[06/06/2022] Μαθηματικά Προσανατολισμού

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,819 μηνύματα.
Το καθιερωμένο θέμα του iSchool που γίνεται κάθε χρόνο για κάθε εξεταζόμενο μάθημα. :give_rose:

Συνεχίζουνε λοιπόν οι υποψήφιοι των ΓΕΛ Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής με Μαθηματικά! :spasiklas::spasiklas::spasiklas:

Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2022. Για ό,τι αφορά τα Μαθηματικά (πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο.

Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί όπου και θα προστεθούν τα θέματα!

Τα λέμε αύριο, καλή ξεκούραση και να ξυπνήσετε ακμαίοι!! :-*
Και μην ξεχάσετε να μπείτε να μας πείτε πως τα πήγατε!

Ανακοινώθηκαν τα θέματα!
Βρείτε τα εδώ:
 

Συνημμένα

  • them_math_gel_220606.pdf
    249 KB · Εμφανίσεις: 99
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,052 μηνύματα.
Το θέμα είναι τώρα ανοιχτό. Καλή επιτυχία! :)
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Η δική μου εκτίμηση για τα θέματα στα μαθηματικά!
Το θέμα Α είναι εύκολο και ένας καλά διαβασμένος στη θεωρία δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα.
Το θέμα Β είναι αρκετά απαιτητικό απαιτεί προσοχή στις πράξεις και καλή κατανόηση τις ύλης των πρώτων κεφαλαίων στο σχολικό.
Το θέμα Γ τα 2 πρώτα ερωτήματα είναι βατά και το Γ3 έχει ρυθμό μεταβολής που δυσκολεύει τους υποψήφιους. Απαιτητικό θα έλεγα πως είναι το ερώτημα Γ4
Το Δ θέμα θα το χωρίσουμε σε δυο υποκατηγορίες τα υποερωτήματα Δ1 και Δ2 ήταν εύκολα σε αντίθεση με τα δυο τελευταία υποερωτηματα που ήταν ιδιαίτερα απαιτητικά!
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 936 μηνύματα.
Το οριο που ζητουσε στο Γ4, 0 δεν εβγαινε ?
 

calmen

Νεοφερμένος

Ο calmen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
1
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 936 μηνύματα.

calmen

Νεοφερμένος

Ο calmen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
αν πηρες 2 f(x) θα χασεις μισο μοριο για αριθμητικο αν πηρες μονο μια θα χασεια τα μισα
 

Anta2004

Νεοφερμένος

Η Anta2004 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Γεια σας.... Ήθελα να σας ρωτήσω , αν το όριο δεν το λύναμε με κριτήριο παρεμβολής . Το λύναμε απλώς με θέτω. Και έβγαινε 0+1=1 με σωστό το αποτέλεσμα. .. θα μου το πιάσουν σωστό ?
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 936 μηνύματα.
αν πηρες 2 f(x) θα χασεις μισο μοριο για αριθμητικο αν πηρες μονο μια θα χασεια τα μισα
Το ενα οριο με το ημιτονο μου βγηκε 0 απο το κριτήριο παρεμβ
Το αλλο ομως παρατηρησα τωρα οτι επρεπε να βαλω την αλλη συναρτηση και ετσι μου βγηκε 0
Οποτε οταν τα προσθεσα μου βγηκαν 0. Αρα θα παρω μονο τις 4/8 γτ εβγαλα σωστα το 1 οριο απο τα 2. Επρεπε να προσεξω καλυτερα τζαμπα χαμενες πηγαν οι 4 μοναδες
 

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Γεια σας.... Ήθελα να σας ρωτήσω , αν το όριο δεν το λύναμε με κριτήριο παρεμβολής . Το λύναμε απλώς με θέτω. Και έβγαινε 0+1=1 με σωστό το αποτέλεσμα. .. θα μου το πιάσουν σωστό ?
Αν ναι σωστό θα είναι επειδή είναι γνωστό όριο. Αρκεί να εδειχνες κάπου ότι η f(x) τείνει σε άπειρο οπότε το όριο του ημf(x)/f(x) πάει στο μηδέν. Σε κάθε περίπτωση σίγουρα δε θα σου κόψουν το ερώτημα αν έχεις κάποια παραληψη θα κοπούν κάποια μόρια.
 

Anta2004

Νεοφερμένος

Η Anta2004 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Αν ναι σωστό θα είναι επειδή είναι γνωστό όριο. Αρκεί να εδειχνες κάπου ότι η f(x) τείνει σε άπειρο οπότε το όριο του ημf(x)/f(x) πάει στο μηδέν. Σε κάθε περίπτωση σίγουρα δε θα σου κόψουν το ερώτημα αν έχεις κάποια παραληψη θα κοπούν κάποια μόρια.
Έγραψα κανονικά ότι μετά το θέτω το όριο τείνει στο + άπειρο βγαίνει μηδεν και μετά το άλλο είναι ένα
 

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Παιδιά να σας πω και εγώ τη γνώμη μου για τα θέματα. Είμαι καθηγήτρια μαθηματικων και είχα αναλάβει προετοιμασία κατά τη φετινή σχολική χρονιά.

Το Α θέμα θεωρώ ήταν εύκολο αναμενόμενη απόδειξη λόγω ολοκληρωμάτων στην ύλη μετά από δύο χρόνια και δεν είχε και Σ Λ αιτιολόγησης που ήταν ευχάριστο καθώς δυσκολεύει συνήθως.

Το Β παρόλο που πρακτικά δεν είχε δυσκολία στην επίλυση θεωρώ ότι θα μπορούσε να μπερδέψει και να οδηγήσει σε λάθη υπολογισμών. Επίσης το ερώτημα Β3 (Ii) θεωρώ πως παρουσίαζε παραπάνω δυσκολία από ότι έχουμε συνηθίσει σε ενα θέμα Β.

Το Γ ξεκινούσε με παραπάνω δυσκολία από άλλες φορές. Τα παιδιά έπρεπε να στηριχτούν στην συνέχεια για να βρουν την τιμή c του πρώτου κλάδου. Δεν ήταν δύσκολο παρόλα αυτά θεωρώ πως έχουν παραπάνω εμπειρία στην εύρεση παραμέτρου μέσω συστήματος. Το όριο παρόλο που είναι απλό, από ότι έμαθα μπέρδεψε αρκετούς με το -x και λόγω του ότι έτεινε στο -απειρο αρκετοί πήραν λάθος κλάδο. Μικρή παγίδα όπου δεν χρειαζόταν να υπάρχει δεδομένου ότι ήδη έχουν υποβληθεί τα παιδιά σε μια παραμετρική επίλυση στο Γ2 που δεν είναι δύσκολη όμως δεν είναι το ίδιο άνετη με αλλα ερωτήματα.

Το Δ νομίζω πως ήταν αρκετά σύνθετο. Και πάλι η διαδικασία επίλυσης δεν είναι πολύ δύσκολη όμως, ζητάει από τους μαθητές απόδειξη ύπαρξης ριζών και παραμετρική επίλυση ολοκληρώματος, ανισωσης και εξίσωσης. Θεωρώ πως χάνει αρκετά από το τι θα έπρεπε να εξετάσει στα παιδιά. Εκτός της κυριότητας που ήταν εύκολη και ίσως η ευρεση των ριζών που ελπίζω να αντιμετωπισαν τα παιδιά στην προετοιμασία, τα υπόλοιπα ερωτήματα ήταν δυσκολα. Η ανίσωση ήταν σχετικά εύκολη αλλά χρειαζόταν διαύγεια εκείνη τη στιγμή που με βάση το διαγώνισμα θεωρω ήταν δύσκολο.

Σε γενικές γραμμές θεωρώ πως ήθελε αρκετή ψυχραιμία να καταλάβουν τα ερωτήματα για τη δεν ήταν απλά διατυπωμένα. Ήταν απαιτητικά υπολογιστικά και ήθελαν πολύ χρόνο. Νομίζω πως δεν θα έχουμε πολύ καλά αποτελέσματα.

Καλή επιτυχία στα υπόλοιπα μαθήματα και να μην πέσει το ηθικό στα παιδιά. Η πλειοψηφία θα έχει χαμηλές επιδόσεις φέτος στα μαθηματικά οπότε η διαφορά θα μετρηθεί στα υπολοιπα μαθήματα.

Όσων αφορά την επιτροπή των θεμάτων θεωρώ ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου. Τα παιδιά έχουν ουσιαστικά χάσει δύο πολύ βασικές χρονιές λόγω τηλεκπαίδευσης. Δεν είναι δυνατόν να μην το αναγνωρίζουν. Οι επιπτώσεις της τηλεκπαίδευσης θα κάνουν καιρό να ξεπεραστούν. Σε αυτές τις συνθήκες τα παιδιά δίνουν σε μεγαλύτερες υλες ακόμα και προ κοβιντ με πολλά όμως κενά. Θεωρώ πως ήταν απαράδεκτη η επιλογή θεμάτων. Ιδιαίτερα όταν φέτος στα ΕΠΑΛ τα παιδιά ευνοήθηκαν με ιδιαίτερα εύκολα θέματα ακόμα και σε σχέση με τα χρόνια της τηλεκπαίδευσης.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Έγραψα κανονικά ότι μετά το θέτω το όριο τείνει στο + άπειρο βγαίνει μηδεν και μετά το άλλο είναι ένα
Μια χαρά εισαι το έπιασες.
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
εγω στον ρυθμο μεταβολης που ηταν (χ-1)(χ-2) εγραψα οτι ειναι ισο με (χ-2)^2...το συνεχισα ετσι με σωστη μεθοδολογια αλλα εβγαλα λαθος αποτελεσμα. Επισης στο οριο απο απροσεξια πηρα τον τυπο τον πανω με αποτελεσμα να βρω κ σε αυτο 0 δηλαδη το οριο το βγαλα 0. ποσο λετε να κοψουν γι αυτα; μονο αυτα εκανα λαθος
 

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
εγω στον ρυθμο μεταβολης που ηταν (χ-1)(χ-2) εγραψα οτι ειναι ισο με (χ-2)^2...το συνεχισα ετσι με σωστη μεθοδολογια αλλα εβγαλα λαθος αποτελεσμα. Επισης στο οριο απο απροσεξια πηρα τον τυπο τον πανω με αποτελεσμα να βρω κ σε αυτο 0 δηλαδη το οριο το βγαλα 0. ποσο λετε να κοψουν γι αυτα; μονο αυτα εκανα λαθος
Η παραγοντοποίηση ήταν απροσεξίας ή πήρες λάθος y(t)?
Στο όριο δυστυχώς θα κοπεί το μισό θεωρώ επίτηδες το έβαλαν για να πάρετε κατά λάθος τον πάνω κλάδο.
Όσον αφορά τον Ρυθμό μεταβολης δυστυχώς θα κοπεί αρκετά καθώς βγάζεις λάθος τον τύπο άρα και το αποτέλεσμα. Θα υπολόγιζα σε 2 μόρια από τα 6.

Καλά αποτελέσματα και μπράβο σου που ήταν τα μόνα σου λαθη
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ εκανα το γνωστο λαθος στο όριο που από ότι κατάλαβα μαλλον το εχει κάνει λάθος η μισή ελλαδα και στο δ4 δεν πρόλαβα να το τελειωσω εχω κανει μια άλλη μέθοδο από αυτή που προτείνουν στις λύσεις και κατάφερα να αποδείξω ότι δεν έχει ρίζα για χ >=χ2 αλλά η απόδειξη μου στο ότι δεν έχει ρίζα για χ<χ2 δεν είναι και πλήρης γραμμένη γτ το έκανα στο τελευταίο λεπτό πόσο λέτε να μου κόψει. αλλα λάθη δεν είχα
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Η παραγοντοποίηση ήταν απροσεξίας ή πήρες λάθος y(t)?
Στο όριο δυστυχώς θα κοπεί το μισό θεωρώ επίτηδες το έβαλαν για να πάρετε κατά λάθος τον πάνω κλάδο.
Όσον αφορά τον Ρυθμό μεταβολης δυστυχώς θα κοπεί αρκετά καθώς βγάζεις λάθος τον τύπο άρα και το αποτέλεσμα. Θα υπολόγιζα σε 2 μόρια από τα 6.

Καλά αποτελέσματα και μπράβο σου που ήταν τα μόνα σου λαθη
εβαλα σωστο y(t) αλλα καταλαθος εγραψα πως E(t)=(x-2)^2 και εβγαλα E'(to)=4 λογω αυτου
με πεθαναν οι απροσεξιες αν μιλαμε για -8 μορια
 

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Εγώ εκανα το γνωστο λαθος στο όριο που από ότι κατάλαβα μαλλον το εχει κάνει λάθος η μισή ελλαδα και στο δ4 δεν πρόλαβα να το τελειωσω εχω κανει μια άλλη μέθοδο από αυτή που προτείνουν στις λύσεις και κατάφερα να αποδείξω ότι δεν έχει ρίζα για χ >=χ2 αλλά η απόδειξη μου στο ότι δεν έχει ρίζα για χ<χ2 δεν είναι και πλήρης γραμμένη γτ το έκανα στο τελευταίο λεπτό πόσο λέτε να μου κόψει.
Εξαρτάται από το αν γίνεται να αποδειχτεί. Δεν το έχω προσπαθήσει με τη μέθοδο που λες. Αν θες να παραθέσεις αναλυτική επίλυση. Αν δε γίνεται να αποδειχτεί αδύνατη για x<x2 τότε δυστυχώς δεν είναι αποδεκτή η λύση. Αν δεν σου είναι δύσκολο παραθεσε τη λύση να σου πω πιο υπεύθυνα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

εβαλα σωστο y(t) αλλα καταλαθος εγραψα πως E(t)=(x-2)^2 και εβγαλα E'(to)=4 λογω αυτου
Επειδή η βαθμολόγηση γίνεται ανά βήματα και ας πούμε η σωστή εύρεση του τύπου E(t) θα πιάνει μόνη της 2 μόρια, η σωστή υπόθεση αλλα 2 και η αντικατάσταση 1 ίσως άλλο ένα η αριθμητική τιμη θεωρώ πως θα είναι 2 με 3 μόρια η βαθμολογία σου
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Φιλική συμβουλή. Το μάθημα των μαθηματικών είναι αυτό που όσο κάνετε overthink τι γράψατε τόσο πιο πιθανό είναι να ανακαλύπτετε λάθη απροσεξίας(πραγματικά ή ανύπαρκτα που φαντάζεστε λόγω άγχους). Το οποίο είναι άκρως ψυχοφθόρο. Μην χάνετε χρόνο με το τι κάνατε ή δεν κάνατε σε κάθε μάθημα, διότι ήδη έχετε κάνει ότι ήταν να κάνετε. Εαν αγχώνεστε ιδιαίτερα πιθανότατα είναι καλό σημάδι, και συνήθως τα λάθη απροσεξίας είναι λιγότερο τραγικά απο ότι φαντάζεστε. Προχωράτε αμέσως στα επόμενα λοιπόν ;) .
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top