[16/06/2021] Μαθηματικά Προσανατολισμού

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
τα θεματα ειναι ακομα ευκολοτερα απο τα περσινα!!μεχρι το δ2 θυμιζουν 2009 σε επιπεδο ευκολιας!!το πρωτο θεμα ειναι κυριολεκτικα της πλακας.η αποδειξη που πεφτει καθε χρονο,οι ορισμοι οι κλασσικοι,τα σωστο λαθος τα κλασσικα.β θεμα ειναι ολο της πλακας με εξαιρεση το πληθος των ριζων που ο αλλος πρεπει να χει εξασκηθει λιγο.ειναι καρμπον με το ερωτημα του 2008 με παρεμφερη συναρτηση!!ειχε να πεσει απο τοτε!το γ θεμα ειναι και αυτο της πλακας!!το πονηρο σημειο ηταν στο γ2 που σου ελεγε να βρεθει!!ηταν μια αστεια εξισωση -ημχ=0!!φανταζομαι οι περισσοτεροι παπαγαλοι θα παλευανε με θεωρηματα και θα γελαγανε και τα σκυλια!!το δ1,δ2 της πλακας.
τα μονα ερωτηματα που αξιζανε ηταν τα δ3,δ4 που εκει θα ξεχωρισει καπως ο καλος.
στο μεν δ3 πρεπει να σου κοψει οτι για τα χ<=0 δεν εχουν κοινη ριζα διοτι η μια συναρτηση ειναι μικροτερη ή ιση του μηδεν,η αλλη καθαρα θετικη.οποτε τσιμπας τους ln και καταληγεις στην f(x)=0 που ειχες αποδειξει οτι εχει ελαχιστο στο χ0=0 το f(x0)=0
στο δ4 ειχε ενα λεπτο σημειο!σου εδινε οτι ειναι συνεχης!!εκει θα την πατησε κοσμος και κοσμακης!επρεπε να παρεις 2 περιπτωσεις.στη μεν πρωτη να μην ειναι παραγωγισιμη οποτε ειναι κρισιμο σημειο,στη δευτερη να ειναι παραγωγισιμη στο χ0 οποτε πηγαινες με θεωρημα fermat.η αποσταση ηταν d(x)=f(x)-φ(χ) και σου δινε ελαχιστο στο χο οποτε απο fermat d'(x0)=0 f'(x0)-φ'(χ0)=0 αρα κατεληγες στο φ'(χ0)=0 δηλαδη κρισιμο σημειο.
ουτε αντιπαραδειγμα δεν εβαλαν :'(
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
ουτε αντιπαραδειγμα δεν εβαλαν :'(
δυστυχως γυρισαμε στις εποχες τις δικες μας με 3 θεματα της πλακας για να πιασουν τη βαση του 10 και 2 ποιοτικα ερωτηματα στο τελος.βεβαια εμας συνηθως ηταν τα παλουκια αυτα τα 2 ερωτηματα αυτα οκ πονηρα μεν αλλα ο καλος τα βγαζε 100%.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
δυστυχως γυρισαμε στις εποχες τις δικες μας με 3 θεματα της πλακας για να πιασουν τη βαση του 10 και 2 ποιοτικα ερωτηματα στο τελος.βεβαια εμας συνηθως ηταν τα παλουκια αυτα τα 2 ερωτηματα αυτα οκ πονηρα μεν αλλα ο καλος τα βγαζε 100%.
το δ4 αν το σκεφτεις ψυχραιμα με βαση τον ορισμο νομιζω ειναι ευκολοτερο και απο το δ3.. νομιζω τα θεματα καλως που δινουν πολυ ευκολα το 10 και δινει την δινατοτητα να πλησιασουν ακομα πιο ευκολα σε μετριες βαθμολογιες αλλα το 18+ νομιζω θα πρεπει να απαιτει μια μεγαλυτερη δυσκολια ωστε να υπαρξει μια σωστη κλιμακωση στους υποψηφιους..
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
το δ4 αν το σκεφτεις ψυχραιμα με βαση τον ορισμο νομιζω ειναι ευκολοτερο και απο το δ3.. νομιζω τα θεματα καλως που δινουν πολυ ευκολα το 10 και δινει την δινατοτητα να πλησιασουν ακομα πιο ευκολα σε μετριες βαθμολογιες αλλα το 18+ νομιζω θα πρεπει να απαιτει μια μεγαλυτερη δυσκολια ωστε να υπαρξει μια σωστη κλιμακωση στους υποψηφιους..
ενταξει τα δ3,δ4 υποτιθεται ηταν για να ξεχωρισει ο καλος.δεν ηταν αλυτα αλλα ουτε και προφανη.το δ3 ηθελε δουλεια.συμφωνω το δ4 ηταν πολυ πιο ευκολο απο το δ3.σκεψου το δ4 μοιαζει με το σωστο λαθος το περσινο!!δεν νοειται καποιος που κανει φροντιστηριο να μην εχει κανει ενα τετοιου τυπου ερωτημα οπως το δ4.σημαινει οτι απλα πεταξε τα λεφτα του.το δ3 ηθελε καποια αυτενεργεια δικια σου οχι κατι εξοντωτικα δυσκολο αλλα σιγουρα πανω στο αγχος μπορει καποιος να μην το εβλεπε οτι για χ>0 μονο εχει λυση και τσιμπα τους ln και να παιδευοταν χωρις αποτελεσμα!
 

tsaxomar23

Νεοφερμένος

Η tsaxomar23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
τα θεματα ειναι ακομα ευκολοτερα απο τα περσινα!!μεχρι το δ2 θυμιζουν 2009 σε επιπεδο ευκολιας!!το πρωτο θεμα ειναι κυριολεκτικα της πλακας.η αποδειξη που πεφτει καθε χρονο,οι ορισμοι οι κλασσικοι,τα σωστο λαθος τα κλασσικα.β θεμα ειναι ολο της πλακας με εξαιρεση το πληθος των ριζων που ο αλλος πρεπει να χει εξασκηθει λιγο.ειναι καρμπον με το ερωτημα του 2008 με παρεμφερη συναρτηση!!ειχε να πεσει απο τοτε!το γ θεμα ειναι και αυτο της πλακας!!το πονηρο σημειο ηταν στο γ2 που σου ελεγε να βρεθει!!ηταν μια αστεια εξισωση -ημχ=0!!φανταζομαι οι περισσοτεροι παπαγαλοι θα παλευανε με θεωρηματα και θα γελαγανε και τα σκυλια!!το δ1,δ2 της πλακας.
τα μονα ερωτηματα που αξιζανε ηταν τα δ3,δ4 που εκει θα ξεχωρισει καπως ο καλος.
στο μεν δ3 πρεπει να σου κοψει οτι για τα χ<=0 δεν εχουν κοινη ριζα διοτι η μια συναρτηση ειναι μικροτερη ή ιση του μηδεν,η αλλη καθαρα θετικη.οποτε τσιμπας τους ln και καταληγεις στην f(x)=0 που ειχες αποδειξει οτι εχει ελαχιστο στο χ0=0 το f(x0)=0
στο δ4 ειχε ενα λεπτο σημειο!σου εδινε οτι ειναι συνεχης!!εκει θα την πατησε κοσμος και κοσμακης!επρεπε να παρεις 2 περιπτωσεις.στη μεν πρωτη να μην ειναι παραγωγισιμη οποτε ειναι κρισιμο σημειο,στη δευτερη να ειναι παραγωγισιμη στο χ0 οποτε πηγαινες με θεωρημα fermat.η αποσταση ηταν d(x)=f(x)-φ(χ) και σου δινε ελαχιστο στο χο οποτε απο fermat d'(x0)=0 f'(x0)-φ'(χ0)=0 αρα κατεληγες στο φ'(χ0)=0 δηλαδη κρισιμο σημειο.
στο γ2 και γω προσπαθουσα να το λυσω με θεωρημα και εν τελει ελυσα την εξισωση -ημχ=0. φοβομουν οτι εκανα βλακεια γιατι οταν βγηκα ολοι ελεγαν οτι εβγαινε με ρολ. επομενως ειναι σωστο; αν ναι τοτε τα εχω παει πολυ καλυτερα απο οτι περιμενα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,487 μηνύματα.
Οτι ξερω ειναι ευκολο και οτι δεν ξερω ειναι βουνο.
Για τα παιδια που τους διδαξαν καπου τις μεθοδολογιες αυτες ηταν βατα διοτι αυτος που εβαλε τις ασκησεις ηταν νοημων ανθρωπος , διαλεξε ασκησεις για εξετασεις περιορισμενου χρονου και αγχωδους καταστασεως.
Συγκεκριμενα επελεξε συναρτησεις που κυλουσαν με βεβαιοτητα χωρις πισογυρισματα το οποιο ενθαρυνει και ξεκουραζει το παιδι. ( ευγε του).
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
στο γ2 και γω προσπαθουσα να το λυσω με θεωρημα και εν τελει ελυσα την εξισωση -ημχ=0. φοβομουν οτι εκανα βλακεια γιατι οταν βγηκα ολοι ελεγαν οτι εβγαινε με ρολ. επομενως ειναι σωστο; αν ναι τοτε τα εχω παει πολυ καλυτερα απο οτι περιμενα.
οχι φιλε δεν ηθελε ρολ αυτο ηταν η παγιδα!!φαινομενικα φαινεται οτι ειναι ρολ αλλα δεν ειναι!σου λεει να βρεθει,δηλαδη θελει συγκεκριμενο χ που επαληθευει την εξισωση!με το ρολ στο [π/2,3π/2] εξασφαλιζες οτι εχει στο (π/2,3π/2) όμως δεν εντοπιζες ποιο ειναι.επισης ηθελες και μοναδικοτητα που η μονοτονια αλλαζε στο (0,3π/2) άρα ουτε μοναδικοτητα μπορουσες να βγαλεις ευκολα.αρα η λυση ηταν η προφανης επιλυσης της -ημχ=0!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Οτι ξερω ειναι ευκολο και οτι δεν ξερω ειναι βουνο.
Για τα παιδια που τους διδαξαν καπου τις μεθοδολογιες αυτες ηταν βατα διοτι αυτος που εβαλε τις ασκησεις ηταν νοημων ανθρωπος , διαλεξε ασκησεις για εξετασεις περιορισμενου χρονου και αγχωδους καταστασεως.
Συγκεκριμενα επελεξε συναρτησεις που κυλουσαν με βεβαιοτητα χωρις πισογυρισματα το οποιο ενθαρυνει και ξεκουραζει το παιδι. ( ευγε του).
στο μονο που πιστευω εκανε πατατα η επιτροπη ειναι οτι πολλοι θα θεωρησαν οτι εφοσον τους λες δειξτε αν ισχυουν προυποθεσεις του ρολ να αγχωθηκαν οτι θελει σονυ και καλα ρολ το επομενο ερωτημα οποτε πιστευω ηταν αστοχια.το κανανε επιτηδες προφανως για να δουν αν εχει κατανοησει καποιος τα δεδομενα,αλλα νομιζω τετοια μπερδεματα καλο ειναι να αποφευγονται.επισης στο σωστο λαθος εκτιμω οτι το βιβλιο δεν εχει το συμβολισμο R*.θα μου πεις υπαρχει μαθητης που να μην το ξερει???οσοι κανουν φροντιστηριο προφανως τον ξερουνε,αλλα γτ να θεωρουμε αυτονοητο οτι κανουνε ολοι φροντιστηριο??γτ δεν τεθηκε οπως το λεει το βιβλιο ξεκαθαρα??
 
Τελευταία επεξεργασία:

aceon

Νεοφερμένος

Ο aceon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Εντωμεταξύ για το Δ4, δεν έχω ακούσει από άλλον να δοκίμασε αυτό που έγραψα εγώ και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να έχω πρόβλημα. Ουσιαστικά είπα ότι έστω ότι το x0 δεν είναι κρίσιμο σημείο, άρα ΠΡΕΠΕΙ να είναι η φ(x) παραγωγίσιμη στο x0 και να είναι φ'(x0) ≠ 0. Οπότε μετά και η d(x) = f(x) - φ(x) είναι παραγωγίσιμη στο x0 ως πράξεις παραγωγίσιμων, και επειδή παρουσιάζει ελάχιστο στο x0, είναι d'(x0) = 0, δηλαδή f'(x0) = φ'(x0) ≠ 0, άτοπο γιατί αν κάνεις πράξεις, πάει f'(x0) = 0. Άρα το x0 είναι κρίσιμο. Δε βγάζει νόημα?
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Εντωμεταξύ για το Δ4, δεν έχω ακούσει από άλλον να δοκίμασε αυτό που έγραψα εγώ και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να έχω πρόβλημα. Ουσιαστικά είπα ότι έστω ότι το x0 δεν είναι κρίσιμο σημείο, άρα ΠΡΕΠΕΙ να είναι η φ(x) παραγωγίσιμη στο x0 και να είναι φ'(x0) ≠ 0. Οπότε μετά και η d(x) = f(x) - φ(x) είναι παραγωγίσιμη στο x0 ως πράξεις παραγωγίσιμων, και επειδή παρουσιάζει ελάχιστο στο x0, είναι d'(x0) = 0, δηλαδή f'(x0) = φ'(x0) ≠ 0, άτοπο γιατί αν κάνεις πράξεις, πάει f'(x0) = 0. Άρα το x0 είναι κρίσιμο. Δε βγάζει νόημα?
το διορθωνω εχεις απολυτο δικιο!!!ουσιαστικα κατερριψες τον ισχυρισμο δεν ειναι κρισιμο με την αρνηση των 2 προυποθεσεων και επεσες σε ατοπο!!ειναι σωστοτατο!ελπιζω να ανεφερες οτι χρησιμοποιεις το φερματ και το χ0 ειναι εσωτερικο ετσι??ειναι σωστοτατη η σκεψη σου παντως
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,487 μηνύματα.
Κοιτα ευκλειδη οι πανελληνιες βρίθουν ανέκαθεν απο αυτο το πουστοειδες και ανηθικο φαινομενο της αμφιβολιας το οποιο και εχουν βαφτισει και νομιμοποιησει ως διαβαθμισμενης δυσκολιας και να ξεχωρισουν οι καλοι.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Κοιτα ευκλειδη οι πανελληνιες βρίθουν ανέκαθεν απο αυτο το πουστοειδες και ανηθικο φαινομενο της αμφιβολιας το οποιο και εχουν βαφτισει και νομιμοποιησει με ως διαβαθμισμενης δυσκολιας και να ξεχωρισουν οι καλοι.
οπως το λες ειναι αλλα σκεψου να ναι ολα γελοια θα παρουν ολοι 20 και μετα θα κριθει ποιος θα μπει στις σχολες απο εναν κομπλεξικο φιλολογο.για αυτο πρεπει να υπαρχουν 2 καλα ερωτηματα
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,487 μηνύματα.
Και 20 και 40 να παρει. Τα θεματα πρεπει να ειναι σαφη, σαφεστερα,σαφεστατα στο τετραγωνο. Μαγγιες σε απειρα παιδια απαγορευονται.
Αληθεια υπαρχει μαθημα στα λυκεια ''προστασια απο απατεωνα μαθηματικο'' ?δεν το συναντησα.
 

aceon

Νεοφερμένος

Ο aceon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
ελπιζω να ανεφερες οτι χρησιμοποιεις το φερματ και το χ0 ειναι εσωτερικο ετσι??
Ναι... Όχι βασικά δεν το είπα το δεύτερο:P, είπα κατευθείαν ότι είναι παραγωγίσιμη και έχει ακρότατo στο x0 και πήρα fermat... αλλά ένταξει δε θεωρώ ότι θα με ζημιώσει ιδιαίτερα, δηλαδή το x0 νομίζω είναι ανάμεσα σε 1 και e και η d(x) προφανώς ήταν ορισμένη στα θετικά x. Αν χάσω, θα χάσω 1 μονάδα το πολύ δεν πειράζει,
 
Τελευταία επεξεργασία:

Xristosdimitra

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Xristosdimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Γονιός Μαθητή. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Και 20 και 40 να παρει. Τα θεματα πρεπει να ειναι σαφη, σαφεστερα,σαφεστατα στο τετραγωνο. Μαγγιες σε απειρα παιδια απαγορευονται.
Αληθεια υπαρχει μαθημα στα λυκεια ''προστασια απο απατεωνα μαθηματικο'' ?δεν το συναντησα.
Γιάννη εσυ πιστευεις ότι φέτος επίτηδες βάζουν βατά θέματα (μέχρι σήμερα τουλάχιστον ) για να ανέβουν οι βάσεις ;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,487 μηνύματα.
Γιάννη εσυ πιστευεις ότι φέτος επίτηδες βάζουν βατά θέματα (μέχρι σήμερα τουλάχιστον ) για να ανέβουν οι βάσεις ;
Ειναι μια απελπιδα προσπαθεια της κεραμεως να περισώσει οτι μπορει απο την εικονα της και κρυφη επιθυμια της ,περισσοτεροι μαθητες να φυγουν απο το γκρουπ 0-5 και να πανε στο γκρουπ 5-10, ώστε να μην βγει αλληθινος ο συριζα για τους 25000 εξω.
Επεισης για να εχει μια δικαιολογια να πει αν δεν γινει αυτο. Οριστε και σε ευκολοτερα θεματα 5ετιας δεν τα καταφεραν να μπουν, συνεπως δεν αξιζουν ,τι να κανουν στα ΑΕΙ?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εσυ τι εκανες καλη μου? Ωχ... μηπως ειναι γουρσουζια να ρωταω?
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Ειναι μια απελπιδα προσπαθεια της κεραμεως να περισώσει οτι μπορει απο την εικονα της και κρυφη επιθυμια της ,περισσοτεροι μαθητες να φυγουν απο το γκρουπ 0-5 και να πανε στο γκρουπ 5-10, ώστε να μην βγει αλληθινος ο συριζα για τους 25000 εξω.
Επεισης για να εχει μια δικαιολογια να πει αν δεν γινει αυτο. Οριστε και σε ευκολοτερα θεματα 5ετιας δεν τα καταφεραν να μπουν, συνεπως δεν αξιζουν ,τι να κανουν στα ΑΕΙ?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εσυ τι εκανες καλη μου? Ωχ... μηπως ειναι γουρσουζια να ρωταω?
Μήπως όμως στην πράξη τα πιο εύκολα θεματα αφήσουν περισσότερους εκτός;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,487 μηνύματα.
Κοιτα Αθηνά , τα οποια ευκολα θεματα δεν προκειτε να ανεβασουν τα μορια πανω απο +800 για αθηνα. Αν δεν μπουνε αθηνα θα πανε επαρχια , δεν μας πειραζει αυτο ( κυβερνηση) Η αθηνα δεν θα ορφανεψει. Πρεπει να βοηθηθουν με τα αρχαια και οι ξενες φιλολογιες της αθηνας που ηταν στον πατο,
Το παιχνιδι παιζεται κυριως για την επαρχια, να εχουμε περισσοτερο κοσμο γυρω στα 9000 μορια για να μην μεινουν ορφανες οι σχολες. Το ειπαν καθαρα , ενισχύστε , αιγαίου , δημοκρίτειο, δυτ μακεδονιας.
Ειδικα τα μαθηματικα ειναι πολυ σημαντικά για τις χαμηλόβαθμες σχολες του 4ου επαρχιας ,
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Κοιτα Αθηνά , τα οποια ευκολα θεματα δεν προκειτε να ανεβασουν τα μορια πανω απο +800 για αθηνα. Αν δεν μπουνε αθηνα θα πανε επαρχια , δεν μας πειραζει αυτο ( κυβερνηση) Η αθηνα δεν θα ορφανεψει. Πρεπει να βοηθηθουν με τα αρχαια και οι ξενες φιλολογιες της αθηνας που ηταν στον πατο,
Το παιχνιδι παιζεται κυριως για την επαρχια, να εχουμε περισσοτερο κοσμο γυρω στα 9000 μορια για να μην μεινουν ορφανες οι σχολες. Το ειπαν καθαρα , ενισχύστε , αιγαίου , δημοκρίτειο, δυτ μακεδονιας.
Ειδικα τα μαθηματικα ειναι πολυ σημαντικά για τις χαμηλόβαθμες σχολες του 4ου επαρχιας ,
Γενικά τα θέματα με τα οποία θα ειχαμε το μέγιστο αριθμό εισακτεων ειναι αυτα που θα συγκεντωρονταν οι περισσότερες βαθμολογίες γύρω από κάποιους βαθμούς. Θεματα στα οποία θα είναι ιδιο το ποσοστό αυτών που θα γράψουν 5, 10 ,15 και 20 θα είναι αυτά που θα αφήσουν τον μεγαλύτερο αριθμό μαθητών εκτός
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Ναι... Όχι βασικά δεν το είπα το δεύτερο:P, είπα κατευθείαν ότι είναι παραγωγίσιμη και έχει ακρότατo στο x0 και πήρα fermat... αλλά ένταξει δε θεωρώ ότι θα με ζημιώσει ιδιαίτερα, δηλαδή το x0 νομίζω είναι ανάμεσα σε 1 και e και η d(x) προφανώς ήταν ορισμένη στα θετικά x. Αν χάσω, θα χάσω 1 μονάδα το πολύ δεν πειράζει,
ανεφερες τη λεξη φερματ εστω??στο λεω γτ ειναι κομπλεξικοι οι διορθωτες και τα μετρανε ολα
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,487 μηνύματα.
Γενικά τα θέματα με τα οποία θα ειχαμε το μέγιστο αριθμό εισακτεων ειναι αυτα που θα συγκεντωρονταν οι περισσότερες βαθμολογίες γύρω από κάποιους βαθμούς. Θεματα στα οποία θα είναι ιδιο το ποσοστό αυτών που θα γράψουν 5, 10 ,15 και 20 θα είναι αυτά που θα αφήσουν τον μεγαλύτερο αριθμό μαθητών εκτός
ναι ετσι , αλλα με τα ευκολοτερα δεν μειώνεται η ομαδα 5 και αυξανει η ομαδα 10?
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top