Τεράστια ουρά μέχρι τον κεντρικό δρόμο για φαγητό από τη Λέσχη του ΑΠΘ

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,488 μηνύματα.
Ε αμα εχει καλο φαγητο τις τρίτες -πέμπτες ενταξει.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
όντως τώρα για φαγητό? και έτοιμα να τους τα έχουν δεν θα εξηπηρετηθούν ποτέ,
λογαριασμό να πας να πληρώσεις με πολύ λιγότερο κόσμο μπροστά σου μπορεί
να πάρει και 2ωρο σε κάποιες περιπτώσεις.

αυτά θυμίζουν καταστάσεις απο γειτονικές χώρες (σισίτια με κουπόνι..) σε δύσκολες
περιόδους, τα είχα διαβάσει σε άρθρα στο ίντερνετ οταν έλεγαν οτι και η Ελλάδα
θα καταντούσε έτσι με σισίτια οταν έσκασε η οικονομική κρίση.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,488 μηνύματα.
Και ποιος του δινει το δικαωμα να βασανιζει φτωχους ανθρωπους, ανθρωπους που δεν εχουν τα 2,5 να παρουν ενα σουβλακι και πανε για τα αυτονοητα.
Αμα ειναι ΑΝΑΞΙΟΣ να παραιτηθει.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,575 μηνύματα.
Όσοι/ες έχουμε πάει γνωρίζουμε τι εστί ουρά λέσχης ΑΠΘ. Αλλά τούτο το πράγμα ουδέποτε ξανά.

Υπάρχουν φοιτήτ(ρι)ες που μένουν εις τις εστίες ή μόνοι/ες τους και είναι μόνη διέξοδος για αυτούς/ες η λέσχη. Αυτό το αίσχος είναι ανεπίτρεπτον. Αφού θέλουν κλειστή τη λέσχη με μόνη δυνατότητα το take away τουλάχιστον ας μεριμνήσουν για να μη δημιουργείται αυτό το χάλι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μας έχουν ζαλίσει πάντως με τον Κινεζοιο..μέχρι και η λέσχη κλειστή.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Και ποιος του δινει το δικαωμα να βασανιζει φτωχους ανθρωπους, ανθρωπους που δεν εχουν τα 2,5 να παρουν ενα σουβλακι και πανε για τα αυτονοητα.
Αμα ειναι ΑΝΑΞΙΟΣ να παραιτηθει.

Yπάρχουν Έλληνες φοιτητές που δεν έχουν 2.5 ευρώ για ένα σουβλάκι; :hmm:
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Δεν υπάρχουν; πως το εννοείς τώρα αυτό; :P

Η ανέχεια των 2,5 ευρώ με παραπέμπει στην εξαθλίωση που σημαίνει ότι φοράνε και ρούχα με μπαλώματα, πιθανόν χωρίς παπούτσια, εικόνες από άλλη περίοδο της χώρας μας. Όταν λέμε εξαθλίωση, δεν θυμάμαι στην δική μου εποχή οι φτωχοί φοιτητές να φαίνονταν με κάποιον τρόπο. Συνήθως ως φτώχεια στην Ελλάδα ορίζαμε ή ορίζουμε την αδυναμία αγοράς τζιν μάρκας, ή αλλαγή 2ου κινητού στον ίδιο χρόνο. Δεν ξέρω αν οι σύγχρονοι Έλληνες εννοούν την ίδια φτώχεια που εννοούν και οι συνομήλικοί τους στις Φιλιππίνες.
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Η ανέχεια των 2,5 ευρώ με παραπέμπει στην εξαθλίωση που σημαίνει ότι φοράνε και ρούχα με μπαλώματα

αρα κυριολεκτουσες

Εγω φοράω ρούχα με μπάλωμα.. το τζιν μου αυτη την στιγμή εχει 2 τρύπες και 2 μπαλώματα και ειναι για πέταμα, το συνοδεύω με North face των 80 ευρώ και παπούτσι Nike 108 ευρω


go figure τώρα τι παίζει.. μπορείς?
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,730 μηνύματα.
Η ανέχεια των 2,5 ευρώ με παραπέμπει στην εξαθλίωση που σημαίνει ότι φοράνε και ρούχα με μπαλώματα, πιθανόν χωρίς παπούτσια, εικόνες από άλλη περίοδο της χώρας μας. Όταν λέμε εξαθλίωση, δεν θυμάμαι στην δική μου εποχή οι φτωχοί φοιτητές να φαίνονταν με κάποιον τρόπο. Συνήθως ως φτώχεια στην Ελλάδα ορίζαμε ή ορίζουμε την αδυναμία αγοράς τζιν μάρκας, ή αλλαγή 2ου κινητού στον ίδιο χρόνο. Δεν ξέρω αν οι σύγχρονοι Έλληνες εννοούν την ίδια φτώχεια που εννοούν και οι συνομήλικοί τους στις Φιλιππίνες.
Στην Ελλάδα το 28,9 των Ελλήνων είναι στο όριο της φτώχιας, που σημαίνει αδυναμία κάλυψης βασικών αναγκών όπως θέρμανση, διατροφή με κάθε δεύτερη μέρα ψάρι ή κρέας, αδυναμία για την κάλυψη των εξόδων μιας εβδομάδας διακοπών κ.α. Η σύγκριση με χώρες στις οποίες οι άνθρωποι ζούνε κυριολεκτικά σαν ζώα δεν έχει λογική και λειτουργεί σαν δικαιολογία για τις παραπάνω εικόνες.

Εκτός αν θεωρούμε πως ο άνθρωπος πρέπει να ζει με 400 ευρώ, που και αυτά πολλά είναι, επειδή στην κατοχή τρώγανε μια φρατζόλα ψωμί για μια εβδομάδα και ήταν μια χαρά.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Tότε σε αυτές τις χώρες που 'ρατσιστικά' αφήνουμε να εννοηθεί ότι οι άνθρωποι ζουν σαν ζώα, η αδυναμία τους πώς ορίζεται; Φτώχεια; Δεν είπε κανείς πως θα πρέπει να ζει ο καθένας με 400 ή λιγότερα ευρώ απλά στο μυαλό μου η φτώχεια σαν λέξη έχει μια συγκεκριμένη εικόνα. Δεν είναι τρομακτικά παλιά η δεκαετία του 1950 όπου πολλοί φτωχοί Έλληνες ήταν ξυπόλυτοι ή την έβγαζαν με ένα ψωμί βουτυγμένο σε γάλα. Αυτή η κατάσταση ζωής πώς ονομάζεται; Φτώχεια;

Δεν διαχωρίζω τις χώρες και τους λαούς. Για μένα ο φτωχός Αιθίοπας είναι το ίδιο με τον φτωχό Έλληνα, απλά η σύγχρονη τηλεοπτική κοινωνία των Ελλήνων, δίνει μια άλλη ερμηνεία στη λέξη φτώχεια με βάση συγκεκριμένες παραμέτρους που δεν σημαίνει το ίδιο για λαούς που πραγματικά είναι στο όριο ή κάτω από το όριο της φτώχειας. Το Περού είναι μια χώρα που η φράση 'στο όριο της φτώχειας' σημαίνει σπίτι με γυμνά καλώδια να κρέμονται στο ταβάνι, ή απλές κασέλες με καρφιά να χρησιμεύουν ως κρεβάτι και ως πόρτα μπορεί να έχουν μια λαμαρίνα δεμένη σε γωνίες.

Το όριο της φτώχειας ορίζεται σαν στατιστικός δείκτης από τον ΟΟΣΑ και τα Ηνωμένα Έθνη και περιλαμβάνει πολιτικές για την εξάλειψή της άσχετα τι συμβαίνει στην πραγματικότητα από τα υπάρχοντα πολιτικά και θρησκευτικά συστήματα. Το 28% των Ελλήνων εμπίπτει στην ερμηνεία του μακρο-οικονομικού όρου φτώχεια όπως ορίζεται και για την Κένυα; Οι ερωτήσεις μου είναι καθαρά απορία και δεν περιέχουν ειρωνεία, επειδή πολλές φορές η απρόσωπη επικοινωνία οδηγεί σε παρερμηνείες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,730 μηνύματα.
Tότε σε αυτές τις χώρες που 'ρατσιστικά' αφήνουμε να εννοηθεί ότι οι άνθρωποι ζουν σαν ζώα, η αδυναμία τους πώς ορίζεται; Φτώχεια; Δεν είπε κανείς πως θα πρέπει να ζει ο καθένας με 400 ή λιγότερα ευρώ απλά στο μυαλό μου η φτώχεια σαν λέξη έχει μια συγκεκριμένη εικόνα. Δεν είναι τρομακτικά παλιά η δεκαετία του 1950 όπου πολλοί φτωχοί Έλληνες ήταν ξυπόλυτοι ή την έβγαζαν με ένα ψωμί βουτυγμένο σε γάλα. Αυτή η κατάσταση ζωής πώς ονομάζεται; Φτώχεια;

Δεν διαχωρίζω τις χώρες και τους λαούς. Για μένα ο φτωχός Αιθίοπας είναι το ίδιο με τον φτωχό Έλληνα, απλά η σύγχρονη τηλεοπτική κοινωνία των Ελλήνων, δίνει μια άλλη ερμηνεία στη λέξη φτώχεια με βάση συγκεκριμένες παραμέτρους που δεν σημαίνει το ίδιο για λαούς που πραγματικά είναι στο όριο ή κάτω από το όριο της φτώχειας. Το Περού είναι μια χώρα που η φράση 'στο όριο της φτώχειας' σημαίνει σπίτι με γυμνά καλώδια να κρέμονται στο ταβάνι, ή απλές κασέλες με καρφιά να χρησιμεύουν ως κρεβάτι και ως πόρτα μπορεί να έχουν μια λαμαρίνα δεμένη σε γωνίες.

Το όριο της φτώχειας ορίζεται σαν στατιστικός δείκτης από τον ΟΟΣΑ και τα Ηνωμένα Έθνη και περιλαμβάνει πολιτικές για την εξάλειψή της άσχετα τι συμβαίνει στην πραγματικότητα από τα υπάρχοντα πολιτικά και θρησκευτικά συστήματα. Το 28% των Ελλήνων εμπίπτει στην ερμηνεία του μακρο-οικονομικού όρου φτώχεια όπως ορίζεται και για την Κένυα; Οι ερωτήσεις μου είναι καθαρά απορία και δεν περιέχουν ειρωνεία, επειδή πολλές φορές η απρόσωπη επικοινωνία οδηγεί σε παρερμηνείες.
Η Ελλάδα υποτίθεται πως ανήκει στον δυτικό κόσμο, που σημαίνει πως θα πρέπει να συγκρίνεται με τα αντίστοιχα κράτη και όχι με τις φαβέλες της Βραζιλίας. Οπότε οι συγκρίσεις με χώρες οι οποίες ουσιαστικά είναι διαλυμένες, είναι τουλάχιστον άτοπες. Εκτός αν θέλουμε να δικαιολογήσουμε φαινόμενα όπως αυτό στο ΑΠΘ.

Δεν είναι ρατσισμός η περιγραφή της πραγματικότητας. Όταν υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση σε νερό, τότε ναι ζουν σαν άγρια ζώα.

Σε γενικές γραμμές, η ανάλυση και καταγραφή ακραίας φτώχειας είναι λίγο περίπλοκη και δεν είμαι ειδικός για να την εξηγήσω. Παρόλα αυτά, είχα διαβάσει μια μελέτη η οποία παρουσίαζε δεδομένα και εξηγούσε πως στην Ελλάδα, το 2015, 1,647,703 εκατομμύρια πολίτες ζούσαν στο όριο της φτώχειας(15% του πληθυσμού), που σημαίνει περίπου 182 ευρώ το μήνα για ένα άτομο που ζει σε ιδιόκτητο σπίτι σε προάστια ή αγροτικές περιοχές και έως 905 ευρώ για ένα ζευγάρι με δύο παιδιά που ζουν στην Αθήνα σε νοίκι ή που πληρώνουν δάνειο. Το 2009, το συγκεκριμένο ποσοστό ήταν 2,2%. Επίσης, το ποσοστό για τα παιδιά και τους νεαρούς ενήλικες (18-29) που ζουν σε ακραία φτώχεια ήταν αρκετά υψηλό.

Οπότε διαφωνώ με αυτό που γράφεις πιο πάνω, πως υπάρχει μια υπερβολή των Ελλήνων επειδή δεν μπορούν να αγοράσουν παραπάνω ρούχα.

Το ζήτημα δεν είναι να μιλάμε μόνο για επιβίωση (οι περισσότερες έρευνες και τα στατιστικά στοιχεία ασχολούνται με το αν ένας άνθρωπος έχει τα απαραίτητα για να ζήσει) αλλά για μια άνετη ζωή που η εξέλιξη της τεχνολογίας μπορεί να προσφέρει. Διαφορετικά, θα παρατηρούμε φαινόμενα όπως μείωση του προσδόκιμου ζωής και αύξηση των ψυχιατρικών-ψυχολογικών προβλημάτων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,488 μηνύματα.

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,488 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
πες με γραφικο αλλα προς στιγμην διαβασα λαθος τον τονο στην δευτερη λεξη και λεω τι γραφει ο ιωαννης
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
ε ενταξει εκει δεν εχουν σουβλακια.

Έχει πολλά μαγαζιά με κεμπάπ ή ντενέρ (τούρκικα) και κάτι βιετναμέζικα που παρέχουν μπουκιές ασιατικής κουζίνας σε χαμηλή τιμή για φοιτητές, εργένηδες, στελέχη εταιριών του 1200ευρω, αζουμπίδες, φτωχά μέλη από ΜΚΟ ή εθελοντικές οργανώσεις που ζουν τον μύθο τους στη Γερμανία ως κοπρίτες.

Το σουβλάκι στη δυτική ευρώπη το ξέρουν ως κεμπάπ

1633714644094.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,488 μηνύματα.
Έχει πολλά μαγαζιά με κεμπάπ ή ντενέρ (τούρκικα) και κάτι βιετναμέζικα που παρέχουν μπουκιές ασιατικής κουζίνας σε χαμηλή τιμή για φοιτητές, εργένηδες, στελέχη εταιριών του 1200ευρω, αζουμπίδες, φτωχά μέλη από ΜΚΟ ή εθελοντικές οργανώσεις που ζουν τον μύθο τους στη Γερμανία ως κοπρίτες.
Απο οτι καταλαβαινω τα 1200 εκει ειναι τα 580 τα δικα μας.
Εδω δεν μιλαμε ομως για κοπριτες αλλα για παιδια που εχουν 70 ευρω να περασουν τον μηνα και αν δεν δουλευει η λεσχη τρωνε ρυζι νεροβραστο αντε και καμμια κνορ μεσα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Απο οτι καταλαβαινω τα 1200 εκει ειναι τα 580 τα δικα μας.
Εδω δεν μιλαμε ομως για κοπριτες αλλα για παιδια που εχουν 70 ευρω να περασουν τον μηνα και αν δεν δουλευει η λεσχη τρωνε ρυζι νεροβραστο αντε και καμμια κνορ μεσα.

Η εκκλησία τι κάνει; 70 ευρώ το μήνα...είναι απίστευτα λίγα. :ropalo: Ναι, μιλάω για 1200 ευρω μεικτά γιατί οι κρατήσεις σχετίζονται άμεσα με τη θέση και άλλες παραμέτρους.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,488 μηνύματα.
Η εκκλησία τι κάνει; 70 ευρώ το μήνα...είναι απίστευτα λίγα. :ropalo: Ναι, μιλάω για 1200 ευρω μεικτά γιατί οι κρατήσεις σχετίζονται άμεσα με τη θέση και άλλες παραμέτρους.
ε τωρα τι πιστευεις οτι καθε κοριτσι που ειναι στην κατασταση αυτη θα παει στον παπα, δεν παει.
Και λεω κοριτσι γιατι αυτα υπομενουν ,τα αγορια θα ειχαν ιονιστει.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Ζεις στην ελλαδα ή καπου αλλου?

Ακόμη και στην Ελλάδα που έρχομαι περιστασιακά μέσα στο χρόνο, δεν μπορώ να πω ότι βλέπω φτωχούς Έλληνες αν κρίνω από το γενικό τζερτζελέ που γίνεται. Μπορεί όντως η όλη ατμόσφαιρα υποδομών και σπιτιών να θυμίζει προάστιο φτωχής Ισλαμικής πόλης και όχι μέτριο προάστιο Ολλανδίας, αλλά κάτι γκολφάκια σπορ με ρόδες οδοστρωτήρα ξεμυτίζουν με νεολαίους μέσα. Στις Φιλιππίνες πάντως, οι νέοι δεν έχουν τόσα λεφτά ως άνεργοι να αγοράζουν γκολφάκια αλλά ούτε και οι γονείς τους. :ropalo: Μιλούσα με μια Φιλιππινέζα φοιτήτρια και μου έλεγε ότι τα 200 ευρώ είναι αρκετά υψηλό ποσό για μέση αστική οικογένεια στις Φιλιππίνες. Η ίδια απέσπασε υποτροφία για μπορέσει να ταξιδέψει εκτός της χώρας της ενώ η έκδοση βίζας είναι επίσης ακριβή.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top