[10/06/2019] Μαθηματικά Ο. Π. Θετικών Σπουδών & Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

D.a.i.s.y

Νεοφερμένος

Η D.a.i.s.y αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Εργοθεραπείας ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 33 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,972 μηνύματα.

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.

D.a.i.s.y

Νεοφερμένος

Η D.a.i.s.y αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Εργοθεραπείας ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 33 μηνύματα.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Θεωρία εύκολη. Δύο αντιπαραδείγματα και έβγαναν οι αιτιολογήσεις στα ΣΛ.
Θέμα Β βατό. Οριζόντια ασύμπτωτη για να βρεις το λ στο α. Θέωρημα Bolzano και μονοτονία στο β. Η συνάρτηση f αποδεικνύεται μονότονη είτε ως εκθετική είτε από την παράγωγο και η αντίστροφος βρίσκεται εύκολα. Η κατακόρυφη ασύμπτωτη στο 2 είναι τυπικό ερώτημα. Ίσως να ήταν λίγο δύσκολη η χάραξη των δύο συναρτήσεων.
Θέμα Γ καλό. Γ1 έβγαινε από ισότητες παραγώγων και συνέχεια της συνάρτησης. Η παράγωγος αποδεικνύοταν εύκολα θετική στους κλάδους της. Η ρίζα έβγαινε σχετικά εύκολα με ένα Θεώρημα Ενδιαμέσων και Bolzano, ήταν λίγο πουστίτσα ότι ζητούσαν να αποδειχτεί ότι είναι αρνητική και ήταν εύκολο να το ξεχάσει κανείς. Το Γ3 ii είχε αρκετές πράξεις για να αποδειχτεί και ήταν εύκολο να χαθείς.
Γ4 το θεωρώ δύσκολο ερώτημα, μπόρεσα να το βγάλω γρήγορα γιατί ο κανόνας αλυσίδας είναι από τα πρώτα πράγματα που διδάσκεσαι στο πανεπιστήμιο. Από όταν θυμάμαι που προτοέδινα έως και τώρα που μίλησα με τα παιδιά της γενιάς, δεν θεωρώ ότι ο ρυθμός μεταβολής είναι από πράγματα που κατανοούνται εύκολα στην Γ Λυκείου.
Θέμα Δ για τον πούτσο. Κανονικά το θέμα Δ έχει σχέσεις μεταξύ συναρτήσεων και ζητάει να αποδειχτούν πράγματα που χρειάζονται φαντασία. Εδώ είχε ένα μακρινάρι τύπο που σου έβγαζε την πίστη να παραγωγίσεις να υπολογίσεις μονοτονία και κυρτότητα. Το Δ1 ήθελε προσοχή στις μαθηματικές πράξεις και έβγαινε γρήγορα. Το Δ2 ήθελε να ασχοληθείς με το πρόσημο της έκφρασης f(x)-y και να κάνεις αντικατάσταση το μακρινάρι μέσα στο ln για βγει. Το Δ3 i αποδεικνυόταν εύκολα. Εάν σκεφτόσουν να τραβήξεις ολοκλήρωμα με άκρα λ και λ+1/2 στην σχέση, έβγαινε μπαμ και το ii. Εάν όχι, χανόταν εύκολα το ζήτημα. Το Δ4 είχε πουστίτσα.
Έχεις βρει ότι f'(x)>=-1. Αποδεικνύεται κατευθείαν ότι g'(x)<=-1, άρα για να έχουν κοινή εφαπτομένη θα πρέπει να έχουν κοινό συντελεστή διεύθυνσης, το οποίο γίνεται μόνο για λ=-1. Άρα υπάρχει το πολύ μία κοινή εφαπτομένη. Με αντικατάσταση στον τύπο των δύο εφαπτομένων φαίνεται ότι αυτή είναι κοινή και μάλιστα είναι η εφαπτομένη που δίνεται στην εκφώνηση. Θεωρώ ότι το όλο παιχνίδι παιζόταν στο εάν θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί πρώτα να αποδείξει ότι υπάρχει μία το πολύ και να αξιοποιήσει τη σχέση από το Γ3 i.

Προσωπικά τα βρήκα εύκολα, καθώς βασίζονταν κυρίως σε αριθμητικές πράξεις και όχι σε παιχνίδια εύρεσης σχέσεων.
Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα, με Φυσική και Χημεία.
Καλή επιτυχία σε όλους σου διαγωνιζόμενους.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,972 μηνύματα.
Θεωρία εύκολη. Δύο αντιπαραδείγματα και έβγαναν οι αιτιολογήσεις στα ΣΛ.
Θέμα Β βατό. Οριζόντια ασύμπτωτη για να βρεις το λ στο α. Θέωρημα Bolzano και μονοτονία στο β. Η συνάρτηση f αποδεικνύεται μονότονη είτε ως εκθετική είτε από την παράγωγο και η αντίστροφος βρίσκεται εύκολα. Η κατακόρυφη ασύμπτωτη στο 2 είναι τυπικό ερώτημα. Ίσως να ήταν λίγο δύσκολη η χάραξη των δύο συναρτήσεων.
Θέμα Γ καλό. Γ1 έβγαινε από ισότητες παραγώγων και συνέχεια της συνάρτησης. Η παράγωγος αποδεικνύοταν εύκολα θετική στους κλάδους της. Η ρίζα έβγαινε σχετικά εύκολα με ένα Θεώρημα Ενδιαμέσων και Bolzano, ήταν λίγο πουστίτσα ότι ζητούσαν να αποδειχτεί ότι είναι αρνητική και ήταν εύκολο να το ξεχάσει κανείς. Το Γ3 ii είχε αρκετές πράξεις για να αποδειχτεί και ήταν εύκολο να χαθείς.
Γ4 το θεωρώ δύσκολο ερώτημα, μπόρεσα να το βγάλω γρήγορα γιατί ο κανόνας αλυσίδας είναι από τα πρώτα πράγματα που διδάσκεσαι στο πανεπιστήμιο. Από όταν θυμάμαι που προτοέδινα έως και τώρα που μίλησα με τα παιδιά της γενιάς, δεν θεωρώ ότι ο ρυθμός μεταβολής είναι από πράγματα που κατανοούνται εύκολα στην Γ Λυκείου.
Θέμα Δ για τον πούτσο. Κανονικά το θέμα Δ έχει σχέσεις μεταξύ συναρτήσεων και ζητάει να αποδειχτούν πράγματα που χρειάζονται φαντασία. Εδώ είχε ένα μακρινάρι τύπο που σου έβγαζε την πίστη να παραγωγίσεις να υπολογίσεις μονοτονία και κυρτότητα. Το Δ1 ήθελε προσοχή στις μαθηματικές πράξεις και έβγαινε γρήγορα. Το Δ2 ήθελε να ασχοληθείς με το πρόσημο της έκφρασης f(x)-y και να κάνεις αντικατάσταση το μακρινάρι μέσα στο ln για βγει. Το Δ3 i αποδεικνυόταν εύκολα. Εάν σκεφτόσουν να τραβήξεις ολοκλήρωμα με άκρα λ και λ+1/2 στην σχέση, έβγαινε μπαμ και το ii. Εάν όχι, χανόταν εύκολα το ζήτημα. Το Δ4 είχε πουστίτσα.
Έχεις βρει ότι f'(x)>=-1. Αποδεικνύεται κατευθείαν ότι g'(x)<=-1, άρα για να έχουν κοινή εφαπτομένη θα πρέπει να έχουν κοινό συντελεστή διεύθυνσης, το οποίο γίνεται μόνο για λ=-1. Άρα υπάρχει το πολύ μία κοινή εφαπτομένη. Με αντικατάσταση στον τύπο των δύο εφαπτομένων φαίνεται ότι αυτή είναι κοινή και μάλιστα είναι η εφαπτομένη που δίνεται στην εκφώνηση. Θεωρώ ότι το όλο παιχνίδι παιζόταν στο εάν θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί πρώτα να αποδείξει ότι υπάρχει μία το πολύ και να αξιοποιήσει τη σχέση από το Γ3 i.

Προσωπικά τα βρήκα εύκολα, καθώς βασίζονταν κυρίως σε αριθμητικές πράξεις και όχι σε παιχνίδια εύρεσης σχέσεων.
Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα, με Φυσική και Χημεία.
Καλή επιτυχία σε όλους σου διαγωνιζόμενους.


Στο Θέμα β πειράζει που έκανα ΘΕΤ αντί για Bolzano?
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Φώτη και με ρολ αν έβρισκες τρόπο να το λύσεις δεν θα ηταν λάθος. Αν θες πες πολύ συγκεκριμένα πως το έλυσες να σου πούμε αν είναι σωστό ή λάθος. Με ενα ξερό θετ πως να ξέρω που πήρες θετ και τι έγραψες για να σου πω αν είναι σωστό; Είτε πες μας ακριβώς πως το έλυσες είτε συζήτησε το με τον καθηγητή σου να σου πει ακριβώς τι παίρνεις
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,972 μηνύματα.
Φώτη και με ρολ αν έβρισκες τρόπο να το λύσεις δεν θα ηταν λάθος. Αν θες πες πολύ συγκεκριμένα πως το έλυσες να σου πούμε αν είναι σωστό ή λάθος. Με ενα ξερό θετ πως να ξέρω που πήρες θετ και τι έγραψες για να σου πω αν είναι σωστό; Είτε πες μας ακριβώς πως το έλυσες είτε συζήτησε το με τον καθηγητή σου να σου πει ακριβώς τι παίρνεις


Θεώρησα συνάρτηση στο κλειστά διάστημα.Ειπα ότι είναι συνέχεια και η δυο ρίζες είναι διαφορετικές μεταξύ τους.Και μετά με την μονοτονία που την είχα βρει ειπα ότι είναι μοναδική ρίζα.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Το θέωρημα ενδιαμέσων είναι απόροια του Bolzano. Το Bolzano, ουσιαστικά, είναι ένα ΘΕΤ για συγκεκριμένη τιμή. Το ίδιο πράγμα κάνει, απλώς το Bolzano είναι πιο standard μεθοδολογία. Εάν έγραψες τις προϋποθέσεις σωστά, δεν θα χάσεις κάτι.
 

Jim_Pap

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Γεια και απο μενα.Πολυ θεωρια εχω να πω στο Α οπου εχασα καποια μορια απο λεπτομεριες και Δ4 απαιτητικο (δεν το καταφερα)
Στο Δ4 πηρα f(x)=g(x) και f'(x)=g'(x) και προσπαθησα να λυσω το συστημα χωρις καποια επιτυχια. Θα μου δωσουν κανα μοριο λετε στο Δ4;
 

blackmamba

Νεοφερμένος

Ο blackmamba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Την εύκολη θεωρία δεν κατάλαβα 19 χρόνια βάζουν ΣΛ ορισμό απόδειξη διατύπωση ..Αυτοί έβαλαν 2 ορισμούς μια διατύπωση μια αποδείξει και 2 αντολαραδειγματα(δεν ήταν σλ αυτά ) και Α5 εντάξει κομπλέ ,το Β ερωτήματα ήταν οκευ και στπ Γ το γ3)ιι ίσως να δυσκολέψει τώρα στο Δ το δ3 Δ4 ήθελε Π πολυ γράψιμο ,ήταν μέτριο αυτό.

Γεια και απο μενα.Πολυ θεωρια εχω να πω στο Α οπου εχασα καποια μορια απο λεπτομεριες και Δ4 απαιτητικο (δεν το καταφερα)
Στο Δ4 πηρα f(x)=g(x) και f'(x)=g'(x) και προσπαθησα να λυσω το συστημα χωρις καποια επιτυχια. Θα μου δωσουν κανα μοριο λετε στο Δ4;

Και εγώ αυτό έγραψα ...
 

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Γεια και απο μενα.Πολυ θεωρια εχω να πω στο Α οπου εχασα καποια μορια απο λεπτομεριες και Δ4 απαιτητικο (δεν το καταφερα)
Στο Δ4 πηρα f(x)=g(x) και f'(x)=g'(x) και προσπαθησα να λυσω το συστημα χωρις καποια επιτυχια. Θα μου δωσουν κανα μοριο λετε στο Δ4;
Αυτό είναι για κοινή εφαπτομένη σε κοινό τους σημείο. Δεν έλεγε αν ήθελε σε κοινό σημείο, οπότε έπρεπε να πάρεις για διαφορετικά σημεία, που όντως διαφορετικά έβγαιναν.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,972 μηνύματα.
Αυτό είναι για κοινή εφαπτομένη σε κοινό τους σημείο. Δεν έλεγε αν ήθελε σε κοινό σημείο, οπότε έπρεπε να πάρεις για διαφορετικά σημεία, που όντως διαφορετικά έβγαιναν.


Πως πηγές;
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,691 μηνύματα.
Παιδιά οι ερωτήσεις μου! Βλέπω τις απαντήσεις από poukamisa και περιμένω και τις απαντήσεις από Κελάφα.
1. Στο Α1.α) έγραψα κανονικά τον ορισμό αλλά δεν συμπεριέλαβα την πρόταση To y ονομάζεται τιμή της f στο x και συμβολίζεται με f(x). Λέτε να μου κόψουν; Ουσιαστικά η εκφώνηση ζητούσε γενικά τον ορισμό της συνάρτησης, άρα λογικά δεν χρειαζόταν να την ορίσω και ως f με αυτή την πρόταση.
2. Στον ορισμό του fermat, αντί να πω Έστω μια συνάρτηση f ορισμένη σε ένα διάστημα Δ, είπα Έστω μια συνάρτηση f συνεχής σε ένα διάστημα Δ (είχε γίνει πουρές όλη η θεωρία στο κεφάλι μου :P ). Πόσο λέτε να μου κόψουν;
3. Στο Α4.α) Έβαλα ότι είναι ΛΑΘΟΣ και ως αιτιολόγηση έγραψα ότι ο ορισμός είναι λάθος γιατί αναφέρεται σε ένωση διαστημάτων και ότι θα ήτανε σωστή η πρόταση αν αναφερόταν σε σκέτο διάστημα και όχι σε ένωση διαστημάτων. Είναι σωστή αιτιολόγηση / θα πιάσει κάτι;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,972 μηνύματα.
Λοιπόν είδα τις απαντήσεις περιμένω γύρω στο 12-14!Πολυ καλά!!!
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,691 μηνύματα.
Βρε παιδιά το Α5 δεν είναι το (α) η σωστή απάντηση; Αφού δίνει τις τιμές των εμβαδών. Γιατί ο poukamisas έβαλε το (γ). Oh shit αν είναι λάθος το (α) που έβαλα :P

argggggghhh σκέφτηκα ότι το ολοκλήρωμα είναι γενικά το σύνολο (πρόσθεση των Εμβαδών) και μου διέφυγε ότι στο α εως δ, το Ω2 πάει από κάτω (το θεώρησα παγίδα το να βάλω αφαίρεση). Anywayz άρα το σωστό είναι όντως το (γ). Ευτυχώς πιάνει μόνο 2 μόρια!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Έχω όλα τα θέματα σωστά, αλλά μπορεί να χάσω 4-5 μονάδες από τις 25 της θεωρίας, δεν έχω διατυπώσει πολύ καλά το fermat , έγραψα έστω μια συνεχής συνάρτηση f στο Δ, και εκεί που έλεγε να ορίσουμε την αντίστροφη μπορεί να έχω χάσει λίγο. Αλλά σε γενικές γραμμές θα έλεγα πάνω από 90 σίγουρα. Εσύ;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,972 μηνύματα.
Έχω όλα τα θέματα σωστά, αλλά μπορεί να χάσω 4-5 μονάδες από τις 25 της θεωρίας, δεν έχω διατυπώσει πολύ καλά το fermat , έγραψα έστω μια συνεχής συνάρτηση f στο Δ, και εκεί που έλεγε να ορίσουμε την αντίστροφη μπορεί να έχω χάσει λίγο. Αλλά σε γενικές γραμμές θα έλεγα πάνω από 90 σίγουρα. Εσύ;


Μπράβο!!!Εγω γύρω στο 14!
 

Jim_Pap

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
2. Στον ορισμό του fermat, αντί να πω Έστω μια συνάρτηση f ορισμένη σε ένα διάστημα Δ, είπα Έστω μια συνάρτηση f συνεχής σε ένα διάστημα Δ (είχε γίνει πουρές όλη η θεωρία στο κεφάλι μου ). Πόσο λέτε να μου κόψουν;
Το ιδιο εκανα κι εγω και εγραψα συνεχης και παρ/μη στο Δ. Αλλα μετα εγραψα οτι αν εχει ακροτατο ισχυει f'(xo)=0.Ελπιζω να μην κοψουν το πολυ τα 2 απ τα 4.

Αυτό είναι για κοινή εφαπτομένη σε κοινό τους σημείο. Δεν έλεγε αν ήθελε σε κοινό σημείο, οπότε έπρεπε να πάρεις για διαφορετικά σημεία, που όντως διαφορετικά έβγαιναν.
Αφου λυνω το συστημα ομως βγαινει μια σχεση με ενα x τελικα (πχ x1).
 

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Βρε παιδιά το Α5 δεν είναι το (α) η σωστή απάντηση; Αφού δίνει τις τιμές των εμβαδών. Γιατί ο poukamisas έβαλε το (γ). Oh shit αν είναι λάθος το (α) που έβαλα :P

argggggghhh σκέφτηκα ότι το ολοκλήρωμα είναι γενικά το σύνολο (πρόσθεση των Εμβαδών) και μου διέφυγε ότι στο α εως δ, το Ω2 πάει από κάτω (το θεώρησα παγίδα το να βάλω αφαίρεση). Anywayz άρα το σωστό είναι όντως το (γ). Ευτυχώς πιάνει μόνο 2 μόρια!
Το ολοκλήρωμα δεν ισούται με το άθροισμα των εμβαδών. Το δεύτερο ολοκλήρωμα είναι αρνητικό, οπότε προσθέτεις τα εμβαδά που η f είναι θετική, και αφαιρείς αυτά που είναι αρνητική.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top