Φροντιστήρια και προβλήματα

natasa42

Νεοφερμένος

Η natasa42 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γεια σας αγαπητοί γονείς! Θα ήθελα να ζητήσω τη βοήθειά σας - την γνώμη σας ❤️. Μπορείτε να μου πείτε τι λείπει από τα φροντιστήρια του παιδιού σας αυτή τη στιγμή; Τι χρειάζεστε περισσότερο; Ή τι δεν σας αρέσει καθόλου; Επίσης, τι λείπει από την Ελλάδα όσον αφορά την εκπαίδευση των μαθητών; Σκέφτομαι να κάνω τη δική μου επιχείρηση για να βοηθήσω τα παιδιά/εφήβους στην εκπαίδευση γι' αυτό και ρωτάω εσάς τις μαμάδες και τους μπαμπάδες που ξέρετε καλύτερα. Ελπίζω να μπορέσετε να με βοηθήσετε! ❤️
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,437 μηνύματα.
Δηλαδή θεωρείς οτι οι ιδιοι οι μαθητές δεν ξέρουν τι μπορεί να λειπει;
Κατε με τα παιδιά γνωρίζουν πολυ καλύτερα πως λειτουργεί, που υστερεί και που υπερτερεί το εκάστοτε φροντιστήριο. Εκτος και αν μιλάμε για πολύ μικρές ηλικίες.
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Δεν εχω παιδια αλλα ενα συχνο προβλημα στα φροντηστηρια ειναι το να βγαζουν σε καθε μαθημα και απο την μυγα το ξυγκι. Δεν γινεται να γινεται 1 διδακτικη ενοτητα αρχαιων πανω απο 2 φορες..
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Γεια σας αγαπητοί γονείς! Θα ήθελα να ζητήσω τη βοήθειά σας - την γνώμη σας . Μπορείτε να μου πείτε τι λείπει από τα φροντιστήρια του παιδιού σας αυτή τη στιγμή; Τι χρειάζεστε περισσότερο; Ή τι δεν σας αρέσει καθόλου; Επίσης, τι λείπει από την Ελλάδα όσον αφορά την εκπαίδευση των μαθητών;
Σωστά αναφέρθηκε πιο πριν ότι οι μόνοι αρμόδιοι να απαντήσουν είναι οι μαθητές. Αυτοί επιλέγουν το φροντιστήριο και αυτοί το κρίνουν. Οι γονείς στο θέμα αυτό δεν γνωρίζουν τίποτα. Βάλε στους μαθητές ανώνυμα ερωτηματολόγια και θα μάθεις ότι ζητάς.

1646840712750.png
 

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Γεια σας αγαπητοί γονείς! Θα ήθελα να ζητήσω τη βοήθειά σας - την γνώμη σας ❤️. Μπορείτε να μου πείτε τι λείπει από τα φροντιστήρια του παιδιού σας αυτή τη στιγμή; Τι χρειάζεστε περισσότερο; Ή τι δεν σας αρέσει καθόλου; Επίσης, τι λείπει από την Ελλάδα όσον αφορά την εκπαίδευση των μαθητών; Σκέφτομαι να κάνω τη δική μου επιχείρηση για να βοηθήσω τα παιδιά/εφήβους στην εκπαίδευση γι' αυτό και ρωτάω εσάς τις μαμάδες και τους μπαμπάδες που ξέρετε καλύτερα. Ελπίζω να μπορέσετε να με βοηθήσετε! ❤️
Τα φροντιστήρια χρειάζεται να γίνουν λίγο επιχειρήσεις, και περισσότερο χώροι σωστής εκπαίδευσης.

Ακούστε τους καθηγητές που θα προσλαβετε, ρωτήστε τους τις ιδέες τους, στηρίξτε τους, ρωτήστε τους τι εξοπλισμό χρειάζονται, πληρωστε τους καλά και όλα θα πάνε καλά.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ακούστε τους καθηγητές που θα προσλαβετε, ρωτήστε τους τις ιδέες τους, στηρίξτε τους, ρωτήστε τους τι εξοπλισμό χρειάζονται, πληρωστε τους καλά και όλα θα πάνε καλά.
Κάτι ακούω για 7,43€ την ώρα επίσημο, αλλά στην πράξη κάτω από 5€ συν απλήρωτες εξωδιδακτικές εργασίες. Αληθεύει;

1646866469680.png
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Tη ζημιά στην όλη εικόνα των φροντιστηρίων την προκαλούν οι γονείς. Οι Έλληνες γονείς. Για την ερασιτεχνική αντιμετώπιση του καθηγητή ως "λύτη" ασκήσεων σε ώρες που βολεύει τον πελάτη είναι τέχνασμα Ελληνικής νοοτροπίας. Επειδή ο γονιός πληρώνει απαιτεί να έχει και επιστημονική εικόνα: πράγμα απαράδεκτο και αντιδεοντολογικό. Σε έναν γιατρό πάει ο καθένας να του πει πως θα κάνει την εξέταση; Σε αυτή την νοοτροπία νομίζω συνέβαλε η μεταπολίτευση που δαιμονοποίησε την ιδιωτική παιδεία ως παρα-παιδεία λες και η μόνη χώρα στον κόσμο που έχει φροντιστήρια είναι η Ελλάδα. Όπου υπάρχουν μαθητές, σε όλο τον κόσμο, υπάρχουν και φροντιστήρια για απίθανα μαθήματα...μέχρι και ιδιαίτερα μαθήματα για μαθηματικά/σκάκι/κιθάρα. Η μεταπολίτευση ισοπέδωσε την έννοια και την αξία της ιδιωτικής βοηθητικής εκπαίδευσης ως είδος μαύρης αγοράς και φυσικά ότι όσοι απόφοιτοι δεν βρίσκουν δουλειά, πάνε για καθηγητές σε φροντιστήρια. Δηλαδή, να νιώθουν ενοχές ότι δεν είναι ένα αξιόλογο επάγγελμα όπως π.χ. του δικηγόρου. Προσωπικά θεωρώ περισσότερο επιστημονικό επάγγελμα του ιδιωτικού εκπαιδευτικού καθώς θα πρέπει συνεχώς να διαβάζει και να μορφώνεται ώστε η επιστημονική του άποψη να έχει διδακτικό αποτέλεσμα. Στην πράξη όμως καλλιεργήθηκε μια αρρωστημένη βάση πάνω σε γνωστές λοβοτομημένες απόψεις που κάνουν κακό σε μια κοινωνία.

Όπως λέει και ο φίλος @Chemwizard θα πρέπει τα φροντιστήρια να γίνουν κανονικές επιχειρήσεις και να χρεώνεται μέχρι και η ώρα ...ενημέρωσης των γονιών ως υποψήφιοι πελάτες όπως γίνεται στο δυτικό κόσμο. Δεν έχει λογική το ταϊλανδέζικο μασάζ για 25 λεπτά να κοστίζει 80 ευρώ. Το φροντιστήριο δεν είναι σχολείο, δεν αναπληρώνει το κενό του δημόσιου καθηγητή και δεν είναι φιλανθρωπική οργάνωση. Το διδακτικό έργο είναι προϊόν με όρους ελεύθερης αγοράς βάση του οποίου θα πρέπει βα βγούν τα λειτουργικά κόστη της επιχείρησης: έξοδα, έσοδα. Από τα έσοδα βγαίνουν και οι μισθοί. Χωρίς έσοδα, κλείνει. Απλά και όμορφα!
 

Guest 998111

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Tη ζημιά στην όλη εικόνα των φροντιστηρίων την προκαλούν οι γονείς. Οι Έλληνες γονείς. Για την ερασιτεχνική αντιμετώπιση του καθηγητή ως "λύτη" ασκήσεων σε ώρες που βολεύει τον πελάτη είναι τέχνασμα Ελληνικής νοοτροπίας. Επειδή ο γονιός πληρώνει απαιτεί να έχει και επιστημονική εικόνα: πράγμα απαράδεκτο και αντιδεοντολογικό. Σε έναν γιατρό πάει ο καθένας να του πει πως θα κάνει την εξέταση; Σε αυτή την νοοτροπία νομίζω συνέβαλε η μεταπολίτευση που δαιμονοποίησε την ιδιωτική παιδεία ως παρα-παιδεία λες και η μόνη χώρα στον κόσμο που έχει φροντιστήρια είναι η Ελλάδα. Όπου υπάρχουν μαθητές, σε όλο τον κόσμο, υπάρχουν και φροντιστήρια για απίθανα μαθήματα...μέχρι και ιδιαίτερα μαθήματα για μαθηματικά/σκάκι/κιθάρα. Η μεταπολίτευση ισοπέδωσε την έννοια και την αξία της ιδιωτικής βοηθητικής εκπαίδευσης ως είδος μαύρης αγοράς και φυσικά ότι όσοι απόφοιτοι δεν βρίσκουν δουλειά, πάνε για καθηγητές σε φροντιστήρια. Δηλαδή, να νιώθουν ενοχές ότι δεν είναι ένα αξιόλογο επάγγελμα όπως π.χ. του δικηγόρου. Προσωπικά θεωρώ περισσότερο επιστημονικό επάγγελμα του ιδιωτικού εκπαιδευτικού καθώς θα πρέπει συνεχώς να διαβάζει και να μορφώνεται ώστε η επιστημονική του άποψη να έχει διδακτικό αποτέλεσμα. Στην πράξη όμως καλλιεργήθηκε μια αρρωστημένη βάση πάνω σε γνωστές λοβοτομημένες απόψεις που κάνουν κακό σε μια κοινωνία.

Όπως λέει και ο φίλος @Chemwizard θα πρέπει τα φροντιστήρια να γίνουν κανονικές επιχειρήσεις και να χρεώνεται μέχρι και η ώρα ...ενημέρωσης των γονιών ως υποψήφιοι πελάτες όπως γίνεται στο δυτικό κόσμο. Δεν έχει λογική το ταϊλανδέζικο μασάζ για 25 λεπτά να κοστίζει 80 ευρώ. Το φροντιστήριο δεν είναι σχολείο, δεν αναπληρώνει το κενό του δημόσιου καθηγητή και δεν είναι φιλανθρωπική οργάνωση. Το διδακτικό έργο είναι προϊόν με όρους ελεύθερης αγοράς βάση του οποίου θα πρέπει βα βγούν τα λειτουργικά κόστη της επιχείρησης: έξοδα, έσοδα. Από τα έσοδα βγαίνουν και οι μισθοί. Χωρίς έσοδα, κλείνει. Απλά και όμορφα!
Διαφωνώ κάθετα με πολλά απο τα οποία λές. Τα φροντιστήρια είναι επιχειρήσεις και απο εκεί στην ουσία προκύπτει το πρόβλημα. Οι καθηγητές έχουν γνώσεις πάνω στις εξετάσεις όχι γενικά. Και τους λείπει συχνά το παιδευτικό κομμάτι. Οι μαθητές είναι πελάτες. Σε αντίθεση με τους καθηγητές τις δημόσιας εκπαίδευσης. θα κάνουν μέχρι εκει που πληρώνονται και τίποτα παραπάνω. Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά είναι ελάχιστες.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Διαφωνώ κάθετα με πολλά απο τα οποία λές. Τα φροντιστήρια είναι επιχειρήσεις και απο εκεί στην ουσία προκύπτει το πρόβλημα. Οι καθηγητές έχουν γνώσεις πάνω στις εξετάσεις όχι γενικά.

Aφού ακολουθούν το πρόγραμμα ύλης της ένωσης φροντιστηρίων, συνεπώς είναι λογικό να μην μπορούν να εκθέσουν τις γνώσεις τους γενικά. Οι ιδιοκτήτες των φροντιστηρίων δεν επιθυμούν να προσλάβουν έναν καλό επιστήμονα-καθηγητή αλλά έναν που να λύνει ασκήσεις (από το λυσάρι συνήθως ή από υποδείγματα λύσεων βλ. Παπαδάκης, Σαββάλας κτλ). Ξαναδιάβασε λίγο τι γράφω ακριβώς.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Ως προς το αρχικό ερώτημα, θα αποφύγω λεπτομέρειες σχετικά με το τι και πως διδάσκεται γιατί οκ,το σύστημα είναι σάπιο, είναι γνωστό αυτό και δεν αλλάζει. Οτιδήποτε καινοτόμο πάει να κάνει κανείς σε αυτό το κομμάτι απλά θα αποτύχει γιατί στο τέλος της ημέρας αυτό που θα μετρήσει είναι ποιος έφαγε καλύτερα το βιβλίο, ποιος έλυσε τις περισσότερες ασκήσεις σε βοηθήματα κτλπ. Και στην τελική και ο μαθητής δεν πληρώνει για να αποκτήσει μόρφωση ή γνώση, αλλά για να του μάθουν τα βασικά τρικ σαν μαϊμού στο τσίρκο και να γράψει καλά σε μια εξέταση η οποία είναι αναγκαίο κακό.

Επομένως κατά την γνώμη μου χρειάζεται...επαγγελματικός προσανατολισμός. Αλλά σοβαρός...
Είναι κάτι που θεωρώ πως ανέκαθεν έλειπε και έχει κάψει πολύ κόσμο στην Ελλάδα. Η πλειοψηφία των μαθητών δεν ξέρει τι θέλει να κάνει στην ζωή της, και εαν και είναι εντελώς φυσιολογικό, ένα σεβαστό ποσοστό ίσως το έβρισκε νωρίτερα αυτό, εαν είχε εκτεθεί σε ένα πλήθος ερεθισμάτων έμπνευσης. Θα ήταν πολύ ωραίο εαν οι μαθητές είχαν επικοινωνία στα πλαίσια μιας προσκεκλημένης ομιλίας με ανθρώπους του πανεπιστημιακού χώρου. Αφενός θα βοηθούσε στον επαγγελματικό προσανατολισμό, καθώς θα επέτρεπε μια παρουσίαση των κύριων αντικείμενων μελέτης των διάφορων επιστημονικών πεδίων, και αφετέρου θα έφερνε τους μαθητές σε επαφή με αυτό που είναι μετά το σχολείο. Έτσι δουλεύοντας με στόχο, τα ποσοστά επιτυχίας θα αυξάνονταν πολύ, απο κάθε άποψη.
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,855 μηνύματα.
Γεια σας αγαπητοί γονείς! Θα ήθελα να ζητήσω τη βοήθειά σας - την γνώμη σας ❤️. Μπορείτε να μου πείτε τι λείπει από τα φροντιστήρια του παιδιού σας αυτή τη στιγμή; Τι χρειάζεστε περισσότερο; Ή τι δεν σας αρέσει καθόλου; Επίσης, τι λείπει από την Ελλάδα όσον αφορά την εκπαίδευση των μαθητών; Σκέφτομαι να κάνω τη δική μου επιχείρηση για να βοηθήσω τα παιδιά/εφήβους στην εκπαίδευση γι' αυτό και ρωτάω εσάς τις μαμάδες και τους μπαμπάδες που ξέρετε καλύτερα. Ελπίζω να μπορέσετε να με βοηθήσετε! ❤️
Μία φορά την ζωή μου πήγα σε φροντιστήριο και το μετάνιωσα... Πάντα έκανα ιδιαίτερα μαθήματα! Αρχικά στο φροντιστήριο δεν νοιάζεται κανένας, μόνο για τις επιτυχίες του νοιάζεται! Ήμουν έναν ολόκληρο χρόνο και δεν έμαθα τίποτα! Αντίθετα, όταν βρήκα αυτήν την υπέροχη καθηγήτρια που κάναμε ιδιαίτερα έμαθα αρχαία σε δύο μήνες... Πρέπει να νοιάζεσαι πολύ και να αγαπάς τους μαθητές για να έχεις επιτυχίες! Εγώ με την καθηγήτρια μου είχα μια υπέροχη σχέση και ακόμα έχω:)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top