με την fi να πω "ντάξει, δίκιο έχει", αλλά πιστεύω ότι πρέπει να'ναι εντελώς κομπλεξικός ο διορθωτής για να κόψει από'κεί.

Με αυτή τη λογική, χωρίς να έχω γράψει κάτι λανθασμένο στην κόλλα, έχοντας λύσει τα πάντα και με επαρκείς τεκμηριώσεις παντού, θα έπρεπε να πάρω κάπου στο 95. Δεν νομίζω ότι πάει έτσι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Επειδή τα θέματα ήταν εύκολα οι διορθωτές θα κόψουν από λεπτομέρειες. Έχω την εντύπωση ότι αν κάποιος κάνει ένα λάθος στην αρχή ή τη μέση μιας άσκησης και επηρεάζει τους υπολογισμούς στο υπόλοιπο της άσκησης θα χάσει αρκετά μόρια και από τα ερωτήματα που έπονται του λάθους ακόμα κι αν ο τρόπος είναι σωστός (πάντως όχι όλα αλλά οπωσδήποτε τα μισά για να μην πω και παραπάνω).

Όσο πιο εύκολα είναι τα θέματα τόσο περισσότερο αναλυτικοί να είστε. Να γράφετε με δεδομένο ότι απευθύνεστε σε βλάκες. Θεωρείστε ότι οι διορθωτές δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά, φυσική, χημεία και γενικά όποιο μάθημα δίνετε. Δεν ξέρουν ρε παιδί μου ότι 1+1=2 (για τόσο κατάντια μιλάμε). Οπότε να εξηγείτε και να αιτιολογείτε ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ειδικά σε μαθήματα όπως το σημερινό που ο χρόνος ΕΦΤΑΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕ δεν έπρεπε να αφήσετε τίποτα στην τύχη. Ούτε το διάγραμμα Venn για να έχετε τον κ*** σας καλυμμένο.

Όσοι δεν έγραψαν στο 4ο θέμα Α={2,3,4} θα χάσουν κάποια λίγα μόρια. Κάτι θα χάσουν και όποιοι δεν έκαναν διάγραμμα Venn. Επίσης λίγα μόρια θα χάσουν και όσοι έγραφαν περισσότερα από όσα ζητούνται (πλεονασμός). Κάποιος στο forum είπε ότι έγραψε τις ιδιότητες της fi ενώ δεν τις ζητούσε. Εκεί μάλλον θα χαθούν λίγα μόρια (1 ή 2 το πολύ 3 στα 100:ελάχιστη ποσότητα). Όσοι χρησιμοποίησαν τύπους που δεν υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο ή δεν είναι στη εξεταστέα ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας και δεν τους αποδείκνυαν θα χάσουν επίσης κάποια μόρια.

Όλα σωστά εκτός του πλεονασμού. Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολόγηση, δεν τιμωρείται ο πλεονασμός, απλά αγνοείται όπου δεν χρειάζεται. Επίσης οι τύποι από κατεύθυνση με ειδικές οδηγίες τις περισσότερες φορές γίνονται πλήρως αποδεκτοί, απλά, όπως ξαναείπαμε, δεν χρειάζονται. Γνωστό θεωρείται, σύμφωνα με τις οδήγιες που εκδίδονται, οτιδήποτε υπάρχει σε σχολικό βιβλίο του Λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top