Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stefanos-20
Εκκολαπτόμενο μέλος


Φιλε μου,ποσο σωστα τα λες,βλεπω οτι καταλαβαινεις οτι ολα αρχιζουν απο τη νοοτροπια μας ως Ελληνες!Ισως να γνωριζεις οτι στο εξωτερικο συγκεκριμενα στην Ολλανδια,αλλα και γενικως στη Βορεια Ευρωπη,δεν διακατεχονται απο την επιθυμια να σπουδασουν,πολλοι λιγοι αναλογικα σπουδαζουν,τουλαχιστον οσοι το θελουν πραγματικα και φανταστειτε οτι δεν εχουν το δυσκολο συστημα των πανελληνιων,και πληρωνουν.Απλα ακομα και στη τριτοκοσμικη Βουλγαρια οσοι δε περασουν 2 συνεχομενα εξαμηνα κοβονται,ετσι θα επρεπε να γινεται και δω,το ξεσκαρταρισμα να γινεται μες στο πανεπιστημιο.Εμας ,το ασχημο ειναι οτι ενω στο εξωτερικο εχουμε την φημη μιας απο τις πιο φιλομαθους χωρας,στην πραγματικοτητα δεν ειναι ετσι.Δεν ειμαστε φιλομαθεις,τουλαχιστον οχι ολοι,αλλα ενα ματσο κομπλεξικοι σαν λαος που θελουμε την καλοβολεψια μας,και με αυτη τη νοοτροπια σπουδαζουν οι περισσοτεροι.Το θεμα ειναι οτι οι γενια των παπουδων μας κατεστρεψαν την Ελλαδα,και ασχετα με οτι λενε περασν πολυ καλυτερα χρονια και συνεχιζουν ακαθεκτοι να καταστρεφουν και εμας,εκφραζοντας ολα τα κομπλεξ τους,εχοντας ως καλυτερη προοπτικη για το παιδι τους να μπει στο δημοσιο και γιαυτο τον πιεζε να παρει ενα πτυχιο,και βλεπεις σημερα ολα τα τουβλα να κανουν παρελαση ,τουλαχιστον στη δικια μου σχολη.Απλα,η εισαγωγη στη τριτοβαθμια εκπαιδευση θα πρεπει να γινει οπως στο εξωτερικο και πραγματικα ετσι θα χουμε οχι μονο ικανοτερους και καλυτερους αποφοιτους αλλα και πολυ λιγοτερους,και θα χουμε λυσει το προβλημα σε μεγαλο βαθμο της ανεργιας που οφειλεται στον κορεσμο και εν συνεχεια θα αναγκασει τους υπολοιπους να στραφουν σε πιο δημιουργικες και αποδοτικες εργασιες,να μαθουν τεχνες.Τελος ,θα πρεπει να δειτε το εξης γεγονος,οτι οι πακιστανοι ,αλβανοι που εργαζονται στην Ελλαδα καταφερνουν και ευημερουν γιατι στη χωρα τους εχουν μαθει να δουλευουν σκληρα και εδω τους φαινεται παραδεισος και δουλευανε ολη μερα για ενα κομματι ψωμι και καταφεραν να κανουν περιουσιες γιατι Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ.(δεν ισχυει για ολους).Αυτοι σπουδασαν?πως τα καταφεραν?Με σκληρη δουλεια οχι με τη φραπεδια στις καφετεριες και τα ποδια πανω στο τραπεζι.Νομιζουμε οτι αυτοι ειναι τα κοροιδα και μεις οι εξυπνοι αλλα θα εχουμε ακομα πιο δυσκολες ημερες!Θα μπορουσα να πω πολλα γιατι πηρα φορα,αλλα η ουσια ειναι οτι απο το κεφαλι βρωμαει το ψαρι.Πολιτικοι και Λαος φερανε τη χωρα σε ολους τους τομεις οπως και τη παιδεια σε ενα μαυρο χαλι.Ολοι κραζουν αυτους που ψηφισαν Χρυση Αυγοι γιατι δηθεν ειναι εγκληματιες,βλακειες!Δηλαδη αυτοι που ψηφισαν ΝΔ και Πασοκ τελευταια?Δε θελουν κρεμασμα?Ο Χιος Τα λεγε στο Μακελειο ,δεν τον ακουσε κανεις!Δεν μπορώ άλλη μετάθεση ευθυνών. Φταίνε...αλλά φταίνε και οι ίδιοι οι μαθητές, που χωρίς να το θέλουν, διαμορφώνουν έναν μύθο γύρω από μια παγιωμένη κοινωνική αντίληψη: όποιος είναι μουράτος, γαμάτος, αρχιδάτος, κλαρινοποζεράτος, γκομενάτος είναι αυτομάτως και ο επιτυχημένος. Ο δημοφιλής του σχολείου. Τον θέλουν όλες ή σκυλιάζουν όλες για τις «επιτυχίες» της. Μπορείς να δεις μέσα στις μαθητικές "κλίκες" τι ρατσιστικά επίπεδα φύονται και μετά μας φταίει η Χ.Α. Η οικογένεια στην εποχή μας, νομίζω ότι είναι απλός θεατής. Πάντα μας θλίβει ένα τέτοιο γεγονός και την επομένη ώρα, κάνουμε χειρότερα σε άλλους ανθρώπους. Αντιφα(τικό);Ο κοινωνικός περίγυρος με τους συγγενείς αλλά και η ευρύτερη κοινωνία, συμβάλλουν με τον τρόπο τους. Για να μην αναφερθώ στην απάνθρωπη συμμετοχή των ΜΜΕ όπου κάποιες δεκαετίες υπήρχε ειδικό team δημοσιογράφων-πανελληλιολόγων οι οποίοι για μικροκομματικές σκοπιμότητες ύφαιναν την κοινωνική γνώμη. Η τάδε σχολή είναι η πρωτοκλασάτη, φέτος οι μαθητές σταθερά δηλώνουν προτιμήσεις στις παραδοσιακά πρωτοκλασάτες σχολές, η Ιατρική και η Νομική Σχολή όπως και το Πολυτεχνείο και οι δημοφιλείς Οικονομικές Σχολές αποτελούν επιλογή των "αριστούχων",...κ.α. λες και οι υπόλοιποι είναι απόβλητα.
Δηλαδή όσοι δεν είναι αριστούχοι που πάνε; Στο γκρεμό; Βέβαια υπήρχε και το αφοπλιστικό σχόλιο: «...παρ' όλη την ανεργία των πρωτοκλασάτων Σχολών, ...κλπ κλπ». Τώρα λόγω κρίσης, άλλαξε το τοπίο. Έπεσαν οι τόνοι. Κόπηκε το δούλεμα γιατί έπεσαν τα νούμερα. Όμως αυτό που δεν φεύγει ούτε με ΑΖΑΧ είναι η νοοτροπία. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η νέα γενιά θα είναι καλύτερη; Καλύτερη σε τι; Ήδη έκλεισαν εισιτήρια για γαμιστρώνες διακοπών στη Μύκονο. Κάθε χρόνο τα ίδια. Του χρόνου θα κλαίμε και άλλους...Μια καλή παιδεία φτιαγμένη από ποιους; Ποιος θα την μεταδώσει; Με τι βιώματα; Τι αρετές; Δες τι γίνεται εδώ στο φόρουμ. Σε λίγες μέρες θα αρχίσει το πάρτι με τις βαθμολογίες.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
quintana
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


Οι εξετάσεις εννοείται πως πρέπει να αποδεσμευτούν από το Λύκειο αλλά πρέπει να διεξάγονται από τα πανεπιστήμια όχι να καταργηθούν.
Πώς να λειτουργήσει η ελεύθερη πρόσβαση; Εδώ με τις μετεγγραφές φουλάρουν τα τμήματα και δε δουλεύει τίποτα, φανταστείτε με την ελεύθερη πρόσβαση.
Και φυσικά το να κάνουν το Λύκειο υποχρεωτική εκπαίδευση θα υποβαθμίσει με τη μία το επίπεδό του.
Να είμαστε και λίγο ρεαλιστές, όχι επειδή έχουν οι νεοδημοκράτες το μαύρο τους το χάλι να θεοποιούμε τον Τσίπρα και ότι ασυναρτησία πει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Αυτό θα ήταν ένα καλό βήμα, επειδή πολλές φορές το ίδιο το σχολείο δεν βοηθάει καθόλου τα παιδιά στην Γ' λυκείου.
Όσον αφορά τις εξετάσεις, το να διαχειρίζονται τα πανεπιστήμια το ποιοι μπαίνουν κρύβει πάρα πολλές παγίδες, είναι ένα βήμα πιο κοντά στην ιδιωτική εκπαίδευση και στην καταστροφή των κριτηρίων εισαγωγής. Τουλάχιστον τώρα αν και με πολλά αρνητικά, οι πανελλήνιες είναι ότι πιο δίκαιο έχουμε.
Θα ήταν καλύτερα η κυβέρνηση να διαχωρίσει τις εξετάσεις ανάλογα με αυτό που επέλεξε ο κάθε μαθητής στην Γ' λυκείου, σε περισσότερα κομμάτια και όχι ας πούμε τα ίδια μαθηματικά για αυτόν που θέλει τεχνολογικές σχολές και τα ίδια για όποιον θέλει ιατρική ή κάτι άλλο. Δηλαδή να ισχύουν οι πανελλήνιες αλλά με παραλλαγές ανάλογα την σχολή αλλά σε καμιά περίπτωση να μην διαχειρίζονται τα πανεπιστήμια από μόνα τους ποιοι μπαίνουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος


Θα αποφευγαμε τέτοιες καταστάσεις πάντως

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stefanos-20
Εκκολαπτόμενο μέλος


Φιλε μου,δεν ειναι δικαιο η αληθεια να λεγεται παρολο που θα με συνεφερε να πω το αντιθετο.Αλλα βλεπω τα πραγματα τελειως αντικειμενικα,πηγαινε δες πως ειναι στο εξωτερικο,εκει 1 με 2 εξαμηνα να χρωστας μεχρι και την Βουλγαρια που εχω παει σε κοβουν ασχετως αμα πληρωνεις και δεκαδες χιλιαδες καθε χρονο,οχι σαν εδω που ακομα και στο ΕΜΠ που μπαινουν δηθεν οι κορυφαιοι ,ο μεσος ορος αποφοιτησης ειναι 8μιση χρονια και ξερεις γιατι γινεται αυτο?Γιατι ολοι θελουν να σπουδασουν,και αποδυκνειται πως το 19 στις πανελληνιες δεν σημαινει αριστος και επιμελης μαθητης γιατι αμα ηταν ετσι θα τελειωναν στην ωρα τους.Θα πρέπει να γίνει έτσι το πρόγραμμα της δευτεροβάθμιας ώστε να δίνει απολυτήριο λυκείου στην τάξη της Β' λυκείου, και η Γ' λυκείου να μην περιέχει περιττά μαθήματα αλλά μόνο τα μαθήματα της κατεύθυνσης/εξέτασης ώστε να το παιδί να προετοιμαστεί καλύτερα για την εισαγωγή του στην τριτοβάθμια.
Αυτό θα ήταν ένα καλό βήμα, επειδή πολλές φορές το ίδιο το σχολείο δεν βοηθάει καθόλου τα παιδιά στην Γ' λυκείου.
Όσον αφορά τις εξετάσεις, το να διαχειρίζονται τα πανεπιστήμια το ποιοι μπαίνουν κρύβει πάρα πολλές παγίδες, είναι ένα βήμα πιο κοντά στην ιδιωτική εκπαίδευση και στην καταστροφή των κριτηρίων εισαγωγής. Τουλάχιστον τώρα αν και με πολλά αρνητικά, οι πανελλήνιες είναι ότι πιο δίκαιο έχουμε.
Θα ήταν καλύτερα η κυβέρνηση να διαχωρίσει τις εξετάσεις ανάλογα με αυτό που επέλεξε ο κάθε μαθητής στην Γ' λυκείου, σε περισσότερα κομμάτια και όχι ας πούμε τα ίδια μαθηματικά για αυτόν που θέλει τεχνολογικές σχολές και τα ίδια για όποιον θέλει ιατρική ή κάτι άλλο. Δηλαδή να ισχύουν οι πανελλήνιες αλλά με παραλλαγές ανάλογα την σχολή αλλά σε καμιά περίπτωση να μην διαχειρίζονται τα πανεπιστήμια από μόνα τους ποιοι μπαίνουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andante
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
quintana
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης


Η κατάργηση των Πανελλαδικών είναι για μένα αυτονόητη, αν θέλουμε ένα Λύκειο, όπου τα παιδιά θα συμμετέχουν και δεν θα συμπληρώνουν απλά τις ώρες των φροντιστηρίων. Από κει και πέρα, συμφωνώ να επιλέγει ο καθένας το εκπαιδευτικό ίδρυμα που πιστεύει ότι είναι κατάλληλο και τα ίδια τα πανεπιστήμια να έχουν την ευθύνη των εισαγωγικών, με δικιά τους ύλη, δικό τους ύφος, έτσι ώστε όσοι μπαίνουν τελικά να ανταποκρίνονται πράγματι στις απαιτήσεις τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Λύσεις μπορούν να εφαρμοστούν για να αλλάξει το σύστημα, αλλά όσοι προτείνετε να μεταφερθούν όλες οι αρμοδιότητες στα ίδια τα ιδρύματα απλώς δεν έχετε αναλογιστεί τις συνέπειες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Αυτό που περιγράφεις θα χειροτερέψει την κατάσταση. Παιδιά πιστεύετε πραγματικά ότι τα θέματα των πανεπιστημιακών θα είναι καλύτερα από αυτά στις πανελλήνιες? Σε ένα τέτοιο σύστημα, πιθανότατα θα πρέπει να πληρώνεις για αίτηση κλπ, τα φροντιστήρια θα έσκαγαν στο χρήμα καθώς σχολές που θεωρούνται δύσκολες θα έβαζαν θέματα που μέχρι τώρα δεν υπάρχουν στην ύλη που μαθαίνετε, και κατά πόσο σίγουροι είστε ότι όλοι όσοι θα μπουν θα μπουν με αξιοκρατικά κριτήρια? Θα πέσουν μίζες κλπ, έλεγχος μέσα στα πανεπιστήμια δύσκολα θα γίνεται, η απόλυτη αναξιοκρατία και η νίκη του πλούσιου.
Λύσεις μπορούν να εφαρμοστούν για να αλλάξει το σύστημα, αλλά όσοι προτείνετε να μεταφερθούν όλες οι αρμοδιότητες στα ίδια τα ιδρύματα απλώς δεν έχετε αναλογιστεί τις συνέπειες.
Aκριβώς. Ένα άλλο θέμα που δεν βλέπω να απασχολεί κανέναν είναι η ποιότητα και η ποσότητα των εισακτέων. Κουτσοί, στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα. Όταν το Πανεπιστήμιο απορρίπτει τον υποψήφιο μαθητή ως μη κατάλληλο για σπουδές, ο μαθητής πώς θα το εκλάβει;


Ε ναι ρε παιδιά μαλακίες λέει τώρα και ο ΣΥΡΙΖΑ!
Οι εξετάσεις εννοείται πως πρέπει να αποδεσμευτούν από το Λύκειο αλλά πρέπει να διεξάγονται από τα πανεπιστήμια όχι να καταργηθούν.
Πώς να λειτουργήσει η ελεύθερη πρόσβαση; Εδώ με τις μετεγγραφές φουλάρουν τα τμήματα και δε δουλεύει τίποτα, φανταστείτε με την ελεύθερη πρόσβαση.
Και φυσικά το να κάνουν το Λύκειο υποχρεωτική εκπαίδευση θα υποβαθμίσει με τη μία το επίπεδό του.
Να είμαστε και λίγο ρεαλιστές, όχι επειδή έχουν οι νεοδημοκράτες το μαύρο τους το χάλι να θεοποιούμε τον Τσίπρα και ότι ασυναρτησία πει.
Ναι, στη χώρα μας είμαστε ή του βάθους ή του ύψους. Ή πανελλήνιες ή το χάος. Ποτέ δεν ψάχνουμε κάτι εναλλακτικό το οποίο όμως να λειτουργεί όσο γίνεται θεσμικά σωστά (έχω αμφιβολίες κατά πόσο ένας θεσμός μπορεί να λειτουργεί άριστα όταν στηρίζεται σε ανθρώπινα μέσα και όχι σε ρομποτικό σχεδιασμό). Η "κακιά" ΝΔ ήρθε το 2005, και μείωσε τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα σε 6 από 9 που ήταν, καθώς κατήργησε και τις πανελλήνιες εξετάσεις στην Β' Λυκείου. Το σύστημα αυτό λειτούργησε από το 2006. Ο κούτοφραγκος κόσμος πίστεψε ότι θα μειωθούν και τα φροντιστήρια. Το ανάποδο συνέβη. Η αντιπολίτευση στην προσπάθειά της να εκμαιεύσει ψήφους λέει ότι μπαρούφα θέλει (βλ. λεφτά υπάρχουν). Ο "καλός" ΣΥΡΙΖΑ θα βάλει όλο το λαό στο Πανεπιστήμιο; Με τι διδακτικό προσωπικό θα τους εκπαιδεύσει; Θα σπουδάσουν και αυτοί που δεν ξέρουν ιδιότητες ριζών ενώ ονειρεύονται πολυτεχνείο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stefanos-20
Εκκολαπτόμενο μέλος


Οχι δεν ειναι ετσι,ειναι λιγα τα μαθηματα τους γιατι χωριζεται σε bachelor και μαστερ. Εδω ειναι εννιαιο.Και μενα ειναι 48 μαθηματα αλλα ειναι 4ετης και απονεμεται πτυχιο,και σας ειναι πολυ λογικο το 60+ για 5 ετης και λιγο μαλιστα αμα θεωρησουμε οτι απονεμουν μαστερ,γιατι κανονικα ολα τα μεταπτυχιακα εχουν μεγαλο ογκο μαθηματων.Εν πασει περιπτωσει δυστυχως και σε μας ο μεσος ορος βασικα δεν αποφοιτα ποτε,γιατι οπως λες ολοι ετσι κανουν ειναι με τη φραπεδια,δειχνοντας ποσο αθλιοι και ανευθυνοι ειναι.Τεσπα φιλε επι του θεματος συμφωνω οτι πρεπει να αποφορτιστουν τα ιδρυματα ολα απο περιττα μαθηματα,να γινουν πιο ευελικτα.Όχι, απλώς στο ΕΜΠ, και σε άλλα πανεπιστήμια, είναι απλώς αδύνατον να τελειώσεις νωρίτερα. Δες θέματα εξετάσεων και προγράμματα σπουδών. Συγκρίνεις τα 60+ μαθήματα που πρέπει να περάσεις σε ελληνικά πανεπιστήμια με αυτά των ξένων? Έχω ακούσει κάτι για 30-40. Χαίρω πολύ με μισά μαθήματα περνάς στον μισό χρόνο. Για άλλες σχολές δεν ξέρω τι παίζει. Πχ δεν έχω ιδέα τι παίζει στις σχολές μαθηματικών που έχω ακούσει ότι έχουν και αυτές μεγάλη δυσκολία αλλά ξέρω σίγουρα ότι κάτι φιλολογικές σχολές βγαίνουν άνετα στα 4 χρόνια (από φίλους και γνωστούς) και όσοι μένουν παραπάνω είναι επειδή η σχολή είναι σε... τέταρτη μοίρα. Μόνο πάρτι και καλοπέραση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος


Κοινώς φουκαρά μαθητή σκάσε και κολύμπα, αλλιώς σε περιμένει η "αποτυχία" της εισαγωγής σε ένα Τ.Ε.Ι. ή σε ένα ξένο πανεπιστήμιο!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Ένα κι ένα κάνουν 2...στην Ελλάδα που όλοι ξέρουμε πρακτικά ΔΕΝ μπορεί να εφαρμοστεί με 100% αξιοκρατία και διαφάνεια ΚΑΝΕΝΑ άλλο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση πέραν αυτού των Πανελλαδικών εξετάσεων!
Κοινώς φουκαρά μαθητή σκάσε και κολύμπα, αλλιώς σε περιμένει η "αποτυχία" της εισαγωγής σε ένα Τ.Ε.Ι. ή σε ένα ξένο πανεπιστήμιο!![]()
Αποτυχία με βάση ποια κριτήρια;

(αντιλαμβάνομαι την ειρωνεία της διατύπωσης)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος


Για το μαθητή δε μπορούμε να πούμε κάτι, είναι ανήλικος κι επηρεάζεται σαφώς...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 82 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- tomftw
- Reader
- Mary06
- redarrow
- Marple
- oups
- Alexandra2003
- elewnora
- Maria1743
- Mary Jane
- fearless
- Dreamer_SW
- AK-92
- Jack of Spades
- Parrot
- igeorgeoikonomo
- sofia!
- Zamasu
- tasost
- tsiobieman
- Vold
- Κλημεντίνη
- charmander
- Unseen skygge
- papa2g
- PanosCh002
- eukleidhs1821
- TonyMontanaEse
- hirasawayui
- harry akritas
- george777
- the purge
- Dimitris9
- Memetchi
- tymvorixos
- Ryuzaki
- jimis2001
- Athens2002
- Αντικειμενικός
- Αλκης Κ.
- American Economist
- Pharmacist01
- Scandal
- Panagiotis849
- Earendil
- Makis7
- Jocaste
- Zetakallipidou
- JohnGreek
- Johnny15
- uni77
- Johnman97
- kiyoshi
- Maximus fillip
- ΘανάσοςG4
- Yiorgosk
- fmarulezkd
- Ermioni89
- CELTICS FAN
- Libertus
- Γατόπαρδος.
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.