Scandal
Διαχειριστής


Το ενδιαφέρον του μαθητή εξαρτάται αποκλειστικά από το τρόπο διδασκαλίας ή και από το είδος του μαθήματος;
Από τι πιστεύετε ότι εξαρτάται περισσότερο;
Εμένα το αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η Λογοτεχνία και η Πληροφορική και τέλος η Διοίκηση Επιχειρήσεων (στη Γ' λυκείου Τεχν. Κατ.). :xixi:
- Η Πληροφορική με ενδιέφερε γενικά σαν μάθημα καθώς σκόπευα να ακολουθήσω και σχετικό επάγγελμα [ήμουν ο μόνος στη τάξη που διάβαζα, οι άλλοι δε διαβάζανε επειδή δε μέτραγε στο Μ.Ο. των τετραμήνων

- Η Λογοτεχνία κυρίως για τον τρόπο που τη δίδασκαν οι φιλόλογοι καθηγήτριες που είχα.



- Τη Διοίκηση Επιχειρήσεων, από τις πρώτες μέρες που την έκανα μου τράβηξε το ενδιαφέρον όσο κακογραμμένο και αν ήταν το βιβλίο, ενώ, στις παραδόσεις δε μπορώ να πω πως έδειχνα και ιδιαίτερο ενδιαφέρον (γενικά, μαθήματα αποκλειστικά θεωρίας και συγκεκριμένων πραγμάτων δε μου τραβάνε το ενδιαφέρον να τα παρακολουθήσω, ή αυτολεξεί από το βιβλίο ή τίποτα).
Πιστεύω καταρχήν ότι ένας καθηγητής για να επιτύχει τη προσέλκυση του ενδιαφέροντος των μαθητών να παρακολουθήσουν, πρέπει πρώτα απ' όλα να έχει δυνατή προσωπικότητα, αλλιώς το μάθημά του θα γίνεται η γνωστή ώρα του παιδιού. Οι μαθητές πάντα εκμεταλλεύονται και τη παραμικρή αδυναμία του καθηγητή (αν την αντιληφθούν) για να ξεφύγουν.
Να κάνει τους μαθητές να τον συμπαθήσουν και με πρέπουσα αυστηρότητα να ελέγχει τη τάξη όταν πάει να ξεφύγει και όχι να τα ισοπεδώνει όλα τρομοκρατώντας τη.
Τέλος και πολύ σημαντικό, θεωρώ πως ο καθηγητής πρέπει να δείχνει την όποια εμπειρία του κατά τη διάρκεια της παράδοσης, να επισημαίνει έντονα τα σημεία που ξέρει ότι οι μαθητές θα δυσκολευτούν και να δείχνει πάντα δυναμικός και ευδιάθετος για μάθημα.
Κάθε κίνησή του επηρεάζει τη διάθεση του μαθητή να παρακολουθήσει.

Θεωρώ σημαντικότερο παράγοντα, το τρόπο διδασκαλίας από το είδος του μαθήματος. :iagree:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michael92
Πολύ δραστήριο μέλος


2) Χαρακτήρας και νοοτροπία του καθηγητή
3) Μεθοδολογία διδασκαλίας
ΣΕ ΤΥΧΑΙΑ ΣΕΙΡΑ, θεωρώ ότι συμβάλλουν το ίδιο.
Για παράδειγμα εμένα μου αρέσει η πληροφορική, ο καθηγητής μας ήταν καλός αλλά έκανε χάλια το μάθημα, όμως πάλι υπερίσχυσε το 66%. Κείμενα, μου αρέσουν καθώς η καθηγήτρια μας ήταν πολύ καλή ήξερε να διδάσκει και μας έδινε κίνητρο, από εκείνη μου άρεσαν τα κείμενα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
domenica7
Πολύ δραστήριο μέλος


1) Μάθημα
2) Χαρακτήρας και νοοτροπία του καθηγητή
3) Μεθοδολογία διδασκαλίας
ΣΕ ΤΥΧΑΙΑ ΣΕΙΡΑ, θεωρώ ότι συμβάλλουν το ίδιο.
Για παράδειγμα εμένα μου αρέσει η πληροφορική, ο καθηγητής μας ήταν καλός αλλά έκανε χάλια το μάθημα, όμως πάλι υπερίσχυσε το 66%. Κείμενα, μου αρέσουν καθώς η καθηγήτρια μας ήταν πολύ καλή ήξερε να διδάσκει και μας έδινε κίνητρο, από εκείνη μου άρεσαν τα κείμενα.
Θα συμφωνήσω απόλυτα!:no1:Για μένα όμως παίζει λίγο πιο σημαντικό ρόλο ο καθηγητής.Π.χ ενώ η φυσική μου άρεσε σαν μάθημα πάρα πολύ μου έτυχε ένας καθηγητής που δεν είχε καθόλου μεταδοτικότητα και με έκανε να την αντιπαθήσω αφού στη παράδοση δεν καταλάβαινα τίποτα +οτι γινόταν πανικός στην τάξη..

(συγγνωμη που ξέθαψα ένα τόσο αρχαίο τόπικ ..:xixi:απλώς το βρήκα πολύ ενδιαφέρον.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alessia #8
Νεοφερμένο μέλος


-χαρακτηρας καθηγητη
-μαθημα
πιστευω οτι με αυτη τη σειρα επιρρεαζεται ο μαθητης κ το μαθημα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Devina
Τιμώμενο Μέλος


Για μένα όμως παίζει λίγο πιο σημαντικό ρόλο ο καθηγητής.Π.χ ενώ η φυσική μου άρεσε σαν μάθημα πάρα πολύ μου έτυχε ένας καθηγητής που δεν είχε καθόλου μεταδοτικότητα και με έκανε να την αντιπαθήσω αφού στη παράδοση δεν καταλάβαινα τίποτα +οτι γινόταν πανικός στην τάξη..![]()
Συμφωνώ. Αν ο καθηγητής δεν έχει μεταδοτικότητα δεν γίνεται τίποτα.Και το να κάνει μόνο χαβαλέ για να καλύψει αυτή του την έλλειψη είναι μεγάλη αποτυχία κατ'εμέ. Στην φυσική έχω και εγώ τέτοιο καθηγητή και καταλαβαίνω πως είναι.
Βασικά είναι και ο τρόπος που νιώθει ο άλλος για το μάθημα του.Καταλαβαίνεις δηλαδή πότε ο άλλος έχει κουραστεί με αυτό που κάνει, και πότε του αρέσει πολύ ακόμα και μετά από καιρό.Αυτό κάνει μπαμ δηλαδή.
Παράδειγμα η Βιολόγος μου είναι εξαιρετική.Καλύτερη καθηγήτρια δεν ξέρω αν θα είχα συναντήσει ποτέ μου, φαίνεται από τον τρόπο της πως της αρέσει πολύ αυτό που διδάσκει και θέλει να μάθουμε και εμείς.
Κατά τα άλλα συμφωνώ με τους τρόπους που είπε ο Πέτρος.:iagree:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης


Όταν στην τάξη επικρατεί Ο ΧΑΜΟΣ και ο καθηγητής δεν επιβάλεται από την πρώτη στιγμή τα παιδιά έχουν πια το πάνω χέρι.Τι μάθημα να κάνει ο άλλος μετά όσο καλός κι αν είναι.Ή λέει το κλασσικό ''ησυχάστε αλλιώς θα σας βγάλω έξω με απουσία'' και δεν το κάνει ποτέ τότε οι μαθητές καταλαβαίνουν ότι δεν τηρεί ποτέ αυτά που λέει.
Όσο κουραστικό να είναι το σχολείο ε μου τη δίνει στα νεύρα ο καθένας να κάνει ότι του κατέβει,να μιλάει όλη την ώρα και να μην δείχνει κανένα σεβασμό.Κάναμε το Λύκειο δημοτικό και έχουμε 7ωρα χαχανίσματα.Δεν σου αρέσει φίλε μου το μάθημα κλείσε τα αυτιά σου και κλείστο το ρημάδι.
Επιπλέον ένας καθηγητής πρέπει να είναι καθηγητής και άνθρωπος.Να πει και το αστείο του 1 λεπτάκι,να κάνει και ένα σχόλιο εξωσχολικό αλλά μετά το μάθημα μάθημα.
Και δεν πρέπει να μένει και προσκολλημένος σε ένα σχολικό βίβλιο και να το τηρεί κατα γράμμα.
Ακόμα πρέπει να είναι διαθέσιμος.Αν έχει κάποιος απορία να μπορεί να πάει ένα διάλειμμα να του την λύσει.
Ο καθηγητής για να κάνει σωστά τη δουλειά του πρέπει να έχει και τη συμβολή μας.Είμαστε διάολοι τελείωσε.
Οι περισσότεροι μαθητές απαξιώνουν το σχολείο έχοντας ως στήριγμα το φροντιστήριο και έτσι το σχολέιο τους γυρίζει την πλάτη.Από τις πιο μικρές τάξεις.
Εκεί είναι και το κτήριο,εκεί είναι και οι άνθρωποι,εκεί είναι και η καρέκλα.Όποιος θέλει ανοίγει τα αυτιά του και ακούει.Όποιος θέλει μαθαίνει.Όσα μπορεί να μάθει.
Εάν δεν υπήρχε αυτή η εναλλάκτικη λύση του φροντιστηρίου θα το τιμάγαμε το σχολείο μας και θα μας τίμαγε κι αυτό.Πώς πριν κάποια χρόνια ήταν καλό και αρκούσε και τώρα δεν αρκεί.
Φταίει η πολιτεία,φταίνε οι καθηγητές φταίει ο ανάδρομος Ερμής αλλά ευθύνη έχουμε κι εμείς οι μαθητές και πολύ μεγάλη μάλιστα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
domenica7
Πολύ δραστήριο μέλος


Υπάρχουν εξαιρετικοί καθηγητές,κρύβονται όμως πίσω από την καλή τους την καρδιά.Τι θέλω να πω?
Όταν στην τάξη επικρατεί Ο ΧΑΜΟΣ και ο καθηγητής δεν επιβάλεται από την πρώτη στιγμή τα παιδιά έχουν πια το πάνω χέρι.Τι μάθημα να κάνει ο άλλος μετά όσο καλός κι αν είναι.Ή λέει το κλασσικό ''ησυχάστε αλλιώς θα σας βγάλω έξω με απουσία'' και δεν το κάνει ποτέ τότε οι μαθητές καταλαβαίνουν ότι δεν τηρεί ποτέ αυτά που λέει.
Όσο κουραστικό να είναι το σχολείο ε μου τη δίνει στα νεύρα ο καθένας να κάνει ότι του κατέβει,να μιλάει όλη την ώρα και να μην δείχνει κανένα σεβασμό.Κάναμε το Λύκειο δημοτικό και έχουμε 7ωρα χαχανίσματα.Δεν σου αρέσει φίλε μου το μάθημα κλείσε τα αυτιά σου και κλείστο το ρημάδι.
Επιπλέον ένας καθηγητής πρέπει να είναι καθηγητής και άνθρωπος.Να πει και το αστείο του 1 λεπτάκι,να κάνει και ένα σχόλιο εξωσχολικό αλλά μετά το μάθημα μάθημα.
Και δεν πρέπει να μένει και προσκολλημένος σε ένα σχολικό βίβλιο και να το τηρεί κατα γράμμα.
Ακόμα πρέπει να είναι διαθέσιμος.Αν έχει κάποιος απορία να μπορεί να πάει ένα διάλειμμα να του την λύσει.
Ο καθηγητής για να κάνει σωστά τη δουλειά του πρέπει να έχει και τη συμβολή μας.Είμαστε διάολοι τελείωσε.
Οι περισσότεροι μαθητές απαξιώνουν το σχολείο έχοντας ως στήριγμα το φροντιστήριο και έτσι το σχολέιο τους γυρίζει την πλάτη.Από τις πιο μικρές τάξεις.
Εκεί είναι και το κτήριο,εκεί είναι και οι άνθρωποι,εκεί είναι και η καρέκλα.Όποιος θέλει ανοίγει τα αυτιά του και ακούει.Όποιος θέλει μαθαίνει.Όσα μπορεί να μάθει.
Εάν δεν υπήρχε αυτή η εναλλάκτικη λύση του φροντιστηρίου θα το τιμάγαμε το σχολείο μας και θα μας τίμαγε κι αυτό.Πώς πριν κάποια χρόνια ήταν καλό και αρκούσε και τώρα δεν αρκεί.
Φταίει η πολιτεία,φταίνε οι καθηγητές φταίει ο ανάδρομος Ερμής αλλά ευθύνη έχουμε κι εμείς οι μαθητές και πολύ μεγάλη μάλιστα.
+100000000000:no1::no1::no1::no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος


Το ιδιο ισχυει και για τα Μαθηματικα. Ο καθηγητης δεν ηταν καλος και επισης δημιουργουσε την εντυπωση (σε μενα τουλαχιστον) οτι τα Μαθηματικα ειναι ενα "απιαστο" μαθημα, μονο για ιδιοφυιες. Φετος που εχω ξεφυγει απο ολο αυτο το "κλιμα" του σχολειου εχω δει τρομερη βελτιωση (και στην αποδοση μου αλλα και στον τροπο που τα αντιμετωπιζω). Μαλιστα σκεφτομαι να δηλωσω και το Μαθηματικο στο φετινο μηχανογραφικο (μια σκεψη ειναι, δεν ξερω κατα ποσο θα την πραγματοποιησω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ναυσικά
Δραστήριο μέλος


-----------------------------------------
Υπάρχουν εξαιρετικοί καθηγητές,κρύβονται όμως πίσω από την καλή τους την καρδιά.Τι θέλω να πω?
Όταν στην τάξη επικρατεί Ο ΧΑΜΟΣ και ο καθηγητής δεν επιβάλεται από την πρώτη στιγμή τα παιδιά έχουν πια το πάνω χέρι.Τι μάθημα να κάνει ο άλλος μετά όσο καλός κι αν είναι.Ή λέει το κλασσικό ''ησυχάστε αλλιώς θα σας βγάλω έξω με απουσία'' και δεν το κάνει ποτέ τότε οι μαθητές καταλαβαίνουν ότι δεν τηρεί ποτέ αυτά που λέει.
Όσο κουραστικό να είναι το σχολείο ε μου τη δίνει στα νεύρα ο καθένας να κάνει ότι του κατέβει,να μιλάει όλη την ώρα και να μην δείχνει κανένα σεβασμό.Κάναμε το Λύκειο δημοτικό και έχουμε 7ωρα χαχανίσματα.Δεν σου αρέσει φίλε μου το μάθημα κλείσε τα αυτιά σου και κλείστο το ρημάδι.
Επιπλέον ένας καθηγητής πρέπει να είναι καθηγητής και άνθρωπος.Να πει και το αστείο του 1 λεπτάκι,να κάνει και ένα σχόλιο εξωσχολικό αλλά μετά το μάθημα μάθημα.
Και δεν πρέπει να μένει και προσκολλημένος σε ένα σχολικό βίβλιο και να το τηρεί κατα γράμμα.
Ακόμα πρέπει να είναι διαθέσιμος.Αν έχει κάποιος απορία να μπορεί να πάει ένα διάλειμμα να του την λύσει.
Ο καθηγητής για να κάνει σωστά τη δουλειά του πρέπει να έχει και τη συμβολή μας.Είμαστε διάολοι τελείωσε.
Οι περισσότεροι μαθητές απαξιώνουν το σχολείο έχοντας ως στήριγμα το φροντιστήριο και έτσι το σχολέιο τους γυρίζει την πλάτη.Από τις πιο μικρές τάξεις.
Εκεί είναι και το κτήριο,εκεί είναι και οι άνθρωποι,εκεί είναι και η καρέκλα.Όποιος θέλει ανοίγει τα αυτιά του και ακούει.Όποιος θέλει μαθαίνει.Όσα μπορεί να μάθει.
Εάν δεν υπήρχε αυτή η εναλλάκτικη λύση του φροντιστηρίου θα το τιμάγαμε το σχολείο μας και θα μας τίμαγε κι αυτό.Πώς πριν κάποια χρόνια ήταν καλό και αρκούσε και τώρα δεν αρκεί.
Φταίει η πολιτεία,φταίνε οι καθηγητές φταίει ο ανάδρομος Ερμής αλλά ευθύνη έχουμε κι εμείς οι μαθητές και πολύ μεγάλη μάλιστα.
+1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Εμάς ας πούμε επειδή είναι εύσωμος καθηγητής με το που μπήκε μια μέρα του πετάει ένας μλκσ "μπήκε το πατσό" ελπίζω να μην το άκουσε.ένα σας λέω σε κάποια στιγμή σταμάτησε το μάθηαμα γύρισε και είπε"εκτός από καθηγητής είμαι και άνθρωπος, και υπάρχουν κάποια πράγματα που με πληγώνουν έχω κι εγω ευαισθησία, νιώθω...."
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelica
Διάσημο μέλος


Και δίκιο έχει ο άνθρωπος . . .και εμείς έχουμε έναν που έιναι ο καλύτερος στο σχολείο μας και ένα μλκσμένο όλο πετάγεται μες στο μαθημα και φωνάζει "τι είσαι έτσι μωρε . .". . .παιδιά είναι ο καλύτερος καθηγητής . .σε νιώθει απόλυτα !!Έτσι πρέπει να είναι όλοι οι καθηγητές !!:iagree::iagree:Σίγουρα ο καθηγητής και ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος αποτελούν σημαντικότατο παράγοντα και στη διαμόρφωση της άποψης του παιδιού για το μάθημα αυτό.Εγω μέχρι πέρσι δεν ήθελα ναακούσω για φυσική(το έχω ξαναπεί νομίζω στο φόρουμ)λόγω του ότι ο καθηγητής μου ήταν ο τυπικός σνομπ θετικάριος που ευνοούσε τα παπαγαλάκια που του γράφανε 20(χωρίς να εξαιρέσω άριστους μαθητές με πραγματικό μυαλό)και παιδιά που είχανε μια διαφορετική έννοια στο μυαλό τους για τη φυσική(όπως εγω)τα καταδίκαζε.Φέτος που πέσαμε στον θεό έχω λατρέψει οτιδήποτε έχει να κάνει με φυσική και εφαρμογές της σε βαθμό που σκέφτομαι να την σπουδάσω!!!
-----------------------------------------
+1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Εμάς ας πούμε επειδή είναι εύσωμος καθηγητής με το που μπήκε μια μέρα του πετάει ένας μλκσ "μπήκε το πατσό" ελπίζω να μην το άκουσε.ένα σας λέω σε κάποια στιγμή σταμάτησε το μάθηαμα γύρισε και είπε"εκτός από καθηγητής είμαι και άνθρωπος, και υπάρχουν κάποια πράγματα που με πληγώνουν έχω κι εγω ευαισθησία, νιώθω...."
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fabulous
Δραστήριο μέλος


Ω μωρέ τον κακόμοιρο. Τώρα με κάνεις να έχω κι εγώ τύψες για μια καθηγήτριά μου, την οποία μπιφτέκι την ανεβάζουμε τσιζμπεργκερ την κατεβάζουμε."εκτός από καθηγητής είμαι και άνθρωπος, και υπάρχουν κάποια πράγματα που με πληγώνουν έχω κι εγω ευαισθησία, νιώθω...."
Δεν της τα λέμε μπροστά της εννοείται, απλά σαν χαζομαθητές που ειμαστε ακόμη κάνουμε την πλακα μας κριτικάροντας την. Μπάινω στην θέση τους και όντως, θα 'ταν απαίσιο να ακούγες ένα τέτοιο σχόλιο απο μαθητή σου.
Συμπέρασμα; Θα προσπαθήσω να 'μαι πιο σεμνή την επόμενη φορά μπροστά της και να μην χαχανίζω με τους υπολοιπους κάθε φορά που ξεφυσάει στις σκάλες.

Ον τοπικ τώρα.
Το ενδιαφέρον που θα δείξεις σε ένα μάθημα, πιστεύω ότι εξαρτάται κυρίως απο τον καθηγητή και την νοοτροπία του.
Ο τρόπος που στα εξηγεί, η προθυμία στο να λύσει τις απορίες σου, τα παραδείγματα που σου φέρνει, η πλάκα που και που, το να μπορείς να εκφράσεις ελεύθερα τις απόψεις σου, χωρίς να φοβάσαι τις αντιδράσεις απο μέρους του.
Μέσα απο αυτά λοιπόν, είναι πολύ πιθανό ένα μάθημα που θεωρούσες παλούκι, να σε κάνει να το αγαπήσεις με όλη την έννοια της λέξης, μόνο και μόνο γιατί γνωρίζεις πως την επόμενη ώρα πχ έχω με τον τάδε, άρα θα γελάσω, θα ξεφύγω λίγο απο την μονοτονία.
Αυτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης


Υ.Γ. Αυτό το θέμα ανοίχτηκε ως υποκατηγορία του άρθρου "Το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα" στην ερ. 2 . Αν απαντήσατε εκεί για αυτό το θέμα μπορείτε να γράψετε κι εδώ.
___________________________________________________________________________________________________________Σχολιάστε Σχολιάστε τη χρησιμότητα, τον τρόπο διδασκαλίας, την ύλη, τη θεωρία, την πράξη των μαθημάτων (1βάθμια εκπαίδευση, 2βάθμια εκπαίδευση και 3βάθμια). Για να βοηθήσω κάνω κάποιες ερωτήσεις:
1) Ποια μαθήματα πρέπει να διδάκονται, ποια όχι;
2) Σε ποια πρέπει να αλλάξει η ύλη, ο τρόπος διδασκαλίας τους;
3) Σε ποια πρέπει να δωθεί έμφαση, σε ποια όχι;
4) Σε ποια πρέπει να αλλάξει ο καθηγητής που τα διδάσκει;
5) Ποια μαθήματα, σε περίπτωση εξετάσεων, πρέπει να εξετάζονται;
ΑΠΑΝΤΩ:
1) Σημαντικά σε κάτι είναι όλα τα μαθήματα αλλά να διδάσκονται πρέπει τα εξής:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ
- Νέα Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία με μεγάλη έμφαση σε ορθογραφία και γραμματική.
- Μαθηματικά με αριθμητική, pre-άλγεβρα και γεωμετρία
- Φυσικογνωστικά (Φυσική και Γεωγραφία) από την Δ' Δημοτικού
- Βασική Ιστορία και Μυθολογία
- Αγγλικά όπως του φροντιστηρίου, να μπορείς να πάρεις πτυχίο δηλαδή και να υπάρχει πρόοδος σε γραμματική κλπ.
- 2η Ξένη Γλώσσα όπως τα Αγγλικά
- Φιλοζωία - Οικολογία σημαντικότατο στην σημερινή κοινωνική και περιβαλλοντική κατάσταση
- Φυσική Αγωγή, Φιλαναγνωσία, Ευέλικτη Ζώνη (Εργασία), Μουσική, Καλλιτεχνικά
- Έκθεση, Ετυμολογία, Βασικά και καθημερινά λάθη στη Γλώσσα μια πιο απλή έκδοση των Ν.Ε.
- Λογοτεχνικά κείμενα με κανονική ανάλυση του θέματος και του περιεχομένου, όχι Φιλολογική έκδοση
- Αρχαία Ελληνικά με έμφαση σε φιλοσοφικά κείμενα, γνωστικά κείμενα, μαθησιακό περιεχόμενο και λεξιλόγιο-ετυμολογία, λιγότερη γραμματική
- 1η - 2η (3η) Ξένη Γλώσσα με τρόπο διδασκαλίας που προαναφέρθηκε
- Γεωλογία - Οικολογία - Προστασία του Περιβάλλοντος (Earth Science)
- Ιστορία με έμφαση στην ουσία των γεγονότων, και πολιτισμό-τέχνη
- Οικ. Οικονομία - ΚΠΑ
- Θρησκευτικά ουδέτερα!
- Μαθηματικά αριθμητική - άλγεβρα - γεωμετρία
- Φυσική με έμφαση στην πράξη και κατανοητή θεωρία
- Χημεία και στα 3 χρόνια του Γυμνασίου
- Βιολογία (Ζωολογία, Ανατομία και Φυτολογία κλπ.) με τον τ.δ. της φυσικής
- Πληροφορική ως εμφατικό μάθημα κι όχι υποβαθμισμένο, με βάση σε καθημερινά πράγματα
- Μηχανική ως αντικατάσταση της Τεχνολογίας
- Φυσική Αγωγή, Μουσική, Καλλιτεχνικά, Εργασία
- ΣΕΠ στη Γ'
Ανάλογα με την κατεύθυνση (περισσότερα εδώ: https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?p=4163974)
Με Γ.Π. Φυσική Αγωγή και ΣΕΠ
1. Γλώσσες και Φιλολογία
- Νέα Ελληνικά
- Αρχαία Ελληνικά
- Λογοτεχνία
- Μετάφραση
- Ξένες Γλώσσες
- Γλωσσολογία
- Μαθηματικά
- Φυσική
- Χημεία
- Πληροφορική
- Μηχανική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία
- Φιλοσοφία
- Οικονομικά
- Πολιτική Παιδεία
- Νομική
- Διοικιτικά
- Μουσική
- Καλλιτεχνικά
- Σχεδιασμός
2) Τα μαθήματα θα πρέπει να γίνουν πιο πρακτικά και να αφήνουν τη δημιουργηκότητα των μαθητών να εκδηλωθεί, να μην κάθονται να διαβάζουν ένα ξερό κείμενο που πρέπει να μάθουν. Δεν πρέπει να διδάσκονται μονόπλευρα αλλά να δείχνονται από όλες τις πλευρές.
3) Θα πρέπει να δοθεί έμφαση στα μαθήματα καθημερινής χρησιμότητας, όπως τα Νέα Ελληνικά, τα Μαθηματικά, τα Φυσικογνωστικά, τις Επιστήμες της Γης, την Οικ. Οικονομία και την Πληροφορική.
4) Ο κάθε καθηγητής να διδάσκει αυτό που είτε έχει σπουδάσει, είτε έχει την ικανότητα να το μεταδώσει. Τέλος.
5) Ή όλα ή τίποτα, σε περίπτωση γενικών γνώσεων, όλα όπου διδάσκονται, σε περίπτωση κατευθύνσεων.
Έτσι το μέσο Γυμνασιάκι θα έχει αυτό το πρόγραμμα:
Screenshot_5.png
+ΣΕΠ
https://ischool.e-steki.gr/attachment.php?attachmentid=58834&stc=1&d=1429023632
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.