Τμήμα Μηχανικών βιοϊατρικής ΠΑΔΑ (πρώην Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων ΤΕΙ Αθήνας)

Ioanna98

Νεοφερμένος

Η Ioanna98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Καλησπέρα!
Είμαι 24 χρονών και τώρα τελειώνω Ηλεκτρονικός Μηχανικός Τ.Ε. (ήμουν Λαμία). Στα 18 μου πέρασα εκεί και το ακολούθησα επειδή δεν ήξερα τι να κάνω και για να τελειώσω απλά κάποιο τμήμα. Οι εντυπώσεις μου πολύ έτσι και έτσι, κακό επίπεδο συμφοιτητών, σχετικά χαμηλό επίπεδο γνώσεων και εστιασμένο σχεδόν αποκλειστικά στις τηλεπικοινωνίες που δεν θα ήθελα να ακολουθήσω τελικά. Πριν λίγο καιρό άρχισα να διαβάζω μόνη μου (αρχίζοντας με τα σχολικά βιβλία) βιολογία και μου αρέσει πολύ. Δυστυχώς δεν είχα δώσει αξία σε αυτό το μάθημα στο λύκειο και τώρα το ανακαλύπτω. Εδώ και καιρό τριγυρίζει στο μυαλό μου η ιδέα να ακολουθήσω τον κλάδο της βιοϊατρικής μηχανικής, αφού πιστεύω πως είναι κάτι που θα με ενδιέφερε και έχει αρκετά καλή επαγγελματική αποκατάσταση (ειδικά αν γίνεις καλός σε αυτό). Ξέρω πως μπορώ να κάνω μεταπτυχιακό πάνω στην Βιοϊατρική μηχανική αφού το τμήμα που είμαι τώρα είναι παρεμφερές, αλλά θα ήθελα μια πιο ολοκληρωμένη γνώση αρχίζοντας από την αρχή. Επίσης, πρώτη φορά νιώθω ότι πάω συνειδητοποιημένα για κάτι και αυτό θα ήθελα να το χτίσω από την αρχή. Έτσι, θέλω να μπω στο τμήμα μηχανικών βιοϊατρικής του ΠΑΔΑ, παράλληλα εξασκώντας οπότε μπορώ το αντικείμενο με το πτυχίο του ηλεκτρονικού που θα το έχω ήδη. Ανοίγω αυτό το θέμα, για να δω αν υπάρχει κάποιος απόφοιτος ή φοιτητής που μπορεί να με ενημερώσει για το τμήμα ή αν υπάρχει άλλο παιδί που ενδιαφέρεται για το τμήμα. Κάθε πληροφορία / σχετική εμπειρία χρήσιμη!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Tι μπερίμενες και εσύ; Η πχιότητα του Ελληνικού μέσου λυκείου πάει στα μπανεπιστήμια. Με χίλια ζόρια μπαίνουν με χίλια ζόρια τελειώνουν και όλος ο κόσμος νομίζει ότι σπουδάζει. Κάνουν φροντιστήρια και στο Πανεπιστήμιο γιατί ο εθισμός δεν κόβεται εύκολα στο λύκειο. Αν δεις τι γίνεται μετά για τη δουλειά όπου για μια θέση στο ΑΣΕΠ άνθρωποι 35 και 45 χρονών κάθονται και ρωτάνε τι πτυχία χρειάζεται να πάμε να πάρουμε για να μαζέψουμε μόρια; Η νοοτροπία είναι να μαζευτεί το κωλόχαρτο για τα μόρια και όχι να μάθει κάποιος κάτι. Άλλοι έχουν σπουδάσει για παράδειγμα λογιστική και δεν θυμούνται την ύλη για έναν προσεχή γραπτό διαγωνισμό στην ΑΑΔΕ και παίζει να παρατάνε τελείως το διάβασμα αφού πρώτη φορά στη ζωή τους πρέπει να διαβάσουν σοβαρά. Φυσικά έχουν proficiency michigan, proficiency για 4-5 ξένες γλώσσες, τρίτο απολυτήριο λυκείου, δεύτερο μεταπτυχιακό, τέσσερα διδακτορικά και συνήθως (κάτι συμπτώσεις) ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες.

Για να απαντήσω στο ερώτημά σου:
- ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις κάτι που θα σ' αρέσει (και όχι λόγω μορίων κλπ κλπ)
- το τμήμα έχει προοπτικές αν σκέφτεσαι να αναβαθμιστείς και στο κομμάτι του κώδικα

Προσοχή στο επόμενο μήνυμα:
ΣΠΟΥΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΣΕ Η/Υ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.
εφόσον έχουν στο πρόγραμμα σπουδών και αλγορίθμους ή κάτι που χρειάζεται απεικόνιση

- το μεταπτυχιακό συνήθως πατάει πάνω σε ένα προπτυχιακό που σημαίνει ότι για την περίπτωσή σου, καλύτερα να δεις το έργο από την αρχή

Σημείωση: Μόνο στην Αγγλία παρέχονται μεταπτυχιακά ξεκομμένα από το προπτυχιακό επειδή είναι βιομηχανία εσόδων με αποτέλεσμα στα μεταπτυχιακά του κιλού να πηγαίνουν μάζες αποφοίτων, π.χ. κάποιος με πτυχίο νομικής να γίνεται εκπαιδευτής γιόγκας με μεταπτυχιακές σπουδές.

@Samael τι άποψη έχεις να φωτίσεις την κοπέλα; Ρίξε προβολέα...
 

Ioanna98

Νεοφερμένος

Η Ioanna98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Με αυτό με τα φροντιστήρια στο πανεπιστήμιο που είπες, μου θύμησες έναν γλίτσα συμφοιτητή μου που επειδή ήταν μεγαλύτερος από μένα και μου έδωσε κάποιες σημειώσεις μου έλεγε "οποίος σου πει ότι δεν έκανε φροντιστήρια στην σχολή μας σου λέει ψέματα". Εγώ εν τω μεταξύ ποτέ δεν έκανα φροντιστήρια γιατί δεν ήταν δα και κάτι τόσο δύσκολο, η σχολή μας ήταν αρκετά βατή για τμήμα μηχανικών.
Θέλω να το κάνω για να μάθω καλά από την αρχή το αντικείμενο, αν ενδιαφερόμουν για τσαπαταουλιές για λίγα μόρια θα έκανα σεμινάρια και μεταπτυχιακά. Θέλω να έχω την ικανοποίηση ότι είμαι καλή σε αυτό που κάνω και όχι πιάνω λίγη γνώση από εδώ και από εκεί.

Αυτό που ανέφερες για τον κώδικα δεν το είχα σκεφτεί είναι η αλήθεια, έχω χρόνο όμως να το σκεφτώ αφού μπω στην σχολή.
Γενικά το τμήμα φαίνεται πολύ οργανωμένο από το πρόγραμμα σπουδών του, καλύπτει μεγάλη γκάμα μαθημάτων και είναι αρκετά διεπιστημονικό. Επίσης, έχει ήδη 2 μεταπτυχιακά, ένα στο biomedical engineering στα αγγλικά και ένα στα προηγμένα συστήματα στην βιοϊατρική τεχνολογία. Εκτός από αυτά, ετοιμάζει άλλα δύο μεταπτυχιακά που σχετίζονται με τη Νευροεπιστήμη/Νευρομηχανική* και με την Τεχνητή Νοημοσύνη και την Επιστήμη Δεδομένων στη Βιοϊατρική Μηχανική. Το τελευταίο αποκρίνεται σε αυτό που ανέφερες.
Με τα μεταπτυχιακά ήθελα να καταλήξω ότι το τμήμα αναπτύσεται και δεν μένει στάσιμο, πράγμα πολύ καλό.

*Στο μεταπτυχιακό αυτό, ενδέχεται να συμμετέχει και η ιατρική σχολή του ΕΚΠΑ γιατί είδα κάτι σχετικό.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,274 μηνύματα.
Tι μπερίμενες και εσύ; Η πχιότητα του Ελληνικού μέσου λυκείου πάει στα μπανεπιστήμια. Με χίλια ζόρια μπαίνουν με χίλια ζόρια τελειώνουν και όλος ο κόσμος νομίζει ότι σπουδάζει. Κάνουν φροντιστήρια και στο Πανεπιστήμιο γιατί ο εθισμός δεν κόβεται εύκολα στο λύκειο. Αν δεις τι γίνεται μετά για τη δουλειά όπου για μια θέση στο ΑΣΕΠ άνθρωποι 35 και 45 χρονών κάθονται και ρωτάνε τι πτυχία χρειάζεται να πάμε να πάρουμε για να μαζέψουμε μόρια; Η νοοτροπία είναι να μαζευτεί το κωλόχαρτο για τα μόρια και όχι να μάθει κάποιος κάτι. Άλλοι έχουν σπουδάσει για παράδειγμα λογιστική και δεν θυμούνται την ύλη για έναν προσεχή γραπτό διαγωνισμό στην ΑΑΔΕ και παίζει να παρατάνε τελείως το διάβασμα αφού πρώτη φορά στη ζωή τους πρέπει να διαβάσουν σοβαρά. Φυσικά έχουν proficiency michigan, proficiency για 4-5 ξένες γλώσσες, τρίτο απολυτήριο λυκείου, δεύτερο μεταπτυχιακό, τέσσερα διδακτορικά και συνήθως (κάτι συμπτώσεις) ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες.

Για να απαντήσω στο ερώτημά σου:
- ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις κάτι που θα σ' αρέσει (και όχι λόγω μορίων κλπ κλπ)
- το τμήμα έχει προοπτικές αν σκέφτεσαι να αναβαθμιστείς και στο κομμάτι του κώδικα

Προσοχή στο επόμενο μήνυμα:
ΣΠΟΥΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΣΕ Η/Υ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.
εφόσον έχουν στο πρόγραμμα σπουδών και αλγορίθμους ή κάτι που χρειάζεται απεικόνιση

- το μεταπτυχιακό συνήθως πατάει πάνω σε ένα προπτυχιακό που σημαίνει ότι για την περίπτωσή σου, καλύτερα να δεις το έργο από την αρχή

Σημείωση: Μόνο στην Αγγλία παρέχονται μεταπτυχιακά ξεκομμένα από το προπτυχιακό επειδή είναι βιομηχανία εσόδων με αποτέλεσμα στα μεταπτυχιακά του κιλού να πηγαίνουν μάζες αποφοίτων, π.χ. κάποιος με πτυχίο νομικής να γίνεται εκπαιδευτής γιόγκας με μεταπτυχιακές σπουδές.

@Samael τι άποψη έχεις να φωτίσεις την κοπέλα; Ρίξε προβολέα...
Εαν η κοπέλα το έβγαλε το τμήμα στον αυτόματο και δεν έχει καταλάβει και πολλά απο τις σπουδές της(εως σχεδόν τίποτα), τότε ναι, καλό θα ήταν να το πάρει όλο απο την αρχή.

Δηλαδή εαν δεν μπορεί να εξηγήσει ποιος είναι ο σκοπός της ανάλυσης μικρού σήματος, ή τι είναι η κρουστική απόκριση ενός ΓΧΑ συστήματος και πως συνδέεται με την συνάρτηση απόκρισης συχνοτήτων, ή ποιος ο λόγος που βάζουμε ένα χαμηλοπερατό φίτλρο μπροστά απο έναν ADC, ή τι σημαίνει να έχεις πόλους πάνω στον μιγαδικό άξονα για ένα σύστημα, τόσο βασικά πράγματα, τότε ναι δεν έχει νόημα να συνεχίσει σε περαιτέρω μεταπτυχιακές σπουδές.

Εαν όμως δεν το έβγαλε το τμήμα στον αυτόματο, άσχετα που δεν της άρεσε, και έχει γνώσεις...θεωρώ οτι θα πετάξει πολλά χρόνια στον κάδο που θα μπορούσε να αξιοποιήσει για περαιτέρω επαγγελματική ανέλιξη.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,592 μηνύματα.
να πας στη βιοιατρικη μηχανικη ..και αλλα πολυτεχνεια την θελουν αλλα δεν τους την δινουν.
ειναι επαγγελμα ενδιαφερον με μελλον αναπτυσομενο και με λευτα αν ασχοληθεις και με πωλήσεις.
 

Ioanna98

Νεοφερμένος

Η Ioanna98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Εαν η κοπέλα το έβγαλε το τμήμα στον αυτόματο και δεν έχει καταλάβει και πολλά απο τις σπουδές της(εως σχεδόν τίποτα), τότε ναι, καλό θα ήταν να το πάρει όλο απο την αρχή.

Δηλαδή εαν δεν μπορεί να εξηγήσει ποιος είναι ο σκοπός της ανάλυσης μικρού σήματος, ή τι είναι η κρουστική απόκριση ενός ΓΧΑ συστήματος και πως συνδέεται με την συνάρτηση απόκρισης συχνοτήτων, ή ποιος ο λόγος που βάζουμε ένα χαμηλοπερατό φίτλρο μπροστά απο έναν ADC, ή τι σημαίνει να έχεις πόλους πάνω στον μιγαδικό άξονα για ένα σύστημα, τόσο βασικά πράγματα, τότε ναι δεν έχει νόημα να συνεχίσει σε περαιτέρω μεταπτυχιακές σπουδές.

Εαν όμως δεν το έβγαλε το τμήμα στον αυτόματο, άσχετα που δεν της άρεσε, και έχει γνώσεις...θεωρώ οτι θα πετάξει πολλά χρόνια στον κάδο που θα μπορούσε να αξιοποιήσει για περαιτέρω επαγγελματική ανέλιξη.

Η αλήθεια είναι πως δεν το έβγαλα ακριβώς στον αυτόματο. Απλά δυστυχώς το τμήμα τα τελευταία χρόνια πριν κλείσει είχε βάση max 8600 μόρια, με ότι σημαίνει αυτό, και αρκετοί συμφοιτητές μου δεν ήξεραν καν βασικά μαθηματικά. Κάποιοι ήταν και αρκετά αυθάδεις. Όλο αυτό δεν παρακινούσε ούτε τους καθηγητές, ούτε εμάς τους 10-15 σε κάθε χρονιά που ενδιαφερόμασταν περισσότερο, να παράξουμε έργο. Οπότε όλοι σαν να τεμπελιαζαμε, με εξαίρεση δύο θεούληδες καθηγητές που είχα οι οποίοι δεν πτοήθηκαν και έμαθα πράγματα μαζί τους. Με τους άλλους ναι ήμουν κάπως στον αυτόματο.
Επίσης ήμουν και εγώ λιγότερο ώριμη να με πω(?) ώστε να προσπαθώ να μαθαίνω πραγματικά.
Ένας από αυτούς τους θεούληδες καθηγητές που είχα ήθελε να κάνει όλο το 2ωρο θεωρίας για να μάθουμε χωρίς καμία διακοπή (το οποίο ήταν από τα καλύτερα μαθήματα στην σχολή και ήθελα να το παρακολουθώ). Δυστυχώς ήταν κάτι καλόπαιδα συμφοιτητές που κάναν λες και ήταν δημοτικό-γυμνάσιο και κάναν φασαρία για να κάνουμε διάλειμμα. "Δάσκαλε διάλειμμα τώρα" από το να βγουν από την πόρτα σαν ενήλικες. Δεν τους υποχρέωνε κάνεις να παρευρίσκονται και να μας χαλάνε το μάθημα! Ε όταν έχεις τέτοια μπουμπούκια, τα οποία ήταν και αρκετά, και καθηγητές που απλά μας κάναν κάποια στοιχειώδη, τι να πιάσεις ακριβώς; Εγώ καθόμουν στο τμήμα αυτό μόνο και μόνο γιατί δεν ήξερα τι να κάνω αν το παρατήσω, αλλά νιώθω πως τώρα ξέρω.
Να φανταστείς πως εγώ θεωρούμε από τους καλούς εκεί μέσα και δεν ξέρω να σου απαντήσω σε αυτά που μου λες.
Είναι κι όλας ότι θέλω στην ζωή μου να κάνω κάτι επιτέλους σωστά, για αυτό ενδιαφέρομαι σε προπτυχιακό επίπεδο για αυτό το τμήμα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι πως δεν το έβγαλα ακριβώς στον αυτόματο. Απλά δυστυχώς το τμήμα τα τελευταία χρόνια πριν κλείσει είχε βάση max 8600 μόρια, με ότι σημαίνει αυτό, και αρκετοί συμφοιτητές μου δεν ήξεραν καν βασικά μαθηματικά. Κάποιοι ήταν και αρκετά αυθάδεις. Όλο αυτό δεν παρακινούσε ούτε τους καθηγητές, ούτε εμάς τους 10-15 σε κάθε χρονιά που ενδιαφερόμασταν περισσότερο, να παράξουμε έργο. Οπότε όλοι σαν να τεμπελιαζαμε, με εξαίρεση δύο θεούληδες καθηγητές που είχα οι οποίοι δεν πτοήθηκαν και έμαθα πράγματα μαζί τους.

Aυτό δυστυχώς ίσχυε για πάνω από 20 χρόνια ακόμη και σε πολλές Πανεπιστημιακές σχολές ειδικά όσες είχαν έντονο παρασκήνιο με κόμματα, βρωμιές κτλ τα γνωστά μας προβλήματα. Έπρεπε να έρθει η οικονομική χρεωκοπία της χώρας μας για να μαζευτεί λίγο η μπόχα μέσω της φυσικής εξέλιξης των πραγμάτων, καθώς η εποχή δεν τα σηκώνει όπως τις εποχές του παλαιού Πασοκ και της ΝΔ των παχιών αγελάδων. Οι πολιτικοί δυστυχώς είναι λίγοι για να βάλουν ένα τέλος σε όλη αυτή την παρακμή και να σεβαστούν επιτέλους τους φοιτητές εκείνους που θέλουν να σπουδάσουν γιατί οι κοπρίτες και αεροπαπατζήδες φοιτητές είναι περισσότεροι, θα είναι οι άνεργοι και άρα μελλοντικοί ψηφοφόροι. Το πολιτικό marketing του λαϊκισμού πατάει πάνω σε μεθόδους ευκαιριακής επικοινωνιακής κατανάλωσης ενώ σε άλλη χώρα η κατάσταση θα ήταν κάπως διαφορετική.

Με τους άλλους ναι ήμουν κάπως στον αυτόματο.
Επίσης ήμουν και εγώ λιγότερο ώριμη να με πω(?) ώστε να προσπαθώ να μαθαίνω πραγματικά.

Μην σε παίρνει από κάτω. Προσπάθησε να σπουδάσεις κάτι τώρα έστω και από την αρχή. Ποτέ δεν είναι αργά όταν κάτι το θέλουμε και πάμε συνειδητά. :) Δώσε έμφαση στον προγραμματισμό, μάθε να γράφεις κώδικα μόνη σου και ειδικά στο πολυτεχνείο, θα σε κάνει αρκετά ανταγωνιστική επαγγελματικά. Θα το δεις με τα χρόνια.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,274 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι πως δεν το έβγαλα ακριβώς στον αυτόματο. Απλά δυστυχώς το τμήμα τα τελευταία χρόνια πριν κλείσει είχε βάση max 8600 μόρια, με ότι σημαίνει αυτό, και αρκετοί συμφοιτητές μου δεν ήξεραν καν βασικά μαθηματικά. Κάποιοι ήταν και αρκετά αυθάδεις. Όλο αυτό δεν παρακινούσε ούτε τους καθηγητές, ούτε εμάς τους 10-15 σε κάθε χρονιά που ενδιαφερόμασταν περισσότερο, να παράξουμε έργο.
Λοιπόν, σόρρυ είχα πάει για τρέξιμο.
Καταλαβαίνω τι εννοείς. Δυστυχώς αυτή η κατάσταση επικρατούσε σε πολλά ΤΕΙ της χώρας. Στο ΤΕΙ Χαλκίδας ειδικά η ξεφτίλα έφτανε το peak της σε σημείο που εταιρίες δήλωναν ρητά σε αγγελίες τους οτι δεν θέλουν αποφοίτους απο εκεί. Και πράγματι η κατάσταση ήταν τραγική. Λυπάμαι που χρειάστηκε να σπουδάσεις σε τέτοιες συνθήκες, πρέπει να έχεις πραγματικά απίστευτη υπομονή και θάρρος για να αντέξεις.
Οπότε όλοι σαν να τεμπελιαζαμε, με εξαίρεση δύο θεούληδες καθηγητές που είχα οι οποίοι δεν πτοήθηκαν και έμαθα πράγματα μαζί τους. Με τους άλλους ναι ήμουν κάπως στον αυτόματο.
Ευτυχώς πάντα υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις μπορώ να πω. Τώρα με τους άλλους λογικό να αποθαρρυνόσουν, να ξενέρωνες και να μην ήθελες να ασχοληθείς παραπάνω απο όσο χρειαζόταν. Εαν δεν ενδιαφέρεται ο ίδιος ο διδάσκοντας, πως θα ενδιαφερθεί ο φοιτητής ;
Επίσης ήμουν και εγώ λιγότερο ώριμη να με πω(?) ώστε να προσπαθώ να μαθαίνω πραγματικά.
That's ok, δεν είναι καθόλου σπάνιο καθηγητές με διδακτορικό σε κάποιο αντικείμενο να καταλάβαιναν πολύ λιγότερα στα φοιτητικά τους χρόνια απο ο,τι ο μέσος φοιτητής, σε μαθήματα μάλιστα που σχετίζονται με το διδακτορικό που έκαναν. Ο άνθρωπος ωριμάζει σιγά σιγά και βλέπει κάποια πράγματα αργότερα με άλλη ματιά.
Ένας από αυτούς τους θεούληδες καθηγητές που είχα ήθελε να κάνει όλο το 2ωρο θεωρίας για να μάθουμε χωρίς καμία διακοπή (το οποίο ήταν από τα καλύτερα μαθήματα στην σχολή και ήθελα να το παρακολουθώ). Δυστυχώς ήταν κάτι καλόπαιδα συμφοιτητές που κάναν λες και ήταν δημοτικό-γυμνάσιο και κάναν φασαρία για να κάνουμε διάλειμμα. "Δάσκαλε διάλειμμα τώρα" από το να βγουν από την πόρτα σαν ενήλικες. Δεν τους υποχρέωνε κάνεις να παρευρίσκονται και να μας χαλάνε το μάθημα!
Δυστυχώς αυτοί δεν λείπουν απο κανένα ίδρυμα,ειδικά τα πρώτα έτη είναι κόλαση. Είναι αυτοί που έχουν μείνει ακόμα στην νοοτροπία του σχολείου και νομίζουν ο,τι εαν κάνουν λιγότερο μάθημα θα είναι υπέρ τους στο μέλλον. Η πλειοψηφία των καθηγητών χέστηκε, αυτοί τα γνωρίζουν αυτά που έχουν σκοπό να διδάξουν, το να εμποδίζεις την διεξαγωγή του μαθήματος μπορεί να βλάψει μόνο εσένα.
Ε όταν έχεις τέτοια μπουμπούκια, τα οποία ήταν και αρκετά, και καθηγητές που απλά μας κάναν κάποια στοιχειώδη, τι να πιάσεις ακριβώς; Εγώ καθόμουν στο τμήμα αυτό μόνο και μόνο γιατί δεν ήξερα τι να κάνω αν το παρατήσω, αλλά νιώθω πως τώρα ξέρω.
Να φανταστείς πως εγώ θεωρούμε από τους καλούς εκεί μέσα και δεν ξέρω να σου απαντήσω σε αυτά που μου λες.
Είναι κι όλας ότι θέλω στην ζωή μου να κάνω κάτι επιτέλους σωστά, για αυτό ενδιαφέρομαι σε προπτυχιακό επίπεδο για αυτό το τμήμα.
Λοιπόν, στο ψητό. Έχεις κενά, σημαντικά κενά που ένας ηλεκτρονικός μηχανικός δεν πρέπει να έχει. Εφόσον όμως έχεις την όρεξη και πλέον έχεις βάλει έναν στόχο, αυτό είναι πολύ θετικό. Το τμήμα των βιοιατρικών μηχανικών είναι καινοτόμο για τα Ελληνικά δεδομένα, το επίπεδο είναι πολύ καλό τόσο απο ακαδημαικής άποψης αλλά και απο κοινωνικής. Δεν θα δεις δηλαδή τα τραγικά που βίωσες στην Λαμία.

Εγώ θα σου πρότεινα εαν νιώθεις ο,τι το έχεις ,να αποφύγεις τις πανελλήνιες, και να δώσεις με κατατακτήριες. Είναι τρία μαθήματα, μαθηματικά(διαφορικός λογισμός & γραμμική άλγεβρα), φυσική(Ανάλυση κυκλωμάτων & ηλεκτροστατική) και βασικές αρχές χημείας- εισαγωγή στην βιολογία. Πας, παρακολουθείς κανονικά τα μαθήματα απο τις διαλέξεις και πας να τα δώσεις όπως θα έκανες σε μια εξεταστική(με παραπάνω διαδικαστικά φυσικά). Θεωρώ οτι μπορείς να το κάνεις διότι είναι βασικά μαθήματα. Εκτός εαν έχεις γενικά κενά απο το λύκειο σε επίπεδο να μην μπορείς να υπολογίσεις μια απλή παράγωγο. Εαν δεν έχεις κενά απο το λύκειο σε μαθηματικά και φυσική, τότε δεν υπάρχει λόγος να χάνεις χρόνο με τις πανελλήνιες.
 

Ioanna98

Νεοφερμένος

Η Ioanna98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Μην σε παίρνει από κάτω. Προσπάθησε να σπουδάσεις κάτι τώρα έστω και από την αρχή. Ποτέ δεν είναι αργά όταν κάτι το θέλουμε και πάμε συνειδητά. :) Δώσε έμφαση στον προγραμματισμό, μάθε να γράφεις κώδικα μόνη σου και ειδικά στο πολυτεχνείο, θα σε κάνει αρκετά ανταγωνιστική επαγγελματικά. Θα το δεις με τα χρόνια.

Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή με τον κώδικα!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δυστυχώς αυτοί δεν λείπουν απο κανένα ίδρυμα,ειδικά τα πρώτα έτη είναι κόλαση. Είναι αυτοί που έχουν μείνει ακόμα στην νοοτροπία του σχολείου και νομίζουν ο,τι εαν κάνουν λιγότερο μάθημα θα είναι υπέρ τους στο μέλλον. Η πλειοψηφία των καθηγητών χέστηκε, αυτοί τα γνωρίζουν αυτά που έχουν σκοπό να διδάξουν, το να εμποδίζεις την διεξαγωγή του μαθήματος μπορεί να βλάψει μόνο εσένα.
Αυτό, είναι η αίσθηση κι όλας που σε πνίγει, που κάτι σου λέει μέσα σου πως δεν το άξιζες αυτό και θες να πας κάπου να τα δεις από την αρχή και με πιο συνεργάσιμους συμφοιτητές που κόπιασαν για να μπουν στο πανεπιστήμιο. Ότι μπουμπούκια υπάρχουν παντού αυτό το ξέρω αλλά άλλο να είναι το πολύ 5 τέτοια άτομα σε κάθε εξάμηνο και άλλο το 1/3. Φυσικά όμως ξέρω ότι τέτοια άτομα δεν θα πάνε ποτέ μπροστά και θα τους φταίνε πάντα οι άλλοι.
Εγώ θα σου πρότεινα εαν νιώθεις ο,τι το έχεις ,να αποφύγεις τις πανελλήνιες, και να δώσεις με κατατακτήριες. Είναι τρία μαθήματα, μαθηματικά(διαφορικός λογισμός & γραμμική άλγεβρα), φυσική(Ανάλυση κυκλωμάτων & ηλεκτροστατική) και βασικές αρχές χημείας- εισαγωγή στην βιολογία. Πας, παρακολουθείς κανονικά τα μαθήματα απο τις διαλέξεις και πας να τα δώσεις. Θεωρώ οτι μπορείς να το κάνεις διότι είναι βασικά μαθήματα. Εκτός εαν έχεις γενικά κενά απο το λύκειο σε επίπεδο να μην μπορείς να υπολογίσεις μια απλή παράγωγο. Εαν δεν έχεις κενά απο το λύκειο σε μαθηματικά και φυσική, τότε δεν υπάρχει λόγος να χάνεις χρόνο με τις πανελλήνιες.
Όχι βασικά μαθηματικά ξέρω, απλά δυστυχώς βιολογία δεν διάβασα ποτέ και χημεία δεν θυμάμαι τίποτα από το σχολείο. Βιολογία κάνω καλό διάβασμα. Βέβαια παλεύεται, στην χειρότερη αν νιώθω ότι έχω κάποια κενά θα κοιτάω στα σχολικά βιβλία να τα καλύψω. Θα το κοιτάξω από κατατακτήριες, κι αν και με πανελλήνιες να το πήγαινα η βάση δεν είναι απαγορευτική (κάπου 14.000 - 14.500 είναι). Ευτυχώς, δεν έχουν μυριστεί τη σχολή ακόμα και μένει σε βατά επίπεδα η βάση. 😅

Νταξει το θέμα είναι πως θα βολέψω το σχολή - εργασία, γιατί σίγουρα θα έχει εργαστήρια και είμαι σε μια ηλικία που πρέπει να εργαστώ. Το καλό με το πρώτο πτυχίο είναι ότι μπορώ να αρχίσω να δουλεύω στα ιατρικά μηχανήματα ως ηλεκτρονικός Τ.Ε. με όποιες γνώσεις έχω και να αρχίζω να αποκτώ μια εμπειρία.
Όλα τα άλλα βολεύονται 🙂
Το καλό είναι πως όταν μπαίνεις σε μια σχολή σε μεγαλύτερη ηλικία θες να τελειώνεις, οπότε θα προσπαθήσω να το βγάλω όσο πιο νωρίς γίνεται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,274 μηνύματα.
Αυτό, είναι η αίσθηση κι όλας που σε πνίγει, που κάτι σου λέει μέσα σου πως δεν το άξιζες αυτό και θες να πας κάπου να τα δεις από την αρχή και με πιο συνεργάσιμους συμφοιτητές που κόπιασαν για να μπουν στο πανεπιστήμιο. Ότι μπουμπούκια υπάρχουν παντού αυτό το ξέρω αλλά άλλο να είναι το πολύ 5 τέτοια άτομα σε κάθε εξάμηνο και άλλο το 1/3. Φυσικά όμως ξέρω ότι τέτοια άτομα δεν θα πάνε ποτέ μπροστά και θα τους φταίνε πάντα οι άλλοι.
Γενικά μην ασχολείσαι με το τι κάνουν οι συμφοιτητές σου. Παντού υπάρχουν προβληματικές καταστάσεις.
Μερικοί είναι σαν τους τύπους που αναφέρεις, άλλοι έχουν τουπέ και είναι ψώνια, άλλοι είναι κομπλεξικοί...γενικά απο όλα έχει ο μπαξές. Απλά η διαφορά είναι πως εδώ δεν παρεμποδίζουν τις διαλέξεις και απλά σηκώνονται και φέυγουν όσοι δεν γουστάρουν. Απο αυτή την άποψη σίγουρα τα πράγματα είναι καλύτερα αλλά κατά τα άλλα υπάρχουν αρκετοί κουτοπόνηροι.
Όχι βασικά μαθηματικά ξέρω, απλά δυστυχώς βιολογία δεν διάβασα ποτέ και χημεία δεν θυμάμαι τίποτα από το σχολείο. Βιολογία κάνω καλό διάβασμα. Βέβαια παλεύεται, στην χειρότερη αν νιώθω ότι έχω κάποια κενά θα κοιτάω στα σχολικά βιβλία να τα καλύψω. Θα το κοιτάξω από κατατακτήριες, κι αν και με πανελλήνιες να το πήγαινα η βάση δεν είναι απαγορευτική (κάπου 14.000 - 14.500 είναι). Ευτυχώς, δεν έχουν μυριστεί τη σχολή ακόμα και μένει σε βατά επίπεδα η βάση. 😅
Η βιολογία δεν θα σου είναι θέμα,ούτως η άλλως τα παιδιά μπαίνουν κυρίως απο το 2ο πεδίο οπότε και εκείνα κάνουν βιολογία σοβαρά για πρώτη φορά στο πανεπιστήμιο. Η χημεία απο την άλλη δεν είναι καθόλου δύσκολη σε σχέση με την φυσική και τα μαθηματικά. Ξεκίνα να διαβάζεις για λίγους μήνες τα βιβλία του λυκείου,για να αρχίσεις να θυμάσαι τα πιο σημαντικά.

Ναι μπορέις και μέσω πανελληνίων, η βάση είναι ακόμα χαμηλά, λογικά θα ανέβει εαν τελικά κατοχυρωθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα. Οπότε πράγματι είναι εποχή-ευκαιρία.

Απλά στο λέω για να μην μπεις στην ψυχοφθόρα διαδικασία των πανελληνίων και να πρέπει να κάτσεις να ασχολείσαι πάλι με κάτι θεωρήματα σε στυλ ΘΜΤ,Rolle, υπαρξιακά ερωτήματα τα οποία είναι όλα περιττά και την απαίσια έκθεση. Επειδή έχεις ψηθεί και γουστάρεις, πιστεύω οτι ίσως απολαύσεις περισσότερο την διαδικασία του διαβάσματος των μαθημάτων της σχολής. Εννοείται όμως επέλεξε ο,τι σου φαίνεται εσένα πιο άνετο.
Νταξει το θέμα είναι πως θα βολέψω το σχολή - εργασία, γιατί σίγουρα θα έχει εργαστήρια και είμαι σε μια ηλικία που πρέπει να εργαστώ.
Αυτό θα το δεις στην πράξη. Το ωρολόγιο πρόγραμμα γενικά είναι ένα αίσχος για να μην πω τίποτα χειρότερο. Οι απαιτήσεις απο εξάμηνο σε εξάμηνο αλλάζουν δραματικά, οπότε άστο να το δεις στην ώρα του αυτό. Λίγο εκεί συννενόηση με συμφοιτητές και καθηγητές και κάπως θα τα βολεύεις πιστεύω.
Το καλό με το πρώτο πτυχίο είναι ότι μπορώ να αρχίσω να δουλεύω στα ιατρικά μηχανήματα ως ηλεκτρονικός Τ.Ε. με όποιες γνώσεις έχω και να αρχίζω να αποκτώ μια εμπειρία.
Ενδέχεται να πρέπει να λάβεις κάποιες πιστοποιήσεις,πρέπει να το ψάξεις αυτό.
Αλλά ναι σίγουρα θα ήταν σοφή κίνηση να βρεις εργασία πάνω σε κάτι σχετικό. Κάνε ο,τι μπορείς για αυτό, αλλά εαν δεν βρεις δεν πειράζει, δούλεψε και σε κάτι άλλο,παίζουν πολλοί οι αυτοματισμοί γενικά στην Ελλάδα για τους ηλεκτρονικούς κυρίως, και μετά πιο εξειδικευμένα πράγματα αλλά αυτά θέλουν κονέ,δεν πας τυχαία.
Όλα τα άλλα βολεύονται 🙂
Το καλό είναι πως όταν μπαίνεις σε μια σχολή σε μεγαλύτερη ηλικία θες να τελειώνεις, οπότε θα προσπαθήσω να το βγάλω όσο πιο νωρίς γίνεται.
Να την βγάλεις όσο πιο νωρίς γίνεται εννοείται, αλλά στο ενδιάμεσο προσπάθησε να αξιοποιήσεις και πλήρως τον χρόνο που θα είσαι εκεί για να μάθεις όσα περισσότερα μπορείς. Γενικά η σχολή θα σου δώσει μόνο βάσεις, ούτε το 5% όσων θα χρειαστεί να μάθεις αργότερα μόνη σου αφού τελειώσεις. Ωστόσο εαν και μικρό, είναι ένα σημαντικό ποσοστό για την εκκίνηση της καριέρας σου.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top