Χαμηλά ποσοστά επιτυχίας σε μαθήματα στο πανεπιστήμιο - ποιος φταίει;

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,116 μηνύματα.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,666 μηνύματα.
Kαι οι καθηγητες αλλα και οι φοιτητες φταινε φιλε.
Όχι.
Σε τέτοια ποσοστά επιτυχίας, ο πρώτος που ευθύνεται είναι ο καθηγητής.
Ελπίζω να συσταθεί στην Ελλάδα η επιτροπή που θα ελέγχει τους καθηγητές με τέτοια ποσοστά επιτυχίας.
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Kαι οι καθηγητες αλλα και οι φοιτητες φταινε φιλε.
Συμφωνώ εν μέρη, αλλά σε ποσοστά τύπου που είπε ο Σαμαέλ 0%, εκεί καταλαβαίνεις ότι είναι φουλ ιδιότροπος ο καθηγητής. Και σε αυτό ευθύνεται, όπως μας είχε πει και ένας καθηγητής, ότι η πλειοψηφία των καθηγητών ελληνικών πανεπιστημίων απλά γίνονται καθηγητές γιατί μόνο ως ερευνητές δεν τους βγαίνει το βιοποριστικο.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,434 μηνύματα.
Καλά εκεί και νομικά δεν γίνεται αυτό. Κάτω από 10% επιτυχία θεωρείται άκυρη εξεταστική σε εμας
Στον τομέα της ενέργειας θεωρείται a typical day . Τι να πω , ειλικρινά όποιος πήρε αυτή την κατεύθυνση είναι ήρωας . Ειδικά μέσα στην καραντίνα ζορίστηκα απίστευτα για να περάσω τα υποχρεωτικά μαθήματα του κορμού που είχαν να κάνουν με τον τομέα αυτόν . Και η δυσκολία δεν ήταν το περιεχόμενο των μαθημάτων...αλλά η νοοτροπία/συμπεριφορά των καθηγητών . If hell indeed exists , τότε η κατεύθυνση της ενέργειας είναι οτι πιο κοντά μπορεί να είναι σε αυτήν :bleh: . Ειλικρινά λυπάμαι πολύ που τα παιδιά έρχονται με τόση όρεξη απο το λύκειο και εν τέλει έρχονται αντιμέτωποι με ανθρώπους που δεν έχουν καμία εκπαιδευτική ( και αρκετές φορές ομολογώ ανθρώπινη ) ευαισθησία .

Υ.Γ.1 Ήταν τρία υποτμήματα , οπότε μιλάμε για τρεις καθηγητές που δίδασκαν το ίδιο μάθημα . Και το μόνο τους κοινό είναι ο τομέας τους ( ενέργεια ) . Αυτό νομίζω λέει πολλά , βάσει και των παραπάνω . Παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στο μάθημα της εισαγωγής στα συστήματα ηλεκτρικής ενέργειας που και εκεί έχουμε ποσοστά επιτυχίας του επιπέδου 1-2 φοιτήτων και αυτό για ξεκάρφωμα .

Υ.Γ.2 Για να λέμε και του στραβού το δίκιο το επίπεδο του ακροατηρίου είναι κακό , και όσο περνάνε τα χρόνια γενικά το επίπεδο των μαθητών που έρχονται απο το λύκειο είναι χειρότερο απο κάθε προηγούμενο έτος . Πάρα αυτά στατιστικά πάντα θα έχεις ένα 5% εως 20% που ασχολήθηκε και ακόμα και ιδιοφυέστατο να μην είναι για να λύσει οτι σου κατέβει , τι διάολο θα μπορεί να γράψει με το ζόρι έστω ένα πέντε να περάσει . Οπότε ναι , όσο κακό και να είναι το επίπεδο , θεωρώ οτι εδώ υπάρχει σίγουρα λάθος και απο πλευράς των καθηγητών .
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πολλές φορές εξαρτάται από το μάθημα και την ποιότητα διαβάσματος των φοιτητών. Πρόσφατα βγήκαν στην σχολή μου τα αποτελέσματα της εξέτασης του μαθήματος "Διακριτά Μαθηματικά" και το ποσοστό επιτυχίας οπως ανακοινώθηκε ήταν 22,8% (μιικρό θα έλεγε κανείς) αλλά τα θέματα αυτά που είδα στην εξέταση ήταν πολύ φυσιολογικά για θέματα εξετάσεων (για αυτό εγώ και αλλοι 4 πήραμε 10 στο μάθημα). Τα ποσοστά επιτυχίας δεν έχουν καμία σημασία ως προς το μάθημα και την δυσκολία του, σημασία έχει η ποιότητα του διαβάσματος που δίνει ο κάθε φοιτητής (αυτό κατάλαβα εγώ τουλάχιστον).
 

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αφού όλα (περίπου) κρίνονται από μια εξέταση θα περίμενε κανείς να υπάρχουν διαθέσιμα παλιά θέματα. Αυτό δεν συμβαίνει πάντα δυστυχώς. :(
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Πολλές φορές εξαρτάται από το μάθημα και την ποιότητα διαβάσματος των φοιτητών. Πρόσφατα βγήκαν στην σχολή μου τα αποτελέσματα της εξέτασης του μαθήματος "Διακριτά Μαθηματικά" και το ποσοστό επιτυχίας οπως ανακοινώθηκε ήταν 22,8% (μιικρό θα έλεγε κανείς) αλλά τα θέματα αυτά που είδα στην εξέταση ήταν πολύ φυσιολογικά για θέματα εξετάσεων (για αυτό εγώ και αλλοι 4 πήραμε 10 στο μάθημα). Τα ποσοστά επιτυχίας δεν έχουν καμία σημασία ως προς το μάθημα και την δυσκολία του, σημασία έχει η ποιότητα του διαβάσματος που δίνει ο κάθε φοιτητής (αυτό κατάλαβα εγώ τουλάχιστον).
Τσιλ, μόνο 4 πήρατε 10.
Το 22,8 % δεν το λες και εξευτελιστικο, έχουμε δει χειρότερο.
Σημασία στις εξετάσεις δεν έχει ποιος θα διαβάσει περισσότερο, σημασία έχει ποιος θα καταλάβει το στυλ του καθηγητή και θα εστιάσει σε αυτά που θέλει εκείνος/νη. Σε μαθήματα με τεράστια ύλη, αν αρχίσεις να την διαβάσεις από την αρχή, θέλεις ολόκληρο εξάμηνο.
Θέλει και τρόπο και κόπο γιατί πολλοί καθηγητές είναι αρκετά περίεργοι
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αφού όλα (περίπου) κρίνονται από μια εξέταση θα περίμενε κανείς να υπάρχουν διαθέσιμα παλιά θέματα. Αυτό δεν συμβαίνει πάντα δυστυχώς. :(
Δυστυχώς εγώ βλέπω σε σχολές τύπου Πολυτεχνείου και μαθηματικό, κουτοανταγωνισμο, τύπου "α δεν σου δίνω τα παλιά θέματα" λες και διαγωνίζονται για να περάσουν 😂
Αν δεν έχουν όρεξη οι φοιτητές να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον εκεί τι να πεις
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Τσιλ, μόνο 4 πήρατε 10.
Το 22,8 % δεν το λες και εξευτελιστικο, έχουμε δει χειρότερο.
Σημασία στις εξετάσεις δεν έχει ποιος θα διαβάσει περισσότερο, σημασία έχει ποιος θα καταλάβει το στυλ του καθηγητή και θα εστιάσει σε αυτά που θέλει εκείνος/νη. Σε μαθήματα με τεράστια ύλη, αν αρχίσεις να την διαβάσεις από την αρχή, θέλεις ολόκληρο εξάμηνο.
Θέλει και τρόπο και κόπο γιατί πολλοί καθηγητές είναι αρκετά περίεργοι
μπρο τσιλ οσοι δεν περασαν ειναι καθυστερημενοι λογικα !1!1
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
μπρο τσιλ οσοι δεν περασαν ειναι καθυστερημενοι λογικα !1!1
Απαίσια αντίληψη να έχει κάποιος. Πολλές φορές απλα δεν ήταν η μέρα κάποιου, είτε γιατί είχε άγχος, είτε γιατί δεν του βγήκε καλά το διάβασμα, είτε γιατί δεν ήταν καλά τις προηγούμενες ημέρες.
Κάτι που βλέπω πολύ δυστυχώς να συμβαίνει είναι ότι ολοένα και περισσότεροι φοιτητές αντιμετωπίζουν σοβαρότατα θέματα (υγείας, κοινωνικά και οικονομικά) που τους καταστρέφουν την ψυχολογία. Δεν υπάρχει σοβαρή υπηρεσία ψυχοθεραπείας στα πανεπιστήμια. Γι'αυτό και όταν ακούω κάποιους να λένε ότι "όσοι δεν πέρασαν, δεν κάνουν" μου σηκώνεται η τρίχα

(Και ναι, μου έχει συμβεί να κάνω αλμα από 3 να γράψω 9 την επόμενη φορά. Είναι κρίμα να κριθεί κάποιος από ένα γραπτό)
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,666 μηνύματα.
ανακοινώθηκε ήταν 22,8% (μιικρό θα έλεγε κανείς)
Με 22,8% θα είχε συσταθεί ήδη επιτροπή για το λόγο αποτυχίας σε ένα πανεπιστήμιο που σέβεται τον εαυτό του.
Πότε ήταν η τελευταία φορά που ένας καθηγητής έλαβε υπόψιν του την αξιολόγηση των φοιτητών ;
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Απαίσια αντίληψη να έχει κάποιος. Πολλές φορές απλα δεν ήταν η μέρα κάποιου, είτε γιατί είχε άγχος, είτε γιατί δεν του βγήκε καλά το διάβασμα, είτε γιατί δεν ήταν καλά τις προηγούμενες ημέρες.
Κάτι που βλέπω πολύ δυστυχώς να συμβαίνει είναι ότι ολοένα και περισσότεροι φοιτητές αντιμετωπίζουν σοβαρότατα θέματα (υγείας, κοινωνικά και οικονομικά) που τους καταστρέφουν την ψυχολογία. Δεν υπάρχει σοβαρή υπηρεσία ψυχοθεραπείας στα πανεπιστήμια. Γι'αυτό και όταν ακούω κάποιους να λένε ότι "όσοι δεν πέρασαν, δεν κάνουν" μου σηκώνεται η τρίχα

(Και ναι, μου έχει συμβεί να κάνω αλμα από 3 να γράψω 9 την επόμενη φορά. Είναι κρίμα να κριθεί κάποιος από ένα γραπτό)
Ειναι rng οι εξετασεις , το εχω αναφερει πολλες φορες αλλα ο καθενας ο,τι πιστευει. Το θεμα δεν ειναι να εισαι μονο booksmart παντως . 😙☺️
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
μπρο τσιλ οσοι δεν περασαν ειναι καθυστερημενοι λογικα !1!1
Μαλλον παρεξήγησες αυτό που είπα. Δεν είναι καθυστερημένοι, απλά δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ λογο να κατηγορούν τα θέματα ή τον καθηγητή για τον βαθμό τους αυτό εννοούσα.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Με 22,8% θα είχε συσταθεί ήδη επιτροπή για το λόγο αποτυχίας σε ένα πανεπιστήμιο που σέβεται τον εαυτό του.
Πότε ήταν η τελευταία φορά που ένας καθηγητής έλαβε υπόψιν του την αξιολόγηση των φοιτητών ;
Είπες την λέξη κλειδί "σοβαρό πανεπιστήμιο" 😂😂
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Μαλλον παρεξήγησες αυτό που είπα. Δεν είναι καθυστερημένοι, απλά δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ λογο να κατηγορούν τα θέματα ή τον καθηγητή για τον βαθμό τους αυτό εννοούσα.
Ακουσε με , στο ιδιο τμημα ειμαστε και ειδα ατομα που ενιωσαν αδικημενα. Επισης ξερω και ατομα μεγαλυτερα που δινουν διαρκως και κοβονται ενω διαβαζουν. τον εν λογω καθηγητη τον συμπαθω απειρως , ειναι υπεροχος σαν χαρακτηρας , κανει ενδιαφερον μαθημα. Ωστοσο οταν βλεπεις απο την πρωτη διαλεξη να το λεει δυνατα και χαρωπα «χαχα εχω χαμηλα ποσοστα επιτυχιας» , ναι δεν νομιζω οτι πλεον εχει να κανει με τους φοιτητες σε μεγαλο βαθμο. Αυτα
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,666 μηνύματα.
Απαίσια αντίληψη να έχει κάποιος. Πολλές φορές απλα δεν ήταν η μέρα κάποιου, είτε γιατί είχε άγχος, είτε γιατί δεν του βγήκε καλά το διάβασμα, είτε γιατί δεν ήταν καλά τις προηγούμενες ημέρες.
Κάτι που βλέπω πολύ δυστυχώς να συμβαίνει είναι ότι ολοένα και περισσότεροι φοιτητές αντιμετωπίζουν σοβαρότατα θέματα (υγείας, κοινωνικά και οικονομικά) που τους καταστρέφουν την ψυχολογία. Δεν υπάρχει σοβαρή υπηρεσία ψυχοθεραπείας στα πανεπιστήμια. Γι'αυτό και όταν ακούω κάποιους να λένε ότι "όσοι δεν πέρασαν, δεν κάνουν" μου σηκώνεται η τρίχα

(Και ναι, μου έχει συμβεί να κάνω αλμα από 3 να γράψω 9 την επόμενη φορά. Είναι κρίμα να κριθεί κάποιος από ένα γραπτό)
Αυτό που βλέπω από τη δική μου μεριά και με όσους έχω συναναστραφεί από διαφορετικά ιδρύματα στον κόσμο, το μυστικό είναι να πηγαίνεις σε όλες τις διαλέξεις. Να δεις μετά που θα σου φαίνονται όλα πιο εύκολα και θα έχεις καταλάβει το ''πνεύμα'' του καθηγητή. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν οι στριφνοί καθηγητές. Σε εκείνους τους περνάς με 5 και τελειώνεις. Πάντα είναι 3-4 αυτοί, που είτε βάζουν επίτηδες τέτοια θέματα, είτε είναι το μάθημα δύσκολο και δεν έχουν μεταδοτικότητα.
Εγώ σαν πρώην φοιτητής πολυτεχνικής έχασα σε 5 χρόνια (ναι τελείωσα ακριβώς) περίπου 8 μέρες διαλέξεων (μια εμβδομάδα ήμουν άρρωστος ). Δεν είχα θέμα με κανένα μάθημα και Σεπτέμβρη είχα πάει για 2 φορές. Ακόμα και την εποχή κοβιντ που δεν βρισκόμουν Ελλάδα λόγω ερευνητικών προγραμμάτων, έμπαινα σε κάθε διάλεξη. Ναι ήταν χειρότερα αλλά κάτι κέρδιζες, κάτι μικρό.

Φαντάσου να πας να δανείζεσαι σημειώσεις άλλου. Δεν θα καταλάβεις τίποτα.
Τα ECTS του μαθήματος συνήθως τα πολλαπλασιάζεις με 4 ή 5 και βγαίνουν οι ώρες που πρέπει να αφιερώσεις στο μάθημα την εβδομάδα (γελάω). Κανένας δεν το κάνει αυτός γιατί πρώτα πρώτα έισαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Απλά μπορείς να αφιερώνεις συστηματικά 2-3 ώρες την εβδομάδα και εάν.

1. Παρακολούθηση διαλέξεων, 2. Δικές σου σημειώσεις, 3. Ξεφύλλισμα που και που
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ακουσε με , στο ιδιο τμημα ειμαστε και ειδα ατομα που ενιωσαν αδικημενα. Επισης ξερω και ατομα μεγαλυτερα που δινουν διαρκως και κοβονται ενω διαβαζουν. τον εν λογω καθηγητη τον συμπαθω απειρως , ειναι υπεροχος σαν χαρακτηρας , κανει ενδιαφερον μαθημα. Ωστοσο οταν βλεπεις απο την πρωτη διαλεξη να το λεει δυνατα και χαρωπα «χαχα εχω χαμηλα ποσοστα επιτυχιας» , ναι δεν νομιζω οτι πλεον εχει να κανει με τους φοιτητες σε μεγαλο βαθμο. Αυτα
ουτε όμως μεμονωμένα με τον καθηγητή οπότε πρώτα κάθε φοιτητής κοιτά αρχικά τι μπορεί να βελτιώσει από τον εαυτό του και ύστερα εξετάζει πιθανές αδικίες που ίσως υπάρχουν.
 

George35

Νεοφερμένος

Ο George35 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Γειά
Απαίσια αντίληψη να έχει κάποιος. Πολλές φορές απλα δεν ήταν η μέρα κάποιου, είτε γιατί είχε άγχος, είτε γιατί δεν του βγήκε καλά το διάβασμα, είτε γιατί δεν ήταν καλά τις προηγούμενες ημέρες.
Κάτι που βλέπω πολύ δυστυχώς να συμβαίνει είναι ότι ολοένα και περισσότεροι φοιτητές αντιμετωπίζουν σοβαρότατα θέματα (υγείας, κοινωνικά και οικονομικά) που τους καταστρέφουν την ψυχολογία. Δεν υπάρχει σοβαρή υπηρεσία ψυχοθεραπείας στα πανεπιστήμια. Γι'αυτό και όταν ακούω κάποιους να λένε ότι "όσοι δεν πέρασαν, δεν κάνουν" μου σηκώνεται η τρίχα

(Και ναι, μου έχει συμβεί να κάνω αλμα από 3 να γράψω 9 την επόμενη φορά. Είναι κρίμα να κριθεί κάποιος από ένα γραπτό)
Η μισή Ελλάδα έχει ψυχολογικά εδώ και πάνω από 10 χρόνια. Οι φοιτητές δεν θα μπορούσαν με την καμία να εξαιρεθουν από αυτό το πρόβλημα. Πέραν του τι δομές και υπηρεσίες υπάρχουν από το κράτος που αυτό είναι το 50% του θέματος, το άλλο 50% είναι να καταλάβει και να πειστεί κάποιος να αποταθεί σε κάποια δομη, γιατρό και υπηρεσία. Δεν υπάρχει σοβαρή δουλειά στο θέμα ούτε σε επίπεδο ΕΣΥ.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,434 μηνύματα.
1. Παρακολούθηση διαλέξεων, 2. Δικές σου σημειώσεις, 3. Ξεφύλλισμα που και που
Και εαν θες σε βάθος κατανόηση και βαθμό θα προσθέσω 4. Μολυβάκι και λύνεις οτι προλάβεις και μπορέσεις μέσα στο εξάμηνο . Με αδιάλλειπτη παρακολούθηση όμως και ξεφύλλισμα όπως λες , το 5 σίγουρα το έχεις , παρά μόνο ίσως στους πολύ περίεργους .
 

art_of_poetry

Νεοφερμένος

Ο art_of_poetry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Προσωπικά στο προπτυχιακό είδα στο πρώτο τμήμα πριν φύγω με μεταγραφή στην γενέτειρα μου τα εξής:
1. Τεράστια έλλειψη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, 407 , απεσπασμενων με τεράστιο πρόγραμμα σπουδών 80 μαθημάτων και διαρκές πρόγραμμα λόγω υποχρεωτικοτητας.
2. Καθηγητές με μηδέν βιογραφικό και ορισμένα μαθήματα που εκ φύσεως η ύλη τους είναι άπειρη
3. Φοιτητές αδιάφορους, οι περισσότεροι είχαν περάσει με το 20% . Άρα βαθμολογία κοντά στα 3500 Μαξ.
4. Μια διάθεση ότι έλα μωρέ οι ιερείς τι τις χρειάζονται οι γνώσεις.
Όταν γύρισα πίσω σπίτι και συνέχισα την σχολή, είδα ακριβώς τα ανάποδα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αν μιλήσω για μεταπτυχιακά εκεί απλά σιχαθηκα το διάβασμα και την όρεξη για σπουδές. Στο πρώτο μεταπτυχιακό, καθηγητές να μην πατάνε καν για μάθημα. Μηδέν επικοινωνία. Βαθμολογουμασταν για μαθήματα που δεν διδαχτηκαμε ποτέ.
Στο δεύτερο ακόμα χειρότερα, καθηγητές με μηδέν βιογραφικό που αν δεν ακολουθήσεις ακριβώς αυτό που λένε πάει η κακοβαθμολογηση σύννεφο
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top