Σύγκριση Τμημάτων Μαθηματικών στην Ελλάδα

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Δεν έχασα την φοιτητική ζωή. Απλά όλα με μέτρο. Πάνω από όλα οι σπουδές. Μετά έπονται τα άλλα. Δεν σπουδάζω για να σπουδάζω, ούτε και θα γίνω ο επόμενος Gauss. Θα ζήσω από τα μαθηματικά, οπότε τώρα που είναι η ευκαιρία να τα μάθω, πρέπει να τα μάθω όσο μπορώ. Δεν είμαι ούτε ο άριστος φοιτητής ούτε ο τυχοδιώκτης (μεγάλη μάζα φοιτητών). Προσπαθώ, διαβάζω, ψάχνομαι και ζω σαν νέος. Δεν θα χάσω την ζωή μου και τα νιάτα μου για τα μαθηματικά. Απλά όταν διαβάζω, διαβάζω σοβαρά (με παραγωγικό αντίκρισμα έργου). Επίσης δεν είμαι και τόσο φαν της κάθε σάββατο διασκέδασης στο μπαράκι ή στα μπουζούκια. Δεν κάνω ότι θέλουν οι άλλοι, για να είμαι in όπως πουλάει ή για να ρίξω γκόμενες. Πολλοί τα καίνε κάθε σάββατο στα μπαράκια ή στα μπουζούκια, αλλά στους γονείς τους λένε ψέματα ότι περνάν μαθήματα σε κάθε εξεταστική ή γλείφουν τον καθηγητή μπας και συγκινηθεί και τους βάλει κανένα βαθμό 5 (σπάνιο). Όλα θέλουν μέτρο. Αυτό προσπαθώ να ακολουθήσω. Κώστα νέοι είμαστε. Και θα διασκεδάσουμε αλλά και θα διαβάσουμε όταν πρέπει. Δεν γίνονται όλα. Κάπου θα κάνεις και θυσίες σε εξόδους με φίλους αλλά θα αποδώσεις στο μέλλον σου (π.χ. καλό μεταπτυχιακό, όταν οι άλλοι που έκαναν διακοπές στην Μύκονο κάθε καλοκαίρι ή πήγαιναν στην Ζήνα κάθε σάββατο, θα ψάχνονται γιατί έφαγαν πόρτα όταν ζήτησαν συστατική επιστολή από καθηγητή). Δεν γίνεται όλοι με διαφορετικό διάβασμα να ζητάνε το ίδιο αποτέλεσμα. Δεν σπουδάζουν όλοι με τα ίδια στάνταρς...

Όσοι λένε ότι πέρασαν χαλαρά στο Πανεπιστήμιο, απλά δεν έχουν ιδέα τι σπούδασαν και σας λένε ψέματα. Αν δεν βρέξεις πωπό δεν τρώς ψάρι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostasrousmath

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Δεν έχασα την φοιτητική ζωή. Απλά όλα με μέτρο. Πάνω από όλα οι σπουδές. Μετά έπονται τα άλλα. Δεν σπουδάζω για να σπουδάζω, ούτε και θα γίνω ο επόμενος Gauss. Θα ζήσω από τα μαθηματικά, οπότε τώρα που είναι η ευκαιρία να τα μάθω, πρέπει να τα μάθω όσο μπορώ. Δεν είμαι ούτε ο άριστος φοιτητής ούτε ο τυχοδιώκτης (μεγάλη μάζα φοιτητών). Προσπαθώ, διαβάζω, ψάχνομαι και ζω σαν νέος. Δεν θα χάσω την ζωή μου και τα νιάτα μου για τα μαθηματικά. Απλά όταν διαβάζω, διαβάζω σοβαρά (με παραγωγικό αντίκρισμα έργου). Επίσης δεν είμαι και τόσο φαν της κάθε σάββατο διασκέδασης στο μπαράκι ή στα μπουζούκια. Δεν κάνω ότι θέλουν οι άλλοι, για να είμαι in όπως πουλάει ή για να ρίξω γκόμενες. Πολλοί τα καίνε κάθε σάββατο στα μπαράκια ή στα μπουζούκια, αλλά στους γονείς τους λένε ψέματα ότι περνάν μαθήματα σε κάθε εξεταστική ή γλείφουν τον καθηγητή μπας και συγκινηθεί και τους βάλει κανένα βαθμό 5 (σπάνιο). Όλα θέλουν μέτρο. Αυτό προσπαθώ να ακολουθήσω. Κώστα νέοι είμαστε. Και θα διασκεδάσουμε αλλά και θα διαβάσουμε όταν πρέπει. Δεν γίνονται όλα. Κάπου θα κάνεις και θυσίες σε εξόδους με φίλους αλλά θα αποδώσεις στο μέλλον σου (π.χ. καλό μεταπτυχιακό, όταν οι άλλοι που έκαναν διακοπές στην Μύκονο κάθε καλοκαίρι ή πήγαιναν στην Ζήνα κάθε σάββατο, θα ψάχνονται γιατί έφαγαν πόρτα όταν ζήτησαν συστατική επιστολή από καθηγητή). Δεν γίνεται όλοι με διαφορετικό διάβασμα να ζητάνε το ίδιο αποτέλεσμα. Δεν σπουδάζουν όλοι με τα ίδια στάνταρς...

Όσοι λένε ότι πέρασαν χαλαρά στο Πανεπιστήμιο, απλά δεν έχουν ιδέα τι σπούδασαν και σας λένε ψέματα. Αν δεν βρέξεις πωπό δεν τρώς ψάρι.
Νομίζω πως ταιριάζουμε σε αυτό...
Ούτε εγώ είμαι φαν αυτης της "κάθε σάββατο διασκέδασης στο μπαράκι ή στα μπουζούκια"....
Τα απεχθάνομαι μπορώ να πω....
Συμφωνώ, όλα με μέτρο και κυρίως να μάθει ο καθένας μας να ισορροπεί το παρον με το μέλλον...
Δηλαδή, να ζήσουμε την ζωή μας, νέοι είμαστε, αλλα να εξασφαλισουμε ενα καλο μέλλον, όποιο κι αν είναι αυτό....(μεταπτυχιακό ή ό,τι αλλο θέλει ο καθένας)....
Ο καθένας μπορέι να φτάσει στην Ιθάκη του με διαφορους τρόπους....
Πραγματικά χαίρομαι που έχουμε αυτη την επικοινωνία, εστω και ηλεκτρονικη....
Μαθαίνω πολλά....;):P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Χαίρομαι Κώστα, αλλά θα ήθελα και άλλους συναδέλφους να μιλήσουν, να πουν την γνώμη τους. Δεν θέλω να υπάρχει μονόλογος, ούτε προσπαθώ να αποδείξω κάτι. Δεν θέλω και δεν μου αρέσει να περιαυτόλογώ. Μου αρέσει ο διάλογος. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostasrousmath

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Ναι και εγώ θα ήθελα και αλλους συναδέλφους να τοποθετηθούν....
Μαθαίνω πολλά από τον δυναμικό διάλογο....
Συνάδελφοι λοιπόν μαθηματικοί, πειτε κατι....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Εχεις δίκιο φίλε Νίκο....Σε όλα τα τμήματα Μαθηματικά διδάσκονται, αλλά ποιά η ποιότητα των παρεχόμενων σπουδών και πως ελέγχεται η "επαρκής" γνώση των φοιτητών....Λέω ότι ισως υπάρχει το ενδεχόμενο ορισμένοι φοιτητές των μαθηματικών τμημάτων να παίρνουν πτυχίο, απο σπόντα....Ποιος μπορεί και είναι σε θέση να το ελέγξει αυτό, όταν καθηγητές καθιερώνουν τακτικές εξέτασης που η τύχη εχει τον πρώτο ρόλο...???

Ποιος να ελέγξει τι; Εδώ διδασκόμαστε σε μάθημα κατεύθυνσης Μη Ολοκληρώσιμα Συστήματα ή Λογισμό Μεταβολών (αρχή βραχυστόχρονου,...κτλ) (ψάξε στο google τι είναι αυτό από δημοσιεύσεις στο American Journal of Applied Mathematics) με προχωρημένο σύγγραμμα του Φυσικού του ΑΠΘ (του εκεί μαθήματος Θεωρητική Φυσική 3 - Σ.Ιχτιάρογλου) ανεξαρτήτως υποβάθρου. Οι καθηγητές διδάσκουν ότι να' ναι λες και απευθύνονται σε μαθηματικούς ερευνητές π.χ. του ΙΤΕ...και όχι σε φοιτητές.

(βλ. Non Integrable Hamiltonian Systems, Τοpology of Dynamical Systems, Calculus of Variance, Geometric Control Theory ή Geometric Mechanics).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostasrousmath

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Ποιος να ελέγξει τι; Εδώ διδασκόμαστε σε μάθημα κατεύθυνσης Μη Ολοκληρώσιμα Συστήματα ή Λογισμό Μεταβολών (αρχή βραχυστόχρονου,...κτλ) (ψάξε στο google τι είναι αυτό από δημοσιεύσεις στο American Journal of Applied Mathematics) με προχωρημένο σύγγραμμα του Φυσικού του ΑΠΘ (του εκεί μαθήματος Θεωρητική Φυσική 3 - Σ.Ιχτιάρογλου) ανεξαρτήτως υποβάθρου. Οι καθηγητές διδάσκουν ότι να' ναι λες και απευθύνονται σε μαθηματικούς ερευνητές π.χ. του ΙΤΕ...και όχι σε φοιτητές.

(βλ. Non Integrable Hamiltonian Systems, Τοpology of Dynamical Systems, Calculus of Variance, Geometric Control Theory ή Geometric Mechanics).
Φιλε Νίκο....
Τα είδα αυτά και τα επαιξα....
Αν είναι δυνατόν....
Δεν κατάλαβα και πολλά, αλλά δεν φαντάζομαι να είναι και μαθηματα που πρέπει να δίνονται σε προπτυχιακούς....
Ελεος πραγματικά.......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Aπό πέρυσι Κώστα τραβολογιέμαι στην κατεύθυνση με τέτοια ύλη (αν και σε εισαγωγικό επίπεδο) είναι σκέτο μανίκι. Για ένα πτυχίο και διδασκαλία σε παιδάκια γυμνασίου. :( Βλέπεις αυτά είναι μερικά από τα εφαρμοσμένα μαθηματικά που στην Ελλάδα ελάχιστοι τα κάνουν. Ο κλάδος της μη γραμμικής ανάλυσης (δυναμικά συστήματα, αναλυτική μηχανική, γεωμετρική μηχανική, τοπολογικές ομάδες και ροές,...κτλ). Όσοι κάνουν εφαρμοσμένα μαθηματικά και μη γραμμικά μαθηματικά κυρίως, ξέρουν για τι θέμα μιλάω. Μαθηματικά και αυτά...με πολύ έμφαση στην mathematical πλευρά τους.

Στην Πάτρα, υπάρχει και μεταπτυχιακό-διδακτορικό στα εφαρμοσμένα μαθηματικά (διαφορικές εξισώσεις, μαθηματική φυσική και βιομηχανικά μαθηματικά) με περισσότερη μελέτη σε αυτά και στις μερικές διαφορικές εξισώσεις, θεωρία τελεστών, μη γραμμικά κυματικά φαινόμενα, διαφορικές εξισώσεις εξέλιξης, ρευστοδυναμικές, σχετικιστικές κβαντομηχανικές,...κτλ. Γι' αυτό και προπτυχιακά υπάρχει αυτή η κατεύθυνση. Λόγω έρευνας και διδακτορικών σπουδών. Γενικά στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών δίνεται σχεδόν σε όλα τα μαθήματα μια έμφαση από πλευράς μαθηματικής ανάλυσης, άλγεβρας και διαφορικών εξισώσεων. Τις βλέπω (τις διαφορικές) πλέον και στον ύπνο μου.:D:laugh::laugh: Μέχρι και στα οικονομικά μαθηματικά ή και ασφαλιστικά μαθηματικά πάλι για εξισώσεις ασφάλιστρου ή και για συνάρτηση επιτοκίου. Στις υπερβατικές εξισώσεις και μη γραμμική βελτιστοποίηση μιλάμε για συναρτήσεις νευρωνικού δικτύου...Όλο για συναρτήσεις...π.χ. συνάρτηση σφάλματος και ζημίας, εκτιμητής μέγιστης πιθανοφάνειας στην στατιστική...

Δεν μπορώ άλλο τις διαφορικές εξισώσεις!!!! Όλο γενικές λύσεις, ιδιάζουσες λύσεις, ευστάθειες λύσεων, διαγράμματα φάσεων και τοπολογική μελέτη αυτών, θεωρήματα Picard, Poincare-Bendixson, εξισώσεις Painleve, προβλήματα συνοριακών τιμών,...κτλ βλέπω. Έπηξα...:D :laugh::laugh::laugh:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

petris20

Νεοφερμένος

Ο petris20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Ναι και εγώ θα ήθελα και αλλους συναδέλφους να τοποθετηθούν....
Μαθαίνω πολλά από τον δυναμικό διάλογο....
Συνάδελφοι λοιπόν μαθηματικοί, πειτε κατι....
Θα ήθελα και εγω να συμμετέχω στη συζήτηση αλλά δυστυχώς θα μπω τον Οκτώβριο στο τμήμα μαθηματικών και δεν καταλαβαίνω πολλές από τις ορολογίες που γράφετε... Παρ'ολα αυτ'α όμως παρακολουθησα το διάλογο σας και συμφωνώ με όσα γράφετε παραπάνω. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσο σημαντικό είναι το πρώτο εξάμηνο για τις υπόλοιπες σπουδές, διότι είμαι από το εξωτερικό και θα χάσω λίγο από το πρώτο εξάμηνο μέχρι να εισαχθω στην τριτοβάθμια εκπαίδευση... Μπορείτε να με βοηθήσετε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Βασικά όλα τα εξάμηνα που προηγούνται είναι απαραίτητα για το επόμενο εξάμηνο. Η ύλη έχει μια συνοχή. Συνήθως στα 2 με 3 πρώτα έτη χτίζεις σε βασική μαθηματική παιδεία την οποία την χρειάζεσαι για το 3ο και 4ο έτος (αλλά και για τις μεταπτυχιακές σπουδές σου) επειδή θα χρειαστεί να ειδικευτείς σε κάποια περιοχή των μαθηματικών (η οποία θέλει τις βάσεις των πρώτων ετών), για να πάρεις πτυχίο σύμφωνα με τους κανονισμούς του προγράμματος προπτυχιακών σπουδών σου.

Επειδή προσωπικά έπεσα σε ετήσιες καταλήψεις όταν ήμουν 1ο και 2ο έτος, τα κενά τα κάλυψα μόνος μου με προσωπικό διάβασμα και στο 3ο έτος ξεκόλλησα και πέρασα μαθήματα και με καλό βαθμό. Θέλει συνεχές διάβασμα. Δεν έχει σημασία τι ξέρεις από μαθηματικά ή φυσική ή στατιστική ή προγραμματισμό. Με ενδιάμεση επανάληψη βασικών πραγμάτων παγίδα (που πέρασαν επιφανειακά ή ήταν εκτός ύλης) είτε από γυμνάσιο-λύκειο είτε από πρώτα έτη σπουδών, μπορείς να πας καλά. Να ξέρεις ότι όποια γνώση στο λύκειο ήταν εκτός εξεταστέας ύλης, στο Πανεπιστήμιο ίσως και σου χρειαστεί πολλές φορές. Αλλά μην τρομάζεις. Έχεις όλο τον χρόνο, να καλύψεις κενό με το παραπάνω. :)

Μια σημαντική παρατήρηση: Στα Τμήματα Μαθηματικών δεν διδάσκονται ούτε εξετάζονται πράγματα επιπέδου Μαθηματικής Εταιρείας. Όλα τα μαθήματα κινούνται πάνω στα πλαίσια μιας καθορισμένης ύλης ενός οδηγού σπουδών. Σε άλλα μαθήματα υπάρχει πολύ ύλη σε άλλα όχι. Πολλές φορές δεν ακολουθείται καν ο οδηγός σπουδών σε κάποιο μάθημα, αν θέλει ο καθηγητής να αναβαθμίσει την ύλη του μαθήματός του, με νέα περισσότερα πράγματα. Για ένα πρόχειρο πλάνο δείτε τους οδηγούς σπουδών Ελληνικών ή Ξένων Τμημάτων Μαθηματικών για να δείτε τι παίζει.


Καλή επιτυχία στους στόχους σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostasrousmath

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Θα ήθελα και εγω να συμμετέχω στη συζήτηση αλλά δυστυχώς θα μπω τον Οκτώβριο στο τμήμα μαθηματικών και δεν καταλαβαίνω πολλές από τις ορολογίες που γράφετε... Παρ'ολα αυτ'α όμως παρακολουθησα το διάλογο σας και συμφωνώ με όσα γράφετε παραπάνω. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσο σημαντικό είναι το πρώτο εξάμηνο για τις υπόλοιπες σπουδές, διότι είμαι από το εξωτερικό και θα χάσω λίγο από το πρώτο εξάμηνο μέχρι να εισαχθω στην τριτοβάθμια εκπαίδευση... Μπορείτε να με βοηθήσετε;
Φίλε petri συνάδελφος και εσύ, εεεεε???
Σε ποιο τμήμα της Ελλάδας έχεις δηλώσει να μπείς....
Αλλα αν μπορείς να έρθεις πιο νωρίς Ελλάδα, ακόμη κι αν δεν έχεις γράφτεί
νομίζω πως μπορείς να παρακολουθείς τα μαθήματα, μάλλον όχι νομίζω-σίγουρα μπορείς.....;)
Αλλα ακόμη κι αν δεν μπορείς να είσαι Ελλάδα, θα τα πας μια χαρά, δεν ειναι εξαιρετικά δύσκολα τα
μαθήματα του πρώτου εξαμήνου (Απειροστικο έχουν σχεδόν όλα τα τμήματα, Βασική Άλγεβρα, Αναλυτική Γεωμετρία)
Βασικά είναι κάτι παραπάνω απο την ύλη του λυκείου (Β' και Γ' Λυκείου)....
Πάντως, μην αγχώνεσαι, εαν διαβάσεις και ασχοληθείς λίγο με τα μαθήματα (επίλυση ασκήσεων,θεωρία να μάθεις) θα πάνε όλα καλά....Ααα και αν δεν μπορείς να καταλάβεις κάτι ή δυσκολεύεσαι σε κάποιες ασκήσεις μην απογοητευθείς, ψάξε στο ιντερνετ ή σε κάποια βιβλιοθήκη της σχολής σου ποια να βρεις κάποια συναφή βιβλία που θα σε βοηθήσουν σίγουρα....Ό,τι κι αν χρειαστείς όποτε χρειαστείς στείλε προσωπικό μήνυμα....;):):)
Καλως ήρθες στο club των Μαθηματικών...;)
Φιλικά Κωνσταντίνος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostasrousmath

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Για όσους ένδιαφέρονται για το τμήμα Μαθηματικών Κρήτης μπορουν να μπουν εδώ
https://server.math.uoc.gr/~ep_spoud/study_quide/gr-study-guide-2004-05.html#M101
Περιέχει αναλυτικά τα μαθήματα του προγράμματος προπτυχιακών σπουδών του τμήματος.......
Δεν περιέχει τα μαθήματα
1.Θέματα Ανάλυσης: Σειρές Fourier
2.Θέματα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών: Εργαλεία Γεωμετρικής Ανάλυσης
3.Θέματα Γεωμετρίας: Αλγεβρική Γεωμετρία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Για όσους ενδιαφέρονται για το Τμήμα Μαθηματικών Πάτρας μπορούν να δουν τα μαθήματα εδώ: https://www.math.upatras.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=130 αναλυτικά ανά ακαδημαϊκό εξάμηνο. Κάποια μαθήματα επιλογής για ειδικούς λόγους που αφορούν το Τμήμα, δεν διδάσκονται κάθε χρόνο. Η έρευνα του Τμήματος σύμφωνα με τις πληροφορίες που προσφέρονται στο site του, είναι:

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα των μελών του Τμήματος Μαθηματικών ποικίλουν σε ένα εύρος θεμάτων και περιοχών. Με βάση τις περιοχές που καλύπτονται απο τους 5 τομείς του Τμήματος, η έρευνα επικεντρώνεται στις ακόλουθες περιοχές :


Τομέας Θεωρητικών Μαθηματικών: Αλγεβρα, Θεωρία Συνόλων, Γενική Τοπολογία, Γεωμετρία Πολλαπλοτήτων, Διαφορίσιμες Πολλαπλότητες.

Τομέας Εφαρμοσμένης Ανάλυσης: Διαφορικές Εξισώσεις, Ειδικές Συναρτήσεις και Ορθογώνια Πολυώνυμα, Δυναμικά Συστήματα και Χάος, Μηχανική των Ρευστών, Γενική Σχετικότητα, Κβαντική Μηχανική.

Τομέας Υπολογιστικών Μαθηματικών και Πληροφορικής: Αριθμητική Επίλυση μη Γραμμικών Συστημάτων, Νευρωνικά Δίκτυα, Ουράνια Μηχανική, Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Πολυπλοκότητα Αλγορίθμων.

Τομέας Στατιστικής, Πιθανοτήτων και Επιχειρησιακής Έρευνας: Θεωρία Πιθανοτήτων, Θεωρία Στατιστικών Εκτιμήσεων, Μαθηματικός Προγραμματισμός, Βελτιστοποίηση, Στοχαστικές Διαδικασίες.

Τομέας Παιδαγωγικής, Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Μαθηματικών:
Μαθηματική Λογική, Ασαφής Λογική, Μέθοδοι Επίλυσης Προβλημάτων, Διδακτική και Μαθηματικός Λόγος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

kostasrousmath

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Για όσους ενδιαφέρονται για το Τμήμα Μαθηματικών Πάτρας μπορούν να δουν τα μαθήματα εδώ: https://www.math.upatras.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=130 αναλυτικά ανά ακαδημαϊκό εξάμηνο. Κάποια μαθήματα επιλογής για ειδικούς λόγους που αφορούν το Τμήμα, δεν διδάσκονται κάθε χρόνο. Η έρευνα του Τμήματος σύμφωνα με τις πληροφορίες που προσφέρονται στο site του, είναι:

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα των μελών του Τμήματος Μαθηματικών ποικίλουν σε ένα εύρος θεμάτων και περιοχών. Με βάση τις περιοχές που καλύπτονται απο τους 5 τομείς του Τμήματος, η έρευνα επικεντρώνεται στις ακόλουθες περιοχές :


Τομέας Θεωρητικών Μαθηματικών: Αλγεβρα, Θεωρία Συνόλων, Γενική Τοπολογία, Γεωμετρία Πολλαπλοτήτων, Διαφορίσιμες Πολλαπλότητες.

Τομέας Εφαρμοσμένης Ανάλυσης: Διαφορικές Εξισώσεις, Ειδικές Συναρτήσεις και Ορθογώνια Πολυώνυμα, Δυναμικά Συστήματα και Χάος, Μηχανική των Ρευστών, Γενική Σχετικότητα, Κβαντική Μηχανική.

Τομέας Υπολογιστικών Μαθηματικών και Πληροφορικής: Αριθμητική Επίλυση μη Γραμμικών Συστημάτων, Νευρωνικά Δίκτυα, Ουράνια Μηχανική, Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Πολυπλοκότητα Αλγορίθμων.

Τομέας Στατιστικής, Πιθανοτήτων και Επιχειρησιακής Έρευνας: Θεωρία Πιθανοτήτων, Θεωρία Στατιστικών Εκτιμήσεων, Μαθηματικός Προγραμματισμός, Βελτιστοποίηση, Στοχαστικές Διαδικασίες.

Τομέας Παιδαγωγικής, Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Μαθηματικών:
Μαθηματική Λογική, Ασαφής Λογική, Μέθοδοι Επίλυσης Προβλημάτων, Διδακτική και Μαθηματικός Λόγος.
xaxaxaxa
Σε ζηλεύω Νίκο....
Κάνεις κάποια μαθήματα, που έμεις ούτε κάν.....
ποοοοοοοοοοο...............:(:hmm::hmm::hmm:;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Το θέμα είναι να περνιούνται τα μαθήματα. Πολλές φορές μάπας ο διδάσκων σε μεταδοτικότητα...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostasrousmath

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Το θέμα είναι να περνιούνται τα μαθήματα. Πολλές φορές μάπας ο διδάσκων σε μεταδοτικότητα...:(
Καλα αυτό είναι το θέμα....Αλλα κάνετε και πολυ ενδιαφέροντα μαθήματα...
Εμεις μόνο Μιγαδική, Συναρτησιακή, Πραγματική, Αριθμητική, Κλασική Ανάλυση, Διαφορική Γεωμετρία, Μ.Δ.Ε., Σ.Δ.Ε., Ανάλυση Πολλών Μεταβλητών, Αριθμητική Λύση Διαφορικών Εξισώσεων, Μεθόδοι Πεπερασμένων Διαφορών για Μ.Δ.Ε., Τοπολογία, Θέματα Ανάλυσης:Σειρές Fourier, Μαθηματικά Μοντέλα Κλασικής Φυσικής, Εργαλεία Γεωμετρικής Ανάλυσης
:(;);)
Αλλά μου είπε ένας καθηγητής μπορούμε να πάρουμε μαθήματα από Βιολογικό, Φυσικό, Χημικό....απο Φυσικό αναγνωρίζονται στο πτυχίο σίγουρα κάποια, από τα αλλα τμήματα με απόφαση του Κοσμήτορα....:hmm:
Να σου πω, Εφαρμοσμένη Ανάλυση μου είπε μια καθηγήτρια να επιλέξω αν θέλω μεταπτυχικό στην Βιοϊατρική......
Αλλα δεν μου είπε ακριβως μαθήματα, όλα όσα αναφέρω πιο πάνω πρέπει να επιλέξω,εεεεεεε????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Εφαρμοσμένη Ανάλυση για μεταπτυχιακό στην Βιοϊατρική:
Μιγαδική, Συναρτησιακή, Πραγματική, Αριθμητική, Κλασική Ανάλυση, Μ.Δ.Ε., Σ.Δ.Ε., Ανάλυση Πολλών Μεταβλητών, Αριθμητική Λύση Διαφορικών Εξισώσεων, Μεθόδοι Πεπερασμένων Διαφορών για Μ.Δ.Ε., Τοπολογία, Θέματα Ανάλυσης:Σειρές Fourier, Μαθηματικά Μοντέλα Κλασικής Φυσικής συν τα μαθήματα από το Τμήμα Φυσικής και Βιολογίας (εφόσον μπορείς)...

δώσε έμφαση σε ότι έχει να κάνει με διαφορικές εξισώσεις (προβλήματα αρχικών και συνοριακών τιμών και θεωρία ευστάθειας)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostasrousmath

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Απο το τμήμα Φυσικής μπορώ να πάρω
Κλασσική Μηχανική Ι & ΙΙ
Ηλεκτρομαγνητισμός Ι & ΙΙ
Κβαντομηχανική Ι & ΙΙ
θερμοδυναμική
Ειδική Σχετικότητα & Κλασική Θεωρία Πεδίων
Στατιστική Φυσική
Μηχανική Συνεχών Μέσων
Δυναμικά Συστήματα
Θεωρία Βαρύτητας
Όλα και απο το Φυσικό, εεεεε????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Να φανταστείς Κώστα ήταν να επιλέξω Μετεωρολογία Ι-ΙΙ με τα εργαστήρια στο Τμ.Φυσικής αλλά η καθηγήτρια του Τμ.Φυσικής δεν την παλεύει μια. Αντί αυτού, επέλεξα Αστροφυσική και Μαθηματική Αστρονομία και οι διδάσκοντες από το Τμ.Φυσικής είναι τρομεροί. Μάλιστα ασχολούνται και με την Εταιρεία Ερασιτεχνικής Αστρονομίας Πάτρας (δική τους εταιρεία) οπότε καταλαβαίνεις για πόσο ψαγμένα άτομα.

Βέβαια τα μαθήματα Μετεωρολογίας τα ήθελα πως και πως. Δεν φαντάστηκα τέτοιο χάλι λόγω καθηγητή. Αλλά μάλλον θα το ακολουθήσω μεταπτυχιακά. Η μαλακία είναι ότι ξέρω και καλή ρευστομηχανική από την κατεύθυνση, που είναι η μηχανική της μετεωρολογίας και θα έκανε καλό συνδυασμό με αυτά τα μαθήματα. Άστα...:(

Είστε τυχεροί που έχετε δυνατότητα να επιλέγετε μαθήματα από Τμήματα εκτός Τμήματος Μαθηματικών. Προσωπικά είμαι σκράπας σε προγραμματισμό. Έλεος με την τόση πληροφορική (π.χ. τεχνολογία λογισμικού, δομές δεδομένων) στο Μαθηματικό. Θα προτιμούσα και χημεία ή και βιολογία να κάναμε.

Αυτά μάλλον επέλεξε: (έχουν μια συνάφεια περιεχομένου με την εφαρμοσμένη ανάλυση)
Κλασσική Μηχανική Ι & ΙΙ
Ηλεκτρομαγνητισμός Ι & ΙΙ
Κβαντομηχανική Ι & ΙΙ
Θερμοδυναμική
Στατιστική Φυσική
Μηχανική Συνεχών Μέσων
Δυναμικά Συστήματα
Θεωρία Βαρύτητας
Ειδική Σχετικότητα (ίσως) ---> κολλάει περισσότερο με θεωρητικές φυσικές και άλλα συναφή (π.χ. αστροφυσική)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petris20

Νεοφερμένος

Ο petris20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Σας ευχάριστο θερμά για τις πληροφορίες!! Με βοηθήσατε πολύ και πιστεύω πως μπορείτε να με βοηθήσετε και στο μέλλον. Επιτέλους βρήκα μια σελίδα που μπορώ να μιλήσω και με σοβαρά άτομα :P .
Τα μηχανογραφικά μας τα έχουμε ήδη παραδώσει εμείς οι ομογενείς και έχω θέσει ως πρώτη επιλογή το τμήμα στη θεσσαλονίκη και δεύτερο στα Γιάννενα. Για τις πανελλήνιες δεν αγχώνομαι ιδιαιτερα, διότι οι θέσεις που δίνουν τα τμήματα μαθηματικών δεν καλύπτονται πλήρως από τους ομογενείς...οποτε είμαι κωλόφαρδος σε αυτό το θέμα και θα περάσω σίγουρα ακόμα και με χαμηλό γενικό στην πρώτη μου επιλογή, εκτος αν σπάσει ο διάολος το ποντάρει του...βεβαια δεν βασίζομαι σε αυτό και διαβάζω γιατί ποτε δεν ξέρεις..

Όπως φαίνεται θα έχω ακόμα αρκετές ερωτήσεις μέχρι να είμαι σε θέση να απαντάω εγώ στις ερωτήσεις τον αλλωνών γι'αυτό σας ευχάριστο εκ τον προτερων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Σας ευχάριστο θερμά για τις πληροφορίες!! Με βοηθήσατε πολύ και πιστεύω πως μπορείτε να με βοηθήσετε και στο μέλλον. Επιτέλους βρήκα μια σελίδα που μπορώ να μιλήσω και με σοβαρά άτομα :P .
Τα μηχανογραφικά μας τα έχουμε ήδη παραδώσει εμείς οι ομογενείς και έχω θέσει ως πρώτη επιλογή το τμήμα στη θεσσαλονίκη και δεύτερο στα Γιάννενα. Για τις πανελλήνιες δεν αγχώνομαι ιδιαιτερα, διότι οι θέσεις που δίνουν τα τμήματα μαθηματικών δεν καλύπτονται πλήρως από τους ομογενείς...οποτε είμαι κωλόφαρδος σε αυτό το θέμα και θα περάσω σίγουρα ακόμα και με χαμηλό γενικό στην πρώτη μου επιλογή, εκτος αν σπάσει ο διάολος το ποντάρει του...βεβαια δεν βασίζομαι σε αυτό και διαβάζω γιατί ποτε δεν ξέρεις..

Όπως φαίνεται θα έχω ακόμα αρκετές ερωτήσεις μέχρι να είμαι σε θέση να απαντάω εγώ στις ερωτήσεις τον αλλωνών γι'αυτό σας ευχάριστο εκ τον προτερων!

Χαρά μας να σε βοηθήσουμε φίλε. :P
Kαλή επιτυχία στον στόχο σου.

petris20 απαγορεύονται τα greeklish
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top