Φυσικό Πάτρας vs Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ

AggelikiGr

Νεοφερμένος

Η AggelikiGr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Καλησπέρα! Φέτος έδωσα πανελλήνιες από θετική κατεύθυνση με στόχο τους Ημμυ, δυστυχώς δεν πιάνω τις περσινές βάσεις κανενός τμήματος ημμυ στη χώρα. Έχοντας ψάξει τις σχολές στις οποίες περνάω σύμφωνα με τις περσινές βάσεις έχω βρεθεί σε δίλημμα ανάμεσα στο φυσικό στην Πάτρα και στο τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών στο ΠΑΔΑ. Γνωρίζω για το ζήτημα με τα τμήματα μηχανικών του παδα σε σχέση με την αναγνώριση των αποφοίτων ως μηχανικοί το οποίο με προβληματίζει. Θα ήθελα να με ενημερώσετε σχετικά με τις επαγγελματικές ευκαιρίες και την αποκατάσταση που προσφέρει το κάθε τμήμα.
 

Lifelong Learner

Νεοφερμένος

Ο Lifelong Learner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Καλησπέρα.Είμαι φοιτητής του τμήματος φυσικής ,στην Πάτρα.Πριν αποφασίσεις που θα φοιτήσεις τελικά ,καλό θα ήταν να ψάξεις και μόνος σου για τις επαγγελματικές διεξόδους της κάθε σχολής.Προσωπικά θεωρώ ότι για τα δεδομένα της χώρας μας ένας αποφοιτος ενός τμήματος που εμπεριέχει το προγραμμα σπουδών του αρκετά μαθήματα που έχουν να κάνουν με την πληροφορική και τους υπολογιστές ,βρίσκεται σε προνομιακή θέση όσον αφορά τις ανάγκες της αγοράς.Αν με ρωτούσες ,σήμερα δηλαδή,αν θα ήθελα να είμαι τελειοφοιτος φυσικού τμήματος ή ηλεκτορλόγων και μηχανικών η/υ,θα προτιμούσα τους μηχανικούς,απο ένα τμήμα ,όμως ,που έχει κατοχυρωμένα επαγγελματικά διακαιώματα.Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει με τα διακαιώματα των μηχανικών του ΠΑΔΑ.
Γενικότερα ,η επιστήμη της φυσικής είναι μία αρκετά απαιτητική επιστήμη και υπάρχει η αξίωση, απο τα μαθήματα ακόμη του πρώτου εξαμήνου,να έχεις πολύ καλή γνώση των μαθηματικών του λυκείου. Αυτό όμως ,για το οποίο θα μπορούσα να σε πληροφορήσω εγώ ,είναι η δυσκολία αποφοίτησης ,απο το τμήμα που σπουδάζω.Με την τελευταία εσωτερική αξιολόγηση, που έγινε το 2018,φάνηκε οτι η μέση διάρκεια λήψης πτυχίου υπερβαίνει τα 7 χρόνια και ο μέσος όρος των βαθμών πτυχίου είναι μεταξύ 6 και 6,5.Στοιχεία αρκετά αποθαρρυντικά για εμένα.Επιπρόσθετα οι μέθοδοι διδασκαλίας στο τμήμα μας ,δυσχεραίνουν ακόμη περισσσότερο την πρόοδο στις σπουδές.Μεταξύ όλων των μαθημάτων,μόνο σε 3 μαθήματα κορμού και 1 κατεύθυνσης ,μπορεί να προετοιμαστεί ένας φοιτητήςαν δεν μπορεί να παρακολουθήσει είτε γιατί εργάζεται είτε γιατί έχει κάποιο προσωπικό πρόβλημα είτε γιατί θέλει περισσότερο να διαβάζει μόνος του.Οι περισσότεροι καθηγητές δεν αναρτούν επαρκές υλικό για μελέτη,ελάχιστοι αναρτούν παλιά θέματαΠοσοστό επιτυχίας της τάξεως του 30% σε εξετάσεις μαθημάτων θεωρείται καλό για το τμήμα μας,δεδομένου ότι στα περισσότερα υποχρεωτικά μαθήματα το ποσοστό των επιτυχόντων είναι αρκετά χαμηλότερο.Μάλιστα,το προαναφερθέν 30% ,πολλές φορές προσεγγίζεται ,αφού έχει υπάρξει πριμοδότηση πολλών 4 και 3,5 ,για να προσεγγίσουν το 5.Γενικότερα,σε αρκετά μαθήματα η παρακολούθηση είναι σχεδόν αναγκαία, με εξαιρεση τα ργαστήρια που είναι υποχρεωτική,για να έχεις μία εικόνα του τι ενδέχεται να ζητηθεί στις εξετάσεις.Συμπερασματικά δηλαδή,με τα σημερινά δεδομένα ,θα πρέπει να προαθήσει αρκετά και μάλιστα να αρχίσεις να διαβάζεις αρκετά νωρίτερα απο τις εξεταστικές περιόδους,αν θες να αποφοιτήσεις χωρίς μεγάλη καθυστέρηση και με κάποιον σχετικά αξιοπρεπή βαθμό,για να είσαι επιλέξιμος για μεταπτυχιακά.
Τώρα όσον αφορά το ρευνητικό έργο του τμήματος,έχουμε πολύ καλούς τομείς φυσικης της ατμόσφαιρας ,ηλεκτρονικής και συγκεκριμένα σχεδίασης ηλεκτρονικών κυκλωμάτων και φωτονικής και laser,με καθηγητές οι οποίοι αν τα πας καλά μαζί τους θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν και στη μετέπειτα πορεία σου.
Γενικότερα ,τώρα ,όσον αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση των φυσκών τα πράγματα ,δεν είναι ενθαρρυτικ΄στην Ελλάδα ούτε έχουμε πολλές επιλογές.Εκτός αν ,βέβαια,θες να το ρισκάρεις και να πας στο εξωτερικό ,όπου τα πράγματα είναι καλύτερα,με περισσότερες επιλογές.Οι περισσότεροι γνωστοί μου φυσικοί που εργάζονται σήμερα στην Ελλάδα,εργάζονται ,έχοντας κάνει μία σχετική επιμορφωση είται υπο μορφή μεταπτυχιακού είτε κάποιο σεμινάριο,πάνω στην πληροφορική.Επειτα ,ένας τομέας που έχει πολλή απασχολισιμότητα είναι αυτός της ραδιοηλεκτρολογίας,έχοντας ,βέβαια και σχετικό μεταπτυχιακό.Ακολουθεί ο τομέας της φυσικήςς της ατμοσφαιρας,όπου διαφοροι φυσικοί -κάτοχοι μετατπτυχιακού ή ακόμη και διδακτορικού ,απασχολούνται ως μετωρολόγοι,ώς περιβαλλοντικοί επιστήμονες σε εταιρείες που διαχειρίονται απε,κτλ.Στην εκαπίδεση ,πάλι τα πράγματα ,απο ό,τι συμπεραίνω δεν είναι και τα καλύτερα.Οι περισσότεροι μαθητές ,αποφεύγουν να πάνε στις κατευθυνσεις θετικών επιστημών και επιστημών υγείας ,ακριβώς λόγω της δυσκολίας των θεμάτων της φυσικής στις πανελλήνιες.Οπότε λιγοστεύουν και οι θέσεις διδασκαλίας για τους φυσικούς.
Δεν έχω προθεση να σε αποτρέψω απο το να πας σε αυτό το τμήμα ,απλά θέλω ,σε περίπτωση που επιλέξεις να φοιτήσεις εκεί ,να πας προετοιμασμένη για το τι μπορεί να συναντήσεις.Αν είσαι πρόθυμη να αντιμετωπίσεις τις όποιες δυσκολίες και είτε βελτιωθούν τα πράγματα εδώ είτε πας στο εξωτερικό ,σε κάποια χώρα με σοβαρό βιομηχανικό τομέα,τότε οι διέξοδοι που σου δίνει η φυσική σε μεταπτυχιακές σπουδές είναι ατελείωτες. Η τελική απόφαση είναι δική ,αλλά τιποτα δεν τελειώνει στα 18 ή και αργότερα .Μπορείς απο το να ξαναδώσεις για κάποια σχολή ημμυ,που σου αρέσει,μέχρι και να φοιτήσεις σε κάποιο τμήμα ,να διαπιστώσεις είτε κατα τη διάρκεια είτε μετ΄τις σπουδές οτι δεν θα ασχοληθείς με αυτό και να καταλήξεις κάπου αλλού.Για ότι άλλο θες μπορέις να με ρωτήσεις ή και να μιλήσουμε και με προσωπικά μηνύματα,ανατλλάσσοντας πληροφορίες για λεπτομέρειες για το τμήγμα που δεν μπορούν να ειπωθούν δημοσίως.
 

AggelikiGr

Νεοφερμένος

Η AggelikiGr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου! Είχα ενημερωθεί και από γνωστούς ότι η δυσκολία στα τμήματα φυσικής είναι μεγάλη και ότι χρειάζεται αγάπη για το αντικείμενο και πολλή δουλειά, οι πληροφορίες που έδωσες μου έδωσαν να καταλάβω καλύτερα για το πόσο πραγματικά απαιτητικό είναι σαν τμήμα. Γενικά είμαι πρόθυμη όπου και να περάσω να είμαι αρκετά συνεπής όσον αφορά τη σχολή και τις υποχρεώσεις της (αν και πολλοί έτσι ξεκινάνε και αλλού καταλήγουν εντέλει). Τώρα το θέμα ιδιοτροπίας και ανικανότητας να διδάξουν σωστά κάποιον καθηγητών είναι σίγουρα μεγάλο, αλλά θεωρώ πως είναι κάτι αναπόφευκτο σε όποιο τμήμα αποφασίσει κανείς να σπουδάσει. Ευχαριστώ και πάλι για την απάντησή σου ήσουν πολύ κατατοπιστικός!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Καλησπέρα στην παρέα. :) Η Φυσική θα πρέπει να γίνει σαφές είναι άλλο πράγμα η επιστήμη και άλλο πράγμα οι σπουδές. Αυτό ίσως δεν γίνεται κατανοητό στον μέσο Έλληνα (γονιό, μαθητή, καθηγητή σχολείου κτλ) επειδή οι επιστήμες κατά γενική ομολογία αντιμετωπίζονται ανεπαρκώς στην Ελλάδα. Σαν επιστήμη είναι μια από τις επιστήμες αιχμής, με αρκετά μεγάλο εύρος αντικειμένων και διεπιστημονικότητας με πολλές θετικές επιστήμες. Είναι μια σοβαρή επιστήμη για μια σοβαρή χώρα που επενδύει στην Τεχνολογία και Βιομηχανία. Για την Ελλάδα, δυστυχώς επαγγελματικά αντιμετωπίζεται ως ένα σχολικό μάθημα με άσχημους βαθμούς.

Το πρόβλημα ξεκινάει και τελειώνει με τις σπουδές καθώς οι σπουδές είναι το πλαίσιο εκμάθησης της επιστήμης σε ένα πρώτο στάδιο. Όπως έχουν αναφέρει αρκετά μέλη, στην Ελλάδα υπάρχει γενικό πρόβλημα κουλτούρας σε Τμήματα Φυσικής με μια "μάχη" μεταξύ καθηγητών και φοιτητών. Οι καθηγητές που αρνούνται να προσαρμοστούν στα δεδομένα της εποχής, ακόμη και να διαβάσουν οι ίδιοι για το μάθημα που θα διδάσκουν. Οι φοιτητές κατά γενική ομολογία εισάγονται με άσχημη προδιάθεση για τη Φυσική, κακή βάση στη φυσική και μαθηματικά ενώ η κύρια προτίμηση είναι να τελειώσουν όσο γίνεται γρήγορα το Τμήμα Φυσικής και να κάνουν μεταπτυχιακά σε Πληροφορική ή Οικονομικά. Αγαπητή @AggelikiGr μην παραγνωρίζεις τις "σημαίες" που αναφέρει ο Lifelong. Μπορεί να έχεις τη διάθεση, το κίνητρο και τη χαρά να σπουδάσεις Φυσική όμως πολλές φορές να είσαι προετοιμασμένη ψυχολογικά για μεγάλες πίκρες και απουσία λογικής. Δηλαδή, θα πρέπει να αποδέχεσαι την παράνοια ως μέσο βαθμολογίας ή και εξέτασης ενός μαθήματος. Επίσης θα πρέπει να συνηθίσεις σε επίπεδο νοοτροπίας, ότι θα συναντήσεις πολλά στραβά της Ελληνικής κοινωνίας. Το Πανεπιστήμιο είναι κομμάτι της Ελληνικής κοινωνίας.
 

nickd

Νεοφερμένος

Ο nickd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Εαν θελεις να γινεις μηχανικος μπορεις να επιλεξεις το ΠΑΔΑ. Το ΠΑΔΑ ειναι μεν νεο Πανεπιστημιο αλλα ειναι ταχεως ανερχομενο με προγραμμα σπουδων αναλογο με τις παλαιοτερες προυφισταμενες σχολες. Δεν ειναι ΕΜΠ ομως ειναι σαφες οτι ειναι πολυ καλυτερο σε υποδομες και προσωπικο απο αναλογα ιδρυματα της επαρχιας οπως Δυτ. Μακεδονιας (αστειο) , Βολος, Ξανθη. Εαν ενδιαφερεσαι θα σχοληθεις και θα μαθεις.
Το θεμα της ισοτιμιας ειναι σε εξελιξη και μοιραια θα γινει, ομως να ξερεις οτι στην αγορα εχει σημασια τι ξερεις η μαλλον ποσο ευκολα μαθαινεις, η ευελιξια, η δυνατοτητα συνεργασιας, επικοινωνιας κλπ δηλαδη το πακετο που διαθετεις. Ειμαι στον τεχνικο κλαδο πολλα χρονια, ουτε ξερω, ουτε ρωτησα ποτε οι διαφοροι με τους οποιους συνεργαζομαι απο εταιρειες, φορεις κλπ που πηραν το πρωτο πτυχιο...ξερω ομως την καταγραφη και αποτιμηση ενος εκαστου στον χωρο...
 

AggelikiGr

Νεοφερμένος

Η AggelikiGr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
@nPb Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου! Σίγουρα είναι κρίμα το γεγονός ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια, παρά το καλό επίπεδο εκπαίδευσης που προσφέρουν, υπολείπονται οργάνωσης και επιτρέπουν την ύπαρξη καθηγητών χωρίς όρεξη και διάθεση να διδάξουν. Δυστυχώς, πρόκειται για ένα ζήτημα με το οποίο έρχονται αντιμέτωποι όλοι οι φοιτητές ανεξαρτήτως τμήματος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

@nickd Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου! Χαίρομαι που ακούω ότι στην αγορά εργασίας μεγαλύτερο ρόλο παίζουν ικανότητες ενός ατόμου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,275 μηνύματα.
Πολύ hard διαχωρισμός αλλά αληθινός : Εαν σε ενδιαφέρουν οι εφαρμογές προτιμάς μηχανικούς . Εαν σε ενδιαφέρει να δεις και πράγματα όπως αστροφυσικές , γενική θεωρία σχετικότητας , κοσμολογία , σωματιδιακή φυσική κτλπ. τότε φυσικό .

Τώρα γενικότερα , τα δύο τμήματα συνδέονται πολύ στενά μεταξύ τους . Αυτό φαίνεται άλλωστε και απο το πόσους φυσικούς έχει το τμήμα . Εαν έχεις κάψα για τα προηγούμενα πολύ όμορφα αντικείμενα που ανέφερα , επέλεξε φυσικό . Αλλά εαν δεν έχεις τόση κάψα όσο σε σχέση με τις εφαρμογές , δεν υπάρχει λόγος να κάνεις τόσο δύσκολα μαθήματα για να καταλήξεις εν τέλει να επιλέγεις να εξειδικευτείς στην ηλεκτρονική για λόγους αποκατάστασης . Διότι θα βγεις έχοντας μάθει λιγότερα απο οτι εαν πήγαινες σε ένα τμήμα ημμυ εξαρχής .

Τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι γενικά ένα θέμα που ακούγεται πολύ , αλλά η πραγματικότητα είναι οτι δεν παίζουν τόσο τρομερό ρόλο . Ο πιο κρίσιμος παράγοντας είναι οι γνώσεις σου . Εκτός φυσικά εαν σε ενδιαφέρει η ενέργεια που εκεί επωφελείσαι απο το δικαίωμα υπογραφής ( είναι και ο λόγος που αρκετοί φυσικοί κάνουν κατατακτήριες για το τμήμα αυτό ) . Πολύ ωραίος κλάδος , αλλά τόσο σε όλα τα ημμυ όσο και ειδικά στο Παδα να ξέρεις οτι η ενέργεια απο άποψη ανθρώπων είναι η χειρότερη κατεύθυνση . Οπότε μιλάμε για ηλεκτρονική και τηλεπικοινωνίες κυρίως ( φαντάζομαι ) .

Κατά την γνώμη μου το τμήμα λάμπει πραγματικά στο κομμάτι των τηλεπικοινωνιών κυρίως ( για αυτό και επέλεξα αυτή την κατεύθυνση προσωπικά ) . Έχει συσσωρευμένο προσωπικό εξαιρετικά υψηλού επιπέδου για τα Ελληνικά δεδομένα . Οπότε εαν σε ενδιαφέρει οτιδήποτε έχει να κάνει με electromagnetics ή sound engineering ( απο ιατρικές συσκευές , τσιπ , κεραίες , ραντάρ , πομποδέκτες , όπλα ηλεκτρονικού πολέμου , αισθητήρες , οπτικές/φωτονικές διατάξεις και δίκτυα κτλπ. )...that's the right choice .
 
Τελευταία επεξεργασία:

AggelikiGr

Νεοφερμένος

Η AggelikiGr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
@Samael Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου! Είναι πολύ βοηθητικό να ακούει κανείς την άποψη ενός ατόμου που σπουδάζει στο τμήμα αυτό. Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς όταν λες ότι η ενέργεια από άποψη ανθρώπων είναι η χειρότερη κατεύθυνση;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,275 μηνύματα.
@Samael Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου! Είναι πολύ βοηθητικό να ακούει κανείς την άποψη ενός ατόμου που σπουδάζει στο τμήμα αυτό. Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς όταν λες ότι η ενέργεια από άποψη ανθρώπων είναι η χειρότερη κατεύθυνση;
Σχεδόν το έχω τελειώσει , οπότε οτι πληροφορία θες , στην διάθεση σου .
Απο που να το πιάσει και που να τελειώσει κανείς το τι γίνεται σε αυτή την κατεύθυνση . Χαρακτηριστικά θα αναφέρω :

1) Οι περισσότεροι είναι κομπλεξικοί . Προσπαθούν να σου κάνουν την ζωή όσο πιο δύσκολη γίνεται . Γενικότερα υπάρχει πλήρη αδιαφορία για τον φοιτητή σαν άνθρωπο .
2) Οι γνώσεις που μεταδίδουν είναι ελάχιστες ως ανύπαρκτες ( πλήν πολύ συγκεκριμένων εξαιρέσεων ) καθώς σπάνια ενδιαφέρονται να εξηγήσουν σε βάθος πράγματα .
3) Έχουν έντονα αντιεπιστημονικό πνεύμα . Ενθαρρύνεται η σωστή απάντηση περισσότερο απο τον σωστό τρόπο σκέψης .
4) Οι απαιτήσεις στις εξετάσεις είναι υπερβολικές σε γελοίο βαθμό .
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
@nPb Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου! Σίγουρα είναι κρίμα το γεγονός ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια, παρά το καλό επίπεδο εκπαίδευσης που προσφέρουν, υπολείπονται οργάνωσης και επιτρέπουν την ύπαρξη καθηγητών χωρίς όρεξη και διάθεση να διδάξουν. Δυστυχώς, πρόκειται για ένα ζήτημα με το οποίο έρχονται αντιμέτωποι όλοι οι φοιτητές ανεξαρτήτως τμήματος.

Τίποτα, χαρά μας να ανταλλάσσουμε γνώμες. :group:

Δυστυχώς, είναι από τις παθογένειες που δεν άλλαξαν ποτέ και ούτε πρόκειται να αλλάξουν όσο δεν αλλάζει ο τρόπος που λειτουργούν τα Πανεπιστήμια στην Ελλάδα σε σχέση με την παραγωγή καινοτομίας και έρευνας που να μην καταλήγει σε σπιράλ φωτοτυπίες σε αποθήκες του Τμήματος αλλά στην πραγματική οικονομία. Η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία δυστυχώς ενισχύεται και σήμερα η νέα κυβέρνηση δίνει περισσότερες παροχές στους καθηγητές Πανεπιστημίου και μέλη εργαστηρίων κτλ, έτσι ώστε το βαθύ κράτος να γίνει άβυσσος. Αρχή όλων: η μονιμότητα άνευ ποιότητας και ποσότητας εργασίας. Αυτό δημιουργεί νοοτροπίες τιμωρητή και όχι παιδαγωγού που απλά νομίζει ότι είναι αυθεντία και ταλαιπωρημένος δημόσιος υπάλληλος και οι φοιτητές "μπαλάκι" του κράτους για να τον βασανίζει. Εννοείται ότι θα συναντήσεις και καλούς καθηγητές, ανθρώπους, που θέλουν να δίνουν γνώσεις, να είναι δίπλα στους φοιτητές. Όμως οι φελλοί συνήθως λόγω βαρύτητας επιπλέουν πιο εύκολα.

Είχαμε καθηγητή Πανεπιστημίου που την πρώτη μέρα στο Πανεπιστήμιο, θυμάμαι ότι μας είπε: «εσείς τώρα γιατί ήρθατε; Επειδή δεν περάσατε Πολυτεχνείο;» :book: Αντί να μας ευχηθεί καλή αρχή με τις σπουδές μας, να σεβαστεί τον κόπο του κάθε μαθητή που έγινε φοιτητής με τις όποιες δυσκολίες ή ευκολίες, τελοσπάντων να δείξει την ανθρώπινη πλευρά της γνώσης, που σέβεται τον άνθρωπο και πόσο μάλλον τον νέο άνθρωπο που θα είναι η χρονική συνέχεια της κοινωνίας. Όμως, φάγαμε στη μάπα το συγκεκριμένο όπως και πολλές άλλες "ευχές" κατά την διάρκεια των σπουδών επειδή απλά μετά από ένα σημείο συνηθίζεις ότι έτσι είναι η κατάσταση.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,592 μηνύματα.
Καλησπέρα! Φέτος έδωσα πανελλήνιες από θετική κατεύθυνση με στόχο τους Ημμυ, δυστυχώς δεν πιάνω τις περσινές βάσεις κανενός τμήματος ημμυ στη χώρα. Έχοντας ψάξει τις σχολές στις οποίες περνάω σύμφωνα με τις περσινές βάσεις έχω βρεθεί σε δίλημμα ανάμεσα στο φυσικό στην Πάτρα και στο τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών στο ΠΑΔΑ. Γνωρίζω για το ζήτημα με τα τμήματα μηχανικών του παδα σε σχέση με την αναγνώριση των αποφοίτων ως μηχανικοί το οποίο με προβληματίζει. Θα ήθελα να με ενημερώσετε σχετικά με τις επαγγελματικές ευκαιρίες και την αποκατάσταση που προσφέρει το κάθε τμήμα.
Αν θες να ακολουθησεις την επιστημη της φυσικης θα πας στο φυσικο της πατρας. δυσκολη η ευρεση εργασιας και οχι πολλα λευτα.
Αν θες να ακολουθησεις φυσικη παλι αλλα τις εφαρμογες αυτης στην μηχανικη θα πας στο παδα. Πολυ ποιο ευκολη ευρεση εργασιας ως και αμεση με μεγαλυτερες αποδοχες.
Για τα δικαιωματα τεε που αναφερεις δεν θα υπαρξει προβλημα θα δοθουν αν και αυτα κυριως αφορουν τα ισχυρα ρευματα.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Μακριά από καθαρά θετικές σχολές (μαθ, φυσ κλπ).

Πάνε πολυτεχνείο να ανοίξει το μάτι και οι ορίζοντές σου.
 

AggelikiGr

Νεοφερμένος

Η AggelikiGr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
@Panzerkampfwagen Γιατί μακριά από καθαρά θετικές σχολές;
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
@Panzerkampfwagen Γιατί μακριά από καθαρά θετικές σχολές;
  1. Πολλά και πανδύσκολα μαθήματα χωρίς ιδιαίτερη εφαρμογή στην πραγματική ζωή.
  2. Αίσθηση παρακμής διότι στις περισσότερες οι φοιτητές είναι αιώνιοι.
  3. Χαμηλού επιπέδου καθηγητές.
  4. Μεγάλος μέσος όρος φοίτησης (Μαθ Ιωαννίνων 7.5 - 8.5 έτη).
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Γιατί μακριά από καθαρά θετικές σχολές;
Διάλεξε ότι σου αρέσει και νοιώθεις ότι σε ευχαριστεί και θα πετύχεις. Η προσωπική μιζέρια κάποιων συμβουλατόρων δεν πρέπει να σε επηρεάζει.
Υ.Γ. Πάντως το καλό με τις σχολές μηχανικών, είναι η πιο εύκολη επαγγελματική αποκατάσταση.


1689156962768.png
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
  1. Πολλά και πανδύσκολα μαθήματα χωρίς ιδιαίτερη εφαρμογή στην πραγματική ζωή.
  2. Αίσθηση παρακμής διότι στις περισσότερες οι φοιτητές είναι αιώνιοι.
  3. Χαμηλού επιπέδου καθηγητές.
  4. Μεγάλος μέσος όρος φοίτησης (Μαθ Ιωαννίνων 7.5 - 8.5 έτη).

Συγγνώμη ρε Δία, έχει άδικο για το 1-4; Ειδικά για το 2 και 3; :focus: Ξέρουμε κανέναν Έλληνα ακαδημαϊκό (αυθεντία) σε Τμήμα Μαθηματικών ή Φυσικής στην Ελλάδα που να έβγαλε δική του θεωρία ή θεώρημα; Τότε με βάση πιο κριτήριο "αυτοχρίζονται" ως ρυθμιστές τι πρέπει και τι δεν πρέπει κάποιος φοιτητής να μάθει ή πως πρέπει να το μάθει στις Φυσικές / Θετικές επιστήμες; Επειδή έχουν την καρέκλα του δημοσίου;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
To άσυλο των φοιτητικών "κομματόσκυλων" περιλαμβάνει και την συγκάλυψη της καθηγητικής αυθαιρεσίας, δημοσίας απάτης στην κοινωνία, ως ανεπάρκειας εργασιακής απόδοσης των Πανεπιστημιακών; Ρωτάω... :D Ποιος κρίνει τους κριτές;
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
To άσυλο των φοιτητικών "κομματόσκυλων" περιλαμβάνει και την συγκάλυψη της καθηγητικής αυθαιρεσίας, δημοσίας απάτης στην κοινωνία, ως ανεπάρκειας εργασιακής απόδοσης των Πανεπιστημιακών; Ρωτάω... Ποιος κρίνει τους κριτές;
Ποιος/ποια/τι σε στεναχώρησε και έχεις τόσα νεύρα; Ηρέμησε!

1689190288621.png
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top