Το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από το 2020

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 12,757 μηνύματα.
Το σώφρον ,κατά τη γνώμη μου, είναι να επιλέγεις ένα επάγγελμα που σε ευχαριστεί και το βρίσκεις "ελκυστικό" παρά τις δυσχερείς οικονομικές συνθήκες! Αυτό γιατί παρά την κρίση, η αρέσκεια σου θα γίνει μελλοντικά ικανότητα και η ικανότητα, επιτυχής απορρόφηση! Το να ακολουθείς τυφλά και άβουλα τις τάσεις της αγοράς , DumeNuke, θα σου εξασφαλίσει χρήμα ενδεχομένως, όχι απαραίτητα προσωπική ευδαιμονία!
Ίσως στο σχολείο, από τους καθηγητές και τους γονείς σας, να το ακούτε αυτό πολύ πιο έντονα. Η πραγματική αλήθεια, όμως, είναι ότι σε λίγα χρόνια θα κληθείς να αναλάβεις μόνος σου τη ζωή σου και να βασίζεσαι αποκλειστικά στα πόδια σου. Οι σπουδές είναι μία ακριβή επένδυση για την οικογένεια ενός φοιτητή και αν μη τι άλλο θα υπάρξει απογοήτευση όταν αυτός ο φοιτητής, παρά την προσπάθειά του, οδηγηθεί στην ανεργία. Είναι εύκολο να λέμε ότι θα "κάνουμε αυτό που μας αρέσει", αλλά αν αυτό που μας αρέσει δεν μας αποφέρει χρήματα, θα αναγκαστούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Κάποιοι άνθρωποι προτιμούν να πορεύονται με τα λεφτά των γονιών του μέχρι τα 30-40 τους. Εγώ προσωπικά αυτό δεν μπορώ να το επιτρέψω...

Επομένως "αυτό που σου αρέσει" γίνεται "ό,τι να 'ναι που θα σου φέρει χρήματα για να φας", πετάγωντας ολόκληρα χρόνια σπουδών και ένα άχρηστο χαρτί στον κάλαθο των αχρήστων...
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 823 μηνύματα.
Ίσως στο σχολείο, από τους καθηγητές και τους γονείς σας, να το ακούτε αυτό πολύ πιο έντονα. Η πραγματική αλήθεια, όμως, είναι ότι σε λίγα χρόνια θα κληθείς να αναλάβεις μόνος σου τη ζωή σου και να βασίζεσαι αποκλειστικά στα πόδια σου. Οι σπουδές είναι μία ακριβή επένδυση για την οικογένεια ενός φοιτητή και αν μη τι άλλο θα υπάρξει απογοήτευση όταν αυτός ο φοιτητής, παρά την προσπάθειά του, οδηγηθεί στην ανεργία. Είναι εύκολο να λέμε ότι θα "κάνουμε αυτό που μας αρέσει", αλλά αν αυτό που μας αρέσει δεν μας αποφέρει χρήματα, θα αναγκαστούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Κάποιοι άνθρωποι προτιμούν να πορεύονται με τα λεφτά των γονιών του μέχρι τα 30-40 τους. Εγώ προσωπικά αυτό δεν μπορώ να το επιτρέψω...

Επομένως "αυτό που σου αρέσει" γίνεται "ό,τι να 'ναι που θα σου φέρει χρήματα για να φας", πετάγωντας ολόκληρα χρόνια σπουδών και ένα άχρηστο χαρτί στον κάλαθο των αχρήστων...
Αυτό που είπα δεν απορρέει από συμβουλευτική καθηγητών, όπως ισχυρίζεσαι, αλλά από δική μου διαπίστωση! Θα σου αναφέρω το παράδειγμά μου!
Έχω όνειρο ζωής να ακολουθήσω καριέρα ακαδημαϊκή στην Κλασική Αρχαιολογία! Γνωρίζω ότι το Ιστορικό-Αρχαιολογικό έχει μικρή επαγγελματική αποκατάσταση και πόσω μάλλον για έναν επίδοξο ερευνητή! Παρά ταύτα, είμαι αφοσιωμένος στον στόχο μου, μελετώ από τώρα επιστημονικά βιβλία και μελέτες ( πανεπιστημιακά εγχειρίδια και έρευνες) και αισθάνομαι αισιίδοξος ότι με το πάθος που έχω θα αποκατασταθώ εργασιακά! Έτσι,θεωρώ, πρέπει να αισθάνεται κάθε ένας που έχει στόχους! Ο πεσσιμισμός και η παραίτηση δεν βοηθούν!
Αυτά τα λέω γιατί έχω βιώσει ώθηση σε παραίτηση από διάφορους συγγενείς,αλλά επιμένω να τους αγνοώ!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 16,146 μηνύματα.
Ένα από τα "κουσούρια" της νεοελληνικής κοινωνίας με διεθνή πατέντα, είναι ότι η πλειονότητα των 17ρηδων θέλει να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου και να κάνει έρευνα. Από εκεί μετά το χάος. Να κάαααααααανει έρεεεεεεεευνααααααααα.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 823 μηνύματα.
Ένα από τα "κουσούρια" της νεοελληνικής κοινωνίας με διεθνή πατέντα, είναι ότι η πλειονότητα των 17ρηδων θέλει να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου και να κάνει έρευνα. Από εκεί μετά το χάος. Να κάαααααααανει έρεεεεεεεευνααααααααα.
Συγγνώμη που φτάνω σε αυτό το σημείο, αλλά θα το πω! Έχεις την παραμικρή ιδέα τι με ωθεί στην έρευνα; Το πάθος μου για τον αρχαίο πολιτισμό και η άγνοια των αποκαλούμενων φιλελλήνων Ελλήνων για την πολιτισμική τους κληρονομιά!!! Ξέρεις τι είδους γνώσεις έχω; Ξέρεις ότι γνωρίζω ακαδημαϊκούς που μου έχουν πει ότι θα μπορούσα να παρακολουθήσω πανεπιστημιακά μαθήματα δευτέρου και τρίτου έτους; Ξέρεις ότι έχω συγγράψει πρωτότυπες μελέτες και έχω χρονολογήσει μόνος μου αρχαίο αγγείο;
Στενοχωριέμαι, γιατί δεν είμαι άνθρωπος που υπερηφανεύομαι! Όταν, όμως, ακούω τέτοιες απόψεις από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν τις καταστάσεις, εκνευρίζομαι!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 16,146 μηνύματα.
Όλοι αυτό λένε στα 17 τους. :crazy: Άσε να το κρίνουν άλλοι πιο ειδικοί στον ακαδημαϊκό ή ερευνητικό χώρο για σένα. Είναι κάπως αστείο να αυτοχρήζεσαι άλλος ένας "ικανός" για την έρευνα.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 823 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς σου ανέφερα! Ότι ειδικοί (πανεπιστημιακοί) με έχουν κρίνει άξιο και ικανό για έρευνα και ενασχόληση με αυτό το αντικείμενο! Εσύ που κρίνεις παραλόγως την αξιοσύνη του καθένα τι έχεις πετύχει στη ζωή σου; Γιατί εγώ στα 17 μου είμαι σε ένα βαθμό καταρτισμένος! Στην ηλικία μου εσύ τι έκανες;
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,448 μηνύματα.
Εγώ πάντως αποφάσισα ότι θέλω να κάνω έρευνα στο 4ο έτος! :)

Και γενικότερα η συμβουλή μου είναι ότι τέτοιες αποφάσεις τις παίρνουμε αφού ολοκληρώσουμε κάποια χρόνια σπουδών και μετά, γιατί αλλιώς είναι στο πεδίο αυτή η διαδικασία και αλλιώς είναι στο μυαλό μας.

Επίσης, ιδιαίτερα ικανοί άνθρωποι στην έρευνα είναι εντελώς αποτυχημένοι στην καθημερινότητα. Για να επιζήσεις σε όλους τους τομείς της ζωής, πρέπει να υπάρχει συνδυασμός ικανοτήτων και κάποιες από αυτές αποκτούνται ΜΟΝΟ με τις εμπειρίες.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 823 μηνύματα.
Συγγνώμη! Θεωρείτε δηλαδή ότι οι νέοι δεν πρέπει να έχουν όνειρα, έστω και για έρευνα; Συνειδητοποιώ ότι δυσκολίες θα υπάρχουν, αλλά γιατί να μην δίνουμε ενθάρρυνση σε νέους να ασχοληθούν με την επιστήμη; Δεν καταλαβαίνω αυτή τη στάση! Όλα αυτά τα λέω, καθώς έχω ψάξει το πράγμα και το αντικείμενο μου!
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,448 μηνύματα.
Συγγνώμη! Θεωρείτε δηλαδή ότι οι νέοι δεν πρέπει να έχουν όνειρα, έστω και για έρευνα; Συνειδητοποιώ ότι δυσκολίες θα υπάρχουν, αλλά γιατί να μην δίνουμε ενθάρρυνση σε νέους να ασχοληθούν με την επιστήμη; Δεν καταλαβαίνω αυτή τη στάση! Όλα αυτά τα λέω, καθώς έχω ψάξει το πράγμα και το αντικείμενο μου!


Κάθε άλλο! Θα ήταν τουλάχιστον υποκριτικό να λέω εγώ τέτοιο πράγμα σε νέα παιδιά (όχι ότι εγώ είμαι γριά! :) )

Απλά αυτό που σημειώνω είναι ότι η έρευνα και η επιστήμη είναι έννοιες ιδιαίτερα βαριές και περίπλοκες. Ακόμα και άνθρωποι που έχουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά (πληθυντικός) έχουν "ψάξει" ένα μόνο κομματάκι του πεδίου τους. Άρα όσο και αν μας αρέσει κάτι και όσο και αν ονειρευόμαστε κάτι, πρέπει να εξετάζουμε τις επιλογές που έχουμε (και ανοίγονται μπροστά μας) όσο αυτές έρχονται.

Ακόμα και αν είσαι ιδιοφυΐα (που στο εύχομαι ολόψυχα και, αν είσαι, σε ζηλεύω), θεωρώ προκλητικό να λες ότι έχεις "ψάξει" το αντικείμενο στα 17 και ότι είσαι ικανός για έρευνα στα 17, χωρίς να έχεις εικόνα πώς θα είσαι στα πανεπιστημιακά έδρανα. Πρόσεξε: Μπορεί να είσαι! Αλλά δεν θα το μάθεις ποτέ αν δεν κάνεις κάποια απαραίτητα βήματα πρώτα.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 823 μηνύματα.
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές! Δεν θεωρώ ότι τώρα είμαι ικανός για έρευνα! Ισχυρίζομαι ότι έχω τη διάθεση και το πάθος που μαζί με τις γνώσεις και την εμπειρία που θα αποκτήσω θα με κάνουν -πρώτα ο Θεός- τίμιο και ικανό στο μέλλον ερευνητή! Η στάση σας είναι υποδειγματική!!!
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,448 μηνύματα.
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές! Δεν θεωρώ ότι τώρα είμαι ικανός για έρευνα! Ισχυρίζομαι ότι έχω τη διάθεση και το πάθος που μαζί με τις γνώσεις και την εμπειρία που θα αποκτήσω θα με κάνουν -πρώτα ο Θεός- τίμιο και ικανό στο μέλλον ερευνητή! Η στάση σας είναι υποδειγματική!!!


Σε ευχαριστώ πολύ! Και σου εύχομαι πραγματικά να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα!
Απλά έχε μάτια και αυτιά ανοιχτά για ευκαιρίες που θα σου παρουσιαστούν, ακόμα και αν είναι έξω από αυτό που θες! :)
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 16,146 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς σου ανέφερα! Ότι ειδικοί (πανεπιστημιακοί) με έχουν κρίνει άξιο και ικανό για έρευνα και ενασχόληση με αυτό το αντικείμενο! Εσύ που κρίνεις παραλόγως την αξιοσύνη του καθένα τι έχεις πετύχει στη ζωή σου; Γιατί εγώ στα 17 μου είμαι σε ένα βαθμό καταρτισμένος! Στην ηλικία μου εσύ τι έκανες;

Έδινα 9 μαθήματα πανελλήνιες και στις δυο τελευταίες τάξεις του λυκείου.
 

SPYROS212003

Νεοφερμένος

Ο SPYROS212003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Καλησπερα μηπως υπαρχει καποιος ππου να γνωριζει ποτε ο κ.Γαβρογλου θα δημοσιευσει το νομοσχεδιο για τισ αλλαγες στον τροπο εισαγωγης και των πανελληνιων ???Υπαρχει καποια ημερομηνια ???
 

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
παραδοσιακα τοσο νεο οσο νεος θα ειναι ο επομενος υπουργος παιδειας

για κανα δυο χρονια δηλ
 

Guest 903442

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μια απο τις επικρατεστερες θεσεις σχετικα με το τι θα αλλαξει στις πανελληνιες απο του χρονου ειναι η καταργηση των συντελεστων βαρυτητας και το να παιζει ρολο στις πανελληνιες ενα ποσοστο του απολυτηριου.
Και ρωταω λοιπον : Σε περιπτωση που καποιος δωσει πανελληνιες του χρονου ξανα και επιλεξει να δωσει με το νεο συστημα δεν θα ειναι ευνοημενος; Ειναι γνωστο πως στην τριτη λυκειου ειναι πιο επιεικεις οι καθηγητες. Αυτο σημαινει πως οι μαθητες παιρνουν κατα γενικη ομολογια υψηλους βαθμους.
Απο του χρονου ομως αν αλλαξει το συστημα οι καθηγητες θα βαθμολογουν πιο αντικειμενικα ακριβως επειδη το απολυτηριο θα παιζει ρολο στην βαθμολογια των πανελληνιων. (Ειμαι υπερ αυτου γιατι ετσι οι νεοι δεν θα εχουν στο περιθωριο το δημοσιο σχολειο)
Αρα αυτοι που θα δωσουν ξανα στην πραγματικοτητα ειναι σε μακραν καλυτερη θεση.
Ακομα και αυτοι που δεν προσεχουν (τουλαχιστον στο σχολειο μου) οι βαθμοι τους δεν θα ειναι του τυπου 8,9.
Αλλα καποιος που προσεχει εστω λιγο και γραφει κατι ευκολα παιρνει ενα 17-18.
 

Andypro

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Andypro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,030 μηνύματα.
Μια απο τις επικρατεστερες θεσεις σχετικα με το τι θα αλλαξει στις πανελληνιες απο του χρονου ειναι η καταργηση των συντελεστων βαρυτητας και το να παιζει ρολο στις πανελληνιες ενα ποσοστο του απολυτηριου.
Και ρωταω λοιπον : Σε περιπτωση που καποιος δωσει πανελληνιες του χρονου ξανα και επιλεξει να δωσει με το νεο συστημα δεν θα ειναι ευνοημενος; Ειναι γνωστο πως στην τριτη λυκειου ειναι πιο επιεικεις οι καθηγητες. Αυτο σημαινει πως οι μαθητες παιρνουν κατα γενικη ομολογια υψηλους βαθμους.
Απο του χρονου ομως αν αλλαξει το συστημα οι καθηγητες θα βαθμολογουν πιο αντικειμενικα ακριβως επειδη το απολυτηριο θα παιζει ρολο στην βαθμολογια των πανελληνιων. (Ειμαι υπερ αυτου γιατι ετσι οι νεοι δεν θα εχουν στο περιθωριο το δημοσιο σχολειο)
Αρα αυτοι που θα δωσουν ξανα στην πραγματικοτητα ειναι σε μακραν καλυτερη θεση.
Ακομα και αυτοι που δεν προσεχουν (τουλαχιστον στο σχολειο μου) οι βαθμοι τους δεν θα ειναι του τυπου 8,9.
Αλλα καποιος που προσεχει εστω λιγο και γραφει κατι ευκολα παιρνει ενα 17-18.
1. Εάν κάποιος επιλέξει να επαναλάβει τις Πανελλαδικές, δε γνωρίζουμε εάν θα κάνει και μάθημα στο σχολείο ή θα δώσει μόνο εξετάσεις. Από την στιγμή που αναμένεται το απολυτήριο να μετρά στο 10% του βαθμού πρόσβασης, δεν είναι απίθανο όσοι θελήσουν να επαναλάβουν τις εξετάσεις να αναγκαστούν να επαναλάβουν και την τάξη.
2. Η συνεξέταση Γλώσσας-Κειμένων είναι ευνοϊκή μόνο για τους μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης. Ένας μαθητής της θετικής δε θα είχε συμφέρον από την συνεξέταση.
3. Η τρίτη λυκείου του χρόνου θα είναι ένας εξεταστικός μαραθώνιος, με τριπλή (πρακτικά) Πανελλαδική Εξέταση. Συνεπώς, εάν ισχύει το (1.) φυσικά και δεν συμφέρει κάποιον να δώσει το 2020 ξανά.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 924 μηνύματα.
Πάντως είναι πασιφανές ότι το νέο εξεταστικό αναβάλλεται εφόσον κατά πάσα πιθανότητα πάμε σε εκλογές τον Μάιο. Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλη αυτή η συζήτηση. Η κυβέρνηση δεν έχει κοινοβουλευτική πλειοψηφία ώστε να περάσει άλλο νομοσχέδιο, και ειδικά νομοσχέδιο που αφορά το εξεταστικό, παρά μόνο μία πρόσκαιρη (είχε) για να περάσει τη συμφωνία των Πρεσπών. Οι μαθητές που θα δώσουν το 20 και το 21 θα εξεταστούν με το υπάρχον σύστημα και οι μαθητές που θα πάνε τον Σεπτέμβριο του 2019 στην Α΄λυκείου κατά πάσα πιθανότητα θα υποστούν το εξεταστικό σύστημα του Αρβανιτόπουλου με την περιβόητη τράπεζα θεμάτων, ίσως κάπως τροποποιημένο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Από την στιγμή που αναμένεται το απολυτήριο να μετρά στο 10% του βαθμού πρόσβασης, δεν είναι απίθανο όσοι θελήσουν να επαναλάβουν τις εξετάσεις να αναγκαστούν να επαναλάβουν και την τάξη.

Καλά αυτό δεν παίζει να γίνει. Τελείωσαν το σχολείο, πήραν απολυτήριο, τέλος. Ακόμα και σε ΕΠΑΛ να γραφόταν κάποιος απόφοιτος που λέει ο λόγος, πάλι μόνο το χαρτί της ειδικότητας θα έπαιρνε αφού...έχει ήδη απολυτήριο.
Το πιο απλό που μπορεί να γίνει σε τέτοια περίπτωση είναι να μη μετράει ο βαθμός του απολυτηρίου σε αυτούς.
Βέβαια κρατάτε γενικά μικρό καλάθι, ίσως δεν εφαρμοστεί και ποτέ αυτό με το απολυτήριο, σε κάθε αλλαγή τα ίδια λένε και εντέλει τίποτα (και καλώς τίποτα γιατί είναι ηλίθιο).
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 5,686 μηνύματα.
Καλά αυτό δεν παίζει να γίνει. Τελείωσαν το σχολείο, πήραν απολυτήριο, τέλος. Ακόμα και σε ΕΠΑΛ να γραφόταν κάποιος απόφοιτος που λέει ο λόγος, πάλι μόνο το χαρτί της ειδικότητας θα έπαιρνε αφού...έχει ήδη απολυτήριο.
Το πιο απλό που μπορεί να γίνει σε τέτοια περίπτωση είναι να μη μετράει ο βαθμός του απολυτηρίου σε αυτούς.
Βέβαια κρατάτε γενικά μικρό καλάθι, ίσως δεν εφαρμοστεί και ποτέ αυτό με το απολυτήριο, σε κάθε αλλαγή τα ίδια λένε και εντέλει τίποτα (και καλώς τίποτα γιατί είναι ηλίθιο).

Μα δε θα εφαρμοστει.Σε σχολες χωρις ζητηση θα ισχυει μονο :P .
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top