Σύγκριση συστημάτων εισαγωγής

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Άλλο ένα θέμα που κατέληξε πεδίο "πολέμου" :P Το έχω απορία αν η δημιουργός παρακολουθεί ακόμα.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Επειδή ο Vask έχει δίκιο θα το λήξω εδώ το ζήτημα επισημαίνοντας τα εξής:
1) Παραδέχομαι ότι η φράση "χτύπαγαν βαθμάρες" ήταν υπερβολική και ατυχής.
2) Το ότι μετρούσε ο βαθμός των τριών βαθμολογητών (το οποίο μόλις τώρα το έμαθα) ήταν το ίδιο βλακώδες με το 18.300 να γίνεται 18.900. Με το σύστημα αυτό όχι μόνο νοθευόταν ο αντικειμενικός βαθμός των πανελληνίων αλλά οδηγούσε και σε στρεβλώσεις και αδικίες (μαθήτρια που είχε 19 στα αρχαία έγινε 18,4 γιατί ο καθηγητής της έβαλε 15 στους προφορικούς). Επίσης λάβε υπόψη ότι στο παιχνίδι υπήρχαν και ιδιωτικά σχολεία στα οποία το 20άρι πήγαινε σύννεφο. Δυστυχώς οι μαθητές πληρώνουν τις συνέπειες λανθασμένων αποφάσεων του υπουργείου παιδείας.
3) Είναι κοινώς αποδεκτό ότι την περίοδο 2000-2011 υπήρχε υπερβολικά μεγάλος αριθμός αριστούχων. Μπορείς να δεις τα στατιστικά. Τα νούμερα δεν ψεύδονται. Ήδη από το 12 άρχιζαν να μειώνονται καθώς τα θέματα από τότε άρχιζαν να δυσκολεύουν. Όταν γυρίσαμε στα 4 μαθήματα οι αριστούχοι περιορίστηκαν σημαντικά. Και μην μου πεις ότι τα παιδιά διάβαζαν περισσότερο (που ενδεχομένως να έχει δόση αλήθειας) γιατί και την περίοδο των δεσμών (την δεκαετία του 90) διάβαζαν πολύ περισσότερο και από τη δική μου και από τη δική σου φουρνιά και παρόλα αυτά τόσοι αριστούχοι δεν υπήρχαν.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΗΓΕΙ ΕΔΩ!!!
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Επειδή ο Vask έχει δίκιο θα το λήξω εδώ το ζήτημα επισημαίνοντας τα εξής:
1) Παραδέχομαι ότι η φράση "χτύπαγαν βαθμάρες" ήταν υπερβολική και ατυχής.
2) Το ότι μετρούσε ο βαθμός των τριών βαθμολογητών (το οποίο μόλις τώρα το έμαθα) ήταν το ίδιο βλακώδες με το 18.300 να γίνεται 18.900. Με το σύστημα αυτό όχι μόνο νοθευόταν ο αντικειμενικός βαθμός των πανελληνίων αλλά οδηγούσε και σε στρεβλώσεις και αδικίες (μαθήτρια που είχε 19 στα αρχαία έγινε 18,4 γιατί ο καθηγητής της έβαλε 15 στους προφορικούς). Επίσης λάβε υπόψη ότι στο παιχνίδι υπήρχαν και ιδιωτικά σχολεία στα οποία το 20άρι πήγαινε σύννεφο. Δυστυχώς οι μαθητές πληρώνουν τις συνέπειες λανθασμένων αποφάσεων του υπουργείου παιδείας.
3) Είναι κοινώς αποδεκτό ότι την περίοδο 2000-2011 υπήρχε υπερβολικά μεγάλος αριθμός αριστούχων. Μπορείς να δεις τα στατιστικά. Τα νούμερα δεν ψεύδονται. Ήδη από το 12 άρχιζαν να μειώνονται καθώς τα θέματα από τότε άρχιζαν να δυσκολεύουν. Όταν γυρίσαμε στα 4 μαθήματα οι αριστούχοι περιορίστηκαν σημαντικά. Και μην μου πεις ότι τα παιδιά διάβαζαν περισσότερο (που ενδεχομένως να έχει δόση αλήθειας) γιατί και την περίοδο των δεσμών (την δεκαετία του 90) διάβαζαν πολύ περισσότερο και από τη δική μου και από τη δική σου φουρνιά και παρόλα αυτά τόσοι αριστούχοι δεν υπήρχαν.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΗΓΕΙ ΕΔΩ!!!
στην εκθεση μου βαζει ο πρωτος βαθμολογητης 16,μπαινει ο δευτερος 11.4!! και ο τριτος 14.6 και πηρα 15.4 αν δεν κανω λαθος και ετσι σωθηκα!!ηταν η πρωτη χρονια που εφαρμοστηκε οτι μετρανε οι 2 καλυτεροι βαθμοι.μεχρι την προηγουμενη χρονια μετραγανε ο μεσος ορος των τριων.ετσι λοιπον εκει που θα επαιρνα 13.6 πηρα 15.4 και επιασα την ιατρικη που θα την εχανα με το 13.6.Πολλα παιδα εχουν χασει την ιατρικη εξαιτιας αυτου του μαθηματος γραφοντας εικοσαρια σε ολα και ενα 11 ενος αρχικομπλεξαρα βαθμολογητη.Φανταστειτε αυτο γινοτανε με τα 6 μαθηματα,τωρα με τα 4 και μη δινοντας μαθηματικα η εισαγωγη στην ιατρικη κρινεται καθαρα απο την εκθεση πλεον.
 

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Η έκθεση δεν είναι τόχεις ή δεν τόχεις .Είναι θέμα εξάσκησης.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Η έκθεση δεν είναι τόχεις ή δεν τόχεις .Είναι θέμα εξάσκησης.
εξασκηση που ο ενας βαζει 84 και ο αλλος 56 ξερω γω.ειναι μαθημα καθαρα υποκειμενικο και αποτελει την μελανη σελιδα των πανελλαδικων καθε χρονο.Ειναι ντροπη και αισχος να χανονται σχολες επειδη καποιος εχει καλλο στον εγκεφαλο.
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Πάντως να ξέρετε πολλές φορές ο τρίτος ρωτάει τους αλλους δυο τι έβαλαν και βαζει τυχαία😂
Πολυ κακο εννοείται αλλα συμβαίνει ...
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Πάντως να ξέρετε πολλές φορές ο τρίτος ρωτάει τους αλλους δυο τι έβαλαν και βαζει τυχαία😂
Πολυ κακο εννοείται αλλα συμβαίνει ...
ενταξει δεν νομιζω να συμβαινει αυτο απαγορευεται δια νομου
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top