Το κύρος των ΕΜΠ και ΑΠΘ και η υπεροχή τους

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
αυτο με τον οδηγο σπουδων ισχυει ,ασχετα το οτι σε παραπεμπουν αμα ρωτησεις για υλη εκει.
μονο γενικα πραγματα ισχυουν απο τον οδηγο σπουδων και μην ξεχνατε οτι ο καθε οδηγος σπουδων το πιθανοτερο ειναι να γραφτηκε καποια χρονια πριν ,αρα δεν μπορει να συμβαδιζει τελειως με το προγραμμα,αφηστε που για τον α,β λογο δεν εοναι δυνατον να αλλαξει...

Ομως στην συγκεκριμενη περιπτωση μου φενεται αστειο να λεμε οτι εμπ ειναι το καλυτερο λογο ονοματος αυτην την στιγμη
ενω τον τελευταιο καιρο το Πολυτεχνειο Κρητης εχει πολυ καλυτερα πραγματα!

ναι ομως για τις περισσοτερες σχολες του εμπ δεν ιφισταται ισοτιμια με αυτες του πολυτεχενιου κρητης...
οποτε μιλαμε και για αλλα επαγγελματα εαν θελουμε να μιλησουμε για επαγγελματικη αποκατασταση.

το οτι το πολυτεχενειο της κρητης οντως ειναι πολυ δραστηριο και μπραβο του ,αλλα και το εμπ κανει εξισου αξιολογες προσπαθειες...

βασικα δεν τιθεται θεμα συγκρισης ,ειδικα εαν προκειται για αλλα επαγγελματα...αλλα εχουν και εναν γραμματικακη εκει κατω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,801 μηνύματα.
αυτο με τον οδηγο σπουδων ισχυει ,ασχετα το οτι σε παραπεμπουν αμα ρωτησεις για υλη εκει.
μονο γενικα πραγματα ισχυουν απο τον οδηγο σπουδων και μην ξεχνατε οτι ο καθε οδηγος σπουδων το πιθανοτερο ειναι να γραφτηκε καποια χρονια πριν ,αρα δεν μπορει να συμβαδιζει τελειως με το προγραμμα,αφηστε που για τον α,β λογο δεν εοναι δυνατον να αλλαξει...

Ακριβώς. Συνέχεια γίνεται αναπροσαρμογή της ύλης σύμφωνα με τα νέα δεδομένα στο «παγκόσμιο» επιστημονικό γίγνεσθαι...και για λόγους τυπογραφίας ή και για άλλους λόγους, δεν ανανεώνεται κάθε χρόνο ο οδηγός σπουδών! Πόσες φορές ένας καθηγητής Πανεπιστημίου, προσθέτει ένα νέο κομμάτι ύλης, λόγω της «θέλησης» του ακροατηρίου των φοιτητών για κάτι περισσότερο; Οπότε είναι πρακτικά αδύνατο, να ανανώνεται κάθε τρεις και λίγο, ο οδηγός σπουδών.

Γενικό σχόλιο: Παιδιά, νομίζω ότι λίγη σημασία έχει σε ποιο Ελληνικό Πανεπιστήμιο ή Πολυτεχνείο φοιτάς. Τα ράσα δεν κάνουν το παπά. Αν δεν διαβάζει, αν δεν ψάχνεται,...κτλ ο φοιτητής, τότε όσο καλό να είναι το συγκεκριμένο ακαδημαϊκό Τμήμα (ή Σχολή), τα αποτελέσματα θα είναι άσχημα. Ξεκολλάτε με το μέγεθος (της σχολής εννοώ). Υπάρχουν πιο ουσιώδη πράγματα να ασχοληθούμε. Τι σημαίνει ΕΜΠ; Ούτε το ΜΙΤ να ήταν. Έλεος. :sick: Όσο, για τον αγώνα των μαθητών να περάσουν εκεί...φταίει σε μεγάλο ποσοστό η αθώα(?) «διαφήμιση»..παρά η «θέληση» τους και αυτό φαίνεται στους βαθμούς ανά μάθημα μετά την εξεταστική. Και εκτός ΕΜΠ υπάρχουν Τμήματα ή Σχολές Πανεπιστημίων ή και άλλων Πολυτεχνείων, με αξιόλογα μαθήματα και «προχωρημένα» προγράμματα σπουδών για τα Ελληνικά δεδομένα. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει η ανάλογη σοβαρή Ελληνική αγορά εργασίας για να φανεί η αποδοτικότητα πολλών πτυχιούχων. Είναι άδικο για την επιστήμη, να θεοποιείται μόνο το ΕΜΠ ή το ΑΠΘ. Έχετε κοιτάξει ποτέ προγράμματα σπουδών σε άλλες επιστήμες άλλων Ελληνικών Πανεπιστημίων...ή επιλέγεται «δαγκωτό» ΕΜΠ λόγω «κόμπλεξ» και «αυτοπροβολής»; Για παράδειγμα, η Σχολή Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών (τμήμα μαθηματικών, φυσικής,...κ.α) ακολουθεί το αμερικάνικο μοντέλο Πανεπιστημιακών σπουδών (+άτυπη ειδίκευση σε κάποιον υποκλάδο). Πόσοι το ξέρουν; Κανείς. Γιατί; Γιατί πολύ απλά το Πανεπιστήμιο Πατρών δεν έχει ανάγκη τις περικοκλάδες και τα λόγια. Και δεν έχει ανάγκη τους φοιτητές λόγια, αλλά θέλει μόνο φοιτητές έργα και θέληση. «Μιλάει» μέσω των πολύ προχωρημένων μαθημάτων που φαίνονται στα προγράμματα σπουδών που ανανεώθηκαν το 2005-2008. Ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα, είναι οι χαμηλοί βαθμοί ανά μάθημα και οι εξοντωντικές «επιτυχίες» (δηλ., σχεδόν οριακή επιτυχία σε ένα μάθημα με πάρα πολύ κούραση), όχι λόγω χαμηλού επιπέδου φοιτητών αλλά λόγω σοβαρού επιπέδου που «κρατάνε» οι καθηγητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

freestylemachine

Νεοφερμένος

Ο freestylemachine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Και νομιζεις οτι το αμερικάνικο πρότυπο είναι καλό? Αυτή η εξειδίκευση στο μόνο πράγμα που θα οδηγήσει είναι στην αδυναμία των αποφοίτων να προσαρμοστούν σε νέα δεδομένα αφού δεν θα εχουν γενικές γνώσεις αλλά μόνο πάνω σε ένα αντικείμενο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,801 μηνύματα.
Και νομιζεις οτι το αμερικάνικο πρότυπο είναι καλό? Αυτή η εξειδίκευση στο μόνο πράγμα που θα οδηγήσει είναι στην αδυναμία των αποφοίτων να προσαρμοστούν σε νέα δεδομένα αφού δεν θα εχουν γενικές γνώσεις αλλά μόνο πάνω σε ένα αντικείμενο..

Το πρόγραμμα σπουδών δεν είναι αντιγραφή του μοντέλου των προγραμμάτων σπουδών των ΗΠΑ, απλά τα μαθήματα ακολουθούν την Αμερικάνικη δομή, ως προς την παρεχόμενη ύλη (η οποία συνεχώς αναπροσαρμόζεται και με μεταπτυχιακές πινελιές). Το Τμήμα μας, πέρα από τα μαθήματα κορμού, όπου χτίζεται η ανάλογη «γενική» παιδεία, προσφέρει μέσω κατευθύνσεων και επιλογής, μια διευρυμένη γενικότερη «παιδεία» πάνω σε κάποιον υποκλάδο της επιστήμης (έμφαση με χρήση των «γενικών» προαπαιτούμενων γνώσεων), χωρίς να αποκλείεται η μεταπτυχιακή ενασχόληση με άλλον υποκλάδο. Δεν υπάρχει απόλυτη εξειδίκευση και επιστημονική μονομέρεια (και αυτό οφείλεται στην ευρύτητα του πτυχίου και της φιλοσοφίας του). Απλά, μέσω της άτυπης αυτής ειδίκευσης (μέσω κατευθύνσεων), δίνεται μια καλύτερη εικόνα και εμπέδωση της επιστήμης. Πάντως στις μέρες, είτε το θέλουμε είτε όχι, η σοβαρή εξειδείκευση προσφέρεται μέσω μεταπτυχιακών σπουδών. Όταν λέω ειδίκευση πιστεύω ότι δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές γνώσεων ενός Μαθηματικού με έμφαση στην Στατιστική, από έναν Μαθηματικό με έμφαση στις Διαφορικές Εξισώσεις και Μαθηματική Φυσική. Και οι δυο Μαθηματικά σπουδάζουν...και Μαθηματικά χρησιμοποιούν, απλά το πεδίο εφαρμογής και μελέτης είναι διαφορετικό. Αυτό πιστεύεις ότι οδηγεί σε μεταπτυχιακή μονομέρεια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
ρε παιδια τι το κουραζουμε ,επιτυχημενος για μενα ειναι αυτος που ασκει το επαγγλμα που τον ενδιαφερει πραγματικα με μερακι ,και κατ επεκταση εκεινος που εχει περασει σε σχολη που την γουσταρει οχι για το ονομα αλλα για την επιστημη της ,αμα δεν δουλεψεις και δεν ενδιαφερθεις τοτε κακος θα εισαι μια ζωη οπου και ν σαι

απλα σε πανεπιστημια και το πολυτεχενιο της αθηνας μπορει να δινονται πιο πολλα κινητρα στους φοιτητες να ασχοληθουν με καποια πραγματα.

και οσο για το εμπ εχει καταληξει κομπλεξισμος καθε αναφορα του να νοειται ως προβολη και διαφημιση ,ειναι ενα ΠΟΛΥ καλο πανεπιστημιακο ιδρυμα για τα ελληνικα και τα διεθνη δρωμενα ,αυτο δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν αλλα ,ουτε οτι ακυρωνει την προσπαθεια πολλων αλλων φοιτητων ,ελεος πια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
οποτε μιλαμε και για αλλα επαγγελματα εαν θελουμε να μιλησουμε για επαγγελματικη αποκατασταση.
το κατα ποσο δικαιουνται μεταγραφες μεταξυ των τμηματων !=(διαφορο δηλαδη)αντικειμενο σπουδων != επαγγελμα

ρε παιδια τι το κουραζουμε ,επιτυχημενος για μενα ειναι αυτος που ασκει το επαγγλμα που τον ενδιαφερει πραγματικα με μερακι ,και κατ επεκταση εκεινος που εχει περασει σε σχολη που την γουσταρει οχι για το ονομα αλλα για την επιστημη της
ως φοιτητης-μηχανικος σου λεω το εξης: δεν θα γινεις επιστημονας

και οσο για το εμπ εχει καταληξει κομπλεξισμος καθε αναφορα του να νοειται ως προβολη και διαφημιση ,ειναι ενα ΠΟΛΥ καλο πανεπιστημιακο ιδρυμα για τα ελληνικα και τα διεθνη δρωμενα ,αυτο δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν αλλα ,ουτε οτι ακυρωνει την προσπαθεια πολλων αλλων φοιτητων ,ελεος πια!
σε αυτο συμφωνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
γιατι οι καθηγητες μας που ειναι μηχανικοι δεν ειναι επιστημονες ?
βγαινοντας απο το πολυτεχενιο μπορεις να εξειδικευτεις ακομα πιο πολυ με μεταπτυχιακα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
γιατι οι καθηγητες μας που ειναι μηχανικοι δεν ειναι επιστημονες
κατα κυριο λογο, οχι.
οι ΣΕMΦΕ μπορει να πλησιαζουν. γενικα ο επιστημονας θεωρω οτι ειναι αυτος που προσπαθει να εξηγει τα φαινομενα. ο μηχανικος τα χρησιμοποιει για να κατασκευασει.

ενας ηλεκτρονικος μηχανικος, ή οπως λεγονται, μπορει να απασχοληθει σε παρομοιες εργασιες με εναν ηλεκτρολογο ΕΜΠτη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Εδώ θα διαφωνήσω και θα υποστηρίξω την άποψη ότι οι μηχανικοί έχουν επιστημονικό υπόβαθρο και είναι εν μέρει επιστήμονες. Για παράδειγμα ο πολιτικός μηχανικός ερευνά, κάνει πειράματα και θεμελιώνει την επιστήμη της σεισμικής μηχανικής και στην συνέχεια καταλήγει σε ορισμένα συμπεράσματα τα οποία τα εφαρμόζει στις κατασκευές. Η επιστήμη της σεισμικής μηχανικής είναι αντικείμενο του μηχανικού και όχι του φυσικού. Το ότι γίνονται διδακτορικές διατριβές από μηχανικούς πάνω σε επιστημονικά θέματα όπως η γεωτεχνική σεισμική μηχανική και η δομική σεισμική μηχανική δείχνει τον επιστημονικό (πλέον του τεχνικού) των πολιτικών μηχανικών.

Αντικείμενα όπως η οικοδομική, η οδοποιία, ο σχεδιασμός μεταφορών θα συμφωνήσω όντως ότι δεν έχουν επιστημονική βάση. Αντικείμενα όμως όπως η στατική και δυναμική των κατασκευών, η θεωρία ελαστικότητας, η σεισμική μηχανική, η εδαφομηχανική, η βραχομηχανική, η γεωλογία, η μηχανική των ρευστών, η γεφυροποιία, τα υπόγεια έργα έχουν κατ' εξοχήν επιστημονικό υπόβαθρο και τεχνικό κορμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stef

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Stef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Όλα είναι σχεδόν τα ίδια , αυτό που θα σου εξάσφαλίσει κάτι καλύτερο σε εργασία είναι κυρίως το μεταπτυχιακό σου .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
Stef,δεν νομιζω υπαρχουν επαγγελματα και επαγγελματα αν εξετασουμε αποκλειστικα την απασχοληση μετα απο μια σχολη ,με ποσοστο 75% οι μηχανικοι βρισκουν δουλειες ,οκ μπορει να μην παιρνουν και 5 χιλιαρικα αλλα ξεκινανε απο καπου και με τα χρονια αυξανεται ,στους μηχανικους προσωπικα θεωρω οτι μονο Αφου πιασεις δουλεια θα συμφερε να κανεις ενα μεταπτυχιακο ,δεδομενου οτι αν το κανεις μπορει να μην σου χρειαστει ,το λεω αυτο καθως το μεταπτυχιακο πανω σε αντικειμενο που δουλευεις ειναι κατι και σαν μετεκπαιδευση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top