Τι γνώσεις Μαθηματικών απαιτούνται από το Λύκειο για το πανεπιστήμιο - οικονομικά;

KTr!

Νεοφερμένος

Ο KTr! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 46 μηνύματα.
Καλησπέρα. Ποιο είναι το επίπεδο μαθηματικών (βάση λυκείου) που χρειάζεται για πρώτο έτος σε οικονομικές σχολές; Τι γνώσεις απαιτούνται από το ΓΕΛ; Αυτό είναι το περιεχόμενο του μαθήματος:
1663765595342.png
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Στο πανεπιστήμιο υποτίθεται τα μαθαίνεις ολα από την αρχή. Υποθετικά δλδ, δεν χρειάζεσαι γερές βάσεις σε αυτά που έκανες στο λύκειο από οριζουσες κλπ. Τωρα, η υλη που βλέπεις είναι ενδεικτική, δεν ξέρω καμια σχολή που οντως να καλύπτει ολη την υλη που λενε ότι θα κάνουν.
Οριζουσες, πίνακες με μέθοδο gauss/Cramer κ παραγωγους έχεις κάνει στο λύκειο, εύκολα είναι, δεν θα δυσκολευτείς ιδιαίτερα. Ακόμα και να μην τα ξέρεις δλδ, δεν έχουν τρομερές δυσκολίες.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,499 μηνύματα.
Καλησπέρα. Ποιο είναι το επίπεδο μαθηματικών (βάση λυκείου) που χρειάζεται για πρώτο έτος σε οικονομικές σχολές; Τι γνώσεις απαιτούνται από το ΓΕΛ; Αυτό είναι το περιεχόμενο του μαθήματος:
View attachment 108876
Οι γνωσεις μαθηματικων λυκειου κατευθυνσης ειναι απαραιτητες
η μεγαλη διαφορα πανεπιστημιου λυκειου ειναι οτι στο λυκειο γινεται εκμαθηση και τριβη με το αντικειμενο στο πανεπιστημιο γινεται απλη επιδειξη με ταχυτητα αν οχι φωτος καπου εκει και μετα μοναχος σου , οποτε θελεις τα μαθηματικα λυκειου για να ακουμπήσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTr!

Νεοφερμένος

Ο KTr! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 46 μηνύματα.
Άρα από όλο το λύκειο τι πρέπει σγρ να ξέρεις;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
Καλησπέρα. Ποιο είναι το επίπεδο μαθηματικών (βάση λυκείου) που χρειάζεται για πρώτο έτος σε οικονομικές σχολές; Τι γνώσεις απαιτούνται από το ΓΕΛ; Αυτό είναι το περιεχόμενο του μαθήματος:
View attachment 108876

Χρειάζεσαι μόνο γερές βάσεις στον λογισμό απο την Γ λυκείου. Επειδή το μάθημα λέγεται διαφορικός λογισμός μην θεωρήσεις όμως πως θα κάνεις απο την αρχή την ύλη της Γ λυκείου. Είναι προαπαιτούμενο.

Επίσης για την γραμμική άλγεβρα,θα πρόσθετα πως χρειάζεται να ξέρεις πάρα πολύ καλά, εως άριστα τολμώ να πω, την ύλη των μαθηματικών κατεύθυνσης της Β'λυκείου. Διαφορετικά θα καταλήξεις να εφαρμόζεις απλά αλγόριθμους χωρίς να καταλαβαίνεις γιατί κάνεις ο,τι κάνεις και γιατί δουλεύει. Διότι η γραμμική άλγεβρα έχει πολλούς αλγόριθμους ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που στην εποχή μας κατέχει εξέχουσα θέση, πιο πολύ και απο τον λογισμό. Και ο λόγος αυτός είναι πως οι υπολογιστές λατρεύουν τους αλγόριθμους και δουλεύουν εγγενώς με πίνακες. Και το εννοώ αυτό, ακόμα και σε επίπεδο hardware. Ας πούμε ακόμα και για training μέσω machine learning, οι GPU χρησιμοποιούν ειδικούς πυρήνες(tensor cores) που είναι εξειδικευμένοι στο να κάνουν super-fast πράξεις με πίνακες.

Αλλά εαν δεν έχεις βάσεις απο την διανυσματική άλγεβρα του σχολείου, δεν θα καταλαβαίνεις τι κάνουν αυτοί οι αλγόριθμοι. Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και με τα υπόλοιπα απλά σε λιγότερο βαθμό. Εαν δεν έχεις εξοικείωση με τις παραγώγους και τα ολοκληρώματα, θα είναι αδύνατο να καταλάβεις γιατί η Εσσιανή σε βοηθάει στην βελτιστοποίηση συναρτήσεων ή γιατί η ανάπτυξη μιας συνάρτησης μέσω μιας σειράς Taylor δουλεύει όπως δουλεύει.

Φυσικά μπορείς να περάσεις τα μαθήματα και χωρίς να καταλαβαίνεις σε μεγάλο βαθμό τι συμβαίνει. But trust me on this, τα μαθηματικά δεν είναι μάθημα που θες να έχεις φύγει χωρίς να έχεις αντίληψη του τι κάνεις και γιατί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,499 μηνύματα.
Άρα από όλο το λύκειο τι πρέπει σγρ να ξέρεις;
τιποτα και ολα
Τα μαθηματικα εχουν δυο πραματα μαθηματικη σκεψη και μεθοδολογια.
Η μεθοδολογια ξεχνιεται συντομα ενω η μαθηματικη σκεψη ευκολα ανακαλειται.
Στην αναλυση ενα πολλα ταιριαζουν με το λυκειο και νοημονες δακαλοι θα πουν για κατανοηση δεστε το βιβλιο σας της Γ λυκειου. Στην αναλυση δυο, γραμμικη , διαφορικες, εχεις φυγει για αλλου..νεες μεθοδολογιες
Διαβασες αρκετα μαθηματικα στο λυκειο ,εχεις μαθει κολυμπι δεν θα εχεις θεμα ...Τα μαθηματικα του πανεπιστημιου ειναι πιο ουσιαστικα απο τα μαθηματικα του φροντιστηριου

ωχ μπουρδες λεω ,,,αυτα που λεω ειναι για τα πολυτεχνια...στα οικονομικα θα σου ειναι πολυ πιο απλα
 

2005

Νεοφερμένος

Η 2005 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
kalhmera εχει καποιος να μου προτεινει κα[ποιο καλο βοηθημα μαθηματικων γ λυκειου? Γιατι του παπαδακη που εχω (το μπλε με αεροστατο απεξω) εχει νομιζω πολλες δυσκολες και περιττες ασκησεις?,
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
kalhmera εχει καποιος να μου προτεινει κα[ποιο καλο βοηθημα μαθηματικων γ λυκειου? Γιατι του παπαδακη που εχω (το μπλε με αεροστατο απεξω) εχει νομιζω πολλες δυσκολες και περιττες ασκησεις?,
μπάρλας ή Στεργίου

Εγώ είχα και Στεργίου και Μπάρλα
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Για όλο αυτό το μπέρδεμα εύθυνεται το γεγονός ότι όταν καθιερώθηκε το σύστημα των ομάδων προσανατολισμού το σχολικό έτος 2015-16 έβαλαν τμήματα οικονομίας και δοίκησης μαζί με τμήματα πληροφορίκης, με αποτέλεσμα τα μαθηματικά για προγραμματιστές που παρακολουθόυν όσοι θέλουν να πάνε σε τμήματα πληροφορικής να τα διδασκούν και όσοι θέλουν να πάνε οικονομικό, λογιστική ή ΟΔΕ. Το αποτέλεσμα είναι να μήν ξέρουν τι άπο όλα αυτά θα χρειαστούν (τόσο σε επίπεδο σχολής/μεταπτυχιακού όσο και σε επίπεδο δουλείας) και τι θα τους είναι άχρηστο. Ενώ όσοι μπαίνουν στα περισότερα τμήματα Πληροφορικής είσαγονται χωρίς να έχουν διδαχθεί Φυσική που είναι βασική για την Επιστήμη της Πληροφορικής.

Ίσως να έπρεπε να γίνει το εξής: το 4ο πεδίο να γίνει "Επιστημών Πληροφορικής" (ώς μέρος της θετικής) όπου στο μηχανογραφικό θα βρισκονταί όλα τα 4ετή τμήματα δηλαδή:

  • Το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής του Χαροκοπείου
  • Τα τέσσερα τμήματα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ΕΚΠΑ, Άρτα, Τρίπολη, Λαμία)
  • Το τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης
  • Το τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στην Βιοϊατρική στην Λαμία
  • Οι δύο κατευθύνσεις του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του ΠΑΜΑΚ
  • Και τα έξι τμήματα Πληροφορικής (ΟΠΑ, ΠΑΠΕΙ, ΔΙΠΑΕ, Ιόνιο, Καστορία, ΑΠΘ)​

Οι υποψήφιοι θα δίνουν εξετάσεις σε Πληροφορική, Μαθηματικά, Φυσική και Έκθεση (τα παραπάνω τμήματα θα συνεχίσουν να βρίσκονται και στο 2ο πεδίο για να έχουν μία εναλλακτική οι υποψήφιοι των πολυτεχνικών σχολών σε περίπτωση που κάτι στραβώσει). Οι οικονομικές σχολές (Οικονομικό, Λογιστική, ΟΔΕ κλπ) πάνε σε καινούριο 5ο πεδίο "Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών" μαζί με Κοινονιωλογίες, Ψυχολογία, ΜΜΕ κλπ όπως στη 4η δέσμη, με εξεταζόμενα μαθήματα: Μαθηματικά (επιπέδου 4ης δέσμης), Κοινωνιολογία, ΑΟΘ και Έκθεση.

Το καλό θα είναι ότι οι υποψήφιοι των τμημάτων Πληροφορικής θα διδάσκονται και εξετάζονται σε μαθήματα που θα τους είναι χρήσιμα. Απο την άλλη υπάρχουν λόγοι για να διατηριθεί το 4ο πεδίο έτσι όπως είναι όπως:

  • Στην ΟΔΕ του ΟΠΑ ύπαρχει κατεύθυνση "Πληροφοριακών Συστημάτων" που με τις γνώσεις που θα πάρει κάποιος μπορεί να ασχοληθεί με paytech.
  • Υπάρχει σχολή στο 4ο πεδίο που λέγεται "Δοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας" και συνδιάζουν Πληροφορική και Οικονομία
  • Τα τμήματα πληροφρικής ΟΠΑ, ΠΑΠΕΙ και ΠΑΜΑΚ δίνουν δικαιώματα οικονομολόγου.
Τώρα τι είναι το καλύτερο δεν ξέρω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
kalhmera εχει καποιος να μου προτεινει κα[ποιο καλο βοηθημα μαθηματικων γ λυκειου? Γιατι του παπαδακη που εχω (το μπλε με αεροστατο απεξω) εχει νομιζω πολλες δυσκολες και περιττες ασκησεις?,
Το καλύτερο για έναν μέσο μαθητή είναι μακράν ο Μπάρλας.

Οι ασκήσεις του είναι στο πνεύμα των Πανελληνίων, είναι όλες λυμένες για να μην χρονοτριβείς και πάνω από όλα ΒΓΑΙΝΟΥΝ! Δηλαδή με ένα μέσο διάβασμα μπορείς να τις κάνεις όλες και να πεις ότι τα "κατέχεις".

Εμένα αυτό με βοήθησε πολύ όταν έδινα.

Από την άλλη ο Παπαδάκης έχει τόσες πολλές και τόσο πυκνές που σε πιάνει μια αηδία μόνο και μόνο που τις βλέπεις δεν ξέρω πώς να το περιγράψω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Για όλο αυτό το μπέρδεμα εύθυνεται το γεγονός ότι όταν καθιερώθηκε το σύστημα των ομάδων προσανατολισμού το σχολικό έτος 2015-16 έβαλαν τμήματα οικονομίας και δοίκησης μαζί με τμήματα πληροφορίκης, με αποτέλεσμα τα μαθηματικά για προγραμματιστές που παρακολουθόυν όσοι θέλουν να πάνε σε τμήματα πληροφορικής να τα διδασκούν και όσοι θέλουν να πάνε οικονομικό, λογιστική ή ΟΔΕ. Το αποτέλεσμα είναι να μήν ξέρουν τι άπο όλα αυτά θα χρειαστούν (τόσο σε επίπεδο σχολής/μεταπτυχιακού όσο και σε επίπεδο δουλείας) και τι θα τους είναι άχρηστο. Ενώ όσοι μπαίνουν στα περισότερα τμήματα Πληροφορικής είσαγονται χωρίς να έχουν διδαχθεί Φυσική που είναι βασική για την Επιστήμη της Πληροφορικής.

Ίσως να έπρεπε να γίνει το εξής: το 4ο πεδίο να γίνει "Επιστημών Πληροφορικής" (ώς μέρος της θετικής) όπου στο μηχανογραφικό θα βρισκονταί όλα τα 4ετή τμήματα δηλαδή:

  • Το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής του Χαροκοπείου
  • Τα τέσσερα τμήματα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ΕΚΠΑ, Άρτα, Τρίπολη, Λαμία)
  • Το τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης
  • Το τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στην Βιοϊατρική στην Λαμία
  • Οι δύο κατευθύνσεις του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του ΠΑΜΑΚ
  • Και τα έξι τμήματα Πληροφορικής (ΟΠΑ, ΠΑΠΕΙ, ΔΙΠΑΕ, Ιόνιο, Καστορία, ΑΠΘ)​

Οι υποψήφιοι θα δίνουν εξετάσεις σε Πληροφορική, Μαθηματικά, Φυσική και Έκθεση (τα παραπάνω τμήματα θα συνεχίσουν να βρίσκονται και στο 2ο πεδίο για να έχουν μία εναλλακτική οι υποψήφιοι των πολυτεχνικών σχολών σε περίπτωση που κάτι στραβώσει). Οι οικονομικές σχολές (Οικονομικό, Λογιστική, ΟΔΕ κλπ) πάνε σε καινούριο 5ο πεδίο "Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών" μαζί με Κοινονιωλογίες, Ψυχολογία, ΜΜΕ κλπ όπως στη 4η δέσμη, με εξεταζόμενα μαθήματα: Μαθηματικά (επιπέδου 4ης δέσμης), Κοινωνιολογία, ΑΟΘ και Έκθεση.

Το καλό θα είναι ότι οι υποψήφιοι των τμημάτων Πληροφορικής θα διδάσκονται και εξετάζονται σε μαθήματα που θα τους είναι χρήσιμα. Απο την άλλη υπάρχουν λόγοι για να διατηριθεί το 4ο πεδίο έτσι όπως είναι όπως:

  • Στην ΟΔΕ του ΟΠΑ ύπαρχει κατεύθυνση "Πληροφοριακών Συστημάτων" που με τις γνώσεις που θα πάρει κάποιος μπορεί να ασχοληθεί με paytech.
  • Υπάρχει σχολή στο 4ο πεδίο που λέγεται "Δοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας" και συνδιάζουν Πληροφορική και Οικονομία
  • Τα τμήματα πληροφρικής ΟΠΑ, ΠΑΠΕΙ και ΠΑΜΑΚ δίνουν δικαιώματα οικονομολόγου.
Τώρα τι είναι το καλύτερο δεν ξέρω.
Δεν ξέρω τι πας να πεις.

Σε όλες τις θετικές σχολές (πλέον ΚΑΙ στις θεωρητικές) τα μαθηματικά Γ Λυκείου τα συναντάς θες δεν θες: παραγωγίσεις, ολοκληρώματα, πεδία ορισμού ΣΥΝ βασικές έννοιες στατιστικής.

Εαν υπάρχει ενα μάθημα που ΔΕΝ πρέπει να πειραχτεί (που ήδη το έχουν κάνει σκατά βγάζοντας τους μιγαδικούς) είναι τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης.

Τώρα αυτό που λες για την φυσική δεν ξέρω που το είδες. Έχοντας κάνει περίπου 12 μαθήματα με "υπολογιστές" στο πανεπιστήμιο μπορώ να σου εγγυηθώ ότι όλα απαιτούν μαθηματικά και κανένα φυσική (εκτός πχ. μοντελοποίηση ρευστών οκ).

Τα ουσιώδη πληροφορικά μαθήματα που διδάσκονται παντού: θεωρία γραφημάτων, θεωρία αυτομάτων και τυπικών γλωσσών, προγραμματισμός Ι και ΙΙ, σχεδίαση και ανάλυση αλγορίθμων έχουν όλα μαθηματικό υπόβαθρο.
 

ggl

Νεοφερμένος

Ο ggl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
με αποτέλεσμα τα μαθηματικά για προγραμματιστές που παρακολουθόυν όσοι θέλουν να πάνε σε τμήματα πληροφορικής να τα διδασκούν και όσοι θέλουν να πάνε οικονομικό, λογιστική ή ΟΔΕ. Το αποτέλεσμα είναι να μήν ξέρουν τι άπο όλα αυτά θα χρειαστούν (τόσο σε επίπεδο σχολής/μεταπτυχιακού όσο και σε επίπεδο δουλείας) και τι θα τους είναι άχρηστο.
Δε νομίζω ότι υπάρχουν "άχρηστα" μαθηματικά για αυτούς που θα πάνε σε οικονομικές σχολές

Δεν ξέρω γιατί, αλλά υπάρχει η αντίληψη ότι τα οικονομικά είναι αποκομενα από τα μαθηματικά και ξέρω γω χρειάζονται ελάχιστα, που γενικά είναι λανθασμένη μια τέτοια αποψη
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Τώρα αυτό που λες για την φυσική δεν ξέρω που το είδες.

Στα τμήματα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών και στο csd της Κρήτης εκτός απο μαθήματα software και Μαθηματικών κάνουν και πολλά μαθήματα Φυσικής και Ηλεκτρονικής η οποία Ηλεκτρονική βασίζεται στην φυσική. Κοινώς άμα δεν ξέρεις φυσική δεν μπορείς να κατανοήσεις Ηλεκτρονική.

Επιπλέον απο αυτά τα τμήματα εκτός απο γνώσεις Πληροφορικής παίρνεις και γνώσεις Τηλεπικοινωνιών. Για να λειτουργίσει ένα Τηλεπικοινωνιακό σύστημα παίζουν -μεταξύ άλλων- ρόλο οι νόμοι της Φυσικής (Κατι που μου έμεινε απο αυτά που μας έλεγε ο καθηγητής της Γεωγραφίας στην Α' Γυμνασίου είναι οτι η Ιονόσφαίρα παίζει ρόλο στις Τηλεπικοινωνίες).

Ο λόγος για τον οποίον μπήκαν τα τμήματα Πληροφορικής στο 4ο πεδίο έχει τις ρίζες τους στο οτι στην παλιά 4η δέσμη (αντίστοιχη με το 4ο πεδίο) μπορούσες να περάσεις στο τμήμα Εφαρμοσμένης Πληρφορικής του ΠΑΜΑΚ: Οπότε είπαν "Αφού υπήρχε στην αντιστοιχη δέσμη μία σχολή Πληροφορικής ας βάλουμε και άλλες στο 4ο πεδίο".
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
τα τμήματα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών και στο csd της Κρήτης εκτός απο μαθήματα software κάνουν και πολλά μαθήματα Ηλεκτρονικής η οποία Ηλεκτρονική βασίζεται στην φυσική. Κοινώς άμα δεν ξέρεις φυσική δεν μπορείς να κατανοήσεις Ηλεκτρονική.

Επιπλέον απο αυτά τα τμήματα εκτός απο γνώσεις Πληροφορικής παίρνεις και γνώσεις Τηλεπικοινωνιών. Για να λειτουργίσει ένα Τηλεπικοινωνιακό σύστημα παίζουν -μεταξύ άλλων- ρόλο οι νόμοι της Φυσικής (Κατι που μου έμεινε απο αυτά που μας έλεγε ο καθηγητής της Γεωγραφίας στην Α' Γυμνασίου είναι οτι η Ιονόσφαίρα παίζει ρόλο στις Τηλεπικοινωνίες).
Έχεις απόλυτο δίκιο, λάθος μου που δεν το σκέφτηκα. Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τέτοιους τομείς.
Ο λόγος για τον οποίον μπήκαν τα τμήματα Πληροφορικής στο 4ο πεδίο έχει τις ρίζες τους στο οτι στην παλιά 4η δέσμη (αντίστοιχη με το 4ο πεδίο) μπορούσες να περάσεις στο τμήμα Εφαρμοσμένης Πληρφορικής του ΠΑΜΑΚ: Οπότε είπαν "Αφού υπήρχε στην αντιστοιχη δέσμη μία σχολή Πληροφορικής ας βάλουμε και άλλες στο 4ο πεδίο".
Ξεκάθαρα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Tι είναι τα Μαθηματικά; :ermm: Τι γνώσεις Μαθηματικών απαιτούνται στο ischool για να γνωρίσεις νέο κόσμο;
 

Guest 909602

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σύμφωνα με τον Βαρουφάκη στο παραπάνω βίντεο υπάρχουν πολλά είδη οικονομικών π.χ. απλοικα, σοφιστικε οικονομικα κ.λ.π. Οποτε δεν απαιτουν ολα το ιδιο επιπεδο μαθηματικων φανταζομαι.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Tι είναι τα σοφιστικέ οικονομικά; :ermm: Θεωρία χωρίς κάποια μαθηματική ερμηνεία είναι φιλοσοφία. Ακόμη και η φιλοσοφία για την διατύπωση της λογικής χρησιμοποιεί μαθηματικούς ποσοδείκτες. Ορισμένες φορές νιώθω ότι στην χώρα των (αρχαίων) μαθηματικών κάτι έχει γίνει και ο κόσμος έχει βγάλει τα μαθηματικά από τη ζωή του βλέποντάς τα ως ένα σχολικό μάθημα για ιδιαίτερα 4 ευρώ την ώρα. Λυπηρό.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
Στα τμήματα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών και στο csd της Κρήτης εκτός απο μαθήματα software και Μαθηματικών κάνουν και πολλά μαθήματα Φυσικής και Ηλεκτρονικής η οποία Ηλεκτρονική βασίζεται στην φυσική. Κοινώς άμα δεν ξέρεις φυσική δεν μπορείς να κατανοήσεις Ηλεκτρονική.

Επιπλέον απο αυτά τα τμήματα εκτός απο γνώσεις Πληροφορικής παίρνεις και γνώσεις Τηλεπικοινωνιών. Για να λειτουργίσει ένα Τηλεπικοινωνιακό σύστημα παίζουν -μεταξύ άλλων- ρόλο οι νόμοι της Φυσικής (Κατι που μου έμεινε απο αυτά που μας έλεγε ο καθηγητής της Γεωγραφίας στην Α' Γυμνασίου είναι οτι η Ιονόσφαίρα παίζει ρόλο στις Τηλεπικοινωνίες).

Ο λόγος για τον οποίον μπήκαν τα τμήματα Πληροφορικής στο 4ο πεδίο έχει τις ρίζες τους στο οτι στην παλιά 4η δέσμη (αντίστοιχη με το 4ο πεδίο) μπορούσες να περάσεις στο τμήμα Εφαρμοσμένης Πληρφορικής του ΠΑΜΑΚ: Οπότε είπαν "Αφού υπήρχε στην αντιστοιχη δέσμη μία σχολή Πληροφορικής ας βάλουμε και άλλες στο 4ο πεδίο".
Σε προπτυχιακό επίπεδο,ρεαλιστικά η φυσική που χρειάζεται κανείς σε ένα τμήμα πληροφορικής είναι λίγη εως καθόλου -εαν το επιθυμεί βάσει των επιλογής που θα επιλέξει- καθώς τα περισσότερα μαθήματα δεν εστιάζουν στο φυσικό επίπεδο των τηλεπικοινωνιών(ραδιοζεύξεις π.χ.) αλλά στα ανώτερα(που άπτονται των πρωτοκόλλων επικοινωνίας).

Τώρα η αλήθεια να λέγεται, εαν ο άλλος δεν έχει καμία επαφή με την φυσική του προβλήματος με το οποίο ασχολείται ή των πρακτικών δυσκολιών που το συνοδεύουν...τι να λέμε. Δηλαδή το να ξέρει μόνο τα μαθηματικά και να βγάζει μη ρεαλιστικά ή ακόμα και μη υλοποιήσιμα σε επίπεδο design ή μελέτης πράγματα, και να μην το αντιλαμβάνεται, είναι πρόβλημα και προφανώς επαγγελματικά δεν θα έχει και πολύ μέλλον σε αυτόν τον χώρο αυτό το άτομο.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Ακόμη και η φιλοσοφία για την διατύπωση της λογικής χρησιμοποιεί μαθηματικούς ποσοδείκτες.
Εαν περιορίζεις την "φιλοσοφία" στην αναλυτική φιλοσοφία των τελευταίων πενήντα ετών η οποία έχει αποτύχει παντελώς τότε ίσως αυτό που λες να έχει δίκιο.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top