[15/5/2009] Νεοελληνική Γλώσσα

Πως σας φάνηκαν τα θέματα;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια. Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 0)
  • Εύκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Μέτριας δυσκολίας

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δύσκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δεν έδινα σήμερα / Δε δίνω πανελλαδικές

    Ψήφοι: 0 0.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
η καθηγητρια που μας κανει Εκθεση στο σχολειο ειναι εξεταστρια στις Πανελληνιες! Μου ειπε λοιπον οτι απο τον τιτλο κοβουν 1-2 μορια η τιποτα!:no1:

παραπάνω κόβουν. ο τίτλος είναι πολύ σημαντικός.

το θέμα τις έκθεσης μου φάνηκε μ#@4κια. πώς συνδέονται το κάψιμο των βιβλίων με τα ηλεκτρονικά μέσα δέν το καταλαβαίνω. τεσπα, θα δούμε τι ψάρια πιάσαμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

candygirl

Νεοφερμένος

Η candygirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
η αληθεια να λεγεται,τα θεματα ηταν ευκολα,εκτος αμα εισαι απροσεκτος οπως π.χ μερικοι δεν ειδαν στην Β.4 οτι ηθελε να πουμε και σε ποια φωνη ηταν η φραση,οποτε χανονται μερικα μορια απο το τιποτα :(
Συμφωνώ οτι καποιοι μπορει να ηταν απροσεκτοι( λογω αγχους), και εγω εκανα λαθος στη συγκεκριμενη ασκηση,στο β ερωτημα,..Αλλά διαφωνω οτι τα θεματα ηταν ευκολα..εγω προσωπικα,τα θεωρω μετριας δυσκολιας..και αρκετα πονηρα..
Αλλα οκ,περασε η εκεθεση..Παμε γερα στα υπολοιπα μαθηματα παιδια!!:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Foux

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η (: αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 121 μηνύματα.
διάβασα ότι μόνο το 15% των μαθητών θα γράψει πάνω απο 15.
άρα γύρω στα 3 άτομα που έχουν απαντήσει σε αυτό το ποστ.
τι ωραίααααα.... -__-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolas17

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,894 μηνύματα.
Κατ' αρχάς Foux δεν λαμβάνεις υπόψη ότι για να βγει το 15% αυτό δεν διαλέγουν άτομα μέσα από ΑΥΤΌ το φόρουμ αλλά γενικά από ένα ευρύτερο δείγμα. Θεωρώ ότι τα παιδιά που ασχολούνται γενικότερα με την τεχνολογία,φόρουμ, διαδίκτυο κτλ (όπως εμείς) υπάρχει μια καλύτερη πιθανότητα να έχουμε γράψει καλά -δεν λέω ότι είναι βέβαιο, φυσικά (άσε που το θέμα ήταν και σχετικό με τα ηλεκτρονικά μέσα πληροφόρησης και γνώσης :P). Πιστεύω -ελπίζω- ότι αυτά που λέω θα επιβεβαιωθούν και από τα αποτελέσματα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisMat

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DimitrisMat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 223 μηνύματα.
διάβασα ότι μόνο το 15% των μαθητών θα γράψει πάνω απο 15.
άρα γύρω στα 3 άτομα που έχουν απαντήσει σε αυτό το ποστ.
τι ωραίααααα.... -__-

Είχαμε φήμες πριν την έκθεση...τώρα έχουμε και μετά. :down:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hearts_alive

Νεοφερμένος

Ο hearts_alive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Αν και είμαι υπέρ της άποψης "γράψαμε ό,τι γράψαμε, τώρα πάμε γι'άλλα", ας γράψω κι εγώ το κατιτίς μου, μια και διαβάζω πολλές αντικρουόμενες αξιολογήσεις των θεμάτων σε αυτές τις σελίδες...
Κατ'αρχάς να τονίσω ότι με το που βγήκα έξω, έχοντας δει αυτές τις ασκήσεις και σκεπτόμενος ότι η έκθεση πλέον πιάνει 40 αντί για 50, έλεγα ότι θα υπάρξει θεαματική αύξηση του μέσου όρου σε πανελλήνιο επίπεδο, στο συγκεκριμένο μάθημα.

Αμ δε...

1. Η εξαγωγή περίληψης των 2 πρώτων παραγράφων του κειμένου δεν ήταν καθόλου εύκολη υπόθεση
2. Την πατήσανε πάρα πολλά παιδιά στις λεξιλογικές ασκήσεις και στην πραγματικά επιπέδου δημοτικού (χωρίς υπερβολές) άσκηση με την μετατροπή στις συντάξεις. Όπως γίνεται, δυστυχώς, αυτό το χρόνο, μας τρώει η επιστήμη και ξεχνάμε τα βασικά...
3. Τα δύο ζητούμενα της έκθεσης ήταν αρκετά άσχετα μεταξύ τους και η σύνδεση που επιδιώξαμε όσοι την επιδιώξαμε μάλλον στα μάτια του φυσιολογικού ανθρώπου θα φαίνεται επιτηδευμένη, άστοχη...

Τι να πω, προσωπικά θα περίμενα να συνειδητοποιήσουν περισσότερο την ευθύνη τους εκεί στην επιτροπή θεμάτων. Με το που διάβασα το θέμα σκέφτηκα "ντάξει, καλό είναι", αλλά στην πορεία φάνηκαν οι παγίδες... είχε πραγματικά ΠΟΛΥ πράμα να γράψεις κι έτσι πρέπει να'χω ξεφύγει αρκετά απ'το όριο (3.5 σελίδες με 15 γράμματα σε κάθε σειρά... yeah).
Η δική μου εντύπωση είναι ότι όσο είσαι εντός θέματος και δεν φλυαρείς ακατάσχετα επαναλαμβάνοντας τις ιδέες σου, ο διορθωτής δεν σε "τσεκουρώνει".

Παρ'όλ' αυτά, με τόσα που έχουμε ακούσει από γνωστούς μας λίγο - πολύ, ξέρουμε ότι οι τύχες μας εξαρτώνται σε μεγάλο ποσοστό από τους βαθμολογητές...

Καλά αποτελέσματα και πάμε γερά για τ'άλλα 5 (ή 6 ή 7, ανάλογα!) !:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
πολύ αισιόδοξους σας βρήσκω. εγώ πάντως ανοίκω στην πλειοψηφία. γύρω στο 12-13 περιμένω, όπως και πέρσυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angelina001

Νεοφερμένος

Η angelina001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
λοιπον να πω και εγω τη γνωμη μου...οι γλωσσικες βατες αλλα πολλα παιδια χασαν καποια συνωνυμα αντωνυμα οπως φρονημα αρετη και λοιπα...και πολλοι δεν καναν τη παθητικη/ενεργητικη.το θεμα εκθεσης: α ζητουμενο βατο και γνωστο αλλα το β ξεφευγε...δεν ηταν ουτε αιτιες ουτε συνεπειες ουτε τροπος αντιμετωπισης...δεν ηταν σαφες...πολυ τα χασαν με τετοιο θεμα και πανικοβληθηκαν...ετσι τουλαχιστον εκανε η πλειοψηφια των συμμαθητων μου...μη λετε εκ του ασφαλουσ οτι το β ζητουενο ηταν γελοιο.....πιστευω οτι αρκετοι ξεφυγαν και δε ξερω κατα ποσο θα μειωσοθν απ τη συνοχη μεταξυ πρωτου και δευτερου ζητουμενο(κ εγω ειμι μια απο αυτουσ που δεν τ συνδεσα πολυ καλα στ μεταβατικη.)αυτα απο μενα...απο δω και περα θεμα τυχης και βαθμολογητων.καλα αποτελεσματα σε ολους μας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marios8

Νεοφερμένος

Ο Μαριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
παιδια ξαναλεω ξεχασα να ξεκινησω με αφορμηση και ξεκινησα με:σημερα στην εποχη μας παρατηρειται οξυνση του φαινομενου.....

ποσο θα μου κοψουν περιπου?????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angelina001

Νεοφερμένος

Η angelina001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
δε μπορουμε να ξερουμε..αναλογα με τα κεφια των βαθμολογητων σου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

efi_11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εφη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής Θράκης (Κομοτηνή) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Aποψη μου...
Περιληψη βατη αλλα οχι ευκολη, ειχε καποια δυσκολια(αλλα πολυ ευκολοτερη απο την περσινη)
Θεωρια πολυ ευκολη μπορω να πω
Εκθεση ΠΕΡΙΡΓΗ μονο αυτο μου την χαρακτηριζει... Δεν ηταν ουε δυσκολο θεμα ουε ευοκολο ομως, ηθελε προσοχη και ηταν θεμα Β λΥκειου!!!!

Αυτα...
Καλη συνεχεια!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

κουνελι

Νεοφερμένος

Η γιωτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Nομίζω ότι ήταν αρκετές οι ασκήσεις αλλά γενικά ήταν εύκολα. Εγώ από το άγχος έκανα λάθος και στα πιο απλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
ρε μιχαλη οπως ειχα ξαναπει παλιοτερα μην ειμαστε των ακρων οχι και πιο δυσκολα απο περσι μην τρελαθουμε τελειως το κειμενο περσι δεν εβγαζες νοημα και η παραδοση ηταν ενα θεμα που δε μπορουσες να μιλησις ευκολα δε λεω οτι ηταν αστεια τα θεματα οπως λενε καποια παπαγαλακια της κυβερνησης ενοψει ευροεκλογων αλλα σε καμια περιπτωση πιο δυσκολα απο περσι:mad:

Νομιζω πως πέρσι το μονο δύσκολο που είχαμε ήταν η περίληψη και η αναπτυξη παραγράφου. Το θεμα της έκθεσης υπήρχε σε όλα τα βοηθηματα. Αντιθετα, φετος δεν υπήρχε πουθενα και η περιληψη, αν όχι πιο δυσκολη απο πέρσι ήταν στο ίδιο επίπεδο.

Το ερώτημα ήταν το εξής: "Σε άρθρο που θα δημοσιευθεί στη σχολική σας εφημερίδα να αιτιολογήσετε το παραπάνω φαινόμενο και να αναφερθείτε στους τρόπους που θα συμβάλουν στην αρμονική συνύπαρξη του βιβλίου με τα ηλεκτρονικά μέσα πληροφόρησης και γνώσης».

Πού λοιπόν θα έπρεπε να εστιάσει ο υποψήφιος; Που θα έβρισκε το μίτο ανάμεσα στα δυο ζητήματα; Εδώ υπάρχει μια ασάφεια. Δεν είναι ευδιάκριτη η σύνδεση. Και δεν είναι ευδιάκριτη όχι γιατί κάποιος λόγω αδυναμίας του προσωπικής δεν μπορεί να την εντοπίσει, αλλά γιατί σύνδεση δεν υπάρχει. Πρόκειται για δυο ζητήματα, σοβαρά μεν αλλά μη συνδεόμενα μεταξύ τους. Για να προσεγγίσει κανείς ορθά το θέμα αυτό προϋπέθετε ανάλυση της φιλοσοφίας του ηλεκτρονικού βιβλίου σε συνδυασμό με τη συμβολική κίνηση της καταστροφής βιβλίων από μαθητές στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Γίνεται όμως αυτό; Από την μια έχουμε μια συμβολική κίνηση, από την άλλη μια πραγματικότητα.

Αν δηλαδή είχαμε υποθετικά ένα τέλειο εκπαιδευτικό σύστημα δεν θα είχε εισβάλλει στη ζωή μας η τεχνολογία; Η εισβολή της τεχνολογίας στο χώρο της μάθησης είναι απόρροια του πάσχοντος εκπαιδευτικού συστήματος; Από την μια: η καταστροφή των βιβλίων από τους μαθητές εμπεριέχει συμβολισμούς. Αυτό είναι από μόνο του μια υπόθεση φιλοσοφική. Από την άλλη; ο ηλεκτρονικό βιβλίο είναι ένα μέρος του παγκόσμιου ίντερνετ και της νέας πραγματικότητας. Το ένα δεν προϋποθέτει ή δεν προκαλεί δηλαδή το άλλο. Να γιατί δεν συνδέονται, αν τουλάχιστον θέλει κάποιος να γράψει ένα άρτια δομημένο κείμενο.

Πολύ απλά: το κάψιμο των βιβλίων δεν σημαίνει απαξίωσή του λόγω της πρόκρισης ώς πιο πρόσφορου μέσου, του ίντερνετ, για την μάθηση. Αλλά όπως είπα εμπεριέχει οργή και θυμό για ένα εξαντλητικό σύστημα εξέτασης που στην ουσία του είναι μια φούσκα και δεν παρέχει γνώσεις και παιδεία στον μαθητή. Η αιτιολόγηση του φαινομένου του καψίματος των βιλίων εμπεριέχει έναν συμβολισμό. Απαξίωση του βαθμοθηρικού, απομνημονευτικού, στείρου τρόπου μάθησης κλπ.

Καλή επιτυχία σε όλους στη συνέχεια!

Τα δύο ζητουμενα κατά τη γνώμη μου μπορούσαν να συνδεθουν ως εξης: οι μαθητες καταστρεφουν τα βιβλια τους. Αυτο δεν ωφειλεται μονάχα στους γνωστούς λόγους, αλλά και στο ότι ο μέσος μαθητης δεν αγαπάει το βιβλίο, πράγμα που ενυσχυει η εισβολή των νέων μέσων.
Με μια πρώτη ματια έτσι μου φαινεται τουλάχιστον. γενικότερα πολλά φαινομενικά "άσχετα" θεματα της καθημερινης μας ζωης (όχι μόνο στην έκθεση) συνδέονται αρρηκτα μεταξυ τους, απλώς ίσως εμεις δεν είμαστε σε θέση να το καταλάβουμε:bye:

διάβασα ότι μόνο το 15% των μαθητών θα γράψει πάνω απο 15.
άρα γύρω στα 3 άτομα που έχουν απαντήσει σε αυτό το ποστ.
τι ωραίααααα.... -__-

Μην ακουτε τετοια ρε. Ακομα δεν πηγαν τα γραπτα στα βαθμολογικά κέντρα, βγηκε κιολας στατιστικη? wow

παιδια ξαναλεω ξεχασα να ξεκινησω με αφορμηση και ξεκινησα με:σημερα στην εποχη μας παρατηρειται οξυνση του φαινομενου.....

ποσο θα μου κοψουν περιπου?????

Μπορεί και τιποτα, "σημερα, στην εποχη μας" σαν πολύ ελαφρα αφόρμηση είναι. Το άκυρο θα ήταν να αρχίσεις με "είναι γενικά αποδεκτο" ξερωγω

Μην ανησυχεις! Καλη επιτυχία στα επόμενα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggel A4 forever

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 251 μηνύματα.
τα εμαθα απο την ξαδερφη μου και μου φανηκαν ευκολα.τα αντωνυμα και τα συνωνυμα τζαμπα μοναδες,η εκθεση αναπτυξη,επιχειρηματολογια καλη εκφραση και εχω εκφρασης της νεολαιας καλη εικονα στο γραπτο γαιτι αυτο κανει ευδιαθετο τον καθηγητη η περιληψη αρκετα καληκαι απλη.σε γενικες γραμμες καλα ποστευ οτι ηταν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Κλασσικό θέμα πανελλαδικών!

Ούτε εύκολο αλλά ούτε και κάτι εξωπραγματικό και φυσικά αντισος. Ιδιαίτερα αυτό με χαροποίησε γιατί κάθε φορά ακούω από παιδιά αυτό λέει το φροντιστήριο ότι θα πέσει ενώ κανείς δε μπορεί να ξέρει...(τί καλός που είμαι :P:P)

Το κείμενο του Τερζάκη μου φάνηκε απαιτητικό με την έννοια ότι άλλες φορ΄ς το διαβάω μαι φορά το κείμενο και το πιάνω τώρα ΄θελα 2-3 φορές για να καταλάβω τί θέλει να πει.

Στις ασκήσεις καλά τα πήγα εκτ΄ςο απ[ό τις λεξιλογικές καθώς στρο φρόνημα έβαλα στάση εννοώντας τη στάση που κρατάμε και στο ετερόφωτος έβαλα ομοιόφωτος και στο αρετή έβαλα παλεονεκτήμα (γενικά οι λξιλογικές δεν είναι το φόρτε μου).

Στην έκθεση έγραψα 4 σελίδες (με την έννοια ότι είχα τί να γράψω). Πιστεύω όμως ότι πέτυχα τη σύνδεση μεταξύ των υποερωτημάτων ως ένα βαθμό, γιατίδ ε μπ΄κα κατ'ευθείαν. Είχα μια ξεχωριστή παράγραφο ανάμεσα...

Εκεί πρέπει να τα πήγα πιο καλά από όλα καθώς από όλα μαζί στο κομμάτι της έκθεσης τα πάω πάντα πιο καλά παρά σε περίληψη και ασκήσεις. Θα δείξει...

Σε γενικές γραμμές μου άρεσε το θέμα και οι ασκήσεις... βέβαια θα εξαρτηθεί από τους φιλόλογους......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pilasboy

Νεοφερμένος

Ο Pilas Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Παιδια ,5 σελιδες εγραψα...Ολα ηταν εντος θεματος,απλα επιχειρηματολογησα αναλυτικα... Τι να πω,ελπιζω να μην κοψουν γι'αυτο.! καλη συνεχεια...
Όταν λέει 500-600 λέξεις τι σημαίνει;
Μακάρι να μην σας κόψει τίποτα απλά έχω ακούσει ότι κόβουν.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
τα εμαθα απο την ξαδερφη μου και μου φανηκαν ευκολα.τα αντωνυμα και τα συνωνυμα τζαμπα μοναδες,η εκθεση αναπτυξη,επιχειρηματολογια καλη εκφραση και εχω εκφρασης της νεολαιας καλη εικονα στο γραπτο γαιτι αυτο κανει ευδιαθετο τον καθηγητη η περιληψη αρκετα καληκαι απλη.σε γενικες γραμμες καλα ποστευ οτι ηταν

Ο τίτλος δεν είναι και τόσο σημαντικό στοιχείο του άρθρου, αν η Έκθεση εντυπωσιάσει, δεν θα κόψουν. Το πιο σημαντικό στο άρθρο να μη γράψατε τίποτα "από τα αρχαία χρόνια, το βιβλίο ήταν πολύ σημαντικό" γιατί τότε θα σας ξεσκίσουν πολύ περισσότερο απ'την απουσία τίτλου.

aggel, εντάξει, δε νομίζω ότι γνωρίζεις τις απαιτήσεις, εκτός κι αν μεταφέρεις απλά τη γνώμη της ξαδέρφης σου, οπότε δεκτό.

Όταν λέει 500-600 λέξεις εννοεί το γενικό επίπεδο έκτασης, εννοεί ότι δε μπορείς να γράψεις 1500. Όχι όμως ότι δε μπορείς να γράψεις και 400, ή 700. Πραγματικά δεν έχει νόημα, είναι το τελευταίο πράγμα που κοιτάνε σε μία Έκθεση, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κριτήριο το όριο λέξεων σε καμία περίπτωση. Εκτός κι αν έχεις γράψει 7 σελίδες μαλακίες, οπότε σίγουρα θα σου κόψουν, αλλά μάλλον θα οφείλεται στις μαλακίες, όχι στις 7 σελίδες. Για να τελειώνουμε, τρία πράγματα βαθμολογούν στην Έκθεση. Το περιεχόμενο με 20/40 (ανάπτυξη και σχετικότητα ιδεών με το ζητούμενο θέμα), έκφραση με 12/40 (ποιότητα λεξιλογίου, υψηλό επίπεδο έκφρασης) και 8/40 τη δομή του κειμένου, δηλαδή την παραγραφοποίηση κατά νοηματικές ενότητες και τη διάρθρωση. Ο τίτλος εντάσσεται στο κριτήριο της δομής, σε ένα κείμενο με καλή παραγραφοποίηση, ομαλό σπάσιμο ενοτήτων και καλή διάρθρωση, δεν είναι δυνατόν να κοπούν για μια τέτοια παράβαση πάνω από δύο μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kontreraspan

Νεοφερμένος

Ο panagiotis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
μην λεμε Μ@@@κιες τωρα...φυσικα και κοβουνε μοναδες για ενα αρθρο που δεν εχει τιτλο...εγω τζαμπα τον εβαλα???.και απο την αλλη μια απο τις σημαντικοτερες διαφορες μεταξυ αρθρου και δοκιμιου ειναι οτι στο πρωτο ο τιτλος ειναι υποχρεωτικος ενω στο αλλο επιθυμητος....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εγώ σου λέω πως έχουν τα πράγματα με τη δομή. Τώρα, αν πιστεύεις ότι σε μια άρτια δομημένη έκθεση ο άλλος θα κόψει πάνω από 1-2 μόρια για την απουσία τίτλου, τι να σου πω, εντάξει.
Η βασική διαφορά άρθρου και δοκιμίου δεν είναι δομική. Είναι στο επίπεδο ανάλυσης, ενώ το άρθρο αφορμάται από επίκαιρο γεγονός και μένει στην επικαιρότητα, το δοκίμιο δεν έχει ανάγκη να αφορμάται από επίκαιρο γεγονός και ο ρόλος του είναι να αναλύσει διεξοδικά κάθε πλευρά του θέματος. Επιπλέον ο ρόλος του άρθρου είναι κυρίως η πληροφόρηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nikas Spyros

Νεοφερμένος

Ο Σπύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Ειπαν στην τηλεοραση οτι ο τιτλος επρεπε να αναφερεται και στα δυο σκελη του θεματος και οτι εκει ηταν μια μικρη δυσκολια.. Εγω εβαλα "Εκσυγχρονισμος, οχι καψιμο"..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top