[17/5/2010] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Πώς τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 142)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 51 35.9%
  • Καλά

    Ψήφοι: 16 11.3%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 18 12.7%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 9 6.3%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 12 8.5%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 36 25.4%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

athene

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 423 μηνύματα.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Οσο για την απορριψη της μιας ριζας, δεν ηταν απαραιτητη.
Οταν φτανεις στο σημειο οπου (Χ- P(A))^2 =1 , λες πολύ απλα οτι Χ-P(A) είναι πάντα θετικό αφού χ> P(A) από υπόθεση, ''ριζώνεις'' και τα δύο μέλη και σου βγαίνει κατευθείαν μία και μοναδική λύση το χ=1

Μα ουσιαστικά κι αυτό "απόρριψη ρίζας" είναι. Κάτι πρέπει να γράψεις για να αιτιολογήσεις γιατί κρατάς μόνο την μία λύση. Είναι απαραίτητο να δικαιολογείτε τα πάντα, ειδικά στα Μαθηματικά Γενικής που δεν έχουν οι διορθωτές να κόψουν κι από κάπου αλλού.

Τι θέλεις να πεις με αυτό?
Ότι υπάρχουν και άλλες επιλογές. :)
Όπως και η Φυσική και η Βιολογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Εμενα η γνωμη μου ειναι πως τα θεματα ηταν τα πιο δυσκολα (ισως) της δεκαετιας των πανελλαδικων ΟΜΩΣ αυτο δεν τα κανει σε γενικες γραμμες δυσκολα .
1) Εστω οτι δεν την ηξερε καποιος την αποδειξη (Οπως και εγω ) ηταν τοσο τραγικα δυσκολα να εφαρμοσεις τον τυπο της μεσης τιμης ?
2) Το διαγωνισμα "χαριζει " μοναδες για πλακα οταν ζηταει στο Β ΜΙΑ ΤΙΜΗ της f' (συντελεστη διευθυνσης)
3) Συμφωνω οτι μπορει καποιοι της θεωρητικης να μην πηγαν καλα αλλα θελω να ρωτησω οσους τους φανηκα πολυ δυσκολα : Πιστευετε οτι το διαβασμα σας ικανοποιει εσας τους ιδιους ? Γιατι τετοιες ασκησεις εχει ακομη και το βιβλιο (Γιατι ο μπαρλας τα καλυπτει με το παραπανω )

4) ΜΗΝ ακουω σχολια του τυπου " Ας παει ο θεωρητικος σε αλλα μαθηματα επιλογης" .. Γιατι ρε φιλε για σενα τον τεχνολογικο φτιαχτηκε το μαθημα? ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athene

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Ότι υπάρχουν και άλλες επιλογές. :)
Όπως και η Φυσική και η Βιολογία.

Γιατί να γίνεται όμως αυτή η διάκριση?Πολλοί παίρνουν αναγκαστικά μαθηματικά γιατί θέλουν 5ο πεδίο!Αυτοί δεν έχουν δικαίωμα να γράψουν έναν καλό βαθμό στα μαθηματικά?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το θέμα είναι ότι τώρα αυτό πέρασε κι έχουμε άλλα 4.Ό,τι γράψαμε γράψαμε και τα τετραδιάκια μας δεν είναι πια στα χέρια μας.Πάμε για το επόμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

puma1991

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο puma1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Παιδια το τι ειναι ευκολο και το τι ειναι δυσκολο ειναι κατι υποκειμενικο!!!
Αν ηταν ευκολο η οχι θα το κρινουν τα παιδια που εγραψαν και οχι εμεις οι απ'εξω!!!
Εγω ειδα τα θεματα και πιστευω οτι ηταν πιο δυσκολα απο περυσι που εδωσα εγω!!
Το αν ηταν ευκολα η δυσκολα φαινεται και απο την δημοσκοπηση!!!
Και με τα νουμερα που βλεπω ειναι σαφως πιο πεσμενα τα Πολυ Καλα σε σχεση με περυσι!!!!
Ουτως η αλλως Μαθηματικα γεν. ηταν και οχι Μαθ. κατ.!!!!
ΟΙ ΕΞΥΠΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΑ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

billo0

Νεοφερμένος

Η billo0 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Οσο για την απορριψη της μιας ριζας, δεν ηταν απαραιτητη.
Οταν φτανεις στο σημειο οπου (Χ- P(A))^2 =1 , λες πολύ απλα οτι Χ-P(A) είναι πάντα θετικό αφού χ> P(A) από υπόθεση, ''ριζώνεις'' και τα δύο μέλη και σου βγαίνει κατευθείαν μία και μοναδική λύση το χ=1

συμφωνώ.και γω αυτό έκανα αν αιτιολογήσεις απο περιορισμό πώς φεύγει το απόλυτο δεν είναι απαραίτητο να παρεις 2 περιπτώσεις.όλα δεκτά:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Γιατί να γίνεται όμως αυτή η διάκριση?Πολλοί παίρνουν αναγκαστικά μαθηματικά γιατί θέλουν 5ο πεδίο!Αυτοί δεν έχουν δικαίωμα να γράψουν έναν καλό βαθμό στα μαθηματικά?
Καλά αυτό είναι άλλο μεγάλο θέμα - όπου εγώ προσωπικά διαφωνώ στο να υπάρχει πρόσβαση στο 5ο πεδίο από θεωρητική. Αλλά ας το θίξουμε σε άλλο τόπικ.

Επί του παρόντος, πάντως, ό,τι άσκηση έπεσε ήταν στο στυλ των κλασικών ασκήσεων που κάνουν στα φροντιστήρια και υπάρχουν σε όλα τα γνωστά βοηθήματα. Όσοι θέλετε μπορείτε να κοιτάξετε και να αναφέρετε παρόμοιες ασκήσεις που 'χετε δει σε άλλα βιβλία. Με εξαίρεση ίσως το Γ1, το οποίο είναι πάρα πολύ απλό και πάλι. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να χαρακτηρίσει κάτι "δύσκολο" εάν του έχει παρουσιαστεί αυτούσιο μέσα στο φροντιστήριο.

Όσον αφορά την θεωρία (1ο θέμα) εκεί είπα και πιο πάνω ότι κανείς δεν έχει δικαίωμα να γκρινιάξει για θεωρία, γιατί είναι ... θεωρία! Ούτε σε βάζει να σκεφτείς ούτε τίποτα. Στην τελική μαθαίνεις απ' έξω, όπως κάνεις και με Ιστορία, Λογοτεχνία, κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
Παιδια το τι ειναι ευκολο και το τι ειναι δυσκολο ειναι κατι υποκειμενικο!!!
Αν ηταν ευκολο η οχι θα το κρινουν τα παιδια που εγραψαν και οχι εμεις οι απ'εξω!!!
Εγω ειδα τα θεματα και πιστευω οτι ηταν πιο δυσκολα απο περυσι που εδωσα εγω!!
Το αν ηταν ευκολα η δυσκολα φαινεται και απο την δημοσκοπηση!!!
Και με τα νουμερα που βλεπω ειναι σαφως πιο πεσμενα τα Πολυ Καλα σε σχεση με περυσι!!!!
Ουτως η αλλως Μαθηματικα γεν. ηταν και οχι Μαθ. κατ.!!!!
ΟΙ ΕΞΥΠΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΑ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!!!

+1:D

συμφωνω απολυτα,και εγω πιστευω οτι ηταν πιο δυσκολα απο περυσι ή προπερυσι που εδωσα εγω αν και ειναι θεμα υποκειμενικο οπως λες και εσυ.
παιδια οτι εγινε εγινε και οτι γραψατε γραψατε...προχωρηστε στο επομενο μαθημα και ξεχαστε το τουτο.
καλη συνεχεια και στα υπολοιπα μαθηματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SotirisD

Νεοφερμένος

Ο SotirisD αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Εγώ το βρήκα κάπως ανορθόδοξα το Β1 του 3ου θέματος, και δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστό,
και πιο συγκεκριμένα είπα πως αφού η κλάση 2 έχει κεντρική τιμή 6 οι πιθανές κλάσεις(τις κλάσης 2) θα είναι [0,12) , [1,11), [2,10), [3,9), [4,8 ), [5,7) και πήρα μετά κάθε μία και είπα πως επειδή η πρώτη κλάση αρχίζει από μηδέν και οι κλάσεις είναι ίσου πλάτους απορρίπτονται οι άλλες και μένει η [4,8 ) άρα c=4 (λίγο πιο αναλυτικά βέβαια).

Μήπως μπορεί να μου πει κάποιος κατά πόσο είναι σωστός αυτός ο τρόπος και πόσο θα μου κόψουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Στο Γ1 έκανα μια παπαριά χοντρή...αντί να σκεφτώ λίγο λογικά ,ας πούμε ότι η κεντρική τιμή (6) ήταν 1,5C κάθισα και έκανα απόδειξη με μπλαμπλα 5 γραμμές!Και καλά απαγωγή σε άτοπο, ότι για οποιοδήποτε άλλο C δεν θα μπορούσε να ισχύσει ότι η κεντρική τιμή είναι 6...Πράγμα το οποίο δε νομίζω ότι στέκει άρα και δε θα βαθμολογηθεί..

Κι όμως θα πάρεις μονάδες! :D
Εάν έκανες σωστή απαγωγή σε άτοπο μπορεί να σου δώσουν και 6/6 στο Γ1. Αλλά και πάλι, στα μαθηματικά γενικής/κατεύθυνσης υπάρχει η εξής οδηγία: κάθε βήμα είναι και πόντος. Ακόμα κι αν δεν καταλήξεις στο σωστό αποτέλεσμα, παίρνεις από την ενδιάμεση διαδικασία (αν στέκει). Με βεβαιότητα (95%) μπορώ να σου πω ότι θα σου δώσουν μόρια και στο Γ1. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Εγώ το βρήκα κάπως ανορθόδοξα το Β1 του 3ου θέματος, και δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστό,
και πιο συγκεκριμένα είπα πως αφού η κλάση 2 έχει κεντρική τιμή 6 οι πιθανές κλάσεις(τις κλάσης 2) θα είναι [0,12) , [1,11), [2,10), [3,9), [4,8 ), [5,7) και πήρα μετά κάθε μία και είπα πως επειδή η πρώτη κλάση αρχίζει από μηδέν και οι κλάσεις είναι ίσου πλάτους απορρίπτονται οι άλλες και μένει η [4,8 ) άρα c=4 (λίγο πιο αναλυτικά βέβαια).

Μήπως μπορεί να μου πει κάποιος κατά πόσο είναι σωστός αυτός ο τρόπος και πόσο θα μου κόψουν;

Εάν διόρθωνα εγώ θα σου έδινα 6/6, άντε 5/6 αν χώλενε κάπου αυτό που 'γραψες.
Βέβαια δεν μπορώ να ξέρω τι θα κάνει ο τυχαίος διορθωτής που θα πέσει πάνω σου. :)

Για την ακρίβεια, είπα έστω c=5 και έτσι συνέχισα...βγήκα σε άτοπο και είπα μετά "ομοίως για κάθε c διάφορο του 4"
(Στο φροντιστήριο πάντως δε μου έδωσαν καθόλου μονάδες)
Αχα... αυτό το "ομοίως" κι εμένα θα με χάλαγε. Εγώ πιστεύω ότι 1-2 μονάδες θα τις πάρεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

V@gos

Νεοφερμένος

Ο V@gos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Ρε παιδια εγω στο οριο του 2ου θεματος ειπα οτι ειναι η παραγωγοσ στο 1.Επισεις την γωνια στο 2ο θεμα την εγραψα -π/4.Λετε να μου κοψουν μοναδες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Εγώ το βρήκα κάπως ανορθόδοξα το Β1 του 3ου θέματος, και δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστό,
και πιο συγκεκριμένα είπα πως αφού η κλάση 2 έχει κεντρική τιμή 6 οι πιθανές κλάσεις(τις κλάσης 2) θα είναι [0,12) , [1,11), [2,10), [3,9), [4,8 ), [5,7) και πήρα μετά κάθε μία και είπα πως επειδή η πρώτη κλάση αρχίζει από μηδέν και οι κλάσεις είναι ίσου πλάτους απορρίπτονται οι άλλες και μένει η [4,8 ) άρα c=4 (λίγο πιο αναλυτικά βέβαια).

Μήπως μπορεί να μου πει κάποιος κατά πόσο είναι σωστός αυτός ο τρόπος και πόσο θα μου κόψουν;
Κατα την γνώμη μου,όσο "μπακαλίστικος" και να είναι ο τρόπος σου, εφόσον το έχεις αιτιολογήσει σωστα, πρέπει να πάρεις όλα τα μόρια...τώρα το τι θα σκεφτεί ο κάθε βαθμολογητής δεν το ξέρω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

watson

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο watson αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 151 μηνύματα.
:mad::mad::mad:δεν τα λες κ ευκολα αυτα. . .ελεος...κ αυτα που λενε μερικοι οτι ηταν γελοια κ τετοια ειναι απλα κατι φ******** που εκ του ασφαλους το παιζουν ανετοι(αφου εγραψαν 100) ....Οι περισσοτεροι λενε (κ ετσι ειναι) οτι ειναι τα πιο δυσκολα τησ δεκαετιας. . .

Καλα, αυτο ελεγαν και για τα θεματα των μαθ. κατ. περσι:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

darkr0se

Νεοφερμένος

Ο darkr0se αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Παιδια.. αμα κολωνετε στα μαθηματικα γενικης.. εισαστε στο ελεος του θεου την Τεταρτη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Περιμένω την Τετάρτη όχι μόνο αγγούρι...ολόκληρη την σαλάτα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ctenidane

Νεοφερμένος

Ο ctenidane αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
μόλις πήρα τα θέματα και τα κοίταξα για περίπου 2.30 ώρες κοίταγα χαμογελώντας τους επιτηρητές και κατέβαζα πανάγιες και χριστούς. Τώρα όσο αφορά για κάτι παιδιά που πιστεύουν ότι ήταν γελοία και ότι και φέτος το παραξεφτίλισαν πέρσι εγώ έγραψα 16.9 μαθ. κατ. και μάτι γενικής 11 αυτό για όσους λένε ότι γενικά αυτό το μάθημα είναι εύκολο, η αλήθεια είναι πως το υποτίμησα..........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

watson

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο watson αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 151 μηνύματα.
Παιδια.. αμα κολωνετε στα μαθηματικα γενικης.. εισαστε στο ελεος του θεου την Τεταρτη...
μεγαλη μπουκια φαε...:/:
μην τους ριχνεις τωρα
:clapup: :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fly

Δραστήριο μέλος

Η Μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 441 μηνύματα.
Τελικα αν και θεωρητικη θα εγραφα πολυ καλυτερα....μου αξιζε ενα 17 για το διαβασμα που ειχα ριξει...και θα το παιρνα αλλα πιστευα οτι καποια πραγματα τα ειχα λαθος και δεν τα συνεχισα.οπως το Α1 και το Γ3...τελος παντων γυρω στο 14,15....με το που ειδα τα θεματα επαθα 8 εγκεφαλικα και θα λιποθυμουσα αν δεν ηταν η επιμελητρια να με κρατησει...:(:( ισως τωρα που ηρεμησα λιγακι,ειδα οτι ηταν οντως πιο δυσκολα απλα επρεπε καποιος να παραμεινει ψυχραιμος και να τα δει με λογικη...οσο γιατο θεωρητικο-τεχνολο-θετικο δεν θελω να το θιξω γιατι εγραψα καλυτερα απο πολλα παιδια της τεχνολογικης οποτε δεν παιζει ρολο...τελος παντων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top