Τι ύλη πρεπει να βγάλω στη Β' Λυκείου, για να εισαχθώ του χρόνου σε υψηλόβαθμη σχολή; (Θεωρητική )

Dimitris9

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dimitris9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 315 μηνύματα.
Ένας μαθητής που θα ξεκινήσει τη Β λυκείου ( θεωρητική) και έχει στόχο υψηλόβαθμη σχολή (17.700+) τι ύλη πρεπει να βγάλει στην Β λυκείου;

τι πιστεύετε ή εσείς τι κάνατε;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 2,449 μηνύματα.
Ένας μαθητής που θα ξεκινήσει τη Β λυκείου ( θεωρητική) και έχει στόχο υψηλόβαθμη σχολή (17.700+) τι ύλη πρεπει να βγάλει στην Β λυκείου;

τι πιστεύετε ή εσείς τι κάνατε;
καταρχας ή καταρχην δεν ξερω ποιο ειναι σωστο ρηματα ξες να κλεινεις ολα??συντακτικο ξες καλο??αναφερομαι ιστορια.ιστορια και λατινικα δεν νομιζω οτι χρειαζεσαι υποβαθρο
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 860 μηνύματα.
Σου προτείνω να κάνεις τώρα το καλοκαίρι μία ΓΕΡΗ επανάληψη της γραμματικής και του συντακτικού που διδάχτηκες και στις 3 τάξεις του γυμνασίου στα αρχαία από πρωτότυπο. Ουσιαστικά τη γραμματική και το συντακτικό του γυμνασίου τα επανέλαβες στην α λυκείου εφόσον αυτές τις γνώσεις κλήθηκες να τις εφαρμόσεις στα διδαχθέντα αποσπάσματα από Ξενοφώντος Ελληνικά και Θουκυδίδου Κερκυραϊκά. Αν δε νοιώθεις πολύ σίγουρος μια επανάληψη (με τη βοήθεια κάποιου καθηγητή θα ήταν ιδανικό) θα σε βοηθήσει να ξεκινήσεις δυναμικά στη β λυκείου στην οποία ξεκινάει η διδασκαλία του αγνώστου κειμένου και καλείσαι να επιστρατεύσεις τις γραμματικές σου και συντακτικές γνώσεις σε μη διδαγμένο κείμενο. Έκθεση-λογοτεχνία αν διάβαζες συστηματικά όλη την χρονιά μην ακουμπήσεις. Αν δεν ήσουν όμως τόσο συνεπής επανέλαβε μόνο τους θεματικούς κύκλους της διδακτέας ύλης της α λυκείου (Γλώσσα, Γλωσσομάθεια, Αναλφαβητισμός κ.λ.π). Η αλήθεια είναι ότι η α λυκείου είναι μία τάξη στην οποία μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα, καθώς υπάρχει άνεση χρόνου, αλλά δυστυχώς οι μαθητές δεν την εκμεταλλεύονται όπως πρέπει με συνέπεια να πρέπει να πιεστούν περισσότερο στη β λυκείου. Αν μάθαιναν τα παιδιά να είναι πιο πειθαρχημένα και να διαβάζουν πιο συστηματικά και μεθοδικά από την α λυκείου θα βλέπαμε πολύ καλύτερα αποτελέσματα στην β και γ λυκείου.

Στη β λυκείου σε καμία περίπτωση μην αφήσεις κενά σε γραμματική και συντακτικό και γενικά δώσε βάρος πάρα πολύ στο άγνωστο. Όταν θα σου βάζει ο καθηγητής του φροντιστηρίου ή του σχολείου άγνωστο θα ασχολήσε σοβαρά και δεν θα κάνεις πασαλείμματα. Εκτός από τη γραμματική και το συντακτικό που ήδη έχεις διδαχθείς στις προηγούμενες τάξεις, στις ανθρωπιστικές σπουδές της β λυκείου θα διδαχθείς και κάποια επιπλέον γραμματικά ή συντακτικά φαινόμενα (ρήματα σε -μι, πλάγιος λόγος κ.λ.π) ενώ παράλληλα θα εμβαθύνεις περισσότερο σε αυτά που ήδη ξέρεις. Όσον αφορά τα λατινικά της β λυκείου μην αφήσεις κενά γραμματικής και συντακτικού (κλίσεις ουσιαστικών, συζυγίες κ.λ.π) γιατί αυτά θα θεωρούνται δεδομένα στη γ λυκείου. Έκθεση-λογοτεχνία συστηματικό διάβασμα. Η β λυκείου είναι η πιο κρίσιμη τάξη και όχι τόσο η γ λυκείου γιατί σε αυτήν τίθενται στέρεες βάσεις και έχεις κάποια σχετική άνεση χρόνου να καλύψεις κενά και αδυναμίες που είχες από προηγούμενες τάξεις. Όσον αφορά την ιστορία και το γνωστό κείμενο των αρχαίων της γ λυκείου, είναι αλήθεια ότι πολλοί τα αρχίζουν με σχετικά χαλαρούς ρυθμούς από τη β λυκείου. Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν είναι κακή ιδέα αλλά και να μην τα αρχίσεις δεν τρέχει και κάτι. Προτεραιότητα δώσε σε άγνωστο αρχαίων, γραμματική και συντακτικό λατινικών και σε έκθεση-λογοτεχνία.
 

SlimShady

Δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 528 μηνύματα.
Ο πλάγιος λόγος και η μετατροπή του σε ευθύ δεν προβλέπεται στην ύλη της Β' λυκείου.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 860 μηνύματα.
Ο πλάγιος λόγος και η μετατροπή του σε ευθύ δεν προβλέπεται στην ύλη της Β' λυκείου.
Μπορεί να διδαχθεί αν το θελήσει ο διδάσκων. Η οδηγία που δίνει το υπουργείο Παιδείας για τα αρχαία προσανατολισμού της β λυκείου είναι ότι για τις ανάγκες του αγνώστου κειμένου μπορεί να διδαχθεί αφού όμως λάβει υπόψη του ο καθηγητήςσυνολικά το επίπεδο των μαθητών στους οποίους διδάσκει. Μπορείς να το επιβεβαιώσεις και εδώ : https://www.google.com/amp/s/filolo...kou-lykeioy-2020-2021-ypourgeio-paideias/amp/
Άνοιξε το αρχείο pdf και πήγαινε στη σελίδα 17..
 

Dimitris9

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dimitris9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 315 μηνύματα.
καταρχας ή καταρχην δεν ξερω ποιο ειναι σωστο ρηματα ξες να κλεινεις ολα??συντακτικο ξες καλο??αναφερομαι ιστορια.ιστορια και λατινικα δεν νομιζω οτι χρειαζεσαι υποβαθρο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και Μεταπτυχιούχος . Έχει γράψει 1,073 μηνύματα.
Ένας μαθητής που θα ξεκινήσει τη Β λυκείου ( θεωρητική) και έχει στόχο υψηλόβαθμη σχολή (17.700+) τι ύλη πρεπει να βγάλει στην Β λυκείου;

τι πιστεύετε ή εσείς τι κάνατε;

Αν έχεις στόχο υψηλόβαθμη σχολή πήγαινε φροντιστήριο και θα σου πούν εκεί.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top