Το επάγγελμα του ναυτικού

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Γεια σας. Ειχα διαβασει πριν λιγο καιρο καποια ποιηματα του Καββαδια τα οποια μιλουν για την ζωη των ανθρωπων της θαλασσας. Μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση η ζωη τους, η οποια φαινεται αρκετα διαφορετικη απο την ζωη των ''στεριανων''. Επειδη γενικως μου αρεσει σαν ιδεα η δουλεια του ναυτικου, και επειδη ειμαι αρκετα καλος μαθητης πιστευω οτι εχω τις δυνατοτητες να αποκτησω της γνωσεις που χρειαζονται για αυτη τη δουλεια (κατι απο το πεδιο της τεχνολογικης συγκεκριμενα). Μηπως ξερετε γενικα για το πως ειναι το επαγγελμα το ναυτικου (στο εμπορικο ναυτικο συγκεκριμενα) σημερα; ισχυουν αυτες οι στερεοτυπιες που εχουν δημιουργηθει γυρω απο το επαγγελμα σχετικα με καποιες κακιες συνηθειες που μπορει να εχουν οι ναυτικοι; και γενικα το αν θεωρειται ενα επαγγελμα που αποκτας τοσο ιδιαιτερες εμπειριες οπως ειχε πει και ο Καββαδιας;

Υ.Γ. εχω κι αλλα επαγγελματα στο νου μου :)
 

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Οταν ζούσε ο Καββαδίας τα ταξίδια ήταν έως και 3-4 χρόνια τώρα είναι μέγιστο 12 μήνες συνήθως 4 +-1 μήνες ή 5+-1 μηνες.Τα πλοία έχουν γεμίσει με αλλοδαπά πληρώματα απο Ασία και ανατολική Ευρώπη και οι μισθοί έχουν πέσει αρκετά σε σχέση με πριν 10 χρόνια.Εαν θές να το ακολουθήσεις δεν θέλει ιδιαίτερα μόρια το να περάσεις σε μια ΑΕΝ γενικά προτιμούν τους μηχανικούς περισσότερο απο τους πλοιάρχους γιατί εκεί υπάρχει περισσότερη ζήτηση. Τα επόμενα χρόνια όμως προβλέπεται να είναι ενα απο τα επαγγέλματα που θα πληγούν αρκετά απο την διαδικασία της αυτοματοποιήσης.Ηδη πλέον η Rolls Royce δοκιμάζει αυτοκινούμενα πλοία μικρού μεγέθους για τις ευρωπαϊκές θαλάσσιες μεταφορές.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,387 μηνύματα.
Αν τελικα αποφασίσεις το επαγγελμα του ναυτικου (μηχανικου) θα σου ελεγα να μην το προσεγγίσεις ευθεως (ΑΕΝ) αλλα μεσω μιας πολυτεχικης σχολης Μηχανολογων ή Ηλεκτρολογων και μετα 2 χρονια ΑΕΝ ,αφου μαλιστα εισαι και καλος μαθητης. Με αυτο τον τροπο θα μπορεις να αντιμετωπισεις επιτυχως τις επερχομενες προκλησεις των ηλεκτροκινητων και αυτοματοποιημενων πλοιων και να θεσεις βασεις για εργασια στην στερια αν τελικα σε κουρασει η θαλασσα.
 

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Να σου πώ οτι το 1970 οι ενεργοί ναυτικοί οι Έλληνες ήταν 140.000 και σήμερα είναι κάτω απο 10.000 περίπου 93% απομείωση στο ναυτικό προσωπικό σε 50 χρόνια και μιλάμε για μια ναυτιλία που σαν κλάδος απασχολεί πάνω απο 200.000 άτομα άμεσα ή έμμεσα οπότε οι 190.000 δουλεύουν στο back up εκτός πλοίου σε παραναυτιλιακούς κλάδους ή σε γραφεία εταιρειών ή στο λιμάνι.Τα επόμενα χρόνια που η εξέλιξη και η αυτοματοποιήση κινείται ραγδαία και θα αφανήσει ενα σωρό κλάδους τι θα γίνει με τους ναυτικούς που οι περισσότεροι θεωρούνται ανειδίκευτοι και μη προσοδούχο προσωπικό;
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
θα μείνω πάντα ιδανικός κι ανάξιος εραστής
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων,
και θα πεθάνω μια βραδιά σαν όλες τις βραδιές,
χωρίς να σχίσω τη θολή γραμμή των οριζόντων.

Για το Μαδράς τη Σιγκαπούρ τ’ Αλγέρι και το Σφαξ
θ’ αναχωρούν σαν πάντοτε περήφανα τα πλοία,
κι εγώ σκυφτός σ’ ένα γραφείο με χάρτες ναυτικούς,
θα κάνω αθροίσεις σε χοντρά λογιστικά βιβλία.

Θα πάψω πια για μακρινά ταξίδια να μιλώ,
οι φίλοι θα νομίζουνε πως τα ‘χω πια ξεχάσει,
κι η μάνα μου χαρούμενη θα λέει σ’ όποιον ρωτά:
“Ήταν μια λόξα νεανική, μα τώρα έχει περάσει”

Μα ο εαυτός μου μια βραδιά εμπρός μου θα υψωθεί
και λόγο ως ένας δικαστής στυγνός θα μου ζητήσει,
κι αυτό το ανάξιο χέρι μου που τρέμει θα οπλιστεί,
θα σημαδέψει κι άφοβα το φταίχτη θα χτυπήσει.

Κι εγώ που τόσο επόθησα μια μέρα να ταφώ
σε κάποια θάλασσα βαθιά στις μακρινές Ινδίες,
θα ‘χω ένα θάνατο κοινό και θλιβερό πολύ
και μια κηδεία σαν των πολλών ανθρώπων τις κηδείες.


Περνώντας στο επιμύθιο, και επειδή και εγώ διαβάζω Καββαδία, αυτό που έχω εκλάβει από τα ποιήματά του είναι ότι η ζωή στην θάλασσα είναι δύσκολη καθώς είσαι αποξενωμένος σε μεγάλο βαθμό από την κοινωνία και ό,τι συνεπάγεται με αυτή. Οπότε ζύγισε σοβαρά την απόφαση αυτή.
 

chochoru

Νεοφερμένος

Η chochoru αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Θα γράψω λίγα λόγια για το επάγγελμα από την πλευρά ενός ατόμου που έχει στην οικογένεια έναν μηχανικό εμπορικού ναυτικού. Τα ταξίδια πλέον διαρκούν από 6 εως 9-11 μήνες και όχι ολόκληρα χρόνια όπως παλιά. Όταν φεύγεις όμως, η ζωή σου πάνω στο πλοίο δεν θα έχει καμία σχέση με το έξω. Θα τύχει να δουλέψεις 10ωρα, να σηκώνεσαι μέσα στη νύχτα για βλάβες, να μένεις ολόκληρες νύχτες για αυτές τις βλάβες.. Βέβαια θα έχεις συγκεκριμένη "ρουτίνα" για το φαγητό και τον καφέ το απόγευμα. Οι Έλληνες πάνω στο πλοίο θα είναι 3-4 και οι υπόλοιποι συνήθως αλλοδαποί (πχ Φιλιππίνες). Ακόμη και με τόσο μικρό πλήρωμα, θα υπάρχουν αυτά που υπάρχουν και σε άλλες δουλειές με άτομα που είτε έχουν φτάσει σε μεγάλη ηλικία, είτε δεν θέλουν και να πολυδουλέψουν είτε θα βγάζουν κόμπλεξ όταν είσαι κατώτερος..

Ενώ εσύ θα δουλεύεις σε δύσκολες συνθήκες, η οικογένεια και ο κύκλος σου θα συνεχίσει τη ζωή του κανονικά και πολλά πράγματα θα αλλάζουν από τη στιγμή που θα φεύγεις μέχρι που θα ξαναγυρίσεις. Στην αρχή ίσως να μην το πολυσκέφτεσαι αλλά με τα χρόνια θα βλέπεις συμφοιτητές να τα παρατάνε για μια απλή δουλειά στην Ελλάδα, για να κάνουν οικογένεια, για να σπουδάσουν κάτι άλλο.. Και θα αρχίσουν οι σκέψεις..."Μέχρι πότε θα μπορώ να ζω έτσι?"

Επίσης, ένα ακόμη δύσκολο κομμάτι είναι το να βρεις δουλειά. Δυστυχώς πρέπει να έχεις γνωριμίες γιατί αν είσαι από περιοχή μακριά από θάλασσα, χωρίς γνωστούς ή κάποιον συγγενή που να ασχολείται με αυτά θα ακούς και το "τι δουλειά έχεις εσύ στα καράβια".. Η φήμη είναι γενικά ένα θέμα όμως από την άλλη, αν κάνεις καλή δουλειά θα έχεις προτάσεις από εταιρίες χωρίς να τους προσεγγίσεις πρώτα εσύ.

Δεν ξέρω ποιες είναι οι κακές συνήθειες για να σου απαντήσω:)

Γενικά, οι εμπειρίες ενός ναυτικού είναι ξεχωριστές. Μπορεί στα λιμάνια να κάθονται για λίγες μέρες πλέον οπότε ο χρόνος για να βγεις σε κάθε λιμάνι είναι λιγοστός και πολλές φορές δεν μπορείς καν να βγεις έξω λόγω δουλειάς αλλά οι φορές που θα βγαίνεις έξω θα είναι αξέχαστες..
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,754 μηνύματα.
Θα σου προτεινα να σκεφτεις πολυ σοβαρα εαν καταλαβαινεις και δεχεσαι τι σημαινει να εισαι ναυτικος, εξω απο ποιηματα και μυθηστορηματα, γιατι ειναι ενα επαγγελμα με τρομερη επιδραση στον τροπο που θα ζεις. Φιλος μου που πηγε στο εμπορικο ναυτικο μου εχει περιγραψει καποιοες οχι ιδιαιτερα ωραιες εμπειριες του και τωρα προσπαθει να φυγει απο τα καραβια με καποιον τροπο. Ισως να μην ταιριαζε αυτη η ζωη σε εκεινον συγκεκριμενα, αλλα θελει οπωσδηποτε αρκετη προσοχη
 

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Ο Καββαδίας δεν ειναι μυθιστόρημα δεν θα γράψει ούτε για κύματα και 12 μποφόρ άνεμους που πάνε το πλοίο πέρα δώθε σαν χαρτοπετσέτα ούτε για επιθέσεις πειρατών με ρουκέτες και καλάσνικοφ ούτε για θανατηφόρα ατυχήματα που συνέβησαν π.χ οταν άδειαζε κάποιο γκαζάδικο σε λιμάνι και έκανε έκρηξη και σκότωσε κόσμο. Αυτά έχουν συμβεί και όχι σε πλοία τριτοκοσμικών χωρών ακόμα και σε ευρωπαϊκά πλοία και υπήρχαν θύματα πολλά θύματα.Έχει επιχειρήσει να μπεί σε πλοίο φορτηγό μπαγκλαντεζιανός την ώρα που έπεφτε η άγκυρα απο την αλυσίδα του πλοίου.Τον πήρε η άγκυρα απο το βάρος κάτω στο λιμάνι και τον κομμάτιασε ο πλοίαρχος ανακρίθηκε για ώρες στην αστυνομία στο Μπαγκλαντές και τελικά τον άφησαν ελεύθερο με διαμεσολάβηση προξενικών αρχών Ελλάδας. Έχει πολλά που δεν είναι τόσο ονειρικά οσο τα λένε στα ποιήματα και τα μυθιστορήματα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Αν τελικα αποφασίσεις το επαγγελμα του ναυτικου (μηχανικου) θα σου ελεγα να μην το προσεγγίσεις ευθεως (ΑΕΝ) αλλα μεσω μιας πολυτεχικης σχολης Μηχανολογων ή Ηλεκτρολογων και μετα 2 χρονια ΑΕΝ ,αφου μαλιστα εισαι και καλος μαθητης. Με αυτο τον τροπο θα μπορεις να αντιμετωπισεις επιτυχως τις επερχομενες προκλησεις των ηλεκτροκινητων και αυτοματοποιημενων πλοιων και να θεσεις βασεις για εργασια στην στερια αν τελικα σε κουρασει η θαλασσα.

Ούτως η άλλως η ΑΕΝ δεν καλύπτει ειδικότητα ηλεκτρολόγου νομίζω. Οπότε είτε απο ΙΕΚ είτε απο Πολυτεχνείο γίνεται.
Πάντως πιστεύω οτι ειδικότητα απο ΙΕΚ ίσως ήταν καλύτερη γιατί έχεις γνώσεις εγκαταστάτη κοινώς γίνεσαι electrician και είναι λιγότερα χρόνια.Σαφώς λιγότερα επαγγελματικά δικαιώματα πέρα απο αυτό,αλλά εαν κάποιον τον ενδιαφέρει συγκεκριμένα να κάνει αυτό το επάγγελμα,τότε δεν παίζει ρόλο. Δεν είμαι σίγουρος though δεν το έχω ψάξει και πολύ.Πάντως χρειάζεται εμπειρία και εξειδίκευση σε συστήματα ισχύος πλοίων, γιατί το επάγγελμα είναι πολύ επικίνδυνο και αμφιβάλλω οτι οι περισσότερες γνώσεις που μαθαίνει κάποιος ως ηλεκτρολόγος μηχανικός του είναι χρήσιμες εκεί(διότι αφορούν μελέτες και όχι εγκαταστάσεις ή συντήρηση). Μπορεί βέβαια ως ηλεκτρολόγος μηχανικός να απασχοληθεί σε ναυπηγεία.

Επίσης εαν θυμάμαι καλά η ΑΕΝ έχει και ηλικιακό όριο,σωστά;
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,387 μηνύματα.
Ούτως η άλλως η ΑΕΝ δεν καλύπτει ειδικότητα ηλεκτρολόγου νομίζω. Οπότε είτε απο ΙΕΚ είτε απο Πολυτεχνείο γίνεται.
Πάντως πιστεύω οτι ειδικότητα απο ΙΕΚ ίσως ήταν καλύτερη γιατί έχεις γνώσεις εγκαταστάτη κοινώς γίνεσαι electrician και είναι λιγότερα χρόνια.Σαφώς λιγότερα επαγγελματικά δικαιώματα πέρα απο αυτό,αλλά εαν κάποιον τον ενδιαφέρει συγκεκριμένα να κάνει αυτό το επάγγελμα,τότε δεν παίζει ρόλο. Δεν είμαι σίγουρος though δεν το έχω ψάξει και πολύ.Πάντως χρειάζεται εμπειρία και εξειδίκευση σε συστήματα ισχύος πλοίων, γιατί το επάγγελμα είναι πολύ επικίνδυνο και αμφιβάλλω οτι οι περισσότερες γνώσεις που μαθαίνει κάποιος ως ηλεκτρολόγος μηχανικός του είναι χρήσιμες εκεί(διότι αφορούν μελέτες και όχι εγκαταστάσεις ή συντήρηση). Μπορεί βέβαια ως ηλεκτρολόγος μηχανικός να απασχοληθεί σε ναυπηγεία.

Επίσης εαν θυμάμαι καλά η ΑΕΝ έχει και ηλικιακό όριο,σωστά;
Ειχα ασχοληθει πριν μερικα χρονια οταν μια μητερα ειθελε να κανω το μηχανογραφικο του παιδιου για ΑΕΝ. Ειχα ψαξει λιγο τους κανονισμους του Υπ Ναυτιλίας και βρηκα οτι απο πολυτεχνικες μηχανολογων -ηλεκτρολογων μπορεις να κανεις κατατακτηριες (χωρις εξετασεις) στην ΑΕΝ στην ειδικοτητα του μηχανικου με διετη φοιτηση ( ενα μαθηματα και ενα ταξιδια).
Δεδομενου οτι η εργασια στην θαλασσα ειναι υπο αιρεση λογω των ειδικων συνθηκών και οι μεγαλες ναυτιλιακές εταιρίες επιλεγουν πτυχιο πολυτεχνιου για την αναλογη υποστηρικτικη θεση στην στερια, προτεινα την παραπανω λυση. Τελικα το παιδι μπηκε στην ΑΕΝ μηχανικων διοτι μονο αυτο ειθελε, αλλα τα παραρτησε εκει προς το τριτο ετος μετα την εμπειρια του πρωτου ταξιδιου.
Υπαρχει οριο ηλικιας ,νομιζω τα 27, ισως με κατατακτηριες να ειναι μεγαλυτερο.
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
σας ευχαιριστω πολυ για τη βοηθεια!!!αλλα μαλλον δε θα παω εκει, γιατι απο οτι καταλαβα αυτα ειναι περισσοτερο θετικη κατευθυνση. Εγω ειμαι τεχνολογικη. 4ο πεδιο δηλαδη.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,387 μηνύματα.
σας ευχαιριστω πολυ για τη βοηθεια!!!αλλα μαλλον δε θα παω εκει, γιατι απο οτι καταλαβα αυτα ειναι περισσοτερο θετικη κατευθυνση. Εγω ειμαι τεχνολογικη. 4ο πεδιο δηλαδη.
Καλα το 4ο πεδιο δεν το λες και τεχνολογικη. Οι περισσοτεροι στις ΑΕΝ ειναι απο το 4ο γιατι μαζευουν ευκολοτερα μορια. Η φοιτηση εχει μεσα και λιγη φυσικη και μηχανικη αλλα γενικα η δυσκολια των σχολων ειναι επιπεδου λυκειου γενικης παιδιας.
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Καλα το 4ο πεδιο δεν το λες και τεχνολογικη. Οι περισσοτεροι στις ΑΕΝ ειναι απο το 4ο γιατι μαζευουν ευκολοτερα μορια. Η φοιτηση εχει μεσα και λιγη φυσικη και μηχανικη αλλα γενικα η δυσκολια των σχολων ειναι επιπεδου λυκειου γενικης παιδιας.
θα το σκεφτω αν εχει να κανει κατι με πληροφορικη πιο πολυ. Γιατι μ'αρεσει πολυ ο προγραμματισμος
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,387 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Θα πρότεινα να μελετήσεις λίγο παραπάνω αυτή την σχολή και το πρόγραμμα της εαν πρόκειται να την επιλέξεις ή γενικά να την σκεφτείς ανάμεσα στις επιλογές σου καθώς φαίνεται οτι έχεις παρερμηνεύσει αρκετά πράγματα σχετικά το με το αντικείμενο της, τις συνθήκες εργασίας και τον τρόπο ζωής. Μπορεί να σου ταιριάζουν, αλλά μπορεί και όχι. Σε κάθε περίπτωση είναι καλό να ξέρεις τα θετικά και τα αρνητικά προτού κάνεις οποιαδήποτε επιλογή.

Επίσης δεν είναι μόνο για 2ο πεδίο. Υπάρχει και ο ρόλος του πλοιάρχουν που κάνει πιο θεωρητικά μαθήματα κοινωνικού περιεχομένου όπως ψυχολογία,ηγεσία κτλπ. και λίγα μαθηματικά. Εαν και δεν πρέπει να τα φοβάσαι. Οι ναυτικοί έχουν εξελίξει τεχνικές που κάνουν την ίδια δουλειά γνωρίζοντας λιγότερα μαθηματικά απο όσα θα περίμενε κανείς.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,387 μηνύματα.
Εδω ειναι τα μαθηματα των πλοιαρχων για να παρεις μια γευση.

 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Θα πρότεινα να μελετήσεις λίγο παραπάνω αυτή την σχολή και το πρόγραμμα της εαν πρόκειται να την επιλέξεις ή γενικά να την σκεφτείς ανάμεσα στις επιλογές σου καθώς φαίνεται οτι έχεις παρερμηνεύσει αρκετά πράγματα σχετικά το με το αντικείμενο της, τις συνθήκες εργασίας και τον τρόπο ζωής. Μπορεί να σου ταιριάζουν, αλλά μπορεί και όχι. Σε κάθε περίπτωση είναι καλό να ξέρεις τα θετικά και τα αρνητικά προτού κάνεις οποιαδήποτε επιλογή.

Επίσης δεν είναι μόνο για 2ο πεδίο. Υπάρχει και ο ρόλος του πλοιάρχουν που κάνει πιο θεωρητικά μαθήματα κοινωνικού περιεχομένου όπως ψυχολογία,ηγεσία κτλπ. και λίγα μαθηματικά. Εαν και δεν πρέπει να τα φοβάσαι. Οι ναυτικοί έχουν εξελίξει τεχνικές που κάνουν την ίδια δουλειά γνωρίζοντας λιγότερα μαθηματικά απο όσα θα περίμενε κανείς.
Nαι ισχυει. Πρεπει να το μελετησω λιγο περισσοτερο. Απο οτι φαινεται παντως οι συνθηκες εργασιας ειναι λιγο high risk, και πρεπει να δουλευεις υπο μεγαλη πιεση καποιες φορες.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Nαι ισχυει. Πρεπει να το μελετησω λιγο περισσοτερο. Απο οτι φαινεται παντως οι συνθηκες εργασιας ειναι λιγο high risk, και πρεπει να δουλευεις υπο μεγαλη πιεση καποιες φορες.

Τίποτα δεν είναι τσάμπα στην ζωή Δημήτρη :P η πίεση είναι μεγάλη και σε αντάλλαγμα ο μισθός είναι μεγάλος.Εαν και αρκετές δουλειές θα έχουν ψυχολογική πίεση. Οι πλοίαρχοι έχουν κυρίως ευθύνη αλλά νομίζω δεν καταπονούνται τόσο όσο οι μηχανικοί(και αυτοί έχουν ευθύνη αλλά διαφορετικού είδους). Οπότε θα είσαι οκ απο πλοιάρχων μάλλον. But don't take my word for it,ψάξε ο ίδιος τι ισχύει,και ρώτα όποιους σχετικούς με το επάγγελμα μπορείς να βρεις.

Και μην ξεχνάς οτι ίσως θα μπορούσες να τσεκάρεις και για κρουαζιερόπλοια. Δεν ξέρω πως διαφέρουν οι συνθήκες εκεί,αλλά φαντάζομαι να μην είναι τόσο extreme όπως σε γκαζάδικα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
καταπληκτικο επαγγελμα παροτι στο ελλαντα δεν εχει πολλα μορια.γνωστος μου περασε εμποροπλοιαρχος και κονομαγε απο 22 ετων 5 χιλιαρικα το μηνα!!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top