Υπέρ ή Κατά των Φροντιστηρίων ;

Yannis92

New member

Ο Yannis92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 320 μηνύματα.
Για να εχει στραφη η πλειονοτητα των μαθητων στα φροντηστηρια σιγουρα η αναγκη του να πανε ειναι αληθινη! Η ελληνικη παιδεια δεν συμορφωνεται με τις αλλαγες των εποχων, τοσα χρονια θελουμε να αλλαξει η παιδεια ομως καθε φορα που ενας υπουργος το θελει ολο και καποιος δε θελει και παει λεγοντας και αλλαγες δεν γινονται, εγω προσωπικα δε συμφωνω με τις αλλαγες της Διαμαντως σε ολη την εκταση τους ομως ας γινει μια αλλαγη να δουμε που θα μας παει κι αν αξιζει θα κρατηθει αλλιως θα καταργηθει η θα τροποποιηθει!Αλλα για να απντησω και στο θεμα του τοπικ , η αποψη μου ειναι οτι ειμαι υπερ των φροντηστηριων στη παρουσα κατασταση της παιδειας μας γιατι αλλιως ενας κοινος μαθητης -μη διάνοια- δεν εχει μελλον επιτυχιας.Ομως γενικοτερα ειμαι απολυτα κατα στη δικτατορια των φροντηστηριων, καμια οικογενεια δε θα πρεπε να ειναι ναγκασμενη να πληρωνει μισο μισθο (ή και ολοκληρο πλεον) για να στελνει το παιδι στο φροντηστηριο λογο αδυναμιας της δωρεαν παιδειας!
 

Δαλιδά

New member

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,213 μηνύματα.
Είναι αναγκαίο κακό. Και μάλιστα να σας δώσω και ένα παράδειγμα. Στα λατινικά στις πανελλήνιες σχεδόν πάντα υπάρχει μια άσκηση με πλάγιο λόγο. Τέτοιες ασκήσεις υπάρχουν πάμπολες.Το βιβλίο του σχολείου δεν κάνει λόγο ΚΑΝ για τον πλάγιο λόγο και για οποιαδήποτε άσκηση με αυτόν. Στο τέλος το ζητούν. Εγώ τι θα κάνω; Δε θα πάω φροντιστήριο; Στο σχολείο δε προλάβαμε να τελειώσουμε την ύλη της β λυκείου και όχι επειδή κάναμε επιπλέον πράγματα, αλλά επειδή χάνονταν διδακτικές ώρες.
 

anta1996

New member

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Δεν εχει νοημα αν εισαι υπερ η κατα διοτι θα αναγκαστεις καποια στιγμη να περασεις και απο αυτα αν θες να πετυχεις τον στοχο σου... Σαφως και υπαρχουν ατομα τα οποια μπορουν να πιασουν 17000 χωρις φροντιστηρια(αλλα κατα την αποψη μου ειναι λιγα-πολυ λιγα και αυτο ειναι το μεγιστο(γιατι οσο εξυπνος και αν εισαι χρειαζεται και καποιος απο πισω ο οποιος θα σου μαθει να σκεφτεσαι κριτικα) Για αυτο δεν ευθυνονται οι ιδιοι αλλα το συστημα που δεν προσφερει σαφεις και ουσιαστικες γνωσεις και μετα απαιτει απο τους μαθητες να ανταποκριθουν σε τοσο απαιτητικα θεματα... Τωρα ολο αυτο σε συνδιασμο με την αδιαφορια που δειχνουμε οι μαθητες μεσα στο μαθημα(ειτε επειδη τα εχουμε διδαχθει ηδη στο φροντιστηριο ειτε επειδη δν γουσταρουμε καθηγητη, μαθημα, σχολειο γενικοτερα) οδηγουν στην αμεση και συνηθως αποτελεσματικη λυση των φροντιστηριων..Ορισμενες φορες βεβαια φταιει και η τεμπελια ορισμενων που θελουν να αποκαλουνται και καθηγητες οι οποιοι προσφερουν ταχα μου εργο και μορφωνουν κοσμο..(τι καλοι κοινωνικοι λειτουργοι)Εμαι σιγουρη πως με το νεο συστημα τα φροντιστηρια θα γεμισουν ασφηκτικα και οικογενειες θα πεινασουν μεχρι δουν το παιδι τους στο πανεπιστημιο..Του χρονου ξεκιναει και ο δικος μου γολγοθας :P
 

Dias

Well-known member

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 7,577 μηνύματα.
Είναι αναγκαίο κακό. ...... Στο σχολείο δε προλάβαμε να τελειώσουμε την ύλη της β λυκείου και όχι επειδή κάναμε επιπλέον πράγματα, αλλά επειδή χάνονταν διδακτικές ώρες.
Ακριβώς, Τα φροντιστήρια είναι αναγκαίο κακό, διότι το σχολείο όσο και να θέλει, όσο καλός και να είναι ο καθηγητής, δεν προλαβαίνει να κάνει σωστή δουλειά και ένας κύριος λόγος για αυτό είναι οι τόσες πολλές ώρες που χάνονται (για τις οποίες φταίνε ΚΑΙ οι μαθητές). Όμως, η διαφωνία μου με τα φροντιστήρια, είναι στο ότι ΔΕΝ χρειάζεται οι ώρες τους να είναι τόσο πολλές.

 

dante ravenclaw

New member

Ο dante ravenclaw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 191 μηνύματα.
Ναι και το καλό με τα φροντιστήρια είναι το γεγονός πως σου παρέχουν τη δυνατότητα να γράφεις συνέχεια διαγωνίσματα,πράγμα που στο σχολείο δεν είναι δυνατόν.Βέβαια είναι τουλάχιστον θλιβερή η ύπαρξη των φροντιστηρίων,ειδικά όταν μιλάμε και επιδιώκουμε μια δωρεάν παιδεία.
 

Bemanos

New member

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών , Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,795 μηνύματα.
Ακριβώς, Τα φροντιστήρια είναι αναγκαίο κακό, διότι το σχολείο όσο και να θέλει, όσο καλός και να είναι ο καθηγητής, δεν προλαβαίνει να κάνει σωστή δουλειά και ένας κύριος λόγος για αυτό είναι οι τόσες πολλές ώρες που χάνονται (για τις οποίες φταίνε ΚΑΙ οι μαθητές). Όμως, η διαφωνία μου με τα φροντιστήρια, είναι στο ότι ΔΕΝ χρειάζεται οι ώρες τους να είναι τόσο πολλές.

Στην πραγματικοτητα δεν ειναι τοσες πολλες οσο νομιζεις.Σε ολα τα φρονιστηρια που γνωριζω η 'ωρα' ειναι στην πραγματικοτητα 45 λεπτα και οχι ωρα (σα το σχολειο δηλαδη). Επιπλεον πολλα απο τα 45 αυτα λεπτα 'πανε χαμενα' καλυπτοντας αποριες αλλων, που πολυ πιθανον εσυ να ξερεις και να ειναι χασικο χρονου. Επισης μεσα απο τα 45 αυτα λεπτα , καποια στην αρχη και καποια στο τελος του μαθηματος πανε χαμενα λογω 'χαβαλε' συζητηση με τους καθηγητες για ασχετα θεματα κτλπ. Οποτε δεν νομιζω πως ειναι λιγες οι ωρες . Στα ιδιαιτερα οι ωρες ειναι λιγοτερες γιατι ο καθηγητης ασχολειται μονο με εσενα και η ωρα ειναι ωρα οχι 45λεπτα
 

Δαλιδά

New member

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,213 μηνύματα.
Ακριβώς, Τα φροντιστήρια είναι αναγκαίο κακό, διότι το σχολείο όσο και να θέλει, όσο καλός και να είναι ο καθηγητής, δεν προλαβαίνει να κάνει σωστή δουλειά και ένας κύριος λόγος για αυτό είναι οι τόσες πολλές ώρες που χάνονται (για τις οποίες φταίνε ΚΑΙ οι μαθητές). Όμως, η διαφωνία μου με τα φροντιστήρια, είναι στο ότι ΔΕΝ χρειάζεται οι ώρες τους να είναι τόσο πολλές.

Φυσικά φταίμε και εμείς,όταν κάνουμε καταλήψεις για τη τρίγωνη τυρόπιτα. Όσο καλές και να οι προθέσεις, δεν είναι το ίδιο. Εδώ μας λένε να βγάλουμε σε 2 διδακτικές ώρες κάθε λογοτεχνικό κείμενο!! Αυτοί που δίνουν τις οδηγίες πολλές φορές δεν έχουν μπει ποτέ στη ζωή τους σε τάξη να δουν τι εστι βερύκοκο! Είναι αρκετές οι ώρες όντως, στην Γ λυκείου πες εντάξει, να τις κάνεις τις ώρες,για καλό είναι. Στις άλλες τάξεις όμως; Να βλέπεις στο γυμνάσιο να ξημεροβραδιάζονται σε φροντιστήρια;
Πάντος πιστεύω είναι και θέμα γονέων. Πολλοί νομίζουν ότι "εξαγοράζοντας" τα παιδιά τους με φροντιστήρια έχουν κάνει το καθήκον τους ως γονείς. Αμ δε...

Eγώ φέτος (ως τώρα) κάνω 2 ώρες λατινικά, 2 άγνωστο, 2 ιστορία, 2 λογοτεχνία, 2 έκθεση, 2 μαθηματικά γενικής, 1 ΑΟΘ, 2 γνωστό. Αγγλικά δε τα μετράω γιατί διαβάζω μόνη από ένα βιβλίο που πήρα.
 

BingoBingi

New member

Ο BingoBingi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Εγώ ξεκαθαρίζω την θέση μου για να μην παρεξηγούμε, είμαι κατά στα μικρο μπακάλικα που αποκαλούνται φροντιστήρια..
Όμως είμαι υπέρ σε ένα παιδί με πτυχίο που μπορεί να διδάσκει, είναι άνεργος και βγάζει το χαρτζιλίκι του γιατί δεν του δίνει η κοινωνία την ευκαιρία να μπει κάπου και να ασκήσει το επάγγελμα του. (σε αυτή την περίπτωση δεν με απασχολεί αν είναι μαύρα η άσπρα αυτά που βγάζει.. μαζί του).
Δεν είναι το ίδιο τα 2 παραπάνω που ανέφερα. Οι μεν είναι οι ντα$@$τζήδες της παιδείας διότι αυτοί καταστρέφουν, λαδώνουν, μαυρίζουν το όλο σύστημα. Οι άλλοι είναι λόγο εξαναγκασμού.
 

Miss Brightside

New member

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,279 μηνύματα.
Δυστυχώς ή ευτυχώς είναι απαραίτητα. Εμείς φέτος δεν τελειώσαμε την ύλη σε κανένα απολύτως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Ειδικά βιολογία, μέχρι τα Χριστούγεννα είχαμε κάνει μάθημα 2 ώρες μόνο (οι άλλες κάτι απο δω, κάτι απο κει χάνονταν), ενώ στο φροντιστήριο είχα τελειώσει τα 3,5/4 της ύλης. Επίσης πολλοί καθηγητές στην κατεύθυνση δεν έκαναν μάθημα, και μάλιστα αυτός που είχαμε στα αρχαία δεν ήξερε ούτε την ύλη, εμείς του την λέγαμε. Τι κι αν παραπονεθήκαμε πολλές φορές ως τάξη στο γραφείο? Τίποτα δεν έγινε. Φανταστείτε ένα παιδί που δεν πήγαινε φροντιστήριο με αυτούς τους καθηγητές. Τι θα έκανε? Θα τα έβγαζε μόνος του? Δεν νομίζω να είναι τόσο απλό αν κάποιος δεν του επισημαίνει κάποια πράγματα, τουλάχιστον σε κάποια μαθήματα. Φυσικά φταίμε κι εμείς με τη συμπεριφορά μας κάποιες φορές που θεωρούμε άχρηστο το σχολείο και αδικούμε κάποιους καθηγητές με όρεξη για δουλειά, όμως ο κανόνας από μέρος τους είναι "τα έχετε κάνει στο φροντιστήριο, δε σας τα εξηγώ".
 

Dias

Well-known member

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 7,577 μηνύματα.
Στην πραγματικοτητα δεν ειναι τοσες πολλες οσο νομιζεις.....
Πιστεύω ότι η δουλειά μπορεί να καλυφθεί και με λιγότερες ώρες. Τόσες που είναι σπαταλάμε άσκοπα χρόνο, χρήμα και ενέργεια. Όταν τα πανελλαδικά μαθήματα ήταν 14, οι ώρες των φροντιστηρίων ήταν Μ.Ο. 15-18. Όταν τα μαθήματα έγιναν 9-10, οι ώρες των φροντιστηρίων έμειναν 15-18. Τώρα που τα μαθήματα είναι 6-7, πάλι οι ώρες των φροντιστηρίων είναι 15-18. Δεν λέει κάτι αυτό?
1) Φυσικά φταίμε και εμείς,όταν κάνουμε καταλήψεις για τη τρίγωνη τυρόπιτα.
2) Αυτοί που δίνουν τις οδηγίες πολλές φορές δεν έχουν μπει ποτέ στη ζωή τους σε τάξη να δουν τι εστι βερύκοκο!
3) Είναι αρκετές οι ώρες όντως, στην Γ λυκείου πες εντάξει, να τις κάνεις τις ώρες,για καλό είναι.
4) Στις άλλες τάξεις όμως; Να βλέπεις στο γυμνάσιο να ξημεροβραδιάζονται σε φροντιστήρια; Πάντος πιστεύω είναι και θέμα γονέων.
1) ΚΑΙ σε άλλα φταίμε. Π.χ. ουσιαστικά ΕΜΕΙΣ σβήνουμε τον τελευταίο μήνα μαθημάτων.
2) Συμφωνώ, το ίδιο λένε και οι καθηγητές.
3) Γίνεται και με λιγότερες, αφήνοντας περισσότερο χρόνο για μελέτη, ξεκούραση και ψυχαγωγία.
4) Μαλακίες γονέων παιδεύουσι τέκνα.
 

vassilis498

Well-known member

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6,053 μηνύματα.
Φυσικά φταίμε και εμείς,όταν κάνουμε καταλήψεις για τη τρίγωνη τυρόπιτα.
Αν το σχολείο δεν ήταν τόσο gtp δεν θα γίνονταν τέτοιου είδους καταλήψεις. Είναι φαύλος κύκλος.
 

Bemanos

New member

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών , Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,795 μηνύματα.
οι μαθητες φταινε που ειναι gtp ,παρα οι καθηγητες
 

Dias

Well-known member

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 7,577 μηνύματα.
Αν το σχολείο δεν ήταν τόσο gtp δεν θα γίνονταν τέτοιου είδους καταλήψεις. Είναι φαύλος κύκλος.
οι μαθητες φταινε που ειναι gtp ,παρα οι καθηγητες
Ναι. είναι φαύλος κύκλος. Όμως φταίνε πιο πολλοί: κράτος, καθηγητές, μαθητές, γονείς, φροντιστήρια, κοινωνία.

 
Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Well-known member

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6,053 μηνύματα.
οι μαθητες φταινε που ειναι gtp ,παρα οι καθηγητες
Φταίνε οι καθηγητές γιατί δεν κάνουν το μάθημα όπως θα έπρεπε, δεν φέρονται καλά, δεν βοηθούν κλπ.
Φταίνε οι σχολικές εγκαταστάσεις που δεν εμπνέουν για ποιοτική μάθηση και άθληση.
Φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα με το εξετασιοκεντρικό του σύστημα, τη βαθμοθηρία κλπ
Φταίνε οι μαθητές που απαξιώνουν το σχολείο.
Φταίνε τα φροντιστήρια που κάνουν το ίδιο και παρασύρουν και τους μαθητές μαζί.
Φταίνε οι γονείς που μαθαίνουν έτσι τα παιδιά τους.
Φταίει η τωρινή οικονομική κατάσταση της χώρας μας, δίνοντας στα παιδιά την εντύπωση πως ότι και να κάνουν, για ότι και να προσπαθήσουν θα καταλήξουν άνεργοι.
Φταίει η μαύρη γάτα που είδα το πρωί.

Πολλά φταίνε. Αν θες εσύ ταξινόμισέ τα. Εγώ δεν πρόκειται να το κάνω.
 

Δαλιδά

New member

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,213 μηνύματα.
Φταίνε οι καθηγητές γιατί δεν κάνουν το μάθημα όπως θα έπρεπε, δεν φέρονται καλά, δεν βοηθούν κλπ.
Φταίνε οι σχολικές εγκαταστάσεις που δεν εμπνέουν για ποιοτική μάθηση και άθληση.
Φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα με το εξετασιοκεντρικό του σύστημα, τη βαθμοθηρία κλπ
Φταίνε οι μαθητές που απαξιώνουν το σχολείο.
Φταίνε τα φροντιστήρια που κάνουν το ίδιο και παρασύρουν και τους μαθητές μαζί.
Φταίνε οι γονείς που μαθαίνουν έτσι τα παιδιά τους.
Φταίει η τωρινή οικονομική κατάσταση της χώρας μας, δίνοντας στα παιδιά την εντύπωση πως ότι και να κάνουν, για ότι και να προσπαθήσουν θα καταλήξουν άνεργοι.
Φταίει η μαύρη γάτα που είδα το πρωί.

Πολλά φταίνε. Αν θες εσύ ταξινόμισέ τα. Εγώ δεν πρόκειται να το κάνω.
Κοινώς είμαστε εντελώς gtpk
 

Vlemma anoixto

New member

Η Vlemma anoixto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Eγώ έδινα το 2006..
Για να περάσεις εκεί που θέλεις θέλει
α) διάβασμα
β) τεχνική
Κανείς δεν μαθαίνει στην ουσία ούτε Αρχαία ούτε Φυσική.
Οπότε ναι, κανένα σχολείο δεν θα σου μάθει την τεχνική. Εκεί είναι που ομιλούμε για παραπαιδεία.
Τα καλά φροντιστήρια είναι το πολύ πέντε στην Αθήνα.
Επίσης, γίνεται να περάσεις και χωρίς φροντιστήριο. Αλλά θα σου πάρει τόσο χρόνο που καλύτερα να πήγαινες. ( πλην του οικονομικού)
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,711 μηνύματα.
Φταίνε οι καθηγητές γιατί δεν κάνουν το μάθημα όπως θα έπρεπε, δεν φέρονται καλά, δεν βοηθούν κλπ.
Φταίνε οι σχολικές εγκαταστάσεις που δεν εμπνέουν για ποιοτική μάθηση και άθληση.
Φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα με το εξετασιοκεντρικό του σύστημα, τη βαθμοθηρία κλπ
Φταίνε οι μαθητές που απαξιώνουν το σχολείο.
Φταίνε τα φροντιστήρια που κάνουν το ίδιο και παρασύρουν και τους μαθητές μαζί.
Φταίνε οι γονείς που μαθαίνουν έτσι τα παιδιά τους.
Φταίει η τωρινή οικονομική κατάσταση της χώρας μας, δίνοντας στα παιδιά την εντύπωση πως ότι και να κάνουν, για ότι και να προσπαθήσουν θα καταλήξουν άνεργοι.
Φταίει η μαύρη γάτα που είδα το πρωί.

Πολλά φταίνε. Αν θες εσύ ταξινόμισέ τα. Εγώ δεν πρόκειται να το κάνω.
Για να συνοψισω :
Δεν προκειται να υπαρξει perfect moment ουτε perfect συνθηκες για να ξεκινησουμε να κανουμε κατι. Οποτε στρωνομαστε στην δουλεια και οικειοποιουμαστε με τις οποιες ενοχλησεις και την αβεβαιοτητα,εντος λογικων πλαισιων,που υπαρχει στο περιβαλλον μας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Johnsk

Member

Ο Johnsk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Ξεκάθαρα κατά.
Ντάξει μην γελιόμαστε, πήγα φροντιστήριο στην Γ Λυκείου.
Το θέμα είναι όμως ότι είναι ένας φαύλος κύκλος. Οι καθηγητές δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, τα παιδιά πάνε στο φροντιστήριο, εκεί τα μαθαίνουν καλύτερα, με το σχολείο δεν ασχολούνται και δεν προσέχουν, οι καθηγητές απογοητεύονται και ύστερα δεν κάνουν καλά την δουλειά τους.

Το σχολείο θα έπρεπε να είναι αρκετό, και μην πει κάποιος για πανελλήνιες γιατί είναι αρκετά καλό σύστημα. Τα περι 'απαρχαιωμένου συστήματος τριτοκοσμικής χώρας' είναι μπαρούφες που πετάνε όσοι δεν πέρασαν σε 'μουράτες' σχολές και τώρα το έχουν κόμπλεξ χωρίς να πρέπει κιόλας(και για αυτό ακριβώς τις λέω 'μουράτες', γιατί χωρίζουν τα παιδιά χωρίς λόγο. Λες και το πτυχίο από ΑΠΘ ή ΔΠΘ δεν είναι πτυχίο μηχανικού). Αυτό είναι θέμα κοινωνικό και λύνεται αλλιώς, το σύστημα των πανελληνίων όμως, καθως και οι βάσεις των σχολών, βρίσκονται στα χέρια των μαθητών. Δεν υπάρχει κάποια ανώτερη δύναμη που θέτει εμπόδια, αρκεί να διαβάσεις παραπάνω από τους υπολοίπους, επομένως αν οργανωνόταν ποτέ αυτό το κράτος το σχολείο θα ήταν αρκετό.
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,726 μηνύματα.
Ξεκάθαρα κατά.
Ντάξει μην γελιόμαστε, πήγα φροντιστήριο στην Γ Λυκείου.
Το θέμα είναι όμως ότι είναι ένας φαύλος κύκλος. Οι καθηγητές δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, τα παιδιά πάνε στο φροντιστήριο, εκεί τα μαθαίνουν καλύτερα, με το σχολείο δεν ασχολούνται και δεν προσέχουν, οι καθηγητές απογοητεύονται και ύστερα δεν κάνουν καλά την δουλειά τους.

Το σχολείο θα έπρεπε να είναι αρκετό, και μην πει κάποιος για πανελλήνιες γιατί είναι αρκετά καλό σύστημα. Τα περι 'απαρχαιωμένου συστήματος τριτοκοσμικής χώρας' είναι μπαρούφες που πετάνε όσοι δεν πέρασαν σε 'μουράτες' σχολές και τώρα το έχουν κόμπλεξ χωρίς να πρέπει κιόλας(και για αυτό ακριβώς τις λέω 'μουράτες', γιατί χωρίζουν τα παιδιά χωρίς λόγο. Λες και το πτυχίο από ΑΠΘ ή ΔΠΘ δεν είναι πτυχίο μηχανικού). Αυτό είναι θέμα κοινωνικό και λύνεται αλλιώς, το σύστημα των πανελληνίων όμως, καθως και οι βάσεις των σχολών, βρίσκονται στα χέρια των μαθητών. Δεν υπάρχει κάποια ανώτερη δύναμη που θέτει εμπόδια, αρκεί να διαβάσεις παραπάνω από τους υπολοίπους, επομένως αν οργανωνόταν ποτέ αυτό το κράτος το σχολείο θα ήταν αρκετό.


Νομίζω ότι κάπου φάσκεις και αντιφάσκεις. Από τη μια λες ότι το σχολείο δεν κάνει καλά τη δουλειά του όμως: (α). οι πανελλήνιες είναι αρκετά καλό σύστημα και (β). όσοι διαβάζουν γράφουν. Πώς γίνεται να συμβαίνει καλά το (α). και το (β). ενώ το σχολείο δεν κάνει καλά τη δουλειά του; Είναι όντως απαρχαιωμένο σύστημα εισαγωγής διότι αντί να εστιάζει σε πολύπλευρες γνώσεις και δεξιότητες των μαθητών τους ταξινομεί για το υπόλοιπο της ζωής τους σε συγκεκριμένες επιστήμες-πλαίσια. Κατά κάποιο τρόπο "τιμωρεί" όποιον έχει όνειρα και δεν έχει άποψη στα 18 του χρόνια. Το Ελληνικό κράτος και εν γένει "σύστημα" δεν αφήνει περιθώρια σε έναν νέο να διαμορφώσει όπως εκείνος θέλει το μέλλον του σε διάφορους τομείς (όχι μόνο στο θέμα των σπουδών) ενώ τα περισσότερα κρίνονται επί εξετάσεων σε άσχετα θέματα. Στο τέλος της παραγράφου, αναφέρεις ότι εν δυνάμει κάποιοι θα γράφουν παραπάνω από τους υπολοίπους πράγμα που σημαίνει ότι εκ φύσεως κάποιοι κρίνονται λιγότερο ικανοί στη ζωή τους βάση κάποιων εξετάσεων που μετά από 1 μήνα κανείς δεν θυμάται την ύλη εξέτασης.

Ακόμη δεν έχω βρει εμπεριστατωμένη απάντηση με ποιον τρόπο κρίνεται κάποιος επαρκής και ικανός να σπουδάσει Γιατρός και όχι κάτι άλλο; Η εξέταση των συγκεκριμένων μαθημάτων δεν έχει καμία σχέση με το ακαδημαϊκό προφίλ του εκάστοτε Τμήματος.
 

Johnsk

Member

Ο Johnsk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Νομίζω ότι κάπου φάσκεις και αντιφάσκεις. Από τη μια λες ότι το σχολείο δεν κάνει καλά τη δουλειά του όμως: (α). οι πανελλήνιες είναι αρκετά καλό σύστημα και (β). όσοι διαβάζουν γράφουν. Πώς γίνεται να συμβαίνει καλά το (α). και το (β). ενώ το σχολείο δεν κάνει καλά τη δουλειά του; Είναι όντως απαρχαιωμένο σύστημα εισαγωγής διότι αντί να εστιάζει σε πολύπλευρες γνώσεις και δεξιότητες των μαθητών τους ταξινομεί για το υπόλοιπο της ζωής τους σε συγκεκριμένες επιστήμες-πλαίσια. Κατά κάποιο τρόπο "τιμωρεί" όποιον έχει όνειρα και δεν έχει άποψη στα 18 του χρόνια. Το Ελληνικό κράτος και εν γένει "σύστημα" δεν αφήνει περιθώρια σε έναν νέο να διαμορφώσει όπως εκείνος θέλει το μέλλον του σε διάφορους τομείς (όχι μόνο στο θέμα των σπουδών) ενώ τα περισσότερα κρίνονται επί εξετάσεων σε άσχετα θέματα. Στο τέλος της παραγράφου, αναφέρεις ότι εν δυνάμει κάποιοι θα γράφουν παραπάνω από τους υπολοίπους πράγμα που σημαίνει ότι εκ φύσεως κάποιοι κρίνονται λιγότερο ικανοί στη ζωή τους βάση κάποιων εξετάσεων που μετά από 1 μήνα κανείς δεν θυμάται την ύλη εξέτασης.

Ακόμη δεν έχω βρει εμπεριστατωμένη απάντηση με ποιον τρόπο κρίνεται κάποιος επαρκής και ικανός να σπουδάσει Γιατρός και όχι κάτι άλλο; Η εξέταση των συγκεκριμένων μαθημάτων δεν έχει καμία σχέση με το ακαδημαϊκό προφίλ του εκάστοτε Τμήματος.
Ας βγούμε λίγο από το τριπάκι του οτι οι πανελλήνιες είναι ένας γολγοθάς που θα καθορίσει όλη την υπόλοιπη ζωή μας. Ούτε γολγοθάς είναι, ούτε έχει κάποιο σοβαρό αντίκτυπο στην μετέπειτα ζωή μας. Είναι καθαρά ΜΙΑ χρονιά που απαιτεί συγκέντρωση και διάβασμα σε κάποια συγκεκριμένη, ΟΧΙ αδύνατη να διαβαστεί, ύλη. Οι σχολές τουλάχιστον στο δικό μου πεδίο κυμαίνονται από 18000 έως και 13000 μόρια και μιλάμε για Πολυτεχνεία.

Δεν καταλαβαίνω πως κάποιος που θέλει να συνεχίσει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για να βγάλει ένα καλό Πανεπιστήμιο θεωρεί βουνό το διάβασμα ενός έτους, μόνο το πρώτο έτος είναι πιο δύσκολο από πέρυσι. Το σύστημα των πανελληνίων επιβραβεύει ΚΑΙ εξωσχολικές δραστηριότητες, όπως διακρίσεις σε διαγωνισμούς/ολυμπιάδες, αθλήματα κλπ με επιπλέον μόρια.

Το σύστημα έχει έναν απλό σκοπό: Να σε βάλει με κάποιο τρόπο σε ένα πανεπιστήμιο. Δεν μπορεί να δεί αν εσύ ζωγραφίζεις/χορεύεις/μαγειρεύεις και δε ξέρω και εγώ τι άλλο και να το συγκρίνει με κάποιον άλλο που προγραμματίζει/παίζει σκάκι ή κάνει κάτι τελείως διαφορετικό. Είναι δίκαιο και βασίζεται στην ισότητα. Επιλέγει το ένα πράγμα που έχουν κοινό όλα τα παιδιά στην ελλάδα, την σχολική ύλη.

Ναι είναι δύσκολο, αλλά μη μου λές οτι δεν σε αφήνει να διαμορφώσεις το μέλλον σου. Υπάρχουν άπειρες σχολές, άπειρα μεταπτυχιακά, και όλα θέλουν κόπο, αν δεν μπορείς να τον καταβάλλεις για ένα χρόνο τότε πως θα μπορέσεις για 3,4,5?
Και στην τελική, δεν σε απέτρεψε κανείς από το να κάνεις τα όνειρά σου και να δώσεις πανελλήνιες αργότερα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top