Τι Τμήμα πρέπει να επιλέξω για να εργαστώ ως πιλότος;

xristos91

Νεοφερμένος

Ο xristos91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Υπαρχει καποιος τροπος να γινει καποιοσ πιλοτος (πολιτικη αεροπορια)χωρις να παει ικαρων?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AstynomoS

Νεοφερμένος

Ο Κλεισθένης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Υπαρχει καποιος τροπος να γινει καποιοσ πιλοτος (πολιτικη αεροπορια)χωρις να παει ικαρων?
Όχι φίλε μου δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τετοιες σχολές που να δίνουν διπλώματα.. Στο εξωτερικό υπάρχουν από ότι ξέρω αλλά η Ελλάδα είναι Ελλάδα....Αν γίνεται να πας το εξωτερικο σε σχολή τετοια λογικά θα γίνεται....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Υπαρχει καποιος τροπος να γινει καποιοσ πιλοτος (πολιτικη αεροπορια)χωρις να παει ικαρων?

Ούτε από Ικάρων πηγαίνει κανείς πολιτική φίλος.

(off topic)

Α σ αρέσει το σπορ πήγαινε για PPL για να κάνεις την κ@υλα σου ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sosat

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Διαβασε το username αναποδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γιαννιτσά (Πέλλας). Έχει γράψει 257 μηνύματα.
Ούτε από Ικάρων πηγαίνει κανείς πολιτική φίλος.

(off topic)

Α σ αρέσει το σπορ πήγαινε για PPL για να κάνεις την κ@υλα σου ;)

Βασικα οι συνταξιουχοι ικαροι πανε πολιτικοι αεροπορια και πληρωνονται αδρα ... ετσι εχω ακουσει τουλαχιστον
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
Όχι φίλε μου δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τετοιες σχολές που να δίνουν διπλώματα.. Στο εξωτερικό υπάρχουν από ότι ξέρω αλλά η Ελλάδα είναι Ελλάδα....Αν γίνεται να πας το εξωτερικο σε σχολή τετοια λογικά θα γίνεται....
Φίλε μου μην απαντάς αν δεν γνωρίζεις.Φυσικά και υπάρχουν στην Ελλάδα σχολές επαγγελματιών πιλότων.Έχουμε τις εξής:Global,Egnatia,μία στη Κρήτη και μία στη Ρόδο.Πιθανώς να υπάρχουν και άλλες.Αυτές είναι για τα επαγγελματικά.Για ερασιτεχνικό πτυχίο μπορείς να πας σε μια αερολέσχη και υπάρχουν πάρα πολλές.Για το φίλο λοιπόν που ρωτάει λέω ότι όχι μόνο γίνεται να γίνεις πιλότος στη πολιτική αεροπορία χωρίς να πας ικάρων αλλά θα ήταν πολύ καλύτερα γιατί πλέον το να πας από τη πολεμική στη πολιτική αεροπορία δεν είναι και τόσο εύκολο.Απλά χρειάζεσαι τα χρήματα για τη σχολή τα οποία δυστυχώς είναι πολλά(γύρω στις 50000-70000 ευρώ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manic

Νεοφερμένος

Ο manic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Φίλε μου μην απαντάς αν δεν γνωρίζεις.Φυσικά και υπάρχουν στην Ελλάδα σχολές επαγγελματιών πιλότων.Έχουμε τις εξής:Global,Egnatia,μία στη Κρήτη και μία στη Ρόδο.Πιθανώς να υπάρχουν και άλλες.Αυτές είναι για τα επαγγελματικά.Για ερασιτεχνικό πτυχίο μπορείς να πας σε μια αερολέσχη και υπάρχουν πάρα πολλές.Για το φίλο λοιπόν που ρωτάει λέω ότι όχι μόνο γίνεται να γίνεις πιλότος στη πολιτική αεροπορία χωρίς να πας ικάρων αλλά θα ήταν πολύ καλύτερα γιατί πλέον το να πας από τη πολεμική στη πολιτική αεροπορία δεν είναι και τόσο εύκολο.Απλά χρειάζεσαι τα χρήματα για τη σχολή τα οποία δυστυχώς είναι πολλά(γύρω στις 50000-70000 ευρώ).

δεν ειναι ετσι ακριβως οντος υπαρχουν σχολες στην ελλαδα αλλα η αποροφηση ειναι πολυ μικρη γιατι δεν εχουν το σωστο υποβαθρο γνωσεων
οι καλες σχολες ειναι 5-6 στο εξωτερικο κοστιζουν γυρω στα 100000 ευρω και μετα βεβαια εισαι τοπ!!

τωρα εσυ τι μπορεις να κανεις στην ελλαδα και με μικροτερο προυπολογισμο:
1) πας ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ μια σχολη που σου αρεσει και γουσταρεις (καλυτερα μηχανολογιας)
2)στην πολη που θα πας φροντισε να εχει κοντα μια αερολεσχη ωστε να γραφτεις και να παρεις τα πρωτα διπλοματα σου (σαν ερασιτεχνης)
3)βρες καποια δουλεια με κυριο αντικειμενο την πτηση μικρων αεροσκαφων (οπως μεταφορα τουριστων αναμεσα στα νησια κτλ.)
4)συνεχισε μαζευοντας ωρες πτυσεις και πηγενε για τα αλλα πτυχια (σαν επαγγελματιας)
5)μαζεψε οσες περρισσοτερες ωρες πτυσης και κανε apply σε μια εταιρια αν εισαι καλος θα μπεις

αυτα για περρισσοτερες πληροφοριες στειλε πμ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
δεν ειναι ετσι ακριβως οντος υπαρχουν σχολες στην ελλαδα αλλα η αποροφηση ειναι πολυ μικρη γιατι δεν εχουν το σωστο υποβαθρο γνωσεων
οι καλες σχολες ειναι 5-6 στο εξωτερικο κοστιζουν γυρω στα 100000 ευρω και μετα βεβαια εισαι τοπ!!

τωρα εσυ τι μπορεις να κανεις στην ελλαδα και με μικροτερο προυπολογισμο:
1) πας ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ μια σχολη που σου αρεσει και γουσταρεις (καλυτερα μηχανολογιας)
2)στην πολη που θα πας φροντισε να εχει κοντα μια αερολεσχη ωστε να γραφτεις και να παρεις τα πρωτα διπλοματα σου (σαν ερασιτεχνης)
3)βρες καποια δουλεια με κυριο αντικειμενο την πτηση μικρων αεροσκαφων (οπως μεταφορα τουριστων αναμεσα στα νησια κτλ.)
4)συνεχισε μαζευοντας ωρες πτυσεις και πηγενε για τα αλλα πτυχια (σαν επαγγελματιας)
5)μαζεψε οσες περρισσοτερες ωρες πτυσης και κανε apply σε μια εταιρια αν εισαι καλος θα μπεις

αυτα για περρισσοτερες πληροφοριες στειλε πμ.
Κάνεις λάθος.Οι σχολές στην Ελλάδα βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο και τρανή απόδειξη ότι έρχονται ακόμη και από το εξωτερικό άτομα και σπουδάζουν σε αυτές.Ειδικά οι Global και η Egnatia είναι πολύ καλές και κάνεις λάθος που λες ότι δεν έχουν απορροφητικότητα.Μπορώ να σου βρω άτομα που σπουδάσαν στις προαναφερθείσες και τώρα δουλεύουν ως Κ2 ή 1 στην Aegean και στην ΟΑ.Και μην νομίζεις ότι όλοι πάνε στις τοπ σχολές.Δεν έχουν όλοι τα λεφτά να πάνε στην oxford πχ.Υπάρχουν πολλές σχολές άγνωστες που βγάζουν πολλούς απόφοιτους και προσλαμβάνονται άμεσα.Τώρα αν όντως το παιδί θέλει να έχει τη καλύτερη εκπαίδευση θα πρέπει να πάει αμερική που είναι και πιο φτηνά και πολύ καλύτερα.Μόνο που μετά θα πρέπει να πληρώσει για τη μετατροπή από FAA σε JAR.Επίσης όποιος θέλει να πάει για επαγγελματίας πιλότος είναι καλύτερα να μην αρχίσει από αερολέσχη αλλά να πάει κατευθείαν σε επαγγελματική σχολή.Εκεί θα πας για το fATPL και μετά θα βάζεις τις απαραίτητες ώρες που είναι πολλές για να πας για το ATPL.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manic

Νεοφερμένος

Ο manic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
καλα αμα ο αλλος λιωνει ακομα και κλοστουφαντουργια να περασει θα τον προσλαβουν αλλα το θεμα ειναι τι κανει ο μεσος ορος των αποφοιτων! οι ελληνικες σχολες ειναι πισω σε σχεση με πολλες ευρωπαικες (οπως και ολα τα πραγματα στην Ελλαδα)! Ο τροπος που λεω δεν ειναι ο καλυτερος αλλα ειναι ο μοναδικος αμα δεν διαθετει το παιδι 75000+++ ντουκου ( πραγμα πολυ πιθανο εως βεβαιο) εγω ξερω πολλους πιλοτους που ετσι ξεκινησαν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristos91

Νεοφερμένος

Ο xristos91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
καλα αμα ο αλλος λιωνει ακομα και κλοστουφαντουργια να περασει θα τον προσλαβουν αλλα το θεμα ειναι τι κανει ο μεσος ορος των αποφοιτων! οι ελληνικες σχολες ειναι πισω σε σχεση με πολλες ευρωπαικες (οπως και ολα τα πραγματα στην Ελλαδα)! Ο τροπος που λεω δεν ειναι ο καλυτερος αλλα ειναι ο μοναδικος αμα δεν διαθετει το παιδι 75000+++ ντουκου ( πραγμα πολυ πιθανο εως βεβαιο) εγω ξερω πολλους πιλοτους που ετσι ξεκινησαν...


ε δεν ειναι και ευκολο να δωσεις τοσα χρηματα και να μην εισαι σιγουρος οτι θα βρεις δουλεια!αν παω αεροναυπηγος εχω περισσοτερες πιθανοτητες να καταφερω να γινω πιλοτος απο ερασιτεχνης επαγγελματιας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
καλα αμα ο αλλος λιωνει ακομα και κλοστουφαντουργια να περασει θα τον προσλαβουν αλλα το θεμα ειναι τι κανει ο μεσος ορος των αποφοιτων! οι ελληνικες σχολες ειναι πισω σε σχεση με πολλες ευρωπαικες (οπως και ολα τα πραγματα στην Ελλαδα)! Ο τροπος που λεω δεν ειναι ο καλυτερος αλλα ειναι ο μοναδικος αμα δεν διαθετει το παιδι 75000+++ ντουκου ( πραγμα πολυ πιθανο εως βεβαιο) εγω ξερω πολλους πιλοτους που ετσι ξεκινησαν...
Οι περισσότερες ελληνικές σχολές απαιτούν γύρω στα 50000 και όχι 75000.Σίγουρα δεν είναι στο επίπεδο των ευρωπαικών αλλά πάλι δεν είναι και πολύ πίσω.Σίγουρα πολλοί που ξεκίνησαν για πιλότοι στην Ελλάδα δεν είχαν στα 18 τους να δώσουν τόσα χρήματα,μπήκαν με τις πανελλήνιες κάπου και μετά αφού μάζεψαν λεφτά πήγαν σε σχολή πιλότων.Άλλωστε υπάρχει μεγάλο χρονικό περιθώριο(μέχρι και άτομα πάνω από 26-27 πάνε σε σχολές και μετά προσλαμβάνονται).Όμως στις περισσότερες περιπτώσεις το πτυχίο που πήραν από τη σχολή που πέρασαν στις πανελλήνιες δεν τους βοηθάει σε τίποτα στη καριέρα τους ως πιλότοι.
ε δεν ειναι και ευκολο να δωσεις τοσα χρηματα και να μην εισαι σιγουρος οτι θα βρεις δουλεια!αν παω αεροναυπηγος εχω περισσοτερες πιθανοτητες να καταφερω να γινω πιλοτος απο ερασιτεχνης επαγγελματιας?
Κάτσε να τα ξεκαθαρίσουμε λίγο.Ο αεροναυπηγός ασχολείται με την έρευνα,τη σχεδίαση και τη κατασκευή αεροσκαφών.Δεν πιλοτάρει αεροπλάνα εκτός αν υπάρχει κάποιο κατασκευαστικό πρόβλημα και γίνει δοκιμαστική πτήση για να διαπιστώσει το πρόβλημα.Το πτυχίο του αεροναυπηγού δεν πρόκειται να σε βοηθήσει στη καριέρα σου ως πιλότο.Σε τίποτα απολύτως.Επιπλέον οι σπουδές του αεροναυπηγού είναι δύσκολες και πολύχρονες.Αν θες να γίνεις πιλότος δεν έχει νόημα να σπουδάσεις αεροναυπηγός.Για να γίνεις από ερασιτέχνης επαγγελματίας πιλότος πρέπει να πάρεις τα απαραίτητα πτυχία.Το πτυχίο του αεροναυπηγού δεν πρόκειται να σε βοηθήσει σε τίποτα οπότε ξέχνα το.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eftychialou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eftychialou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
καλα αμα ο αλλος λιωνει ακομα και κλοστουφαντουργια να περασει θα τον προσλαβουν αλλα το θεμα ειναι τι κανει ο μεσος ορος των αποφοιτων! οι ελληνικες σχολες ειναι πισω σε σχεση με πολλες ευρωπαικες (οπως και ολα τα πραγματα στην Ελλαδα)! Ο τροπος που λεω δεν ειναι ο καλυτερος αλλα ειναι ο μοναδικος αμα δεν διαθετει το παιδι 75000+++ ντουκου ( πραγμα πολυ πιθανο εως βεβαιο) εγω ξερω πολλους πιλοτους που ετσι ξεκινησαν...

Αν σου αρέσει πάντως και το γουστάρεις πήγαινε γιατί αξίζει. Ψάξτο καλύτερα σε σάιτ που αφορούν αυτού του είδους τις σχολές και επικοινώνησε μαζί τους. Εαν έχει απορροφητικότητα τότε είναι κάτι σαν επένδυση που γρήγορα θα έχεις απόσβεση του ποσού όταν σε προσλάβουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manic

Νεοφερμένος

Ο manic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Κάτσε να τα ξεκαθαρίσουμε λίγο.Ο αεροναυπηγός ασχολείται με την έρευνα,τη σχεδίαση και τη κατασκευή αεροσκαφών.Δεν πιλοτάρει αεροπλάνα εκτός αν υπάρχει κάποιο κατασκευαστικό πρόβλημα και γίνει δοκιμαστική πτήση για να διαπιστώσει το πρόβλημα.Το πτυχίο του αεροναυπηγού δεν πρόκειται να σε βοηθήσει στη καριέρα σου ως πιλότο.Σε τίποτα απολύτως.Επιπλέον οι σπουδές του αεροναυπηγού είναι δύσκολες και πολύχρονες.Αν θες να γίνεις πιλότος δεν έχει νόημα να σπουδάσεις αεροναυπηγός.Για να γίνεις από ερασιτέχνης επαγγελματίας πιλότος πρέπει να πάρεις τα απαραίτητα πτυχία.Το πτυχίο του αεροναυπηγού δεν πρόκειται να σε βοηθήσει σε τίποτα οπότε ξέχνα το.
δεν ισχύει αφου το προγραμμα σπουδων στις σχολες πιλοτων περιλαμβανει αρκετα καλη διατριβη πανω στα μηχανολογικα μερη του αεροσκαφους δεν ειναι αναγκαιο σιγουρα αλλα ειναι καλο να το εχεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
δεν ισχύει αφου το προγραμμα σπουδων στις σχολες πιλοτων περιλαμβανει αρκετα καλη διατριβη πανω στα μηχανολογικα μερη του αεροσκαφους δεν ειναι αναγκαιο σιγουρα αλλα ειναι καλο να το εχεις
Ναι αλλά δεν πρόκειται να σε βοηθήσει σε τίποτα στη καριέρα σου ως πιλότο.Δεν θεωρείται σημαντικό προσόν από τις αεροπορικές και ούτε σε βοηθάει στη πρόσληψη ως πιλότο ή στην εξέλιξη.Είχα ρωτήσει και εγώ παλιότερα κάπου αλλού και με ενημέρωσαν.Άλλωστε είναι αλήθεια ότι οι σπουδές του αεροναυπηγού είναι πολύ δυσκολότερες,πιο επίπονες και χρονοβόρες σε σχέση με του πιλότου επομένως τι νόημα έχει να το κάνεις για να γίνεις πιλότος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

milanezos92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο milanezos92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Υπαρχει καποιος τροπος να γινει καποιοσ πιλοτος (πολιτικη αεροπορια)χωρις να παει ικαρων?
ναι ...να εχει πολλα λεφτα ο μπαμπας
-----------------------------------------
Όχι φίλε μου δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τετοιες σχολές που να δίνουν διπλώματα.. Στο εξωτερικό υπάρχουν από ότι ξέρω αλλά η Ελλάδα είναι Ελλάδα....Αν γίνεται να πας το εξωτερικο σε σχολή τετοια λογικά θα γίνεται....
μπα φιλος και στη ελλαδα γινεσαι....απλα πρεπει να πας σε σχολη πιλοτων...το πρωτο διπλωμα αποκτατε με 60 ωρες πτησης(περαν εξετασεων στη θεωρια)αυτο σε κανει ερασιτεχνη πιλοτο,μετα το επομενο θελει 300 ωρες οπου εισαι ακομη πιο εμπειρος αλλα οχι ικανος να πεταξεις στην πολιτικη αεροπορια...τελος με 600 ωρες πτησης μολις τις πιασεις εισαι ικανοπιητικαεμπειρος...αλλα για να κατοχειροθεις θελει 1500!!!!πολλα λεφτα φιλε...πανω απο 100 ευρω η ωρα πτησης!!!!!
-----------------------------------------
Ούτε από Ικάρων πηγαίνει κανείς πολιτική φίλος.

(off topic)

Α σ αρέσει το σπορ πήγαινε για PPL για να κάνεις την κ@υλα σου ;)
μια χαρα πανε οι ικαροι στην πολιτικη αεροπορια.....απλος δεν μπορουν να πιλοταρουν πολυ μεγαλα αεροσκαφοι(δεν ξερω τι εννοουν με πολυ μεγαλα,μαλλο οχι μεγαλυτερης κατηγοριας απο boeng 737)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Χαλαρωστε παιδια! Πιλοτος γινεσαι ειτε απο Ελλαδα ειτε απο εξωτερικο...! Μαλιστα ξερω πιλοτο που σπουδασε Αγγλια και τελικα χτυπαει το κεφαλι του στον τοιχο που δεν σπουδασε στην Ροδο, επειδη τοτε νομιζε οτι ητανε "κατωτατη" η σχολη.
Απο εκει και περα το ποσο συντομα θα σε προσλαβουν εξαρτατε απο πολλα...!

Οι Ικαροι μπορουν να πανε στην πολιτικη αεροπορια, αλλα πρεπει πρωτα να κανουν καπια μαθηματα η κατι τετιο. Αν ομως αυτο που θες ειναι πολιτικη αεροπορια, δεν αξιζει τον κοπο να φας 2 χρονια παραπανω σε εκπαιδευση, και 12 χρονια συνολικα κανοντας κατι που δεν θες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AstynomoS

Νεοφερμένος

Ο Κλεισθένης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Φίλε μου μην απαντάς αν δεν γνωρίζεις.Φυσικά και υπάρχουν στην Ελλάδα σχολές επαγγελματιών πιλότων.Έχουμε τις εξής:Global,Egnatia,μία στη Κρήτη και μία στη Ρόδο.Πιθανώς να υπάρχουν και άλλες.Αυτές είναι για τα επαγγελματικά.Για ερασιτεχνικό πτυχίο μπορείς να πας σε μια αερολέσχη και υπάρχουν πάρα πολλές.Για το φίλο λοιπόν που ρωτάει λέω ότι όχι μόνο γίνεται να γίνεις πιλότος στη πολιτική αεροπορία χωρίς να πας ικάρων αλλά θα ήταν πολύ καλύτερα γιατί πλέον το να πας από τη πολεμική στη πολιτική αεροπορία δεν είναι και τόσο εύκολο.Απλά χρειάζεσαι τα χρήματα για τη σχολή τα οποία δυστυχώς είναι πολλά(γύρω στις 50000-70000 ευρώ).
Αγαπητέ, αυτό που λέω το ξέρω από την ανασκόπηση. Υπάρχουν πράγματι σχολές αλλά δεν αναγνωρίζεται το πτυχιο τους. Είναι μονο ερασιτεχνικό. Αν αυτός θέλει να δουλέψει στην Olympic Airways πχ και δουν το πτυχιο που θα πάρει απο δω θα γελανε. Δεν είναι ευρωπαικου επιπεδου αυτα τα ελληνικα πτυχια. Μόνο για ερασιτεχνικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
Αγαπητέ, αυτό που λέω το ξέρω από την ανασκόπηση. Υπάρχουν πράγματι σχολές αλλά δεν αναγνωρίζεται το πτυχιο τους. Είναι μονο ερασιτεχνικό. Αν αυτός θέλει να δουλέψει στην Olympic Airways πχ και δουν το πτυχιο που θα πάρει απο δω θα γελανε. Δεν είναι ευρωπαικου επιπεδου αυτα τα ελληνικα πτυχια. Μόνο για ερασιτεχνικα.
Μη λες ότι σου κατέβει.Οι σχολές που ανέφερα προσφέρουν επαγγελματικό πτυχίο δηλαδή fATPL (frozen Air Transport Pilot License) το οποίο για να γίνει ATPL θέλει 1500 ώρες.Αλλά είναι επαγγελματικό.Το ερασιτεχνικό είναι το ppl (private pilot license) και το παίρνεις από μια οποιαδήποτε αερολέσχη,όχι από μια σχολή επαγγελματιών πιλότων.Το ερασιτεχνικό θέλει 8000-10000 ευρώ και το επαγγελματικό 50000-70000 ευρώ.Αυτά τα πτυχία είναι κατά πρότυπα JAR και αναγνωρίζονται σε όλη την Ευρώπη.Επομένως μην λέμε ότι να ναι και μπερδεύουμε όσους ενδιαφέρονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fdLP.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο fdLP. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Μη λες ότι σου κατέβει.Οι σχολές που ανέφερα προσφέρουν επαγγελματικό πτυχίο δηλαδή fATPL (frozen Air Transport Pilot License) το οποίο για να γίνει ATPL θέλει 1500 ώρες.Αλλά είναι επαγγελματικό.Το ερασιτεχνικό είναι το ppl (private pilot license) και το παίρνεις από μια οποιαδήποτε αερολέσχη,όχι από μια σχολή επαγγελματιών πιλότων.Το ερασιτεχνικό θέλει 8000-10000 ευρώ και το επαγγελματικό 50000-70000 ευρώ.Αυτά τα πτυχία είναι κατά πρότυπα JAR και αναγνωρίζονται σε όλη την Ευρώπη.Επομένως μην λέμε ότι να ναι και μπερδεύουμε όσους ενδιαφέρονται.

και εαν καποιος παρει το ερασιτεχνικο για να πεταει μετα θα πηγαινει εκει που πηρε το πτυχειο για να πεταει για την πλακα του οποτε του καθισει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
και εαν καποιος παρει το ερασιτεχνικο για να πεταει μετα θα πηγαινει εκει που πηρε το πτυχειο για να πεταει για την πλακα του οποτε του καθισει?
Με το ερασιτεχνικό μπορείς να πετάς οπουδήποτε,όχι μόνο στην αερολέσχη που το πήρες και κάθε φορά που το κάνεις πληρώνεις(εκτός αν αγοράσεις δικό σου αεροπλάνο).Το ερασιτεχνικό είναι για τους χομπίστες και ναι πετάς απλά για την προσωπική σου ευχαρίστηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AstynomoS

Νεοφερμένος

Ο Κλεισθένης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Μη λες ότι σου κατέβει.Οι σχολές που ανέφερα προσφέρουν επαγγελματικό πτυχίο δηλαδή fATPL (frozen Air Transport Pilot License) το οποίο για να γίνει ATPL θέλει 1500 ώρες.Αλλά είναι επαγγελματικό.Το ερασιτεχνικό είναι το ppl (private pilot license) και το παίρνεις από μια οποιαδήποτε αερολέσχη,όχι από μια σχολή επαγγελματιών πιλότων.Το ερασιτεχνικό θέλει 8000-10000 ευρώ και το επαγγελματικό 50000-70000 ευρώ.Αυτά τα πτυχία είναι κατά πρότυπα JAR και αναγνωρίζονται σε όλη την Ευρώπη.Επομένως μην λέμε ότι να ναι και μπερδεύουμε όσους ενδιαφέρονται.
οκ οκ. εγω δε λεω ποτε οτι μου κατεβει αλλα οτι διαβαζω απο την ανασκοπηση( αν το ξερεις) τεσπα εψαξα και στο νετ για τον φιλο μας που ενδιαφερεται και βρηκα αυτα τα site για το πτυχιο του
Αεροπλανα:
1. Jetstream aviation academy
https://www.jetstream.gr/

2. Global air services S.A.
https://www.globalaviationsa.com/

3. F.A.S. Rhodos pilots academy
https://www.fas.gr/

4. Cretan eagle LTD
https://cretaneagle.gr/gr/

5. Flight simulator center LTD
https://www.flightcenter.gr/

6. Egnatia aviation
https://www.egnatia-aviation.com/

7. Didavia aviation academy
https://www.didavia.com/

8. Aeolus Aviation Academy
https://www.aeolus.gr/

Ελικοπτερα:
1. Aeroservices
https://www.aeroservices.gr/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top