Τα πάντα για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.)

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
και πως θα μάθουμε με σιγουριά? για παράδειγμα οι ΕΒΕ των σχολών στην πρώτη σελίδα σε ποιους αναφέρονται? σε απόφοιτους μόνο ΓΕΛ?
Από ό,τι κατάλαβα και με την τελευταία ειδησεογραφία, αφορά από φέτος και τα ΕΠΑΛ η ΕΒΕ (και είναι τα ίδια για ΕΠΑΛ και ΓΕΛ). Λίγο που είδα πριν λίγο τα στατιστικά στοιχεία βαθμολογιών 2020 ημερησίων ΕΠΑΛ για τελειοφοίτους... τα πράγματα είναι καλύτερα από ό,τι τα ΓΕΛ!

Επειδή μεγάλο ποσοστό μαθητών ΕΠΑΛ λαμβάνουν βαθμούς 0-5, ο μ.ο. βαθμολογιών ανά τομέα ΕΠΑΛ παίζει στο 6,5-8! Άρα με την ακραία ΕΒΕ 1,2, γενικόλογα, οι βαθμοί >9,5 στα ΕΠΑΛ δεν έχουν κάποιο θέμα προς τα ΑΕΙ με την ΕΒΕ.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.
Από ό,τι κατάλαβα και με την τελευταία ειδησεογραφία, αφορά από φέτος και τα ΕΠΑΛ η ΕΒΕ (και είναι τα ίδια για ΕΠΑΛ και ΓΕΛ). Λίγο που είδα πριν λίγο τα στατιστικά στοιχεία βαθμολογιών 2020 ημερησίων ΕΠΑΛ για τελειοφοίτους... τα πράγματα είναι καλύτερα από ό,τι τα ΓΕΛ!

Επειδή μεγάλο ποσοστό μαθητών ΕΠΑΛ λαμβάνουν βαθμούς 0-5, ο μ.ο. βαθμολογιών ανά τομέα ΕΠΑΛ παίζει στο 6,5-8! Άρα με την ακραία ΕΒΕ 1,2, γενικόλογα, οι βαθμοί >9,5 στα ΕΠΑΛ δεν έχουν κάποιο θέμα προς τα ΑΕΙ με την ΕΒΕ.
Δεν νομιζω τομεας επαλ να εχει μεσο ορο 6.5 -8 , παραπανω θα ειναι.
Δεν ξερω ,δεν εχω δει πουθενα ΜΟ επαλ αλλα πιστευω αν ειναι τοσο χαμηλα θα εβαζαν αλλους συντελεστες διαφορετικους απο τα ΓΕΛ για να πανε τις ΕΒΕ εκει που θελουν.
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
ωραια και που ειναι η δυσκολια να μη περνανε αρκετοι υποψηφιοι. Δεν αντιλαμβάνομαι που και πως το δυσκολεψαν το συστημα. Δηλαδη τι δικλειδα ασφαλειας εβαλαν ετσι ωστε να μεινουν υποψηφιοι στην απεξω
Το σύστημα γενικά δεν δυσκόλεψε, καλά τα λες... η ΕΒΕ είναι κινητή (δύσκολα θέματα, πιο κάτω η ΕΒΕ... πιο εύκολα θέματα, πιο πάνω η ΕΒΕ).

"Δυσκόλεψε" όμως ειδικά για τους αδιάφορους/αδιάβαστους, που με χαμηλούς βαθμούς (1-2-3, κ.λπ.) έμπαιναν σε ΑΕΙ (και σε πολλά ΑΕΙ, ειδικά σε 2ο και 4ο Πεδίο) με... "μελετητική αδράνεια"!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν νομιζω τομεας επαλ να εχει μεσο ορο 6.5 -8 , παραπανω θα ειναι.
Δεν ξερω ,δεν εχω δει πουθενα ΜΟ επαλ αλλα πιστευω αν ειναι τοσο χαμηλα θα εβαζαν αλλους συντελεστες διαφορετικους απο τα ΓΕΛ για να πανε τις ΕΒΕ εκει που θελουν.
ναι τόσο είναι... μαθηματικά είναι >50% στην κλίμακα 0-5 και έκθεση 44% στο 0-10... για αυτό (και στα δύο μαθήματα ειδικότητας, ανά τομέα, κάτω από τη βάση είναι το 1/3-2/3 σταθερά)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Λοιπόν, είδα τώρα και βάσεις ΕΠΑΛ... αναλυτικά (βάσει στοιχείων 2020):
α) Οι τομείς Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας-Ηλεκτρονικής-Αυτοματισμού, Πληροφορικής, Ναυτιλίας, Υγείας, Εφαρμοσμένες τέχνες, δεν επηρεάζονται ουσιαστικά με την ΕΒΕ.
β) Οι τομείς Δομικών έργων-Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού και Γεωπονίας-Τεχνολογίας Τροφίμων επηρεάζονται λίγο (τα τελευταία τμήματα θα έχουν λίγες κενές θέσεις)
γ) Ο τομέας Οικονομίας-Διοίκησης επηρεάζεται πολύ (αρκετά του τμήματα, σχεδόν τα μισά, θα έχουν κενές θέσεις)
 
Τελευταία επεξεργασία:

AnnaVrt12

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η AnnaVrt12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Το σύστημα γενικά δεν δυσκόλεψε, καλά τα λες... η ΕΒΕ είναι κινητή (δύσκολα θέματα, πιο κάτω η ΕΒΕ... πιο εύκολα θέματα, πιο πάνω η ΕΒΕ).

"Δυσκόλεψε" όμως ειδικά για τους αδιάφορους/αδιάβαστους, που με χαμηλούς βαθμούς (1-2-3, κ.λπ.) έμπαιναν σε ΑΕΙ (και σε πολλά ΑΕΙ, ειδικά σε 2ο και 4ο Πεδίο) με... "μελετητική αδράνεια"!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


ναι τόσο είναι... μαθηματικά είναι >50% στην κλίμακα 0-5 και έκθεση 44% στο 0-10... για αυτό (και στα δύο μαθήματα ειδικότητας, ανά τομέα, κάτω από τη βάση είναι το 1/3-2/3 σταθερά)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Λοιπόν, είδα τώρα και βάσεις ΕΠΑΛ... αναλυτικά (βάσει στοιχείων 2020):
α) Οι τομείς Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας-Ηλεκτρονικής-Αυτοματισμού, Πληροφορικής, Ναυτιλίας, Υγείας, Εφαρμοσμένες τέχνες, δεν επηρεάζονται ουσιαστικά με την ΕΒΕ.
β) Οι τομείς Δομικών έργων-Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού και Γεωπονίας-Τεχνολογίας Τροφίμων επηρεάζονται λίγο (τα τελευταία τμήματα θα έχουν λίγες κενές θέσεις)
γ) Ο τομέας Οικονομίας-Διοίκησης επηρεάζεται πολύ (αρκετά του τμήματα, σχεδόν τα μισά, θα έχουν κενές θέσεις)

Το θα έχουν κενές θέσεις πως μεταφράζεται για τα παιδιά;
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Το θα έχουν κενές θέσεις πως μεταφράζεται για τα παιδιά;

Θέλει να πεί πως κατά την γνώμη του θα γίνει αυτό που γινόταν με την βάση του 10.

Ας πούμε οι προσφερόμενες θέσεις για Ζωϊκή Παραγωγή ΤΕΙ ήταν 200 και οι επιτυχόντες ήταν 20.
 

AnnaVrt12

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η AnnaVrt12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Επειδή δεν τη δήλωσαν άλλοι όχι επειδή έμειναν απέξω 😅
 

calliope

Νεοφερμένος

Η calliope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
για οσα τμηματα δεν οριζεται συντελεστής μπαινει αυτοματα το 0.80 η το 1.00;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,823 μηνύματα.
Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα Πανεπιστήμια (Ε.Β.Ε) με παραδείγματα!

Διαβάζουμε από την επίσημη εγκύκλιο του Υπουργείου.
<<Σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου 4777/2021 (ΦΕΚ 25 Α΄), «Προϋπόθεση συμμετοχής των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων στη διαδικασία επιλογής για εισαγωγή στα Α.Ε.Ι., στις Α.Ε.Α., στις Α.Σ.Τ.Ε. του Υπουργείου Τουρισμού, στις σχολές των Α.Σ.Ε.Ι. και Α.Σ.Σ.Υ., στη Σ.Σ.Α.Σ., στις σχολές της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, στις Α.Ε.Ν., καθώς και τις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος και Λιμενοφυλάκων, αποτελεί η επίτευξη στις πανελλαδικές εξετάσεις βαθμολογικής επίδοσης ίσης ή μεγαλύτερης της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ανά σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση (Ε.Β.Ε. σχολής, τμήματος ή εισαγωγικής κατεύθυνσης)…. Για τη διαπίστωση της συνδρομής της προϋπόθεσης αυτής, συγκρίνεται η ανά σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση Ε.Β.Ε., όπως διαμορφώνεται …, με τον μέσο όρο που συγκέντρωσε ο υποψήφιος στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη και κατά το στάδιο αυτό οι συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων. … Η εξεταστέα ύλη και τα θέματα των εξετάσεων είναι κοινά για τους υποψηφίους από τα ημερήσια και τα εσπερινά ΓΕΛ. Στα ημερήσια και εσπερινά ΓΕ.Λ, η Ε.Β.Ε. διαμορφώνεται ενιαία από τον μέσο όρο των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα ανά επιστημονικό πεδίο, ο οποίος πολλαπλασιάζεται με συντελεστή που καθορίζεται από τα ιδρύματα εισαγωγής για κάθε σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση και στρογγυλοποιείται στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. … Η ελάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή της Ε.Β.Ε. των σχολών, τμημάτων και εισαγωγικών κατευθύνσεων ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων…. Προϋπόθεση για την εισαγωγή σε σχολές, τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις για τις οποίες απαιτείται, λόγω της φύσης του γνωστικού τους αντικειμένου, η εξέταση σε ορισμένο ειδικό ή ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες, αποτελεί ο υποψήφιος να επιτύχει σε κάθε ειδικό μάθημα ή στις πρακτικές δοκιμασίες βαθμολογική επίδοση ίση ή μεγαλύτερη με το γινόμενο του μέσου όρου της βαθμολογίας του οικείου ειδικού μαθήματος ή των πρακτικών δοκιμασιών επί τον συντελεστή που ορίζεται για κάθε σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση για το ειδικό μάθημα, τα ειδικά μαθήματα ή τις πρακτικές δοκιμασίες, … (Ε.Β.Ε. ειδικού μαθήματος ή πρακτικών δοκιμασιών)… με την επιφύλαξη του άρ. 19 του ν.4559/2018(Α΄142).>>

Το καταλάβαμε; Το καταλάβαμε, αλλά ας το δούμε και με κάποια παραδείγματα.
Διαλέξαμε το πεδίο μας (ΓΕΛ) ή τον τομέα μας (ΕΠΑΛ) το δηλώσαμε και δώσαμε τις πανελλήνιες. Γράψαμε 4 βαθμούς και θα τους αθροίσουμε (χωρίς συντελεστές) και θα τους διαιρέσουμε με το 4. Έτσι τώρα έχουμε τον δικό μας μέσο όρο (ΜΟ). Τον δικό μας μέσο όρο, όχι τα μόρια μας ,τα μόρια έχουν τον τρόπο τους που υπολογίζονται και θα είναι διαφορετικά από τον μέσο όρο.

Ταυτόχρονα το Υπουργείο Παιδείας αθροίζει όλους τους 4 βαθμούς του συνόλου των παιδιών, το διαιρεί με το 4 και των αριθμό των παιδιών του πεδίου-τομέα και βγάζει τον ΜΟ του πεδίο-τομέα για την χρονιά 2021.

Ήδη τα πανεπιστήμια έδωσαν στο υπουργείο τους συντελεστές που έθεσε κάθε τμήμα και οι οποίοι πολλαπλασιαζόμενοι με τον μέσο όρο του πεδίου-τομέα θα βγάλει την ΕΒΕ κάθε τμήματος. Αντίστοιχα τα πανεπιστήμια έδωσαν και τους συντελεστές για τα ειδικά μαθήματα όπου υπάρχουν, καθότι τα ειδικά μαθήματα (πχ αγγλικά, σχέδιο, αγωνίσματα κλπ) θα έχουν την δική τους ξεχωριστή ΕΒΕ. Οι συντελεστές αυτοί είναι μεταξύ των αριθμών 0,80-1,20 για τα κύρια 4 μαθήματα και μεταξά 0,70-1,20 για τα ειδικά μαθήματα. Μερικά τμήματα αντέδρασαν στο μέτρο αυτό και δεν δήλωσαν συντελεστή (πχ Πολιτικοί Μηχανικοί και Χημικό ΑΠΘ και αλλά), οπότε στην περίπτωση αυτή το Υπαιθ σύμφωνα με τον νόμο θα ορίσει μόνο του τον χαμηλότερο δυνατό, δηλαδή 0,80 για τα 4 κύρια μαθήματα και 0,70 για τα ειδικά μαθήματα.

Παράδειγμα 1ο
Είμαστε στο 1ο πεδίο και γράψαμε τα παρακάτω:

Γλώσσα 14, Αρχαία 7, Κοινωνιολογία 15, Ιστορία 8.

Ο ΜΟ μας είναι : 14+7+15+8=44/4=11,00 και τα μόρια μας 10.270

Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι ο ΜΟ του 1ου πεδίου 2021 είναι 10,90

Επιθυμούμε να δηλώσουμε τις παρακάτω σχόλες

ΕΚΠΑ
Φιλολογίας( βάση 2020 14550) ΜΟ 10,90 x συντελεστή τμήματος 1,0 --> ΕΒΕ= 10,90 μπορούμε να την δηλώσουμε αλλά δεν φτάνου τα μόρια να μπούμε

Φιλοσοφίας ( βάση 2020 12975) ΜΟ 10,90 x συντελεστή τμήματος 1,1 --> ΕΒΕ= 11,99 δεν μπορούμε να την δηλώσουμε αλλά δεν φτάνουν τα μόρια να μπούμε

Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης ( βάση 2020 11775) ΜΟ 10,90 x συντελεστή τμήματος 1,05 --> ΕΒΕ= 11,45 δεν μπορούμε να την δηλώσουμε, ίσως και να μπαίναμε με τα μόρια μας.

Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (βάση 2020 15350) ΜΟ 10,90 x συντελεστή τμήματος 0,80 --> ΕΒΕ= 8,72 μπορούμε να την δηλώσουμε αλλά δεν φτάνουν τα μόρια να μπούμε.

(το τμήμα δεν δήλωσε συντελεστή οπότε το Υπουργείο Παιδείας θα καθορίσει τον κατώτερο συντελεστή 0.80).

Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιος Εκπαίδευσης ( βάση 2020 13175) ΜΟ 10,90 x συντελεστή τμήματος 0,80 -->ΕΒΕ= 8,72 μπορούμε να την δηλώσουμε αλλά δεν φτάνουν τα μόρια να μπούμε.

Πανεπιστήμιο Πατρών

Φιλοσοφίας
(βάση 2020 9.925) ΜΟ 10,90 x συντελεστή τμήματος 0,80 --> ΕΒΕ= 8,72 μπορούμε να την δηλώσουμε και ίσως φτάνουν τα μόρια να μπούμε.

Παράδειγμα 2ο
Είμαστε στο 2ο πεδίο και γράψαμε τα παρακάτω

Γλώσσα 14, Μαθηματικά 7, Χημεία 15, Φυσική 8.

Ο ΜΟ μας είναι : 14+7+15+8=44/4 = 11,00 και τα μόρια μας 10.270

Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι Ο ΜΟ του 2ου πεδίου 2021 είναι 11,50

Επιθυμούμε να δηλώσουμε την παρακάτω σχόλη

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παράγωγης (βάση 2020 9.900) ΜΟ 11,50 x συντελεστή τμήματος 1,0 --> ΕΒΕ= 11,50 δεν μπορούμε να την δηλώσουμε και ίσως να μπαίναμε με τα μόρια μας.

Η σχολή αυτή είναι όμως πρόσβαση και από το 4ο πεδίο το οποίο πέτυχε χαμηλότερο ΜΟ έτους 9.90 οπότε επαναϋπολογίζετε η ΕΒΕ ως:

Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παράγωγης (βάση 2020 9.900) ΜΟ 9,90 x συντελεστή τμήματος 1,0 --> ΕΒΕ = 9,90 μπορούμε να την δηλώσουμε και ίσως να μπούμε με τα μόρια μας.

Τέλος να σημειώσουμε ότι ΓΕΛ ημερησία και εσπερινά έχουν κοινές ΕΒΕ (ΓΕΛ), όπως και ΕΠΑΛ ημερησία και εσπερινά έχουν κοινές ΕΒΕ (ΕΠΑΛ)
Από τις ΕΒΕ εξαιρούνται οι της Μουσουλμανικής μειονότητας και μέχρι στιγμής οι υποψήφιοι με το 10%.
Όταν κάποιος συγκεντρώνει πάνω από 13.500 μόρια ειναι πολύ δύσκολο να επηρεασθεί από τις ΕΒΕ
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Θελω να ρωτήσω την σημασία του αριθμού εισακτέων ανά τμήμα που περιμένουμε να πουν σε λιγες μέρες

πως επηρεάζει αυτό σε συνδυασμό με την ΕΒΕ?
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.
Η ΕΒΕ δεν συνδεεται απευθειας με τους εισακτεους , η βαση μοριων συνδεεται.
Η μειωση εισακτεων στην αθηνα θα ανεβασει αναλογικα τις βασεις μοριων. Η αυξηση εισακτεων στην επαρχια θα αναγκασει αυτους που θα εμπαιναν αλλοτε αθηνα να δηλωσουν και να μπουν στην επαρχια, οπου δεν θελουν μεν ,αλλα μπορουν γιατι καλυπτουν την ΕΒΕ (ισως την καλυπταν και στην αθηνα) αλλα και φτανουν τα μορια για εκει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
οπότε περιμένουμε οτι ο αριθμός εισακτέων ανά τμήμα που θα ανακοινωθεί
θα είναι μια επιπλέον δυσκολία για όσους θα προτιμούσαν Αθήνα σωστά?
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.
Ναι, ειπαν 15 μαιου θα ανακοινωσουν.
Μεγαλη δυσκολια ισως υποστουν οι οικονομικες σχολες , οι γεωπονικες σχολες λιγοτερο οι μαθηματικοι και οι ηλεκτρολόγοι των αθηνων
 

Specon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Specon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεματικής Χαροκοπείου. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
Παιδιά μήπως έχει μάθει κανείς για το ΠαΠει ;
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Ναι, ειπαν 15 μαιου θα ανακοινωσουν.
Μεγαλη δυσκολια ισως υποστουν οι οικονομικες σχολες , οι γεωπονικες σχολες λιγοτερο οι μαθηματικοι και οι ηλεκτρολόγοι των αθηνων
Θελω να ρωτήσω κάτι για να το καταλάβω καλύτερα.. αν υποθέσουμε οτι μια σχολή παίρνει 200 άτομα πως επηρεάζει αυτό έναν αποφοιτο επαλ?
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.
Δε καταλαβαινω το ερωτημα σου. Ποια μεταβολη υφισταται απο περυσι η σχολη αυτη?
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Δε καταλαβαινω το ερωτημα σου. Ποια μεταβολη υφισταται απο περυσι η σχολη αυτη?
Εννοώ ολο αυτο, (ΕΒΕ και αριθμός εισακτέων) πως επηρεάζει εναν αποφοιτο επαλ που δίνει πανελλήνιες αν η σχολή του ενδιαφέροντος του δέχεται 200 άτομα? υποθετικη ειναι η ερώτηση για να το καταλαβω καλύτερα γιατι βλέπω περισι πολλές σχολες παίρνουν λιγα άτομα και δεν περίμενα να είναι τοσο μικρός ο αριθμός.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.
Θα φτιαξω ενα υποθετικο σεναριο ( δεν εχουμε ακομα εισακτεους) για να απαντησω στο ερωτημα σου.
Εστω το τμημα Διοίκησης Επιχειρησεων του Παδα. Το τμημα αυτο δεχεται 400 φοιτητες και φετος ισως το κατεβασουν στους 320. Οποτε στα ΕΠΑΛ (10%) θα αντιστοιχουν περιπου σε 32 θεσεις εναντι 40 περυσι .
Το Τμημα ορισε συντελεστη 1,2 το οποιο περιπου δινει μια ΕΒΕ της ταξεως του 11,00 και τα μορια που αντιστοιχουν σε αυτη ειναι της ταξεως του 10500. Οποτε η εφαρμογη ΕΒΕ και η μειωση εισακτεων θα ανεβαση την βαση στα 11000-11500 απο 8800 περυσι, συμπεριλαμβανομενων και καποιων ευκολοτερων θεματων για φετος. Υπαρχει και περιπτωση να μεινουν και κενες θεσεις.

1620641777371.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Θα φτιαξω ενα υποθετικο σεναριο ( δεν εχουμε ακομα εισακτεους) για να απαντησω στο ερωτημα σου.
Εστω το τμημα Διοίκησης Επιχειρησεων του Παδα. Το τμημα αυτο δεχεται 400 φοιτητες και φετος ισως το κατεβασουν στους 320. Οποτε στα ΕΠΑΛ (10%) θα αντιστοιχουν περιπου σε 32 θεσεις εναντι 40 περυσι .
Το Τμημα ορισε συντελεστη 1,2 το οποιο περιπου δινει μια ΕΒΕ της ταξεως του 11,00 και τα μορια που αντιστοιχουν σε αυτη ειναι της ταξεως του 10500. Οποτε η εφαρμογη ΕΒΕ και η μειωση εισακτεων θα ανεβαση την βαση στα 11000-11500 απο 8800 περυσι, συμπεριλαμβανομενων και καποιων ευκολοτερων θεματων για φετος. Υπαρχει και περιπτωση να μεινουν και κενες θεσεις.

View attachment 80670

ακριβώς αυτό θεωρούσα και εγώ όμως δεν ήμουν σίγουρος, άρα η ανακοίνωση του αριθμού των εισακτέων είναι πολύ σημαντική για όσους είναι απο επαλ, να'σε καλά!

επίσης πάνω γράφεις: "μια ΕΒΕ της ταξεως του 11,00 και τα μορια που αντιστοιχουν σε αυτη ειναι της ταξεως του 10500"

γιατί η ΕΒΕ αντιστοιχεί σε λιγότερα μόρια πως βγαίνει αυτό? νόμιζα και η ΕΒΕ μόρια είναι.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.
Η εβε ταιριαζει με τα μορια μονο αν εχεις γραψει στα 4 μαθηματα τον ιδιο ακριβως βαθμο, ειδαλως ειναι διαφορετικοι αριθμοι.
Η εβε ειναι ο μεσος ορος της βαθμολογιας των μαθηματων ενω τα μορια διαφερουν γιατι πολαπλασιαζονται οι βαθμοι με τους συντελεστες βαρυτητας ( 1,5 και 3,5)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top