Φροντιστηριο

Ρια

Νεοφερμένος

Η Ρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 16 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Λοιπόν θα πάω β λυκείου και έως τώρα δεν έχω πάει ποτέ σε φροντιστηριο, επειδή δεν το πολύ χρειαζόμουν γιατί είμαι καλή μαθήτρια γενικά αλλά και επειδή έχω εναν δίδυμο αδελφό θα ήταν λίγο δύσκολα να ανταπεξελθουμε οικονομικα, ωστόσο φέτος θα ήθελα να αρχίσω εγώ και ο αδερφός μου έκθεση διότι αν και θα θέλαμε να αρχίσουμε φυσικη&χημεια, μένουμε σε χωριό και είναι περιττά έξοδα, θεωρείτε πως με συστηματικό διάβασμα, ένα βοήθημα και ισως βιντεακια στο youtu.be θα μπορούσα εγώ και ο αδελφός μου να παραμείνουμε καλοι στα θετικά μαθήματα;
 

Ness

Νεοφερμένος

Η Ness αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 101 μηνύματα.
Λοιπόν θα πάω β λυκείου και έως τώρα δεν έχω πάει ποτέ σε φροντιστηριο, επειδή δεν το πολύ χρειαζόμουν γιατί είμαι καλή μαθήτρια γενικά αλλά και επειδή έχω εναν δίδυμο αδελφό θα ήταν λίγο δύσκολα να ανταπεξελθουμε οικονομικα, ωστόσο φέτος θα ήθελα να αρχίσω εγώ και ο αδερφός μου έκθεση διότι αν και θα θέλαμε να αρχίσουμε φυσικη&χημεια, μένουμε σε χωριό και είναι περιττά έξοδα, θεωρείτε πως με συστηματικό διάβασμα, ένα βοήθημα και ισως βιντεακια στο youtu.be θα μπορούσα εγώ και ο αδελφός μου να παραμείνουμε καλοι στα θετικά μαθήματα;
Σαφώς και υπάρχει πολύτιμη βοήθεια στο διαδίκτυο. Παράλληλα τα βοηθήματα αν τα χρησιμοποιήσεις σωστά είμαι σίγουρη ότι μπορείς να πετύχεις ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
 

iiTzArismaltor_

Νεοφερμένος

Ο Άρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Καλημέρα! Κι εγώ, μέχρι τη Β' Λυκείου, δεν είχε χρειαστεί να ξεκινήσω φροντιστήριο, οπότε πιστεύω δε θα έχεις πρόβλημα.

Τώρα, αν έχεις την οικονομική δυνατότητα να κάνεις κάποιο μάθημα σε φροντιστήριο, εγώ στη θέση σου θα επέλεγα τη Χημεία αντί για την Έκθεση. Η ύλη της Χημείας είναι τεράστια. Στη Β' Λυκείου, θα κάνετε Οργανική Χημεία (η οποία αποτελεί ένα μεγάλο μέρος της ύλης για τη Γ' Λυκείου). Ωστόσο, το σχολείο ασχολείται και με άλλα κεφάλαια (πχ πετρέλαιο) τα οποία δε χρησιμεύουν στην επόμενη τάξη, ενώ μερικές αντιδράσεις που είναι στην ύλη των Πανελληνίων δε διδάσκονται στη Β' Λυκείου. Επομένως, αν κάνεις φροντιστήριο στη Χημεία, πιστεύω ο καθηγητής θα σε κατατοπίσει καλύτερα για τις ενότητες και τα κεφάλαια που θα χρειαστούν για τις Πανελλήνιες. Όσο για την έκθεση, ούτε εκεί η ύλη είναι μικρή, αλλά θεωρώ ότι κάνοντας ασκήσεις στο σχολείο (περίληψη), θα έχεις μπει λίγο στο κλίμα. Μετά, στη Γ', θα μάθεις και μερικά πράγματα θεωρίας που χρειάζονται για το Β' και το Γ' θέμα. Όσο για το Δ (παραγωγή λόγου), χρειάζεται περισσότερο να αξιοποιήσεις τις ιδέες των κειμένων και να γράψεις μία έκθεση παρά να τις έχεις μάθει από πριν απ' έξω (που δε γίνεται, επειδή είναι πάρα πολλές ενότητες).

Για τα μαθηματικά, δε χρειάζεται να ανησυχείς ιδιαίτερα από τώρα. Δώσε αρκετή βάση στην Άλγεβρα γενικής παιδείας, επειδή πολλές έννοιες (τριγωνομετρια, συστήματα, λογάριθμοι, εκθετικές εξισώσεις κ.λπ.) θα χρειαστούν σε όλα τα θετικά μαθηματικά της Γ' Λυκείου. Από τα μαθηματικά κατεύθυνσης Β', δε χρειάζονται πολλά για την επόμενη τάξη, παρά μόνο μερικά από το κεφάλαιο των διανυσμάτων (για τη φυσική) και των ευθειών (για τα μαθηματικά). Από Γεωμετρία, πάλι ούτε εκεί θα χρειαστούν πολλά για τη Γ λυκειου. Ωστόσο, αν γνωρίζεις μερικά πραγματάκια (πχ εμβαδό ισοπλεύρου τριγώνου και νόμος συνημιτόνων), τότε ενδεχομένως μερικές ασκήσεις φυσικής και μαθηματικών της Γ λυκειου να λύνονται πιο εύκολα και πιο γρήγορα.

Τέλος, για τη Φυσική, δε χρειάζεται να ανησυχείς από τώρα. Εφόσον, όπως ανέφερες, ήσουν καλή μαθήτρια μέχρι τώρα, σημαίνει ότι έχεις πολύ καλές βάσεις. Από τη Φυσική Κατεύθυνσης Β' Λυκείου, δε χρειάζονται πολλά κεφάλαια για τη Γ, παρά μόνο η οριζόντια βολή, η κυκλική κίνηση και οι κρούσεις. Βέβαια, μέχρι τώρα στην ύλη της Γ' Λυκείου είναι και ο ηλεκτρομαγνητισμός, οπότε προτείνω να δώσεις προσοχή και στο ηλεκτρικό πεδίο και τα κυκλώματα της Φυσικής Γενικής παιδείας. Αν θέλεις να κάνεις μερικές επιπλέον ασκήσεις, μπορείς να κοιτάξεις σε μερικά θέματα από την τράπεζα θεμάτων. Τέλος, αν θέλεις, θα πρότεινα να τσεκάρεις και το κανάλι του κ. Σταύρου Λουβερδή στο YouTube! Έχει αρκετά βοηθητικά βιντεάκια για όλες τις τάξεις του λυκείου με θεωρία & ασκήσεις και τα εξηγεί αρκετά αναλυτικά.

Ελπίζω να σε βοήθησα. Καλή επιτυχία! 🙂
 

Than003

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Than003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 276 μηνύματα.
Μην αγχώνεσαι χωρίς λόγο ούτε για εσένα ούτε για τον αδελφό σου. Ένα καλό εξωσχολικό βοήθημα είναι παραπάνω από αρκετό, τόσο για να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις της β λυκείου όσο και για να χτίσεις ένα καλό υπόβαθρο για τις πανελλήνιες. Είχα τις ίδιες ανησυχίες με εσένα στην ηλικία σου βλέποντας συμμαθητές μου να έχουν αρχίσει φροντιστήρια πολύ νωρίτερα της γ λυκείου και καταλαβαίνω πως σκέφτεσαι αλλά πρέπει να το αποβάλλεις. Τώρα για να γίνω πιο συγκεκριμένος προτείνω να αξιοποιήσεις :
  1. Για φυσική Μαθιουδάκης-Παναγιωτακόπουλος μακράν η καλύτερη επιλογή αν και για Πενέση ακούω καλά λόγια. Μάλιστα στα βιβλία του μαθιουδάκη υπάρχει και ειδικό παράρτημα με σημεία της ύλης που κρίνονται προαπαιτούμενα για πανελλήνιες.
  1. Χημεία κλασσικά Σαλτερή ( πάρε κατευθείαν την οργανική της γ λυκείου- αυτό για β λυκείου έχει παραπλήσιο περιεχόμενο απλά με λιγότερες λεπτομέρειες)
  1. Για φυσική- χημεία δες και υλικονετ. Έχει απίστευτο υλικό με διαγωνίσματα, φύλλα εργασίας και ασκήσεις που ξεφεύγουν από τα τετριμμένα και σε βοηθά να κατανοήσεις διάφορα λεπτά σημεία της ύλης σε μεγαλύτερο βάθος.
Γενικά πιστεύω ότι δεν υστερείς σε τίποτα σε σχέση με τους υπόλοιπους αν δεν κάνεις φροντιστήριο...Απλά πρόσεχε να μην αφήσεις ΤΙΠΟΤΑ από την ύλη της β μόνο για να μπεις στην ύλη της γ. Αν κάνεις πασαλείματα θα τα βρεις μπροστά σου και θα σου φανούν βουνό. Δυστυχώς πολλοί καθηγητές ξεκινούν να διδάσκουν ταλαντώσεις από τον Δεκέμβριο της β και βλέπεις παιδιά να δυσκολεύονται αργότερα σε μια ΑΔΟ, ένα ΘΜΚΕ ή μια απλή εφαρμογή των εξισώσεων κίνησης. Πρέπει φέτος να φροντίσεις να γίνουν κτήμα σου τα εξής :
  • Εξισώσεις κίνησης ( γραμμική και κυκλική κίνηση)
  • Ισορροπία ( ειδικά κεκλιμένο)
  • ΑΔΟ και οριζόντια βολή
  • Ασκήσεις που περιέχουν κατακόρυφη ανακύκλωση, μη ομαλή κυκλική κίνηση σώματος δεμένο σε νήμα, κίνηση σε λείο τεταρτοκύκλιο.
  • Τριγωνομετρία οπωσδήποτε ( βασικές τριγωνομετρικές εξισώσεις τύπου ημχ=ημα κ.ο.κ. και αναγωγή στο 1ο τεταρτημόριο)
  • Κυκλώματα ( συνδεσμολογία αντιστατών, κανόνες Κίρχοφ και βασικά διαγράμματα π.χ. τι δείχνει το εμβαδό στο διάγραμμα i=f(t), πώς βρίσκουμε την πολική τάση, την ισχύ της πηγής ή των αντιστάσεων, τον νόμο του Joule ,νόμο Ωμ για κλειστό κύκλωμα, βραχυκύκλωση-ρεύμα βραχυκύκλωσης κ.α.)
Δεν ξέρω τίποτα από μαθηματικά ως παιδί υγείας οπότε δεν μπορώ να σε συμβουλεύσω. Για την γλώσσα κοίτα να γράψεις εκθέσεις, να εξασκηθείς σε περίληψη και όλα θα πάνε καλά. Χημεία ξέσκισε τον Σαλτερή και είσαι κομπλέ. Αυτά τα συμπεράσματα μου άφησαν οι δύο χρονιές πανελλαδικών ( ελπίζω όχι και τρίτη...) και είμαι σίγουρος πως αν προσπαθήσεις θα τα πας περίφημα.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,156 μηνύματα.
Λοιπόν θα πάω β λυκείου και έως τώρα δεν έχω πάει ποτέ σε φροντιστηριο, επειδή δεν το πολύ χρειαζόμουν γιατί είμαι καλή μαθήτρια γενικά αλλά και επειδή έχω εναν δίδυμο αδελφό θα ήταν λίγο δύσκολα να ανταπεξελθουμε οικονομικα, ωστόσο φέτος θα ήθελα να αρχίσω εγώ και ο αδερφός μου έκθεση διότι αν και θα θέλαμε να αρχίσουμε φυσικη&χημεια, μένουμε σε χωριό και είναι περιττά έξοδα, θεωρείτε πως με συστηματικό διάβασμα, ένα βοήθημα και ισως βιντεακια στο youtu.be θα μπορούσα εγώ και ο αδελφός μου να παραμείνουμε καλοι στα θετικά μαθήματα;
Ειλικρινά, το φροντιστήριο βοηθάει μόνο μια συγκεκριμένη κατηγορία μαθητών: τους "έξυπνους τεμπέληδες", δηλαδή αυτούς που τα παίρνουν εύκολα αλλά βαριούνται να μπουν σε ένα πρόγραμμα συστηματικής επιλύσεως ασκήσεων και να εμβαθύνουν.

Όλοι οι άλλοι πραγματικά μάλλον επιβαρύνονται παρά διευκολύνονται από τα φροντ γιατί είναι χαζό να ακούς 2 φορές την ημέρα τα ίδια πράγματα χωρίς να ασχολείσαι μόνος σου. Συν ότι δεν μένει καθόλου ελεύθερος χρόνος (πράγμα που μακροπρόθεσμα δημιουργεί θέμα ηθικού και απόδοσης).

Ιδανικά αυτό που θα σου πρότεινα είναι β λυκείου να αρχίσεις να παρακολουθείς φουλ και να διαβάζεις κάθε μέρα λίγο ώστε να μην μείνεις εκτός φόρμας. Και μετά από Σεπτέμβριο ξεκινάς πρόγραμμα καλού και εμβαθυμένου διαβάσματος.

Θα το δεις και μόνος/η σου, ότι μόνο όταν ασχολείσαι προσωπικά με κάτι σού κάνουν "κλικ" οι έννοιες. Ο φροντιστής μπορεί μόνο να καλύψει τα πολύ βασικά που κάποιος θα καταλάβαινε με μισή ώρα ανάγνωση.
 

augustine

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η augustine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Λοιπόν θα πάω β λυκείου και έως τώρα δεν έχω πάει ποτέ σε φροντιστηριο, επειδή δεν το πολύ χρειαζόμουν γιατί είμαι καλή μαθήτρια γενικά αλλά και επειδή έχω εναν δίδυμο αδελφό θα ήταν λίγο δύσκολα να ανταπεξελθουμε οικονομικα, ωστόσο φέτος θα ήθελα να αρχίσω εγώ και ο αδερφός μου έκθεση διότι αν και θα θέλαμε να αρχίσουμε φυσικη&χημεια, μένουμε σε χωριό και είναι περιττά έξοδα, θεωρείτε πως με συστηματικό διάβασμα, ένα βοήθημα και ισως βιντεακια στο youtu.be θα μπορούσα εγώ και ο αδελφός μου να παραμείνουμε καλοι στα θετικά μαθήματα;
Καλησπέρα! Για την έκθεση η συμβουλή μου είναι να αξιοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο τους καθηγητές στο σχολείο. Μπορείς να του ζητήσεις να σου δίνει κριτήρια ή έστω κάποια θέματα παραγωγής λόγου επιπλέον και να τα παραδίδεις για διόρθωση. Όπως προαναφέραμε, η έκθεση χρειάζεται συνεχή εξάσκηση!
 

artemis.lnrd

Νεοφερμένος

Η artemis.lnrd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Εννοείται πως μπορείτε να παραμείνετε καλοί! Εγώ δεν είμαι στην ίδια κατεύθυνση αλλά θα σου πω την εμπειρία μου. Μόλις τελείωσα τη δευτέρα λυκείου και δεν έκανα καθόλου φροντιστήριο (εκτός από έκθεση στο κοινωνικό φροντιστήριο της περιοχής μου). Δεν είχα κανένα πρόβλημα με τα μαθήματα, άριστο βαθμό έβγαλα. Μάλιστα, καθώς δεν πήγαινα φροντιστήριο είχα αρκετό χρόνο μέσα στη μέρα και προλάβαινα να διαβάζω πολύ συχνά τα μαθήματα που θα δώσω του χρόνου στις πανελλήνιες (χρησιμοποιώντας βιντεομαθήματα στο YT και online βοηθήματα)! Αντίστοιχα και εσύ αν έχεις τη θέληση και τη πειθαρχία, είμαι βέβαιη πως θα βρεις τρόπο να διαβάζεις αποδοτικά. Καλή τύχη! <3
 

Ρια

Νεοφερμένος

Η Ρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 16 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Σαφώς και υπάρχει πολύτιμη βοήθεια στο διαδίκτυο. Παράλληλα τα βοηθήματα αν τα χρησιμοποιήσεις σωστά είμαι σίγουρη ότι μπορείς να πετύχεις ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Eυχαριστω πολυυ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καλημέρα! Κι εγώ, μέχρι τη Β' Λυκείου, δεν είχε χρειαστεί να ξεκινήσω φροντιστήριο, οπότε πιστεύω δε θα έχεις πρόβλημα.

Τώρα, αν έχεις την οικονομική δυνατότητα να κάνεις κάποιο μάθημα σε φροντιστήριο, εγώ στη θέση σου θα επέλεγα τη Χημεία αντί για την Έκθεση. Η ύλη της Χημείας είναι τεράστια. Στη Β' Λυκείου, θα κάνετε Οργανική Χημεία (η οποία αποτελεί ένα μεγάλο μέρος της ύλης για τη Γ' Λυκείου). Ωστόσο, το σχολείο ασχολείται και με άλλα κεφάλαια (πχ πετρέλαιο) τα οποία δε χρησιμεύουν στην επόμενη τάξη, ενώ μερικές αντιδράσεις που είναι στην ύλη των Πανελληνίων δε διδάσκονται στη Β' Λυκείου. Επομένως, αν κάνεις φροντιστήριο στη Χημεία, πιστεύω ο καθηγητής θα σε κατατοπίσει καλύτερα για τις ενότητες και τα κεφάλαια που θα χρειαστούν για τις Πανελλήνιες. Όσο για την έκθεση, ούτε εκεί η ύλη είναι μικρή, αλλά θεωρώ ότι κάνοντας ασκήσεις στο σχολείο (περίληψη), θα έχεις μπει λίγο στο κλίμα. Μετά, στη Γ', θα μάθεις και μερικά πράγματα θεωρίας που χρειάζονται για το Β' και το Γ' θέμα. Όσο για το Δ (παραγωγή λόγου), χρειάζεται περισσότερο να αξιοποιήσεις τις ιδέες των κειμένων και να γράψεις μία έκθεση παρά να τις έχεις μάθει από πριν απ' έξω (που δε γίνεται, επειδή είναι πάρα πολλές ενότητες).

Για τα μαθηματικά, δε χρειάζεται να ανησυχείς ιδιαίτερα από τώρα. Δώσε αρκετή βάση στην Άλγεβρα γενικής παιδείας, επειδή πολλές έννοιες (τριγωνομετρια, συστήματα, λογάριθμοι, εκθετικές εξισώσεις κ.λπ.) θα χρειαστούν σε όλα τα θετικά μαθηματικά της Γ' Λυκείου. Από τα μαθηματικά κατεύθυνσης Β', δε χρειάζονται πολλά για την επόμενη τάξη, παρά μόνο μερικά από το κεφάλαιο των διανυσμάτων (για τη φυσική) και των ευθειών (για τα μαθηματικά). Από Γεωμετρία, πάλι ούτε εκεί θα χρειαστούν πολλά για τη Γ λυκειου. Ωστόσο, αν γνωρίζεις μερικά πραγματάκια (πχ εμβαδό ισοπλεύρου τριγώνου και νόμος συνημιτόνων), τότε ενδεχομένως μερικές ασκήσεις φυσικής και μαθηματικών της Γ λυκειου να λύνονται πιο εύκολα και πιο γρήγορα.

Τέλος, για τη Φυσική, δε χρειάζεται να ανησυχείς από τώρα. Εφόσον, όπως ανέφερες, ήσουν καλή μαθήτρια μέχρι τώρα, σημαίνει ότι έχεις πολύ καλές βάσεις. Από τη Φυσική Κατεύθυνσης Β' Λυκείου, δε χρειάζονται πολλά κεφάλαια για τη Γ, παρά μόνο η οριζόντια βολή, η κυκλική κίνηση και οι κρούσεις. Βέβαια, μέχρι τώρα στην ύλη της Γ' Λυκείου είναι και ο ηλεκτρομαγνητισμός, οπότε προτείνω να δώσεις προσοχή και στο ηλεκτρικό πεδίο και τα κυκλώματα της Φυσικής Γενικής παιδείας. Αν θέλεις να κάνεις μερικές επιπλέον ασκήσεις, μπορείς να κοιτάξεις σε μερικά θέματα από την τράπεζα θεμάτων. Τέλος, αν θέλεις, θα πρότεινα να τσεκάρεις και το κανάλι του κ. Σταύρου Λουβερδή στο YouTube! Έχει αρκετά βοηθητικά βιντεάκια για όλες τις τάξεις του λυκείου με θεωρία & ασκήσεις και τα εξηγεί αρκετά αναλυτικά.

Ελπίζω να σε βοήθησα. Καλή επιτυχία! 🙂
Ο κύριος σταυρός λουβερδης πραγματικά με έχει βοηθήσει πάρα πολύ, ευχαριστώ πολύ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μην αγχώνεσαι χωρίς λόγο ούτε για εσένα ούτε για τον αδελφό σου. Ένα καλό εξωσχολικό βοήθημα είναι παραπάνω από αρκετό, τόσο για να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις της β λυκείου όσο και για να χτίσεις ένα καλό υπόβαθρο για τις πανελλήνιες. Είχα τις ίδιες ανησυχίες με εσένα στην ηλικία σου βλέποντας συμμαθητές μου να έχουν αρχίσει φροντιστήρια πολύ νωρίτερα της γ λυκείου και καταλαβαίνω πως σκέφτεσαι αλλά πρέπει να το αποβάλλεις. Τώρα για να γίνω πιο συγκεκριμένος προτείνω να αξιοποιήσεις :
  1. Για φυσική Μαθιουδάκης-Παναγιωτακόπουλος μακράν η καλύτερη επιλογή αν και για Πενέση ακούω καλά λόγια. Μάλιστα στα βιβλία του μαθιουδάκη υπάρχει και ειδικό παράρτημα με σημεία της ύλης που κρίνονται προαπαιτούμενα για πανελλήνιες.
  1. Χημεία κλασσικά Σαλτερή ( πάρε κατευθείαν την οργανική της γ λυκείου- αυτό για β λυκείου έχει παραπλήσιο περιεχόμενο απλά με λιγότερες λεπτομέρειες)
  1. Για φυσική- χημεία δες και υλικονετ. Έχει απίστευτο υλικό με διαγωνίσματα, φύλλα εργασίας και ασκήσεις που ξεφεύγουν από τα τετριμμένα και σε βοηθά να κατανοήσεις διάφορα λεπτά σημεία της ύλης σε μεγαλύτερο βάθος.
Γενικά πιστεύω ότι δεν υστερείς σε τίποτα σε σχέση με τους υπόλοιπους αν δεν κάνεις φροντιστήριο...Απλά πρόσεχε να μην αφήσεις ΤΙΠΟΤΑ από την ύλη της β μόνο για να μπεις στην ύλη της γ. Αν κάνεις πασαλείματα θα τα βρεις μπροστά σου και θα σου φανούν βουνό. Δυστυχώς πολλοί καθηγητές ξεκινούν να διδάσκουν ταλαντώσεις από τον Δεκέμβριο της β και βλέπεις παιδιά να δυσκολεύονται αργότερα σε μια ΑΔΟ, ένα ΘΜΚΕ ή μια απλή εφαρμογή των εξισώσεων κίνησης. Πρέπει φέτος να φροντίσεις να γίνουν κτήμα σου τα εξής :
  • Εξισώσεις κίνησης ( γραμμική και κυκλική κίνηση)
  • Ισορροπία ( ειδικά κεκλιμένο)
  • ΑΔΟ και οριζόντια βολή
  • Ασκήσεις που περιέχουν κατακόρυφη ανακύκλωση, μη ομαλή κυκλική κίνηση σώματος δεμένο σε νήμα, κίνηση σε λείο τεταρτοκύκλιο.
  • Τριγωνομετρία οπωσδήποτε ( βασικές τριγωνομετρικές εξισώσεις τύπου ημχ=ημα κ.ο.κ. και αναγωγή στο 1ο τεταρτημόριο)
  • Κυκλώματα ( συνδεσμολογία αντιστατών, κανόνες Κίρχοφ και βασικά διαγράμματα π.χ. τι δείχνει το εμβαδό στο διάγραμμα i=f(t), πώς βρίσκουμε την πολική τάση, την ισχύ της πηγής ή των αντιστάσεων, τον νόμο του Joule ,νόμο Ωμ για κλειστό κύκλωμα, βραχυκύκλωση-ρεύμα βραχυκύκλωσης κ.α.)
Δεν ξέρω τίποτα από μαθηματικά ως παιδί υγείας οπότε δεν μπορώ να σε συμβουλεύσω. Για την γλώσσα κοίτα να γράψεις εκθέσεις, να εξασκηθείς σε περίληψη και όλα θα πάνε καλά. Χημεία ξέσκισε τον Σαλτερή και είσαι κομπλέ. Αυτά τα συμπεράσματα μου άφησαν οι δύο χρονιές πανελλαδικών ( ελπίζω όχι και τρίτη...) και είμαι σίγουρος πως αν προσπαθήσεις θα τα πας περίφημα.
Αχχχ ευχαριστώ για όλα!! Και για τις προτάσεις και για το τι πρέπει να προσέξω, τέρμα βοηθητικος, ευχαριστώ και πάλι
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ειλικρινά, το φροντιστήριο βοηθάει μόνο μια συγκεκριμένη κατηγορία μαθητών: τους "έξυπνους τεμπέληδες", δηλαδή αυτούς που τα παίρνουν εύκολα αλλά βαριούνται να μπουν σε ένα πρόγραμμα συστηματικής επιλύσεως ασκήσεων και να εμβαθύνουν.

Όλοι οι άλλοι πραγματικά μάλλον επιβαρύνονται παρά διευκολύνονται από τα φροντ γιατί είναι χαζό να ακούς 2 φορές την ημέρα τα ίδια πράγματα χωρίς να ασχολείσαι μόνος σου. Συν ότι δεν μένει καθόλου ελεύθερος χρόνος (πράγμα που μακροπρόθεσμα δημιουργεί θέμα ηθικού και απόδοσης).

Ιδανικά αυτό που θα σου πρότεινα είναι β λυκείου να αρχίσεις να παρακολουθείς φουλ και να διαβάζεις κάθε μέρα λίγο ώστε να μην μείνεις εκτός φόρμας. Και μετά από Σεπτέμβριο ξεκινάς πρόγραμμα καλού και εμβαθυμένου διαβάσματος.

Θα το δεις και μόνος/η σου, ότι μόνο όταν ασχολείσαι προσωπικά με κάτι σού κάνουν "κλικ" οι έννοιες. Ο φροντιστής μπορεί μόνο να καλύψει τα πολύ βασικά που κάποιος θα καταλάβαινε με μισή ώρα ανάγνωση.
Ευχαριστω πολυυυυυ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καλησπέρα! Για την έκθεση η συμβουλή μου είναι να αξιοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο τους καθηγητές στο σχολείο. Μπορείς να του ζητήσεις να σου δίνει κριτήρια ή έστω κάποια θέματα παραγωγής λόγου επιπλέον και να τα παραδίδεις για διόρθωση. Όπως προαναφέραμε, η έκθεση χρειάζεται συνεχή εξάσκηση!
Ευχαριστώ ❤️
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top