Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

Αντώνης

Δραστήριο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
To θέμα σε 'μας εδώ δεν είναι πως οι "αδύναμοι" είναι πίσω στην ύλη.
Είναι , ότι δεν έχουν την παραμικρή όρεξη για μάθημα.
Συνεχώς ρωτάνε σε πόση ώρα θα χτυπήσει το κουδούνι , καταστρέφουν θρανιά και νευριάζουν -σε σημείο απόγνωσης- τους καθαγητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Καλα εγώ μιλάω κυρίως για τάξεις του λυκείου (Β' και Γ') που γίνονται κάπως πιο σοβαρά τα πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angel123456

Νεοφερμένος

Η Μαριέλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
εγω και συμφωνω και διαφωνω...πιστευω πως ισως ειναι απαραιτητος μερικες φορες ο διαχωρισμος αλλα απο τν αλλη υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει κατι σαν κομπλεξ σε αυτους τους μαθητες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!Βάλια!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η seize the day* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Εμένα στα αγγλικά τα παιδιά χωρίζονται σε προχωρημένους και μην προχωρημένους. Παρόλα αυτά παιδιά που έχουν πάρει το lower ή είναι σε τάξη lower πηγαίνουν στους απροχώρητους για να μην έχουν πολλά διαβάσματα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sophaki983

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σοφία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Συμφωνώ στο χωρισμό των μαθητών σε επίπεδα μόνο στο μάθημα των αγγλικών.... Εχώ βαρεθεί να κάνω τα ίδια και τα ίδια τόσα χρόνια για κάποια παιδιά τα οποία δεν μπορούν να κάτσουν να διαβάσουν για τα αγγλικά...... Γιατί αγγλικά κάνουμε από την τετάρτη δημοτικού..... τόσα χρόνια δεν μπορούν να μάθουν τίποτα??????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!Βάλια!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η seize the day* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Συμφωνώ στο χωρισμό των μαθητών σε επίπεδα μόνο στο μάθημα των αγγλικών.... Εχώ βαρεθεί να κάνω τα ίδια και τα ίδια τόσα χρόνια για κάποια παιδιά τα οποία δεν μπορούν να κάτσουν να διαβάσουν για τα αγγλικά...... Γιατί αγγλικά κάνουμε από την τετάρτη δημοτικού..... τόσα χρόνια δεν μπορούν να μάθουν τίποτα??????
Κοίτα ούτως ή άλλως στο σχολείο (κατε με) δεν μαθαίνεις τίποτα στα αγγλικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντώνης

Δραστήριο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Πράγματι δεν μαθένεις τίποτα.
Το σχολείο απλά μπορεί να σου δώσει ερέθισμα να αρχίσεις σε φροντηστήριο την ξένη γλώσσα που διδάσκεσαι , και αν πετύχει κάτι τέτοιο , πιστεύω πως έχει πετύχει το εκπαιδευτικό σύστημα , τουλάχιστον εκεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Εγω διαφωνω, αγγλικα εκανα μονο 2 μηνες φροντιστηρια πριν δωσω το advanced και αυτο απλως για να ειμαι σιγουρη, ολες τις χρονιες δεν ειχα κανενα προβλημα με τα αγγλικα στο σχολειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντώνης

Δραστήριο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Διαφώνεις , ότι το σχολείο μπορεί μόνο ερέθισμα να δώσει , ή διαφωνείς με τον διαχωρισμό σε επιπέδα στα Αγγλικά ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Διαφωνω στο οτι δεν μαθαινεις τιποτα απο ξενες γλωσσες στο σχολειο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Όποιοι πρέπει να προχωρήσουν, δεν πρέπει να ενοχλούνται από τους άεργους συμμαθητές τους, γιατί κακά τα ψέματα, αν διαβάζεις έστω και λίγο μπορείς να πάρεις έναν αξιοπρεπή βαθμό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Άεργους συμμαθητές τους...Πω πω πω...Τι ρατσισμός Θεέ μου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zod

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 431 μηνύματα.
Εγώ είμαι πολύ υπερ αυτού του διαχωρισμού, γιατί πολλά παιδιά θα αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητές τους. Το μάθημα θα γίνεται καλύτερα και η ζωή θα είναι πιο εύκολη για όλους. Για παράδειγμα, οι καθηγητές που κάνουν μάθημα σε τμήμα με "κακούς" μαθητές θα έχουν λιγοτέρες απαιτήσεις και θα κατανοούν καλύτερα τους μαθητές. Κάποιοι θα σκεφτούν ότι έτσι θα αναπτυχθεί το φαινόμενο του ανταγωνισμού και της διάκρισης στο ελληνικό σχολείο, αλλά έτσι και αλλιώς τα ίδια προωθεί και τώρα η ελληνική παιδεία, οπότε μόνο χειρότερα δεν μπορούν να γίνουν τα πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν το είπε με τέτοια διάθεση.
Είναι γεγονός οτι υπάρχουν μαθητές που διαβάζουν, και μαθητές που τα φορτώνουν όλα στον κόκκορα (οι άεργοι :P), χωρίς να σημαίνει κάτι αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zod

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 431 μηνύματα.
Άεργους συμμαθητές τους...Πω πω πω...Τι ρατσισμός Θεέ μου...

Χωρίς να θέλω να πω τίποτα κακό, φαντάσου δηλαδή τι θα λένε αυτοί οι "καημένοι" άεργοι μαθητές για τον mmpf, ώστε να τους αποκαλέσει έτσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δε νομίζω ομως πραγματικά οτι οποιος θέλει να διαβάσει εμποδιζεται από οτιδηποτε. Στο κάτω κάτω η μαζική παιδεία έχει ακριβώς το σκοπό της σύγκρισης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Χωρίς να θέλω να πω τίποτα κακό, φαντάσου δηλαδή τι θα λένε αυτοί οι "καημένοι" άεργοι μαθητές για τον mmpf, ώστε να τους αποκαλέσει έτσι.

Μπα, κάνουμε και παρέα αμα τύχει, αλλά δεν παύουν να είναι τεμπέλιδες :lol::P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annoula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
εγω διαφωνω καθετα με αυτο και πιστευω πως ειναι αντιπαιδαγωγικο οπως λες....το σχολειο δεν ειναι μονο ενας χωρος που παμε για να παρουμε καποιες γνωσεις κτλ...ειναι κ ενας χωρος οπου καθενας αναπτυσσει την προσωπικοτητα του,τις αντιληψεις του,την κοινωνικοτητα του....αρα το θεωρω σαν μια αδικη διακριση π ισως οδηγει και στον κοινωνικο ρατσισμο..αλλωστε ΟΛΟΙ εχουμε ισα δικαιωματα στη γνωση ! δεν μπορει το ενα επιπεδο να παιρνει περισσοτερες γνωσεις και το αλλο λιγοτερες...ειναι καθαρη αδικια αυτο...και αλλωστε καταλαβαινουμε πως οταν λεμε "αδυναμοι" μαθητες δεν εννοουμε οτι ειναι και χαζοι ομως τα πιο μικρα παιδια αλλιως το αντιλαμβανονται...!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Δηλαδή ένας μαθητής που θέλει να περάσει σε μια σχολή με 19.000 μόρια δεν πρέπει να είναι σε ένα πιο καλό τμήμα από έναν που θέλει να περάσει ιχθυοκαλλιέργειες; Αν κάποιος δεν διαβάζει η δεν είναι τόσο καλός δεν πρέπει να κρατά πίσω και τους υπόλοιπους. Δημιουργείται τάξη δυο ταχυτήτων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αν θέλει να γράψει 19000 μόρια θα κοιτάξει να διαβάσει, όχι να ασχοληθεί με την υπόλοιπη τάξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top