[02/06/2025] Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 20.484 μηνύματα.
Το καθιερωμένο θέμα του iSchool που γίνεται κάθε χρόνο για κάθε εξεταζόμενο μάθημα. :give_rose:


Καλή συνέχεια λοιπόν στα Γενικά Λύκεια με Αρχαία Ελληνικά, για όλους της θεωρητικής! :spasiklas::spasiklas::spasiklas:

Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2025 - Κουβεντούλα. Για ό,τι αφορά τα Αρχαία (πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο.


Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί όπου και θα προστεθούν τα θέματα και ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά, από διάφορα φροντιστήρια!


Τα λέμε αύριο, καλή ξεκούραση και να ξυπνήσετε ακμαίοι!! :-* :clover: :clover: :clover:

Και μην ξεχάσετε να μπείτε να μας πείτε πως τα πήγατε!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.889 μηνύματα.
Καλημέρα και καλή δύναμη σε όλους! :hi:

Το θέμα είναι ανοιχτό για να μας πείτε πώς τα πήγατε και όλα τα σχόλιά σας.

Καλή επιτυχία!!! :clapup:
 

Μήτσος10

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 16 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 2.724 μηνύματα.
Τα θεματα
 

Συνημμένα

  • them_arxaia_gel_250602.pdf
    298,8 KB · Εμφανίσεις: 45

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 1.023 μηνύματα.
Με μία πρώτη ματιά, κρίνω ότι το Διδαγμένο είναι αρκετά βατό, με σαφείς ερωτήσεις. Το ερώτημα Β3 (λεξιλογική ερώτηση) είναι αρκετά δημιουργικό και απευθύνεται σε υποψηφίους με οξυμένο γλωσσικό ένστικτο. Το Παράλληλα κείμενο (Β5) είναι πραγματικό υπέροχο (προσωπική γνώμη) και εξαιρετικά εύστοχο για να συγκριθεί με το κείμενο αναφοράς.

Το αδίδακτο κείμενο αισθάνομαι ότι είναι κατά τι απαιτητικότερο σε σχέση με τα τελευταία 2-3 χρόνια, αν και το γενικότερο του νόημά του κατανοείται εύκολα. Το δυσκολότερο τμήμα του, ευτυχώς για τους υποψηφίους, εξετάζεται σε ερώτηση κατανόησης, όχι απόδοση στα νέα ελληνικά. Οι ερωτήσεις γραμματικής και συντακτικού είναι και αυτές πιο απαιτητικές σε σχέση με τα τελευταία χρόνια. Εξετάζουν ένα αρκετά ευρύ φάσμα φαινομένων. Ειδικότερα, το ερώτημα Γ4β για την δευτερεύουσα ονοματική δεν θα δυσκολέψει πιστεύω τους υποψηφίους, αλλά το Γ4α χρειάζεται αρκετή προσοχή. Μετά από δύο συνεχόμενα χρόνια εξέτασης του πλαγίου λόγου, φέτος απουσιάζει (μάλλον προς ανακούφιση των υποψηφίων).

Συνολικά, ενδιαφέροντα θέματα, με σαφώς διαβαθμισμένη δυσκολία που θα συντελέσει στην διάκριση των μέτρια προετοιμασμένων υποψηφίους από τους άριστους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μήτσος10

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 16 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 2.724 μηνύματα.
Με μία πρώτη ματιά, κρίνω ότι το Διδαγμένο είναι αρκετά βατό, με σαφείς ερωτήσεις. Το ερώτημα Β3 (λεξιλογική ερώτηση) είναι αρκετά δημιουργικό και απευθύνεται σε υποψηφίους με οξυμένο γλωσσικό ένστικτο. Το Παράλληλα κείμενο (Β5) είναι πραγματικό υπέροχο (προσωπική γνώμη) και εξαιρετικά εύστοχο για να συγκριθεί με το κείμενο αναφοράς.
Εσυ που είσαι σχετικός με αυτά, πες μου οτι στη λεξιλογική το τελευταίο με τη γυναίκα είναι "φερέφωνο" να πάρω ψυχολογία που γράφω αύριο αρχαία
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 1.023 μηνύματα.

Neptune

Νεοφερμένο μέλος

Η Neptune αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Έγραψα από απροσεξία φερξιμο αντί για φέρσιμο και αγγελιοφόρος αντί για φερέφωνο (δεν την ήξερα καν την λέξη). Βλακεια τώρα να χάνω 4 μονάδες από λεξιλογικές, αλλά τέλος πάντων ο,τι έγινε έγινε.
 

kost1a

Νεοφερμένο μέλος

Ο kost1a αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Μιλαμε για πατο
 

smarw

Δραστήριο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
παιδιά αφήστε τα τώρα αυτά , ξεκουραστείτε και δείτε τα λατινικά και την ιστορία
 

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 723 μηνύματα.
Θα' μαι κακός αν πω οτί μαζί με τις γλώσσες θα έπρεπε να διδάσκονται και πρακτικά αντικείμενα όπως γλωσσολογία και δίκαιο στην Ανθρωπιστικών;

@smarw
 

smarw

Δραστήριο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
Θα' μαι κακός αν πω οτί μαζί με τις γλώσσες θα έπρεπε να διδάσκονται και πρακτικά αντικείμενα όπως γλωσσολογία και δίκαιο στην Ανθρωπιστικών;

@smarw
Κοίτα παλιά το λέγανε , απλά το θέμα είναι ότι θα πρέπει να διαχωριστεί η κατεύθυνση όπως είναι η θετική και η υγείας γιατί η γλωσσολογία σχετίζεται περισσότερο με φιλολογία και το δίκαιο με νομική. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι απαραίτητο γιατί στη σχολή ανάλογα με την κατεύθυνση που παίρνει κανείς , κάνει ανάλογα μαθήματα πχ εγώ που σπουδάζω παιδαγωγικά έχω κάνει γλωσσολογία αλλά δεν έχω στο πρόγραμμα σπουδών δίκαιο γιατί προφανώς δεν θα μου χρειαστεί στον κλάδο που επέλεξα.
 

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.113 μηνύματα.
Το παράλληλο κείμενο φοβερό, πολύ θα ήθελα να μου είχε πέσει ως θέμα αυτό όταν έδινα Πανελλήνιες! Πολύ έξυπνη η σύνδεση, ίσως από τα αγαπημένα μου θέματα σε Πανελλήνιες γενικά.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top