Φιλοσοφία vs Παιδαγωγικό vs Ψυχολογία vs Φιλολογία

Cydonian Knight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Cydonian Knight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Mα δεν είναι 5 τα μαθήματα αρχαίων! Μπορείς να ρίξεις μια προσεκτική ματιά στο πρόγραμμα σπουδών και να το διαπιστώσεις και μόνος σου. Αν δεν κάνω λάθος τα μαθήματα αρχαίων που προσφέρονται σε ΜΝΕΦ και Γλωσσολογικό είναι 10 ή 11 και τα Λατινικά 6. ;) Για την Ιστορία, σου είπα για το Γλωσσολογικό. Το ΜΝΕΦ έχει υποχρεωτική την Βυζαντινή και τις 2 Αρχαίες και τη Νεώτερη επιλεγόμενες. :)
Κανένα πρόγραμμα σπουδών δεν μπορεί να είναι ιδανικό, παντού θα υπάρχουν ελλείψεις. Δυστυχώς... Κι αν το δεις και από την πλευρά της διδασκαλίας, οι 8 ώρες που είναι τα Παιδαγωγικά (ήτοι 3 μαθήματα) είναι απελπιστικά λίγες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Εγώ λέω για την Θεσ/νικη βρε σύ.Δες το πρόγραμμα σπουδών και θα το διαπιστώσεις.Και στην Αθήνα τόσα ήταν απλά ανέβηκε ο αριθμός των μαθημάτων για το πτυχίο σε 62.Για τα άλλα τμήματα δεν το έχω ψάξει(ακόμα):P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cydonian Knight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Cydonian Knight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Συγγνώμη, παρεξήγησις :P
Στην Αθήνα ήταν τόσα, δε διαφωνώ, αλλά σκέψου ότι τα μαθήματα ήταν 2 και 3 αντικείμενα σε ένα ;)
Οπως και τα Λατινικά... Ευτυχώς χωρίστηκαν και βρήκαμε την υγειά μας :P

Πάντως η λύση είναι η προσθήκη μιας τέταρτης κατεύθυνσης Παιδαγωγικής που θα προετοιμάζει τους φοιτητές αποκλειστικά για διδασκαλία σε σχολεία. :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
Συγγνώμη, παρεξήγησις :P
Στην Αθήνα ήταν τόσα, δε διαφωνώ, αλλά σκέψου ότι τα μαθήματα ήταν 2 και 3 αντικείμενα σε ένα ;)
Οπως και τα Λατινικά... Ευτυχώς χωρίστηκαν και βρήκαμε την υγειά μας :P

Πάντως η λύση είναι η προσθήκη μιας τέταρτης κατεύθυνσης Παιδαγωγικής που θα προετοιμάζει τους φοιτητές αποκλειστικά για διδασκαλία σε σχολεία. :redface:

και μετα οσοιπαιρνουν αυτη την τεταρτη κατευθυνση θα ακουει απο αλλους οτι δεν εχει επαρκεια αρχαιων και λατινικων..χαχαχαχα:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cydonian Knight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Cydonian Knight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Μα αυτός θα είναι ο σκοπός της τέταρτης κατεύθυνσης. Να εφοδιαστεί ο μέλλων εκπαιδευτικός κατάλληλα ούτως ώστε να είναι ικανός να διδάξει σε σχολείο.
πχ στην τέταρτη κατεύθυνση σε τί θα χρειάζεται η βυζαντινή φιλολογία ή η λαογραφία ή η αρχαιολογία;;; ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
Μα αυτός θα είναι ο σκοπός της τέταρτης κατεύθυνσης. Να εφοδιαστεί ο μέλλων εκπαιδευτικός κατάλληλα ούτως ώστε να είναι ικανός να διδάξει σε σχολείο.
πχ στην τέταρτη κατεύθυνση σε τί θα χρειάζεται η βυζαντινή φιλολογία ή η λαογραφία ή η αρχαιολογία;;; ;)

ενδιαφεροντα μαθηματακια αλλ δεν ξερω αν θα του χρειαστουν κιολασ..τελικα ειναι καλο το λιγα απ ολα η να εχουμε μονομερεια(πχ 20 λατινικα κτλ)δεν ξερω!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω απόλυτα σε αυτό.Θα έπρεπε να υπάρχει κατεύθυνση εκπαίδευσης στο Ιστορικό-Αρχαιολογικό με περισσότερα μαθήματα αρχαίων,νέων και παιδαγωγικών για όσους θέλουν να γίνουν φιλόλογοι.Οπως γίνεται και σε άλλες σχολές πχ στο βιολογικό υπάρχει κάτι ανάλογο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω απόλυτα σε αυτό.Θα έπρεπε να υπάρχει κατεύθυνση εκπαίδευσης στο Ιστορικό-Αρχαιολογικό με περισσότερα μαθήματα αρχαίων,νέων και παιδαγωγικών για όσους θέλουν να γίνουν φιλόλογοι.Οπως γίνεται και σε άλλες σχολές πχ στο βιολογικό υπάρχει κάτι ανάλογο.

μεχρι να φτιαχτει ομως το συστημα παιδειασ και οι σχολες καλα καλαμποκιααα:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
μεχρι να φτιαχτει ομως το συστημα παιδειασ και οι σχολες καλα καλαμποκιααα:P
Σίγουρα...Απλά κάποιος που επέλεξε την Ιστορία-Αρχαιολογία συνειδητά γιατί θέλει να γίνει Ιστορικός η Αρχαιολόγος τρώει στην μάπα(σόρρυ κιόλας) ένα κάρο φιλολογίες και παιδαγωγικά που μπορεί να τον αφήνουν αδιάφορο.Και ακούει και κριτική κιόλας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cydonian Knight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Cydonian Knight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Kάποτε θα γίνει κι αυτό... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
Σίγουρα...Απλά κάποιος που επέλεξε την Ιστορία-Αρχαιολογία συνειδητά γιατί θέλει να γίνει Ιστορικός η Αρχαιολόγος τρώει στην μάπα(σόρρυ κιόλας) ένα κάρο φιλολογίες και παιδαγωγικά που μπορεί να τον αφήνουν αδιάφορο.Και ακούει και κριτική κιόλας...

πως λεγαν οι ηλιθιες του next top model η κριτικη με κανει να νιωθει να θελω να γινω καλυτερη..σκεψου ετσι..χαχαχαχαχαχαχαχαχα:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cydonian Knight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Cydonian Knight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Σίγουρα...Απλά κάποιος που επέλεξε την Ιστορία-Αρχαιολογία συνειδητά γιατί θέλει να γίνει Ιστορικός η Αρχαιολόγος τρώει στην μάπα(σόρρυ κιόλας) ένα κάρο φιλολογίες και παιδαγωγικά που μπορεί να τον αφήνουν αδιάφορο.Και ακούει και κριτική κιόλας...

Βασικά, μπορεί οι 2 επιστήμες να είναι συναφείς αλλά κατά την ταπεινή μου άποψη θα έπρεπε να διαχωριστούν και να γίνουν 2 ξεχωριστά τμήματα. Οπως και στο Φιλολογικό ισχύει αυτό που λες. Κάποιος που θέλει να σπουδάσει Γλωσσολογία γιατί να τρώει στη μάπα :P Βυζαντινά, Λογοτεχνίες κλπ... Δε λέω πως δεν είναι χρήσιμα, αλλά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Βασικά, μπορεί οι 2 επιστήμες να είναι συναφείς αλλά κατά την ταπεινή μου άποψη θα έπρεπε να διαχωριστούν και να γίνουν 2 ξεχωριστά τμήματα. Οπως και στο Φιλολογικό ισχύει αυτό που λες. Κάποιος που θέλει να σπουδάσει Γλωσσολογία γιατί να τρώει στη μάπα :P Βυζαντινά, Λογοτεχνίες κλπ... Δε λέω πως δεν είναι χρήσιμα, αλλά...
Πές τα!Ετσι ακριβώς είναι!Αλλο ιστορία άλλο αρχαιολογία.Αλλο φιλολογία άλλο γλωσσολογία.Γιατί τα μισά μαθήματα να είναι αρχαιολογίες και φιλολογίες 11+8 για κάποιον κατεύθυνσης Ιστορικού ας πούμε;Ας υπήρχαν επιλογής για όποιον ενδιαφέρεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isida!!!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η revolution αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,154 μηνύματα.
Σίγουρα...Απλά κάποιος που επέλεξε την Ιστορία-Αρχαιολογία συνειδητά γιατί θέλει να γίνει Ιστορικός η Αρχαιολόγος τρώει στην μάπα(σόρρυ κιόλας) ένα κάρο φιλολογίες και παιδαγωγικά που μπορεί να τον αφήνουν αδιάφορο.Και ακούει και κριτική κιόλας...
αυτο ακριβως ειναι το νοημα! να επιλεγεις τη σχολη ιστορικο γτ σε γεμιζει η ιδια! δλδ η φιλολογια απο το αρχαιολογικο εχει τρελη διαφορα στη νοοτροπια του καθε τμηματος , και τα δυο βεβαια ειναι ισαξια αλλα διαφορετικα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Στο πτυχίο σου φαίνεται αν έχεις πάρει κατεύθυνση ιστορίας ή αρχαιολογίας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
Συνεχίζει να μου φαίνεται αστεία αυτή η «αριθμολογία»... εμείς κάνουμε 4 αρχαία + 3 λατινικά, εμείς 6 + 6, εσείς 100 - 20 κ.λπ.
Πάρτε το χαμπάρι, όποιος και όποιο τμήμα της φιλοσοφικής και αν τελειώσει, αν αποφασίσει να ακολουθήσει το επάγγελμα-λειτούργημα του εκπαιδευτικού θέλει συνεχή και προσωπική «δουλειά», πριν μπει σε μια τάξη. Το λέω γιατί είμαι σε «σόι» εκπαιδευτικών. Άλλωστε, πιστεύω πως τα 4-5 χρόνια στο Παν/μιο σου «ανοίγουν» το μυαλό τόσο, ώστε να είσαι ικανός να ανταπεξέλθεις και με προσωπικό διάβασμα -γνωστικά τουλάχιστον- σε μια τάξη Γυμνασίου ή Λυκείου.
Αν νομίζουν οι του κλασικού φιλολογικού, ότι παίρνοντας το πτυχίο μπορούν να μπουν σε οποιαδήποτε τάξη και να διδάξουν όλα τα μαθήματα χωρίς προσωπική προετοιμασία από το σπίτι... είναι γελασμένοι και παραπλανημένοι.
Αν έχεις πάθος για αυτό που κάνεις, μόνο τότε θα μπορέσεις να γίνεις καλός «δάσκαλος», όποιο τμήμα της φιλοσοφικής και αν έχεις τελειώσει.

Μέσα στα γραφεία των καθηγητών υπάρχουν άραγε αυτές οι αντιπαραθέσεις; Δε νομίζω..... :beating:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isida!!!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η revolution αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,154 μηνύματα.
Άλλωστε, πιστεύω πως τα 4-5 χρόνια στο Παν/μιο σου «ανοίγουν» το μυαλό τόσο, ώστε να είσαι ικανός να ανταπεξέλθεις και με προσωπικό διάβασμα -γνωστικά τουλάχιστον- σε μια τάξη Γυμνασίου ή Λυκείου.
Αν νομίζουν οι του κλασικού φιλολογικού, ότι παίρνοντας το πτυχίο μπορούν να μπουν σε οποιαδήποτε τάξη και να διδάξουν όλα τα μαθήματα χωρίς προσωπική προετοιμασία από το σπίτι... είναι γελασμένοι και παραπλανημένοι.
Αν έχεις πάθος για αυτό που κάνεις, μόνο τότε θα μπορέσεις να γίνεις καλός «δάσκαλος», όποιο τμήμα της φιλοσοφικής και αν έχεις τελειώσει.
σιγουρα δεν αρκει το να εισαι αποφοιτος κλασικου αλλα σιγουρα ειναι μεγαλη υποθεση και σου δινει περισσοτερα εφοδια οχι για εισαι καλυτερος εκπαιδευτικος γτ και ο ιστορικος μπορει να ειναι αψογος εκπαιδευτικος-καθηγητης αλλα για να εισαι καλυτερος φιλολογος!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
σιγουρα δεν αρκει το να εισαι αποφοιτος κλασικου αλλα σιγουρα ειναι μεγαλη υποθεση και σου δινει περισσοτερα εφοδια οχι για εισαι καλυτερος εκπαιδευτικος γτ και ο ιστορικος μπορει να ειναι αψογος εκπαιδευτικος-καθηγητης αλλα για να εισαι καλυτερος φιλολογος!

Αφού συμφωνούμε τότε γιατί διαφωνούμε;;;;
Τις ωραιότερες και πιο επικοδομητικές συζητήσεις μέσα στο οικογειακό - φιλικό μας περιβάλλον, τις έχω ακούσει από καθηγητές της Φιλοσοφικής Σχολής (Φιλολογικό - Ιστορικό - ΦΠΨ), που ο ένας συμπληρώνει τον άλλον και όχι συζητήσεις του στυλ «εσύ αφού έχεις τελειώσει το Ιστορικό δεν μπορείς να διδάξεις λατινικά... κ.ά.».
Προσωπικά επίλεξα (επέλεξα) το Ιστορικό γιατί ο καθηγητής που μας έκανε Ιστορία στο φροντιστήριο (δίδασκε και Λατινικά κατ/νσης σε άλλα τμήματα), με έκανε να «αγαπήσω» το μάθημά του (παρόλο που την Ιστορία την αντιπαθούσα όλα τα χρόνια και αυτό εξαιτίας των καθηγητών -τελικά- που έτυχε να έχω στο σχολείο).
Αυτόν εγώ θεωρώ «ΔΑΣΚΑΛΟ». :smartass:
Άρα η μόνη διαφωνία, που τελικά είναι και ανούσια, είναι αν κάποιος είναι «επιστήμονας-ερευνητής φιλόλογος» ή «επιστήμονας-ερευνητής ιστορικός» και όχι αν αυτοί οι δύο είναι σε θέση να διδάξουν τα «φιλοσοφικά» μαθήματα. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
* οικογενειακό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Πάντως πρέπει να πούμε ότι κάτω απο ένα γενικό και ασαφή τίτλο "Φιλολογία" έχουν συγκεντρωθεί ένα κάρο επιστήμες σε ένα τμήμα διαφορετικές μάλιστα μεταξύ τους απο πόλη σε πόλη.Απο τις κλασικές σπουδές,την λογοτεχνία,την λαογραφία(!),την γλωσσολογία,την θεατρολογία,την μουσικολογία,την βυζαντινολογία κτλ.Διεθνώς απο όσο ξέρω δεν υπάρχει τμήμα Φιλολογίας.Οι σχολές που διδάσκονται αρχαία και λατινικά ονομάζονται classics.Τμήματα λογοτεχνίας,γλωσσολογίας κτλ είναι διαφορετικά.Αρα τι επιστήμονας-φιλόλογος λέμε;Ολα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω;Μήπως απλά και μόνο ο τίτλος είναι συμβατικός και αναφέρεται στην διδασκαλία;Προφανώς αν υπήρχαν αυστηρά επιστημονικά δικαιώματα δεν θα είχαν το δικαίωμα απόφοιτοι άλλων τμημάτων να φέρουν τον τίτλο Φιλόλογος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top