[14/5/2011] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Πώς θεωρείτε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 112)
  • Άριστα

    Ψήφοι: 20 17.9%
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 12 10.7%
  • Καλά

    Ψήφοι: 3 2.7%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 19 17.0%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 9 8.0%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 11 9.8%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 38 33.9%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,094 μηνύματα.
Το οτι το 4ο θεμα ηταν 99% αυτουσιο με μια ασκηση των ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ενος φροντιστιριου (καποιος το παρεθεσε πιο πανω) γιατι μενει ασχολιαστο δηλαδη? Αυτο ειναι το αδιαβλητο των πανελληνιων? Μονο οι αριθμοι στον τραγικο εκθετη αλλαζαν (και αυτοι κατα πολυ λιγο), κατα τα αλλα ολα ιδια!

Oι πανελλαδικές είναι από τους πιο αδιάβλητους θεσμούς. Προσωπικά δε πιστεύω ότι έγινε τέτοιο θέμα ούτε φυσικά ότι τα θέματα ήταν ίδια (ίσως τυχαίως εμοιαζαν αρκετά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ό,τι μας μαθαίνουν κάνουμε.Όπως μας έμαθαν να αντιμετωπίζουμε τις Πανελλήνιες τις αντιμετωπίζουμε.
Εμένα μου είπαν να μάθω τη Βιολογία κατα λέξη αλλιώς θα μου κόψουν.Αν μου ζητήσουν παραπάνω κριτική σκέψη από αυτή που θα μπορούσα να έχω αποκτήσει μέσω του τρόπου που με μαθαίνουν αυτοί θα φταίνει όχι εγώ.Να απαιτούν ό,τι έχουν δώσει.Όχι να ξεκινάνε μία ωραία πρωία και να λένε ,φέτος τα παιδιά θα πρέπει να σκέφτονται έτσι για να τα λύσουν γιατί δεν φταίμε εμείς που η προηγούμενη κυβέρνηση τα είχε κάνει παπαγαλάκια.Κι αυτό ισχύει για όλα τα μαθήματα.Άιντε να πούμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Ό,τι μας μαθαίνουν κάνουμε.Όπως μας έμαθαν να αντιμετωπίζουμε τις Πανελλήνιες τις αντιμετωπίζουμε.
Εμένα μου είπαν να μάθω τη Βιολογία κατα λέξη αλλιώς θα μου κόψουν.Αν μου ζητήσουν παραπάνω κριτική σκέψη από αυτή που θα μπορούσα να έχω αποκτήσει μέσω του τρόπου που με μαθαίνουν αυτοί θα φταίνει όχι εγώ.Να απαιτούν ό,τι έχουν δώσει.Όχι να ξεκινάνε μία ωραία πρωία και να λένε ,φέτος τα παιδιά θα πρέπει να σκέφτονται έτσι για να τα λύσουν γιατί δεν φταίμε εμείς που η προηγούμενη κυβέρνηση τα είχε κάνει παπαγαλάκια.Κι αυτό ισχύει για όλα τα μαθήματα.Άιντε να πούμε.

Αυτό που δεν έχετε καταλάβει είναι ότι οι Πανελλήνιες είναι ένας διαγωνισμός με "νικητές" και "ηττημένους".Δεν ανταγωνίζεστε την επιτροπή που βγάζει τα θέματα, αλλά ο ένας τον άλλο.Όποιος είναι ο καλύτερα προετοιμασμένος, αυτός αποδίδει καλύτερα, και τρώει τη θέση του παπαγάλου.Εγώ το χάρηκα φέτος που έβαλαν δύσκολα θέματα(έτσι λέτε τουλάχιστον), και μακάρι να γίνουν και πιο δύσκολα.Το μάθημα Βιολογία Γ.Π ποιος σου είπε να το παπαγαλίσεις?Το σύστημα.Αχα.Εσένα το σύστημα σου λέει διάβασε 70 σελίδες ύλη και έλα απάντησε σε ερωτήσεις που αφορούν αυτή την ύλη.Σε όλους αυτό λέει.Ελπίζω να καταλαβαίνεις.:)

Και σε πληροφορώ ότι σε 1-2 χρόνια maximum, όταν και η παρούσα κυβέρνηση θα τα βρει σκούρα με το λαό, θα βάλει ΚΙ ΑΥΤΗ εύκολα θέματα για να φχαριστιόμαστε όλοι και να λέμε τι γαμάτοι είμαστε, να τους ψηφίζουμε, και να ζούμε εμείς καλά κι αυτοί καλύτερα.Guaranteed.

Και τέλος να εκφράσω τα γέλια μου για αυτό που λέτε μερικοί.Όχι μερικοί βασικά, αλλά ΠΟΛΛΟΙ.Το ότι "Έβαλαν δύσκολα θέματα, ειδικά μαθ.Γ.Π για να μη πάρουν πολλούς στην αστυνομία/στρατό κτλ. κτλ.".Ε, να πάρτε ένα LOL κι ένα μεγάλο χαμόγελο, που δεν έχετε ιδέα τι συμβαίνει, πως λειτουργούν οι πανελλαδικές, και παρόλα αυτά πάτε και διαγωνίζεστε κιόλας.Ορίστε.:clapup::clapup::clapup::clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όταν θα σου βάλουν τα ακόμα πιο δύσκολα θέματα που απαιτείς σου εύχομαι να καταφέρεις να διαχειριστείς όλους τους παράγοντες και να τα λύσεις.
Το μάθημα Βιολογία ΓΠ δεν μου είπε κανένας να το παπαγαλίσω γιατί έδινα Μαθηματικά.Το μάθημα Βιολογία Κατεύθυνσης μου είπαν πολλοί να το παπαγαλίσω
γιατί με έχουν ενημερώσει για το τι γίνεται στα εξεταστικά και ότι πολλοί είναι λάτρεις της αποστήθισης με αποτέλεσμα να κόβονται μονάδες από την έλλιψη μιας γραμμής.Και να σε ενημερώσω ότι αν θέλουν μπορούν να βάλουν ακόμα πιο δύσκολα θέματα που ακόμα και οι ιδιοφυίες σαν εσένα δεν θα μπορέσουν να τα λύσουν. Έλεος πώς έχετε γίνει έτσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mathen

Νεοφερμένος

Ο Mathen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Εμείς της θετικής και τεχνολογικής νιώθουμε εκνευρισμένοι. Αυτοί της θεωρητικής πως θα αισθάνονται άραγε; Εγώ θα ένιωθα πολύ νευριασμένος με τέτοιο 4ο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killingbegin

Νεοφερμένος

Ο killingbegin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Από τα πιο ψύχραιμα μηνύματα που έχω δει σήμερα.
Λοιπόν ναι, δέχομαι αυτόν τον ορισμό της "δυσκολίας" που έδωσε ο αγαπητός sourotiris. Εγώ βέβαια δεν θα έλεγα "δύσκολα", αλλά "μη-αναμενόμενα". Και αυτό προσπαθώ απ' το μεσημέρι να δείξω, ότι σε γενικές γραμμές δύσκολα δεν ήταν από την άποψη του ότι ζητούσαν περίεργα πράγματα, πράγματα εκτός ύλης, ή πολύ συνδιαστικά πράγματα.

Μη-αναμενόμενα όμως ναι. Σε αυτό θα συμφωνήσω ότι με βάση την εικόνα που είχαμε από αυτό το μάθημα τόσα χρόνια, ήταν έκπληξη από το Υπουργείο να αλλάξει το ύφος των θεμάτων. Σε αυτό δίνω 1024 δίκια στους υποψηφίους. Μου έχει συμβεί και μένα το 2006 στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, όταν το Γ' θέμα ήταν εκτός φιλοσοφίας Πανελληνίων καθώς ήταν άσκηση βαριά σε πράξεις. Και έμεινα κι εγώ έκπληκτος τότε, αλλά το να κάτσω να βρίζω το Υπουργείο δεν ήταν λύση. Δεν μιλάω εκ του ασφαλούς λοιπόν, γιατί έχω περάσει και εγώ από πολύωρες αναμονές και έχω βιώσει το στοιχείο της έκπληξης.

Αυτό προσπαθώ να σας περάσω απ' το μεσημέρι - ίσως με έναν πολύ "ωμό" τρόπο - το να μάθετε να κρατάτε την ψυχραιμία σας. :)

Γι' αυτό λοιπόν, ναι ήταν δύσκολα από την άποψη του ότι ήταν μη-αναμενόμενα και είχαν το στοιχείο της έκπληξης. Αλλά δύσκολα από την άποψη του ότι ζητούσαν περίεργα πράγματα, όχι.
Δεκτό του ότι όταν βλέπεις περίεργα πράγματα από το δεύτερο θέμα σε χτυπά στην ψυχολογία. Αλλά δεν έχετε άλλη επιλογή, πρέπει να μάθετε να παλεύετε με αυτές τις συνθήκες.

Η συμβουλή της ημέρας από εμένα σε εσάς:

  • Όλοι δίνετε στα θέματα αυτά (τουλάχιστον οι περισσότεροι), συνεπώς τα "δύσκολα" θέματα παίρνουν όλους, όχι μόνο εσάς.
  • Να μάθετε να διατηρείτε την ψυχραιμία σας. Όπως θα είδατε και σήμερα, η ψυχραιμία μπορεί να κάνει την διαφορά και να σε βάλει μέσα στη Σχολή που θέλεις ή να σε αφήσει απ' έξω.
  • Δεν έχετε σκοπό να γράψετε για 20, απλώς να γράψετε καλύτερα από τους ανταγωνιστές σας. Ναι, ανταγωνιστές γιατί δεχτείτε το, οι Πανελλήνιες είναι "ο θάνατός σου, η ζωή μου". Γι' αυτό αν κολλήσετε κάπου προχωρήστε παρακάτω για να μαζέψετε όσα μόρια μπορείτε.
  • Γι' αυτό μην σκοτίζεστε που έπεσαν μη-αναμενόμενα θέματα αν δώσατε τον καλύτερο εαυτό σας, γιατί αρκετοί ανταγωνιστές σας θα τα παράτησαν με το που είδαν τα θέματα.

Άντε, καλή επιτυχία.

Φιλε μου το ξαναλεμε. Το 2006 οταν εδωσες εσυ ηταν υποχρεωτικο μαθημα τα μαθηματικα.
Πλεον ειναι επιλογης. Αυτο σημενει οτι το 30% τον υποψυφιων ειχε μαθηματικα και απο αυτο το ποσοστο το 20% εγραψε κάτω απο 12-13 εμένα προσωπικα δε με έφτασε ο χρόνος να ξανατσεκαρω το γραπτό μου.
Αυτο σημενει οτι το 70% υποψηφιων που είχανε παρει βιολογια-φυσικη ισως και ιστορια γράψανε καλητερα απο τα ατομα των μαθηματικων. Οταν γ..μας μαθηματικα κατευθυνσης γ..μας πολυ κόσμο αν ειναι να γαμίσ...εις γενικής γαμισ..τους ολους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Όταν θα σου βάλουν τα ακόμα πιο δύσκολα θέματα που απαιτείς σου εύχομαι να καταφέρεις να διαχειριστείς όλους τους παράγοντες και να τα λύσεις.
Το μάθημα Βιολογία ΓΠ δεν μου είπε κανένας να το παπαγαλίσω γιατί έδινα Μαθηματικά.Το μάθημα Βιολογία Κατεύθυνσης μου είπαν πολλοί να το παπαγαλίσω
γιατί με έχουν ενημερώσει για το τι γίνεται στα εξεταστικά και ότι πολλοί είναι λάτρεις της αποστήθισης με αποτέλεσμα να κόβονται μονάδες από την έλλιψη μιας γραμμής.Και να σε ενημερώσω ότι αν θέλουν μπορούν να βάλουν ακόμα πιο δύσκολα θέματα που ακόμα και οι ιδιοφυίες σαν εσένα δεν θα μπορέσουν να τα λύσουν. Έλεος πώς έχετε γίνει έτσι.

Παρόλο που δε σε ειρωνεύομαι σε κανένα σημείο,σε προσωπικό επίπεδο, επιλέγεις να το κάνεις εσύ.Τιμή σου(?).

Σε γ' ενικό κάνε την πρόταση(με τη Βιο Γ.Π), έξυπνη, και αν έχεις τα κότσια αποστόμωσε με αντί να λες...pretty much...τίποτα.

ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑ,ΙΔΙΑ ΥΛΗ, ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΣΕΝΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕ ΕΣΕΝΑ, οπόοοοοτε...εγώ λέω να σταματήσεις την κλάψα και να συγκεντρωθείς.

Ωραία, δηλαδή εσύ θες θέματα που να είναι εύκολα, ώστε ανά πάσα στιγμή το κάθε μπάζο να μπορεί να εξισωθεί με το μέτριο και το κάθε μετριάκι με τον άριστο.Εγώ από την άλλη λέω να είναι διαβαθμισμένα έτσι ώστε να διαχωρίζονται αυτές οι ομάδες μαθητών και να έχει διαφορά ο κακός απο το μέτριο και ο μέτριος από τον άριστο.Να υπάρχουν εκείνα τα ερωτήματα στο 2ο και 3ο θέμα που ο κακός δε θα μπορέσει και ο μέτριος θα μπορέσει.Να υπάρχουν εκείνα τα ερωτήματα στο 4ο που ο μέτριος(εσύ) να μη μπορεί να τα λύσει, αλλά μια διάνοια(εγώ) να μπορεί..Γιατί δηλαδή ρε Σοφία εσύ που θες ιατρική να γράφεις 5 μόρια κάτω από την Αλεξ/πολης και ο τάδε τυχερός επειδή του έκατσαν τα θέματα να σου τρώει τη θέση?(Αντίστοιχα εσύ μπορεί να είσαι ο μέτριος, εγώ, ο τάδε).Αν τα θέματα ήταν πιο δύσκολα θα γινόταν ένα κάπως καλύτερο ξεκαθάρισμα.Και βέβαια όμως θέλετε ΣΤΑΝΤΑΡ θέματα, ακόμα και στα μαθηματικά για να μπορείτε να τα λύνετε και τα λεφτά του μπαμπάκα να μην πηγαίνουν στο βρόντο.Το μόνο που θέλετε είναι να βλέπετε 20άρια(έτσι όπως σαν έμαθαν στη λυκειακή βαθμολόγηση), να τονώνετε το εγώ σας και να γουστάρετε.Όταν μου απαντάς έτσι, και βλέποντας τις απόψεις των υπολοίπων, αυτό κατάλαβα.:hmm:

Όσον αφορά αυτό που λες ότι μπορούν να βάλουν και δυσκολότερα θέματα τα οποία η μεγαλειότητα μου δε θα μπορέσει να λύσει, ε για να απαντήσω στο ίδιο ΧΑΜΗΛΟ επίπεδο στο οποίο κινήθηκες, ορίστε : "Θα πω τη μαμά μου να τους δείρει αυτούς στο υπουργείο":vava:

Καιιιιιιιιιιιιιιιι πάλι εκεί που θες κάνε τα Γ ενικό ή Γ πληθ., μη παρεξηγιόμαστε κιόλας.:whistle:

Α και για την τελευταία επισήμανση σου, ας πω: Έχουμε γίνει πανέμορφοι, νανανανανανανανα, κλάψε τώρα ζηλιάρα :X
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kon_amelie

Νεοφερμένος

Η kon_amelie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Θερμή παράκλιση γιατί το έχετε τραβίξει πολύ το θέμα.
Όσοι είστε φοιτητές/υποψήφιοι για 10η φορά/καθηγητές/μαθηματικά μυαλά και δε συμμαζεύετε ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ να λέτε ότι τα θέματα ήταν εύκολα και ότι λυνόντουσταν.
Αν βρισκόσασταν στην αίθουσα, με μια ώρα αναμονή, το στομάχι να έχει φτάσει στο λάρυγγα από το άγχος και γενικότερα να επικρατεί ένας πανικός, θα σας έλεγα εγώ αν θα τα λύνατε ή αν θα βγαίνατε να πείτε μετά ότι "ντάξει μωρέ. Λυνόντουσταν. Πως κάνετε έτσι?".
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ που αντι να σκεφτείτε ότι η μισή Ελλάδα αυτή την στιγμή κλαίει κυριολεκτικά γιατί ήταν μάθημα βαρύτητας για το 5ο πεδίο, κάθεστε και κάνετε επίδειξη γνώσεων.
Όσον αφορά τώρα το αν οι θετικοτεχνολογικοί τα έλυσαν πιο εύκολα από τους θεωρητικούς, είναι πράγματι μια αλήθεια. Αλλά για απαντήστε μου και σε κάτι άλλο, ποιος μαθητής μετά από τέτοια πούτσα θα καθόταν να σκεφτεί ότι κάποιο από τα ερωτήματα του 4ου θέματος ήθελε να δείξεις πως η εξίσωση είναι "1-1"?
Όχι απαντήστε μου μαγκάκια του πολυτεχνείου και όλοι εσείς που έχετε δώσει 15 φορές κ έχετε πάρει από τα τρία το μακρύτερο.
Κοψ'τε την επίδειξη γιατί πραγματικά δεν περνάει.
Α και το σημαντικότερο. Μην παραλείψετε να ΞΑΝΑψηφίσετε το ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές ε! Γιατί θα διοριστέιτε αμέσως στο δημόσιο.
ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ.
Με αγάπη,
υποψήφια πανελλαδικών 2011
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Φιλε μου το ξαναλεμε. Το 2006 οταν εδωσες εσυ ηταν υποχρεωτικο μαθημα τα μαθηματικα.
Πλεον ειναι επιλογης. Αυτο σημενει οτι το 30% τον υποψυφιων ειχε μαθηματικα και απο αυτο το ποσοστο το 20% εγραψε κάτω απο 12-13 εμένα προσωπικα δε με έφτασε ο χρόνος να ξανατσεκαρω το γραπτό μου.
Αυτο σημενει οτι το 70% υποψηφιων που είχανε παρει βιολογια-φυσικη ισως και ιστορια γράψανε καλητερα απο τα ατομα των μαθηματικων. Οταν γ..μας μαθηματικα κατευθυνσης γ..μας πολυ κόσμο αν ειναι να γαμίσ...εις γενικής γαμισ..τους ολους...
Φάουλ. Καλό θα ήταν να ψάχνουμε λίγο τα πράγματα. :) Εγώ ήμουν στην πρώτη χρονιά που εφαρμόστηκε το παρόν σύστημα των 6 μαθημάτων και όπως και φέτος οι περισσότεροι είχαν Μαθηματικά, εκτός από κάτι θεωρητικούς που πήραν Βιολογία.

Και τότε στην Βιολογία ΓΠ και Φυσική ΓΠ πέσανε πιο "εύκολα".

Και να σε ενημερώσω ότι αν θέλουν μπορούν να βάλουν ακόμα πιο δύσκολα θέματα που ακόμα και οι ιδιοφυίες σαν εσένα δεν θα μπορέσουν να τα λύσουν.
So what? Δεν θα μπει στην Ιατρική αυτός που έχει 19.5, αλλά αυτός που έχει 17. Either way, η Ιατρική θα δεχθεί τον ίδιο αριθμό ατόμων!

Αυτό που είπε ο Alchemist είναι πολύ σωστό και δεν ξέρω γιατί δεν το καταλαβαίνετε. Ο αγώνας των Πανελληνίων δεν είναι ένας αγώνας που τον δίνετε "όλοι μαζί", αλλά "όλοι εναντίων όλων". Είτε το θέλετε είτε όχι, σκοπός σας στις Πανελλήνιες είναι να φάτε τους συμμαθητές σας, όλα τα μέλη του iSchool που δίνουν Πανελλήνιες και γενικά όσους δίνουν φέτος Πανελλήνιες.

Ο εχθρός σας είτε το θέλετε είτε όχι, δεν είναι η επιτροπή που βάζει θέματα. Εκείνοι έχουν την δουλίτσα τους. Σκοπός σας είναι να γράψετε καλύτερα από τους ανταγωνιστές σας. Γι' αυτό και φωνάζω "ψυχραιμία" και προσπαθήστε να εκλογικεύσετε λίγο την κατάσταση.

Και ξαναλέω:

  • Σκοπός σας δεν είναι να πιάσετε το 20.
  • Σκοπός σας είναι να γράψετε καλύτερα από τους άλλους.
Όσο δύσκολα θέματα και να βάλουν, στα ίδια θα γράψετε όλοι. Αν βάλουν ένα παλούκι 4ο θέμα που δεν το λύνει κανείς, ξέρετε ποιος θα περάσει στο Πολυτεχνείο; Όχι αυτός που το έλυσε ολόκληρο, αλλά αυτός που το πάλεψε και προσπάθησε να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα μόρια. Αυτοί που με το που δουν την εκφώνηση, χάσουν την ψυχραιμία τους και τα παρατήσουν ... θα μείνουν εκτός.

Έτσι λοιπόν, όσοι παλέψατε τα χθεσινά μαθηματικά να ξέρετε ότι είστε σε πολύ καλό δρόμο κι ας μην πιάσατε πάνω από 90. Αυτό γιατί πολύς κόσμος θα τα παράτησε.

Γι' αυτό ξανελέμε, ψυχραιμία παιδιά! :)
Ο "πόλεμος" τώρα άρχισε. Ακόμα δεν έχουν καν έρθει τα δύο μαθήματα βαρύτητας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TheNikosforever

Νεοφερμένος

Ο TheNikosforever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Παρόλο που δε σε ειρωνεύομαι σε κανένα σημείο,σε προσωπικό επίπεδο, επιλέγεις να το κάνεις εσύ.Τιμή σου(?).
Σε γ' ενικό κάνε την πρόταση(με τη Βιο Γ.Π), έξυπνη, και αν έχεις τα κότσια αποστόμωσε με αντί να λες...pretty much...τίποτα.

ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑ,ΙΔΙΑ ΥΛΗ, ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΣΕΝΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕ ΕΣΕΝΑ, οπόοοοοτε...εγώ λέω να σταματήσεις την κλάψα και να συγκεντρωθείς.

Ωραία, δηλαδή εσύ θες θέματα που να είναι εύκολα, ώστε ανά πάσα στιγμή το κάθε μπάζο να μπορεί να εξισωθεί με το μέτριο και το κάθε μετριάκι με τον άριστο.Εγώ από την άλλη λέω να είναι διαβαθμισμένα έτσι ώστε να διαχωρίζονται αυτές οι ομάδες μαθητών και να έχει διαφορά ο κακός απο το μέτριο και ο μέτριος από τον άριστο.Να υπάρχουν εκείνα τα ερωτήματα στο 2ο και 3ο θέμα που ο κακός δε θα μπορέσει και ο μέτριος θα μπορέσει.Να υπάρχουν εκείνα τα ερωτήματα στο 4ο που ο μέτριος(εσύ) να μη μπορεί να τα λύσει, αλλά μια διάνοια(εγώ) να μπορεί..Γιατί δηλαδή ρε Σοφία εσύ που θες ιατρική να γράφεις 5 μόρια κάτω από την Αλεξ/πολης και ο τάδε τυχερός επειδή του έκατσαν τα θέματα να σου τρώει τη θέση?(Αντίστοιχα εσύ μπορεί να είσαι ο μέτριος, εγώ, ο τάδε).Αν τα θέματα ήταν πιο δύσκολα θα γινόταν ένα κάπως καλύτερο ξεκαθάρισμα.Και βέβαια όμως θέλετε ΣΤΑΝΤΑΡ θέματα, ακόμα και στα μαθηματικά για να μπορείτε να τα λύνετε και τα λεφτά του μπαμπάκα να μην πηγαίνουν στο βρόντο.Το μόνο που θέλετε είναι να βλέπετε 20άρια(έτσι όπως σαν έμαθαν στη λυκειακή βαθμολόγηση), να τονώνετε το εγώ σας και να γουστάρετε.Όταν μου απαντάς έτσι, και βλέποντας τις απόψεις των υπολοίπων, αυτό κατάλαβα.:hmm:

Όσον αφορά αυτό που λες ότι μπορούν να βάλουν και δυσκολότερα θέματα τα οποία η μεγαλειότητα μου δε θα μπορέσει να λύσει, ε για να απαντήσω στο ίδιο ΧΑΜΗΛΟ επίπεδο στο οποίο κινήθηκες, ορίστε : "Θα πω τη μαμά μου να τους δείρει αυτούς στο υπουργείο":vava:

Καιιιιιιιιιιιιιιιι πάλι εκεί που θες κάνε τα Γ ενικό ή Γ πληθ., μη παρεξηγιόμαστε κιόλας.:whistle:

Α και για την τελευταία επισήμανση σου, ας πω: Έχουμε γίνει πανέμορφοι, νανανανανανανανα, κλάψε τώρα ζηλιάρα :X

φιλαρακι οκ συμφωνοι τα θεματα να ειναι δυσκολα αλλα ειναι με μια ΛΟΓΙΚΗ!!!!!!!!δεν μπορεις να βαλεις το β1 το θεωρητικα πιο δυσκολο για να μας κοψουν τα φτερα...γιατι δεν εδινε στο δ1 την λυση με σκοπο οι μαθητες που δεν την καταφεραν να μπορεσουν να συνεχισουν στην επομενη??δεν νομιζω οτι σε αυτες τις εξετασεις ξεχωριζε ο πιο διαβασμενος απο την λιγοτερο διαβασμενο..στεδον σε ολο το 4 θεμα χρειαζοταν απλως πραξεις!!!δεν νομιζω ενας μαθητης να μπορει να ξεχωρισει απο τον αλλον μονο επειδη ειναι καλυτερος στο να κανει πραξεις..αμα ο μαθητης τυχαινε να κανει ενα μικρο λαθακι σε προσημο για παραδειγμα στο 4 θεμα..που συμβαινει και στον καλυτερο μαθητη...με την τοσο ταλαιπωρια που ειχαμε φαει(ΜΗΝ ξαναναφερθω σε αυτην γιατι κατανταω κουραστικος)..δεν θα μπορουσε να συνεχισει στο επομενο ερωτημα...ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ!!!!!!!!ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ....ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΕΝΑΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΣ.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,094 μηνύματα.
Πέρα από αυτό ας κάνουμε μια βουτιά στα περσινά
Κρατάτε αναπνοή και βουτάτε
https://ischool.e-steki.gr/γενική-παιδεία/μαθηματικά-[17-5-2010]-μαθηματικά-γενικής-παιδείας-60754/

Στην αρχή όταν αρχίζετε να γράφετε πολλοί φοιτητες΄είναι μαζεμένοι εδώ. Μόλις βλέπουνε τα θέματα τα λένε όλοι εύκολα και εξοργίζονται με το υπουργείο που βάζει τόσο εύκολα θέματα. Αμέσως κάνουν την εφάνιση τους οι πρώτοι μαθητές και πολλοί από αυτούς επηρεασμένοι από την άποψη των φροντιστών λένε οτι τα θέματα ήταν για καλά διαβασμένους (ένας φροντιστής δε θα πει ποτέ ότι έπεσαν στο μάθημα του γελοία θέματα για ευνόητους λόγους). Στην συνέχεια αυτό γίνεται μέχρι να αρχίσει το επόμενο μάθημα των πανελλαδικών όπου η ιστορία επαναλαμβάνεται.

Του χρόνου πάλι το ίδιο θα γίνει αλλά οι σημερινοί υποψήφιοι (όσοι δε δίνουν) θα είναι με την πλευρά των φοιτητών και οι σημερινοί απόφοιτοι β λυκείου θα είναι στη θέση των υποψηφίων

Επίσης παρατηρήστε ότι παιδιά που δεν έγραψαν καλά στα μαθηματικά γενικής παιδειας μπήκανε σε πολύ καλές σχολές. Αυτό σημαίνει ότι τίποτα δε τέλειωσε ακόμα όλα τελειώνουν στο τέλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
φιλαρακι οκ συμφωνοι τα θεματα να ειναι δυσκολα αλλα ειναι με μια ΛΟΓΙΚΗ!!!!!!!!
δεν μπορεις να βαλεις το β1 το θεωρητικα πιο δυσκολο για να μας κοψουν τα φτερα...γιατι δεν εδινε στο δ1 την λυση με σκοπο οι μαθητες που δεν την καταφεραν να μπορεσουν να συνεχισουν στην επομενη??δεν νομιζω οτι σε αυτες τις εξετασεις ξεχωριζε ο πιο διαβασμενος απο την λιγοτερο διαβασμενο..στεδον σε ολο το 4 θεμα χρειαζοταν απλως πραξεις!!!δεν νομιζω ενας μαθητης να μπορει να ξεχωρισει απο τον αλλον μονο επειδη ειναι καλυτερος στο να κανει πραξεις..αμα ο μαθητης τυχαινε να κανει ενα μικρο λαθακι σε προσημο για παραδειγμα στο 4 θεμα..που συμβαινει και στον καλυτερο μαθητη...με την τοσο ταλαιπωρια που ειχαμε φαει(ΜΗΝ ξαναναφερθω σε αυτην γιατι κατανταω κουραστικος)..δεν θα μπορουσε να συνεχισει στο επομενο ερωτημα...ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ!!!!!!!!ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ....ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΕΝΑΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΣ.....

Καλά τα λες, παρόλα αυτά ας μη πάρω θέση για τα φετινά θέματα γιατί δεν είμαι Γ λυκείου και δε ξέρω ακριβώς τι παίζει με τη δυσκολία(?) και διαβάθμιση των φετινών θεμάτων.

Φάουλ. Καλό θα ήταν να ψάχνουμε λίγο τα πράγματα. :) Εγώ ήμουν στην πρώτη χρονιά που εφαρμόστηκε το παρόν σύστημα των 6 μαθημάτων και όπως και φέτος οι περισσότεροι είχαν Μαθηματικά, εκτός από κάτι θεωρητικούς που πήραν Βιολογία.
Και τότε στην Βιολογία ΓΠ και Φυσική ΓΠ πέσανε πιο "εύκολα".


So what? Δεν θα μπει στην Ιατρική αυτός που έχει 19.5, αλλά αυτός που έχει 17. Either way, η Ιατρική θα δεχθεί τον ίδιο αριθμό ατόμων!

Αυτό που είπε ο Alchemist είναι πολύ σωστό και δεν ξέρω γιατί δεν το καταλαβαίνετε. Ο αγώνας των Πανελληνίων δεν είναι ένας αγώνας που τον δίνετε "όλοι μαζί", αλλά "όλοι εναντίων όλων". Είτε το θέλετε είτε όχι, σκοπός σας στις Πανελλήνιες είναι να φάτε τους συμμαθητές σας, όλα τα μέλη του iSchool που δίνουν Πανελλήνιες και γενικά όσους δίνουν φέτος Πανελλήνιες.

Ο εχθρός σας είτε το θέλετε είτε όχι, δεν είναι η επιτροπή που βάζει θέματα. Εκείνοι έχουν την δουλίτσα τους. Σκοπός σας είναι να γράψετε καλύτερα από τους ανταγωνιστές σας. Γι' αυτό και φωνάζω "ψυχραιμία" και προσπαθήστε να εκλογικεύσετε λίγο την κατάσταση.

Και ξαναλέω:

  • Σκοπός σας δεν είναι να πιάσετε το 20.
  • Σκοπός σας είναι να γράψετε καλύτερα από τους άλλους.
Όσο δύσκολα θέματα και να βάλουν, στα ίδια θα γράψετε όλοι. Αν βάλουν ένα παλούκι 4ο θέμα που δεν το λύνει κανείς, ξέρετε ποιος θα περάσει στο Πολυτεχνείο; Όχι αυτός που το έλυσε ολόκληρο, αλλά αυτός που το πάλεψε και προσπάθησε να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα μόρια. Αυτοί που με το που δουν την εκφώνηση, χάσουν την ψυχραιμία τους και τα παρατήσουν ... θα μείνουν εκτός.

Έτσι λοιπόν, όσοι παλέψατε τα χθεσινά μαθηματικά να ξέρετε ότι είστε σε πολύ καλό δρόμο κι ας μην πιάσατε πάνω από 90. Αυτό γιατί πολύς κόσμος θα τα παράτησε.

Γι' αυτό ξανελέμε, ψυχραιμία παιδιά! :)
Ο "πόλεμος" τώρα άρχισε. Ακόμα δεν έχουν καν έρθει τα δύο μαθήματα βαρύτητας.

Αμην.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παρόλο που δε σε ειρωνεύομαι σε κανένα σημείο,σε προσωπικό επίπεδο, επιλέγεις να το κάνεις εσύ.Τιμή σου(?).
Σε γ' ενικό κάνε την πρόταση(με τη Βιο Γ.Π), έξυπνη, και αν έχεις τα κότσια αποστόμωσε με αντί να λες...pretty much...τίποτα.

ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑ,ΙΔΙΑ ΥΛΗ, ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΣΕΝΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕ ΕΣΕΝΑ, οπόοοοοτε...εγώ λέω να σταματήσεις την κλάψα και να συγκεντρωθείς.

Ωραία, δηλαδή εσύ θες θέματα που να είναι εύκολα, ώστε ανά πάσα στιγμή το κάθε μπάζο να μπορεί να εξισωθεί με το μέτριο και το κάθε μετριάκι με τον άριστο.Εγώ από την άλλη λέω να είναι διαβαθμισμένα έτσι ώστε να διαχωρίζονται αυτές οι ομάδες μαθητών και να έχει διαφορά ο κακός απο το μέτριο και ο μέτριος από τον άριστο.Να υπάρχουν εκείνα τα ερωτήματα στο 2ο και 3ο θέμα που ο κακός δε θα μπορέσει και ο μέτριος θα μπορέσει.Να υπάρχουν εκείνα τα ερωτήματα στο 4ο που ο μέτριος(εσύ) να μη μπορεί να τα λύσει, αλλά μια διάνοια(εγώ) να μπορεί..Γιατί δηλαδή ρε Σοφία εσύ που θες ιατρική να γράφεις 5 μόρια κάτω από την Αλεξ/πολης και ο τάδε τυχερός επειδή του έκατσαν τα θέματα να σου τρώει τη θέση?(Αντίστοιχα εσύ μπορεί να είσαι ο μέτριος, εγώ, ο τάδε).Αν τα θέματα ήταν πιο δύσκολα θα γινόταν ένα κάπως καλύτερο ξεκαθάρισμα.Και βέβαια όμως θέλετε ΣΤΑΝΤΑΡ θέματα, ακόμα και στα μαθηματικά για να μπορείτε να τα λύνετε και τα λεφτά του μπαμπάκα να μην πηγαίνουν στο βρόντο.Το μόνο που θέλετε είναι να βλέπετε 20άρια(έτσι όπως σαν έμαθαν στη λυκειακή βαθμολόγηση), να τονώνετε το εγώ σας και να γουστάρετε.Όταν μου απαντάς έτσι, και βλέποντας τις απόψεις των υπολοίπων, αυτό κατάλαβα.:hmm:

Όσον αφορά αυτό που λες ότι μπορούν να βάλουν και δυσκολότερα θέματα τα οποία η μεγαλειότητα μου δε θα μπορέσει να λύσει, ε για να απαντήσω στο ίδιο ΧΑΜΗΛΟ επίπεδο στο οποίο κινήθηκες, ορίστε : "Θα πω τη μαμά μου να τους δείρει αυτούς στο υπουργείο":vava:

Καιιιιιιιιιιιιιιιι πάλι εκεί που θες κάνε τα Γ ενικό ή Γ πληθ., μη παρεξηγιόμαστε κιόλας.:whistle:

Α και για την τελευταία επισήμανση σου, ας πω: Έχουμε γίνει πανέμορφοι, νανανανανανανανα, κλάψε τώρα ζηλιάρα :X


Συμφωνώ πάνω κάτω με όλα αυτά που λες. Επειδή όμως εγώ δεν είμαι τόσο ψυχρός εκτελεστής όσο εσύ και μπορεί να φάω το κεφάλι μου όπως πολλοί μου λένε θα σου πω ένα και μοναδικό πράγμα. Εάν έχεις λίγο καρδιά μέσα σου όταν περάσεις από τη μαρμελάδα στο πρωινό σου σε έναν ξερό καφέ θα ενοχληθείς. Δεν είσαι στη θέση μου κι εγώ δεν είμαι στη θέση κάποιου άλλου.
Δεν πέρασα την πρώτη χρονιά εκεί που ήθελα και αποφάσισα να ξαναδώσω.Γκεγκε? Μη μου λες να κόψω την κλάψα και να συγκεντρωθώ.Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ πως το λένε! Γιατί? Γιατί φοβάμαι μην χάσω την Ιατρική που την αξίζω πιο πολύ από πολλούς άλλους που γουστάρουν απλά να κάνουν μούρη με το όνομα. Φοβάμαι γιατί μπορεί να έχω κάνει την προσπάθεια του κόσμου,να έχω διαβάσει πολύ περισσότερο από πάρα πολλούς υποψήφιους να έχω αφησει την ωραιότατη σχολή (όπως όλοι επιμένουν) για να πραγματοποιήσω το όνειρό μου.Δεν με νοιάζει τι θέματα θα μπουν.Με νοιάζει να περάσω.Με νοιάζει να τα λύσω.Αν ήταν δύσκολα και τα έλυσα.Θα το πω.Αν ήταν εύκολα και τα έλυσα.Πάλι θα το πω.Είμαι αντικειμενική.Δεν με ενόχλησαν τα θέματα που έχουν πέσει μέχρι τώρα.Δεν είπα ότι ειναι παλουκάκια.Έχω δει χειρότερα! Με ενοχλεί που από το δεύτερο μαθημα το ηθικό μου έχει αγγίξει πάτο.Γιατί έτσι είμαι εγώ!Γιατί δυσκολεύομαι να το ξεπεράσω!Τι να κάνουμε!
Όταν είσαι εκτός χορού τα βλέπεις όλα απλά.Κι εγώ μια μέρα πριν αρχίσω έλεγα θα γράψω τέλεια,είμαι πανέτοιμη!και μπλα μπλα.Αλλά τώρα απλά φοβάμαι.Οκ,ας με περάσει ένας πιο δυνατός.Θα κάτσω να κλάψω τη μοίρα μου όλο το καλοκαίρι και εκεί στις 30 Αυγούστου θα προσπαθήσω να συμβιβαστώ με αυτά που μου ήρθαν.

Εγώ κουράστηκα.Οι γνώσεις μου είναι το μυαλό μου.Αν αυτοί βάλουν μαλακίες πολύ ωραία.Μπορεί και να μην τις λύσω.Αν οι μαλακίες τους χρειάζονται λογική έχω πιο πολλές πιθανότητες.Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Απλά άλλοι αποφασίζουν ποιος αξίζει να περάσει και ποιος όχι. Άδικη δεν είναι η ζωή?Έτσι λένε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,849 μηνύματα.
Απλά άλλοι αποφασίζουν ποιος αξίζει να περάσει και ποιος όχι. Άδικη δεν είναι η ζωή?Έτσι λένε.

Τώρα το εντόπισες; Τουλάχιστον το είδες νωρίς...για την μελλοντική σου πορεία. Άλλοι θα αποφασίσουν και για το πτυχίο σου. :worry:

Τρομερή η αδικία. Μέχρι και στην οικογένεια αδικίες γίνονται. Δεν υπάρχει κόσμος με δικαιοσύνη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Συμφωνώ πάνω κάτω με όλα αυτά που λες. Επειδή όμως εγώ δεν είμαι τόσο ψυχρός εκτελεστής όσο εσύ και μπορεί να φάω το κεφάλι μου όπως πολλοί μου λένε θα σου πω ένα και μοναδικό πράγμα. Εάν έχεις λίγο καρδιά μέσα σου όταν περάσεις από τη μαρμελάδα στο πρωινό σου σε έναν ξερό καφέ θα ενοχληθείς. Δεν είσαι στη θέση μου κι εγώ δεν είμαι στη θέση κάποιου άλλου.
Δεν πέρασα την πρώτη χρονιά εκεί που ήθελα και αποφάσισα να ξαναδώσω.Γκεγκε? Μη μου λες να κόψω την κλάψα και να συγκεντρωθώ.Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ πως το λένε! Γιατί? Γιατί φοβάμαι μην χάσω την Ιατρική που την αξίζω πιο πολύ από πολλούς άλλους που γουστάρουν απλά να κάνουν μούρη με το όνομα. Φοβάμαι γιατί μπορεί να έχω κάνει την προσπάθεια του κόσμου,να έχω διαβάσει πολύ περισσότερο από πάρα πολλούς υποψήφιους να έχω αφησει την ωραιότατη σχολή (όπως όλοι επιμένουν) για να πραγματοποιήσω το όνειρό μου.Δεν με νοιάζει τι θέματα θα μπουν.Με νοιάζει να περάσω.Με νοιάζει να τα λύσω.Αν ήταν δύσκολα και τα έλυσα.Θα το πω.Αν ήταν εύκολα και τα έλυσα.Πάλι θα το πω.Είμαι αντικειμενική.Δεν με ενόχλησαν τα θέματα που έχουν πέσει μέχρι τώρα.Δεν είπα ότι ειναι παλουκάκια.Έχω δει χειρότερα! Με ενοχλεί που από το δεύτερο μαθημα το ηθικό μου έχει αγγίξει πάτο.Γιατί έτσι είμαι εγώ!Γιατί δυσκολεύομαι να το ξεπεράσω!Τι να κάνουμε!
Όταν είσαι εκτός χορού τα βλέπεις όλα απλά.Κι εγώ μια μέρα πριν αρχίσω έλεγα θα γράψω τέλεια,είμαι πανέτοιμη!και μπλα μπλα.Αλλά τώρα απλά φοβάμαι.Οκ,ας με περάσει ένας πιο δυνατός.Θα κάτσω να κλάψω τη μοίρα μου όλο το καλοκαίρι και εκεί στις 30 Αυγούστου θα προσπαθήσω να συμβιβαστώ με αυτά που μου ήρθαν.

Εγώ κουράστηκα.Οι γνώσεις μου είναι το μυαλό μου.Αν αυτοί βάλουν μαλακίες πολύ ωραία.Μπορεί και να μην τις λύσω.Αν οι μαλακίες τους χρειάζονται λογική έχω πιο πολλές πιθανότητες.Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Απλά άλλοι αποφασίζουν ποιος αξίζει να περάσει και ποιος όχι. Άδικη δεν είναι η ζωή?Έτσι λένε.

Δεν έχω καμία εμπάθεια απέναντι σου, ελπίζω να το ξέρεις, απλά προσπαθούσα να είμαι ρεαλιστικός.Το ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα κάνει την νεολαία ένα μπουρδέλο(somehow...) είναι γνωστό, όμως αυτά έχουμε τώρα.Και γω ίσως θα είμαι στη τσίτα τέτοιο καιρό του χρόνου, αλλά θυμήσου με, πάντα πετυχαίνουν οι ψύχραιμοι και αυτοί με την αρκετή αυτοπεποίθηση.Κάθε μέρα το βλέπω.Σε όλους τους τομείς.Όσο πιο σύντομα πεις, "Ρε φίλε τώρα θα πάω και θα σκίσω" τόσο πιο σύντομα θα αποβάλλεις το άγχος και θα απελευθερωθείς, θα αποδώσεις το 100%.Αν το πάρεις στην κακομοιριά(όπως συνήθιζα να κάνω μέχρι πέρυσι εγώ :P) τότε απλά θα αποτυχαίνεις.ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ, is the key word, λοιπόν.Δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου. :whistle: Έχει καταντήσει γραφικό αυτό με την αυτοπεποίθηση κτλ. κτλ. όχι άγχος κτλ. κτλ. αλλά λίγοι το εφαρμόζουν!

Σε συμβουλεύω για το υπόλοιπο των εξετάσεων να μη μπεις ξανά στο φόρουμ.:)

ΥΓ. Δε το ξέρεις αν είμαι ψυχρός εκτελεστής, εγώ σου λέω ότι είμαι 2 φορές πιο αγχώδης από σένα.Ποιος λέει την αλήθεια?Όλα αυτά που είπα είναι επειδή πιστεύω ότι είναι η πραγματικότητα, ασχέτως αν τα εφαρμόζω στη ζωή μου.Απλά το κόλπο είναι να τα αντιληφθείς μια φορά, μετά διορθώνει η κατάσταση σε όλα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ssalex

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ssalex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Παρόλο που δε σε ειρωνεύομαι σε κανένα σημείο,σε προσωπικό επίπεδο, επιλέγεις να το κάνεις εσύ.Τιμή σου(?).
Σε γ' ενικό κάνε την πρόταση(με τη Βιο Γ.Π), έξυπνη, και αν έχεις τα κότσια αποστόμωσε με αντί να λες...pretty much...τίποτα.

ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑ,ΙΔΙΑ ΥΛΗ, ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΣΕΝΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕ ΕΣΕΝΑ, οπόοοοοτε...εγώ λέω να σταματήσεις την κλάψα και να συγκεντρωθείς.

Ωραία, δηλαδή εσύ θες θέματα που να είναι εύκολα, ώστε ανά πάσα στιγμή το κάθε μπάζο να μπορεί να εξισωθεί με το μέτριο και το κάθε μετριάκι με τον άριστο.Εγώ από την άλλη λέω να είναι διαβαθμισμένα έτσι ώστε να διαχωρίζονται αυτές οι ομάδες μαθητών και να έχει διαφορά ο κακός απο το μέτριο και ο μέτριος από τον άριστο.Να υπάρχουν εκείνα τα ερωτήματα στο 2ο και 3ο θέμα που ο κακός δε θα μπορέσει και ο μέτριος θα μπορέσει.Να υπάρχουν εκείνα τα ερωτήματα στο 4ο που ο μέτριος(εσύ) να μη μπορεί να τα λύσει, αλλά μια διάνοια(εγώ) να μπορεί..Γιατί δηλαδή ρε Σοφία εσύ που θες ιατρική να γράφεις 5 μόρια κάτω από την Αλεξ/πολης και ο τάδε τυχερός επειδή του έκατσαν τα θέματα να σου τρώει τη θέση?(Αντίστοιχα εσύ μπορεί να είσαι ο μέτριος, εγώ, ο τάδε).Αν τα θέματα ήταν πιο δύσκολα θα γινόταν ένα κάπως καλύτερο ξεκαθάρισμα.Και βέβαια όμως θέλετε ΣΤΑΝΤΑΡ θέματα, ακόμα και στα μαθηματικά για να μπορείτε να τα λύνετε και τα λεφτά του μπαμπάκα να μην πηγαίνουν στο βρόντο.Το μόνο που θέλετε είναι να βλέπετε 20άρια(έτσι όπως σαν έμαθαν στη λυκειακή βαθμολόγηση), να τονώνετε το εγώ σας και να γουστάρετε.Όταν μου απαντάς έτσι, και βλέποντας τις απόψεις των υπολοίπων, αυτό κατάλαβα.:hmm:

Όσον αφορά αυτό που λες ότι μπορούν να βάλουν και δυσκολότερα θέματα τα οποία η μεγαλειότητα μου δε θα μπορέσει να λύσει, ε για να απαντήσω στο ίδιο ΧΑΜΗΛΟ επίπεδο στο οποίο κινήθηκες, ορίστε : "Θα πω τη μαμά μου να τους δείρει αυτούς στο υπουργείο":vava:

Καιιιιιιιιιιιιιιιι πάλι εκεί που θες κάνε τα Γ ενικό ή Γ πληθ., μη παρεξηγιόμαστε κιόλας.:whistle:

Α και για την τελευταία επισήμανση σου, ας πω: Έχουμε γίνει πανέμορφοι, νανανανανανανανα, κλάψε τώρα ζηλιάρα :X
μην ξεχνας φιλε μου ομως οτι ο λαγος παρ'οτι ηταν ετοιμοπολεμος και βεβαιος για την νικη τον εφαγε η αλαζονεια του και εχασε απο ποια????? απο την χελωνα......δεν μπορεις να εκφραζεσαι ετσι..παρ'οτι το μικρο της ηλικιας σου πρεπει να σεβεσαι τους αλλους ποσο μαλλον τους μεγαλυτερους σου.....
τα ερωτήματα του 4ου θέματος ήθελε να δείξεις πως η εξίσωση είναι "1-1"?
να ρωτησω κατι??? γιατι εχει γινει ενα μπερδεμα.....η χρηση του 1-1 για τν συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειναι γνωστη απο την αλγεβρα β λυκειου???????:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
μην ξεχνας φιλε μου ομως οτι ο λαγος παρ'οτι ηταν ετοιμοπολεμος και βεβαιος για την νικη τον εφαγε η αλαζονεια του και εχασε απο ποια????? απο την χελωνα......δεν μπορεις να εκφραζεσαι ετσι..παρ'οτι το μικρο της ηλικιας σου πρεπει να σεβεσαι τους αλλους ποσο μαλλον τους μεγαλυτερους σου.....

Ρε παιδιά δεν έχετε βαρεθεί να λέτε...τίποτα?:confused:
Είπα την άποψη μου και μου λες κάτι άσχετο, ούτε υποψήφιος είμαι φέτος, ούτε έχω την υπερμεγαλειώδη αυτοπεποίθηση και τα βλέπω όλα απλά.Μια προσπάθεια να αναλύσω την κατάσταση έκανα αλλά και πάλι δε μπορείς να το αντιληφθείς για άγνωστο λόγο.Και το μικρό της ηλικίας μου άστο καλύτερα, μη το πιάνεις, γιατί ως γνωστόν είμαι αρκετά ψώνιο και μπορώ να πω κάποια πράγματα επί αυτού.;)

***Εννοείται και η αυτοπεποίθηση με μέτρο***(Αν αυτό εννοείς.)

Καλησπέρα ξανά, πάω για Ιστορία Β λυκείου :baby:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Ρε μάγκες τελικά στο δ3 σωστό είναι το 31/13 η το 5/3?
το λέω γιατί μόλις θυμήθηκα οτι στείλαν επεξήγηση-να βάλουμε όπου "παρατηρήσεων" το "τιμών"

31/13;)

Ό,τι μας μαθαίνουν κάνουμε.Όπως μας έμαθαν να αντιμετωπίζουμε τις Πανελλήνιες τις αντιμετωπίζουμε.
Εμένα μου είπαν να μάθω τη Βιολογία κατα λέξη αλλιώς θα μου κόψουν.Αν μου ζητήσουν παραπάνω κριτική σκέψη από αυτή που θα μπορούσα να έχω αποκτήσει μέσω του τρόπου που με μαθαίνουν αυτοί θα φταίνει όχι εγώ.Να απαιτούν ό,τι έχουν δώσει.Όχι να ξεκινάνε μία ωραία πρωία και να λένε ,φέτος τα παιδιά θα πρέπει να σκέφτονται έτσι για να τα λύσουν γιατί δεν φταίμε εμείς που η προηγούμενη κυβέρνηση τα είχε κάνει παπαγαλάκια.Κι αυτό ισχύει για όλα τα μαθήματα.Άιντε να πούμε.

Αυτό όμως στο είπαν στο σχολείο και το φροντιστήριο...
Το υπουργείο λέει "Καθε τεκμηριωμένη απάντηση είναι και αποδεκτή"

Δεν φταίει μόνο το υπουργείο που ο μέσος μαθητής της Γ' Λυκείου είναι ανίκανος να σκεφτεί... Δεν μιλάω για περίεργες σκέψεις και να κάνουν την διαδρομή Αθήνα-Θεσ/νίκη μέσω Αλεξανδρούπολης, αλλά απλή κοινή καθημερινή λογική...
Φταίμε κυρίως οι ίδιοι...

Και τέλος να εκφράσω τα γέλια μου για αυτό που λέτε μερικοί.Όχι μερικοί βασικά, αλλά ΠΟΛΛΟΙ.Το ότι "Έβαλαν δύσκολα θέματα, ειδικά μαθ.Γ.Π για να μη πάρουν πολλούς στην αστυνομία/στρατό κτλ. κτλ.".Ε, να πάρτε ένα LOL κι ένα μεγάλο χαμόγελο, που δεν έχετε ιδέα τι συμβαίνει, πως λειτουργούν οι πανελλαδικές, και παρόλα αυτά πάτε και διαγωνίζεστε κιόλας.Ορίστε.:clapup::clapup::clapup::clapup::clapup:

Ας εκφράσω και γω τα γέλια μου και το χαμόγελο μου, γι' αυτούς που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι τα χθεσινά θέματα πρακτικά έθεσαν την θεωρητική κατεύθυνση εκτός 5ου πεδίου...:D

Θερμή παράκλιση γιατί το έχετε τραβίξει πολύ το θέμα.
Όσοι είστε φοιτητές/υποψήφιοι για 10η φορά/καθηγητές/μαθηματικά μυαλά και δε συμμαζεύετε ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ να λέτε ότι τα θέματα ήταν εύκολα και ότι λυνόντουσταν.
Αν βρισκόσασταν στην αίθουσα, με μια ώρα αναμονή, το στομάχι να έχει φτάσει στο λάρυγγα από το άγχος και γενικότερα να επικρατεί ένας πανικός, θα σας έλεγα εγώ αν θα τα λύνατε ή αν θα βγαίνατε να πείτε μετά ότι "ντάξει μωρέ. Λυνόντουσταν. Πως κάνετε έτσι?".
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ που αντι να σκεφτείτε ότι η μισή Ελλάδα αυτή την στιγμή κλαίει κυριολεκτικά γιατί ήταν μάθημα βαρύτητας για το 5ο πεδίο, κάθεστε και κάνετε επίδειξη γνώσεων.

Κανείς δεν είπε ότι ήταν εύκολα τα θέματα... Αλλά αυτό δεν τα κάνει και δύσκολα... Το αν λυνόντουσαν ή όχι είναι γελοίο να το συζητάμε γιατί ό,τι και να σου βάλουν στις Πανελλήνιες εύκολα ή δύσκολα, λύνεται...

Μπορώ να σε πληροφορήσω, ότι το μόνο άγχος που αποβάλλει ο για νιοστή φορά υποψήφιος είναι αυτή του αγνώστου της διαδικασίας, μάλιστα μπορεί να έχει μεγαλύτερο άγχος από σένα που δίνεις για πρώτη φορά, γιατί δεν τον παίρνει να μην τα καταφέρει και πάλι...

Όπως έχει ειπωθεί αρκετές φορές... Τα θέματα έχουν ίδια δυσκολία για όλους... Κι όταν είναι δύσκολα πέφτει ολωνών ο μέσος όρος... Άρα απλώς πέφτει η βάση, δεν πετιέται ο άλλος έξω από το 5ο πεδίο... Δυστυχώς στην προκειμένη περίπτωση όπως είπα και πιο πάνω, τα θέματα αυτά χτύπησαν πολύ άσχημα τους υποψηφίους της θεωρητικής και δυστυχώς και πάλι και κάποιο πολύ δικό μου άτομο...

Με μισή καρδιά αναγκάζομαι να τα πω αυτά, αλλά πρέπει επιτέλους να μάθουμε να σκεφτόμαστε λογικά και ήρεμα... Αν χαθεί η ψυχραιμία από το 2ο μάθημα, χάνεται το παιχνίδι... Οι πανελλήνιες δεν είναι δοκιμασία γνωστικών δεξιοτήτων, αλλά δοκιμασία αντοχής νεύρων και πείσματος... Βάλτε το πείσμα σας να λειτουργήσει λοιπόν, αντί να γκρινιάζετε για την δυσκολία των θεμάτων... Από τις 25 και μετά θα μπορείτε να το κάνετε άνετα... Τώρα θέλει υπομονή και κουράγιο...

Όσον αφορά τώρα το αν οι θετικοτεχνολογικοί τα έλυσαν πιο εύκολα από τους θεωρητικούς, είναι πράγματι μια αλήθεια. Αλλά για απαντήστε μου και σε κάτι άλλο, ποιος μαθητής μετά από τέτοια πούτσα θα καθόταν να σκεφτεί ότι κάποιο από τα ερωτήματα του 4ου θέματος ήθελε να δείξεις πως η εξίσωση είναι "1-1"?

Μα δεν χρειαζόταν απαραίτητα... Είναι τόσο μα τόσο ευκολότερο με τις ιδιότητες λογαρίθμων, που είναι ύλη της Β' Λυκείου και συνεπώς δεν χρειάζεται και περεταιρω απόδειξη...;)

Όχι απαντήστε μου μαγκάκια του πολυτεχνείου και όλοι εσείς που έχετε δώσει 15 φορές κ έχετε πάρει από τα τρία το μακρύτερο.
Κοψ'τε την επίδειξη γιατί πραγματικά δεν περνάει.
Α και το σημαντικότερο. Μην παραλείψετε να ΞΑΝΑψηφίσετε το ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές ε! Γιατί θα διοριστέιτε αμέσως στο δημόσιο.
ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ.
Με αγάπη,
υποψήφια πανελλαδικών 2011

Δεν ξέρω αν πρέπει να θιχτεί, να εκνευριστεί ή να αγνοήσει κάποιος ένα τέτοιο ποστ... Μπορεί κάλλιστα να απαντήσει με σιδερένια μάγκικη πολυτεχνική πυγμή και να έχουμε ένα ωραιότατο flame war, για μας τους πολεμοχαρείς που μπαίνουμε στα fora για να βγάζουμε το εκνευρισμό μας από την RL...

Εγώ επιλέγω την λογική, με την ίδια που προσπάθησα να μιλήσω σ' όλο το τόπικ, προσπαθώντας να αξιολογήσω τα θέματα, τόσο από την θέση του υποψηφίου, όσο και από του μη υποψηφίου...
Αλλά κυρίως με την θέση του ατόμου που βαρέθηκε να βλέπει το εκπαιδευτικό σύστημα να πάει κατά διαόλου....

Τα περί ΠΑΣΟΚ αρνούμαι να τα σχολιάσω, γιατί στερούνται σοβαρότητος περισσότερο κι από τα θέματα των μαθηματικών από το 2010 και πίσω...:P

Με πολλή ειλικρινή αγάπη και εκτίμιση,
ένα μαγκάκι του Πολυτεχνείου και υποψήφιος για 20στή φορά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Oι πανελλαδικές είναι από τους πιο αδιάβλητους θεσμούς. Προσωπικά δε πιστεύω ότι έγινε τέτοιο θέμα ούτε φυσικά ότι τα θέματα ήταν ίδια (ίσως τυχαίως εμοιαζαν αρκετά)

Ρίξε μια ματιά εδώ. Είναι απ'τα περσινά θέματα
Δες την τελευταία παράγραφο

Επίσης διάβασε το ποστ του baz333g . Είναι η 9η δημοσίευση (Δεν παίρνω όρκο γι'αυτά που λέει)
https://mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=46&t=15510&start=100

Και συνδύασέ τα με αυτό


ΥΓ. Δείτε εδώ σελίδα 10 την άσκηση 13.. Κάτι μου θυμίζει ρε γαμώτο :whistle:
https://lyk-evsch-n-smyrn.att.sch.gr/EYliko/Math_Koutsandreas/4Epanalipsi_GP.pdf
Να δω πότε η επιτροπή θα βάλει τη φαντασία της να δημιουργήσει καμιά άσκηση για να μην υπάρχουν μαθητές που έχουν συναντήσει καρμπόν ασκήσεις.

πηγή https://mathematica.gr/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gianniszante

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Παιδες μια ερωτησουλα μονο απο μια φιλη.
Στον ορισμο του fi που ζητουσε το Α ΘΕΜΑ ειναι λαθος να ''διαβασει'' και να γραψει τον τυπο fi=vi/v? H ηθελαν κατι παραπανω?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top