Υψηλόβαθμη σχολή με αφοσίωση μονο στα Μεγάλα 4 Μαθήματα;

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,231 μηνύματα.
Απο μικρός μου βάλανε την νοοτροπία "ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΎΧΕΙΣ", αλλα ποτε δεν ήτανε ευχαριστημένοι μαζί μου. Εν τέλει, στην Α λυκείου έριξα δουλεία, έβγαλα 18.5 και πήρα αριστείο και ητανε η πρώτη φορά που ένιωσα πραμγατικά χαρούμενος για τον εαυτό μου αλλα διήρκεσε λίγο, αφού μου είπαν οτι με τους στόχους που έχω θέσει εχω ακόμα δουλεία. Μου λένε, να είσαι καλος ΣΤΑ ΠΆΝΤΑ. Ε, προσπάθησα και γω, φέτος Α τετράμηνο έβγαλα 19.4, αλλα νιώθω οτι θα πέσω στο β τετράμηνο και στις εξετάσεις, γιατι ξεκινήσαμε και ύλη Γ λυκείου στο φροντιστήριο.

Όλο αυτό είναι ΠΟΛΥ πιεστικό και σχεδόν ανυπόφερτο, γιατί τρέχω να προλάβω να διαβάσω και να είμαι καλός στα δευτερεύονται μαθήματα, της γενικής παιδείας, της κατεύθυνσης, τα κόντρα και της Γ λυκείου στο φροντιστήριο., θέλει όντως να είσαι καλος στα πάντα για να εχεις μεγαλύτερες πιθανότητες για υψηλοβαθμες σχολές; (17.500+)
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
θέλει όντως να είσαι καλός στα πάντα για να εχεις μεγαλύτερες πιθανότητες για υψηλοβαθμες σχολές;
Χμμμ.... Εδώ υπάρχει ένα παράδοξο:
- Η λογική θεωρία λέει ότι όποιος ασχολείται μόνον με τα 4 μαθήματα των πανελλαδικών (και έχει χεσμένα τα υπόλοιπα) αφιερώνει σχεδόν όλο το χρόνο του για τα τέσσερα (στα άλλα δεν θα τον αφήσουν να μείνει) οπότε αυξάνει τις πιθανότητές του για να πετύχει πολλά μόρια και υψηλόβαθμη Σχολή.
- Όμως, στην πράξη τι συμβαίνει; Το παράδοξο. Τα "φυτά" που και έχουν υψηλούς στόχους και πασχίζουν να βγάλουν άριστο απολυτήριο, διαβάζουν καθημερινά όλα τους τα μαθήματα, ξενυχτούν μελετώντας ακόμα και για να γράψουν διαγώνισμα στα θρησκευτικά ή στο κόντρα μάθημα, είναι αυτά τα παιδιά που τελικά γράφουν τους πολύ υψηλούς βαθμούς στις πανελλαδικές και (κατά κανόνα) γεμίζουν τις Ιατρικές, τις Νομικές και τα ΗΜΜΥ.
- Δεν έχω εξήγηση γιατί συμβαίνει αυτό το παράδοξο, όμως έχω διαπιστώσει ότι ισχύει σε μεγάλη κλίμακα. (Εντάξει, όχι και πάντα). Το τι θα πράξεις, ΕΣΥ αποφασίζεις.


1712525638217.png
1712525658172.png
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,410 μηνύματα.
Απο μικρός μου βάλανε την νοοτροπία "ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΎΧΕΙΣ", αλλα ποτε δεν ήτανε ευχαριστημένοι μαζί μου. Εν τέλει, στην Α λυκείου έριξα δουλεία, έβγαλα 18.5 και πήρα αριστείο και ητανε η πρώτη φορά που ένιωσα πραμγατικά χαρούμενος για τον εαυτό μου αλλα διήρκεσε λίγο, αφού μου είπαν οτι με τους στόχους που έχω θέσει εχω ακόμα δουλεία. Μου λένε, να είσαι καλος ΣΤΑ ΠΆΝΤΑ. Ε, προσπάθησα και γω, φέτος Α τετράμηνο έβγαλα 19.4, αλλα νιώθω οτι θα πέσω στο β τετράμηνο και στις εξετάσεις, γιατι ξεκινήσαμε και ύλη Γ λυκείου στο φροντιστήριο.

Όλο αυτό είναι ΠΟΛΥ πιεστικό και σχεδόν ανυπόφερτο, γιατί τρέχω να προλάβω να διαβάσω και να είμαι καλός στα δευτερεύονται μαθήματα, της γενικής παιδείας, της κατεύθυνσης, τα κόντρα και της Γ λυκείου στο φροντιστήριο., θέλει όντως να είσαι καλος στα πάντα για να εχεις μεγαλύτερες πιθανότητες για υψηλοβαθμες σχολές; (17.500+)

Καταρχάς τι κατεύθυνση είσαι;
Το στα πάντα δεν ισχύει, δε πιστεύω να κάθεσαι να διαβάζεις μαθήματα άσχετα με αυτά που θα δώσεις στις πανελλήνιες, ακόμα και τα πολύ άκυρα, πχ θρησκευτικά.
Ο αδερφός μου έγραψε πολύ καλά στις πανελλήνιες, ΗΜΜΥ πέρασε (άσχετα που δεν πήγε γιατί ήθελε οδοντιατρική και έτσι έφυγε εξωτερικό). Στα αρχαία ήταν τελείως άσχετος, κάτι μαθήματα γενικής παιδείας πχ Αντιγόνη απλά κοιτούσε να ξεφυλλίσει μισή ώρα την εβδομάδα (και αν) για να πάρει ακόμα και πάνω από τη βάση. Στα μαθηματικά όμως (και στα υπόλοιπα που θα έδινε πανελλήνιες) ήταν αρκετά καλός και εκεί αφιέρωνε χρόνο.
Αντίστοιχα εγώ που ήμουν θεωρητική, από χημεία, φυσική κλπ ήμουν απαράδεκτος. Με εμπόδισε πουθενά; Όχι.
Οι γνώσεις που αποκτάς για τη λεγόμενη "γενική παιδεία" κατ' εμέ σταματάνε στα μέσα της Β' λυκείου. Μετά στοχεύεις για τις πανελλήνιες. Πέρνα με το καλό στο πανεπιστήμιο και μετά αν θες εσύ να αποκτήσεις γενικές γνώσεις φυσικής για παράδειγμα, κάτσε και διάβασε με την ησυχία σου.
Είχαμε θυμάμαι κάτι φυντάνια στο σχολείο, τεχνολογική κατεύθυνση, τους έπρηζαν οι γονείς τους να διαβάζουν να είναι καλοί στα πάντα (όπως λένε και σε 'σένα) και έτρωγαν χρόνο στη Γ' λυκείου να παπαγαλίζουν ακόμα και ιστορία γενικής, κάτι εντελώς άχρηστο. Πήραν έναν ωραιότατο 13 στις πανελλήνιες, γιατί αντί να αφιερώσουν χρόνο να διαβάζουν μαθήματα πανελληνίων, διάβαζαν χίλια δυο άσχετα μαθήματα για να "εντυπωσιάσουν" και να πάρουν αριστείο.
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,231 μηνύματα.
Δεν έχω εξήγηση γιατί συμβαίνει αυτό το παράδοξο, όμως έχω διαπιστώσει ότι ισχύει σε μεγάλη κλίμακα
Η πιο ικανοποιητικη θεωρια ειναι οτι ετσι εχουν μαθει να διαβάζουν αποτελεσματικα και ποιοτικα, αλλα πραγματικά δε ξερω. Οπου βγει..

Καταρχάς τι κατεύθυνση είσαι;
Υγείας!
Πήραν έναν ωραιότατο 13 στις πανελλήνιες, γιατί αντί να αφιερώσουν χρόνο να διαβάζουν μαθήματα πανελληνίων, διάβαζαν χίλια δυο άσχετα μαθήματα για να "εντυπωσιάσουν" και να πάρουν αριστείο.
Σωστο και αυτο, απλα μου λενε και οι καθηγητες να προσεχω παντου, και οχι μονο στην αγια Τετράδα, κσι δεν ξερω πως θα τα βγαλω περα, καθως μεγαλωνει κααι το άγχος γιατι του χρονου δίνω
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,410 μηνύματα.
- Όμως, στην πράξη τι συμβαίνει; Το παράδοξο. Τα "φυτά" που και έχουν υψηλούς στόχους και πασχίζουν να βγάλουν άριστο απολυτήριο, διαβάζουν καθημερινά όλα τους τα μαθήματα, ξενυχτούν μελετώντας ακόμα και για να γράψουν διαγώνισμα στα θρησκευτικά ή στο κόντρα μάθημα, είναι αυτά τα παιδιά που τελικά γράφουν τους πολύ υψηλούς βαθμούς στις πανελλαδικές και (κατά κανόνα) γεμίζουν τις Ιατρικές, τις Νομικές και τα ΗΜΜΥ.
- Δεν έχω εξήγηση γιατί συμβαίνει αυτό το παράδοξο, όμως έχω διαπιστώσει ότι ισχύει σε μεγάλη κλίμακα. (Εντάξει, όχι και πάντα). Το τι θα πράξεις, ΕΣΥ αποφασίζεις.



Κατά κανόνα ή κατ' εξαίρεση; Γιατί ελάχιστα είναι αυτά τα φυτά. Γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτά τα φυτά τρώνε ένα κράξιμο απ' το φροντιστήριο, να σταματήσουν να αναλώνονται με μαθήματα που δε θα δώσουν. Και το επιχείρημα του απολυτηρίου δεν ισχύει. Στη φυσική είχα 18 στο απολυτήριο και ανάθεμα και αν είχα γράψει πάνω απο 5 σε καθε τεστ/διαγώνισμα. Μοίραζαν αβέρτα βαθμούς και πιστεύω ακόμα το κάνουν.

Η πιο ικανοποιητικη θεωρια ειναι οτι ετσι εχουν μαθει να διαβάζουν αποτελεσματικα και ποιοτικα, αλλα πραγματικά δε ξερω. Οπου βγει..

Υγείας!

Σωστο και αυτο, απλα μου λενε και οι καθηγητες να προσεχω παντου, και οχι μονο στην αγια Τετράδα, κσι δεν ξερω πως θα τα βγαλω περα, καθως μεγαλωνει κααι το άγχος γιατι του χρονου δίνω

Μάθε να διαβάζεις αποτελεσματικά και ποιοτικά στα μαθήματα που σε ενδιαφέρουν.
Είσαι υγείας και κάθεσαι και ασχολείσαι με θεωρητικά μαθήματα; Αν είναι δυνατόν. Θα χαντακωθείς. Αν δε θες να μεγαλώσει το άγχος του χρόνου, συγκεντρώσου σε αυτά τα 4 και σε ΚΑΝΕΝΑ άλλο μάθημα.
Ασε τι λένε οι καθηγητές, για το δικό σου μέλλον πρόκειται. Και είμαι σίγουρος ότι αυτά στα λένε οι καθηγητές του σχολείου. Τέτοιες ανοησίες, στα ιδιαίτερα και στα φροντιστήρια δε λέγονται. Σε 5 χρόνια από τώρα, ούτε θα θυμάσαι τους καθηγητές του σχολείου, μην ασχολείσαι με το τι λέει η κάθε αγγλικού και θρησκευτικού. Θα τα θυμάσαι και θα γελάς με αυτές τις ανοησίες.
Αυτό συμβαίνει γιατί αυτοί νιώθουν κόμπλεξ που δεν ασχολούνται με τα μαθήματά τους οι μαθητές. Μου την είχαν πει και εμένα, την ώρα της φυσικής γενικής παιδείας, διάβαζα λατινικά κάτω απ' το θρανίο μου. Με ένοιαξε που μου την έλεγε οτι δεν προσέχω; Όχι. Εγραψα άριστα στα λατινικά ;)
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,231 μηνύματα.
Είσαι υγείας και κάθεσαι και ασχολείσαι με θεωρητικά μαθήματα; Αν είναι δυνατόν. Θα χαντακωθείς.
Οντως, με εχει ριξει πολυ, γιατι ουτωε η αλλως κανω procrastinate οπότε αν ξεκινησω με θεωρητικά (που κάνω συνήθως) μετά δεν βρίσκω χρόνο και ενέργεια για τα άλλα. Θα προσπαθήσω να αφιερώσω όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο στη φυσική βιολογια και χημεια γ λυκείου όσο γίνεται.

Σας ευχαριστώ για τις πολύ γρήγορες απαντήσεις σας
 

Than003

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Than003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 276 μηνύματα.
Εγώ πάντως έχω προσέξει πως οι άριστοι στις πανελλαδικές αρίστευαν σε όλα τα μαθήματα του Λυκείου, όχι μόνο στης κατεύθυνσης. Που λογικό μου φαίνεται γιατί αυτά τα παιδιά δεν είναι συνηθισμένα σε χαμηλές βαθμολογίες-είναι εκείνο το "μικρόβιο" του καλού μαθητή. Αυτά μέχρι και β λυκείου προφανώς. Την χρονιά των πανελλαδικών αφοσιώνεσαι όντως μόνο στα 4 και φαντάζομαι πως οι καθηγητές στα μαθήματα γενικής δεν θα έχουν απαιτήσεις (εκτός αν δεν βρίσκονται στον πλανήτη γη και είναι φορτωμένοι κομπλεξ). Αν πάντως ζορίζεσαι, ε μην σκας κιόλας για την Αντιγόνη ή θρησκευτικά (άγνωστο γιατί καν υπάρχουν) ή οτιδήποτε άλλο.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,329 μηνύματα.
Χμμμ.... Εδώ υπάρχει ένα παράδοξο:
- Η λογική θεωρία λέει ότι όποιος ασχολείται μόνον με τα 4 μαθήματα των πανελλαδικών (και έχει χεσμένα τα υπόλοιπα) αφιερώνει σχεδόν όλο το χρόνο του για τα τέσσερα (στα άλλα δεν θα τον αφήσουν να μείνει) οπότε αυξάνει τις πιθανότητές του για να πετύχει πολλά μόρια και υψηλόβαθμη Σχολή.
- Όμως, στην πράξη τι συμβαίνει; Το παράδοξο. Τα "φυτά" που και έχουν υψηλούς στόχους και πασχίζουν να βγάλουν άριστο απολυτήριο, διαβάζουν καθημερινά όλα τους τα μαθήματα, ξενυχτούν μελετώντας ακόμα και για να γράψουν διαγώνισμα στα θρησκευτικά ή στο κόντρα μάθημα, είναι αυτά τα παιδιά που τελικά γράφουν τους πολύ υψηλούς βαθμούς στις πανελλαδικές και (κατά κανόνα) γεμίζουν τις Ιατρικές, τις Νομικές και τα ΗΜΜΥ.
- Δεν έχω εξήγηση γιατί συμβαίνει αυτό το παράδοξο, όμως έχω διαπιστώσει ότι ισχύει σε μεγάλη κλίμακα. (Εντάξει, όχι και πάντα). Το τι θα πράξεις, ΕΣΥ αποφασίζεις.


Τα περισσότερα απο αυτά τα παιδιά δυστυχώς θαυμάζονται αλλά επί της ουσίας υποφέρουν. Γιατί δεν είναι συνεπείς απο "επιλογή", όσο απο ψυχαναγκασμό, καθώς δεν αντέχουν ψυχολογικά να δουν χαμηλό βαθμό.

Μετά τους θρησκευτικούς και σεξουαλικούς ψυχαναγκασμούς, η Ελληνική κοινωνία φροντίζει απο νωρίς να καλλιεργήσει και βαθμολογικούς ψυχαναγκασμούς.

Πάντως άδικα αγχώνονται πολλοί. Χαμηλός βαθμός δεν σημαίνει οτι δεν είσαι καλός ή οτι είσαι χαζός. Συνήθως σημαίνει οτι δεν σε ενδιέφερε το μάθημα αρκετά και οτι δεν επένδυσες τον αναγκαίο χρόνο. Και όσο για την ευφυΐα, δεν κάνω καν λόγο. Αυτό δεν μπορεί να αποδειχθεί συνήθως μέσα απο βαθμολογίες σε μαθήματα, όπου πρακτικά το άτομο καλείται να αναμασήσει ευρήματα/θεωρίες και τεχνικές άλλων ανθρώπων. Όχι οτι δεν είναι αναγκαίο και αυτό...αλλά απο μόνο του δεν δείχνει σημάδια πραγματικής ευφυΐας πιστεύω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Πάντως έχουν υπάρξει περιπτώσεις παιδιών που, αν και δεν ήταν καλοί σε όλα τα μαθήματα του σχολείου, πέτυχαν υψηλές βαθμολογίες στις πανελλήνιες ( 18+ ). Η γενική παιδεία πρέπει να υπάρχει στην α λυκείου και σε μικρότερο βαθμό στη β λυκείου. Όμως πρέπει να τροποποιηθούν τα προγράμματα σπουδών (π.χ. για τους μαθητές που επιλέγουν τον προσανατολισμό των ανθρωπιστικών σπουδών χρειάζονται πιο light μαθηματικά και φυσικές επιστήμες και ομοίως για τους μαθητές των θετικών σπουδών πιο light ιστορία και αρχαία).
 

Mammy Nun

Δραστήριο μέλος

Η Mammy Nun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 760 μηνύματα.
Απο μικρός μου βάλανε την νοοτροπία "ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΎΧΕΙΣ", αλλα ποτε δεν ήτανε ευχαριστημένοι μαζί μου. Εν τέλει, στην Α λυκείου έριξα δουλεία, έβγαλα 18.5 και πήρα αριστείο και ητανε η πρώτη φορά που ένιωσα πραμγατικά χαρούμενος για τον εαυτό μου αλλα διήρκεσε λίγο, αφού μου είπαν οτι με τους στόχους που έχω θέσει εχω ακόμα δουλεία. Μου λένε, να είσαι καλος ΣΤΑ ΠΆΝΤΑ. Ε, προσπάθησα και γω, φέτος Α τετράμηνο έβγαλα 19.4, αλλα νιώθω οτι θα πέσω στο β τετράμηνο και στις εξετάσεις, γιατι ξεκινήσαμε και ύλη Γ λυκείου στο φροντιστήριο.

Όλο αυτό είναι ΠΟΛΥ πιεστικό και σχεδόν ανυπόφερτο, γιατί τρέχω να προλάβω να διαβάσω και να είμαι καλός στα δευτερεύονται μαθήματα, της γενικής παιδείας, της κατεύθυνσης, τα κόντρα και της Γ λυκείου στο φροντιστήριο., θέλει όντως να είσαι καλος στα πάντα για να εχεις μεγαλύτερες πιθανότητες για υψηλοβαθμες σχολές; (17.500+)
Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να κάνεις αυτό που θες εσύ και μην ακούς κανέναν.
Εγώ έχω δύο παιδιά: ο μεγάλος ήταν φοβερά έξυπνος αλλά ταυτόχρονα είχε καλή μνήμη. Παρακολουθουσε στο μάθημα και αφιέρωνε το πολύ μια ώρα να ρίξει μια γρήγορη ματιά όταν έγραφε διαγώνισμα. Ηθελε πάντα το βαθμό, τη σημαία, το απουσιολόγιο και τα είχε. Το είχε όμως κι εύκολο. Τελικά πέρασε Ιατρική και απολυτήριο Λυκείου 20.
Η κόρη μου καθόλου καλή μνήμη, αν και αρκετά έξυπνη αλλά και αρκετά τεμπέλα. Ελάχιστα ασχολήθηκε στο Γυμνάσιο με θετικά μαθήματα. Στο Λύκειο τα άφησε σχεδόν ολοκληρωτικά αλλά έδωσε βάση στα 4 των πανελληνίων. Τελικά έπιασε τον στόχο της (Αγγλικής Φιλολογίας) με πολύ καλούς βαθμούς και μπήκε με σειρά κάτι που ποτέ δεν θα κατάφερνε αν διάβαζε και τα άλλα μαθήματα. Ίσα ίσα που θα πελαγωνε.
Εγώ άφησα τα παιδιά να κάνει το καθένα αυτό που θέλει.
Κάμε ότι θες και μπορείς και κλείσε τα αυτιά σου σε όλους.
Εύχομαι να περάσεις εκεί που θες
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,507 μηνύματα.
Γενικά οι πανελλήνιες δεν έχουν κάποια συσχέτιση με το σχολείο , τους βαθμούς στα εξάμηνα κτλ Είναι διαφορετική εμπειρία και ανεξάρτητη .
Το " παράδοξο " που λέει ο διας , αν και δεν είναι κάτι απόλυτο , ισχύει γιατί αυτά τα παιδιά έχουν μάθει να διαβάζουν σαν σκυλιά . Και ουσιαστικά αυτό είναι που απαιτούν οι πανελλήνιες , πολύ διάβασμα .
Εγώ που είχα κάνει την Β λυκείου διαδικτυακά , δεν διάβαζα ούτε τα 4 μαθήματα . Κυρίως βιολογία διάβαζα και τυχαία με ενα 17 εβγαλα την τάξη .
Σιγά σιγά τα κάλυψα όμως τα κενά . γιατί είχα μάθει να διαβάζω σχετικά ποιοτικά από μικρή ηλικία . 'Ισως αν διάβαζα και λίγο περισσότερο δεν θα χρειάζοταν να δώσω και 2η φορά
 

Mammy Nun

Δραστήριο μέλος

Η Mammy Nun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 760 μηνύματα.
Γενικά οι πανελλήνιες δεν έχουν κάποια συσχέτιση με το σχολείο , τους βαθμούς στα εξάμηνα κτλ Είναι διαφορετική εμπειρία και ανεξάρτητη .
Το " παράδοξο " που λέει ο διας , αν και δεν είναι κάτι απόλυτο , ισχύει γιατί αυτά τα παιδιά έχουν μάθει να διαβάζουν σαν σκυλιά . Και ουσιαστικά αυτό είναι που απαιτούν οι πανελλήνιες , πολύ διάβασμα .
Εγώ που είχα κάνει την Β λυκείου διαδικτυακά , δεν διάβαζα ούτε τα 4 μαθήματα . Κυρίως βιολογία διάβαζα και τυχαία με ενα 17 εβγαλα την τάξη .
Σιγά σιγά τα κάλυψα όμως τα κενά . γιατί είχα μάθει να διαβάζω σχετικά ποιοτικά από μικρή ηλικία . 'Ισως αν διάβαζα και λίγο περισσότερο δεν θα χρειάζοταν να δώσω και 2η φορά
Που πέρασες την πρώτη φορά και που την δεύτερη?
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,507 μηνύματα.

Mammy Nun

Δραστήριο μέλος

Η Mammy Nun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 760 μηνύματα.
με ξέχασες κιόλας βρε μαμα , τόσες φορές τα έχουμε πει :loltooth:
Ξέχασα είναι η αλήθεια.....μη με παρεξηγείς....η ηλικία 🤣🤣
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

με ξέχασες κιόλας βρε μαμα , τόσες φορές τα έχουμε πει :loltooth:
Νομίζω είσαι Βιολογία?
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,623 μηνύματα.
Ωχ ανημέρωτη εισαι ...δεν ακουσες τις νεες ερευνες για την εφηβεια που τελειωνει τωρα στα 50.
 

Mammy Nun

Δραστήριο μέλος

Η Mammy Nun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 760 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,623 μηνύματα.
Όχι.....εγώ ξέρω για το αλτζχαιμερ που άρχιζει.......🤣🤣🤣🤣
ε ενταξει το αυτο το εχουν και πολυ νεωτεροι ..κοιτα γυρω σου ή ακου την βουλη.
Αλλα οκ υπαρχει λυση...2 τσαγια του βουνου την ημερα και ενα καβγα με την κορη ανα εβδομαδα το αλτζχαιμερ το κανει περα.
 

Mammy Nun

Δραστήριο μέλος

Η Mammy Nun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 760 μηνύματα.
ε ενταξει το αυτο το εχουν και πολυ νεωτεροι ..κοιτα γυρω σου ή ακου την βουλη.
Αλλα οκ υπαρχει λυση...2 τσαγια του βουνου την ημερα και ενα καβγα με την κορη ανα εβδομαδα το αλτζχαιμερ το κανει περα.
Εγώ μαλώνεις με τον γιο, όχι με την κόρη πιάνεται?🤣🤣🤣🤣
Τελικά ο άλλος ποια σχολή είναι εσύ θυμάσαι????🤣
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,623 μηνύματα.
Εγώ μαλώνεις με τον γιο, όχι με την κόρη πιάνεται?🤣🤣🤣🤣
Τελικά ο άλλος ποια σχολή είναι εσύ θυμάσαι????🤣
Νομιζω ιατρικη αθηνα...
Κοιτα με τον γιο και να θελεις δεν μπορεις ... διοτι και διαφορετικα μιλατε οι μανες... και ναι μαμα λεει συχνα, ασχετα τι θα κανει ...και ζακετα παιρνει.
Με την κορη ειναι το καρουσελ ..10 λες εσυ ...20 η κορη..αλλα σε κανει εξυπνοτερη.
 

Mammy Nun

Δραστήριο μέλος

Η Mammy Nun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 760 μηνύματα.
Νομιζω ιατρικη αθηνα...
Κοιτα με τον γιο και να θελεις δεν μπορεις ... διοτι και διαφορετικα μιλατε οι μανες... και ναι μαμα λεει συχνα, ασχετα τι θα κανει ...και ζακετα παιρνει.
Με την κορη ειναι το καρουσελ ..10 λες εσυ ...20 η κορη..αλλα σε κανει εξυπνοτερη.
Στο δικό μας σπίτι είναι ανάποδα.....η κόρη είναι αρνί και ο γιος λύκος. Μια κουβέντα του λες 100σου γυρίζει...από μικρός 🤪
 
Top